Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Draco: Zrod fénixa

30. kapitola - U kančej hlavy

Draco: Zrod fénixa
Vložené: Jimmi - 06.01. 2011 Téma: Draco: Zrod fénixa
Jimmi nám napísal:
Ďalšia kapitola :D
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

DRACO: PHOENIX RISING

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3414902/30/Draco_Phoenix_Rising

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

  VAROVANIE: POVIEDKA BOLA NAPÍSANÁ PRED VYDANÍM SIEDMEJ KNIHY. AKÁKOĽVEK ZHODA JE ČISTO NÁHODNÁ. VARIABILNÁ DĹŽKA KAPITOL. POUŽITIE ČESKÝCH NÁZVOV, AK SA MI PÁČIA VIAC.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson, ktorá napísala túto fanfiction.

 

Kapitola tridsiata – U kančej hlavy

Hermiona sledovala, ako Draco s Harrym opúšťajú Veľkú sieň. Pohla sa, že pôjde za nimi, ale Ron ju zachytil za ruku.

"Hej, Hermiona, teraz, keď sú tu Fred s Georgeom, môžu ťa naučiť tie nové kúzla, čo ukázali mne a Harrymu."

"Môžeš ju ich naučiť aj ty , braček," povedal Fred.

"Alebo Harry môže."

"Máme nové kúzla, ktoré vám chceme dnes ukázať."

"To preto sme tu."

"Čo tu robí Malfoy?" spýtal sa Fred.

"A prečo ho Harry ešte nezabil?"

"To je dlhý príbeh," neprítomne odvetila Hermiona a oddelila Ronove prsty od svojej ruky. "Ron vám to môže porozprávať."

"Vieš, nepamätám si veľmi dobre tú časť o Lune," riekol Ron. "Mala by si im to povedať ty. Napokon, ty si sem toho blba priviedla, spomínaš si?"

Nad Ronovým zatrpknutým tónom Hermiona pokrútila hlavou.

"Vieš veľmi dobre, prečo som to urobila! Mám si myslieť, že by si bol radšej, keby sme nechali úbohého Nevilla vo Voldemortových rukách?"

Ron sa zamračil. "Samozrejme, že nie. Len si prajem, aby si Malfoya nechala niekde inde."

"Áno, napríklad späť na Malfoy Manore, aby ho mučili a zabili aj s jeho rodičmi."

Vstala a vybehla von skôr, než ju Ron dokázal zastaviť. Vzdychla si. Pripustila, že nemala byť na Rona  taká naštvaná. Ako mohla čakať, že tak rýchlo prekoná svoju nenávisť k Malfoyovi? Neprešiel tými istými situáciami s Dracom ako ona. Zastala vo vstupnej hale a premýšľala, kam šli Harry s Dracom.

Pohla sa hore schodmi, keď jej došlo, že knižnica bude s najväčšou pravdepodobnosťou neutrálne miesto. Draco by určite Harryho nevpustil so slizolinskej spoločenskej miestnosti, ani Harry by nestrpel Draca v chrabromilskej, hlavne ak sa tam utiahla Ginny.

Na Hermioninu mrzutosť bola knižnica opustená. Sťažka si povzdychla. Možno šli von. Vyzeralo to na nádherný deň. Hrala sa s mincou na svojej hrudi, ale rozhodla sa nepoužiť ju. Ak bol Draco s Harrym, najskôr by jej neodpovedal. Šla von a zamierila na metlobalové ihrisko. Dúfala, že neurobia niečo hlúpe, ako napríklad metlobalový tréning. Ten by pravdepodobne zahŕňal vzájomne zrážanie sa z metiel a posielanie dorážačiek po tom druhom.

Na metlobalovom ihrisku nebolo nič okrem kŕdľa vtákov. Keďže jej došla trpezlivosť, chytila galeón a pokúsila sa Draca kontaktovať. Bez odpovede. Buď ju ignoroval alebo tú mincu nemal pri sebe.

Vrátila sa dovnútra a zastavila sa v slizolinskej spoločenskej miestnosti. Bola úplne prázdna. Dokonca nazrela do Dracovej izby, takmer dúfala, že tam na ňu bude čakať a skočí po nej. Doteraz už bola poriadne znechutená a kráčala rovno do chrabromilskej spoločenskej miestnosti, aby sa uistila, že Harry nemá nič spoločné s Dracovým posledným zmiznutím.

Ako sa ukázalo, mal.

Ron sedel na gauči a skladal akýsi pergamen do úbohého origami v tvare úbohého zvieratka. Vyplašil sa, keď sa priblížila a zatváril sa neobyčajne vinne.

"Čo je?" dožadovala sa.

Bez slova jej podal ten odkaz.

S Malfoyom preverujeme to R.A.B spojenie. Budeme v dokonalom bezpečí, takže sa prestaňte znepokojovať. Kryte ma. H.

Pergamen zhúžvala vo svojej ruke skôr, než sa dokázala zastaviť.

"Vedel si o tom?" dostala zo seba skrz zaťaté zuby.
"Nie, až kým som nevidel ten odkaz! Vôbec som ho nevidel, odkedy odišiel z Veľkej siene. Našiel som ten odkaz pred minútou - nechal ho na mojej posteli."

Hermionu šlo rozhodiť. "Zo všetkých tých nezodpovedných, nebezpečných - Nemôžeme im ísť ani pomôcť, pretože netušíme, kam šli!"

Chcela sa vyzúriť na Ronovi, pretože ju zdržal vo Veľkej sieni, keď mala byť s Dracom a čítať ten odkaz, čo dostal. Namiesto toho sa posadila oproti Ronovi s pocitom bezmocnosti a pripadala si akosi zradená.

"Mal mi to povedať," potichu prehovorila.

"Nemohol nám to povedať, inak by sme trvali na tom, aby sme šli s ním," odvetil Ron a ona sa neobťažovala opraviť jeho domnienku, že myslela Harryho.

"Dúfajme, že sa vrátia do večere, aby sme sa nemuseli vyhýbať akýmkoľvek otázkam." Ron vstal. "Fred s Georgeom nás chcú v učebni Kúziel. Možno by si mohla priviesť Ginny, inak bude ešte šialenejšia, než je teraz. A taktiež by som jej nespomínal Harryho."

Hermiona nemala náladu učiť sa nové kúzla, či zaoberať sa Ginninými výbuchmi nálady. Chcela prísť na to, kam šli Harry s Dracom.

"Choď napred. Za chvíľu prídem spolu s Ginny."

Ron jej venoval pochybovačný pohľad, ale šiel. Hermiona šla hore a povedala Ginny, aby sa s nimi stretla v učebni Kúziel. Ginny na ňu zazrela z postele, kde zúrivo čmárala do denníka.

"Myslela som, že už si skoncovala s denníky po tom, čo..." začala Hermiona.

"Toto nie je denník. Je to poviedka. Začína ako ľúbostný príbeh o mne a Harrym, ale teraz sa zmenila na príbeh, v ktorom Harryho surovo zmrzačia."

Hermiona bola šokovaná.

"Nechceš, aby sa to vážne stalo, že nie?"

"Samozrejme, že nie. Ale v tomto príbehu je Harry pripútaný na lôžko a ja sa o neho musím starať, aby znova vyzdravel." Zamračila sa. "Je to asi jediná možnosť, ako s ním môžem tráviť čas. Občas si prajem, aby nebol Záchranca čarodejníckeho sveta. Kvôli tomu je prekliato ťažké mať akýkoľvek druh normálneho vzťahu."

"Začínam si myslieť, že nič také ako normálny vzťah neexistuje," potichu odvetila Hermiona. Ginny sa na ňu spýtavo pozrela. Hermiona sa silene usmiala.

"Nevšímaj si ma. Mám dnes mizernú náladu."

"Ja tiež. Poďme mučiť Freda s Georgeom," navrhla Ginny.

"Dobre. Stretnem sa tam s tebou. Najprv sa musím ísť na niečo spýtať Lupina."

"Spýtala by som sa čo, ale som si istá, že je to extra tajomstvo," trpko povedala Ginny.

Hermiona sa zasmiala. "Vážne máš hnusnú náladu."

"O tom nemáš ani potuchy."

ooOoo

Hermione trvalo celú večnosť, kým našla Lupina. Konečne ho našla v kabinete Obrany proti čiernej mágii. Zjavne ho prekvapilo, keď vošla do miestnosti.

"Čo tu robíš?" spýtala sa skôr, než jej mohol položiť tú istú otázku. Smutne sa rozhliadol.

"Strávil som tu tak veľa času, že mi to pripadá dôverne známe. Občas sem prichádzam premýšľať. Tonksová si myslí, že je desivá. Veľmi ponurá."

"Ja si to nemyslím. Bol si vynikajúci učiteľ. Najlepší, akého sme mali."

Lupin sa trochu smutne usmial.

"Pochybujem, že si ma vyhľadala, aby sme sa bavili o mojej práci učiteľa Obrany proti čiernej mágii. Čo môžem pre teba urobiť?"

"Mám ďalšiu otázku ohľadne Regulusa Blacka."

Lupin sa zatváril zmätene. "Prečo sa na neho stále pýtaš? Roky som o ňom nepremýšľal."

"Hlavne zo zvedavosti. Stále premýšľam, čo mohol urobiť, že si vyslúžil od Voldemorta rozsudok smrti. Spravil niečo, čo naozaj Voldemortovi ublížilo? Alebo ho len omrzel? Tiež bolo naznačené, že možno v skutočnosti nezomrel. Že sa niekde skryl."

Lupin si vzdychol. "Nuž, to je aj tak jediné, čo môžem potvrdiť. Regulus je určite mŕtvy. Siriusovi nedovolili zúčastniť sa pohrebu, bol v nemilosti, samozrejme, ale všetci sme tam spoločne šli, aby sa so svojím bratom rozlúčil. James, keďže bol Jamesom, otvoril rakvu, keď Peter na chvíľu vytiahol Siriusa von. Bol to s najväčšou istotou Regulus. James povedal, že na ňom nebola jediná stopa, takže to pravdepodobne bola Avada Kedavra."

Hermiona už uvažovala, že je nepravdepodobné, aby bol Regulus nažive. Určite by sa bol už dávno objavil. Na druhej strane, Peter Pettigrew by bol stále potkanom, keby nebolo Siriusa. Avšak na niekoho tak egocentrického ako zrejme Regulus bol... bolo by bývalo ťažké zostať v úkryte.

"Tiež sme skontrolovali miesto, kde zomrel, dlho po tom, čo zmizlo Temné znamenie, ale nenašli sme nič nezvyčajné. To miesto bolo vypálené do základov, takže ak Regulus zanechal nejaký odkaz, stratil sa v ohni."

"Vieš, kde zomrel?" spýtala sa Hermiona, keď sa pokúšala zabrániť vzrušeniu vo svojom hlase.

"Áno... niekde na severnom pobreží. Ako sa to miesto volalo...?"

Spomeň si, spomeň si, spomeň si, mlčky si priala Hermiona, ale Lupin pokrútil hlavou.

"Je to tak dávno. Neviem si spomenúť. Aj tak na tom nezáleží."

Hermiona si chcela vytrhať vlasy a zarevať, že na tom záleží, ale neodvážila sa vzbudiť u Lupina podozrenie. Keby zistil, že Harry utiekol zo školy, celý Rád by bol nervózny. Prikývla a pokúsila sa zakryť svoje sklamanie. Bude musieť Harrymu s Dracom veriť, že sa nedostanú do priveľkých problémov. Z tej predstavy sa prikrčila. Ako sa mohli nedostať?

Opustila učebňu Obrany proti čiernej mágii a zamrmlala si pre seba.

"Ak sa sem vy dvaja vrátite vcelku, oboch vás zaškrtím."

ooOoo

Draco sa zapotácal, keď sa objavili na kraji Rokvillu. Harry nahlas zaklial. Malfoy ich asi nemal premiestňovať oboch po tom, čo stratil tak veľa krvi. Harry ho vyrovnal, ale Malfoy ho striasol.

"Ruky preč, Potter. Ja nie som na chlapov."

"Čuš, Malfoy. Poďme. Zastavíme sa U kančej hlavy a niečo zjeme. Pri tomto tempe odpadneš skôr, než zvládneme polovicu cesty do školy. V tejto chvíli nás nikto nespozná."

"Scrimgeour skoro áno."

"Myslím, že nie. Myslím, že mal len podozrenie a chcel vedieť, kto sme. Je poriadne bystrý."

"Na odporného blba."

"Áno."

Vtlačili sa do Kančej hlavy, ktorá bola slušne preplnená, pretože sa blížil čas večere. Zaujali stôl vedľa dverí a prsnatá čašníčka ich zhodnotila so zaujatým úsmevom. Harry sa začervenal, ale Malfoy si ju prezrel od hlavy po päty s výrazom dlhoročnej praxe. Draco objednal jedlo a niekoľko pív a ona sa odšuchtala s plachým pohľadom ponad plece.

"Som prekvapený, že si nevybral Tri metly," poznamenal Malfoy. "Toto miesto sa mi zdá na teba dosť drsné."

Harry neodpovedal. Hoci bola vtedy madam Rosmerta pod kliatbou Imperius, bolo pre Harryho ťažké vidieť ju bez pocitu zrady.

Malfoy zjedol svoj ľadvinkový puding ako človek umierajúci hladom a stiahol dve pivá rýchlo po sebe. Harry dojedol skoro celé svoje jedlo a usrkával si zo svojho piva. Nebol príliš nadšený špinavým stavom svojho pohára. Premýšľal nad tým, koľko zvyškov jedla na ňom uschlo. Malfoy sa konečne so spokojným povzdychom vzpriamene posadil. Vyzeral na seba tak netypicky s tými čiernymi vlasmi, že mal Harry skoro pocit, že sedí s nejakým cudzincom.

Malfoy si oprel lakte o stôl a začal s tretím pivom. Na chvíľu mu Harry závidel ovzdušie uvoľnenej elegancie, ktorá sprevádzala každý Dracov pohyb. Premýšľal, či k tomu dospel prirodzene alebo na tom musel popracovať.

"Predpokladám, že teraz aj tebe dlhujem prekliatu láskavosť," mrzuto prehovoril Draco.

Harry pokrútil hlavou. "V skutočnosti ma napadlo, že by nás to akosi vyrovnalo po tej nehode so Sectumsemprou."

Malfoyova úľava bola zrejmá. "Vďakabohu. Už tak je dosť zlé, že som dlžníkom Weasleyho." Zaškeril sa. Harryho oči sa prižmúrili.

"Ty niečo dlhuješ Ronovi?"

"Ten prekliaty Weasley sa objavil, keď sa Carrowovci bavkali tým, že na mňa používali Cruciatus. Na rovinu, som prekvapený, že ich zastavil."

"Nepožiadal Ron náhodou o splatenie tohto dlhu?"

Malfoyove strieborné oči si ho chvíľu prezerali a potom švihli k bielovlasému barmanovi, ktorý ich zjavne sledoval.

"Mal si niekedy niečo s Grangerovou, Potter?"

Harryho prekvapila zmena témy.

"Myslíš vo význame chlapec/dievča?" Harry sa zasmial. "Nie."

"Prečo nie? Nemyslíš, že vy dvaja by ste boli dokonalým chrabromilským párikom?"

"Čo tým myslíš?"

"Vieš, hovorí sa, že protiklady sa priťahujú. Ona je geniálna a ty si idiot. Ona je... nuž, dosť sa zmenila na atraktívnu babu - na humusáčku - a ty si pekelne škaredý. Ona prečítala asi milión kníh a ty si prečítal... koľko? Šesť?" Malfoy sa zasmial.

Harry sa zamračil a pokrčil plecami. "Nikdy som  o nej takto nepremýšľal. Vždy sa ku mne správala skôr ako k priblblému mladšiemu bratovi."

"Možno by si ju mal pobozkať. Vzdať sa tých bratských citov," lišiacky navrhol Draco. Harry o tom chvíľu premýšľal. Za posledný rok Hermiona opeknela. Zamyslel sa nad tým, že ju pobozká a musel potlačiť smiech. Dokázal si predstaviť, ako Hermiona odborne hodnotí jeho bozk a vymenúva zoznam oblastí, v ktorých by sa mal zlepšiť. Pokrútil hlavou.

"Nie, vďaka. To sa nikdy nestane."

"Je oveľa ženskejšia, než tie vychrtlé baby, ktorým obvykle prejavuješ svoju priazeň. Myslím, Čcho Changová a Ginny Weasleyová? Maj nejaký vkus, Potter."

"Na Ginny Weasleyovej nie je nič zlé!"

"Už si stretol jej matku? Ak ju malá Ginny bude nasledovať v tých šľapajach, bude z nej despotická, hašterivá trhovkyňa. To by som neprial ani tebe, Potter."

"Nemyslím, že tvoj názor na niekoho s menom Weasley je úplne nezaujatý. Na rovinu, ty by si sa k Hermione hodil viac než ja." Zaškeril sa, keď Malfoyove oči zažiarili.

"Tým si čo myslel?"

"Ako si povedal, protiklady sa priťahujú. Ona je čestná a dobrá, ty si čisté zlo. Ona je milá a láskavá, ty si odporný blbec -"

"Si srandista, Potter." Dracove oči sa prižmúrili. "Nehovor mi, že sa skutočne snažíš, aby som sa zaujímal o Grangerovú. Myslel som, že je tvoja priateľka."

Harry si odfrkol. "Máš pravdu. Bez ohľadu na to, si myslím, že by sa malo nechať na ňu, aby si na túto vec urobila svoj názor."

Malfoyov šedý pohľad ho odhadoval. "Tým presne hovoríš čo?"

"Hovorím... prečo nás ten barman stále sleduje?"

Draco sa neobťažoval obzrieť cez plece. Pokrčil plecami.

"Asi pretože konečne prišiel na to, kto si. Som si istý, že poriadne rozzúrená skupina členov Fénixa sa tu zakrátko ukáže a odeskortuje ťa nazad."

Harry na neho vypleštil oči. "Ten barman je v spojení s Rádom? Ako to vieš?"

Draco sa rozosmial. "Môžeš byť vážne taký tupý? Ach, počkať, zabudol som s kým sa rozprávam. Ten barman je Aberforth Dumbledore, ty idiot. Nehovor mi, že tvoj skvelý kamoško Albus ti to nespomenul. Nepovedal ti ani jediné tajomstvo? Nikdy?"

Podľa všetkého nie, nahnevane si pomyslel Harry. Opatrne sa pozrel na barmana, snažiac sa nájsť podobu s Dumbledorom. Veľa jej nebolo, až na ten nos. Kým Dumbledorove oči boli múdre a láskavé, Aberforthove boli vypočítavé a podozrievavé. Bradu mal neupravenú a špinavú, rovnako ako svoje oblečenie.

"Ako vieš ty, kto to je?" dožadoval sa Harry.

"Medzi smrťožrútmi je to bežná vedomosť. Oplatí sa sledovať členov Rádu, hoci som si istý, že na ministerstve sú nejakí, o ktorých Temný pán nevie. Zatiaľ."

Barman náhle opustil bar a prešiel sa posadiť k ich stolu.

"Ak ste vy dvaja dojedli, navrhujem, aby ste odtiaľto vypadli. Počkajte na mňa vzadu za rohom a ja vás odprevadím tam, kam patríte." Modré oči mal chladné, keď sa pozeral na Harryho. "Zdá sa, že Albus mal pravdu o tom, že si nezodpovedný, čo?"

Harry sa pokojne stretol s jeho pohľadom a nič nepovedal. Aberforth sa skutočne zachichotal.

"Žiadne výhovorky? Hergot, si syn svojho otca! Dúfajme, že ťa to nezabije. Teraz švihnite. Je tu veľa drsných zákazníkov. Ste ľahko dosiahnuteľní pre viac než len nasledovníkov Veď-Viete-Koho. Zlodeji a bitkári sa nestarajú, kto ste. Rovnako vás pre vaše  prachy zabijú."

Malfoy si odfrkol, keď vstali a vzali si metly z police vedľa dverí.

"Po dni, čo som mal, by som prekliato rád nejakú bitku uvítal."

"Si opitý?" spýtal sa Harry.

Pobúrené strieborné oči na neho zažiarili.

"Malfoyovci sa neopijú. Hlavne nie po troch malých pivách."

Harry pokrútil hlavou a prešli dozadu za budovu. Zadné dvere sa otvorili, ale nezjavili sa žiadni zlodeji, len Aberforth Dumbledore, ktorý mal vytiahnutý prútik. Jeho oči ostražito prehľadávali každý krík a strom. Harry neočakával problémy. Do zotmenia zostávali ešte hodiny, obloha bola bez obláčika a najdlhší deň roka bol vzdialený len pár týždňov.

"Možno by si si mal nasadiť svoj plášť a ukryť sa, Vyvolený," navrhol Malfoy. Harry to ignoroval.

"Ako dlho toto kúzlo vydrží?" spýtal sa a ukázal na svoje bledé vlasy prútikom.

"Asi dvanásť hodín. Alebo kým ho nezruším."

Harry sa zaškeril. Nemohol sa dočkať, kým uvidí Ginninu tvár, keď ho zbadá.

"Na metly," prikázal Aberforth. "Poďme."

Aberforth kráčal smerom k Rokfortu, kým sa Harry s Dracom vznášali za ním.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 24.04. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Re: 30. kapitola - U kančej hlavy (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 08.07. 2023
|
Blonďatý Potter a tmavý Malfoy? No kéž by zdědil víc Blackovských rysů po matce - čestnost, úctu k rodině, ale on je Draco vlastně svým způsobem zdědil a Lucia to asi hodně zlobí. Ale rodina je rodina. CO by za to Harry dal, kdyby měl tu svou. Třeba také nějak patří k Blackům a to by pak byl tak trochu bratranec Draca i Reguluse. Regulus je prostě záhada.
Děkuji za překlad, baví mě číst. Zrovna přemýšlím nad Molly Weasleyovou jako trhovkyní, do češtiny by to šlo jako herdekbaba, nebo Líšňačka. To byly trhovkyně z Líšně, které denně chodily do Brna 10 km pěšky na Zelňák, nůši na zádech plnou zeleniny, kapsy v sukních plné dalšího zboží, večer zpátky dom, dokud nepostavili v Brně vlak do Líšně. Pak tedy taky chodily pěšky, aby ušetřily za dráhu, jak byly zvyklé. :-) Molly do toho přesně zapadá. :DD

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 18.08. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 30. kapitola - U kančej hlavy Od: 32jennifer2 - 25.02. 2011
"Čo tu robí Malfoy?" spýtal sa Fred. "A prečo ho Harry ešte nezabil?" tak toto bolo dobré nuž, aspon ich aberforth odvedie do bezpečia. a nebudú sa opijat

Re: 30. kapitola - U kančej hlavy Od: kukuriciarka - 15.02. 2011
pekelný rozohovor! na môj veru, Harry Draca skoro dostal do úzkych... škoda, že tradične nebola dokončená najlepšia veta... alenevadí, počkám si :)

Re: 30. U kančej hlavy Od: Monie - 07.01. 2011
No přiopitý Draco, to bude paráda, ti to určitě krásně od Hermiony schytají :o)))))) Děkuji za kapitolku.
Re: 30. U kančej hlavy Od: Jimmi - 07.01. 2011
Ale prosím ťa, tri pivá a že by nejakého Malfoya zložili? Ďakujem za komentár.

Re: 30. U kančej hlavy Od: anonym - 07.01. 2011
som zvedavá čo im nakoniec Hermiona urobí.

Re: 30. U kančej hlavy Od: bbarka - 06.01. 2011
No, Lupin síce Hermione veľmi nepomohol, ale ani nemusel, veď ona to z tých dvoch vytiahne... snáď bude jemná, veď Draco je lazar! A Ginny píše fanfiction, no, kto na to má právo, keď nie ona V tejto poviedke je teda dosť ostrá A Draco ukecáva Harryho, aby pobozkal Hermionu??? Ach, chlapče, chlapče Inak dosť sa bojím tej 31., mne tie infarktové konce nerobia dobre, takže túto som si naozaj vychutnala, ako si radila Ďakujem za preklad!!!
Re: 30. U kančej hlavy Od: Jimmi - 07.01. 2011
Snáď si bola spokojná, ak ti vadí infaktový koniec, tak to som zvedavá, čo povieš po 32. Díky.

Re: 30. U kančej hlavy Od: Hanna - 06.01. 2011
Vau. Na Harryho s Dracom podivuhodne úprimný a otvorený rozhovor, miestami sa aj priateľsky podpichovali. Neverila som, že sa takého niečoho dožijem, na konci z nich môžu byť priatelia. Už sa teším na Ginninu reakciu, v tejto jej nálade môže byť fakt hociaká. Ďakujem
Re: 30. U kančej hlavy Od: Jimmi - 07.01. 2011
Ďakujem za komentár, rozhovor Harryho s Dracom fakt nemal chybu a určite nie je posledný. Veď nám ešte zopár kapitol zostáva.

Re: 30. U kančej hlavy Od: Zuzana - 06.01. 2011
Ron sa márne snaží Hermionu zaujať, je mi ho trochu ľúto, ale len trošičku. Stále som naštvaná za ten sľub ku ktorému donútil Draca. A tým, že bude naňho nadávať si ju evidentne iba znepriatelí. Nevidí si ďalej od nosa. „Hrala sa s mincou na svojej hrudi“ to je ako s mobilom, zavolám? nezavolám? tak aspoň sms? dievča je v tom až po uši. Giny píše skvelú poviedku možno by som si ju rada prečítala Je naozaj zlatá, keď je naštvaná. Hermiona nešťastne pobehujúca po hrade kvôli Dracovi nevyzerá, že by bola príliš ochotná vzdať sa ho. Teším sa z toho. Pripomienka Regulusa ma zase rozosmutnila, ale v tomto príbehu aspoň nebol umučený, ale zabitý len avadou. To je trochu lepšie ako inde  Je divné, že Remus a spol nič nenašli na zhorenisku a Draco s Harrym po 20-tich rokoch našli amulet a aj medailón, aj keď bezcenné. Harry s Dracom v krčme ma znovu vynikajúco bavia. Najmä Draco a jeho úľava o tom aby Harrymu nebol ničím zaviazaný a tiež ako sa snažil analyzovať vzťah Hermiona-Harry ona je geniálna a Ty si idiot DD to je perfektné ale Harryho odveta ma zamrazila asi aj Draca. Určite to nečakal. Už aby tu bolo pokračovanie, chcem aby sa Draco stretol s Hermionou. Zbožňujem to iskrenie medzi nimi. Ďakujem za kapitolu.
Re: 30. U kančej hlavy Od: Jimmi - 07.01. 2011
Asi nepoznali to kúzlo, predsa len pred dvadsiatimi rokmi sa pohybovali asi výhradne v čarodejníckom svete a mágia bola všade, takže ho nepotrebovali. A možno vôbec nezistili, že to má suterén, či pivnicu. Hoci divné, ak to vypálili. Ale to, že nič nenašli, možno znamenalo, že nehľadali medailón, možno hľadali stopy toho, kto zabil Regulusa alebo či neprežil, a tak. Alebo či niečo nezanechal. Ak netušili o medailóne, nehľadali by ho. Myslím, že tým, ako sa Dracovi ohľadne toho sľubu uľavilo, dosť Harrymu naznačilo, v tejto poviedke je fakt bystrý. A Draco naozaj zostal zaskočený tým, že by možno, len teoreticky, proti nemu Harry nemal žiaden problém. Je dosť možné, že Harrymu tiež vyhovuje bystrejší a vtipnejší Draco a večne urážlivý a hašterivý Ron. Ďakujem za komentár :D (sleduješ, ako som sa rozpísala? To ten časový odstup :D)

Re: 30. U kančej hlavy Od: denice - 06.01. 2011
Takže tentokrát jemná kapitola o vztazích. Hermionu netěší držet se s Ronem za ruku, strachuje se o Draca, myslí na něj skoro víc, než na Harryho. Ginny, zdá se, opravdu roste do Mollyiny povahy, na Harryho místě bych o tom přemýšlela. A Regulus je podle Lupina mrtvý, no tak vážně nevím, o čem jsou všechny Brumbálovy a Snapeovy narážky. A nejlepší část - Harry s Dracem sedí u piva a debatují o děvčatech, to jsem četla dvakrát po sobě, abych si to užila. Brilantní dialog. "Už si stretol jej matku? Ak ju malá Ginny bude nasledovať v tých šľapajach, bude z nej despotická, hašterivá trhovkyňa. To by som neprial ani tebe, Potter." Myslím, že jsem se do Draca z této kapitoly zamilovala. Moc děkuji
Re: 30. U kančej hlavy Od: Jimmi - 07.01. 2011
Draco má ohľadne Ginny slušný postreh, mne sa nikdy moc nepáčila. Asi to je tou herečkou, neviem. Mám ju radšej vo FF, keď nebýva upišťaná mladšia sestra, ktorá dolieza za Harrym, ale sebavedomá metlobalová hráčka, z ktorej sú všetci paf a občas aj Draco. Ďakujem.

Re: 30. U kančej hlavy Od: lucianna - 06.01. 2011
To bolo super. Normálne som aj ja zvedavá, čo na Harryho povie Ginny. No a zaujímalo by ma, či ten minister o nich má len nejaké tušenie, alebo naozaj vie, kto sú. Ako vždy krásny preklad a naozaj žasnem, ako rýchlo tie kapitoly pribúdajú. Teším sa na pokračovanie a na Hermioninu reakciu.
Re: 30. U kančej hlavy Od: Jimmi - 07.01. 2011
Tvoj prvý komentár? Ďakujem a o to viac si ho ceníme. Snáď sa z toho stane pravidlo.
Re: 30. U kančej hlavy Od: lucianna - 07.01. 2011
No aj ja ďakujem za tvoje skvelé preklady. Už som prečítala zrejme všetky poviedky DM/HG čo sú tu, ale bolo mi divné komentovať poviedky,ktoré boli dopísané pred dvoma rokmy... Škoda, že som túto stránku nenašla skôr... ale zase pred tým som sa tak nešpecializovala na Draca Hermionu ako počas posledných mesiacov. :)

Re: 30. U kančej hlavy Od: muuufi - 06.01. 2011
"Vieš, hovorí sa, že protiklady sa priťahujú. Ona je geniálna a ty si idiot. Ona je... nuž, dosť sa zmenila na atraktívnu babu - na humusáčku - a ty si pekelne škaredý. Ona prečítala asi milión kníh a ty si prečítal... koľko? Šesť?" Malfoy sa zasmial.   MILUJEM HO!:D:D
Re: 30. U kančej hlavy Od: Jimmi - 07.01. 2011
Toto bola fakt bomba. Draco je božský a tie jeho poznámky... Ešteže sa ho Harry naučil brať s humurom a neskáče ako Ron. Ďakujem.

Re: 30. U kančej hlavy Od: JSark - 06.01. 2011
Uf, tak nejako som čakala, že ich Aberforth zraní alebo čo. Nejako som si na neho vytvorila nie práve pozitívny názor. Harrrrý, ty dohadzuješ Hermionu „hnusnému zlému“ Malfoyovi? Prečo nie rovno Voldymu?  Hihi, to by bol pár. Som unavená, napadajú ma samé kraviny. Čau.
Re: 30. U kančej hlavy Od: Jimmi - 07.01. 2011
Aberforth, čo dodať. Mám ho tak dopleteného z FF, že vôbec netuším, ako to bolo naozaj. Čo už. V LIP ich zradil, tak uvidíme. Ďakujem.

Re: 30. U kančej hlavy Od: soraki - 06.01. 2011
Docela mě baví, jak Draco, jako Smrtijed, ví o členech Řádu a jeho aktivitách občas o hodně více než Harry - vyvolený Draco je v této povídce prostě miláček... Harry dospívá? To jak uvažuje nad Hermionou a Dracem vs. Ronem mi přijde vážně za hranicemi jeho možností . Ron je trapnej, ale to byl vždy (zlatá Sirael, ta z něj ve své nové povídce udělala totálního pitomce, vlastně za všech Weasleyů a Brumbála navrh). Jsem zvědavá, jak to bude pokračovat dál... Děkuji
Re: 30. U kančej hlavy Od: Jimmi - 07.01. 2011
Už som to písala, mne sa Harry v tejto poviedke strašne páči, snáď v žiadnej mi nebol tak sympatický. A to sme ešte len na začiatku. Ďakujem.

Re: 30. U kančej hlavy Od: teriisek - 06.01. 2011
Zdálo se mi to, nebo Harry trochu pozměnil svůj názor? Teď si myslí, že by se mělo rozhodnutí nechat na Hermioně? Hm, inteligentní chlapec:) Akorát mám pořád pocit, že ho sice strašně zajímá, jak to ve skutečnosti je, ale radši to nechce vědět, aby k tomu nemusel zaujmout postoj... Jinak Hermiona v tom řádně lítá, Ron už začíná být otravný tou snahou udržet ji co nejdál od Draca, Ginny je perfektně naštvaná, Harry až vtipně lehkomyslný, no a Draco... Draco má tak trefné komentáře, že jen zírám s otevřenou pusou... výborná kapitola, těším se na další, moc... a paranoidně tuším, že ta cesta neproběhne úplně bez problémů (doufám, že jen paranoidně, fakt!) Díky moc!
Re: 30. U kančej hlavy Od: Jimmi - 06.01. 2011
Ďakujem, dovolila som si ťa pridať za odmenu do sovej pošty, takže si skontroluj poštu a zbav sa svojej paranoia(e). Snáď poteší.

Re: 30. U kančej hlavy Od: doda357 - 06.01. 2011
Ron je taký trkvas.... keby nezdržal Hermionu, tak Draco s Harrym by možno boli stále na Rokforte. Harry tiež mohol vymyslieť lepší odkaz ako ten, čo im tam nechal. Ešte od nich aj chcel, aby ho kryli... no pekne.Ginnina poviedka by mohla byť zaujímavá. Som zvedavá, čo by na to povedal Harry Je mi divné, že Lupin sa ešte podrobne nepýtal Hermiony na to, prečo chce vedieť niečo o Regulusovi. Ten Dracov puding vyzeral na obrázkoch nechutne, neviem, ako to mohol jesť. A potom tie tri pivá... To by som od neho nečakala A Draco už by radšej nemal nikomu radiť, aby pobozkal Hermionu, radšej nech to urobí sám Ďakujem, kapitola ako vždy krásna, teším sa na ďalšiu P.S. Dnes ti už snáď pošlem ďalšiu
Re: 30. U kančej hlavy Od: Jimmi - 07.01. 2011
Už ju mám a myslím, že nesklamala. Ďakujem moc.

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201151. kapitola - Epilóg
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201150. kapitola - Pravý chrabromilčan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201149. kapitola - Snapovo odhalenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201148. kapitola - Avada Kedavra
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201147. kapitola - Druhá komnata
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.02. 201146. kapitola - Bellatrix Lestrangeová
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201145. kapitola - Záchrana a útek
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201144.kapitola - Dracovo prekvapenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.02. 201143. kapitola - Smrťožrúti
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.02. 201138. kapitola BONUS - Percy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.02. 201142. kapitola - Rada škriatkov
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.02. 201141. kapitola - Dôležité správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.02. 201140. kapitola - Dracov fanklub
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.01. 201139. kapitola - Správa od Snapa
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.01. 201138. kapitola - Svadobné plány
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.01. 201137. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201136. kapitola - Zakladatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201135. kapitola - Mysľomisa, pergamen a spoločnosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201134. kapitola - Ranná návšteva
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.01. 201133. kapitola - Vypožičané šťastie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.01. 201132. kapitola - Les
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.01. 201131. kapitola - Zámena osôb
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.01. 201130. kapitola - U kančej hlavy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.01. 201129. kapitola - Draco a Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.01. 201128. kapitola - Harryho postrehy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.01. 201127. kapitola Láskavosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.12. 201026. kapitola - Záhadné správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.12. 201025. kapitola - Hórovi synovia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.12. 201024. kapitola - Priatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.12. 201023. kapitola - Pradiarska ulička
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.12. 201022. kapitola - Elixíry šťastia a ako ich pripraviť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.12. 201021. kapitola - Úvahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201020. kapitola - Viteál
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201019. kapitola - Vlaky a prach
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.12. 201018. kapitola - Zásahy a protizásahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.12. 201017. kapitola - Temné znamenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.12. 201016. kapitola - Kúzla a odkazy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.12. 201015. kapitola - Manor a spomienky
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.12. 201014. kapitola - Snovlezci plaziví
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.12. 201013. kapitola - Dover
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.12. 201012. kapitola - Prenášadlá
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.12. 201011. kapitola - Luna
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.11. 201010. kapitola - Zničené sny
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.11. 20109. kapitola - Dracove rozhovory
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.11. 20108. kapitola - Grimmauldovo námestie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )27.11. 20107. kapitola - Dracova dilema
Cheryl Dyson: ( Jimmi )26.11. 20106. kapitola - Harryho izba
Cheryl Dyson: ( Jimmi )25.11. 20105. kapitola - Hlavný stan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.11. 20104. kapitola - Prepad
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.11. 20103. kapitola - Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.11. 20102. kapitola - Hermiona
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.11. 20101. kapitola - Draco
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )09.10. 2010Úvod k poviedke