Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Draco: Zrod fénixa

31. kapitola - Zámena osôb

Draco: Zrod fénixa
Vložené: Jimmi - 07.01. 2011 Téma: Draco: Zrod fénixa
Jimmi nám napísal:
Ďalšia kapitola :D
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

DRACO: PHOENIX RISING

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3414902/31/Draco_Phoenix_Rising

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

  VAROVANIE: POVIEDKA BOLA NAPÍSANÁ PRED VYDANÍM SIEDMEJ KNIHY. AKÁKOĽVEK ZHODA JE ČISTO NÁHODNÁ. VARIABILNÁ DĹŽKA KAPITOL. POUŽITIE ČESKÝCH NÁZVOV, AK SA MI PÁČIA VIAC.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson, ktorá napísala túto fanfiction.

 

Kapitola tridsiata prvá - Zámena osôb

Hermiona nemala náladu načúvať obľúbenej kratochvíli rodiny Weasleyovcov- haštereniu medzi sebou - takže sa dlhú dobu bezcieľne túlala po prvom poschodí a premýšľala. Musí existovať nejaká možnosť, ako zistiť, kam šiel Draco s Harrym. Hoci doteraz už mohli dokončiť svoje pátranie a byť na ceste spiatky. Prekvapene zastala, keď narazila na pani Norissovú na inak opustenej chodbe. Mačka na ňu zasyčala a hlasno zamňaukala.

Hermiona sa rýchlo rozhliadla, cítila sa vinná, hoci nič zlé nerobila. Ak tu bola pani Norissová, niekde nablízku sa bude zakrádať aj Filch. Začula šuchot plátna a rozbehla sa k blízkym schodom. Brala dva schody naraz, potom sa zastavila a naklonila sa cez zábradlie. Dole bolo vidno pani Norissovú, ktorá už stála na spodnom schode a sledovala ju.

"Kto je tam, pani Norissová?" začula. "Áno, toto leto je tunák veľa podivných príhod, čo? Ale my budeme mať oči otvorené, však, pani Norissová?"

Hermiona sa potichu odtiahla od okraja a pokračovala nahor po schodoch, keď sa tisla k stene. Uvažovala, aké bezpečné je mať tu Rád, keď tu sliedi Filch. Vždy poslúchal Dumbledora, hoci neochotne, ale komu bol oddaný teraz?

Pokračovala nahor, až kým sa neocitla na Astronomickej veži. Prešla ku kraju a vykukla na horizont v nádeji, že uvidí blížiť sa dve postavy na metlách. Modrá obloha bola prázdna vo všetkých smeroch. Vzdychla si.

Zrazu dostala nápad a ponáhľala sa znova na prízemie. Využila chvíľu, aby polapila dych a premasírovala si boľavé nohy. Nepoďakujú sa jej za to, že sa hnala nahor a dole schodmi, hoci aspoň si chvíľu nebude musieť robiť starosti s tým, či sa zmestí do džínsov. Keď mohla znova normálne dýchať, ponáhľala sa do učebne číslo jedenásť, aby našla Firenzeho. Našla ho v prerobenej pracovni, ležal v meditačnej polohe na tráve v kvetinovom kruhu. Zastala, pretože ho nechcela vyrušiť.

"Podíď dopredu, Hermiona Grangerová," prehovoril kentaur pokojným hlasom. "Čo ťa trápi?"

"Potrebujem vám položiť otázku."

"Predpokladám, že nie o budúcnosti."

Skoro sa uškrnula, ale zastavila sa včas. Vešteniu neverila ani ň. Ako sa mohla dať predpovedať budúcnosť, keď akékoľvek náhodné rozhodnutie zmení výsledok zo sekundy na sekundu?

"Určite nie. V skutočnosti o prítomnosti. Nezaujímam sa o proroctvá, ale o pokročilé veštenie."

PP: Scrying - podľa iného fandomu tzv. špehovacie kúzla, podľa iného pokročilá technika veštenia a astrálneho cestovania. Pri Scryingu sa veští z gule alebo kryštálu, hoci tu to bude inak.

Firenze prikývol. "Staroveké umenie, ale užitočné. Hľadáš niekoho?"

"Áno. Môžete mi pomôcť? Len potrebujem vedieť, či sú v poriadku."

"Môžem ti pomôcť. Musíš priniesť nevyhnutné veci. Veľkú striebornú misu naplnenú čistou pramenitou vodou a niečo, čo patrilo spomínanej osobe, skôr niečo osobné. Nejaký šperk, prameň vlasov či niečo, čoho sa dotýkali dosť dlho na to, aby zanechali stopu svojej esencie."

"To je všetko?"

"Tá metóda je jednoduchá. Dosiahnutie cieľa nie."

Prikývla. "Hneď sa vrátim."

Vybehla von a skoro zvalila Tonksovú, ktorá mierila k predným dverám. Vyrovnala Hermionu a potom sa na ňu podráždene pozrela.

"Uhádneš, kam idem?" spýtala sa Tonksová. Hermiona bola v prekérnej situácii.

"Nemám potuchy."

"Idem k prednej bráne vpustiť Harryho Pottera," zaškrípala zubami Tonksová.

"Ach." Hermionina úľava premohla všetku možnú vinu.

"Áno, ach. Čo si myslíš, keď ho necháš takto sa potulovať? Po tom všetkom, čo sme urobili, aby sme sa ho pokúsili udržať v bezpečí?"

"Myslíš, že by som mu dovolila ísť samému?" dotknutá Hermiona vyprskla.

Tonksová si ju premerala. "Asi nie, ale pochybujem, že by si ho zastavila."

Hlasný hlas zakričal z Veľkej siene a Tonksová vyštartovala ako blesk k predným dverám, ťahajúc Hermionu so sebou.

"Je tu Rufus Scrimgeour. Chce vedieť, kde je Harry. Podľa všetkého šiel do Londýna, aby ho skontroloval a zistil, že Dursleyovci a Harry sú..."

"Fuč."

"Áno." Tonksová sa ponáhľala po ceste, kým rozprávala a Hermiona musela utekať, aby s ňou udržala krok.

"Potom sa udiala nejaká príhoda u Svätého Munga a Percy prisahá, že videl Harryho, hoci z nejakého dôvodu si nemôže byť istý... Tak či tak, musíme okamžite Harryho predviesť. Aberforth poslal Patronusa McGonagallovej, ale tá má plné ruky práce s tým, aby udržala na uzde Scrimgeoura."

"Aberforth?" To meno znelo Hermione vzdialene povedome.

"Aberforth Dumbledore. Je majiteľom Kančej hlavy v Rokville."

"Dumbledorov brat?" Hermione chvíľu trvalo, kým tú informáciu strávila. "Prečo jednoducho neotvorí bránu?"

Tonksová sa zachichotala.

"Dumbledore trval na tom, aby Aberforth nikdy nedostal prístup na Rokfort. Na rovinu, nie som si istá, či spolu vychádzali. Aberforth je niečo ako čierna ovca rodiny. Tiež je vďaka jeho pochybnej klientele možné, že ho zajmú alebo na neho použijú kliatbu Imperius. Pre neho je bezpečnejšie vedieť tak málo, ako sa len dá."

Keď sa priblížili k bráne, Hermiona mohla vidieť vysokého muža, ktorý na nich čakal s dvoma osobami vznášajúcimi sa na metlách. Vydýchla výdychom mimoriadnej úľavy.

"Prečo len nepreletia cez?"

"Nemôžu. Uviazli by tam ako muchy na mucholapke. Nikto sa už viacej bez povolenia na Rokfort nedostane. Scrimgeour prišiel letaxovou sieťou."

Hermiona bola nechcene ohromená ochranami školy, hoci to bol určite problém, keď prišlo na vykrádanie sa von a dnu.

"Takže môžeš odísť, ale nevrátiš sa," poznamenala.

"Presne."

Hermiona bola dosť blízko, aby rozoznala Dracove strieborné vlasy, ale ako sa blížila, hľadela na neho zmätene. Bolo na ňom niečo čudné...

ooOoo

Draco sledoval, ako prišli Tonksová s Hermionou. Aberforth krátko zamával a potom sa pohol cestičkou smerom k Rokvillu. Podľa všetkého nebol veľmi zhovorčivý, dokonca ani s členmi Rádu.

Tonksová sa cez mreže pozrela na Draca.

"Nazdar, Harry," stroho prehovorila a potom na neho zažmurkala. Draco sa zaškeril, keď jej oči preleteli z neho na Harryho.

"Čo do pe -?" vydýchla Hermiona.

Draco zoskočil z metly.

"Nuž, napadlo nás -" začal, ale zrazu sa okolo jeho hrdla zovrela akási ruku, ktorá ho schmatla zozadu. Draco zazrel zmrazený obraz šoku na tvárach Harryho, Tonksovej a Hermiony a potom pocítil dôverne známe trhnutie premiestnenia.

ooOoo

Keď ho tá hrubá ruka pustila, zrútil sa do ochabnutej hromádky, pretože sa mu zdvíhal žalúdok a točila sa mu hlava. Vôňa temnej zeme a hnijúcich listov bola v jeho nose príliš výrazná a jeho chvíľu napínalo. Na jeden deň príliš veľa premiestňovania.... A nemal si dať to tretie pivo...

Pocítil na svojom tele hrubé ruky a uvedomil si, že mu vzali prútik. Magické povrazy sa obtočili okolo jeho rúk a nôh. Niekto sa zachichotal a vzdialil. Draco potlačil svoju slabosť a zažmurkal na svojho únoscu.

"Holá, to bolo skrátka príliš ľahké, Potter! Zajal som Harryho Pottera! Úplne sám! Uvidíme, či sa teraz budú Červochvostovi smiať, uvidíme!"

Červochvost. Draco sa nadvihol do polosedu - náročný proces s rukami zviazanými za chrbtom - a pozrel sa na potkanieho chlapíka, ktorý poskakoval radosťou. Rozhliadol sa. Zdalo sa, že sú obklopení stromami a húštinou. Les. Ale ktorý les?

"Vlastne si myslím, že urobia viac, než sa ti len vysmejú," sucho prehovoril Draco.

Červochvost prestal tancovať a otočil sa, aby zízal pri zvuku Dracovho hlasu. Prihnal sa k nemu a chňapol ho po brade svojou kovovou rukou, silne ju zovrel. Draco hľadel do Červochvostovej neveriacej tváre.

"Ale... bol som U kančej hlavy! Počul som Potterov hlas! Sledoval som ťa po ceste, čakal, kým zlezieš z tej prekliatej metly..." Červochvost ťažko dýchal a jeho ruka sa zvierala ešte silnejšie, takmer rozdrvila Dracovu čeľusť. "Čo robíš prezlečený za Pottera?" kričal Červochvost. Draco sa hodil dozadu, preč z Pettigrewovho zovretia. Opatrne pohýbal svojou pomliaždenou čeľusťou. Potter mal šťastie, že Petrove malé potkanie očičká neboli príliš ostré v tej tmavej, zadymenej krčme, či vonku z diaľky.

Červochvost znova tancoval, ale tentoraz zúrivosťou. Podráždene si šúchal ruky, telo voči kovu.

"Čo robí Draco Malfoy v spoločnosti Harryho Pottera a vyzerá ako Harry Potter?" pýtal sa Červochvost samého seba. "Ach, Temný pán bude chcieť na túto otázku odpoveď! Myslím, že ho predsa len Červochvost poteší. A Harry Potter je na Rokforte." Červochvost sa šťastne rozchichotal, znervózňujúci zvuk, ktorý schladil Draca až na kosť. Začal si uvedomovať vážnosť svojej situácie.

"Kde do pekla sme?" spýtal sa Draco a odtlačil sa do sediacej pozície.

"Všetko v pravý čas, Malfoyko," pospevoval si Červochvost. "Čoskoro pôjdeme pozrieť Temného pána. Veľmi skoro. Najprv len jedna malá záležitosť."

Červochvost prešiel na okraj malej čistinky a nakukol do hustého lesa, ako keby na niekoho čakal. Draco sa dôkladne rozhliadol, snažiac sa nájsť nejaký plán úteku. Nablízku ležala jeho metla. Sľubný pohľad, hoci nemohol celkom prísť na to, ako bude schopný lietať so zviazanými rukami a nohami. Aj tak sa začal po kúskoch posúvať smerom k nej.

Premýšľal, kde má svoj prútik, ale predpokladal, že si ho Červochvost zastrčil do toho špinavého čierneho habitu, čo mal na sebe. Draco zrazu oľutoval, že dal Hermioninu mincu do kufra na Rokforte. Niežeby jej bol aj tak schopný povedať, kde je... ale aspoň by sa necítil tak sám.

Opäť raz zostal Draco Malfoy odkázaný sám na seba. Po prvý raz v jeho živote ho táto myšlienka rozosmutnila.

Do pekla s tými chrabromilčanmi. Vysávali z neho pravého Malfoya.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 24.04. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 18.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: 32jennifer2 - 25.02. 2011
boze, tak toto nam chybalo. sialeny potkan, ktorý si myslel, že uniesol harryho, ktorým bol v skutocnosti draco... no parada. dufam, ze ho pridu oslobodit skôr, než sa mu niečo stane

Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: kukuriciarka - 15.02. 2011
Draco, Draco... meníš sa na dobráka, a predsa aj na to doplatíš... chudáčik Dráčik.

Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: soraki - 10.01. 2011
Och můj (bože) Merline!!! Mně mrskne! Chudák Draco. Opravdu začínám mít pocit, že ti nebelvíři mívají obyčejně neobyčejné štěstí a jinak jsou tupí jak kosa za soumraku. A toho potkana (nebo je to krysa?) nesnáším, fuj, takový idiot! taky nechápu proč Tonksová čekala než je pustí... a Filch? to je normálně Smrtijed - tedy ne doslova, ale stačí mu před nosem zamávat povolením k věšení studenstů za palce u nohou a mají ho na své straně než stačíš říct paní Norrisová Díky ti a snad ani nemusím zdůrazňovat, že už se nemůžu dočkat další
Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: Jimmi - 18.01. 2011
Mne sa dnes konečne podarilo poslať Dode 37. kapitolu, takže nás čakajú také normálnejšie, vzťahové kapitoly, vydýchneš si. Ďakujem a ani nevieš, ako som rada, že toto čítaš.

Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: 3lucky - 08.01. 2011
tak jsem konečně dohnala resty... Tahle povídka je skvělá... těším se na pokračování...    A taky se omlouvám, že jsem dlouho nekomentovala a nečetla... Minulý měsíc se nám narodilo miminko a ještě jsme se stěhovali. Ale teď už máme internet připojený a já zas můžu ukojit svou závislost :D  tak díky za překlad, je to super :)
Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: Jimmi - 18.01. 2011
Blahoželám k miminku. Nič nie je dôležitejšie. Ale aspoň máš kam zabehnúť, keď sa chceš uvoľniť a odreagovať. Ďakujem a držím palečky, nech sa vám darí.

Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: Monie - 08.01. 2011
Hermiona ho najde, musí, věřím jí je to šikovná baba :o)) Děkuji za kapitolku, je to napínavé jako šráky, nemůžu se dočkat pokráčka.
Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: Jimmi - 18.01. 2011
Aj ja ďakujem.

Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: lucianna - 07.01. 2011
Ach jaj, chudák Draco. Dúfam, že sa mu podarí ujsť. To je hrozné, že ho ten potkan zajal, keď už boli tak blízko Rokfortu. A tak mi napadá, že keď je tam ten minister a Draco tam nie je, aby zrušil to kúzlo, tak sa príde na to, že boli u sv. Munga? No som zvedavá na pokračovanie. A stále sa nestačím čudovať nad tým, ako rýchlo pridávaš kapitoly. To sa nedá ani slovami vyjadriť, aká som za to šťastná a ako ti ďakujem a chválim ťa.
Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: Jimmi - 18.01. 2011
Aj ja ďakujem :D

Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: anonym - 07.01. 2011
ten presun bola teda nečakaný.

Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: Hanna - 07.01. 2011
Hnusný Červochvost. Domrví všetko, čo sa len dá. A na koho môže čakať? Napadol mi jedine Regulus, ale asi prestávam veriť, že ešte stále môže žiť. Draco Malfoy je taký dokonalý, že určite zvládne aj let na metle so zviazanými rukami a nohami, verím mu. Len sa modlím, aby neskončil pred Voldemortom, potom by už bolo veľmi ťažké (nie nemožné pre chrabromilčanov) ho zachrániť. Už som skoro zabudla, že Firenze učil na Rokforte. Alebo to bolo v nejakej poviedke? Mne sa to už všetko pletie. Ďakujem za kapitolku aj za soviu poštu. Budem sa tešiť. Teraz mi ešte napadlo. Čo je s Filchom? Je verný, alebo je špeh? Nemohol by to byť Regulus so všehodžúsom?
Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: Jimmi - 18.01. 2011
Ja už to mám tiež riadne dopletené. Niečo sa mi marí, že sa Firenze striedal s Trelawnejkou, ale nie som si istá. Ten nápad s Regulusom je zaujímavý. Ale taký krásny chlap (čierna verzia Draca Malfoya - nejako si ho predstavujem ako Greybacka zo sedmičky -filmu), ktorý si tak cenil svoj pôvod a rodinu, by sa asi na pozíciu Filcha neznížil. Ale mohol prísť o mágiu a stať sa z neho šmukel? Teoreticky áno. Uvidíme, ale si blízko. :D

Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: denice - 07.01. 2011
NO TEDY! Tak krásně to začalo, Hermiona si jemně utahuje z Weasleyů, obelstí paní Norrisovou a dostane dobrý nápad, jak zjistit, kde jsou kluci. Pak dokonalá Tonksová sjíždí Hermionu za Harryho útěk, to se mi moc líbilo. I s Brouskovým příchodem pořád pohoda. A najednou - takový šok! Červíček se dopustil fatálního omylu. "Vlastne si myslím, že urobia viac, než sa ti len vysmejú," sucho prehovoril Draco. Vážně skvělé. To měl sice pravdu, ale pro něj to nevypadá vůbec dobře. A proč asi Červíčka tak potěšilo, že Harry je v Bradavicích? Tonksová jasné řekla, že jsou neproniknutelně uzavřeny. Doufám, že Dracovi se podaří Petra ošálit a uniknout, než dorazí ti (nebo ten), které Červíček vyhlíží. Draco uprostřed nebezpečí vzpomíná na Hermionu, Ron už asi nedostane šanci. Asi si začnu hryzat nehty, tak jsem napjatá! Moc děkuji
Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: Jimmi - 18.01. 2011
Správna otázka: A proč asi Červíčka tak potěšilo, že Harry je v Bradavicích? Zatiaľ nevieme, ja matne tuším. Díky moc.

Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: Nade - 07.01. 2011
Pobavilo mě, jak se Draco snažil Hermione dohodit "Zlatého chlapce". Ona si přece zaslouží to nejlepší, ne? Naštěstí ji Harry opravdu bere jako sestru a tuhle myšlenku zavraždil hned v zárodku. Teď je však Draco v nepříjemné situace a já jsme napnutá, jestli se z toho dostane sám, nebo jestli mu pomůžou chrabromilští. Taky se může dostat až před Voldemorta, ale to bych mu fakt nepřála. Díky, za pěkný překlad. Těším se na další kousek.
Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: Jimmi - 18.01. 2011
Tak pred Voldym by som si ho nechcela predstavovať, pekné by to nebolo. Ďakujem

Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: Zuzana - 07.01. 2011
To snáď nie, čakala som, že sa na Draca s čiernymi vlasmi vrhne Hermiona nie blbý Červíček!!!!  To je od autorky hnusné. Prečo práve Draco? Je mi teraz do  plaču, aj keď si mi napísala, nech sa neteším, že sú v bezpečí, ale potom si niekomu písala, že nemusí byť paranoidný, tak som sa upokojila a teraz toto. No nič idem čítať ďalej aj keď mám tušenie, že sa to v tejto kapitole ešte nevyrieši.  A to je všetko???!!! Za čo ma trestáš? Jimmi prosím rýchlo ďalšiu lebo toto je týranie
Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: Jimmi - 18.01. 2011
Milujem ako priebežne komentuješ čítaný text! Najprv mi to nedošlo, ale potom sa schuti bavila :D Zatiaľ je ďalšia u bety, takže čakáme...

Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: JSark - 07.01. 2011
Teda neviem ako je na tom Filch s rozumom, ale na jeho mieste by som sa Voldyho skôr obávala. Ten asi nebude mať príliš rád niekoho, kto nemá mágiu. No do pekla, toto je teda ukončenie. Príšerné. Aspoň že je to Červochvost, je blbý ako tágo, snáď sa Draco dokáže vyslobodiť. Bojím bojím.
Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: Jimmi - 18.01. 2011
Ďakujem za prečítanie

Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: teriisek - 07.01. 2011
Tonksová byla k Hermioně trochu nespravedlivá, mám ten pocit... Takže jsem se bála oprávněně, fakt se něco stalo, i když ne cestou, ale až u cíle. Petr je dobře šílený, nechtěla bych se mu dostat do rukou. A zajímalo by mě, co potřebuje ještě zařídit, než Draca předhodí Voldemortovi. Každopádně doufám, že ať je to cokoliv, poskytne to Dracovi potřebný čas, aby se od něho dostal. Nemůže je Řád třeba nějak vystopovat? Každopádně jsem si nejdřív říkala, jak je to super, že si je Petr spletl a vzal nepravého, ale pak mi došlo, že pro Draca je to možná ještě horší než pro Harryho:( Tak fakt doufám, že se z toho dostane... nemůže se mu přece nic stát, že ne? Ještě se ani nevzpamatoval z tamtoho zranění a teď tohle:( No a s tou mincí to fakt Draco nevychytal... Poslední věta je skvělá! A kdy mu konečně dojde, že ho matka varovala?? Díky moc za překlad, za poslání, za všechno! Nemůžu se dočkat pokračování!
Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: Jimmi - 18.01. 2011
Ďakujem, ešte na všetko nemáme odpovede, ale aj tak... máš dobré tušáky.

Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: muuufi - 07.01. 2011
jimmi milujem tuto poviedku milujem tento preklad a si navzdy bohyna, vazne.

Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: bbarka - 07.01. 2011
No ale toto snáď nie! Toto mám ako predýchať? Ešte keď si chces dať po 31. pauzu! No ale kapitola dobrá...Červochvost by ma ani vo sne nenapadol...v podstate je dobré, že si chlapci zmenili tie vlasy... obdivujem autorku, naozaj to celé celučičké do seba zapadá...a pobavilo ma, že tie vlasy pomýlili aj Hermionu... Tak sa idem modliť, aby Draco k tej metle nejako došiel a odletel (so zviazanými rukami a nohami ) No teším sa na pokračovanie!!! Ďakujem...
Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: Jimmi - 18.01. 2011
Predpokladám, že sa pokračovanie páčilo? Ďakujem

Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: iway - 07.01. 2011
Do pekla s tými chrabromilčanmi. Vysávali z neho pravého Malfoya..... perfektní věta.. draco se pořád dostává do trablů asi by se měl držet hermioniny sukně.. díky za překlad
Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: Jimmi - 18.01. 2011
To by mal, ale už by nebol Dracom. Ďakujem

Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: doda357 - 07.01. 2011
Ani sa Hermione nečudujem, že nechce počúvať hašterenie sa Weasleyovcov. Mňa by tiež zaujímalo, komu teraz slúži Filch....Takže už sa tam objavuje aj Firenze.... Pomôže jej nájsť uneseného Draca? Nájde tú mincu a tak ho nájdu? Dúfam, že áno.... Chudák Tonksová, tá musí ísť vždy pre Harryho, či sa mi to iba zdá? Minister sa dovalil na Rokfort, no pekne. Jediná pozitívna vec na tom, že niekto (Draco) zmizol, je tá, že aspoň bude minister pokojný. Podľa mňa je dobré, že Aberforth nemá prístup na Rokfort.... Akosi nemám rada Aberfortha.... A Červochvosta už vôbec.... Nepáči sa mi, že oslovuje Draca Malfoyko.... Proste ho musia nejako zachrániť. Ďakujem, krásna kapitola, trošku akčnejšia, ale stále skvelá P.S. Na ďalšej kapitole už robím, je skvelá
Re: 31. kapitola - Zámena osôb Od: Jimmi - 18.01. 2011
Konečne sa dostávam ku komentárom. Neskutočné, keď vidím ten dátum - takmer desať dní. Ďakujem strašne moc.

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201151. kapitola - Epilóg
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201150. kapitola - Pravý chrabromilčan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201149. kapitola - Snapovo odhalenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201148. kapitola - Avada Kedavra
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201147. kapitola - Druhá komnata
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.02. 201146. kapitola - Bellatrix Lestrangeová
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201145. kapitola - Záchrana a útek
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201144.kapitola - Dracovo prekvapenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.02. 201143. kapitola - Smrťožrúti
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.02. 201138. kapitola BONUS - Percy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.02. 201142. kapitola - Rada škriatkov
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.02. 201141. kapitola - Dôležité správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.02. 201140. kapitola - Dracov fanklub
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.01. 201139. kapitola - Správa od Snapa
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.01. 201138. kapitola - Svadobné plány
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.01. 201137. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201136. kapitola - Zakladatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201135. kapitola - Mysľomisa, pergamen a spoločnosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201134. kapitola - Ranná návšteva
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.01. 201133. kapitola - Vypožičané šťastie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.01. 201132. kapitola - Les
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.01. 201131. kapitola - Zámena osôb
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.01. 201130. kapitola - U kančej hlavy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.01. 201129. kapitola - Draco a Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.01. 201128. kapitola - Harryho postrehy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.01. 201127. kapitola Láskavosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.12. 201026. kapitola - Záhadné správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.12. 201025. kapitola - Hórovi synovia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.12. 201024. kapitola - Priatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.12. 201023. kapitola - Pradiarska ulička
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.12. 201022. kapitola - Elixíry šťastia a ako ich pripraviť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.12. 201021. kapitola - Úvahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201020. kapitola - Viteál
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201019. kapitola - Vlaky a prach
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.12. 201018. kapitola - Zásahy a protizásahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.12. 201017. kapitola - Temné znamenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.12. 201016. kapitola - Kúzla a odkazy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.12. 201015. kapitola - Manor a spomienky
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.12. 201014. kapitola - Snovlezci plaziví
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.12. 201013. kapitola - Dover
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.12. 201012. kapitola - Prenášadlá
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.12. 201011. kapitola - Luna
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.11. 201010. kapitola - Zničené sny
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.11. 20109. kapitola - Dracove rozhovory
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.11. 20108. kapitola - Grimmauldovo námestie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )27.11. 20107. kapitola - Dracova dilema
Cheryl Dyson: ( Jimmi )26.11. 20106. kapitola - Harryho izba
Cheryl Dyson: ( Jimmi )25.11. 20105. kapitola - Hlavný stan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.11. 20104. kapitola - Prepad
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.11. 20103. kapitola - Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.11. 20102. kapitola - Hermiona
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.11. 20101. kapitola - Draco
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )09.10. 2010Úvod k poviedke