Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Delicate

13. KAPITOLA AMORŮV HNĚV

Delicate
Vložené: Jimmi - 21.07. 2010 Téma: Delicate
Do_Mush nám napísal:

Delicate

Překlad: Do_MuSh

Beta-reader: Ela

Autor: padfoot4ever

Banner: autorčin

Originál: http://www.harrypotterfanfiction.com/viewstory.php?chapterid=312538

Stav: souhlas s překladem

Prohlášení:

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří panu Medkovi, který tuto ságu přeložil do češtiny. Autorská práva konkrétně k této povídce vlastní padfoot4ever, která napsala tuto fanfiction. Povolení k českému překladu patří  Do_MuSh. Tento překlad je tvořen pouze pro duševní obohacení, nikoliv pro obohacení finanční. Nicméně, kopírování a případné porušování autorských práv je ilegální.

Slovo autora: Rose „Zrzka“ Weasleyová je těhotná. „Nejsem dostatečně stará na to, abych se stala matkou! Sotva vím, jak si zavázat tkaničky od bot, proboha!“ Snaží se vyrovnat s novinkami. „Už nikdy neopustím tuto koupelnu.“ Nevezme to ale moc dobře. „Můžu žít na zubní pastě a šampónu.“ V podstatě, ztratila rozum. Toto je její příběh.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

13. KAPITOLA AMORŮV HNĚV

Do Bradavic se vracím před kýmkoliv jiným, abych mohla nachystat Jamesovu párty. Jenny něco nesouvisle žvatlá o Alovi, párty, jejích šatech na tu párty, o řetízku, který ji Al dal ke Sv. Valentýnu a tak. Slušně přikyvuji, ale opravdu neposlouchám. Mé myšlenky se točí okolo mámy a jejího špinavého bytu, táty a faktu, že je to bastard a okolo Huga a jeho nového piercingu – může to dítě být ještě pošahanější? Ne zrovna optimistické myšlenky, vím. Ale v těchto dnech na mém životě nic pozitivního není.

Ze své ložnice si vezmu ‘Plánovací složku‘ a plány si několikrát pročtu. Potom zamíříme do Komnaty nejvyšší potřeby. Silně se koncentruji na přesné detaily párty, zatímco třikrát procházím kolem stěny, mé čelo se samotným přemýšlením napne. Jenny je tak strašně nadšená, když se na stěně objeví dveře – je očividné, že ještě nikdy předtím v Komnatě nejvyšší potřeby nebyla. Vidíte, to je dobrá věc na tom mít Jamese Pottera za bratrance – znám každý koutek a tajné chodby tohoto hradu.

Komnata je přesně taková, jakou jsem si ji představovala. Je menší než ta, kterou jsme si vytvořili na Vánoční párty ve třetím ročníku, ale na tuhle přijde míň lidí – každý člověk v Bradavicích byl na té Vánoční. Není žádným překvapením, že nás chytili. James pak dostal trest na celý měsíc. Je tu kolem dvaceti bílých stolků, každý se čtyřmi židlemi. Každá židle má růžovou podušku a na každém stolku jsou balónky ve tvaru srdce. Stěny jsou pokryté různými růžovými a červenými materiály a plakáty hlásajícími "Šťastného Valentýna!"

Vzadu komnaty je obrovský prostor na zemi s červenými polštáři poskládanými v kruhu, kvůli flašce. Kolem zadní stěny bylo rozmístěno deset malých stolků také s židlemi na Rychlorandění. Na zdích jsou také repráky, které hrají hudbu, z kdo ví odkud.

"To je úžasné!" vydechne Jenny.

"Myslíš?" zeptám se nervózně. "Není to přehnané?"

"Rose, je to geniální! Tohle všechno jsi vymyslela sama?"

"Ty jsi pomáhala," řeknu skromně.

"Ale prosím tě," říká. "To všechno ty! Jsi si jistá, že nepůjdeš?"

"No…" řeknu. "Možná bych…"

"Pane Bože! Někdo tě pozval, že?" vykřikne a začne nadšeně poskakovat. Je jako štěně.

"Jenom Mark," odpovím nedbale.

"Mark Matthews? Páni Rose, on je kus!" řekne, to se jí vůbec nepodobá.

"Dobře, uklidni se holka, nepamatuješ si náhodou někoho, kdo se jmenuje Albus Potter?"

"Al ví, že ho miluju," pokrčí rameny a pak se plácne přes pusu, jako by to nechtěla říct nahlas.

"Ty co?" směju se tomu, jak se cítí trapně.

"Nemůžu uvěřit tomu, že jsem to řekla nahlas," řekne a schová si svůj hodně červený obličej v dlaních. "Prosím, neříkej mu to!"

"Neřeknu," řeknu, stále se směju. "Stejně si myslím, že to cítí stejně."

Vzhlédne a nemůže zamaskovat úsměv.

"O - opravdu?"

"Jasně," pokrčím rameny a narovnám prostírání na jednom ze stolků. "Měl tě rád už od druháku. Nerozbreč mě …s emocemi a tak se vyrovnávat neumím."

"Ach Rose, opravdu si myslíš, že mě miluje?" usměje se, oči se jí plní slzami štěstí.

"Co jsem právě řekla?"

"Ne," řekne a zakroutí hlavou. "Ne, on mě nemiluje. Proč by měl?"

Je ta holka normální?

"Protože jsi ta drobná, kudrnatá havraspárka, která nemá žádné chyby a je ta nejmilejší osoba v Bradavicích," říkám. "A kluci mají rádi milé holky, jako jsi ty."

"Myslíš?"

"Věř mi, jako jedna z těch ne-milých holek vím, co říkám."

"Jsi milá," řekne, ale nevypadá, že by si tím byla jistá.

"Přestaň mi líbat zadek, jen kvůli tomu, že chodíš s mým bratrancem…Vím, že nejsem milá a jsem s tím smířená," řeknu.

"Dobře…ale nejsi ne-milá, podle mého názoru."

Nejsem, ale stejně přikývnu.

Když přijdu do pokoje, jsou tu jen Chastity a Laura, Dom se ještě nevrátila z Prasinek. Přestanou mluvit ve chvíli, kdy vejdu. Chastity se na mě laskavě usměje a Laura po mně střelí zlomyslným pohledem.

"Ahoj Rose," řekne Chastity. "Jdeš večer na párty?"

"Samozřejmě, že ne," odpoví Laura místo mě. "Kdo by chtěl jít s ? Je těhotná!"

"Sklapni, Lauro," povzdychne si Chastity.

"Vlastně tam jdu," řeknu pyšně. "S Markem Matthewsem."

Výraz na Lauřině tváři je k nezaplacení. Její pusa je šokem otevřená dokořán.

"To je skvělé!" řekne Chastity.

"Co?" vyprskne Laura. "Jak sakra může vzít Mark Matthews tebe? Copak jsi těhotná i s ním?"

"Vím, že to pro tebe musí být velká novinka," řeknu povýšeným tónem. "Ale nemůžeš být těhotná, zatímco už těhotná jsi."

Zabralo to pár vteřin, než to pochopila.

"No a co, jsi děvka."

"Nemusíš být děvka, abys byla těhotná," řeknu.

"Jasně, to bys ty potom musela mít okolo padesáti dětí," řekne Chastity. Směju se a plácnu si s ní.

"Pche, mrchy," vyplivne. "Stejně jste jen pár outsiderů. A je mi jedno, jestli jdeš s Markem Matthewsem…Já jdu s Jamesem Potterem."

Odkráčí z ložnice a zabouchne za sebou dveře.

"Lže, viď?" zeptám se Chastity, která si prohlíží své ruce. "Chas, řekni, že lže!"

"Ehm, pozval ji včera," řekne rychle.

"CO? Potom, co jí proklel na chodbě? Po tom všem, co udělala?"

"Vím," řekne Chastity. "Taky jsem si myslela, že je to divný."

"Zabiju tu malou krysu!" zaječím a vyběhnu z pokoje. Seběhnu schody a zamířím naproti do chlapeckých ložnic. Když objevím dveře s nápisem "Sedmý ročník", vběhnu dovnitř bez zaklepání. Jsou tu Mark a Fred a oba nadskočí překvapením, když mě uvidí.

"KDE JE?" ječím.

"Kde je kdo?" zeptá se Fred, který vypadá trochu vystrašeně.

"Kde je, DO PRDELE, Potter?"

Oba dva ukážou na koupelnu.

"Pottere!" zakřičím, buším na dveře. "Zakryj se, jdu dovnitř!"

Dveře se rozletí. James je u umyvadla, holí se a má jen malý ručník obmotaný kolem pasu. Chňapnu ho za mokré vlasy a vyvedu ven z koupelny. Ječí jako malá holka a zároveň se snaží udržet si ručník a Fred s Markem mají záchvat smíchu.

"Co to sakra děláš?" vykřikne.

"Laura Phelpsová?" ječím. "LAURA PHELPSOVÁ? Ze všech holek v Bradavicích sis vybral JI?"

"Au," řekne James, jeho hlava je podivně zkroucená, protože ho pořád držím za vlasy. "Podívej, věci se mají tak, že  -AU!"

Chytla jsem jeho vlasy pevněji, protože dostatečně netrpí.

"Vzdávám se!" vykřikne. "Prosím! Nenuť mě si sundat ten ručník a použít ho jako bílou vlajku!"

Pustím jeho vlasy.

"Jsi malej, mizernej podrazák, víš to Pottere?"

"Zrzko, no tak, vždyť ji nežádám o ruku!"

"Ty VÍŠ, jak moc ji nenávidím, Jamesi!"

"Věcí se mění!" křičí. "Je mi líto, že to cítíš takhle…"

"Drž hubu!" vykřiknu a praštím ho zezadu přes hlavu. "Nemůžu uvěřit, že jsem naplánovala tvou hloupou, zkurvenou párty! Jsi sobecký blbec a vždycky jsi byl!"

Vystřelím z jejich ložnice a vrátím se do své. Vypadá to, že mezitím, co jsem šla do chlapeckých ložnic, vytáhla svého bratrance z koupelny, vykřičela si na něj hlasivky a vrátila se do svého pokoje, tak se Dom stihla vrátit z Prasinek. V tuto chvíli se mi do očí derou slzy vzteku.

"Co se stalo?" zeptá se Dom starostlivě.

"James Potter se stal!" vykřiknu. "Dokážeš uvěřit tomu, že na Valentýnskou párty jde s Phelpsovou?"

"No to snad ne!" vydechne Dom. "Ale…James ji nenávidí!"

"To jsem si taky myslela, ale očividně ne!"

Spadnu na postel a obličej si schovám v dlaních.

"James je James, " řekne Dom rozumně. "Vždyť víš, jaký je – místo mozku používá ptáka, tak jako všichni kluci."

Nemůžu si pomoct, ale zasměju se. Dom mě vždycky dokáže rozesmát. To mi chybělo.

"Chlapi jsou idioti," povzdychnu si.

"Amen, sestro."

Dom a já se na párty připravujeme společně – je to jako za starých časů. Povídáme si, smějeme se, ale pořád je tu ten problém s Malfoyem, který mezi námi vězí jako obrovský slon v pokoji. Ale žádná z nás to nevytahuje – asi je to tak lepší. Mám na sobě své nejnovější džíny  - ve skutečnosti nejsou tak nové, mám je od léta. Nakupování opravdu nemám ráda. Jsou značně užší než kdysi. Moje růžové tričko na mě přiléhá zejména v oblasti břicha – jak jsem si mohla nevšimnout, že tak tloustnu?

"Ta párty možná nebyla tak dobrý nápad," řeknu a koukám se na svůj odraz v zrcadle.

"Vypadáš dobře, Rose," řekne Dom. Jí se to lehce říká. Ona ve své riflové mini sukni a úzkém růžovém tričku vypadá naprosto úchvatně… chce se mi kvůli ní plakat. Je tak vysoká – řekla bych, že má skoro 180cm – a hubená a její hedvábné vlasy jí sahají až dolů na záda. Já zkoušela okolo šesti rovnacích kouzel před tím, než vypadaly aspoň z poloviny tak pěkně.

Prohrabávám se skříní a hledám nějaký jiný kus růžového oblečení, ale nic nemám, tak jsem odsouzená k tomu, abych na sobě měla tohle obtažené tričko. Přehodím si přes něj svůj světle růžový svetr. Když přijdu dolů, Mark na mě čeká ve společenské místnosti, na sobě má džíny a růžové triko s nápisem "Frankie Says Relax" vepředu.

"Pěkné tričko," řeknu výsměšně.

"Hele, je hezčí než to tvoje starý," říká, ukazuje na mé tmavě růžové obtažené triko.

Do Komnaty nejvyšší potřeby míříme aniž bychom počkali na Jamese. Kdybychom čekali, byla bych zodpovědná za smrt svého bratrance. Když přijdeme, je komnata skoro plná. První člověk, kterého si všimnu, je Malfoy. Na sobě má džíny, růžovou košili, nedopnutou a přes ni přehozené černé sako. Přesto, jak moc to nechci říct, musím uznat, že vypadá skvěle.

"Ať ti nevypadnou oči," řekne Mark. "Je to na tobě strašně vidět!"

"Co je na mě vidět?" zeptám se nevinně.

"Že by sis s Malfoyem nejradši znova užila, teď a tady v Komnatě nejvyšší potřeby!"

Díky tomu si Mark vyslouží silný pohlavek. U jednoho ze stolků uvidím Jenny a Ala. Jenny má na sobě rozkošné růžové šaty, zatímco Al, tak jako Malfoy, růžovou košili. Je to velmi světlá růžová - vlastně je to prakticky bílá. Jenny vyskočí a obejme mě a Al na mě kývne na pozdrav.

"Neuvěříš, koho sebou má James," řeknu.

"Lauru Phelpsovou?" zeptá se Al. "Jo, já vím."

"A to ses ho nepokusil zastavit?" vykřiknu.

"A odkdy poslouchá mě?" řekne Al, přikrčí se pod mým vztekem.

"Přísahám, pokud se ten kluk dožije devatenácti, bude to zázrak!"

Komnata se zaplňuje rychle. James musel pozvat každého studenta ve škole, včetně těch ze Zmijozelu. Vidím Lily, jak sedí s Roxanne na opačné straně místnosti. Zachytím její pohled a slabě se na ni usměju, Lily se ale znechuceně odvrátí. Očividně mi nikdy nehodlá odpustit. Dom bere velmi nabručeně vypadajícího Malfoye na taneční parket a on jí jen neochotně vyhoví. Já se podívám jinam, snažím se zkrotit tu žárlivou příšeru ve mně

"Co si zatančit?" zeptá se Mark, ale je to spíš návrh, než otázka.

"Nesnáším tancování," povím mu. "Neumím to!"

"A?" řekne. "Nechceš snad donutit svého kluka žárlit?"

"Není to můj kluk!" protestuju. "A nechci nikoho donutit žárlit!"

"No jistě!"

Vezme mě za ruku a vede na parket. Z pokoušení se o tanec se nakonec vyklube zábava. Naštěstí hraje rychlá píseň a my jsme jeden horší než druhý – lidé musí uskakovat jako o život, jak kolem sebe mlátíme rukama a nohama. Ale smějeme se, dokud neublížíme i sami sobě. V jednu chvíli si všimnu, že se nám směje i Dom, ale Malfoy má svůj obvyklý nicneříkající výraz. Ten kluk mě štve.

Tak rychle, jako se rychlá píseň změní na pomalou, mě Mark otočí a pošle mě k někomu jinému, zatímco on vezme za ruku Dom a začne s ní pomalu tancovat. Usměje se a nic nenamítá. A protože mě vesmír nenávidí, Mark mě neposlal k nikomu jinému, než k Malfoyovi. Asi se cítí nepříjemně – opravdu, vypadá, jako by chtěl proklít sám sebe. Ale potom uvidí Dom s Markem, jak spolu tancují, takže jen pokrčí rameny, vezme mě za ruku…a tančíme.

"Takže…" řeknu rozpačitě. Jsem hrozná v situacích, které jsou nějakým způsobem emocionální, romantické nebo citlivé.

"Ehm, jo."

A Malfoy očividně není lepší.

A tak tančíme v tichosti. Nejprve je to příjemné. Ze všech sil se pokouším nemyslet na to, co se děje a ignorovat Marka, který se na mě pořád protivně ksichtí. Ale potom se Malfoy rozhodne přerušit to ticho a zničit tak mírumilovné pohupování se.

"Nemyslíš si, že je divné randit, když jsi těhotná?" zeptá se nedbalým tónem.

"Nemyslíš si, že je divné, že kluk, se kterým údajně randím, tančí s tvou přítelkyní?" oplatím mu.

"Takže spolu nechodíte?"

"Co ti je do toho?" vztekám se. "To není sakra tvoje věc. Pokud můžeš randit ty, pak můžu i já."

"Jen jsem se ptal, Weasleyová."

"A jak jsem řekla, není to tvoje věc, Malfoyi, tak si nech svoje otázky pro sebe."

"Prostě sklapni a tancuj," povzdechne si.

"Neříkej mi, co mám dělat!" řeknu rozhořčeně, ale on mě ignoruje a pevněji mě sevře okolo pasu.

"Nevím, proč se s tebou obtěžuju, Rose Weasleyová, " povzdechne si.

"Ty se se mnou neobtěžuješ," řeknu chladně. "Nemáš ani zasrané ponětí o tom, co se děje v mém životě."

"No, je těžké to vědět, když mě pořád od sebe odháníš a utíkáš ode mě na chodbách. "

"Jo, když si chceš promluvit o mě, tobě a Dom a celém tom podělaném milostném trojúhelníku," šeptám zuřivě, aby mě Dom neslyšela. "Zeptal ses mě někdy na ranní nevolnost? Chtěl jsi někdy vidět první snímek z ultrazvuku? Všiml sis někdy, že vypadám a cítím se jako zasraná velryba? Ne, samozřejmě, že ne, protože jsi tolik vtáhnutý do svého vlastního světa a svého ubohého, malého, milostného života!"

"M - máš fotku z ultrazvuku?"

"Ano," řeknu a odtáhnu se od něj. "Ale pochybuju, že bys ji chtěl vidět – nakonec, je to to, co ti odpírá skvělé místo na Ministerstvu, ne? Můj "fakan"! Ale nemusíš se obávat, Malfoyi, tvůj pohodlný život zůstane ničím nerušen, nedělej si starosti. Jsi sobecká krysa, víš to? Typický zasraný Zmijozel."

Vypadal ohromený mým neurvalým výbuchem, ale já se vyřítím pryč, takže nemůže říct ani ň. Al a Jenny jsou teď na tanečním parketu, takže s ní mluvit nemůžu, Dom a Mark spolu stále tancují, James a Laura se muchlují v rohu (doufám, že se zalknou slinami toho druhého), Molly kecá s nějakým klukem u stolků z Rychlorande, Lucy hraje flašku s ostatníma prvákama a druhákama. Roxanne tančí s Lysandrem Scamanderem, zatímco Lily sedí u stolu sama se založenýma rukama. Dokonce i Hugo a jeho emo/Gothik/cokoliv to, do prdele, jsou kamarádi, jsou spárovaní a tančí spolu, včetně mladšího bratra Dom, Louise, který skončil s o hodně vyšší holkou z pátého ročníku a nevypadá tím moc nadšený. Nevím ani kde je Fred, ale jsem si pěkně jistá, že on a James jsou zodpovědní za skupinu opilých čtvrťáků – zase trochu přiostřili nealkoholické Máslové ležáky.

Opouštím Komnatu nejvyšší potřeby a divím se, proč jsem sem vůbec šla. Předtím než odbočím směrem k Nebelvírské věži, uslyším velmi nervózní hlas a zastavím.

"A-a-ahoj Lily…ne…Lily! Jak se máš? Ne…tady jsi Lily!...Slečno Potterová, jak se máte tohoto příjemného Valentýnského dne?"

Ten mlhavý, melancholický hlas bych poznala všude, ačkoliv je vyšší, než jsem zvyklá. Otočím se.

"Ahoj Lorcane," řeknu.

Lorcan Scamander nadskočí a rychle se otočí od zdi, do které mluvil. Strašně se začervená – je divné vidět ho, jak se červená. Ale myslím, že Lorcan byl vždycky ten stydlivější z dvojčat. Není tak otevřený jako jeho máma Lenka nebo jeho bratr Lysander. Lorcan je víc jako jeho otec Rolf.

"Ahoj Rose," řekne rychle. "Krásný den – ehm, myslím noc, nebo ne? Užíváš si párty? Nebo spíš užívala sis párty, měl bych říct, protože na párty už očividně nejsi…hmm, zajímavá část roku, den Sv. Valentýna. Slyšel jsem, že Amorové jsou tento rok opravdu nepříjemní – věděla jsi, že oproti obvyklému přesvědčení, nejsou Amorové ta milovaná, romantická stvoření, za která jsme je považovali, ale ďáblové, kteří střílejí vášní zapálené šípy-"

"Lorcane!" vykřiknu, když se zastaví, aby se nadechnul. "Stačí!"

Nervózně si odkašle.

"Proč nejsi na večírku?" zeptám se ho.

"Nevím," pokrčí rameny. "Všichni mají nějakého partnera, nemám nikoho s kým bych se spároval."

Přeju si, aby neříkal věci, jako tyhle. Nutí mě to cítit se trapně.

"No…Lily je taky sama. Možná by s tebou mohla tancovat ona?" navrhnu a on nabere tmavý odstín červené a zamumlá něco neslyšitelného.

"No tak," řeknu pro podporu. "Jsem si jistá, že by s tebou tančit chtěla."

"Ne…nemyslím si," řekne. "Myslím, že právě budu mít večerku."

"Ale je jen devět třicet," poukážu.

"Ach ano, měl bych se vrátit do společenské místnosti před tím, než se vzbudí noční škrkny," řekne.

"Lorcane, kolikrát už jsem ti říkala, že věci jako škrkny, noční škrkny, vánoční škrkny nebo škrkny Sv. Patrika nejsou," řeknu podrážděně.

"Matka říká - "

"To je jedno," řeknu, nechci poslouchat co přesně Lenka Scamanderová řekla, protože bych tu byla celou noc. "Jen se vrať dovnitř a bav se. Nejsou tu žádné valentýnské škrkny, ne?" pokouším se vtipkovat.

"Ne, ale tradiční "Andílci" spojení se Sv. Valentýnem jsou Amorové, a jak jsem říkal, tento rok jsou opravdu nepříjemní…"

Ten kluk se připravuje na další kázání, tak ho vezmu za paži a nasměruju zpátky do Komnaty nejvyšší potřeby. Lily sedí u svého stolu sama a kouše si nehty.

"Jdi a dělej jí společnost," řeknu. "Vypadá znuděně."

Lorcan přikývne, zhluboka se nadechne a jde za Lily. Dívám se, jak ukáže na místo vedle ní, ona jen pokrčí rameny a on si sedá. Po pár minutách vypadá, že ji rozveselil, protože si spolu povídají a smějí se. Na druhé straně spolu už Dom a Mark přestali tančit a ona je zpět s Malfoyem. James sedí u stolu s Alem a Jenny, s rukou obmotanou kolem Laury Phelpsové. Cítím se tak zrazená, že Al a Jenny sedí u jednoho stolu s tou mrchu, že můžu cítit, jak se mi vaří krev a moje uši rudnou vzteky. Proč se tyhle věci vždycky dějí jenom mně? Proč já nemůžu být ta, která tančí nebo se objímá s nějakým klukem? Proč já musím být ta, co platí za svoje chyby, když ostatní nijak nepoznamenají?

V tu chvíli mě opustí všechna má Granger-skost a zůstanu pouze s Weasleyovskou nerozvážností. Přistoupím k Markovi, který je u stolu a lije do sebe Ohnivou whisky, vezmu jeho hlavu a prudce ho políbím na rty. Potom, po pár okamžicích, se odtrhnu a uteču z místnosti – ale ne před tím, než si všimnu Malfoyova zamračení.

***

Mark byl v šoku. Z Komnaty nejvyšší potřeby mě následoval opravdu znepokojený, něco pro něj neobvyklého.

"To nebylo součástí plánu," poznamenal.

"Já vím," řeknu. "Improvizovala jsem."

"Aha," přikývne. "Takže…to byla…jen…improvizace?"

"Přesně tak."

"No, ale pokud to chceš vědět, fungovalo to," mrkne na mě Mark. "Malfoy vypadá připravený vraždit."

"Doufám, že někoho zavraždí a pak skončí v Azkabanu, kam všichni zatracení Malfoyovi patří!" řeknu, zním přesně jako táta. Mark vypadá mým výlevem šokovaný, ale oba víme, že jsem to nemyslela vážně.

"Ale…myslím, že James je připravený mě zabít," dodá Mark a vypadá opravdu znepokojeně.

"Pokud ho nezabiju dřív," zamumlám. "Je mi z nich všech zkrátka zle."

Mark mě obejme a já jsem tak ráda, že mezi námi nejsou žádné rozpaky po tom, co jsem se na něj vrhla. Abych řekla pravdu, pro Malfoye, Jenny a Ala to bylo velmi špatné načasování, aby právě vyšli z Komnaty nejvyšší potřeby, ale oni tak bohužel udělali. Já a Mark od sebe rychle odskočíme, ale je moc pozdě. Malfoy vypadá pobouřeně, zatímco Jenny a Al jen zapadli zpátky dovnitř. Mark se rozhodl, že já a Malfoy potřebujeme nějaký čas pro sebe (ačkoliv to byla ta poslední věc, co jsem chtěla), takže odešel taky.

"To byl opravdu žalostný pokus donutit mě žárlit, Weaslyová," řekne Malfoy nenuceně.

"No, to je dobře, protože jsem se o to nepokoušela," zalžu.

Protivně se zašklebí.

"Tím jsem si jist," přikývne. "Víš o tom, že jsi hrozná lhářka?"

"Věděl jsi, že hrozně líbáš?" odpovím mu dětinsky.

"Skvělý stěr," řekne sarkasticky. "Předpokládám, že to je důvod, proč já mám přítelkyni a ty se vrháš na kamaráda svého bratrance, abys donutila lidi žárlit."

"Jsi bastard," odseknu. "Prostě zkolabuj a umři a udělej nám tím všem laskavost!"

"Ouu, začínají nám pracovat hormony?"

"Myslela jsem si, že se o tobě táta mýlí," řeknu," ale teď vidím, že jsi skutečný syn Draca Malfoye a vnuk Luciuse Malfoye. Vlastně mě celkem trýzní fakt, že jsem částečně zodpovědná za to, že na svět přivedu dalšího Malfoye."

Vím, že začínám být osobní – možná jsem zašla příliš daleko.

"Lepší než být dcerou mudlovské šmejdky a Weasleyho," zamumlá, ale vypadá, že toho okamžitě zalitoval. Přehnal to.

"Podívej, Rose, já - "

"Jak se sakra může Al kamarádit s takovým čůrákem, jako jsi ty?" vypálím. "Moje máma možná může být to, co ty nazýváš "mudlovskou šmejdkou", ale aspoň nebyla Smrtijed, který zabil nevinné lidi. Jsi pyšný na to, kdo je tvůj otec?"

"Nemyslel jsem - "

"Prostě vypadni," odseknu a jdu pryč.

Takže, teď jsem v ložnici a plánuju smrt Malfoye a Jamese. No, možná ne jejich smrt – ale přinejmenším je chci aspoň na týden dostat do nemocničního křídla. Mé myšlenky jsou vyrušeny klepáním na okno. Je to sova s dopisem přivázaným k noze. Otevřu okno, odvážu dopis a nechám sovu vrátit se do Sovince.

Rosie,

Nevíš, jak jsem rád, že si se ozvala. Harry mi řekl, co se stalo s Laurou Phelpsovou – kdybych tam byl, asi bych ji proklel. Vím, že máš moji knihu Příručka kouzelných slov a zaklínadel, takže otoč na stranu 77 (myslím), napsal jsem tam skvělou kletbu, díky které naroste lidem do deseti sekund bradka – zkus to, je to úžasné!

Co se týče adopce – jsi si jistá, že sis to pořádně promyslela? Vážně, nejspíš budeš trochu rozladěná a tak, takže nedělej žádná ukvapená rozhodnutí. Nechtěj udělat něco, čeho pak budeš litovat. Vždycky jsi byla rozumná, Rosie, vím, že se rozhodneš správně.

Mimochodem, tvých rodičů mi je opravdu líto. Harry a Ginny se opravdu snaží o to, aby spolu zase mluvili. Nemyslím si, že tohle je konec Rona a Hermiony – mají zkrátka krizové období. A jak ty víš, tvůj táta tě MÁ rád. Vím, že se chová jako rozmazlený fracek, ale smíří se s tím, slibuju.

Jsem rád, že ty, Al a James táhnete za jeden provaz, ale nezapomínejte na Dom a Scorpiuse. Tohle snáší asi stejně špatně, jako vy všichni. Pro Dom to musí být zvláštní, mít sestřenicí, která je těhotná s jejím přítelem! Nenaštvi se, ale nemyslím si, že jste se měli kvůli tomuhle rozhádat. A k Lily, potýká se jen se školní láskou – vyroste z toho.

Jsem rád, že jsi byla ta lepší osoba a napsalas mi jako první. Už se nebudeme hádat, dobře? Mimochodem, Vic chce, abys byla družičkou na naší svatbě (která je v dubnu – vím, že je to brzo, ale to je zase jiný příběh). Byl bych rád, kdybys tam byla.

Odepiš brzy,

S láskou,

Teddy

Ten dopis jsem četla znova a znova. Mám ho zpátky. Vím, že se žení, ale já budu mít mimino, takže je to asi jedno. Je mi jedno, kdy ta zatracená svatba je, protože mít ženatého Teddyho je lepší než mít žádného Teddyho. Právě zjišťuji, že jsem byla pěkně sobecká, když jsem mu poslala ten hloupý dopis – měla bych být kvůli němu šťastná, jako opravdový přítel. Teď vím, jak se cítí, protože jsem s ním zacházela tak, jako Lily teď zachází se mnou – jako malá, hloupě zamilovaná školačka.

*SCORPIUS*

Před návratem do sklepení se neobtěžuju s čekáním na Ala. Ne, že by se mnou stejně chtěl mluvit. Myslím si, že mě tím mlčením bude trestat ještě tak dva týdny nebo tak – to je dostatečně dlouhá doba na to, aby mi odpustil, že jsem spal s jeho sestřenicí, ne?

Jeho sestřenice.

Stejně, co má za problém? Myslí si, že se všechno točí kolem ní, přestože je jen sarkastická malá…malá…nevím, co je. No, jednu věc vím, a to, že je těhotná a je to moje chyba.

Opravdu jsem to nečekal. Jsem až po krk v hovnech. Můj život skončil. Pokaždé, když pomyslím na to, že je se mnou Rose Weasleyová těhotná, jsem tak vystrašený, že se mi chce omdlít.

Neměl jsem to dělat.

Dělat co, slyším se vás ptát? No, tisíc věcí. Za prvé, neměl jsem se opít a vyspat se s Rose Weasleyovou. Pravda, měl jsem ji rád už od prvního ročníku, ale opravdu, oplodnit opilou holku není zrovna ta správná cesta, jak o ni usilovat. Ale já jsem si vždycky dělal všechno svým vlastním způsobem. Například, zeptal jsem se Dom, jestli by se mnou chodila, aby Rose žárlila – to se mi pěkně vrátilo.

Když přišlo na holky, byl jsem vždycky nafoukaný a sebevědomý. Myslím ale, že arogance je u Malfoyů očekávaná. Ale kdo ví, kdy ta zatracená karma hlídkuje? Nemyslím si, že jsem někdy udělal něco tak špatného, abych si tohle všechno zasloužil. Pravda, můj děda zabil plno nevinných lidí a táta se pokusil zabít Albuse Brumbála. A jistě, moje prateta Bellatrix byla šílená vražedkyně, která zabila vlastního bratrance, Siriuse Blacka. A možná v mé rodině byli v posledních pár stoletích čistokrevní, mocí -pojašení blázni, ale technicky vzato, já všechny ty problémy nenadělal.

I když jsem využil Dominique Weasleyovou. Není to tak, že bych ji neměl rád – hele, její babička byla přece víla! Je to jedna z nejúžasnějších holek na škole, i když má občas vlkodlačí sklony (není dobré ji políbit při úplňku, vím to z vlastní zkušenosti). Ale na Rose je něco, díky čemuž tak trochu blázním pokaždé, když jsem kolem ní. Je jiná než ostatní holky. Říká, co si myslí a je jí jedno, co si o tom lidi budou myslet. To je to, co se mi na ní vždycky líbilo. A taky mě to dokáže neskutečně vytočit.

Spadnu zpátky do postele. Pěkně tu mrzne, ale to ve zmijozelských sklepeních vždycky. Je to, jako by si mysleli, že tu čistou krev máme, aby nás zahřála, takže nepotřebujeme žádné TEPLO, ani nic takového. Salazar Zmijozel byl tak trochu zabedněnej, když tak o tom přemýšlím. Podle mě, jediný důvod proč jsem ve Zmijozelu je ten, protože ve Zmijozelu jsou "ambiciózní" (a mazaní a ďábelští a sadističtí bastardi, ale tohle vynechejme). To je důvod, proč je Al Potter ve Zmijozelu také. Víme, co chceme a jdeme si za tím.

Chci Rose. Chci, aby se přestala chovat tak nedospěle a přestala mluvit o té blbosti s adopcí. Chci, aby přestala líbat Marka Matthewse. Je mi úplně jedno, jak moc pohádkový je! Myslím tím, kdybych byl holka nebo gay, URČITĚ bych chtěl Matthewse, ale želbohu mám penis a zalíbení v děvčatech. Namlouvám si, že to udělala, aby mě přinutila žárlit, ale vypadala, že mě zatvrzele nesnáší.

Al se do ložnice vrátí chvíli po mně. Předpokládám, že doprovodil Jenny do Havraspárské věže. Taky bych Dom doprovodil, kdyby neměla Jamese a Freda, kteří šli s ní, takže by asi ani nechtěla, abych šel s nimi. Zavrčí, asi jako pozdrav, potom se vysleče a zaleze do postele bez jediného slova.

"Užil sis večer?" zeptám se opatrně a doufám, že to bude zase starý Al.

"Jo, asi jo," zamrmlá.

Potom tu nastane na pár minut ticho. Vím, že nespí, protože ještě nechrápe. Žádný z dalších dvou kluků se ještě nevrátil. Myslím, že to jsou v pohodě kluci. Briggs je trochu natvrdlej, ale je hustej. Parkinson je syn Pansy Parkinsnové, buldoku podobné ženské, která se nikdy nevdala, takže máme celkem slušnou zábavu z pokřikování "Tvá máma je coura!". Je to sranda – zrudne tak, že vypadá jako rajče – opravdu. Vlastně, jeho matka je coura. V posledních dvou letech měla nejméně dvacet přítelů. A byla striptérka.

"Ale," začnu, "…kdybys byl holka nebo gay, líbil by se ti Mark Matthews?"

Al se na chvilku zarazí a pak vybuchne smíchy.

"Scorpe, ty jsi den ode dne divnější," povzdychne si. "Ale asi jo. A když už jsme u toho, toho kluka z Nebelvíru, Jasona Slopera, bys o chladné noci z postele taky nevyhodil."

"Taky fakt," souhlasím.

Několik dalších minut zůstaneme potichu.

"Je mi to líto, kámo," řeknu.

"Já vím," odpoví strnule. Taky zkrátka nesnášíte trapné omluvy? "Zapomeňme na to…zakopeme válečnou sekeru, ne?"

"Zakopeme válečnou sekeru," zopakuju.

Akorát, že ve skutečnosti ji nezakopáváme. Kdybych se s Rose jen vyspal, mohli bychom říct "zakopeme válečnou sekeru, nic se nestalo". Ale ono se stalo a není co zakopávat.

"A co Kyle Boot?" zeptá se Al.

"Moc namakanej," odpovím. "Při objetí by tě mohl umačkat."

"Jo," souhlasí Al, "navíc je populární, takže asi bude dost podvádět."

"Jason Patterson z Mrzimoru je asi ideální," řeknu.

"Jasně!" shodne se se mnou Al. "Má ty nejmodřejší oči."

"Jo, a je to skvělej odrážeč."

"A nepodvedl by."

"Nikdy."

"Scorpe?"

"Ano Ale?"

"Myslím, že jsme v Komnatě nejvyšší potřeby nechali koule."

"Kamaráde, právě jsem myslel na to samý."

*ROSE*

Po Valentýnské párty vstává každý pozdě. Hodně lidí se hloupě ušklíbá, ale já chodím kolem s mimořádně tvrdým obličejem, jako bych na každého, kdo by na mě promluvil, měla začít řvát jak utrhnutá ze řetězu. Většinu dne zůstanu ve společenské místnosti a dělám domácí úkoly a okatě ignoruju Jamese s Laurou Phelpsovou. James mě asi ignoruje taky, když o tom tak přemýšlím – myslím, že je naštvaný, protože jsem políbila Marka. Dom je většinu dne venku s Malfoyem, ale už se ani nestarám, po jeho včerejším výstupu a faktu, že mou mámu nazval mudlovskou šmejdkou. Idiot.

"Ehm, Rose?"

Lily se objeví u mého stolu a já od své eseje z Lektvarů vzhlédnu poprvé v této hodině. Vypadá nervózně a své dlouhé vlasy si obtáčí okolo ukazováčku.

"Ahoj," řeknu, překvapená, že se mnou mluví a zabijácky na mě nehledí.

"Můžu?" zeptá se, ukazuje na židli vedle mě. Odsunu ji a poklepu na ni, ona si sedne a usměje se na mě. Chyběla mi.

"Co pro tebe můžu udělat?"

"Jen se ti chci omluvit," povzdychne si Lily. "Vím, že jsem kvůli Scorpiusovi byla jako malé dítě. Není to tak, že bys udělala něco špatného."

"Omlouvám se za to, co jsem řekla," řeknu. "Byla jsem mrcha. Kamarádky?"

"Kamarádky," zašklebí se jako její táta. "A …díky, že sis promluvila s Lorcanem…"

Strašně se začervená.

"Žádný problém," mrknu na ni. "Je to hodný kluk. Jen potřebuje postrčit správným směrem."

"Jo….je to hodný kluk," řekne vzdáleně.

"Kdo mohl tušit, že jeden ze Scamandrovic dvojčat donutí nezničitelnou Lily Potterovou červenat se," ušklíbnu se.

"Já se nečervenám!" protestuje a začervená se ještě víc.

***

Následující dny jsme na tom s Lily lépe než kdy před tím. Ačkoliv pořád nemluvím s Jamesem (tak jako on se mnou), Dom a já jsme zase nejlepšími kamarádkami a dokonce i Al má lepší náladu. Život se stal mnohem snesitelnějším. Dom mě v těhotenství podporuje a dokonce chtěla vidět i fotku z ultrazvuku. Řekla "ááách" když jsem jí to ukázala, ale pochybuju, že viděla víc než já nebo Hugo. Myslím, že mi možná tajně osnuje smrt – vážně, kdo může být tak šťastný pro někoho, kdo čeká mimino s jejím klukem?

Hugo se nicméně stává čím dál tím víc nesnesitelnějším. Své světle hnědé vlasy si obarvil uhlově černou a nejenže má propíchnuté obočí, teď už i ret. A taky říká, že jakmile dovrší sedmnáctin, nechá si na zápěstí vytetovat temné znamení. Upřímně, ten kluk je občas fakt pitomý. Nemyslím si, že chápe, že temné znamení je památka utrpení, kterým si naši rodiče a prarodiče prošli, ale spíš, že je to módní doplněk. Koneckonců, James přišel na poslední Hallowenskou párty převlečený za Voldemorta. Jeden blbější než druhý.

Takže to vypadá, že smír se už blíží. Myslím, že největší překvapení přišlo po Přeměňování v pondělí po Valentýnské párty. Malfoy se zdržel ve třídě a Dom pospíchala na Bylinkářství, aniž by na mě počkala. Vypadal trochu ostýchavě a z čisté umíněnosti jsem prošla kolem něj s hlavou vztyčenou. Malfoy mě následoval ze třídy a musel utíkat, aby se mnou udržel krok.

"Weasleyová, zadrž!"

Nezastavovala jsem se.

"No tak, budeš se mnou aspoň mluvit?" prosil.

"Proč, abys urážel mě a mou rodinu znovu?" vyšplechla jsem a tím porušila svého bobříka mlčení.

"Podívej, omlouvám se. Oba dva jsme řekli věci, které jsme nemysleli vážně."

"Já je myslela vážně," odsekla jsem. "Jsi arogantní, idiocký, sobecký - "

"Jo, to už jsi říkala," přerušil mě. "Ale mohli bychom začít od začátku?"

Najednou jsem se zastavila, takže malá prvňačka, která šla za mnou, do mě narazila a spadla dozadu. Malfoy se ušklíbl a pomohl jí, ona utekla ke schodům a strašně se červenala. Já na něj čuměla.

"Měla by ses přestat mračit, zůstane ti to," posmíval se Malfoy.

"Sklapni."

"Dobře, ale vážně, myslím, že bychom měli skoncovat tohle…ať je to, co je to. Nemůžeme na sebe pořád jen držkovat."

"Proč ne? Nedělá mi problémy nenávidět tě," odsekla jsem.

"Omlouvám se za to, co jsem řekl o tvé mamce," pokrčil rameny. "Ale být kreténem tak nějak sounáleží s tím být Malfoy, tak jako mít zrzavý vlasy s tím být Weasley."

"Takže tím mi chceš říct, že tohle dítě," ukázala jsem na svoje břicho, "bude zrzavej kretén?"

"Mohl by být blonďák," pokrčí rameny. "Ale pointa je, že jsem nemyslel vážně, co jsem řekl. A myslím si, že bysme měli být přátelé."

Nadzdvihla jsem obočí.

"Opravdu si myslíš, že můžeme být přátelé?" zeptala jsem se skepticky.

"Myslím, že bychom to měli zkusit," pokrčil rameny.

Na chvíli jsem si ho prohlížela, snažila se zjistit, jestli to myslí vážně nebo ne. Vypadal vážně. Napřáhla jsem svou dlaň.

"Dobře, přátelé," řekla jsem.

"Přátelé," usmál se a potřásl mou nabídnutou rukou.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 13. KAPITOLA AMORŮV HNĚV Od: NessC - 11.07. 2013
Scorpiusův pohled byl bezkonkurenčně nejlepší částí. Jsem ráda, že se konečně usmířil s Alem. A že se konečně ukazuje, že Dom nemá tak rád, jak tvrdí. (Teda, ne že by netvrdil každou chvíli něco jiného...) Jinak mu to Rose pěkně nandala! A Jamesovi taky, podvodník to je! Prostě jen tak dál... :))

Re: 13. KAPITOLA AMORŮV HNĚV Od: JSark - 05.08. 2010
Zmierovacia kapitola? 8O Pansyn syn, ktorý červenie ako rajčina? Hm, nebude v tom mať nejaký ten gén Ron? (nevinný výraz tváre:) Hihi, tá scéna, ako hodnotili ostatných chalanov bola fakt ujetá. Ale zábavná. :DD Díky za preklad. :)

Re: 13. KAPITOLA AMORŮV HNĚV Od: Jimmi - 04.08. 2010
Ja som zabudla poďakovať za kapitolu. Takže takto dodatočne: DÍKY.

Re: 13. KAPITOLA AMORŮV HNĚV Od: Eiblin - 22.07. 2010
"Vzdávám se!" vykřikne. "Prosím! Nenuť mě si sundat ten ručník a použít ho jako bílou vlajku!"- odpadla som:-) Chci, aby přestala líbat Marka Matthewse. Je mi úplně jedno, jak moc pohádkový je! Myslím tím, kdybych byl holka nebo gay, URČITĚ bych chtěl Matthewse, ale želbohu mám penis a zalíbení v děvčatech.- tak pri tejto vete som sa takmer zadusila jablkovým džúsom, jak som sa rozosmiala a celý ten rozhovor s Albusombol boží:-D Koneckonců, James přišel na poslední Hallowenskou párty převlečený za Voldemorta. Jeden blbější než druhý.- nemôžem z tých jej hlášok, fakt skvelé. Jedna kapitola lepšia ako druhá. Strašne moc ďakujem za preklad!!!

Re: 13. KAPITOLA AMORŮV HNĚV Od: HOPE - 21.07. 2010
jejda, některé rozhovory byly fakt suprové!! Rose je úžasná, že vše zvládá vztyčenou hlavou:) krásný překlad

Re: 13. KAPITOLA AMORŮV HNĚV Od: anonym - 21.07. 2010
skvelé

Re: 13. KAPITOLA AMORŮV HNĚV Od: denice - 21.07. 2010
Velice legrační kapitola, od popisu příprav na valentýnskou párty až po: "Takže tím mi chceš říct, že tohle dítě," ukázala jsem na svoje břicho, "bude zrzavej kretén?" Přesně to pravé pro horký letní den!

Re: 13. KAPITOLA AMORŮV HNĚV Od: Elza - 21.07. 2010
Bóže, zavřete kluky na pár hodin do růžové místnosti a už si začínají vyhlížet amanta... *:DD To bylo úžasné. Celé to bylo úžasné! Díky moc. *:-D

Re: 13. KAPITOLA AMORŮV HNĚV Od: bbarka - 21.07. 2010
hehehe strasne som sa bavila...James preobleceny za Voldemorta, rozhovor "chlapcov o chlapcoch" (to bol inak hviezdny moment) ...ale ta seriozna cast s udobrovanim bola skvelaaaa...konecne to nabera ten spravny smer...a este ma dojalo ked sa Scorpius spytal ci ma obrazok z ultrazvuku...tesiiim sa na pokracovanie :D

Re: 13. KAPITOLA AMORŮV HNĚV Od: zuzule - 21.07. 2010
Rozhovor Ala se Scorpiusem neměl chybu. :D To bude ještě síla. :D

Re: 13. KAPITOLA AMORŮV HNĚV Od: teriisek - 21.07. 2010
Výborná kapitola! Fascinuje mě ta schopnost podat i ty nejhorší věci s humorem... vážně, tam je tolik problémů, tolik vážných témat, ze kterých by člověk normálně brečel, ale stejně při čtení nejde dělat nic jiného, než se pořád smát! Díky moc za překlad, jsem zvědavá, co zase kdo provede příště... a Laura to doufám ještě pořádně schytá, mrcha jedna!

Re: 13. KAPITOLA AMORŮV HNĚV Od: 32jennifer2 - 21.07. 2010
Boooože, čím ďalej tým lepsie :D naj vety: "Koneckonců, James přišel na poslední Hallowenskou párty převlečený za Voldemorta. Jeden blbější než druhý." "Myslím, že mi možná tajně osnuje smrt  vážně, kdo může být tak šťastný pro někoho, kdo čeká mimino s jejím klukem?" "Vlastně, jeho matka je coura. V posledních dvou letech měla nejméně dvacet přítelů. A byla striptérka." a ten rozhovor Ala so Scorpiusom o tých chalanoch... :D :D skoro som sa ušulala :D :D :D skvelé, jednoducho skvelé :)

Prehľad článkov k tejto téme:

padfoot4ever: ( Dominika.Del )29.08. 201335. kapitola (Záver)
padfoot4ever: ( Dominika.Del )09.08. 201334. Krev, pot a slzy
padfoot4ever: ( Dominika.Del )11.07. 201333. Chvíle neklidu
padfoot4ever: ( Dominika.Del )05.07. 201332. Další éra u konce
padfoot4ever: ( Melanie )28.06. 201331. Vítězství a porážka
padfoot4ever: ( Melanie )04.05. 201330 kapitola Zoufalé časy
padfoot4ever: ( Do_Mush )13.07. 201229. kapitola
padfoot4ever: ( Do_Mush )13.05. 201228. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK
padfoot4ever: ( Do_Mush )09.02. 201227. KAPITOLA – MEZERA V PLÁNU
padfoot4ever: ( Do_Mush )29.12. 201126. TROCHU JINAK NEŽ OSTATNÍ
padfoot4ever: ( Do_Mush )02.11. 201125. KAPITOLA - DOKONALÝ? TO ASI NE
padfoot4ever: ( Do_Mush )16.09. 201124. KAPITOLA - NAPROSTÝ IDIOT
padfoot4ever: ( Do_Mush )16.08. 201123. KAPITOLA - PAMÁTNÝ DEN
padfoot4ever: ( Do_Mush )10.07. 201122. KAPITOLA - VŠECHNO NEJLEPŠÍ, ROSIE
padfoot4ever: ( Do_Mush )28.05. 201121. KAPITOLA PŘÍPRAVY
padfoot4ever: ( Do_Mush )22.04. 201120. KAPITOLA NEMOCNIČNÍ KŘÍDLO
padfoot4ever: ( Do_Mush )04.03. 201119. I APRÍLOVÝ ŽERT MŮŽE DOPADNOUT VELMI, VELMI ŠPATNĚ
padfoot4ever: ( Do_Mush )23.01. 201118. KAPITOLA - DLOUHÁ NOC
padfoot4ever: ( Do_Mush )05.09. 201017. KAPITOLA KLUCI NEBREČÍ
padfoot4ever: ( Do_Mush )22.08. 201016. KAPITOLA TAJEMSTVÍ A CIGARETY
padfoot4ever: ( Do_Mush )18.08. 201015. DCERA SVÉHO OTCE
padfoot4ever: ( Do_Mush )05.08. 201014. KAPITOLA ZEPTEJ SE SVÉ MATKY
padfoot4ever: ( Do_Mush )21.07. 201013. KAPITOLA AMORŮV HNĚV
padfoot4ever: ( Do_Mush )07.07. 201012.KAPITOLA ZNOVU SE NAUČIT ŽÍT
padfoot4ever: ( Do_Mush )24.05. 201011. HORŠÍ UŽ TO NEBUDE... VIĎTE?
padfoot4ever: ( Do_Mush )25.04. 201010. ČOKOLÁDA, PŘÍSTĚNKY A VZPOMÍNKY
padfoot4ever: ( Do_Mush )20.04. 20109. KAPITOLA RODIČOVSKÁ HÁDKA
padfoot4ever: ( Do_Mush )07.04. 20108.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ!
padfoot4ever: ( Do_Mush )01.04. 20107.KAPITOLA DOPISY OD MÉ KMOTRY
padfoot4ever: ( Do_Mush )29.03. 20106. CESTA DOMŮ
padfoot4ever: ( Jimmi )22.03. 20105. NEŠŤASTNÉ VÁNOCE A CHAOTICKÝ NOVÝ ROK
padfoot4ever: ( Do_MuSh )15.03. 20104. JÁ NEJSEM TY
padfoot4ever: ( Do_MuSh )13.03. 20103. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE
padfoot4ever: ( Do_MuSh )10.03. 20102. Zrzka
padfoot4ever: ( Do_MuSh )10.03. 20101. Prológ Test
. Úvod k poviedkam: ( Do_MuSh )10.03. 2010Úvod k poviedke