Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čo má pre nás budúcnosť

Čo má pre nás budúcnosť - 2. kapitola

Čo má pre nás budúcnosť
Vložené: Jimmi - 05.05. 2010 Téma: Čo má pre nás budúcnosť
Jimmi nám napísal:

Preklad: Jimmi

Poviedka neprešla betovaním

Napísala: Punkindoodle

Stav: Súhlas s prekladom

Banner: Autorkin

Draco sa prebudí na neznámom mieste a trpí obrovskými bolesťami hlavy a stratou pamäti. Tajomný a romantický krátky príbeh. Draco a Hermiona.

Kapitola: 2/3

Rating: PG-18

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

POVIEDKA ŠPECIÁLNE VENOVANÁ PRE CYRUS K ÚSPEŠNÉMU ZLOŽENIU SKÚŠOK! EŠTE RAZ BLAHOŽELÁME.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 2

Draco sedel za stolom s raňajkami a snažil sa zjesť svoju omeletu. Dvojčatá vypustili von, aby sa hrali na slnku a Hermiona pomocou mágie umývala riady. Študoval ju. Musela schválne skrývať pod rokfortským habitom to skvelé telo. Uškrnul sa a sledoval jej zadok, keď sa načiahla, aby uložila riady do vysokého kredenca.

"Na čo zízaš?" Obzrela si svoj zadok v nerezovej chladničke. "Vyzerá veľký, však? Krucinál! Mať dvojičky mi zničilo postavu!"

"Naopak, vyzerá okrúhly, pevný a ach, tak rozkošný!" žmurkol na ňu Draco. "Čo to robím? Flirtujem s ňou?" vravel si.

"Doraňajkoval si?" spýtala sa, predklonila sa a strčila mu prsia do tváre. "Si si istý, že sa cítiš fajn? Nezjedol si ani polovicu!" Skúsila mu čelo. "Horúčku nemáš."

"Som fajn! Len bolesť hlavy." Znova sa na neho čudne pozrela a po tom, čo dala jeho tanier do drezu, sa posadila oproti nemu. "Gr... Hermiona, musím ti niečo povedať."

"Čo je to? Nie je to zase tá ženská, že nie?" spýtala sa, slzy sa objavili v jej očiach. "Pretože ak to je ono..."

Draco nemal potuchy, o čom hovorí. "Nie, to nie je... tá ženská." Vzdychol si a odpil si z kávy. "Dnes ráno som sa prebudil zmätený a dezorientovaný."

Hermione zabehla káva. "Vážne?"

"Viem, kto som a kto si ty. Nepamätám si, že sme sa vzali, či mali tie dievčatká. Dokonca si nepamätám ani včerajšok, prepánakráľa!"

Hermiona sa pokúšala zostať pokojná. "Vedela som, že niečo nie je v poriadku! Ty nikdy nezamykáš dvere na kúpeľni!"

"Vieš, prečo sa toto stalo?" spýtal sa.

Hermiona na neho hľadela roztvorenými očami. "Ja... ja nemám potuchy!" koktala. "Absolútne žiadnu predstavu!"

Draco mal pocit, že nie je k nemu celkom úprimná. "Si si istá?" V hlave mu búšilo a trel si spánky.

"Áno! Určite! Chceš ísť k Svätému Mungovi? Možno ti môžu pomôcť spomenúť si."

Oprel sa na stoličke. "Ešte nie. Chcem zistiť, či sa niečo nevráti. Medzitým mi povedz, ako sa toto všetko stalo. Ako to že sme skončili ako manželia?"

Hermiona sa usmiala. "Bola som liečiteľka. Niekoľko rokov zúrila vojna, veľa našich priateľov zomrelo a ja som sa obviňovala z toho, že som im nebola schopná všetkým pomôcť. Zviedla sa neľútostná bitka, finálna bitka. Priniesli ťa, sotva nažive. Mal si rozdrvenú zadnú časť lebky a mohla som ti vidieť mozog."

Draco sa zhlboka nadýchol. "Zachránila si ma?"

"Áno. Trvalo to dlho, ale bola som rozhodnutá dať ťa do poriadku. Bol si mesiac v bezvedomí. Po celý čas som sedela pri tvojej posteli, čítala ti, starala sa o teba a nakoniec si sa zobudil."

"Čo som povedal?"

Zdalo sa, že Hermiona o tejto otázke premýšľa dlhý čas. "Mal si preludy. Rozprával si zo sna a chvíľu mi trvalo, kým som ťa upokojila. Nepustil si do izby nikoho iného a jedine ja som sa mohla o teba starať." Hermiona sa na neho znova usmiala. Počas toho zotavovania sme sa stávali blízkymi, veľmi blízkymi. Zamilovali sme sa."

Draco bol na niečo zvedavý. "Povedala si, že som hovoril zo sna. Čo to bol za sen?"

"Vážne si nespomínam."

Draco vedel, že klame, ale rozhodol sa to ignorovať. Niečo pred ním tajila. Podľa všetkého vedela o jeho amnézii viac, než prezradila.

"Takže, zamilovali sme sa, vzali sa a o rok neskôr mali dvojičky."

"Ako sa volajú a koľko majú?" spýtal sa zvedavo.

Hermiona sa zasmiala. "Nie že ma teraz budeš obviňovať, ak sa ti nebudú páčiť ich mená; bol to tvoj nápad!"

"Ja som ich pomenoval?"

"Áno, to si zaiste urobil! Volajú sa Buffy a Muffy a práve mali tri."

Dracovi klesla čeľusť. "Muffy Malfoyová?" skoro neveriacky zakričal. Hermiona sa smiala, slzy jej stekali po lícach.

"Na čo som do pekla myslel?"

"Prepáč! Nemohla som odolať! To nie sú ich mená!"

Draco sa zamračil. "Vďaka bohu! Aj s ich dobrým vzhľadom by sa nikdy nikam s takými menami nedostali!"

Hermiona vstala a posadila sa mu do lona, rukou ho objala okolo krku. "Tá panovačná sa volá Ethlynn, ten snílko je Evania."

Vyslovil ich mená nahlas. "Ethlynn a Evania. Oveľa lepšie!" Naskočil na stoličke, keď ho Hermiona zľahka pobozkala. Bolo to také milujúce, také sladké a tak to, čo potreboval.

O mesiac neskôr si stále na nič nespomínal. Ale trápilo ho to len trochu. Vedel, že predtým bol šťastný a do tejto ženy zamilovaný a teraz bol znova šťastný a do nej zamilovaný. Čo záležalo na tom, že si nedokázal spomenúť na minulosť?

Miloval to, ako sa k nemu túlila celú noc; to ako ho dokázala vzrušiť len pohľadom. Páčilo sa mu, ako mu každé ráno robila raňajky a ako s ním každý večer šla na prechádzku do záhrady. Miloval ju a uvažoval, ako niekedy mohol žiť bez nej.

Jeho dievčatká sa zmocnili jeho srdca. Boli bystré a zvedavé a tak prekliato rozkošné! Miloval ležať na ich spoločnej dvojposteli a čítať im rozprávku na dobrú noc. Občas zaspali skôr, než rozprávka skončila a on tam len ležal medzi nimi, hladil ich vlásky a čudoval sa ich malým prštekom a noštekom. Nikdy vo svojom živote nebol šťastnejší a spokojnejší.

Občas zachytil, ako sa na neho Hermiona díva podivným spôsobom. Nikdy sa nepýtal prečo na neho takto hľadela, ale trápilo ho to. Tešil sa zo seba a zo svojej rodiny, život bol dobrý. Takže no a čo, že ho občas bolela hlava tak strašne, že chcel bežať strmhlav do betónovej steny, len aby upadol do bezvedomia?

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 03.01. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


taky si říkám, jestli mu Hermiona něco neprovedla, ale snad ne krásný překlad

Nádhera... fakt, sa opakujem, ale žasnem :) Skvelá práca Jimmi...

"Áno, to si zaiste urobil! Volajú sa Buffy a Muffy a práve mali tri." Dracovi klesla čeľusť. "Muffy Malfoyová?" skoro neveriacky zakričal. Hermiona sa smiala, slzy jej stekali po lícach. "Na čo som do pekla myslel?" :D Díky!

Jsem vážně strašně zvědavá, co Hermiona tají, ale držím jí palce!

Co mu Hermiona provedla?!? Nedokonalý výmaz paměti? Kouzlo na úpravu vzpomínek či osobnosti? - No, nevím, jestli by Jimmi překládala takovou zákeřnost, takže... se nechám raději překvapit. *;-)