Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Bad medicine

9. kapitola

Bad medicine
Vložené: Jimmi - 02.09. 2010 Téma: Bad medicine
Jimmi nám napísal:

BAD MEDICINE

Preklad: Jimmi

Beta-read: Tesska

Draco Malfoy, vzorový príklad skazenosti, jedného dňa sleduje Hermionu Grangerovú do nepoužívanej časti Rokfortu a objaví jej nepopísateľné tajomstvo... A, áno, celá tá scéna na cintoríne sa neudiala. Cedric Diggory stále žije. Pretože som to povedala.

 

 http://www.fanfiction.net/s/3430175/9/Bad_Medicine

 

 Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson ,ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola deväť

 

Ukázalo sa, že to prímerie je ľahšie, než si Hermiona predstavovala. Obaja skĺzli do príjemnej rutiny verejnej nenávisti, ale bez krutosti, ktorú Draco predvádzal predtým.

V skutočnosti jej nenápadne strčil do kotlíka odkaz, keď na druhý deň odchádzali z Elixírov. Stálo v ňom: Zvažoval som vhodiť ti do kotlíka nesprávnu prísadu, kým si robila za Weslíka jeho prácu. Pogratuluj mojej jedinečnej sebakontrole.

Musela sa usmiať. Bola úľava nebyť kvôli Dracovým útokom ustavične v strehu. Odmenila ho tým, že mu dupla na nohu, keď sa dav na chodbe rozišiel. Harry a Ron sa už vyparili, aby šli na Veštenie a Hermiona mala namierené na Staroveké runy.

"Opatrne, Malfoy," povedala. "Nemyslím si, že sa tvoje ego zmestí do toho priechodu."

Uškrnul sa na ňu, ale videla, že ho potešilo, že rešpektovala dohodu neignorovať ho. Ani to nekomentoval.

Tiež sa na nad ním zľutovala, keď sa stretli ten večer po večeri. Mala na seba svoj čierny cvičebný top, ale prehodila si cezeň tričko, aby zredukovala ten zvádzací faktor. Zjavne mal ten istý nápad, pretože sa objavil v čiernej košeli, ktorá minimálne zvierala jeho svaly, keď sa pohyboval. Stále vyzeral ako temný anjel, ale aspoň sa na neho mohla pozrieť bez toho, aby jej klesla sánka.

Bez toho, aby sa na tom dohodli, tancovali na muklovské piesne, aby sa nedotýkali jeden druhého a nezničili ich pokus o zmier. Draco, ako sa ukázalo, mal vynikajúci hlas. Spieval pri niekoľkých piesňach, čo ju prinútilo, aby v úžase pokrútila hlavou. Napadlo ju, či existoval nejaký talent, ktorý nevlastnil. Jeho nádherný barytón vyslal nové kolo mrazenia po jej chrbtici a v duchu si vzdychla. Neexistoval žiaden spôsob, ako sa vyhnúť mučeniu z jeho príťažlivosti.

Proti svojmu najlepšiu úsudku zistila, že počas nasledujúceho týždňa povolila svoju ostražitosť. Draco ju stále slovne napadal v triede a mimo nej, ale to zákerné ostrie bolo preč a často obmedzil svoju poznámku na pár doberajúcich slov. V knižnici kreslieval obrázky s paličkovými postavičkami, na ktorých visí zo stromu alebo ju zasahuje blesk. Keď to urobil prvý raz, skoro sa od smiechu zadusila a skončila tým, že ju Ron búchal po chrbte, kým kašľala.

V nedeľu poobede napochodoval do miestnosti a prešiel priamo ku kope s platňami. Preletel cez tú hromadu a vybral jednu z klasických platní, ktoré skadiaľsi ukradol kvôli tomu, aby ju naučil valčík.

"Čas na tango," povedal.

Strhla sa prekvapením. Od ich prímeria sa dokonca ani nepriblížil k tomu, aby sa jej dotkol. Premýšľala, či sa nevrátil späť k svojmu nedotýkam sa režimu.

"Včera sme to v metlobale natreli Bystrohlavu. Mám náladu oslavovať."

Keď hudba začala, pokročil dopredu a zastal stopu od nej.

"V prvom rade, polož mi ruku na plece, sem a opri sa o mňa. Nehýb nohami."

Hermiona podľa pokynov položila svoju ruku. Draco urobil to isté a ich telá prišli do kontaktu hruďou. Líca sa jej rozpálili. Zatvorila oči a pokúsila sa nedýchať. Líce pritlačila na jeho bradu. Položil pravú ruku na jej chrbát a vytrval ňou na jej lopatke.

"Teraz," zamrmlal. "Polož svoju ľavú ruku na moje pravé plece, ale nepouži žiaden tlak, inak nám rozhodíš rovnováhu." Otvorila oči a ruku si jemne oprela o jeho plece. Draco roztvoril ruku a Hermiona poslušne vložila svoju dlaň do jeho. Jemne okolo nej zovrel prsty.

"Spevni, aby sme sa mohli pohnúť ako jeden."  

 

Hermiona prehltla. Bola tak tesne pritlačená na Draca, že mohla cítiť každý jeho ľahký pohyb. Už vnímala, ako ju zvnútra začína zahrievať teplo.

Dával jej potichu pokyny ako pohybovať nohami, kým ju viedol. Najprv si pripadala trápne a nemotorne, ale Draco udržiaval pokojný učiteľský štýl, ktorý ju postupne uvoľnil. Keď sa začala sústrediť na tanec samotný, skutočne mala z hodiny potešenie.

Po tom, čo cvičili skoro hodinu, ukročil späť.

"Nebolo to také zlé, že nie?"

"Bolo to hrozné," povedala Hermiona. "Budem potrebovať cvičiť rok predtým, než si to vychutnám a nebudem si pripadať neohrabane."

"Nebude to trvať tak dlho. Tancuješ dobre. Tento len vyžaduje trochu sústredenia navyše. V prvom rade pomáha uvoľniť sa a prečistiť svoju myseľ."

Hermiona na neho zažmurkala.

"To bol kompliment? Previň pásku, pretože som ťa určite nepočula správne. Draco Malfoy povedal niečo pekné humusáčke?"

"Previň pásku?"

Hermiona sa usmiala, lebo vedela, že tú poznámku nikdy nepochopí. "Fajn, budem predstierať, že som to nepočula." Bola v prekvapivo dobrej nálade a snažila sa to nepripisovať tomu blízkemu kontaktu s Dracom.

"Jeden muklovský tanec a potom skončíme."

Vybral "Somebody to Love" od Queen a spieval s ňou, hoci nepoznal všetky slová. Ich tanec bol čiastočne svižný a čiastočne pomalý tanec, čo nebolo zďaleka tak desivé, odkedy oňho bola Hermiona pritlačená poslednú hodinu. Prehovoril ju, aby spievala s ním a ku koncu mala záchvat chichotu, z ktorého sa jej podlamovali kolená.

Roztočil ju v závrat vyvolávajúcej otočke, hoci pieseň už skončila.

"Vieš, myslím, že som ťa ešte nikdy predtým nevidel smiať sa," povedal. "Minimálne nie pri mne."

"Byť pri tebe nie celkom prospieva veselosti."

"Nie?"

"Neúprosnému strachu, možno. Nepríčetnosti, určite."

"Nezabudni na šialenú extázu."

"Ty si taký egocentrický," napomenula ho a potom sa rozchichotala. "Je milé, keď máš dobrú náladu. Mal by si to skúsiť častejšie."

"A zničiť svoj hrozivý, trápiaci, úzkosť vyvolávajúci obraz? Istotne nie."

Na prídavok ju ešte párkrát roztočil, až kým sa jej nekrútila hlava tak, že nemohla stáť. Chytila sa jeho pliec a usmiala sa do jeho vrelých sivých očí. Dych sa jej zasekol. Od ich prímeria sa Draco stal záhadou. Nikdy nevedela, čo od neho očakávať. Skoro jej chýbal ten starý Draco a jeho predvídateľná zlomyseľnosť, pretože tomu bolo oveľa ľahšie odolávať než tomuto uvoľnenému, bezstarostnému Dracovi s jeho doberajúcim a láskavým humorom.

 

"Mala by som ísť."

Draco sa uškrnul. "Áno, pravdepodobne tým zvyšným lemurom príšerne chýbaš. Asi hlboko dumajú nad tým, ako náhodou zvládnu svoju domácu úlohu, ak sa čoskoro nevrátiš. Som si istý, že radšej vyšlú pátraciu čatu, než by čelili tomu desivému neznámu."

Takmer sa zasmiala, ale namiesto toho naňho vážne pozrela.

"Prečo tak veľmi nenávidíš Harryho?"

"Prečo sa tebe tak veľmi páči?"

Zasnene sa usmiala. "Mám Harryho rada."

Draco ju pustil a ukročil späť.

"Máš ho rada. Potom je tvoj frajer?"

"Nie. Mám ho rada, ale nie som do neho zamilovaná. Už je dosť ťažké byť jeho priateľom. Milovať ho na hlbšej úrovni..." Pokrútila hlavou. "To by bolo neznesiteľné."

"Prečo?"

"Predovšetkým, všetko, čo Harry cíti, je intenzívne. Ak si jeho priateľ, máš jeho absolútne priateľstvo a oddanosť. Prijmeš bez otázok, že kvôli tebe zomrie, ak to je nevyhnutné. To môže byť veľmi veľké bremeno, pretože musíš byť pripravený tú láskavosť opätovať. Skutočné priateľstvo znamená dávať to, čo prijímaš, rovnako."

"Tým myslíš, že by si bola ochotná za Pottera zomrieť?"

"Samozrejme."

Draco sa na ňu pozrel s prižmúrenými očami.

"To je šialenosť."

"To je láska." Pokrčila plecami. "Ak Harry dá niekedy nejakému dievčaťu svoje srdce - myslím tým, že sa skutočne zamiluje, nie to hlúpe pobláznenie, čo cítil k Cho Changovej - bude musieť byť veľmi silná, aby zvládla túto intenzitu. Mal také nešťastné detstvo; nikdy nemal koho milovať. Všetky tie emócie boli potlačené. Keď sa Harry zamiluje, bude to úplné, hlboké a navždy, takže to musí byť k niekomu naozaj mimoriadnemu." Zrazu zatvorila ústa, uvažujúc, prečo všetko toto rozpráva Dracovi Malfoyovi.

Draco sa uškrnul, akoby jej slová sotva zaregistroval.

"Veľa šťastia pri hľadaní niekoho, kto sa do Pottera zamiluje."

Nahnevane vystúpila na Harryho obranu. "Harry je dobrý a priateľský a láskavý. Je chápavý a úprimný a verný! Bolo by ľahké zamilovať sa do neho. Akékoľvek dievča by bolo šťastné, keby ho malo!"

"Ale ty nie."

Hermiona zazrela na Draca. "Neviem. Teraz, keď si ma prinútil o tom premýšľať, možno som do Harryho zamilovaná!"

Otočila sa na päte a odkráčala von.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 12.04. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 23.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: jerry - 28.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 9. kapitola Od: Samarka - 17.11. 2011
Hermiona a Harry jen to neee :D tak nějak tipuju, že Dráček bude žárlit...heh

Re: 9. kapitola Od: JSark - 23.09. 2010
Ha, ten posledný komentár ho odstrelil. - a prečistiť svoju myseľ - a prečistiť si myseľ. Nestrieľaj, vieš, že si nemôžem pomôcť.

Re: 9. kapitola Od: Zuzana - 14.09. 2010
To je ale potvora :D Ale dobre mu tak nemal byť hnusný. Toto bola nádherná kapitola, mám rada keď sa rozprávajú, dúfam, že sa budú rozprávať aj nabudúce. A ešte by si mohli dať nejaký slaďáčik.

Re: 9. kapitola Od: teriisek - 02.09. 2010
To tango bych ráda viděla:) Tak jsem zvědavá, jestli Draco do svého chování nějak zamontuje nové informace nebo ne... těším se na další, díky moc za překlad!

Re: 9. kapitola Od: SARA - 02.09. 2010
Úžasná kapitola . Skvělá povídka. Díky moc za rychlý překlad.

Re: 9. kapitola Od: bbarka - 02.09. 2010
Táto kapitola bola dokonalá! Akí vedia byť zlatí, keď majú prímerie...a strašne sa mi páčila tá časť, kde Hermiona hovorila o Harrym a o priateľstve...a tou poslednou vetou to zabila Po celom dni nervov, to bolo veľmi upokojujúce...ďakujem!

Re: 9. kapitola Od: anonym - 02.09. 2010
dúfam, že Hermiona ho bude aj ďalej vnímať ako priateľa a nie ako niečo viac.

Re: 9. kapitola Od: Nade - 02.09. 2010
Zdá se, že hovořit o Harrym, je jako bruslit na tenkém ledě. A ten závěr se kterým odešla ... Myslím, že takhle dožene Draca k brutální žárlivosti. Hermionin pohled na lásku k Harrymu byl pro mě dost nečekaný. Myslím, že Draco měl stejný pocit.

Re: 9. kapitola Od: Jacomo - 02.09. 2010
Běda, třikrát běda, jsem slabá, všetečná a zvědavá, takže se radši přiznám hned - dezertovala jsem k originálu. Je to krásný příběh a já jsem prostě nedokázala vydržet čekat, jak to bude dál. Nicméně moc moc děkuji za překlad, o to víc se těším na každou (zvláště pak 12.) kapitolku v tvém nedostižném podání :-)

Re: 9. kapitola Od: jerry - 02.09. 2010
no myslim ze nie je zamilovana do harryho ale sa snazila podpichnut draca. a som zvedava ako on na to zareaguje. vdaka za preklad :-)

Re: 9. kapitola Od: pavlina - 02.09. 2010
No myslím, že Dracovi nasadila brouka do hlavy, a to se choval tak slušně nebo teda v rámci možností samozřejmě!!! Děkuji za překlad, za rýchlý překlad.

Re: 9. kapitola Od: muuufi - 02.09. 2010
neskutočne sa teším na ďalšiu:) ďakujem
Re: 9. kapitola Od: Jimmi - 02.09. 2010
Niet za čo, aj ja, ale ešte ju nemám späť. Díky

Re: 9. kapitola Od: denice - 02.09. 2010
Lekce tanga proběhla zdá se docela příjemně, ale lekce nebelvírské etikety Dracovi pěkně zamotá hlavu, aspoň doufám. Jak na toto Draco asi zareaguje?
Re: 9. kapitola Od: Jimmi - 02.09. 2010
Bude sa snažiť tromfnúť Harryho, čo iné? Díky

Re: 9. kapitola Od: 32jennifer2 - 02.09. 2010
Provokuje ho? :D zamilovana do Harryho :D :D som zvedava, co si o tom dračik mysli :D
Re: 9. kapitola Od: Jimmi - 02.09. 2010
Uvidíš v ďalšej kapitole (keď ju Tessa pošle), ale ako som písala Dode, už si videla, aby Malfoy nechal Pottera byť v niečom lepší. Díky

Re: 9. kapitola Od: doda357 - 02.09. 2010
Stopercentne nie je zamilovaná do Harryho . Myslím, že tento Draco sa mi páči viac ako ten zlomyselný, aj keď len trochu viac. Veľmi pekná kapitola, teším sa na ďalšiu. P.S: Nemysli si, že v tejto poviedke hľadám len chyby, lebo nehľadám. Vždy keď čítam ďalšiu kapitolu, tak má takú moju pozornosť, že si všimnem preklepy a dnes som si všimla tento: Neexistovala žiaden spôsob, ako sa vyhnúť mučeniu z jeho príťažlivosti.
Re: 9. kapitola Od: Jimmi - 02.09. 2010
Buchnem šampanské (alias hodím do seba kávu) ak raz nájdeš kapitolu bez preklepu. Opravené, díky moc. No. myslím, že pri ďalšej kapitole sa úplne roztopíš... Čo by to bolo za Malfoya, keby ho mal v niečom tromfnúť Potter, nie? Aj keď to má byť v láskavosti

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.09. 201018. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.09. 201017. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )10.09. 201016. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.09. 201015. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.09. 201014. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.09. 201013. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.09. 201012.kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.09. 201011. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.09. 201010. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.09. 20109. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.09. 20108. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.09. 20107. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.08. 20106. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.08. 20105. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.08. 20104. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.08. 20103. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.08. 20102. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )11.08. 20101. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )10.08. 2010Úvod k poviedke