Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Draco: Zrod fénixa

25. kapitola - Hórovi synovia

Draco: Zrod fénixa
Vložené: Jimmi - 24.12. 2010 Téma: Draco: Zrod fénixa
Jimmi nám napísal:

DRACO: PHOENIX RISING

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3414902/25/Draco_Phoenix_Rising

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

  VAROVANIE: POVIEDKA BOLA NAPÍSANÁ PRED VYDANÍM SIEDMEJ KNIHY. AKÁKOĽVEK ZHODA JE ČISTO NÁHODNÁ. VARIABILNÁ DĹŽKA KAPITOL. POUŽITIE ČESKÝCH NÁZVOV, AK SA MI PÁČIA VIAC.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 Poznámka:

HÓRUS (HÓR)

Tento egyptský boh vystupoval ako Boh nebies a za jeho oči boli často pokladané Slnko a Mesiac. Neskôr bol uctievaný ako ochranca pred divokými zvieratami. Je symbolom boja Svetla proti Temnote a nabáda k bdelosti a k spravodlivosti.

 


 

Kapitola dvadsiata piata – Hórovi synovia

Harry zostal v spoločenskej miestnosti, aby tú knihu preskúmal, ale Hermiona bola vyčerpaná súčasne fyzicky aj citovo. Šla rovno do postele a zvládla nemať žiadne sny, za čo bola nekonečne vďačná.

Ponáhľala sa dole, aby sa naraňajkovala s McGonagallovou, Johnom Wiliamsonom a Kingsleym Shackleboltom. Uvedomila si svoj omyl, len čo sa posadila a začali ju zasypávať otázkami o tom, kde Draco a Ron našli Carrowovcov. Odrážala ich s námietkami absolútnej neznalosti (čo väčšinou bola pravda) a trvala na tom, že nemá potuchy, ako tých smrťožrútov zajali (čo bola absolútna pravda) a navrhovala, aby počkali na odpovede, kým sa Ron zobudí. Krátko potom sa zjavil Ron s podivnou historkou o tom, že šli do Snapovho domu, aby nechali odkaz pre Dracovho otca. Hermiona si nad tým absurdným príbehom takmer pleskla po čele, ale našťastie pravda o príchode smrťožrútov ten neuveriteľný príbeh pochovala.

Hermiona bola ohromená Ronovým rýchlym uvažovaním, ale v duchu si poznamenala, že musí zistiť, ako presne premenil Amycusa Carrowa na kanárika. Bola si istá, že poznala všetky Ronove kúzla, ale o tomto konkrétnom nikdy nepočula. Prichádzali sa najesť ďalší členovia Rádu a nútili Rona ten príbeh opakovať. Hermiona dojedla a zobrala tanier pre Harryho, pretože vedela, že Harrymu nebude chýbať vzrušenie z Ronovej rozprávky.

ooOoo

Harry bol ponorený v tej knihe. Vďačne vzhliadol, keď vošla a uchmatol z tácky croissant.

"Toto je krucinál tá najmätúcejšia vec. Nepomáha tomu ani to, že ťa toto písmo núti škúliť, ak na to hľadíš príliš dlho. Pozri sa, či sa v tom vyznáš."

Posadila sa vedľa neho a vzala tú knihu. Bola napísala v starobylom slohu spolu s tým šialeným štýlom, v ktorom sa tlačievala Čierna mágia a z ktorého ju po piatich minútach rozbolela hlava. Pošúchala si spánky.

"Existuje kúzlo, ktoré potláča účinky takéhoto typu písma, ale nedokážem si spomenúť, kde som ho videla. Asi v jednej z kníh na Grimmauldovom námestí."

"Čierna mágia ako protiúčinok Čiernej mágie," pokrútil hlavou Harry. "Dáva ti niečo z toho zmysel?"

"Nuž, preletela som tú časť, kde sa hovorí o tvorbe viteálov. Samozrejme, nie je tu veľa o tom ako ich zničiť. Vďakabohu je tu uvedené nejaké zaklínadlo, ale hovorí o vyvolaní ´Hórových synov´ a obetovaní Shuovi. To je egyptské, správne? Toto je stará, prastará mágia." Pozrela sa na Harryho. "Videl si niekedy v knižnici nejaké odkazy na Egypt? Ja určite nie! Niet divu, že sme nemohli nájsť žiadne zmienky o viteáloch." Bola rozhorčená. Knižnica ju sklamala. "Budem pátrať ďalej, ale asi budem musieť ísť domov a pozrieť sa v muklovskej knižnici."

Pozerala do tej knihy chvíľu dlhšie, hľadala ďalšie stopy, ale odkaz na Hórových synov bol zjavne kľúčovou informáciou. Nakoniec ju odtlačila nabok.

"Stačí. Musím ísť do knižnice. A ty?"

Harry odložil podnos. "To čo zvyčajne. Vrátim sa k mysľomise. Ale myslím, že počkám na Rona. Dve hlavy sú lepšie než jedna, keď sa posudzujú spomienky."

"Možno mu to bude chvíľu trvať. Rozpráva svoj vzrušujúci príbeh záchrany." Trochu sa začervenala, keď premýšľala o Ronovi.

"Čo je?" vnímavo sa spýtal Harry.

"To Ron. Včera večer ma schytil na schodoch a pobozkal ma."

Harry sa zaškeril od ucha k uchu. "Žartuješ!" Zasmial sa. "Správne, Ron. Je načase."

Mrzuto pokrútila hlavou. "Nie je to správne. A ani nie je načase. V skutočnosti je príliš neskoro."

"Čo tým myslíš?"

"Myslím tým, že som nič necítila, Harry," nešťastne priznala. Zatváril sa rozpačito.

"Čo si mala cítiť? Bol to len bozk, správne?"

Takmer sa zasmiala. Čo máte cítiť? Nuž, predtým by to nevedela, však? Nikdy by netušila, aké pocity môže vyvolať jednoduchý bozk... až kým neprišiel Malfoy.

"Máš si pripadať, ako keby ste boli jediní dvaja ľudia na svete. Ako keby sa všetko okolo vás mohlo rozpadnúť na prach a vy by ste si toho ani nevšimli. Ako keby si sa topil, ale súčasne sa držal záchranného kolesa. Ako keby si horel a mrzol v tom istom okamihu." Zmĺkla.

Harry na ňu hľadel v úžase. "Vážne? Nikdy som nič také necítil. Pobozkať Čcho... nuž, bolo to pekné, ale istotne to nebolo... to, čo si povedala."

"Ani bozkávanie Viktora. Ani Rona," smutne povedala.

Jeho zelené oči sa prižmúrili.

"Počkaj minútku, ak ani Ron, ani Viktor nevyvolali u teba pocit, že sa topíš a to všetko, potom ako vieš, že čo máš... to v žiadnom prípade, sakra. Povedz mi, že si sa tak necítila, keď -"

"Nebuď hlúpy," rýchlo odvetila. "Radšej by sme sa mali dostať k mysľomise, aby som mohla začať s mojím zbytočným pátraním po egyptských informáciách. Už si dojedol?"

"Áno, Hermiona. Ale myslím, že sa o tomto vážne musíme porozprávať."

"Niet sa o čom rozprávať. Jediná vec, na ktorej záleží, je, aby sa neublížilo Ronovi. Môžem jedine dúfať, že včera v noci cítil to isté."

"Myslíš - nič?"

"Presne. Nič."

"Tak tomu dávam tak jednopercentnú šancu," sucho odvetil. Z jeho slov jej pokleslo srdce. Toto bola šanca, ktorú si vypočítala aj ona.

ooOoo

Ďalšia spomienka z mysľomisy sa odohrávala v Snapovej pracovni. Dumbledore bol zjavne nahnevaný, keď nakráčal dnu.

"Vedel si to?" dožadoval sa, keď Snape vzhliadol od svojho stola. "Vedel si, že denník Toma Riddla bol viteálom?"

Snape sa rozčúlil. "Samozrejme, že nie. Nikdy som tú prekliatu vec nevidel. Nevedel som, že existuje."

"Prečo by ho dal Luciusovi?"

"Luciusa mal rád. Jedinými komu veril, boli Lucius a Bellatrix. Ak si chcel dať niečo ukryť, bol by to dal jednému z nich."

Dumbledore klesol do kresla pred jeho stolom. Jeho hnev zjavne prešiel do sklamania.

"Nikdy by som nebol čakal denník," priznal. "Samozrejme, dáva to zmysel, aby použil niečo osobné, ale robí mi to starosti. Veľmi mi to robí starosti."

Snape si poposadol dopredu. "Nuž, mali sme hergot jedenásť rokov pokoja, aby sme našli a zničili viteály a koľko sme ich zničili?" Snape treskol päsťou po stole. "Teraz nám uteká čas."

Dumbledore na neho zazrel. "Hľadali sme."

"Ja som hľadal! Vy ste robili Boh-Vie-čo, sústredili sa na túto prekliatu školu -"

"Táto škola predstavuje budúcnosť čarodejníckeho sveta!" chladne povedal Dumbledore.

"Žiadna budúcnosť čarodejníckeho sveta nebude, ak ho nezastavíme!" zaburácal Snape, čiastočne sa nadvihol a nakláňal sa ponad stôl.

Dumbledore si dlhými prstami masíroval spánky.

"Ja viem," odvetil unavene. "Dovolil som, aby mi utiekol čas. Pohybuje sa v týchto dňoch tak rýchlo..."

"Obíďme sa bez týchto ľútostivých výletov do spomienok a sústreďme sa na aktuálny problém. V tejto chvíli sú viteály najmenšou z našich starostí. Musíme mu zabrániť, aby získal nejaké telo."

Dumbledore odmietavo mávol rukou na Snapov návrh.

"Teraz vieme, čo hľadať. Ak sa pokúsi ovládnuť -"

"Nebuďte hlúpy!" vyštekol Snape. "Ja nehovorím o ovládnutí! Hovorím o tom, že nadobudne telo! Nové telo. Dá sa to vykonať. Som si istý, že smeruje k tomuto cieľu."

"Nedokáže vykonať takéto kúzlo v stave v akom je," pousmial sa Dumbledore. "A všetci jeho verní sú v našom väzení."

"Vaša prehnaná dôvera je povzbudivá," posmešne odvetil Snape.

Dumbledore sa zasmial. "Dúfam, že áno. Minimálne sa Luciusovi podarilo pomôcť nám, hoci nevedomky. Jeden viteál je zničený."

"Vďaka ohromujúcemu šťastiu Vyvoleného."

"Bolo to viac než šťastie, čo umožnilo druhákovi poraziť baziliska."

"Áno, bol to meč Godrika Chrabromila."

"Ten meč sa nezahnal sám, priateľu."

"Neprajem si sedieť tu a počúvať, ako tu tárate o prednostiach chlapca, ktorý ani nevie uvariť jednoduchý elixír bez pomoci jeho humusáckej priateľky."

Dumbledorova tvár stvrdla.

"Požiadal som ťa, aby si sa vyhýbal používaniu tohto termínu v mojej prítomnosti."

Snapove zuby sa odhalili v karikatúre úsmevu.

"Prepáčte," povedal. "Sila zvyku. Viete, nesprávna výchova." Ani v najmenšom neznel ospravedlňujúco.

Hermiona pokrútila hlavou. Bolo dosť zlé, keď čistokrvní ako Malfoy používali také nadávky, ale bolo nepochopiteľné, keď tak robili nečistokrvní ako Snape a Tom Riddle.

"Áno," povedal Dumbledore, znejúc nepresvedčene. Vstal.

"Viete, že ja sa nikdy nezmením," zrazu prehovoril Snape. "Nie naozaj."

Dumbledore sa blažene usmial. "Samotný fakt, že si to spomenul, to robí možným."

Snape pokrútil hlavou a vzdychol, keď sa Dumbledore pohol von. "Zaslepený starý blázon."

Hermiona sa zmätene pozrela na Harryho.

"Krucinál," prehovoril Harry. "Každá spomienka je viac mätúca než tá predchádzajúca."

"Snape ho varoval o tom, že Voldemort získa telo. Nepočúval."

Harry prikývol, tváriac sa choro. "Dva roky predtým, než sa to stalo. Dva roky."

"A čo to varovanie nakoniec? ´Ja sa nikdy nezmením.´ Vravel Dumbledorovi, že je stále smrťožrút?"

"Ako by mohol byť a pritom sa pokúšať pomôcť Dumbledorovi zastaviť Voldemorta? Všetko na Snapovi je v protiklade."

Harry sa obzrel na Dumbledorov portrét, ale Dumbledore bol preč. Hermiona sa smutne usmiala. Asi sa chcel vyhnúť otázkam, ktoré by priniesla táto konkrétna spomienka. Harry sa podišiel pozrieť na fľaštičky."

"Táto ďalšia je hneď potom, ako sme zachránili Siriusa a Hrdozobca. Keď sme sa dozvedeli o Červochvostovi."

Hermiona pokrútila hlavou. "Nie som pripravená na nič spojené s tou hroznou nocou. Určite nie v tejto chvíli. Poď so mnou do knižnice. Možno mi ušli nejaké knihy o Egypte jednoducho preto, že som ich nikdy nehľadala. Ani sme nikdy dôkladne neprešli oblasť s obmedzeným prístupom."

Harry vrátil fľaštičku späť. "V poriadku."

ooOoo

Draco sa pomaly prebudil a natiahol sa. Pocítil bolesť v krku a boľavo si spomenul, prečo nenávidel spanie na posteliach v Rokforte. Chýbala mu jeho mäkká posteľ s vankúšmi a perinami doma. Do pekla, chýbalo mu všetko z toho byť doma. Jeho posteľ, jeho oblečenie, jeho pohodlné papuče s kožušinovou podšívkou, jeho horúce kúpele, jeho zdĺhavé raňajky v posteli...

Oprel si ruky za hlavu a premýšľal, koľko je hodín. V tomto mali chrabromilčania určite výhodu. V žalároch bola stále noc. Skvelé na spanie, ale nie skvelé na prebudenie sa v slušnú hodinu. Hoci vedel, že už bolo popoludnie. Cítil sa poriadne dobre, takže bolo viac než pravdepodobné, že si dostatočne pospal. Vytiahol prútik spod svojho vankúša a zažal svetlá v izbe. Rozptýlilo to tú tmu, ale veľmi to to miesto nerozjasnilo.

Premýšľal, či Potter a Grangerová prešli už tú knihu. Zaškeril sa pri poslednej spomienke na Hermionu, hoci sa musel čudovať, prečo zbehla dole a pobozkala ho. Len aby naštvala Rona? Na rovinu, tiež sa čudoval, prečo ho už dlhšie neignoruje. Pred Hagridovou chatrčou bola taká nazúrená; predpokladal, že s ním nikdy znova neprehovorí. Grangerová bola nevypočítateľná.

Načiahol sa k nočnému stolíku a zdvihol galeón.

Koľko je hodín? spýtal sa.

Jeho minca sa okamžite rozohriala.

Voláš ma, aby si zistil čas?

Čakala si, že ťa zavolám z iného dôvodu?

Nie. Je skoro jedenásť. Myslela som, že možno prespíš celý deň.

Možno si ma mala zobudiť.

Nepoznám slizolinské heslo.

Je to jablko. Bola by si ho použila?

Jablko?

Áno. Edenská záhrada? Adam a Eva? Hriešny had? Jablko.

Chápem. Nie, asi by som ho nepoužila.

Draco si chvíľu prepletal mincu pomedzi prsty a potom sa spýtal: Použiješ ho teraz? Strhol sa, len čo tú správu odoslal. Prečo sa to spýtal? Premýšľal o tej otázke. Jednoduché, len sa jej chcel spýtať na tú knihu bez toho, aby ich rušili svojimi otravnými poznámkami Potter a Weasley. To je všetko.

Chceš, aby som prišla tam dole?

Áno.

Nastala veľmi dlhá pauza. Škeril sa od ucha k uchu, keď premýšľal o tom, ako jej rozumček rotuje a rotuje otázkami a obavami. Vyhrá jej inteligencia nad jej dôverujúcou povahou? Zvíťazí chrabromilská trúfalosť nad hanblivou zdržanlivosťou?

V poriadku. Stretnem sa s tebou v tvojej spoločenskej miestnosti.

Draco sa nahlas rozosmial. V ktorýkoľvek deň v týždni by stavil na chrabromilskú trúfalosť.

Trvalo jej to menej než desať minút. Dúfal, že zanechala Weasleyho s ústami dokorán, keď vypálila preč. Musela z chrabromilskej spoločenskej miestnosti utekať. Samozrejme, v tento denný čas mohla byť kdekoľvek inde.

"Malfoy?" zavolala zo spoločenskej miestnosti.

"Som tu vo vnútri," odpovedal.

"Tak vyjdi von."

"Nie. Ty poď sem."

Plne očakával, že sa s ním bude chvíľu dohadovať, takže ho dosť prekvapilo, keď sa zjavila vo dverách s ostražitým výrazom na tvári. Dnes mala oblečenú školskú uniformu, len vesta a viazanka chýbali a biela blúzka bola pri krku uvoľnená. Ani žiaden ťažký habit. Draco nikdy nečakal, že bude považovať rokfortskú uniformu za sexy, ale vyzerala prekvapivo príťažlivo. Možno to bolo len jeho spomienkou na to, čo mala oblečené pod ňou...

"Vyzeráš ako neposlušná školáčka," chrapľavo prehovoril.

"Nie som ani neposlušná a v tejto chvíli ani školáčka. Jednoducho som si zabudla priniesť z domu oblečenie. Požiadala som pani Weasleyovú, aby mi poslala moje veci z... z Hlavného stanu Rádu. Kým neprídu, musím nosiť toto. Ako dlho máš v pláne zostať v posteli?

"Až kým sem neprídeš a nezobudíš ma tým správnym spôsobom."

Zamračila sa. "Prepáč, nemám vedro ľadovej vody, aby som ti ho vyliala na hlavu. Ale ak by si chcel, jedno vyčarujem." Prešla k nemu a posadila sa na posteľ, ktorú zvyčajne okupoval Crabbe. "Takže. Čo si mi chcel včera povedať? Keď som odmietla počúvať?"

Draco pokrútil hlavou.

"Ach nie. V tomto si premeškala svoju šancu. Okrem toho som to už zabudol."

Venovala mu zvažujúci pohľad a neprítomne siahla do svojej blúzky. Hrala sa s mincou, vyťahujúc a spúšťajúc ju na retiazke. Draco čakal. Očividne mala niečo na mysli. Uškrnul sa, keď vyletela s typickou chrabromilskou neomalenosťou. "Prečo si povedal Ronovi, aby ma pobozkal?"

Dracove obočie vyletelo dohora. "Urobil to?"

Prikývla a Draco sa zachichotal. "Dobre, dobre, dobre. Počúval. Weasley nie je celkom taký hlúpy, ako sme si všetci mysleli, že?"

"Ja som si nikdy nemyslela, že je Ron hlúpy. Odpovedz na otázku."

"Nemyslel som si, že to skutočne urobí," priznal Draco so širokým úsmevom.

"Keď si ho do toho vyhecoval? Ako by to mohol neurobiť?"

"Takže, aké to bolo?"

Hermiona sa znova začervenala. "Bolo to dobré. Pekné. Vynikajúce. Veľmi vzrušujúce."

"Bože, ty si vážne tej najmizernejší klamár."

Vyskočila na nohy a tvrdohlavo vytrčila bradu.

"Neklamala som!"

"Trošku lepšie, ale stále nepresvedčivé. Skús to znova."

Venovala mu jedovatý pohľad a začala sa prechádzať povedľa postele.

"Ty si nepochybne ten najväčšmi na nervy idúci -"

"Aký bol môj bozk?"

Slová jej zabehli, ako keby ju pridusil. Rumenec, ktorý sfarbil jej líca, dokonalejšie odpovedal na jeho otázku než čokoľvek, čo mohla povedať. Musela si odkašľať než dokázala prehovoriť a dokonca vtedy boli jej slová ledva počuteľné.

"Hrozný. Odporný. Najhorší bozk aký som kedy dostala," zašepkala. Draco sa hrdelne zasmial.

"Vážne? Dobre, nech sa prepadnem. Nabudúce skúsim lepší."

Rýchlo sa načiahol ako útočiaci had a schmatol ju za zápästie. Stiahla sa so zalapaním po dychu, lenže on ju neúprosne tiahol k sebe. Krútila odmietavo hlavou, ale on ju rýchlo nadvihol a vyviedol z rovnováhy. Padla na neho a on jej pustil zápästie, aby obe ruky pevne zahalil v jej kučerách.

"Nie!" vydýchla. Oči mala široké a vystrašené, ale stuhla, keď trochu naklonil hlavu a pritlačil jej pery na svoje. Bozk, ktorý jej venoval na schodoch, bol detskou pusou v porovnaní s útokom, ktorému ju teraz vystavil. Tu ich nikto nepreruší, takže využil svoj čas a vychutnal si každý mučiaci okamih. Najprv si ju vychutnal trochu nežne, aby ju upokojil a ona sa upokojila. Prekvapilo ho, keď to zabralo lepšie než očakával. Jeho pery hravo dráždili jej, jemné a nenáročné. S tichým povzdychom sa oproti nemu rozplynula. Bol ostražitý, či to nie je nejaký trik, takže nepovolil svoje zovretie. Prehĺbil ten bozk, dráždením otvoril jej ústa a vkĺzol jazykom dovnútra, aby sa zľahka dotkol jej. Prudko sa nadýchla a on sa voči jej ústam usmial. Po tomto bol nemilosrdný. Ochutnával, sal, hryzkal a hral sa s každou časťou jej úst; perami, jazykom a zubami, kým bezducho nekňučala a nezvíjala sa voči nemu.

Niekde na tej ceste stratil kontrolu. Hermiona nebola pasívna. Opätovala jeho bozk svojím vlastným, odpovedala na dráždenie dráždením, ochutnávaním na ochutnávanie. Jej ruky, horúce a jemné, ho hladili po nahej hrudi. Bolo to nádherné mučenie. Jeho vlastné ruky boli bezmocne zapletené v jej vlasoch, hoci sa snažil uvoľniť ich, aby nimi skĺzol po jej tele, ktoré ležalo na jeho nezmyselne opustené. Potreboval sa jej dotknúť.

Náhle vytrhol jednu ruku, aby sa oslobodil a ona zalapala po dychu, keď s jeho rukou šlo niekoľko prameňov jej vlasov. Stiahla sa dozadu, aby na neho hľadela s očami sklenými vášňou. Jej hruď pracovala na jeho, keď sa snažila dýchať normálne. Dracova ruka, konečne slobodná, prudko potiahla za jej blúzku a potom vkĺzla pod ňu. Hladil jej zamatovú pokožku chrbta a ona sa s povzdychol prehla voči nemu. Rozpálená túžba naplnila jeho zmysly návalom, ktorý bol fyzicky bolestivý. Pohol druhou rukou, zúfalo sa snažiac oslobodiť, aby mohol dať preč tie urážlivé materiály - oblečenie a prikrývky- roztrhá ich, ak bude musieť.

Okamžite si uvedomil svoju chybu. Ten vzrušený bozk, ktorý ju udržiaval v područí, sa prerušil. Zbavená slastných podnetov začala jej myseľ znova fungovať.

"Čo... čo to robím?" vydýchla. Skôr než ju mohol zastaviť, zdvihla sa z neho, zanechajúc za sebou poriadny kus vlasov stále zovretých v jeho prstoch. Rýchlo cúvla a posadila sa na Crabbovu posteľ. Jej hnedé oči boli doširoka otvorené z toho, ako tomu nemohla uveriť.

Vlasy mala rozstrapatené a pery napuchnuté. Blúzku mala nakrivo a spolovice von zo sukne. Bože, chcel ju.

Zatvoril oči a snažil sa o kontrolu. Niekoľkokrát sa zhlboka nadýchol upokojujúcimi nádychmi a bojoval s teplom, ktoré sa ho snažilo ovládnuť. Zaťal päste a znehybnil sa, aby nepodľahol nutkaniu vrhnúť sa cez ten priestor medzi nimi a pritlačiť ju na Crabbovu posteľ...

Ovládaj sa. Ovládaj sa. Ovládaj sa. Odriekaval to slovo, až kým necítil, že sa pokoj vracia. Otvoril oči a prižmúril ich na ňu s úškrnom, ktorý zaručoval, že ju vytočí.

"Aké to bolo tentoraz?" spýtal sa s náznakom pobavenia.

"Na to nie sú slová," povedala potichu. Cynicky sa zasmial. Tentoraz ju nemohol obviniť, že klame. Postavila sa a prešla rýchlo k dverám, mimo jeho dosahu, to vedel. Znova si zastrčila blúzku dôkladne do sukne a prešla si rukami po vlasoch v pokuse uhladiť ich. Keď znova prehovorila, hlas mala pokojný.

"Ak si už úplne skončil s mojím mučením, je čas vstávať. Radi by sme poznali tvoj názor na niektoré informácie, ktoré sme v tej knihe našli. Počkám na teba tam vonku."

Vyšla von a on na ňu omráčene hľadel. Takže, plánovala predstierať, že sa nič nestalo. Možno si myslela, že len hrá nejakú hru. Hral? Premýšľal o tom, ako na ňom leží, bozkáva ho, dotýka sa ho...Trhane sa nadýchol. Nie. Žiadna hra. Snažil sa jej dať lekciu a sám jednu dostal. Nezahrávať sa s ohňom.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 21.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Re: 25. kapitola - Hórovi synovia (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 07.07. 2023
|
Nebelvíři by měli být vděční, i Mc Gonnagallová a Brumbál, že mají mezi sebou havraspárské a zmijozelské. Bez nich by se utopili ve víru emočního tance. Totiž, ono se dá emočně tančit i se zmijozelem a to i v malé ložnici zmijozelských sedmáků. Ale ten pravý tanec nastane, až si Weasley začne nárokovat Malfoyem již dobyté území.
Co se týká egyptských záhad, snad by se mohli poptat Billa Weasleho. ALe to by nejdřív musela nebelvírčata rozeznat obě Horovy oči.
Děkuji za překlad.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 18.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 25. kapitola - Hórovi synovia Od: 32jennifer2 - 25.02. 2011
veru, veru, hrať sa s ohňom môže byť nebezpečné... "Počkaj minútku, ak ani Ron, ani Viktor nevyvolali u teba pocit, že sa topíš a to všetko, potom ako vieš, že čo máš... to v žiadnom prípade, sakra. Povedz mi, že si sa tak necítila, keď -" -

Re: 25. kapitola - Hórovi synovia Od: kukuriciarka - 14.02. 2011
trefa! toto som nečakala, pán dokonalý stratil kontrolu )) som na neho patrične hrdá hlavne, že odložil nabok nafúkanosť )) čoo? Egypt? tak to som teda zvedavá na tú alegóriu... alebo ozaj Egypt? nuž, v každom prípade, ďakujem, zase raz krásna kapitola

Re: 25. kapitola - Hórovi synovia Od: Hanna - 30.12. 2010
Ajajaj, naši najdrahší konečne zistili, že sa ľúbia. Len som veľmi zvedavá, čo bude s Ronom. Neviem si predstaviť spôsob ako ho nezraniť, resp. ako ho zraniť čo najmenej. Ďakujem za krásnu kapitolu ku ktorej som si bohužial nestihla sadnúť skôr.

Re: 25. kapitola - Hórovi synovia Od: Norika1971 - 27.12. 2010
Dakujem za nadhernu kapitolku, dufam, ze nepotrva dlho a bude vlozena dalsia Zelam Stastny Novy Rok 2011 a nech je vela casu na preklady!!!

Re: 25. kapitola - Hórovi synovia Od: Zuzana - 26.12. 2010
Vychutnala som si to úplne a stále musím konštatovať, že takéhoto Draca chcem Nádherná kapitola, perfektný bozk. Chudák Ron po tomto ho trošku ľutujem, ale konkurencia je obrovská. Som rada, že Draco si uvedomuje ako v tom lieta spolu s Hermionou. Keď tí dvaja takto začínajú, aké to bude, keď to vypukne naozaj Úžasný preklad. Ďakujem teším sa na pokračovanie.

Re: 25. kapitola - Hórovi synovia Od: Svetluska - 26.12. 2010
Po všem převánočním a vánočním shonu jsem se konečně dostala ke své oblíbené povídce. A mezitím se to v ději pěkně rozjelo. Hermioně to rozhodně nezávidím, na jedná straně Draco, na druhé Ron a všechno to bedlivě sleduje Harry. Jsem moc zvědavá, co se dál dozví ohledně viteálů. Moc díky za krásný překlad.

Re: 25. kapitola - Hórovi synovia Od: teriisek - 24.12. 2010
Dokonalá kapitola - vážně, jsou čím dál lepší, je to vůbec možné? Ty vzpomínky, rozhovory, myšlenky, polibek s Dracem, to vyřčené i nevyřčené.. prostě vždycky jen němě zírám, jak někdo dokáže něco tak skvělého napsat nebo tak skvěle přeložit... nemám slov! Děkuju moc za překlad a moc se těším na další děj. Co zjistí? Co s tím má společného Egypt? Jak se do toho ještě zamotá Severus? A jak to dopadne s Dracem a Hermionou? Fakt se těším!

Re: 25. kapitola - Hórovi synovia Od: denice - 24.12. 2010
Dnešek je vážně Štědrý, užila jsem si kapitolu dvakrát. Smála jsem se, když Hermiona s Harrym probírali a srovnávali pocity při líbání, Harry opět projevil nečekanou bystrost. Taky byl hned zahnán k myslánce. Snape je opravdu velmi nejednoznačná postava a Brumbál si od něj nechá líbit hodně. Ještě kdyby tak poslouchal jeho dobré rady. Kdo asi Severuse vychovával, aby nadával mudlorozeným - otec těžko, že by kamarádi ve Zmijozelu? Nějak nedokážu přijít na to, proč Brumbál zanechal Harrymu tuto vzpomínku.Scéna Hermiony a Draca je tak skvěle napsaná, miluji, když Draco padá do vlastních pastí. A nesmírně se mi líbí slovo hryzkať... Moc děkuji

Re: 25. kapitola - Hórovi synovia Od: JSark - 24.12. 2010
Ha, na prvý pohľad to vyzeralo dosť vážne. Ale bolo by to bezpochyby príliš rýchlo. Na tie egyptské veci sa teším. Díky za preklad. Inak komentár predomnou ma pobavil - celý Severus. )
Re: 25. kapitola - Hórovi synovia Od: Jimmi - 24.12. 2010
Presne, dokonalý Severus, Bbarka to trafila. Vari máš iný názor? Ďakujem moc, teraz sa škerím od ucha k uchu.
Re: 25. kapitola - Hórovi synovia Od: JSark - 25.12. 2010
Nie, je to dokonalý Severus ako ho poznáme, len som si spomenula na ten záver a čo tam vysvitlo.

Re: 25. kapitola - Hórovi synovia Od: bbarka - 24.12. 2010
Vau, to ale bolo... "Prepáčte," povedal. "Sila zvyku. Viete, nesprávna výchova." – presne toto je Severus...autorka ho naozaj dokonale vykreslila...ešte sa mi páčilo, že si všetci uvedomili, že Dumbledore to podcenil... Dracove zdĺhavé raňajky – áno, to znie ako on A to slizolinské heslo...jednoznačné Ale obdivujem, že tam Hermiona išla, nečakala som, že to urobí...a...uštedrí Dracovi lekciu Juj, ďakujem! Proste dokonalé
Re: 25. kapitola - Hórovi synovia Od: Jimmi - 24.12. 2010
Ďakujem :D

Re: 25. kapitola - Hórovi synovia Od: anonym - 24.12. 2010
uvidíme, čo zistia.

Re: 25. kapitola - Hórovi synovia Od: holloway - 24.12. 2010
Jaj to bylo něco. Dnes jen krátký komentář, přece jen o svátcích klidu má člověk nejméně času. Vyzdvihnu nejlepší okamžiky...1. zjištění,že knihovna Hermionu v něčem zklamala. 2. no to je asi jasné, od chvíle kdy Draco napsal(arogantně, samozřejmě, co on by zjišťoval kolik je hodin) sem se uculovala a užívala si to -skvělé. 3. asi nejlepší popis polibku co jsem kdy ve fanfiction četla...kvůli tomuhe se snad čtou dívčí romány-skoro jsem ty samé pocity jako Hermiona cítila. Nádhera úplně nejvíc. Děkuji za dnešní první dáreček, užila jsem si čtení hned po probuzení a opravdu mě to skoro vánočně naladilo. Přeji krásný štědrý den a ještě jednou děkuju Btw:nevím, proč jsi projevila obavy, že se mi tato kapitola nebude líbit. Líbila se moc.
Re: 25. kapitola - Hórovi synovia Od: Jimmi - 24.12. 2010
Ďakujem, tvoj komentár zase potešil mňa. Času je málo, to uznávam. Díky moc.

Re: 25. kapitola - Hórovi synovia Od: doda357 - 24.12. 2010
Ako si hovorila, bolo to skvelé. Ja som ju čítala ešte na narodky, ale takto si to viac vychutnávam. Posledné dve strany, teda lepšie povedané 2,5 strany boli úžasné. Trošku mi to pripomenulo Leap. Ak budem mať cez sviatky čas, istotne si Leap ešte raz prečítam Na začiatku, keď Hermiona vravela Harrymu o Ronov bozku, tak to bolo krásne popísané A že Harry sa vnímavo spýtal Tie spomienky sú zaujímavé, dúfam, že niečo nájdu. Zaujímavé je, že Draco aj Hermiona pri sebe stále nosia mince, to o niečom svedčí A ten koniec.... taká som rada, že sa konečne k tomu dostali Neviem, čo s tým mám, ale zase sa mi strašne páči posledný odsek Ďakujem, bola to radosť čítať Krása. P.S. Neodolala som: Od rána sa ti snehuliak spoza okna rehoce, vykašli sa na neho a uži si Vianoce. Šťastné a veselé
Re: 25. kapitola - Hórovi synovia Od: Jimmi - 24.12. 2010
Ďakujem, s Fénixom sa polepším, sľubujem. Chcela som tento rok zvládnuť polovicu, takže už len jedna :D

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201151. kapitola - Epilóg
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201150. kapitola - Pravý chrabromilčan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201149. kapitola - Snapovo odhalenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201148. kapitola - Avada Kedavra
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201147. kapitola - Druhá komnata
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.02. 201146. kapitola - Bellatrix Lestrangeová
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201145. kapitola - Záchrana a útek
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201144.kapitola - Dracovo prekvapenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.02. 201143. kapitola - Smrťožrúti
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.02. 201138. kapitola BONUS - Percy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.02. 201142. kapitola - Rada škriatkov
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.02. 201141. kapitola - Dôležité správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.02. 201140. kapitola - Dracov fanklub
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.01. 201139. kapitola - Správa od Snapa
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.01. 201138. kapitola - Svadobné plány
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.01. 201137. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201136. kapitola - Zakladatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201135. kapitola - Mysľomisa, pergamen a spoločnosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201134. kapitola - Ranná návšteva
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.01. 201133. kapitola - Vypožičané šťastie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.01. 201132. kapitola - Les
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.01. 201131. kapitola - Zámena osôb
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.01. 201130. kapitola - U kančej hlavy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.01. 201129. kapitola - Draco a Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.01. 201128. kapitola - Harryho postrehy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.01. 201127. kapitola Láskavosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.12. 201026. kapitola - Záhadné správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.12. 201025. kapitola - Hórovi synovia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.12. 201024. kapitola - Priatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.12. 201023. kapitola - Pradiarska ulička
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.12. 201022. kapitola - Elixíry šťastia a ako ich pripraviť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.12. 201021. kapitola - Úvahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201020. kapitola - Viteál
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201019. kapitola - Vlaky a prach
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.12. 201018. kapitola - Zásahy a protizásahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.12. 201017. kapitola - Temné znamenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.12. 201016. kapitola - Kúzla a odkazy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.12. 201015. kapitola - Manor a spomienky
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.12. 201014. kapitola - Snovlezci plaziví
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.12. 201013. kapitola - Dover
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.12. 201012. kapitola - Prenášadlá
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.12. 201011. kapitola - Luna
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.11. 201010. kapitola - Zničené sny
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.11. 20109. kapitola - Dracove rozhovory
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.11. 20108. kapitola - Grimmauldovo námestie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )27.11. 20107. kapitola - Dracova dilema
Cheryl Dyson: ( Jimmi )26.11. 20106. kapitola - Harryho izba
Cheryl Dyson: ( Jimmi )25.11. 20105. kapitola - Hlavný stan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.11. 20104. kapitola - Prepad
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.11. 20103. kapitola - Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.11. 20102. kapitola - Hermiona
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.11. 20101. kapitola - Draco
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )09.10. 2010Úvod k poviedke