Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Bad medicine

2. kapitola

Bad medicine
Vložené: Jimmi - 13.08. 2010 Téma: Bad medicine
Jimmi nám napísal:

BAD MEDICINE

Preklad: Jimmi

Betta-read: Tesska

Draco Malfoy, vzorový príklad skazenosti, jedného dňa sleduje Hermionu Grangerovú do nepoužívanej časti Rokfortu a objaví jej nepopísateľné tajomstvo... A, áno, celá tá scéna na cintoríne sa neudiala. Cedric Diggory stále žije. Pretože som to povedala.

 http://www.fanfiction.net/s/3430175/2/Bad_Medicine

 Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson ,ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola druhá

Úplne mu vypadla z hlavy hodina Elixírov. Teda nie predmet samotný, len skutočnosť, že v nej Hermiona Grangerová sedáva v uličke presne oproti nemu. Už pri niekoľkých príležitostiach si túto skutočnosť s mrzutosťou všimol, konkrétne kedykoľvek, keď jej elixíry zaiskrili trošku jasnejšie než jeho, alebo keď zažiarili s dokonalejším bublaním, než bolo obvyklé. Ale nikdy predtým si nevšimol, dokonca skôr než spozoroval, že sa posadila, že sa jej habit roztvoril a odhalil plisovanú čiernu sukňu, ktorá jej takmer zakrývala kolená. Výnimkou bolo, keď tým špeciálnym spôsobom prekrížila nohy a spôsobila, že sa jej sukňa nebezpečne vyhrnula po stehne nahor a odhalila viac tela, než by od knihomoľky Grangerovej očakával.

Profesor Snape bol, vďakabohu, vo svojom haďom živle a v nálade, pri ktorej vykračoval po miestnosti a udieral prútikom po rozličných kotlíkoch, kým syčal hrozby a odpočítaval body od Chrabromilu, takže Draco bol vďačne rozptýlený od svojho nehodného suseda. Stanovený elixír bol diabolsky zložitý, takže sa Draco celou bytosťou sústredil na odmeranie presne stanoveného množstva silného horklumpa (cz: černovřesa) s malou striebornou lyžičkou. Všetko šlo celkom fajn, až kým Weasleyho nakladaný bahuriniak (cz: blátoplaz) neprekĺzol medzi jeho prstami na zem blízko Dracovej nohy.  

Hermiona si vzdychla a načiahla sa poň. Na jeden prekvapený okamih sa Dracove oči stretli s jej a inštinktívne toho bahuriniaka odkopol dopredu miestnosti. Nechcel, aby sa ho nejako dotkla, ani náhodne. Keď vstala zo svojho miesta, prebodla ho pohľadom.

"Ty si blbec, Malfoy," zasyčala. Pomaly sa zaškeril a sledoval, ako rýchlo chňapla po bahuriniakovi.

"Prečo nie ste na svojom mieste, slečna Grangerová?"

"Padol mi -" začala.

"Myslím, že špehovala Blaisov elixír," zaimprovizoval nenútene  Draco.

Hermiona sa otočila a venovala mu taký jedovatý pohľad, že sa Draco skoro nahlas zasmial. Vôbec nebola taká pekná, keď sa tvárila, že ho je schopná holými rukami stiahnuť z kože.

"Skutočne? Dvadsať bodov z Chrabromilu. Zostaňte na svojom mieste, slečna Grangerová."

Hermiona sa hodila na miesto a vrátila bahuriniaka späť Ronovi, ktorý sa na ňu ospravedlňujúco pozrel. Čeľusť mala zaťatú a pery skoro biele. Vrhla posledný zničujúci pohľad na Draca, ktorý sa uškrnul. Vždy si užíval trápenie Grangerovej, ale teraz to bolo osobné. Potreboval sa jej odplatiť za to, že vďaka nej o nej takto premýšľal. Jej hnev bol ako balzam na jeho dušu a on sa oddával svojmu obvyklému stereotypu. On nenávidel ju; ona nenávidela jeho. Všetko bolo v poriadku.

Po hodine vyrazila z miestnosti a tí dvaja lemuri ju nasledovali. Obaja Dracovým smerom strelili nahnevané pohľady, ale ako zvyčajne boli obaja príliš mäkkí, aby si niečo začali v Snapovej prítomnosti. Draco odišiel tráviť svoj voľný čas.

Popoludní sa znova našiel sedieť v slizolinskej spoločenskej miestnosti a sledovať Crabba a Goyla hrať sa zničujúco tupú hru s kostičkami. Ani sa neobťažovali sledovať skóre, pretože ani jeden z nich nebol zvlášť dobrý v číslach. Pansy Parkinsonová sa túlila pod Dracovým ramenom a driemala. Warrington a Montaque precvičovali svojimi prútikmi nejaké kúzla, ktoré uvoľňovali na nervy idúcu ružovú žiaru.

Draco zistil, že sa mu myseľ zatúlala. Uvažoval, či by bol dnes výhľad na jazero z tej opustenej chodby nejako lepší. Možno ten dážď zoslabol. Neprítomne si utrel pot z dlaní a odsunul spiacu Pansy nabok. Jeho záujmom bol čisto výhľad na krajinu. Nemal vôbec v úmysle nazerať do žiadnych tmavých priestorov, či už obsadených alebo nie. Vlastne tá dlhá chodba bude dokonalým miestom na tréning niekoľkých kúziel bez vyrušovania. Už sa pokúšal rozšíriť rozsah svojich zápalných kúziel. Zatiaľ bol schopný zapáliť len veci vo vzdialenosti troch stôp. Bude potrebovať predĺžiť to aspoň na desať stôp, aby to mohol použiť na Pottera a Weasleyho. Alebo Grangerovú.

Zakrátko sa ocitol kráčať po tej chodbe. Prinútil sa vyzrieť z okna, aby zistil, že výhľad je úplne identický ako v predchádzajúci deň. Vlhký a ponurý. Urobil zopár zbežných zápalných kúziel, pričom kúzla mrmlal pod nosom, aby vydal tak málo hluku, ako bolo možné. Jednoducho do toho nevložil srdce a zakrátko to vzdal. Skôr než sa dokázal zastaviť, pritlačil ucho na dvere.  Dvere, ktoré sa zaprisahal, že za žiadnych okolností neotvorí. Nič nepočul a vzdychol si. Bol to výdych úľavy, povedal si rýchlo. Miestnosť bola prázdna. Nebolo by v skutočnosti lepšie praktizovať svoje kúzla dnu, kde ho nikto nevyruší?

Keď sa tak rozhodol, otvoril dvere a vošiel dnu. Po napätom okamihu si uvedomil, že je miestnosť skutočne prázdna. Vošiel dnu a použil Lumos. V jednom rohu stál na vratkom stolíku starý gramofón. Vedľa neho bola krabica, ktorú si predchádzajúci deň priniesla Hermiona. Bola plná veľkých štvorcov. Jeden zdvihol a z obalu vykĺzol čierny disk. Gramofónová platňa, domyslel si. Pozrel sa na obrázok vpredu a zistil, že je neobyčajne neobvyklý. Bola to fotografia štyroch mužov s ohromnými kučeravými vlasmi, ale ani jeden z nich sa nehýbal. Vyzerali stuhnutí.

Draco preskúmal niekoľko ďalších. Žiadna z fotografií sa vôbec nehýbala a mená na tých albumoch mu neboli povedomé. Pat Benatarová. Billy Idol. U2. Bon Jovi. Pustil tie čudné platne a otočil sa k odchodu, ale jeho pozornosť upútal pohyb. Dvere sa otvárali! Zhasol svoj prútik a rýchlo preliezol do rohu miestnosti, preč od prehrávača platní.

Hermiona cieľavedome vošla do svetla. Prútik mala zažatý, ale vďakabohu to bolo tlmené svetlo a nevenovala pozornosť ničomu inému okrem gramofónu. Vybrala čierny disk z hromady, ktorú Draco preskúmaval a vložila ho do toho prístroja. Potom odložila prútik a vyzliekla si habit. Poskladala ho a položila na zem vedľa prístroja. Mala na sebe tie isté čierne legíny s bielou blúzkou ako včera. Draco zadržal dych, keď si vyzliekla blúzku a hodila ju na habit. Dnes žiadna viazanka, všimol si, ale telo lemujúci top  bol na mieste.

Odkopla topánky a začala točiť na tom prístroji kľukou. Keď ju poriadne roztočila, priložila ihlu. Po škrípavom okamihu sa z tej veci ozval hlasný, pištiaci zvuk, ktorý skoro spôsobil, že sa Draco prikrčil. Hermiona prešla znova do stredu matne osvetleného štvorca. Zase začala tancovať. Tentoraz Draco dokázal rozlíšiť slová a zistil, že na to prenikavé tempo ťapká nohou.

Hermiona spievala a jeho potešilo, keď si všimol, že má jednoducho hrozný hlas. Ale jej tanec bol okúzľujúci. Jej vlasy dnes boli točiacim sa závojom a vyzerala ako levica na love. V jednom okamihu hodila hlavou dozadu, rukami si pohladila boky a ťahala ich vyššie a vyššie, až spočinuli blízko jej pŕs, skôr než hodila hlavou nadol a ruky roztiahla. Draco doslova zalapal po dychu.

Nad tým textom sa Dracovo obočie nadvihlo. Dokázal si predstaviť, ako ho bozkáva na rozlúčku. Tesne predtým ako by na neho vrhla Avadu Kedavru. Usmial sa a díval sa. K jeho radosti pustila tú pieseň znova, pretože sa mu začínala celkom páčiť. Nasledovalo zopár ďalších piesní a ona tancovala, až kým z nej nestekal pot. Zbalila si veci a prehodila na seba habit. Vyšla bez okolkov von a Dracovi došlo, že je na ceste vkĺznuť do horúceho kúpeľa. Tá predstava ho prinútila prehltnúť a uvedomil si, že vážne nepotrebuje, aby ho ten obraz prenasledoval celú noc.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 12.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 23.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: jerry - 25.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 2. kapitola Od: Samarka - 17.11. 2011
hmmm, tak šmírovat Blaise? to nebylo moc chytré Draco...polibek na rozloučenou? nad čím to přemýšlíš

Re: 2. kapitola Od: JSark - 16.09. 2010
Hihi, neviem si Draca predstaviť, ako ťapká nohou na muklovskú melódiu. Snape v haďom živle? To sedí.  Dík. 

Re: 2. kapitola Od: Zuzana - 14.09. 2010
"On nenávidel ju; ona nenávidela jeho. Všetko bolo v poriadku." Som zvedavá ako dlho sa vydrží pozerať nepozorovaný, to bude tresk, keď ho tam Hermiona objaví:D

Re: 2. kapitola Od: denice - 18.08. 2010
Samozřejmě - Dracovi šlo pouze a jenom o procvičení kouzel, jak jinak. Opravdu netrpělivě čekám na pokračování, jsem příšerně zvědavá, jak Draco tohle využije!

Re: 2. kapitola Od: THEADU - 17.08. 2010
krásne ale nie je to nejaké krátke?
Re: 2. kapitola Od: Jimmi - 17.08. 2010
Díky. Krátke? Konečne poviedka normálnej dĺžky. Ja som vás príliš rozmaznala :D
Re: 2. kapitola Od: THEADU - 19.08. 2010
asi ano:D moc si nás rozmaznavala :D ale krásne :D ďalšia poviedka na ktorú sa vždy teším ×D

Re: 2. kapitola Od: ansus - 16.08. 2010
Jimmi, díky za výborný překlad, myslím, že Draco pod autorčinou a tvou taktovkou prožije nejednu horkou chvíli. Inu, zvědavost se nevyplácí. Draco je tu přesně s tou správnou dávkou zmijozelské frackovitosti a malfoyovské nadutosti. Hermionu si dost dobře nedovedu představit, jak by třeba okolo hradu provozovala jogging, ale takhle v zašité učebně docela dobře. I s tím doprovodem hrozného zpěvu :-DDD. Tak jen ať se Draco podusí ve vlastní šťávě. Těším se na další.
Re: 2. kapitola Od: Jimmi - 16.08. 2010
Ešte si chlapec zavarí. Díky moc za komentár, čakám, kedy mi Tesska vráti zvyšok, táto poviedka ma strašne baví.

Re: 2. kapitola Od: anonym - 15.08. 2010
skvelé

Re: 2. kapitola Od: ostruzinka - 14.08. 2010
Bylo to úžasný. Musím říct, že jsem taky, tajně, doufala, že se Draco nějak prozradí, ale takhle to bylo ještě úžasnější. Na těch lektvarech to bylo trochu drsný, ale myslím, že obvyklý, i když mu tam taky trochu zatopili. :-) Nemůžu se dočkat další kapitoly.
Re: 2. kapitola Od: Jimmi - 16.08. 2010
Trošku napätia, nie? Najprv musí chlapec získať závislosť. Ešteže tak dlho prší - tam aj tu.

Re: 2. kapitola Od: doda357 - 14.08. 2010
Nemôžem si pomôcť, ale dúfala som, že sa Draco nejako prezradí... Ďakujem za krásnu kapitolu.

Re: 2. kapitola Od: Nade - 14.08. 2010
Draco se se svou frustrací z "nevhodných" představ vyrovnává naprosto po Malfoyovsku. Roztomilý mizera. Snape v hadím živlu a náladě je prostě Snape. Myslím, že má stále hadí náladu a že si v tom doslova libuje. :-D Překvapuje mě, že si Hermiona už podruhé nevšimla, že ji někdo šmíruje. Zvlášť, když teď tam byl Draco celou dobu. A chudák Draco si nakonec oblíbí mudlovskou moderní hudbu. Katastrofa rozsáhlých rozměrů! :-D Díky, bylo to super.
Re: 2. kapitola Od: Jimmi - 16.08. 2010
Na tejto poviedke sa mi páči, že nerieši všetky tie vážne veci okolo. Len oni dvaja, Rokfort a tanec. Keby beta nemala také trefné poznámky, tak na ňu so zverejnením nečakám. Ach jo. Keď to dlho trvá, akosi to čaro z poviedky vyprchá. Díky za komentár.

Re: 2. kapitola Od: teriisek - 14.08. 2010
Díky za další kapitolu. Jsem teda zvědavá, jak se to bude vyvíjet dál, protože zatím to vypadá spíš na nějaké pěkné smrtelné zranění v temné chodbě než na cokoliv jiného:P
Re: 2. kapitola Od: Jimmi - 16.08. 2010
Krásne, krásne, jednoducho krásne. Už sa nemôžem dočkať ani ja. Díky.

Re: 2. kapitola Od: jerry - 14.08. 2010
tato nova poviedka vyzera zaujimavo. som zvedava ako sa bude dalej vyvijat ten pribeh. uz sa tesim na pokracko. vdaka za preklad :-)
Re: 2. kapitola Od: Jimmi - 16.08. 2010
Aj ja ďakujem. Hlavne, že nie je taká dlhá, tak sa to "čoskoro" snáď zdárne skončí.

Re: 2. kapitola Od: bbarka - 13.08. 2010
Táto kapitola sa mi veľmi pačila...tie stáre platne...:D A chudák Draco, násilne donútený zostať a pozerať sa :D A Snape v haďom živle? Veď on má vždy dobrú náladu, neviem, čo ste tým chceli povedať...už sa teším na pokračovanie!!! :D Ďakujem za preklad :D
Re: 2. kapitola Od: Jimmi - 16.08. 2010
A ja moc a moc na tvoj. Neodpovedala si mi na mail, dúfam, že som sa ťa nejako nedotkla. Ďakujem za komentár.

Re: 2. kapitola Od: HOPE - 13.08. 2010
to bylo krásné, Draco byl úžasný, určitě by na něho použila kletbu, chichi, jak ji pozoroval, byla to švanda, díky moc
Re: 2. kapitola Od: Jimmi - 16.08. 2010
Ďakujem za komentár. Myslím, že som v nejakej FF čítala o bozku tesne pred Avadou a vôbec sa mi to nepáčilo.

Re: 2. kapitola Od: ajka - 13.08. 2010
Přestože bytostně nesnáším hady asi začnu používat slovní spojení "v hadím živlu" , moc se mi líbí. Díky za pěkný překlad.
Re: 2. kapitola Od: Jimmi - 16.08. 2010
Myslím, že to v hadím živlu vymyslela LadyF, keď som to rozoberala v shoutboxe. Aj ja ďakujem za komentár.

Re: 2. kapitola Od: izabelle - 13.08. 2010
"Hermiona spievala a jeho potešilo, keď si všimol, že má jednoducho hrozný hlas." Nemuzu si pomoct ale tancujici Hermiona mi porad nesedi :D asi si budu muset dosadit jinou predstavu :D ale cist samozrejme neprestanu :D
Re: 2. kapitola Od: Jimmi - 13.08. 2010
Hej, ku knihomoľke a múdrej hlavičke sa to nehodí, bola by príliš dokonalá. Vieš, čo myslím, aj múdra aj krásna. Ale v mnohých FF je dokonalosť sama. Preto sa mi tak páčil Náramok, tam bola fakt šedá myška. Díky moc

Re: 2. kapitola Od: ladyF - 13.08. 2010
To je kouzelné! :-D Ano, pořád tuto povídku čtu - zatím jsem nenarazila na nic, co by mě donutilo přestat. Navíc tvůj překlad... nádhera, bojuješ s tou Cheryl důstojně. Asi největší moment této kapitoly byl pro mě Dracův údiv nad fotografiemi, které se nehýbou - takový skandál! A taky představa, jak si Draco podupkává na mudlovskou písničku... Chichichi. Akorát mi ty kapitoly přijdou takové... krátké. Víš, jsem teď zvyklá zápasit s těmi svými, co jsou dvojjazyčně zpravdila na 35 stránek. Tohle je potom takové nic... sotva se začteš a už je konec :-D Ale že jsi to ty, tak se nezačtu do originálu a počkám si na překlad, abych si to mohla vychutnat.
Re: 2. kapitola Od: Jimmi - 13.08. 2010
Díky, musím ju zmáknuť. Mám zálusk na to jej druhé Dramione, ale robí mi slušné problémy. Takže bojujem :D Nie, kľudne si to prečítaj a potom počkaj na koniec. Ja som to u teba nevydržala, ale čítam priebežne :D Ešte raz díky.

Re: 2. kapitola Od: kometa - 13.08. 2010
Ani věřit se mi nechce, že jsem první! No, co dodat, bylo to ještě lepší než ta první Přečetla jsem si na tvé doporučení několik úvodních odstavců anglicky, ale nezdály se mi nijak hrozný... Moc se mi líbilo, jak jsi přeložila dvě místa: Profesor Snape bol, vďakabohu, vo svojom haďom živle a "Myslím, že špehovala Blaisov elixír," zaimprovizoval nenútene Draco. Draco odišiel tráviť svoj voľný čas. to zní teda fakt srandovně Jeho záujmom bol čisto výhľad na krajinu. Nemal vôbec v úmysle nazerať do žiadnych tmavých priestorov, či už obsadených alebo nie... Nič nepočul a vzdychol si. Bol to výdych úľavy, povedal si rýchlo.jojo, sebeklam je návykový Pozrel sa na obrázok vpredu a zistil, že je neobyčajne neobvyklý. Bola to fotografia štyroch mužov s ohromnými kučeravými vlasmi, ale ani jeden z nich sa nehýbal. Vyzerali stuhnutí. johó, úplně se mi vybavili Europe v dobách, kdy jsem je milovala!
Re: 2. kapitola Od: Jimmi - 13.08. 2010
Nemohli sme s Tessou prísť na to, na čo vlastne zabudol. Hneď prvá veta. Keď som na to dnes prišla, tak už to zmysel dáva, ale dovtedy... Díky moc, veľmi si to vážim. PS. Ja vďaka tejto poviedke znova počúvam Bon Joviho :D
Re: 2. kapitola Od: kometa - 13.08. 2010
:-D ano ano, to byl taky jeden z mých oblíbenců :-D K čemu všemu člověka fanfiction nepřivede, co?

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.09. 201018. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.09. 201017. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )10.09. 201016. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.09. 201015. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.09. 201014. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.09. 201013. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.09. 201012.kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.09. 201011. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.09. 201010. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.09. 20109. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.09. 20108. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.09. 20107. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.08. 20106. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.08. 20105. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.08. 20104. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.08. 20103. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.08. 20102. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )11.08. 20101. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )10.08. 2010Úvod k poviedke