Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Slovník Harryho Pottera - Prehľad

Slovník Harryho Pottera
Anglicky Česky Slovensky Rusky Nemecky Francúzsky Poznámka Kategória Zdroj Možnosti
Lobalug Jedomet Lalokovec - - Verlieu - Tvory Fant. Beasts...
Leprechaun Leprikón Leprechaun - - Farfadet - Tvory Fant. Beasts...
Mooncalf Měsíčník mesačné teľa - - Veaudelune - Tvory Fant. Beasts...
Mackled Malaclaw Dvoubřitník Malaklav - - Malagrif tacheté - Tvory Fant. Beasts...
Glumbumble Čmelotrysk Melanchomeliak - - Grinchebourdon - Tvory Fant. Beasts...
Moke Scvrček Moka - - Moke - Tvory Fant. Beasts...
Sea Serpent Mořský had Morský had - - Serpent de mer - Tvory Fant. Beasts...
Plimpy Bublinatka Náduvka - - Boullu - Tvory Fant. Beasts...
Nundu Nundu Nundu - - Nundu - Tvory Fant. Beasts...
Niffler Hrabák Ňucháč - - Niffleur - Tvory Fant. Beasts...
Snidget Zlatonoska Ohniváčik - - Vivet doré - Tvory Fant. Beasts...
Fire Crab Ohňový krab Ohnivý krab - - Crabe de feu - Tvory Fant. Beasts...
Occamy Okamie Okamia - - Occamy - Tvory Fant. Beasts...
Winged Horse Okřídlený kůň Okrídlený kôň - - - - Tvory Fant. Beasts...
Shrake Jehlanka Ostraňa - - Sharak - Tvory Fant. Beasts...
Aethonan - - Эфонская порода - - plemeno okrídleného koňa Tvory Fant. Beasts...
Pixie Rarach Piadimužík - - Lutin - Tvory Fant. Beasts...
Pogrebin Pogrebin Pogrebin - - Povrebine - Tvory Fant. Beasts...
Demiguise Polovid Poloop - - Demiguise - Tvory Fant. Beasts...
Ashwinder Popelec Popolplaz Пеплозмей - Serpencendre - Tvory Fant. Beasts...
Alihotsy - - Горячительное дерево - Alihotsy - Rastliny Fant. Beasts...
Streeler Duhovec Plužiak pestrofarebný - - - - Tvory Fant. Beasts...
Ramora Ramora Ramora - - Rémora - Tvory Fant. Beasts...
Jobberknoll Zmíráček Retrocantus - - Jobarbille - Tvory Fant. Beasts...
Salamander Salamandr Salamandra - - Salamandre - Tvory Fant. Beasts...
Sfinx Sfinga Sfinga - - - - Tvory Fant. Beasts...
Lefthifold Smrtipášť Smrtochvat - - - - Tvory Fant. Beasts...
Porlock Huňáč Štetináč - - Porlock - Tvory Fant. Beasts...
Tebo Mizenka Tebo - - Tébo - Tvory Fant. Beasts...
Runespoor Runovec Trojhlavec - - Runespoor - Tvory Fant. Beasts...
Troll Troll Troll - - Troll - Tvory Fant. Beasts...
Gnome Trpaslík Trpaslík - - Gnome (de jardin) - Tvory Fant. Beasts...
Werewolf Vlkodlak Vlkolak - - Loup-garou - Tvory Fant. Beasts...
Fairy Víla Víla - - les fées - Tvory Fant. Beasts...
Merpeople Vodní lidé Vodní ľudia - - Êtres de l'eau - Tvory Fant. Beasts...
Billywig Rotulice Vrtohlavec - - Billywig - Tvory Fant. Beasts...
Yeti Yetti Yeti - - Yéti - Tvory Fant. Beasts...
Ghoul Ghúl Záhrobný duch - - Goule - Tvory Fant. Beasts...
Re'em Obroun Zlatokožec - - Re'em - Tvory Fant. Beasts...
Golden Snidget Zlatonoska - - - Vivet doré - Tvory Fant. Beasts...
Aingingein - - Айнгигейн - Aingingein stará írska hra na metlách Pojmy z metlobalu Quidditch...
Annual broom race - - Ежегодные гонки на мётлах - - - Pojmy z metlobalu Quidditch...
Appleby Arrows - Applebyské šípy Силлотские стрелы - Flèches d’Appleby - Pojmy z metlobalu Quidditch...
Falmouth Falcons - Falmouthskí sokoli - - - - Pojmy z metlobalu Quidditch...
Blagging - Držanie - - - Faul - chytenie súperovej metly za účelom jeho spomalenia či znemožnenia letu Pojmy z metlobalu Quidditch...
Blatching - Prerážanie - - - Faul - Let so zámerom zraziť sa s protivníkom Pojmy z metlobalu Quidditch...
Blurting - Napadnutie strážcu - - - Faul - Zachytenie rúčky vlastnej metly o metlu súpera s cie-ľom odkloniť ho zo smeru letu Pojmy z metlobalu Quidditch...
Bumphing - Všeobecné ohrozenie - - - Faul - Odpálenie dorážačky smerom k divákom, po ktorom sa musí hra prerušiť, kým usporiadatelia pomá Pojmy z metlobalu Quidditch...
Cobbing - Štuchanie - - - Faul - Príliš agresívne používanie lakťov v kontakte so súpe-rom Pojmy z metlobalu Quidditch...
Flacking - Vyrážanie - - - Faul - Prestrčenie ktorejkoľvek časti tela bránkovou obručou a odpálenie prehadzovačky. Strážca má o Pojmy z metlobalu Quidditch...