Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Delicate

3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE

Delicate
Vložené: Jimmi - 13.03. 2010 Téma: Delicate
Do_MuSh nám napísal:

Delicate

Překlad: Do_MuSh

Beta-reader: Ela

Autor: padfoot4ever

Banner: autorčin

Originál: http://www.harrypotterfanfiction.com/viewstory.php?chapterid=302537

Stav: souhlas s překladem

Prohlášení:

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří panu Medkovi, který tuto ságu přeložil do češtiny. Autorská práva konkrétně k této povídce vlastní padfoot4ever, která napsala tuto fanfiction. Povolení k českému překladu patří  Do_MuSh. Tento překlad je tvořen pouze pro duševní obohacení, nikoliv pro obohacení finanční. Nicméně, kopírování a případné porušování autorských práv je ilegální.

Slovo autora: Rose „Zrzka“ Weasleyová je těhotná. „Nejsem dostatečně stará na to, abych se stala matkou! Sotva vím, jak si zavázat tkaničky od bot, proboha!“ Snaží se vyrovnat s novinkami. „Už nikdy neopustím tuto koupelnu.“ Nevezme to ale moc dobře. „Můžu žít na zubní pastě a šampónu.“ V podstatě, ztratila rozum. Toto je její příběh.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Tuto kapitolu, a v podstatě i všechny následující, bych chtěla věnovat všem, kteří zanechali svůj názor v komentářích, dále Jimmi, která mi pomáhá s angličtinou a nakonec Ele, která uvolila a od této kapitoly je z ní oficiální beta-reader českého překladu Delicate.

3. KAPITOLA – VÁNOČNÍ KOMPLIKACE

Miluju Štědrý den - těhotná nebo ne, jsem rozhodnutá si to užít. Dnešek není dnem, kdy to mámě řeknu, protože, přiznejme si to, mám na to ještě sedm měsíců. Nemá smysl si kazit Vánoce. V každém případě, toto mohou být moje poslední Vánoce (jelikož šance na to, že mě mamka zabije, jsou vysoké), tak bych se mohla postarat, aby stály za to.

Vstala jsem brzo ráno a začala rozbalovat dárky. Mít velkou rodinu má své výhody i nevýhody - hlavní nevýhodou je fakt, že jsme si všichni tak zatraceně blízcí, takže musím kupovat dárek všem svým bratrancům a sestřenicím. Victorii jsem dala stříbrný náhrdelník - nebyl tak drahý, ale hodí se jí k jejím skoro-stříbrným vlasům. Dom jsem koupila knihu, o které poslední měsíce fantazírovala, "Kdo chytá v žitě" - je to mudlovská knížka. Zjistila jsem, že klukům je těžké něco koupit, tak mi Hugo pomohl vybrat svetr pro Louise – pochybuji, že ho ocení, protože každý rok dostáváme svetry od babičky Molly.

Molly a Lucy jsem dala shodné náramky - strýc Percy a teta Audrey milují, když jsou jejich dcery shodné. Myslím, že je to potrhlé, ale jestli je to dělá šťastnými, kdo jsem já, abych jim stála v cestě? Roxanne jsem koupila make-up, i když vím, že se strejda George zblázní. Fredovi jsem dala knihu "Nejlepší famfrpálové týmy 20. století" - Kudleské kanonýry to ukazuje jako nejhorší tým století - proč si můj táta vybral tak hrozný tým?

Nakupovat pro bratrance Potterovi je vždycky těžké - co chcete dát rodině, která má všechno? James není typ, který čte – mnohem víc je vynalézavý v žertech. Ale má už všechno, co Kratochvilné kouzelnické kejkle kdy prodávali a které kdykoliv předčí to, co prodává Taškář. Zná každou tajnou cestu ven z Bradavic, má neviditelný plášť svého otce a má to nejlepší koště široko daleko. Takže, co jsem mu dala?

Pár ponožek.

Koupit něco pro Ala bylo mnohem snažší. Zajímá se o mudlovský svět, tak jsem mu koupila mobil. Bylo to drahé, ale vím, že se mu bude líbit. Taky mám jeden, přestože ho v Bradavicích nemůžu používat. Lily jsem dala malé zlaté náušnice, které mají tvar zlatonek. Lily je nadějná jako famfrpálová hráčka. Většinou hraje sama, občas se mnou. James a Al neví nic o sestřině talentu, takže se často vkrade do přístěnku na košťata a jde létat, zatímco jsou pryč. A z nějakého důvodu to rozesmívá její mamku.

Takže, když jsou všechny dárky rozbaleny, jdeme do Doupěte, do domu babičky a dědečka. Do značné míry je to můj druhý domov (Bradavice jsou první a mé současné bydliště až třetí). Vždycky sem chodíme, abychom pomohli s přípravami na další den. Všichni členové rodiny na Štědrý den přijdou do Doupěte, takže je tu toho spoustu na práci. Táta si obvykle stěžuje ohledně pomoci s výzdobou domu, ale máma ho stejně přinutí.

Hned, co jsme vešli do dveří, postřehla jsem čtyřiadvacetiletého muže, dnes s tmavě modrými vlasy a jako obvykle s nádherně hnědýma očima - Teddyho Lupina. Běžím k němu a on mě sevře v objetí, o kterém jsem přesvědčena, že není dobré pro miminko. Ale právě teď se moc nestarám - objímám svého nejlepšího přítele.

"Nazdárek, Rosie! Jak se vede, Rosie?“ zvolá.

Odtrhneme se a právě zjišťuji, jak mohutním. Teddy vypadá znepokojeně - všiml si, že pláču, ale nic neřekne. Jen nepatrně škubne hlavou směrem k obýváku. Přikývnu a jdeme do prázdného pokoje. Teddy zavře dveře a použije na ně Ševelissimo, takže nás nikdo z kuchyně nemůže slyšet.

"Co se děje, Rosie? Vypadáš hrozně." řekne, sedajíc si na židli vedle mě.

"Dík" zamumlám. To je ta poslední věc, kterou potřebuji slyšet.

"Víš, co jsem tím myslel. Jsi strašně bledá a vyzáblá."

"Chceš tím říct, že jsem před tím byla tlustá?"

"Rosie," řekne varovně "nenuť mě použít Veritasérum - protože já to udělám."

Pane jo, vím, že to udělá. Udělal to už před tím, když jsem mu nechtěla říct jméno chlapce, kterému jsem v prvním ročníku dala pusu. Teď na mě netrpělivě hledí.

"Myslím, že bych mohla být... ehm... ty víš..."

Neví. Nadzdvihne obočí, abych pokračovala.

"Ty víš..." zopakuji a doufám, že to pochopí, aniž bych mu něco řekla. Zatřese hlavou.

"Ne, Rosie, nevím."

Vzdychnu si a setřu slzy, které mi právě stékají po tvářích.

"Myslím, že jsem… těhotná" poslední slovo zašeptám.

Teddyho hnědé oči se rozšíří v šoku. Na vteřinu se nehýbe a nevěřícně na mě zírá. Nemohla jsem ten pohled snést - nutil mě cítit se opravdu vinná.

"Nevěděl jsem, že máš přítele," řekne potichu.

"Nemám," přiznávám a on vypadá ještě víc překvapený.

"Vyspala ses s někým, i když to nebyl tvůj přítel?" ptá se mě, vypadajíc, že se ve mně naprosto zklamal a nutíc mě cítit se mizerně. Nic neříkám.

"Využil... využil tě někdo?" zeptá se Teddy, který teď vypadá opravdu rozzuřený. Je docela dojemné, jak se o mě bojí - občas si přeji, aby to bylo jeho dítě …

Opravdu jsem to teď řekla?

"Ne," řeknu a cítím se víc zahanbená, než před minutou.

"Takže… čí to je?"

Vypadal tak rozrušeně. Bylo mi ho trochu líto.

Počkat, tak to není správně. Jemu by mělo být líto mě, ne naopak!

"To není důležité. Slibuješ, že to nikomu neřekneš?"

"Rosie…“

"Slib mi to, Teddy. Nesmíš to nikomu říct - ještě jsem to neřekla ani mámě. Jsi jediný, kdo to ví. Nesmíš to říct ani Victorii," prosím.

Nevypadá vůbec potěšeně, ale přikývne. Zjistím, že se třepu, ačkoliv nevím, kdy to začalo. Teddy si všimne taky a klidně mi položí ruku kolem ramen.

"Bude to v pořádku, Rosie," řekl konejšivě "Jsem tu pro tebe."

To bylo všechno, co jsem potřebovala slyšet.

Dobře, možná to nebylo všechno, co jsem chtěla slyšet... nevadilo by mi, kdyby řekl něco v tomto smyslu:

Jsem tu pro tebe, miláčku. Rozejdu se s Victorií a pomůžu ti vychovat to dítě. Nezajímá mě, kdo je otec.

Ale haló, nemůžu mít všechno. Jsem ochotná přijmout jeho bezvýhradné přátelství.

Vracíme se zpět do kuchyně, kde nikdo nevypadá, že by nás podezříval z našeho náhlého zmiznutí. Teddy a já jsme měli vždy tendenci trávit spoustu času spolu, když jsem byla doma z Bradavic. Máma a táta pomáhají babičce a dědovi vyzdobit dům, zatímco Hugo sedí v rohu se svým mudlovským i-Podem v uších - jsem na opačné straně pokoje a slyším tu hudbu řvát až sem. Přísahám, že ten kluk ohluchne.

Victorie přisviští do pokoje (to je jediná možnost, jak můžu vystihnout to, jak se pohybuje) a usměje se na mě, přestože vím, že se snaží být jen příjemná, nemohla jsem odolat touze zabít ji, když Teddyho políbila na tvář.

"Takže, kdy přijdou Harry a Ginny?" zeptá se máma.

"Myslím, že kolem třetí" odpoví babička.

Super - Potterovi přicházejí. Což znamená, že i Scorpius Malfoy přichází. Možná se můžu schovat v podkroví, dokud neodejdou.

"Rose, mohla bys mi pomoct?" zeptá se mamka, stojící na žebříku a upevňující girlandu na zárubeň dveří.

"Hugo," zavolá taťka. Hugo hraje Gameboy, jeho I-Pod stále naplno. Proklít tyhle mudlovské krámy.

"Hugo... Hugo... Země volá Huga Weasleyho... HUGO!" táta posléze zařve. Hugo vyskočí a strhne si svoje sluchátka, vypadajíc rozčíleně.

"Vypadá to, jako bych mluvil s mrtvým! Vrátíš se zpátky a pomůžeš mně a dědovi s vánočními světly?" zeptá se táta.

Hugo si povzdychne, odtlačí svou židli a vyřítí se do zahrady, zabouchne za sebou dveře. To způsobí pád pozlátek. Babička Molly nahlas zakleje - což už něco znamená, protože ona kleje málokdy

"Hrozně se omlouvám, Molly" řekne máma, kmitne hůlkou a odlevituje to zpět na strop "Nevím, co se s ním v poslední době děje."

"Já vím" řekne babička věcně "Je to třináctiletý Weasleyovic kluk."

"Chovají se tak všichni?" zeptám se.

"Ne." odpoví rychle táta "Já jsem nikdy takový nebyl!"

Máma a babička si obě odfrknou. Nechápu.

"Co?" zeptá se táta dotčeně.

"Ronalde Weasley, ty jsi byl ten nejnáladovější třináctiletý kluk na světě!" řekne máma. Táta vypadá, že sáhne po odvetě, ale máma ještě neskončila. "Když tobě bylo třináct, přestal jsi se mnou mluvit, protože jsi si myslel, že moje kočka zabila tvou hloupou krysu, která vlastně krysa ani nebyla! A přestal jsi se mnou mluvit, protože jsem byla podezíravá ohledně Harryho Kulového blesku! Neříkej mi, že si ve třinácti nebyl náladový! Byl jsi náladový do dne, kdy se Rose narodila!"

"Proč jsi přestal být náladový, když jsem se narodila?" zeptám se, široce se usmívajíc.

"Rozpustila jsi tatínkovo srdce," řekne mamka zamilovaně. "Nemysleli jsme si, že je toho někdo schopný!"

Usměju se na tátu - jsem tím docela dojatá. Táta mě jednou rukou obejme a zakření se na mě.

"No, pak budeme muset udělat z Huga tatínka a potom ho možná obměkčíme," zažertovala Victorie

"Já si to teda nemyslím," řekne mamka. "Ještě nejsem připravená na to být babičkou."

Cítím se fyzicky nemocná. Teddy vypadá, že se cítí opravdu nepříjemně, ale ostatní se smějí.

Blbá Victorie.

Taťka otvírá dveře a já ho slyším zajásat: "Vše v pořádku, Harry?"

"Uhm, musím jít do koupelny." oznámím a uteču nahoru po schodech. Zavřu za sebou dveře od koupelny a stoupnu si na záchod, abych oknem viděla na konec zahrady. Harry a Ginny jsou tu s Jamesem, Alem, Lily a Scorpiusem. Lily jde za Hugem, něco mu říkajíc a potom odchází pryč, vypadajíc trošku schlíple.

Scorpius se podívá nahoru a já seskočím ze záchodu a schovám se pod okenním rámem. Doufám, při Merlinovi, že mě neviděl. Znova se schovávám v koupelně, zatímco koketuji s nápadem ohledně žití tady. Opravdu - jsem naprosto labilní - jak to moje dítě dopadne?

"Rose?"

Je to Lily. Klepe na dveře - když zůstanu potichu, třeba odejde.

"Rose, jsi v pořádku? Vím, že tam jsi. Viděla jsem tě dívat se z okna," řekla.

Vím, že se jí nemůžu vyhýbat, tak otevřu dveře a nasadím velký falešný úsměv - musím vypadat silně pomatená.

"Nazdárek Lily, Veselé Vánoce!"  řeknu falešně-veselým hlasem.

Podívá se na mě skepticky. Je příliš bystrá, pro svoje vlastní dobro - ví, že se mnou není něco v pořádku. Všimnu si však, že v jejích hnědo-zelených očích je náznak zoufalství, tak využiji příležitosti a otočím pozornost pryč od svých problémů.

"Co se děje?" zeptám se. Lily stočí svůj pohled na zem a zavrtí hlavou. "No tak, Lils. Vím, že ti něco je."

Porozhlédne se kolem a navede mě do pokoje naproti koupelně, do toho, který využívala teta Ginny, když byla mladší.

"Umíš udržet tajemství?" zeptá se.

"Víc než si myslíš," odvětím.

"Mám někoho ráda," zašeptá, dívajíc se kolem jako vystrašené kuře, čekající na porážku.

"Ty máš vždycky někoho ráda." Řeknu popravdě.

"Já vím," řekne "ale obvykle mě mají rádi nazpátek. Tentokrát... dobře... tentokrát ne."

"Kdo je to?" zeptám se "Možná tě má rád, ale tvoji bratři ho odstrašili."

Lily smutně zavrtí hlavou.

"Ne, on mě určitě němá rád." řekne "A já nevím, co mám dělat. A navíc má teď holku."

Vypadá opravdu zničeně. Abych tak řekla, chci ji obejmout, ale neudělám to.

"Kdo to je?" zeptám se znova.

"Slibuješ, že to nikomu neřekneš?"

"Slavnostně přísahám," řeknu s rukou na srdci.

"Je to Scorpius," zašeptá.

Panebože… tohle nemůže být komplikovanější.


Pro ty, kteří se nevyznají ve složitých rodinných vztazích z Delicate:

Bill + Fleur =  Victorie, Dom, Louis

Charlie = nemá děti

Percy +  Audrey = Molly, Lucy

Fred = odpočívá v pokoji

George + Angelina = Fred, Roxanne

Ron + Hermiona = Rose, Hugo

Ginny + Harry = James, Al, Lily

Lenka + Rolf = Lorcan, Lysander

 (zpracovala padfoot4ever)

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: NessC - 11.07. 2013
Hermiona opravdu nebude nadšená, až to zjistí. A Lily to rozsekla. Děkuji. :)

Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: MIRA - 13.04. 2012
Fakt neviem čo dodať, len že sa mi to moc páči. :)

Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: anonym - 19.03. 2010
trošku blbé, že Lilly miluje Dracovho syna

Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: anonym - 19.03. 2010
trošku blbé, že Rose miluje Dracovho syna

Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: Elza - 15.03. 2010
Tak to je tedy vážně komplikace! Teddy je skvělý. Technická: přechodníky končící na -c jsou ženský + střední rod (v jednotném čísle). Pokud si nejsi jistá tvarem v mužském rodě (a nutně musíš použít přechodník), tak koukni na: http://prirucka.ujc.cas.cz/ do vrchního 'hledacího' okénka zadej ženský tvar a Ústav pro jazyk český už najde tvar za tebe. *;-)
Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: Ela - 15.03. 2010
Díky. :) Užitečný odkaz. V příští kapitole by neměl být ani jeden přechodník.
Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: Elza - 15.03. 2010
ad užitečnost: to mi povídej... Chodím si tam pravidelně ověřovat náslovná s/z, jejichž logika (zvlášť logika výjimek) je mi španělskou vesnicí. *;-) ad přechodníky: to je fajn. Osobně mám v přechodnících jistou zálibu, ale jen ve správně použitých. I tak tento sklon považuji za svou soukromou úchylku. *;-D Ale převážně neškodnou.

Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: Ela - 15.03. 2010
Chudák Lily, ale kdo by se jí divil. Jestli je Scorpius aspoň trochu po tatínkovi. :D Teddy vypadá na sympaťáka. Díky.

Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: denice - 15.03. 2010
Přiznám se, že u minulé kapitoly jsem měla pocit, že asi nebudu číst dál, ale tato se mi opravdu líbila a začínám být zvědavá, jak to bude dál. Líbí se mi, jak autorka příběh zalidnila a jsem opravdu vděčná za "kdo je kdo" na konci kapitoly, to byl skvělý nápad, asi to zkopíruji a při čtení občas nahlédnu... Děkuji a těším se na další část.

Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: simasik - 14.03. 2010
Noo, priznam sa, ze som toto necitala ani v originali, teda vlastne som ani netusila, ze takato poviedka existuje a neplanovala som si to precitat ani v preklade, ale ed mam teraz tolko casu, ktory nemozem nijako zuzitkovat, neodolala som :) a FAKT som rada, ze som sa do toho tak trochu prinutila. Popri Broken je toto taky relax, oddychovka, co je pomerne dobra zmena a je to prijemne prelozene :) Rosina mysel je proste uzasna. Celkom dobre vzlada fakt, ze je tehotna v sestnastich, to je vyhoda fantazie, mozete vytvorit taky charakter, aky sa vam paci, lebo pochybujem, ze by takto reagovalo nejake dievca v realnom zivote. Aspon mna by urcite porazilo (tiez by som sa asi bala, ze ma nevlastna mama zabije :)). Ale ak to cita niekto s podobnym osudom- teda dufam, ze nie- aspon si z nej moze zobrat priklad. Hld, ked je uz raz nieco pokazene, naco si kazit sviatky, nie ? Zistujem, ze sa mi celkom paci dvojica Rose/Scorpius a to v roznych podaniach. Toto mi vyslovene sadlo, ziadne dlhe vety, nebolo tak nic, nad cim by som sa musela dlhsie zamyslat. Jednoducho, dokonala poviedka na depresiu, ktorou prave teraz trpim :) Vdaka bohu, ze bol niekto taky zlaty a urobil nam prehlad rodinnych vztahov, lebo som sa v nich uplne stratila. V buducnosti si to pri dalsich kapitoval vzdy otvorim, aby som mala aspin tucha, kto je koho potomok, lebo pri mojom mozgu proste nehrozi, aby som si to zapamatala :) Ale aj tak je podla mna trosku privela postav :/ Ako to mohla autorka napisat bez toho, aby si to nemilila ? Mozno mala tiez niekde ten zoznam napisany :) alebo je mozno len dalsi z geniov :) No a chudak Rose, sa jej to dost skomplikovalo :) Nechcela by som, aby sa tie dve pohadali kvoli chalanovi, ale pokial ide o Malfoya, ani by sa im to nemohlo vycitat. Vlastne, ak ide o chalana, vzdy za to moze on a nie dievcata :) Ale - teda nie ze by som to Lily nepriala - ale dufam, ze Rose skonci so Scorpiom :) Bola by z nich taka pekna rodinka :) Aj ked to by mala este viac clenok, to by sa uz asi do Brlohu ani nevtrepali :) Mozno by im potom Harry kupil novy dom, ked vyzera tak bohato :) Dakujem za preklad, poviedka je uzasna :)
Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: Do_MuSh - 14.03. 2010
Páni, moc děkuju! Úplně souhlasím a obdivuju autorku, jak si dokázala zapamotavat všechny ty členy rodiny :D Sama si to doteď občas spletu :D A jestli to má teď Rose těžké? Počkejte si na další kapitoly, protože toto je jen začátek těch jejích trablí :D

Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: JSark - 14.03. 2010
Uf, priveľa ľudí, pletie sa to. Preklad krásny, diky. :)

Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: Lucka - 14.03. 2010
Nestíham, som tu len na skok.. Kapitola senzačná, smiech a opäť len smiech !! Teda, dúfam, že s prekladmi nesekneš.. páčia sa mi, máš svoj štýl. Ďakujem za preklad a teším sa na ďalší :)

Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: Eiblin - 14.03. 2010
veľmi milá poviedka, super, že ju prekladáš. je vtipná a originálna, je to oživenie. som rada, že niekomu napadlo spracovať aj námet NEXTgeneration. držím palce pri preklade:-D

Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: cyrus - 14.03. 2010
Mrzí ma to, ale komentujem všetky doterajšie kapitoly naraz, nie je času. Poviedka výborná, o tom som už hovorila. Keďže som to už čítala, ťažko sa mi píše koment, keď nechcem nič prezradiť a ani neprichádzajú do úvahy komentáre typu: čo bude ďalej neviem sa dočkať! Tak okomentujem aspoň to čo môžem  preklad je naozaj na výbornej úrovni, klobúk dole! Tak len takto pokračuj a teším sa na ďalšie kapitoly, určite si tvoj preklad rada prečítam. PS: ak by si videla, že z pokračovania pribudla ďalšia kapča, prosím ťa daj mi vedieť! Ďakujem aj za preklad!

Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: ladyF - 14.03. 2010
Tak tomuhle říkám příjemně prožité ráno :) Více nadšení a obdivu nejsem schopna, takže jenom dík za překlad... a jdu pokračovat v spánku :D

Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: 32jennifer2 - 14.03. 2010
No pekne :D zamotáva sa to... som zvedavá, čo bude ďalej... Teddy bol zlatý :D

Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: Maenea - 14.03. 2010
Ty vztahy jsou tak krásně komplikované, trochu, ale jen vážně malinko, mi to připomíná naši rodinu. Taky je nás o Vánocích plný barák a je to skvělé :-) Po přečtení prvních pár kapitol se mi povídka líbí. Zase trochu něco jiného a ne tak depresivního, jako bylo WLS nebo je teď Broken :-) Co mi ale trochu "rvalo" uši, jsou ty přechodníky (říkajíc, vypadajíc). Možná, že jsem "upřechodníkovaná" z jednoho špatného překladu knížky, kde jsou (byly) téměř v každé větě, a teď mě to jenom hodně trklo do očí. Jinak je to fajn a těším se, až si odpočinu u další kapitoly.

Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: HOPE - 13.03. 2010
to mu se teda říká komplikace s velkým k Rose má ráda Teddyho? nebo se mi to jenom zdálo??:) ale krásná úsměvná kapitolka, díky za ní moc

Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: Rapidez - 13.03. 2010
Rozpis rodinných vztahů - super věc. Překlad - žjůůů! * polyká několik připomínek * Příběh - * nevhodné chichotání *
Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: Do_MuSh - 14.03. 2010
Nepolykej, jen se do mě pusť, ať vím, co spravit :D

Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: jane-anne - 13.03. 2010
:)Moc pěkná kapitolka .. Musím přiznat že se v těch rodinných vztazích občas vůbec neviznám.. Začíná to všechno být víc a víc zamotanější :) Moc se tešíím na další skvělou kapču :)

Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: zuzka - 13.03. 2010
takovouhle povídku jsem ještě nečetla. vypadá to zajímavě. takové, vtipně odlehčené. určitě tu ještě nastane hodně zajímavých situací! :-D

Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: iway - 13.03. 2010
mno to teda.. jsem zvědavá jak se to dozví malfoy .. jak jsem si myslela že mě to nezaujme tak jsem se teda dost zmýlila.. dík za překlad

Re: 3. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE Od: Jimmi - 13.03. 2010
Ďakujem, bavila som sa.

Prehľad článkov k tejto téme:

padfoot4ever: ( Dominika.Del )29.08. 201335. kapitola (Záver)
padfoot4ever: ( Dominika.Del )09.08. 201334. Krev, pot a slzy
padfoot4ever: ( Dominika.Del )11.07. 201333. Chvíle neklidu
padfoot4ever: ( Dominika.Del )05.07. 201332. Další éra u konce
padfoot4ever: ( Melanie )28.06. 201331. Vítězství a porážka
padfoot4ever: ( Melanie )04.05. 201330 kapitola Zoufalé časy
padfoot4ever: ( Do_Mush )13.07. 201229. kapitola
padfoot4ever: ( Do_Mush )13.05. 201228. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK
padfoot4ever: ( Do_Mush )09.02. 201227. KAPITOLA – MEZERA V PLÁNU
padfoot4ever: ( Do_Mush )29.12. 201126. TROCHU JINAK NEŽ OSTATNÍ
padfoot4ever: ( Do_Mush )02.11. 201125. KAPITOLA - DOKONALÝ? TO ASI NE
padfoot4ever: ( Do_Mush )16.09. 201124. KAPITOLA - NAPROSTÝ IDIOT
padfoot4ever: ( Do_Mush )16.08. 201123. KAPITOLA - PAMÁTNÝ DEN
padfoot4ever: ( Do_Mush )10.07. 201122. KAPITOLA - VŠECHNO NEJLEPŠÍ, ROSIE
padfoot4ever: ( Do_Mush )28.05. 201121. KAPITOLA PŘÍPRAVY
padfoot4ever: ( Do_Mush )22.04. 201120. KAPITOLA NEMOCNIČNÍ KŘÍDLO
padfoot4ever: ( Do_Mush )04.03. 201119. I APRÍLOVÝ ŽERT MŮŽE DOPADNOUT VELMI, VELMI ŠPATNĚ
padfoot4ever: ( Do_Mush )23.01. 201118. KAPITOLA - DLOUHÁ NOC
padfoot4ever: ( Do_Mush )05.09. 201017. KAPITOLA KLUCI NEBREČÍ
padfoot4ever: ( Do_Mush )22.08. 201016. KAPITOLA TAJEMSTVÍ A CIGARETY
padfoot4ever: ( Do_Mush )18.08. 201015. DCERA SVÉHO OTCE
padfoot4ever: ( Do_Mush )05.08. 201014. KAPITOLA ZEPTEJ SE SVÉ MATKY
padfoot4ever: ( Do_Mush )21.07. 201013. KAPITOLA AMORŮV HNĚV
padfoot4ever: ( Do_Mush )07.07. 201012.KAPITOLA ZNOVU SE NAUČIT ŽÍT
padfoot4ever: ( Do_Mush )24.05. 201011. HORŠÍ UŽ TO NEBUDE... VIĎTE?
padfoot4ever: ( Do_Mush )25.04. 201010. ČOKOLÁDA, PŘÍSTĚNKY A VZPOMÍNKY
padfoot4ever: ( Do_Mush )20.04. 20109. KAPITOLA RODIČOVSKÁ HÁDKA
padfoot4ever: ( Do_Mush )07.04. 20108.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ!
padfoot4ever: ( Do_Mush )01.04. 20107.KAPITOLA DOPISY OD MÉ KMOTRY
padfoot4ever: ( Do_Mush )29.03. 20106. CESTA DOMŮ
padfoot4ever: ( Jimmi )22.03. 20105. NEŠŤASTNÉ VÁNOCE A CHAOTICKÝ NOVÝ ROK
padfoot4ever: ( Do_MuSh )15.03. 20104. JÁ NEJSEM TY
padfoot4ever: ( Do_MuSh )13.03. 20103. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE
padfoot4ever: ( Do_MuSh )10.03. 20102. Zrzka
padfoot4ever: ( Do_MuSh )10.03. 20101. Prológ Test
. Úvod k poviedkam: ( Do_MuSh )10.03. 2010Úvod k poviedke