Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Hľadanie jeho hlasu

9. Hermione

Hľadanie jeho hlasu
Vložené: Eggy - 14.02. 2010 Téma: Hľadanie jeho hlasu
Eggy nám napísal:

Finding His Voice

Autor : Michmak

Preklad: Eggy

PAIRING: Snamione

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Poviedku v originálnom znení nájdete na adrese:

http://www.fanfiction.net/s/2234677/9/Finding_His_Voice

Po vojne sa Snape vzďaluje do svojho podzemia a je pripravený prežiť svoj život bez priateľov a sám. Dovolí mu to Hermiona?

9/9

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Ďakujem všetkým, ktorý vydržali čakať tak dlho... a Jimmi, že so mnou mala trpezlivosť...

9. Hermione

Sedela v mäkkom zelenom kresle pred krbom a čítala si jednu z jeho kníh. Jemne húpala s nohy, ktoré jej viseli cez operadlo. Boli nahé od polky stehien po špičky prstov. Vedel, keby tam prešiel, uvidel by jemný záblesk jej bavlnených nohavičiek vykúkajúcich spod jej smiešne krátkej sukne.

Na moment uvažoval, že to spraví. Ona je ale bystrá čarodejnica a okamžite by si uvedomila, čo robí. Nechcel ju rušiť. Tých niekoľko dní, keď boli odcudzení, ho stále prenasledovalo. Je mu jasné, že skôr či neskôr spraví niečo, čo ju nahnevá a ona odíde nadobro.

Tak ju len sleduje, počúva ju a teší sa z jej úsmevu a hlasu. Vrýva si do pamäti vôňu jej vlasov, mapuje jej jemnú pokožku pomocou jeho drsných prstov a uvažuje, ako bude vyzerať zvyšok jeho života bez nej.

Časť z neho jej chce veriť, keď mu vraví, že ho miluje a zisťuje, že už tak rýchlo neodháňa tieto myšlienky ako predtým. Musí ma nejakým spôsobom milovať, uvažuje, prečo by inak zostávala? Prečo inak by sa na mňa usmievala, prečo by ma pozkávala na čelo, hladila po chrbte a vzdychala moje meno, keď som v nej? Je chrabromilčanka. Bez pretvárok. Musí ma milovať aspoň trochu. Viem, že ja ju milujem.

Náhle uvedomenie si ním prešlo ako výboj. Potlačil náhle nutkanie sa jej spýtať, či na to konečne prišiel. Nedokáže vyjadriť, ako sa cíti, len púhymi slovami. Ako niekomu povedať, že vďaka nemu stojí za to žiť bez toho, aby si znel hlúpo? Naplnila moje dni priateľstvom a radosťou, moje noci vášňou a žiarou. Zobrala tohto zlomeného muža a pozlepovala ho dokopy, pričom používala samú seba ako maltu, ktorá ma drží pokope.  Nemám pre ňu slov, pretože nič čo jej môžem povedať, jej neukáže, čo mám vo svojom srdci. Chcel je povedať... niečo...  ale jeho neistota ho držala späť. Láska je prchavá ako dym. Vedel, že to, čo cíti, je skutočné lebo s ničím podobným sa vo svojom mizernom živote nestretol. Ale Hermiona je mladá a mohla by kedykoľvek prísť k rozumu. Nemôže jej povedať, ako sa cíti – slová  sa mu zasekli v hrdle.

Namiesto toho k nej pristúpi a nakloní sa k nej, dotkne sa svojimi perami jej a slová lásky drží na špičke svojho jazyka. Kniha, ktorú čítala pristane na zemi, a jej ruky sa zdvíhajú pohladiť jeho ramená. Chutí ako letné jahody a vonia ako domov.

Keď sa konečne odtiahne a podá jej znova knihu, usmeje sa na neho... a on sa prichytí, že jej opätuje úsmev.

---------------------------------------------------------------------------

Je sobota, a oni sú stále v posteli. Hermiona je obkrútená okolo neho, ruku má prehodenú cez jeho hruď a koleno položené na jeho páse.  Jej bohaté vlasy ho šteklia na krku a na nose a jej teplo ho robí ospalým. Skoršie ráno ju prekvapil bozkom, ako vychádzala z ich kúpeľky. Netreba dodávať, že nestihli raňajky. Mal pocit akoby bol zabalený v kukle a uvedomil si ako upadal do spánku, že je iný človek, ako bol predtým než Hermiona vstúpila do jeho života. Namiesto toho, aby ho chytila panika, tak sa začal usmievať.

Začína ju spoznávať tak, ako nikdy predtým nepoznal nikoho iného. Vie povedať jeho meno tisícimi rozličnými verziami. Severus bolo len iná verzia pre Milujem ťa. Samozrejme, tiež mu hovorila priamo, Milujem ťa... a prišiel na to, že sa už viacej pri tom nestrháva.

„Hermiona,“ šepká jej ticho do vlasov, ako zaspáva. „Hermiona.“

---------------------------------------------------------------------------

Práve teraz, presne v tejto chvíli, jej hlas tak rozkošne zadrhával, lapala po dychu ako ju zapĺňal, vzdychala pri každom jednom vkĺznutí jeho tela do nej. Jej ruky boli okolo neho, kĺzali od jeho zadku až po ramená a späť, striedavo tisli a škrabali do ich rytmu. Mohol cítiť, ako sa jej päty zarývajú do jeho lýtiek, keď  nadvihovala jej panvu v ústrety jeho pohybom. Jeho ruky boli zovreté v jej vlasoch, tie nádherné kadere sa obtáčali okolo jeho prstov ako stužky. Hlavu mala zaklonenú a drmolila jeho meno – Severus, Severus, Severus... Jej hlas ho pokrýval ako láva, tak neskutočne horúci, že mal pocit ako jeho telo horí z vnútra.

„Povedz mi, Severus...“ prosila ho, „povedz niečo. Potrebujem ťa počuť, Severus...“

Mohol cítiť ako sa mu vajcia zovrú pri každom príraze, hrdlo ho bolí všetkými tými zadržiavanými slovami, ktoré jej túži povedať – že ju tiež miluje, že je tak vďačný, že je tu s ním. Ten pocit z nej, tesný...  horúci... mokrý... okolo neho je nebo; jej hlas aj hladí aj dráždi, striedavo ho upokojuje a rozpaľuje.

Tlak sa zvyšuje a jej jemné výkriky ho tlačia ešte ďalej. Chce jej povedať, že  zobrala zlomeného muža a nejako ho, proti všetkej logike, dala znova dokopy - samotná jej podstata ho zocelila oveľa podstatnejšie,akoby zvládla najsilnejšia mágia. Stala sa jeho srdcom a dušou...

Miesto toho, keď  v nej vybuchne, tak jediné, čo dokáže zašepkať, je jej meno.  

„Hermiona...“

Bolo mu jasné, podľa toho, ako sa k neho pritúlila, pobozkala na krk a podľa lesku od sĺz v jej očiach, že ho počula. A pochopila.

Koniec

I Wish I Knew How It Would Feel To Be Free

And I wish I knew how

It would feel to be free

I wish that I could break

All the chains holding me

I wish I could say

All the things that I'd like to say

Say 'em loud say 'em clear

For the whole round world to hear

I wish I could share

All the love that's in my heart

Remove every doubt that keeps us apart

And I wish you could know

What it means to be me

Then you'd see and agree

Every man should be free

Želám si , aby som vedel
Aký by to bol pocit, byť slobodný.
Želám si , aby som mohol roztrhnúť
Všetky reťaze, ktoré ma zväzujú.
Želám si, aby som mohol povedať
Všetky veci , ktoré by som mal povedať.
Povedať ich nahlas a jasne,
Aby to počul celý šíry svet.

Želám si ,aby som mohol rozdať
Všetku lásku, ktorú mám v srdci.
Odstrániť všetky zábrany, ktoré nás delia
A želám si , aby si vedela, aký je to pocit byť mnou.
Potom by si chápala a súhlasila, že každý človek by mal byť slobodný.

Zdroj: http://www.karaoketexty.cz/texty-pisni/lighthouse-family-the/free-49606

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 22.03. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 9. Hermione Od: silrien - 01.11. 2016
Severus, který si myslí, že nemůže mít lásku, vždycky mě dojme a bolí mě pro něj srdce. Ještě, že to s ním Hermiona nevzdala. Děkuji za krásný překlad milé povídky

Re: 9. Hermione Od: dcvstwilight - 06.07. 2014
Tato povídka je... zvláštní. Opět sarkasmus a ironie a scény, při kterých se člověk usměje. Mno, každopádně jsem ráda, že to opět končí skvělým SS+HG a nijak jinak.

Re: 9. Hermione Od: buffyfan - 15.06. 2014
Pekná poviedka, ďakujem pekne za preklad.

Re: 9. Hermione Od: martina11 - 30.04. 2013
Severuse nejde nemilovat. Já ho chci domů. Nádhera

Re: 9. Hermione Od: niktoska - 16.04. 2013
Veľmi pekná poviedka. 

Re: 9. Hermione Od: Radka - 01.04. 2013
Super mám moc ráda pár Severus a Hermiona

Re: 9. Hermione Od: klakla - 28.01. 2013
Krásná a čtivá povídka s velmi cílevědomou Hermionou a velmi nejistým Severusem, ale dohromady jim to úžasně pasuje a výsledkem je úžasný příběh. Děkuji za překlad:-)

Re: 9. Hermione Od: Chavelierka - 26.12. 2012
Nádherné zakončení krásné povídky. On to nikdy neřekne, ale ona to přesto bude vědět, to je prostě Severus a takového ho ona chce. Děkuju, že sis s tím dala takovou práci.

Re: 9. Hermione Od: Twilly - 13.07. 2012
Táto náhla romantika, jemného charakteru a absolútnej čistoty, ma uchvátila. Veľký potlesk pre autorku a preklad... zopár slovíčok by som možno upravila, ale aj napriek tomu, klobúk dolu.

Re: 9. Hermione Od: hajmi505 - 22.04. 2012
Krásné, nádherné zakončení. Jen jméno...

Re: 9. Hermione Od: zibzi - 25.03. 2012
Tuhle povídku jsem do dneška přečetla asi šestkrát. Tvůj překlad je skvělý a povídka dokonalá

Re: 9. Hermione Od: evi - 25.06. 2011
Krásná povídka. Sice kratší, ale bylo v ní všechno, co čtenář HG/SS k životu potřebuje, a anvíc inteligentně a citlivě podáno. A stejně povedený byl i překlad, díky ti za pěkné zpříjemnění dnešního večera:-)

Re: 9. Hermione Od: eressiel - 15.05. 2011
Děkuji za nádhernou povídku. Přečetla jsem si jí ještě jednou po dlouhé době a je to ještě lepší.

Re: 9. Hermione Od: Saren - 06.03. 2011
Nádhera, moc dobře se to četlo. Dík za překlad.

Re: 9. Hermione Od: Aha_Lucia - 24.01. 2011
ach.. no krásna poviedka, vďaka za preklad! (ja by som nevydržala prekladať to s vážnou tvárou, neviem prečo,ale stále mi to pripadá podivné..tento ich vzťah )

Re: 9. Hermione Od: Sargo - 26.06. 2010
Áááách jo, konec... díky za skvělý překlad téhle povídky, byl to náramně příjemně strávený večer (i když si raději nepředstavuju, kolik večerů to muselo stát tebe). Mám tuhle Hermionu ráda - pekelně trpělivou a neoblomnou, která se nakonec proláme přes všechny jeho krunýře - četlo se to skvěle. Dokonce i erotické pasáže byly přeložené tak, že to bralo za srdce, místo aby to tahalo za ucho :-)) Díky! :-)
Re: 9. Hermione Od: Eggy - 25.09. 2010
dakujem za vase pochvaly :) potesili....

Re: 9. Hermione Od: sessllik - 11.06. 2010
krásné,skvěle se to četlo...proč to musí být tak krátké :( Ne,je to úžasně přeložené a strašně se mi líbily ty básničky k textu.Těším se,že opět něco přeložíte.

Re: 9. Hermione Od: Hajmi - 08.06. 2010
Bože, to bylo tak něco nádherného. Opravdu číst tak krásnou povídku - krásně přeloženou - to je zážitek, který pohladí na duši. Moc za něj děkuji, všem, kteří si s povídkou dali práci. Zase jeden příběh, který si mohu zařadit mezi své oblíbené. Díky. Díky.

Re: 9. Hermione Od: Hajmi - 08.06. 2010
Bože, to bylo tak něco nádherného. Opravdu číst tak krásnou povídku - krásně přeloženou - to je zážitek, který pohladí na duši. Moc za něj děkuji, všem, kteří si s povídkou dali práci. Zase jeden příběh, který si mohu zařadit mezi své oblíbené. Díky. Díky.

Re: 9. Hermione Od: Zuzana - 12.04. 2010
A netrvalo dlho, pri čakaní na preklad od Komety, som tu blúdila a prečítala som si túto nádhernú poviedku ešte raz, a je krajšia ako keď som ju čítala prvý krát. Znovu Ďakujem

Re: 9. Hermione Od: Zuzana - 04.04. 2010
Tak rýchlo som sa dostala na koniec, určite si túto nádheru prečítam znova. Tak jej to nakoniec nepovedal... Ale vraj pochopila... Veď on povie, časom :) Ďakujem za krásny preklad.

Re: 9. Hermione Od: elulinek - 20.02. 2010
naprosto skvělé. vynikající, nádherné, teplé. romantické. plné lásky. když jsem zjistila, že je to poslední kapitola, myslela jsem, že mi snad švihne. zaplnilo mě to teplem a přivodilo dobrou náladu. skvělé a perfektní. asi se opakuju, ale já vážně nevím, co říct. celá povídka byla skvělá. severus je muž činu a je mi jasné, že to vyznání citů by mu asi nikdy nešlo. hermiona je chápavá holka v bílých kalhotkách trčících z pod sukně =D skvělé, perfektní. výborně přeložené. děkuji za krásný zážitek. Působivé ;o)

Re: 9. Hermione Od: Jacomo - 16.02. 2010
Děkuji za nádherné počtení. Milá hřejivá povídka na studený zimní den. A krásný překlad. Zdá se, že tento archiv budu muset propátrat podrobně :-)
Re: Jacomo Od: Jimmi - 16.02. 2010
Ďakujem aj za Eggy. Aj za postreh na FFD. Prosím ťa - všimla som si v tvojom komentári k Uvízl jsem s tebou text - občasné nesmazané poznámky překladatelky - kde si to videla? To sú poznámky autorky, inak mi muselo niečo ujsť, nebolo tam nič navyše. Díky moc.
Re: Od: Jacomo - 17.02. 2010
Aha, tak to byl asi můj chybný dojem, v originále jsem si to neověřovala. Ale nejspíš mě k tomu vedla poznámka SJ: ...keď si sa tak elegantne rozčapila z kapitoly 3 a popěvek z Večerníčku "Křemílek a Vochomůrka" v kapitole 2, které jsou určitě poznámkou překladatelky
Re: Od: Jimmi - 17.02. 2010
A áno. Keď to začína PP, je to poznámka. Tu je zvykom uvádzať niektoré menej známe výrazy dvojjazyčne, takže SJ alebo CZ začína výraz v tom druhom jazyku. Keďže dosť často sú bety "nakríž", tak som ju upozornila, že spojeniu hodila mrchu som fakt nerozumela. Ono to funguje aj naopak. Ale všetky ostatné veci v zátvorkách patria autorke. Ďakujem za vysvetlenie. :D

Re: 9. Hermione Od: Triana - 15.02. 2010
Vsimla som si ze je tu nieco dokoncene...takze som sa tak potichucky zakradla k NB :-D A citam vo velkom, do konca. Fuha....zaujimava poviedka, Hermiona taka...skratka jej cit pre spravodlivost, odhodlanie a tvrdohlavost...to ako ho obranovala ma chytilo za srdiecko... Severus si nakoniec uvedomil, ze nieje taky beznadejny pripad, kedze ona ho miluje...a nakoniec si to aj priznal...kazdy ma pravo na lasku. :o) Pekny preklad...uzila som si ho

Re: 9. Hermione Od: teriisek - 15.02. 2010
:) škoda, že už je konec... pěkná povídka:) Díky!
Re: 9. Hermione Od: eggy - 15.02. 2010
heh :) dakujem vam vsetkym... velmi potesi ked niekto necha komentar... co sa tyka prekladov... uvidime :) jedno vsak viem urcite :P nebude to kapitolovka... bo potom sa citim ako zradca ked vas nechavam dlho cakat... pritom viem ake je to neprijemne... este raz diky :)

Koniec(?) Od: Rapidez - 15.02. 2010
* nevinnost sama; vlezlé pohvizdování z předešlých dílů přetrvává * Páni, dokončeno! Musí to být super pocit přeložit poslední kapitolu. Velmi děkuji za celý přeložený příběh, bylo to milé a hladivé. Svéhlavá Hermiona a jihnoucí Snape, och ach. :) Věřím, že překlad nebyl poslední.... Věřím, že studium půjde dobře a diplomové i bakalářské práce se budou psát jedna radost. :-D * hvízd, hvizd *

Re: 9. Hermione Od: kometa - 14.02. 2010
"S ňou našiel nový život. A uvažuje, že si ho ponechá." Díky, Eggy, byla to fajn povídka a moc se mi líbil tvůj překlad :-) Hodně štěstí ve škole a ať ti učení jde, aby ses mohla třeba zas někdy pustit do další povídky nám pro radost :-)

Re: 9. Hermione Od: JSark - 14.02. 2010
Tlemím sa ako blbá. :DDDDD

Re: 9. Hermione Od: denice - 14.02. 2010
Nádherná povídka, díky! Teď si ji jdu přečíst ještě jednou celou.

Prehľad článkov k tejto téme:

Michmak: ( Eggy )14.02. 20109. Hermione
Michmak: ( Eggy )21.01. 20108. Ablution (Sprcha)
Michmak: ( Eggy )02.12. 20097. Späť k tebe
Michmak: ( Eggy )19.11. 20096. Uteč a skry sa
Michmak: ( Eggy )01.11. 20095. Slová, ktoré nepovie
Michmak: ( Eggy )09.08. 20094. Solitude (Samota)
Michmak: ( Eggy )19.07. 20093. V Snoch
Michmak: ( Eggy )21.05. 20092. Tiene tvojho úsmevu
Michmak: ( Eggy )11.05. 20091. Prológ: Učiť sa byť sám
. Úvod k poviedkam: ( Eggy )11.05. 2009Úvod