Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Delicate

10. ČOKOLÁDA, PŘÍSTĚNKY A VZPOMÍNKY

Delicate
Vložené: Jimmi - 25.04. 2010 Téma: Delicate
Do_Mush nám napísal:

Delicate

Překlad: Do_MuSh

Beta-reader: Ela

Autor: padfoot4ever

Banner: autorčin

Originál: http://www.harrypotterfanfiction.com/viewstory.php?chapterid=310180

Stav: souhlas s překladem

Prohlášení:

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří panu Medkovi, který tuto ságu přeložil do češtiny. Autorská práva konkrétně k této povídce vlastní padfoot4ever, která napsala tuto fanfiction. Povolení k českému překladu patří  Do_MuSh. Tento překlad je tvořen pouze pro duševní obohacení, nikoliv pro obohacení finanční. Nicméně, kopírování a případné porušování autorských práv je ilegální.

Slovo autora: Rose „Zrzka“ Weasleyová je těhotná. „Nejsem dostatečně stará na to, abych se stala matkou! Sotva vím, jak si zavázat tkaničky od bot, proboha!“ Snaží se vyrovnat s novinkami. „Už nikdy neopustím tuto koupelnu.“ Nevezme to ale moc dobře. „Můžu žít na zubní pastě a šampónu.“ V podstatě, ztratila rozum. Toto je její příběh.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

10.KAPITOLA – ČOKOLÁDA, PŘÍSTĚNKY A VZPOMÍNKY

Potřebuju přestat brečet. Brečení ničemu nepomůže. Ačkoli, sezení v přístěnku na košťata a zvyšování mé tělesné váhy čokoládou asi taky nic nevyřeší, ale stejně tu jsem. Říká se, že čokoláda a sex jsou u dívek na stejné mozkové úrovni a dívky můžou mít z čokolády větší potěšení, než ze sexu. Říkám vám, kdybych mohla vrátit Jamesovu narozeninovou párty, radši bych snědla tolik čokolády, že bych jako těhotná jen vypadala, než abych měla sex. Čokoláda je stejně lepší. Čokoláda vás nezbouchne a pak nezačne chodit s vaší sestřenicí. Čokoláda po vás na chodbách nestřílí drzými pohledy, protože ví, že ji tajně máte rádi. Čokoláda vás neodsuzuje. Jen tu je, když ji potřebujete a křičí: "Sněěěěěěěěěěěěěěěěěz mě." A když tak uděláte, necítíte se vinně, protože přesně to čokoláda chtěla.

Co to tady sakra plácám?

Stejně jsem se rozhodla, že se v tomhle přístěnku na košťata schovám, abych mohla přemýšlet. Je tu snad lepší místo? Máma s tátou odešli domů – dobře, máma odešla někam do Prasinek, kde bydlí a táta předpokládám domů. Nerozloučila jsem se s nimi, jen jsem vykoukla z přístěnku na košťata (který je ve vstupní síni) a viděla je odcházet. Nevím, jestli jsem ráda, že jsem viděla jen jejich záda, nebo jestli chci, aby se vrátili a vyřešili své problémy. Anebo je už moc pozdě?

Je to tak rozčilující. Přeju si, abych věděla, co způsobilo, že se tu noc před naším odjezdem do Bradavic zbláznili. Nemůže to být jen mé těhotenství. Myslím tím, kdyby to tak bylo, proč se pak ukázali ve škole? Ach, já nevím, je to všechno tak matoucí. Možná se něco stalo – možná táta mámu podvedl! Možná to je důvod, proč ho máma vyhodila z domu. Ale táta není ten podváděcí typ… nebo ano? Stejně, kdo by ho chtěl? Osobně by mě zajímalo, jak s ním sakra máma skončila. Nepochopte mě špatně, svého tátu zbožňuju (většinou), ale je to jen přerostlé dítě. Většinu času je horší než Hugo! A máma je pořád tak systematická a vyspělá. Jsou to naprosté protiklady. Je zázrak, že spolu přežili devatenáct let manželství.

Nevím, co mám dělat. Před rokem bych nikdy nehádala, že já, Rose Weasleyová, naprostý šprt a prefektka, budu čelit problémům, jako je rozvod rodičů a neplánované těhotenství. Mým jediným cílem byly zkoušky. Můj celý život bylo studium na NKÚ. Ale zkoušky přišly, stejně jako odešly a já zjistila, že už nemám co na práci. Samozřejmě, byl tu pořád Famfrpál, ale i ten se po chvíli stal nudným. Dokonce ani kluci se o mě nezajímali – ne doopravdy. Myslím tím, byl tu Carl Blunt, který se se mnou rozešel před celou školou, ale já byla víc zničená z toho trapasu, než z jeho ztráty. Jediný kluk, po kterém jsem vždy pokukovala, byl Teddy.

Teddyho teď potřebuji víc, než kdy jindy… ale nenávidí mě, stejně jako táta. Proč jsem ohledně toho zasnoubení musela být tak zatraceně dětinská? Měla bych být šťastná. Tak moc ji miluje – kdo by ne? Je dokonce ještě krásnější, než její máma nebo Dom (které jsou obě tak omračující, že když vedle nich stojím, vypadám jako troll). Nemá žádnou chybičku. I babička Molly a děda ji mají nejradši, protože je to jejich první vnouče. Babička a děda Grangerovi mě nepreferují proto, že jsem jejich první vnouče, což je podle mě pěkně nespravedlivé.

"Opravdu to nechci slyšet, Malfoyi," slyším zvenku svého přístěnku syknutí hlasu. Zatlačím, abych trošku otevřela dveře a vykouknu do vstupní síně. Dom a Malfoy stojí ve vstupních dveřích do hradu. Domin obličej je silně červený a ještě se nepřevlékla z famfrpálového hábitu a Malfoy (který je taky ještě oblečený ve famfrpálovém hábitu) vypadá stejně bledě, jako předtím, když jsem mu řekla, že chci naše dítě dát k adopci.

"Dom, musíš mi věřit -"

"Proč bych ti měla věřit cokoliv z toho, co tu říkáš?" vřískne Dom, její hlas se rozléhá po celé síni.

"Omluvil jsem se ti!" řekne Malfoy rozhořčeně.

"Omluvil?" křičí. "Ty se omlouváš? Nemyslíš si, že "omlouvám se" je pro tuhle situaci trochu banální? Moje sestřenice – nejlepší kamarádka – je s tebou těhotná! A ty si myslíš, že "omlouvám se" stačí? Jsi ubožák, Malfoyi!"

"Stalo se to předtím, než jsme spolu začli chodit," řekne Malfoy hlasitě. "Domluvili jsme se, že to nikomu neřekneme. Ani jsem nevěděl, že je těhotná!"

"Jak si mohl začít chodit se mnou, když jsi spal s Rose? Jsi blázen! Měl jsi ji aspoň rád? Nebo jsi ji jen využil?"

Panebože.

Právě teď si nejsem jistá, jestli chci, aby řekl, že mě miluje do posledního kousíčku nebo, že chtěl jen sex. Dejme tomu, že část mě ho chce kopnout do rozkroku a další část (opravdu malá část) chce, aby mě obejmul a řekl, že je všechno v pohodě.

"Já…" začne Malfoy. "Byl jsem opilý. Samozřejmě, že jsem ji musel mít rád… ale teď, teď mám rád tebe, Dom."

Ta malá fretka! Jenom nedávno říkal, že s Dom není šťastný a jak moc mě má rád! Nakopni ho do nádobíčka, Dom!

"No, na to je teď trochu pozdě," řekne plačtivě. "Budete mít miminko."

"Ne, nebudeme," řekne Malfoy. "Rose to chce dát k adopci."

Je těžké říct, jak se ohledně toho asi cítí. Jeho výraz je tvrdý, bez jakýkoliv emocí a jeho hlas je monotónní. Kluci jsou tak těžko čitelní.

Dom se na něj na chvíli pronikavě zadívá a její výraz zesmutní.

"A - ale já tomu nerozumím," řekne Dom. "Rose by tohle neudělala."

Jak to může vědět? O takových problémech jsme se nikdy nebavily.

"Neudělala by to!" naléhá Dom. "Donutils ji, že ano?"

"Ne!" protestuje Malfoy. "Všechno to byl její nápad! Právě jsem to zjistil, ani jsem neměl čas srovnat si to v hlavě!"

Na pár minut zůstanou zticha.

"Je pravda, že jsi praštil svého tátu?" zeptá se Dom tak tiše, že ji sotva slyším.

"Jo," řekne Malfoy nedbale. "A co?"

"Proč jsi ho praštil?"

Malfoy mlčí.

"Řekl něco o Rose?" naléhá Dom. "Zastal ses jí?"

On přikývne. Ten idiot! Proč jen nemohl lhát? Vypadal, že na to je expert.

"Máš ji rád," řekne Dom. "Věděla jsem to."

"Dom -"

"Jdu do postele," povzdychne si. "Promluvím si s tebou, až se uklidním. Právě teď tě chci jen proklít do zapomnění."

Vyběhne nahoru ke schodům. Malfoy zůstane ve vstupní síni a vzteky nakopne dveře. Nikdy jsem ho neviděla tak rozzuřeného. Vlastně, nikdy jsem ho neviděla jiného, než klidného a spořádaného. Možná bych měla jít a uklidnit ho… ale chce to slyšet ode mě? Myslím tím, já jsem ta, která mu lhala. Ale můj mozek a mé nohy si dnes očividně nerozumí, protože vylezu z přístěnku na košťata a jdu k němu. Divné.

"Jak dlouho jsi tam byla?" vyjede Malfoy, jakmile mě spatří.

"Asi čtyři hodiny," pokrčím rameny. "Potřebovala jsem přemýšlet."

"…V přístěnku na košťata?" zeptá se Malfoy s pozvednutým obočím.

"Znáš lepší místo?"

Dívá se na mě, jako bych byla nějaká bláznivka. Ale předpokládám, že tak trochu bláznivá jsem. No, těžko se teď můžu popsat jako normální, že?

"Takže…" řekne Malfoy neohrabaně.

"Proč jsi právě lhal Dom, do hajzlu!" zeptám se bez obalu.

"Já nelhal!" protestuje.

"Řekl jsi mi, že s ní nejsi šťastný. Anebo to byly jen lži? Vsadím se, že lituješ všech těch keců o tom, jak mě máš rád, když jsem teď poškozené zboží."

"Weasleyová, ty jsi ten nejprotivnější člověk na světě!" vykřikne. "Přeju si, abych se s tebou nikdy nevyspal!"

"Tak to je vzájemné! Dokonce jsi nebyl ani dobrý!"

To ho tvrdě zasáhne. Na chvíli se zasekne, protože neví, co říct. Snažím se nesmát.

"To je jedno. Jako bys to ty mohla vědět!" vrátí mi.

"Co?" vykřiknu.

"Dom mi řekla, že jsi byla panna!"

"No, mně řekla, že ty jsi byl taky panic!" křičím.

"No…" breptá Malfoy. "Dobře! To aspoň vylučuje riskování pohlavních chorob!"

Chvíli na něj čumím, potom vybuchneme smíchy. Opravdu, náš smích se rozléhá po celé vstupní síni. Jako bychom už nevěděli co dál. Situace už nemůže být horší a my se jen smějeme! Nepředpokládala jsem, že by to mohlo probíhat takhle. Klukovi řeknu, že jsem těhotná a pak se díky tomu dobře nasmějeme! Jsem těhotná… ale aspoň nemáme chlamydie!

"Jsi idiot," směju se.

"My oba jsme idioti," namítne Malfoy a já souhlasně přikývnu.

"Co budeme dělat?" zeptám se, stále se pochechtávám a slzy mi stékají po tvářích – nejsem si jistá, jestli ze smutku nebo ze smíchu. Myslím, že z obojího.

"Myslel jsem, že chceš adopci?" zeptá se.

"Já… já nevím, co vlastně chci."

"Jen se nerozhodujme dnešní večer," řekne Malfoy jemně. "Jen… se na to vyspěme."

Já spala posledních pár týdnů. Je čas se vzbudit.

"Proč jsme to udělali?" povzdychnu si. "Co jsme si mysleli?"

Malfoy pokrčí rameny. Já také a vzpomínám.

***

Párty už byla zahájena, když jsem se, po prokletí Carla Blunta, mého expřítele, vrátila do společenské místnosti. Na nějakou zábavu jsem neměla náladu, ale hned jak mě James uviděl, dokolíbal se ke mně s extra panákem Ohnivé whisky v ruce.

"Napij se!"

"Nejsem plnoletá," namítla jsem.

"Jsou to mé narozeniny!" řekl James, jako by to byl důvod, abych pila, i když jsem nezletilá.

"A? Je mi jen šestnáct!"

"Nikdy se neodvážeš, Zrzko," řekl nezřetelně James. "S tím množství práce, kterou máš, se brzo dostaneš do hrobu!"

Protočila jsem oči a zdráhavě jsem se natáhla pro Ohnivou whisky, abych vyvrátila jeho slova.

"Vidíš? Umím se odvázat!"

Vypadal ohromeně.

"Skvělá práce, Zrzko!"

Zase se odkolíbal, aby si promluvil se sedmákem s tmavými vlasy, který seděl sám v rohu společenské místnosti. Já jsem se stále cítila trapně, protože se se mnou při večeři Carl veřejně rozešel a přišlo mi, že si o tom každý povídá. Nalila jsem si další Ohnivou whisky, rychle ji vypila a nalila si další.

"Zpomal, holka," uslyšela jsem za sebou Alův hlas. "Kolik jsi měla?"

"Tři," řekla jsem a ukázala dva prsty.

Vzal mi sklenici a postavil ji.

"Nikdy jsi nepila! Máš vůbec tušení, jak silné to je?"

"Tak silné jako tvůj obličej!" plácala jsem. Al nadzvihl obočí.

"Vypadáš jako Harry Potter," řeknu.

"Jasně, ty si myslíš, že to byl můj táta nebo tak něco," řekl Al sarkasticky. "Možná by sis měla jít lehnout."

"Ne! Já chci tancovat!" řekla jsem, i když nikdo jiný netancoval.

"Ztrapníš se!" protestoval Al.

"Když dáma chce tancovat, nech ji tancovat!" řekl Malfoy, který se právě objevil vedle Ala a položil si ruku okolo jeho ramen. Vypadal opravdu úžasně, na sobě měl černou košili a černé jeansy.

"Proč jsou Jamesovy akce vždycky plné opilých idiotů?" povzdychl si Al.

"Odvaž se, Ale!" smála jsem se.

"Jo, odvaž se, Pottere!" souhlasil Malfoy se svým roztomilým skotským přízvukem. "Proč nemůžeš být víc jako Rose?"

"Jo!" vykřiknu. "Nebo víc jako tady Scorpassus?"

"Jo!" řekl Malfoy nadšeně.

Al jen protočil oči a zanechal nás u stolku s pitím.

"Jsi hustá, když jsi opilá!" řekl Malfoy nezřetelně.

"Víš, co je hustější….funk!" vykřikla jsem.

"Přesně tak!" souhlasil Malfoy vážně.

"Není nic lepšího, než funk!" řekla jsem a trsala jsem na muziku.

"Souhlasím," řekl Malfoy. "Naprosto souhlasím."

"Zahraj funky, zlato!" zaječela jsem na něj.

"Dobře!"

Jen tam stál a krčil rameny. Oba dva jsme bezdůvodně dostali záchvat smíchu.

"Docela plácáme blbosti," zpozorovala jsem.

"Jsou to kvalitní blbosti, mylady," řekl Malfoy.

"Potřebuju si sednout," rozhodla jsem se, když se mi opravdu točila hlava. Došli jsme ke křeslům u krbu a vyhnali odtud pár prvňáků. Malfoy sebou hodil vedle mě a sesunul se dolů, takže jsme byli na stejné úrovni.

"Máš hnědé oči," poznamenal Malfoy.

"Tak jako ty," řekla jsem.

"Pětkrát hurá pro hnědé oči!"

Nakonec jsme pětkrát hurá neudělali – naše koordinace byla v tahu a my to po sedmi pokusech a šesti neúmyslných fackách vzdali.

"Nikdy jsi se mnou nemluvil," řekla jsem.

"Ale mluvil!" tvrdil. "V prvním ročníku, řekl jsem ti "ahoj," když mi tě Al představil! A myslím, že jsem ti řekl "s dovolením," když jsem se potřeboval dostat kolem tebe."

"Ale nikdy jsme spolu NEMLUVILI… jako skutečná konverzace… s tvým silným skotským přízvukem," mumlala jsem.

"A co máme teď?" zeptal se. "A se svým skotským přízvukem nic udělat nemůžu, vzhledem k tomu, že jsem Skot!"

"Myslím, že máš pravdu. Takže, jaké je potom tvé oblíbené hospodářské zvíře?" zeptala jsem se.

"Jednonohá kachna, samozřejmě," řekl, nesmál se, ale jeho oči svítily sarkasmem. "A co tvoje?"

"Čuňata," řekla jsem. "Protože je to srandovní slovo!"

"ČUŇATA!" zakřičel Malfoy a skupina čtvrťáků se na nás šokovaně podívala. "Ach, ne vy…"

Noc pokračovala v podobném stylu, plná naprosto bezduchých vtipů. Společenská místnost se brzo úplně vyprázdnila nebo lidé jen tak usnuli na podlaze. Nebyla jsem si jistá, ale mohlo být tak kolem druhé hodiny ranní. Dom byla na jednom z křesel, Chastity byla na podlaze vedle ní a Laura Phelpsová byla rozvalená na stole u okna. Ale Malfoy a já jsme byli stále vzhůru, hráli jsme hru "Nikdy jsem" se skoro prázdnou lahví Ohnivé whisky.

"Nikdy jsem… neměla sexuální představy o učiteli!" řekla jsem. Malfoy se nesměle ušklíbl a lokl si Ohnivé whisky.

"Fuj! Která?" smála jsem se.

"Changová," ušklíbl se.

"Changová? No to snad ne!"

"Dobře, jsem na řadě!" řekl. "Nikdy jsem… nepolíbil ani jednu kamarádku svých bratranců."

Nenapila jsem se, protože jsem nikdy nepolíbila kamaráda svých bratranců nebo sestřenic.

"Chceš to změnit?" usmál se.

Moje srdce se při jeho slovech rozbušilo nadšením. Díky pokročilému večeru mu vlasy jen tak ležely na hlavě a dělaly ho víc sexy, než kdy jindy. Která zatracená, zrzavá čarodějnice by ho nepolíbila? Naklonila jsem se, naše hlavy se natočili nalevo a naše rty se dotkly, nejprve jemně. Potom jsem ucítila jeho jazyk, jak hladil mé rty, jako by žádal o povolení. Ochotně jsem otevřela ústa. Ohledně kluků jsem moc zkušená nebyla, ale mohla jsem říct, že byl dobrý – opravdu dobrý. Jedna jeho ruka odpočívala na mém pasu, zatímco druhá mi jemně držela obličej. Moje srdce bláznilo – byl to pocit, který jsem nikdy předtím nepocítila. Má dlaň vklouzla do jeho a já ho navedla do mé prázdné ložnice.

Lehli jsme si na postel a dál se vášnivě líbali. Z nějakého důvodu jsem přesně věděla, co dělám. Možná za to mohla Ohnivá whisky. Možná to bylo přívalem touhy, kterou jsem zažívala. Ať to bylo cokoliv, cítila jsem vhodnou chvíli ke svléknutí košile Malfoyovi, zatímco on rozepínal mé jeansy. Dokonce jsem si ani neuvědomila, jak moc se klepu, ale Malfoy ano.

"Neměli bysme -" zašeptal, ale já mu přes rty položila prst.

"Chci to." zašeptala jsem nazpátek…

***

"Ehm, Weasleyová?" zeptá se Malfoy a vytrhne mě z mého denního snění.

"Hmm?"

"Posledních pár minut jsi jen koukala do blba," řekne s obavami.

"Já… bude lepší, když půjdu," řeknu. "Dobrou noc, Malfoyi."

Celou cestu do Nebelvírské věže utíkám, vzpomínky z Jamesovy oslavy jsou stále živé. Jen pomyšlení na to nutí mé srdce bušit jako o život. Nemyslela jsem si, že si to pamatuji až tak moc, ale když se soustředím na své myšlenky, stále si pamatuji jeho dotyky – to ve mně vyvolá chvění. Ale to je chtíč, jeden ze sedmi smrtelných hříchů. Jsem si jistá, že: "Být ulhanou mrchou a podvodnicí vůči vaší sestřenici," je mezi nimi také.

Když už o tom mluvíme, když se vrátím do ložnice, tak Dom sedí sama na posteli. Pláče do svého polštáře, ale přestane a vzhlédne, když přijdu. Nejprve jsem si myslela, že hledá svou hůlku, aby mě proklela, ale hledá jen kapesník a utírá si oči.

"Takže jsi zpátky," řekne roztřeseným hlasem.

"Podívej, Dom, je mi m -"

"Neříkej, že je ti to líto, protože mně je to jedno," řekne. Její oči jsou červené a opuchlé, tak jako jsou určitě ty moje.

"Jak jsi mi to mohla neříct?" vzlyká. "Myslela jsem si, že jsme víc, než jen sestřenice, Rose. Jsme nejlepší kamarádky!"

"Já vím," říkám a cítím se tak provinile, že se asi rozpláču. "Měla jsem ti to říct… ale Malfoy a já jsme měli pocit, že není potřeba někomu to říkat, protože jsme byli opilí, když se to stalo. Byla to jen jedna noc."

"Jo, a podívej se na výsledek."

Vážně přikývnu.

"Chtěla jsem ti říct, že jsem těhotná, opravdu chtěla."

"Tak proč jsi mi to potom neřekla? Není to tak, že bys neměla šanci. Jsme v jedné ložnici! Jedna druhou jsme viděly každý den o vánočních prázdninách!" křičí.

"Já vím," říkám. "Ale snažila jsem si to urovnat ve své hlavě předtím, než to řeknu ostatním. A potom, když jsem byla připravená ti to říct, jsi mi řekla, že chodíš s Mal- ehm, Scorpiusem."

"Mohla jsi mi to říct," říká tiše. "Pochopila bych to."

Jo, jasně – chápala by to asi tak jako táta.

"Je mi to líto, Dom, opravdu je," řeknu.

"Máš ho ráda? Scorpiuse?"

Její modré oči se vpíjí do těch mých, hledají pravdu. Pochybuji, že ji najde, když ji nemůžu najít ani já.

"Byla to jen jedna noc," říkám. "Sotva si to pamatuju."

To je taková lež.

"Ale Rose, vždycky jsi říkala, že tvoje poprvé bude speciální… proč jsi to udělala? Vždycky jsi byla tak citlivá," řekne Dom a kroutí hlavou.

"Ohnivá whisky," řeknu. "A byla jsem rozrušená z toho, jak se se mnou přede všemi Carl rozešel. Chtěla jsem útěchu, nebylo to z lásky – nebo, že bych ho měla ráda."

Dom si těžce povzdychne a začne si kousat nehet na palci.

"Stejně je to jedno," řekne. "Stejně teď už s Malfoyem nemůžu být."

Nadechnu se. Tohle je něco, co musím udělat.

"Podívej Dom, Malfoy má rád tebe, ne mě," říkám, přicházím k její posteli a sedám si vedle ní. "To dítě dám k adopci – za pár měsíců tohle skončí. Malfoy neudělal nic špatného, dobře? Takže… takže buď šťastná, Dom. Nenech mé chyby, aby ti zničily život, tak jako zničily ten můj."

Skepticky se na mě podívá a potom kývne.

"Asi máš pravdu," šeptá nejistě. "Možná jsem se s ním neměla rozcházet."

Když to slyším, tak se část mě cítí nešťastně. Část mě se cítí provinile, protože jsem zrovna své sestřenici řekla obrovskou lež.

A další má část cítí, že jsem právě udělala druhou největší chybu svého života.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Čokoláda je prostě lék na všechno - kromě blbosti. Rose, ach bože, Rose... No, snad dostane rozum a přestane si šlapat po štěstí.  Mimochodem, ten obrázek je skvělý. Stejně jako překlad.

Říkala jsem v minulé části, že Rose je jen nemožná? Rose je šílená, hloupá, střeštěná, bláznivá, trhlá.... a neskutečně zábavná! Díky za kapitolu!

Rose by si mala asi ujasniť čo cíti, skôr než niekomu povie niečo čím si nie je istá.

Nech žije riešič všetkých problémov- čokoláda. Rose mi pripomína mňa, tiež zachraňujem všetkých naokolo a na seba kašlem a potom, keď treba zachrániť mňa, až na pár výnimiek (naj kamoška a ešte jeden dvaja ľudia) tí zachránení kašlú na mňa. Toto ešte bude "veselé". Ďakujem za preklad :-D

To jsou mi ale všichni zmatenci... *:-D Krásné, díky! Ale můj mozek a mé nohy si dnes očividně nerozumí Klukovi řeknu, že jsem těhotná a pak se díky tomu dobře nasmějeme! Jsem těhotná& ale aspoň nemáme chlamydie! Nakonec jsme pětkrát hurá neudělali  naše koordinace byla v tahu a my to po sedmi pokusech a šesti neúmyslných fackách vzdali. Nejprve jsem si myslela, že hledá svou hůlku, aby mě proklela, ale hledá jen kapesník a utírá si oči.

No teda, Rose by se měla probrat do reality, Dom bude mít takových školních lásek ještě deset, než s někým zakotví (pokud tedy neotěhotní) - Nenech mé chyby, aby ti zničily život, tak jako zničily ten můj." - to je tááák patetické, ale skvěle napsané, věřím tomu, že autorka nějakou "Rose" zná. Chudák malá, pěkně se v tom plácá, v zájmu jejího dítěte doufám, že brzy dospěje :-)

no, jejej, to byla kapitolka, ale ten konec mě překvapil, to bych od ní nečekala krásný překlad

Re: 10. ČOKOLÁDA, PŘÍSTĚNKY A VZPOMÍNKY Od: jane-anne - 25.04. 2010
Další super kapitolka .. Tahle se moc povedla :) ...

Ach, Rose, ty seš ale trubka! Kašli na sestřenici a ber, co se ti nabízí - být tebou, jdu do toho :-D Díky za překlad

ať žije čokoláda :-) rose, co to proboha meleš?!!? tak, teď to bude teprve zmatek :)

Ach jo, zase další komplikace na obzoru :/ Rose bude asi dcera Hermiony Grangerové z povídky Zodpovědnost, taky má potřebu všechno a všechny zachraňovat na svůj vlastní úkor;) Díky za zpříjemnění už tak příjemného víkendu!:)

chjo... je jedno jak chci aby to bylo... ze.. :o( štvou mně

Hm, na to, že je Hermionina, veľa rozumu nepobrala. :) Preklad sa ako vždy vydaril. :)))
To hey, ale nezabúdaj, že má i Ronovu krv a už to samo o sebe dosť vypovedá ;) Do_Mush, absolútne bombový preklad !! Díki moc.. =) Inak až teraz som si uvedomila ďalšiu vec, kt. sa mi na tejto poviedke páči. Hoci je to doba ich ( Harry, Ginn, Herm, Draco, Ron ) detí, i oni sa chvíľkami do deja vpletajú a ešte ho tým oživujú.. Všetko je to také autentické, žeby toto kľudne mohlo byť pokračovanie HP série, samozrejme, o dosť šialenejšie =D Zatiaľ, čo postava Scorpia ma až tak nezaujala, ( Na Dráčka proste nikto nemá ) Rose sa vydarila tak geniálne, až nemám slov...
JSark: Taky si občas říká, jak je možné, že je Hermionina Lucka: Je fakt, že Scorpius je spíš taková doplňková postava k Rose, sama o sobě nijak neoslňuje, ale ve spojením s Rose a s dějem tam, prostě patří :) Zajímalo by mě, co by na to JKR říkala :D Jinak, oběma díky

Jééé:) Rose je Rachel McAdams:) úplne ju milujem...v zmysle obdivujem samozrejme:D neviem či som písala komenty dakedy predtím k tomuto..možno hej možno nie..v poslednej dobe som fakt nemala čas nič napísať..preto píšem teraz ...neskutočne dobrá poviedka:) úplne sa teším keď tu vidím novú kapitolu...a je to dobré lebo nachvílku oddych od Hermiony a Draca, pretože o tých už som čítala v tolkých rôznych situaciach že sa mi to pomaly motá:D proste perfektné :)
Taky děkuju, Rachel Adams mezi mé oblíbenkyně patří taky :D

Díky, skvelý preklad. Ďalšia dvojica, čo je slepá, aby videla, že sa miluje. Ach jo. (Kedysi som tvrdila, že nemám rada poviedky, keď v druhej kapitole padajú zo seba do kolien a zaplanú nehynúcou láskou, ale po Broken a Náramku by som kľudne takú zniesla). Ešte raz díky.
Děkuju :) Takové povídky obvykle taky nečtu, ale na této se mi líbil ten odlehčený vtipný styl psaní. Je fakt, že se tady mají rádi už od začátku, jen to nevidí, ale takovej ten zlom by měl přijít tak ta dvanáct nebo třináct kapitol :D

Prehľad článkov k tejto téme:

padfoot4ever: ( Dominika.Del )29.08. 201335. kapitola (Záver)
padfoot4ever: ( Dominika.Del )09.08. 201334. Krev, pot a slzy
padfoot4ever: ( Dominika.Del )11.07. 201333. Chvíle neklidu
padfoot4ever: ( Dominika.Del )05.07. 201332. Další éra u konce
padfoot4ever: ( Melanie )28.06. 201331. Vítězství a porážka
padfoot4ever: ( Melanie )04.05. 201330 kapitola Zoufalé časy
padfoot4ever: ( Do_Mush )13.07. 201229. kapitola
padfoot4ever: ( Do_Mush )13.05. 201228. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK
padfoot4ever: ( Do_Mush )09.02. 201227. KAPITOLA – MEZERA V PLÁNU
padfoot4ever: ( Do_Mush )29.12. 201126. TROCHU JINAK NEŽ OSTATNÍ
padfoot4ever: ( Do_Mush )02.11. 201125. KAPITOLA - DOKONALÝ? TO ASI NE
padfoot4ever: ( Do_Mush )16.09. 201124. KAPITOLA - NAPROSTÝ IDIOT
padfoot4ever: ( Do_Mush )16.08. 201123. KAPITOLA - PAMÁTNÝ DEN
padfoot4ever: ( Do_Mush )10.07. 201122. KAPITOLA - VŠECHNO NEJLEPŠÍ, ROSIE
padfoot4ever: ( Do_Mush )28.05. 201121. KAPITOLA PŘÍPRAVY
padfoot4ever: ( Do_Mush )22.04. 201120. KAPITOLA NEMOCNIČNÍ KŘÍDLO
padfoot4ever: ( Do_Mush )04.03. 201119. I APRÍLOVÝ ŽERT MŮŽE DOPADNOUT VELMI, VELMI ŠPATNĚ
padfoot4ever: ( Do_Mush )23.01. 201118. KAPITOLA - DLOUHÁ NOC
padfoot4ever: ( Do_Mush )05.09. 201017. KAPITOLA KLUCI NEBREČÍ
padfoot4ever: ( Do_Mush )22.08. 201016. KAPITOLA TAJEMSTVÍ A CIGARETY
padfoot4ever: ( Do_Mush )18.08. 201015. DCERA SVÉHO OTCE
padfoot4ever: ( Do_Mush )05.08. 201014. KAPITOLA ZEPTEJ SE SVÉ MATKY
padfoot4ever: ( Do_Mush )21.07. 201013. KAPITOLA AMORŮV HNĚV
padfoot4ever: ( Do_Mush )07.07. 201012.KAPITOLA ZNOVU SE NAUČIT ŽÍT
padfoot4ever: ( Do_Mush )24.05. 201011. HORŠÍ UŽ TO NEBUDE... VIĎTE?
padfoot4ever: ( Do_Mush )25.04. 201010. ČOKOLÁDA, PŘÍSTĚNKY A VZPOMÍNKY
padfoot4ever: ( Do_Mush )20.04. 20109. KAPITOLA RODIČOVSKÁ HÁDKA
padfoot4ever: ( Do_Mush )07.04. 20108.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ!
padfoot4ever: ( Do_Mush )01.04. 20107.KAPITOLA DOPISY OD MÉ KMOTRY
padfoot4ever: ( Do_Mush )29.03. 20106. CESTA DOMŮ
padfoot4ever: ( Jimmi )22.03. 20105. NEŠŤASTNÉ VÁNOCE A CHAOTICKÝ NOVÝ ROK
padfoot4ever: ( Do_MuSh )15.03. 20104. JÁ NEJSEM TY
padfoot4ever: ( Do_MuSh )13.03. 20103. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE
padfoot4ever: ( Do_MuSh )10.03. 20102. Zrzka
padfoot4ever: ( Do_MuSh )10.03. 20101. Prológ Test
. Úvod k poviedkam: ( Do_MuSh )10.03. 2010Úvod k poviedke