Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Draco: Zrod fénixa

43. kapitola - Smrťožrúti

Draco: Zrod fénixa
Vložené: Jimmi - 13.02. 2011 Téma: Draco: Zrod fénixa
Jimmi nám napísal:
Ďalšia kapitola :D
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

DRACO: PHOENIX RISING

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3414902/43/Draco_Phoenix_Rising

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

  VAROVANIE: POVIEDKA BOLA NAPÍSANÁ PRED VYDANÍM SIEDMEJ KNIHY. AKÁKOĽVEK ZHODA JE ČISTO NÁHODNÁ. VARIABILNÁ DĹŽKA KAPITOL. POUŽITIE ČESKÝCH NÁZVOV, AK SA MI PÁČIA VIAC.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson, ktorá napísala túto fanfiction.

 

Kapitola štyridsiata tretia - Smrťožrúti

Hermiona nejasne začula, ako na nich Harry volá z z miestnosti s trofejami. Draco sedel na zemi, opieral sa o vitrínu s pošvami na meče a Hermiona sedela v jeho lone, príjemne stratená v opare blaženosti.

Harryho hlas zosilnel, keď vošiel do Galérie s brnením. Hermiona si s úsilím vybojovala cestu z Dracovho náručia a trasľavo sa postavila.

"Tu sme!" jasne zavolala. Chytila Draca za ruku a vytiahla ho na nohy. Prekvapene si všimla, že sa tvári rovnako omámene, ako sa ona cíti.

Harry na nich zažmurkal, keď sa priblížil. Hermiona sa zachichotala nad Dracovým rozstrapateným vzhľadom.

"Niečo ruším?" sucho sa spýtal Harry.

Hermiona pokrútila hlavou, ale Draco povedal: "Áno. Potter, nedokážeš sa vypariť?"

"Nevadí," odvetila Hermiona. "My sme sa len... pozerali na tie exponáty. Čo ti Dobby musel povedať?"

Harry sa zamračil.

"Malfoy, počul si už niekedy o Rade škriatkov?"

Draco si prestal uhládzať vlasy do ich normálnej dokonalosti, hoci Hermiona si myslela, že vyzeral rozkošne, keď mu viseli do očí ako strieborné závesy...

"Rada čoho?" spýtal sa.

"To som si myslel. V tejto chvíli na tom nezáleží. Ideme po tú mapu, spomínate si?"

"Akú mapu?" vybuchol Draco.

"Uvidíš. Poďme. Čím skôr to skontrolujeme, tím skôr sa vy dvaja vrátite k muchľovaniu."

Hermiona sa začervenala, ale Draco sa zasmial.

"Najmúdrejšia veta, ktorú si za celý týždeň povedal, Potter."

Boli skoro na štvrtom poschodí, keď ich zastavil výkrik pod nimi. Zastali a nakukli cez zábradlie na Ginny Weasleyovú, ktorá uháňala hore schodmi a vyzerala rozrušene.

Hermione stiahlo žalúdok, keď ju napadlo, že dostali zlé správy o Percym.

"Harry, poď rýchlo!" zajačala Ginny, keď bola dosť blízko, aby ju počuli. "Susan Bonesová práve zabila Carrowovcov!"

"Urobila čo?"

Harry uháňal za ňou, berúc schody po dvoch, nasledovaný Hermionou a Dracom.

"Pokúsila sa dostať Greybacka, ale zakaždým sa pred jej Avadou uhol. Skoro vyhodila jeho celu do vzduchu. Moody ho musel omráčiť a presťahovať."

ooOoo

Vo Veľkej sieni bola atmosféra šokovaného ticha.

"Ako sa to stalo?" spýtala sa Hermiona Freda s Georgeom, ktorí stáli nablízku.

"Prišli sme sem a oznámili, že je Percy nažive," povedal Fred.

"Mama sa zase zosypala, keď sa dozvedela, že ho držia v zajatí," pokračoval George.

"Pravdepodobne mučia."

"Susan vstala a vyšla von."

"Zvonka prišiel Hagrid a začul tie výkriky."

"Susan kričala, volala ich vrahmi."

"Kým po nej Hagrid skočil, pre Carrowovcov bolo príliš neskoro a Greyback bol pekne popálený."

"Blbé, že Hagrid nebol trochu pomalší," sucho prehovoril Draco. Nikto mu neprotirečil.

"A Červochvost?" spýtala sa Hermiona.

"Nevie, kto alebo čo to je. Nechala ho na pokoji."

"Ďalšia škoda," poznamenal Draco. "Mali sme dať na jeho klietku menovku."

"Kde je Susan?" spýtal sa Neville. S Lunou začuli koniec príbehu.

"Pod sedatívami v nemocničnom krídle," povedala Ginny.

"Budú ju musieť samozrejme odovzdať ministerstvu," dodal Fred.

"McGonagallová ich šla kontaktovať."

"Pôjdem sa posadiť ku Susan," potichu povedal Neville. "Po tom, čo sa stalo mojej starkej, trochu chápem, ako sa cíti."

"Pôjdem s tebou," ozvala sa Luna.

Bill Weasley sa postavil z miesta, kde sedel pri svojich rodičoch.

"Keďže je nás tu väčšina," povedal, "chcem vám niečo oznámiť. Rozhodli sme sa, že svadba bude pätnásteho augusta a obrad bude vonku, pri jazere. Všetci ste samozrejme pozvaní."

Fleur náhle prepukla v plač a utiekla zo Siene. Bill sa ponáhľal za ňou. Draco sa tváril zmätene.

"Čo je? Teraz sa nechce vydávať?" spýtal sa. Hermiona prevrátila očami. Chlapi sú občas takí tupí.

"Toto mal byť najšťastnejší okamih jej života a pozri, čo sa stalo. Percyho uniesli. Všade sú smrťožrúti. Ministerstvo je v nebezpečenstve. Voldemort je na úplne neznámom mieste... samozrejme, že je rozrušená."

"Možno by tú svadbu mali odložiť," navrhol Harry.

"Nuž, tým by priznali porážku, nie?" dôrazne odvetila Hermiona. Ginny prikývla.

"Radšej sa pôjdem porozprávať s Ronom," rozhodol sa Harry. S Ginny odišli preč.

Hermiona sa vážne pozrela na Draca.

"Musíme ísť dnes večer," potichu prehovorila. Jeho strieborný pohľad sa zaostril. "Mám pocit, že už nám veľa času nezostáva."

ooOoo

Draco prekĺzol veľkými vchodovými dverami s krátkou spomienkou na to množstvo krát, kedy sa tými istými dverami vykradol von. Teraz tie dni vyzerali také bezstarostné a jednoduché.

Zbehol po schodoch a zabočil za hrad, aby našiel Rona Weasleyho a Nevilla Longbottoma, ako na neho čakajú.

"Kde je Grangerová?"

Ron vydal zhnusený zvuk a dokonca v tme si Draco dokázal predstaviť, ako prevrátil očami.

"Zastavila sa v knižnici, aby zase niečo skontrolovala. Keby dokázala nájsť spôsob, ako zo sebou zobrať celú knižnicu, urobila by to."

Draco vzhliadol k oblohe. Nebolo vidno žiadne hviezdy. Krátko po zotmení sa začali valiť mraky. Longbottom zazíval.

Konečne sa prihnala Hermiona.

"Prepáčte," povedala. "Poďme."

Naskočili na metly - Hermiona šla s Dracom bez toho, aby si niečo povedali a on si prial, aby mal svoju vlastnú metlu. Bola na Malfoy Manore. Dokonca Weasleyho metla bola lepšia než tá podradná školská metla, na ktorej Draco letel. Našťastie to bolo iba na krátku vzdialenosť. Keď boli za múrom školy, odmiestnili sa.

V noci bol cintorín pri Godrikovej úžľabine hrôzostrašný, čo sa asi dalo povedať o všetkých cintorínoch. Dážď nárazovito udieral.

"Dokonalá noc na kopanie hrobov," veselo prehovoril Draco. Weasley mu venoval otrávený pohľad.

Hermiona priniesla batoh naplnený zásobami. Soľ bola v daždi zbytočná, ale tiež priniesla so sebou piesok. Nasypala ho do pentagramu okolo hrobu Lily Potterovej. Sviečky boli väčšia výzva, pretože krátko predtým, ako ich zapálili, začalo poriadne pršať. Po tom, čo niekoľkokrát zhasli, Hermiona zabavila blízku vázu, rozbila ju a premenila na kryty nad sviečkami.

Hermiona už skôr poučila Nevilla o jeho časti a on svoju štvrtinu vyvolal dosť nervózne, ale podarilo sa mu nezakoktať sa. Ron s Dracom odviedli svoju časť a keď bol kruh úplný, Hermiona vytiahla prútik a začala so zložitým zaklínadlom, aby zrušila tie ochrany.

Kým čakali, rýchlo boli premočení. Draco mal na sebe plášť, ale kapucňa ho len málo chránila pred dažďom. Odfúkol kvapku vody, ktorá mu visela na špičke nosa.

Hermiona konečne skončila a rýchlo vykonala ďalšie kúzlo. Klesla v úľave.

"Myslím, že to zabralo," povedala. "Žiadne ochranné čiary."

Draco o nej ani na chvíľu nepochyboval.

"V poriadku, dostaňme odtiaľto tú hlinu."

"Počkať! Chcem toto miesto narušiť tak málo, ako sa len dá," prehovorila Hermiona. "Nielen preto, že je to správne, ale aj preto, že nechcem, aby Voldemort vedel, že sme tu boli, ak je to možné."

Štvorica použila prútiky, aby odrezala trávnatý vrcholec z hrobu. Odložila ho opatrne nabok a odhalila tak zem pod ním. Po tomto to bola vyložene makačka odlevitovať preč toľko hliny, koľko len dokázali - zeme, ktorá sa rýchla menila na ťažké blato.

Nakoniec sa dal vidieť vrch truhly. Ledva mali čas vydýchnuť si úľavou pred prasknutiami z premiestnenia, ktoré ich šokom vyhnali z ich unavenej strnulosti.

Medzi nimi stáli traja maskovaní smrťožrúti. Nastal okamih ohromeného mlčania, než všetci prepukli v čin.

Draco sa hodil nabok a namieril ranu, z ktorej sa jeden zo smrťožrútov roztiahol na chrbte. Hermiona vykríkla, keď ju niečo zasiahlo. Draco sa na ňu znepokojene pozrel, ale vďakabohu stála na nohách.

Začul Weasleyho vykríknuť a obzrel sa, aby videl Rona zohnúť sa pred zeleným svetlom. Weasley vystrelil oranžový úder na svojho útočníka, ktorý sa na blate šmykol a tesne sa mu vyhol.

Neville kľačal na jednom kolene, šialene pálil kúzla zo svojho prútika na utekajúceho smrťožrúta ako americký pištoľník.

Hermiona sa zachichotala a rozhodila rukami doširoka prv, než sa zatočila v kruhu. Draco zastonal. Kúzlo pomätenia. Namieril na ňu prútik s úmyslom, že to kúzlo zruší, ale smrťožrút, ktorého pôvodne zasiahol, bol znova na nohách. Draco pocítil, ako ho za kapucňu potiahlo nejaké kúzlo, keď letelo okolo neho a na okamih sa vyplašil, dúfajúc, že mu nespálilo vlasy. Strelil po tom mužovi nepresné kúzlo a pokúsil sa dostať k Hermione.

Nevillov protivník sa náhle otočil a Longbottoma plne niečím zasiahol. Neville padol k zemi ako kameň.

Pri Dracovi strelilo ďalšie kúzlo a on sa obzrel, než vyslal svoj patentovaný vietor so silou víchrice na toho muža, ktorý sa zázračne udržal na nohách a nespadol.

"Malfoy!" zajačal ten smrťožrút, keď ho spoznal. Draco poriadne zahrešil. Predpokladal, že tí smrťožrúti sú bežní poskokovia, ako Crabbe, Goyle a Macnair. Teraz si nebol istý. Čo ak Temný pán poslal niekoho schopného, ako Larsa alebo Mulcibera? Ako keby na zavolanie, Ron šiel s výkrikom k zemi. Draco strelil na Weasleyho útočníka kúzlo Absolútneho znecitlivenia tesne predtým, ako ho zahalila bolesť.

Draco klesol na koleno, kým sa snažil bojovať s oslepujúcim mučením. Nevillov útočník zasiahol Draca kliatbou Cruciatus - ten druhý sa hrôzostrašne smial a Malfoy pocítil strach, ktorý začal byť silnejší než jeho bolesť.

"Si nažive, Draco," zajačal Mulciber. "Ušiel si od nás kvôli tomuto? Kvôli dievčaťu?"

Agónia prinútila Draca padnúť na kolená. Jednou rukou sa oprel o blato a trhane ho zvieral, keď sa pokúšal nevykríknuť. Zuby mal v tom úsilí zaťaté, aby si neodhryzol jazyk.

"Vrátiš sa k nám, keď bude mŕtva?" konverzačne pokračoval Mulciber. "Poďme to zistiť, dobre?"

Ronov zamietavý nárek za ním Dracovi napovedal, že Weasley je nažive, ale nemá prútik.

Mulciber zdvihol svoj vlastný a namieril ho na Hermionu. Dracov prútik bol stále zovretý v jeho ruke. S použitím každej unce svojej sily bojoval proti Cruciatu a zdvihol prútik. Zdalo sa, že sa pohybuje ako v spomalenom filme - pomaly, príliš pomaly. Z Mulciberovho prútika vyrazilo zelené svetlo.

"Avada Kedavra!" vykríkol Draco cez závoj červenej. Mulciber padol ako podťatý a Draco bol náhle slobodný. Len na okamih klesol do blata, než sa začal štverať k Hermioninmu nehybnému telu.

"Ty si zabil Mulcibera?" neveriacky zajačal ten druhý smrťožrút. "Malfoy?"

Draco zastavil dosť dlho na to, aby toho bastarda omráčil - Rabastana alebo Antonina, pomyslel si, a potom kolísal Hermionu vo svojom mokrom náručí.

"Ach, bože, nedovoľ, aby bola mŕtva," prosil, skoro ohromený tým, ako veľmi potreboval, aby to bola pravda. Trochu ju posunul a zdvihol zablatenú ruku, aby nahmatal pulz na jej krku. K jeho naprostému šoku na neho jej hnedé oči polojasne zažmurkali.

"Spadla som," povedala hlasitým šeptom a zachichotala sa.

Draco si v úľave privinul jej tvár na svoju hruď a pocítil, ako ho v očiach na chvíľočku bodla rozpálená vlhkosť.

"Hmmm, si teplý a tak pekne voniaš," priadla Hermiona. Hlas mala pritlmený jeho košeľou. "Poznám ťa?"

Draco sa nežne usmial a dotkol sa jej svojím prútikom, aby zrušil Kúzlo pomätenia. Jej zasnený pohľad sa okamžite vyčistil.

"Čo sa stalo?" spýtala sa.

"Neviem," priznal Draco. "Myslel som, že si mŕtva."

"Zakopla," povedal spoza neho Ron. "Práve keď to kúzlo vrhol - tesne ju minulo."

Draco stočil hlavu, aby sa pozrel na Weasleyho. Ron ležal v blate, vyzeral, ako keby sa dovliekol na rukách.

"Si v poriadku, Weasley?"

"Nemôžem pohnúť nohami. A prišiel som o prútik."

Draco zrušil na Ronovi zaklínadlo zviazaných nôh, kým Hermiona privolala jeho prútik, ktorý jej priletel do ruky z blízkeho kríka.

"Kde je Neville?" vykríkla, keď sa Ron postavil a získal svoj prútik. Draco jej pomohol na nohy.

"Šiel k zemi tam niekde," povedal a ukázal na to miesto. Ak smrťožrút, ktorý ho zasiahol, bol Dolohov, Longbottom už možno nevstane. Ron sa ponáhľal skontrolovať Nevilla a Draco prešiel k Ronovmu predchádzajúcemu útočníkovi, ktorý bol stále stuhnutý od Dracovho kúzla Absolútneho znecitlivenia. Malfoy si kľakol a strhol mu masku.

"Ahoj, Gerald," povedal Goylovi. "Milé ťa opäť vidieť."

V smrťožrútových očiach sa na chvíľu objavilo prekvapenie, ale Draco ho opustil, aby zložil masku z Titusa Mulcibera, ktorého mŕtve  nevidiace oči hľadeli do dažďa.

"Neville je v poriadku!" zavolal Ron. "Vyzerá, ako keby dostal Omračovák!"  

Hermiona sa pripojila k Dracovi. Pri pohľade na Mulcibera zalapala po dychu.

"Môj bože! Ty si -?"

Draco prikývol a bez humoru sa zasmial. "Vyzerá to, že som skutočne vrah."

"Nemôžem tomu uveriť," zamrmlala a Dracova čeľusť sa zaťala. Jednal impulzívne, ale neváhal použiť Neodpustiteľnú. Potter by to nikdy neurobil. Bol by použil omračujúce alebo odzbrojujúce kúzlo alebo niečo nesmrteľné. Teraz Hermiona vedela, čoho je schopný. Bez ohľadu na to, že to urobil kvôli nej, jednako bude poriadne vydesená. Prakticky dokázal vycítiť, ako sa od neho odtiahla.

Draco sa otočil a prudko prešiel k poslednému smrťožrútovi. Nemal chuť stretnúť sa s jej obviňujúcim pohľadom. Keď mu strhol masku, zistil, že je to Dolohov v bezvedomí. Malfoy vyčaroval povrazy, aby ho pevnejšie zviazal a potom to isté urobil Goylovi. Odlevitoval ich a priviazal k blízkym náhrobným kameňom, aby sa uistil, že nebudú mať výhľad na to, čo sa malo udiať.

Neville bol hore, vyzeral dosť mrzuto, že sa dal vyradiť. Hermiona sa dotkla Malfoyovho pleca.

"Draco -" začala, ale striasol ju.

"Poďme to dokončiť skôr, než pošle posily."

"Ako vedeli, že sme tu?" spýtal sa Ron. "Myslel som, že sme tie ochrany zlomili."

Hermiona vrhla do hrobu kúzlo a odhalila ďalšiu sadu žiariacich čiar.

"Ako som mohla byť taká hlúpa?" vykríkla. "Ďalšie ochrany, rovno nad rakvou. Malo ma to napadnúť!"

"Na tom nezáleží," odsekol Draco. "Už boli spustené, takže si s nimi nemusíme ďalej robiť starosti." Vydal strohé príkazy a Hermiona sa postavila na okraj hrobu, pripravená na čokoľvek, kým ostatní vrhali otváracie kúzla. Vrchnák rakvy s prasknutím vyletel dohora a všetci vrhli kúzlo Lumos.

Mŕtvola Lily Potterovej nebola krajšia než akékoľvek iné telo, ktoré bolo viac než desaťročie v zemi. Vlasy mala nevýrazne červené a vyzerali príliš živé na šedastej lebke.

Hermiona sa so vzlykom odvrátila a tí druhí dvaja vyzerali, že im bude asi zle. Draco ich ignoroval a kľakol si, aby zbližša preskúmal to telo, keď zvýšil svetlo zo svojho prútika. Lúče svetla sa odrazili od predmetu na Lilynom ľavom zápästí - Bystrohlavovej náramok.

"Takže... kto sa hlási, že tam zoskočí a zoberie ho?" veselo sa spýtal Draco. Weasley s Longbottomom zdesení obaja ukročili. Draco si vzdychol. "To som si myslel."

Prekliati hákliví chrabromilčania.

"Počkať, môže to byť pasca!" povedala Hermiona. "Nemôžeme ten náramok len odlevitovať von?"

Niekoľkokrát to skúsila, ale nedokázala ho poriadne stiahnuť cez zápästné kosti, hoci sa zdalo byť nemožné, že to nejde. Draco zaklial a impulzívne skočil do hrobu, ignorujúc Hermionin výkrik protestu.

Draco bol pripravený asi na čokoľvek, ale aj tak ho zaskočilo, keď sa Lily Potterová posadila a zovrela okolo jeho nohy kostnatú ruku.

Hermiona  vykríkla, keď sa Lilyna mŕtvola začala zdvíhať a ovísajúca čeľusť sa otvorila. Chrabromilčania začali na to telo vrhať kúzla, kým šialene kričali. Draco tiež začal kričať s nádejou, že ho cez ten hluk bude počuť.

"Prestaňte!" jačal. "Inferiovia sú imúnni, krucinál! Už sú mŕtvi!"

Záblesky svetla sa buď od mŕtvoly odrazili alebo ich pohltila. Niekoľko odrazených kúzel skoro zasiahlo Draca. Ak ho niektorí z tých idiotov omráči, je mŕtvy.

"PRESTAŇTE!" zareval. Lilyna tvár sa pritiahla blízko k Dracovmu rozkroku, keď sa vyťahovala dohora s bolestivým zovretím jeho kolena. Cítil, ako mu rýchlo prestáva v nohe cirkulovať krv. Vytiahol ľavú ruku a udržiaval tie cvakajúce zuby od seba silným zovretím jej čeľuste. Prikrčil sa, keď jeho prsty prenikli do rozkladajúcich sa častí.

Blízkosť jeho tela ju zjavne nabudila a snažila sa otočiť hlavu a zahryznúť Dracovi do ruky. Mala neuveriteľnú silu a Draco cítil, ako sa jeho svaly tou námahou napínajú.

"Draco!" vykríkla Hermiona. "Čo by sme mali urobiť?"

"Nič!" hlasno precedil pomedzi zuby. Namieril na Inferiusa svoj prútik a začal odriekavať. Zväzovanie bolo účinné voči nemŕtvym a podobným hrôzam, ale prekliato dlho trvalo, kým sa vyčarovalo.

Lilyna druhá kostnatá ruka sa zdvihla dohora a zakvačila sa o jeho opasok, ťahajúc svoje dlhé nechty po jeho páse. Draco sebou trhol, ale jeho odriekanie neochablo. Náhle sa Inferius na neho zdvihol a on uskočil dozadu, aby sa vyhol zubom, ktoré cvakli tam, kde bolo pred sekundou jeho brucho. Dracovo odriekanie zosilnelo na krik a nakoniec tmavofialový mrak začal obklopovať to telo.

Inferius začal kvíliť - hrôzostrašný, nesvetský zvuk, z ktorého sa Dracovi zježili chĺpky na krku - ako keby vycítil, že mu jeho korisť začína unikať. Cvakajúce čeľuste chňapali po vzduchu ešte divokejšie a zbesilejšie. Potom sa prestal hýbať. Draco už bol úplne premočený. Pokrytý potom zvnútra a dažďom zvonka. Dychčal od vyčerpania.

"Zlez zo mňa," prikázal. Inferius poslušne poslúchol a on cítil, ako sa mu do ľavej nohy začína znova vlievať krv. Pokusne s ňou zatriasol. Lilyno telo sa od neho odtiahlo. Zdalo sa, že očné jamky na neho hľadia zlovestne.

"Teraz mi daj ten náramok," vyprskol. Načiahla kostnatú ruku k náramku a ľahko ho zo zápästia druhej ruky stiahla dole. Kýval sa medzi skoro bezmäsitými kosťami jej prstov.

"Dobre," povedal. "To bolo príliš ľahké. Dajte mi niečo, do čoho ho dáme."

Hermiona mu podala kožené vrecko, v ktorom bol piesok.

Draco ho otvorené podržal pod náramkom.

"Pusti ho," prikázal. Zafírmi pokrytá tretka vkĺzla do vrecka a Draco ho vyhodil von z hrobu. Ak na ňom bolo ďalšie kúzlo, môžu sa ním zaoberať, keď sa vrátia na Rokfort.

"Teraz si ľahni ako dobré mŕtve telo," prikázal a Inferius poslušne, aj keď trochu zlostne, obnovil svoju pôvodnú polohu. Draco sa odlevitoval von z tej diery a kúzlom zatreskol vrchnák rakvy.

"Mali by sme ju takto nechať?" ustarane sa spýtala Hermiona. Smutne sa na ňu pozrel.

"To nie je Lily Potterová. Len telesná schránka, oživená temným kúzlom. Bude ležať nehybne, akonáhle dáme tú zem nazad."

"Nemôžeme ju oslobodiť?"

"Nemáme čas. Každú chvíľu sa Temný pán začne čudovať, kde má svojich poskokov, ak ich poslal skontrolovať ochrany a vrátiť sa. Musíme odtiaľto pekelne rýchlo vypadnúť. Ak chceš, vrátime sa neskôr." Hlas mal ostrejší než zamýšľal.

Hermiona rozvážne prikývla a zdvihla bradu.

"Potom to poďme zakryť," povedala a začali prenášať hlinu späť na hrob. Keď bola tá špinavá práca dokončená, vrátili nazad trávnatý kopček. Draco sa rozhliadol. Celý priestor bol rozhádzaný a zablatený - vyzeral ako...  nuž, vyzeral, ako keby sa tu odohrala bitka.

"Toľko k tomu byť nenápadní," poznamenal.

"Už s tým nič nenarobíme," povedala Hermiona, keď balila blikotajúce a zhasnuté sviečky. Hodila ich do vaku s náramkom a prehodila si ho cez plecia. Využila chvíľu, aby opravila a dala nazad vázu, čo z blízkeho hrobu ukradla, niečo, čo by Dracovi vôbec nenapadlo. "Čo by sme mali urobiť s...?" Ukázala na Mulcibera.

"Budeme ho musieť zobrať. Aj ostatných. Nemá zmysel informovať, čo sme urobili. Ak skontroluje ten viteál, bude vedieť, že ho máme a celé tajomstvo je vonku. Nemám v pláne nechať mu nejakých svedkov, živých či mŕtvych."

Ron dostal na starosť Geralda Goyla a Hermiona schmatla Antonina Dolohova. Draco čiastočne nadvihol Mulciberovo telo. Štvorica sprisahancov a trojica vyradených smrťožrútov sa primiestnila blízko vonkajšej steny Rokfortu, pokrytá blatom, ktoré ani dážď nedokázal odplaviť.

Dokonca s metlami to bude dlhá, mlčanlivá cesta nazad na hrad.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 24.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 19.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: soraki - 24.02. 2011
Merline, to bylo od Voldyho pěkně hnusný... jsem ráda, že nevzali Harryho se sebou - i když možná by jej to donutilo používat neodpustitelné Omlouvám se, za nekomentování, byli jsme nemocní, takže teď zpětně dočítám, co jsem promeškala... ale poctivě okomentuju každou kapitolu, i když bych nejraději jela dál a dál... Díky moc

Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: kukuriciarka - 16.02. 2011
neskutočná kapitola!!! toto som potrebovala ako soľ veľmi pekne za ňu ďakujem fuu, ešte dobre, že tam nebol Harry, toho by to psychicky položilo... vidieť telo vlastnej mamy... ale nie je to o nič príjemnejšie, ani ak je to telo mamy kamaráta... proste pekne hnusné kúzlo ( chudák Draco. jeho pozíciu "vraha" mu teda vôbec nezávidím, určite sa utahne ešte viac ale hádam to Hermiona pochopí... a len pevne dúfam, že mu za to nedajú Azkaban v celej svojej kráse... už len vysvetliž, ako sa dostali k stretnutiu so smrťožrútmi, bude poriadne náročné... som zvedavá, ako to urobia a či budú musieť vyjsť s pravdou von...

Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: Hanna - 14.02. 2011
Ježiši, tak toto mohol spraviť len Voldemort. Ale nečakal, že narazí na Draca s jeho dokonalým sebaovládaním a rozvahou. Len dúfam, že to Dracovo zabitie Mulcibera nebude mať vážnejší dopad na Draca a jeho vzťah s Hermionou. Ďakujem
Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: Jimmi - 14.02. 2011
Aj ja ďakujem. Ešteže už máš pokračovanie :D

Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: kajinek - 14.02. 2011
Jedním slovem DOKONALÉ ...děkuju moc
Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: Jimmi - 14.02. 2011
Aj ja ďakujem a blahoželám k prvému komentáru :D

Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: mima1990 - 13.02. 2011
Proste úúúúžasne,fakt nemám slov :))
Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: Jimmi - 14.02. 2011
Ďakujem a blahoželám k prvému komentáru. Nemáš predstavu aké zázraky vie vyvolať nový nick, čo okomentuje. Díky, díky, díky.

Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: denice - 13.02. 2011
Tak pěkně to začalo, když je Harry nachytal, jak se jen... dívají na exponáty, Draco celý rozcuchaný. Pak začalo drama, chudák Susan, doufám, že ji za toto nezavřou do Azkabanu. rozhodně nebyla zodpovědná za to, co udělala, ale čert věř ministerstvu. Hřbitov v Godrickově Dolu je příšerné místo i bez smrtijedů, bylo štěstí, že se povedlo všechny zneškodnit. Věřím, že Hermiona nezavrhne Draca za to, že ji bránil, ještě k tomu pod vlivem Cruciatu. A pak ta příšerná scéna s Lilyným tělem, ještě štěstí, že tam byl Draco, který věděl, co dělat. Voldemort je opravdu ničeho se neštítící zrůda. Doufám, že Harry se nikdy nedozví podrobnosti této výpravy, je vážně štěstí, že ho vynechali. Místo i atmosféra byly velmi sugestivně popsané, tu čokoládu to opravdu chtělo... Moc děkuji
Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: Jimmi - 14.02. 2011
Ešte si ju zober k 47. kapitole. Som potvora, viem :D Ďakujem moc za podporu.

Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: teriisek - 13.02. 2011
Ou, tak tohle jsem nečekala:( oni vážně nemůžou nikam vyrazit, aniž by se to nepodělalo, že? Bude se jim trošku blbě vysvětlovat, že vůbec nikde nebyli, když s sebou přitáhli tři Smrtijedy... a ten začátek mě naprosto šokoval, nečekala bych, že Susan by něčeho takového byla schopná... škoda, že netrefila Šedohřbeta, aspoň by měli pokoj od toho nejhoršího... Ale je fajn, že mají další viteál - a moc dobře, že tam s nimi nebyl Harry, i kdyby býval byl ochotný ten hrob otevřít, což si myslím, že by nebyl, asi těžko by zvládl nechat Draca zneškodnit jeho matku:( Kapitola tradičně skvělá, kolik že těch viteálů ještě zbývá? Jeden nebo víc? Snad se jim podaří dovést to do konce a nic se jim nestane - už teď to bylo o vlásek:( Díky moc za překlad, těším se na pokračování!
Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: Jimmi - 14.02. 2011
Už moc nezostáva a toľko sa toho má ešte udiať. Ďakujem za komentár, dúfam, že v napätí zostaneš až do predposlednej kapitoly :D

Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: anonym - 13.02. 2011
uvidíme ako zničia náramok.

Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: Zuzana - 13.02. 2011
Zjedla som pol krabice čokoládového dezertu a teraz som ešte k tomu šoku z cintorína dostala ešte nejaký šok z cukru :D trasú sa mi ruky :D kým dočítam poviedku do konca asi ma porazí :D Lily mi bolo strašne ľúto aj keď je už mŕtva. Dobre, že tam Harryho nezobrali, toto by nedokázal. Zajali ďalších smrťožrútov :) Draco si už môže vytlačiť vizitky "lovec smrťožrútov" A teraz by sa mohli vrátiť k muchľovaniu :D Percyho nech oslobodí rád. Nech robia aj oni niečo. Suzan by mala dostať medailu a nie vyšetrovanie ministerstvom, alebo vďaka nej ujde Fenrir? Super kapitola. Ďakujem za skvelý preklad.
Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: Jimmi - 14.02. 2011
Poklade, díky.

Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: JSark - 13.02. 2011
Fuj, Voldy je fakt zvrhlý.

Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: Lucka - 13.02. 2011
Aaach. Práve predýchavam infakrt v spojení s porážkou. Paráááááda! Uf, úplne ma to vyčerpalo. Vôbec Draca z Avady neobviňujem. Nepochybne to bol reflex. Asi by som reagovala rovnako/podobne, keby som bola v takej situácii. Ďakujem Jimmi, úžasný preklad.
Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: Jimmi - 14.02. 2011
Aj ja ďakujem za komentár. Potešil :D

Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: Maenea - 13.02. 2011
Tak si tak říkám, že na to, že to jsou "jen" studenti, jsou schopní zajmout/zabít mnohem starší kouzelníky. neříkám, že je to nemožné, přecejen jsou ve většině případů popisovaní jako chytří, ale i tak mají štěstí. A já jim to přeju. Protože ty bitky jsou super. A to dostávání se k viteálům taky. Inferius - je to někde vysvětlené, nebo je to vynález autorky? Líbí se mi ten nápad. Takové anglické Zombie. díky
Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: Lucka - 13.02. 2011
Nie je to výmysel autorky. Inferiovia boli často spomínaní v 6 a 7 diele HP. Dovolím si citovať SS : Inferius je mŕtvola, ktorú oživilo zaklínadlo čiernej mágie. Nie je živá, iba sa používa ako bábka, kt. robí to, čo chce čarodejník.  
Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: Maenea - 13.02. 2011
Díky, po 5 díle mám veliké mezery. Ale dostala jsem na Vánoce audioknihy HP, takže jen co mi zkončí zkouškové, začnu pracovat na nápravě, protže si na ně vážně nevzpomínám. Ale je taky fakt, že 6 i 7 jsem přečetla za dva dny (každá 2 dny), takže mi asi některé detaily utekly...
Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: Jimmi - 14.02. 2011
Tak to sme na tom podobne. Len ku mne k tomu prirátaj aj päťku. Občas keď musím niečo hľadať, ostávam v nemom úžase nad tým, čo mi ušlo a čo si vôbec nepamätám. Tiež plánujem vrátiť sa. Len kedy? Díky moc

Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: Svetluska - 13.02. 2011
Teda, jsem úplně vyděšená představou oživlé mrtvoly Lily Potterové. Chudák Harry...Ovšem všechna čest Dracovi, že do toho hrobu vlezl. Navíc dle mého jedna Avada při obraně někoho jiného z něj vraha nedělá. Těším se na další kapitolku a děkuji za krásný překlad.
Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: Jimmi - 14.02. 2011
Aj ja ďakujem za komentár.

Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: doda357 - 13.02. 2011
Táto kapitola bola fakt akčná. Ešte zopár takýchto zvratov a už mi neostanú nechty To bol brutál V dobrom slova zmysle. Najskôr to začalo tak nevinne, Harry ich načapal, keď sa objímali a potom zrazu Susan zabila Carrowovcov, potom zosypanie pani Weasleyovej. Na Fleurinom mieste by som tú svadbu zrušila... A potom odišli na cintorín. Už som len odhadovala, čo sa dokašle....Ale toto ma nenapadlo. Mali byť trošku opatrnejší, ale aj tak som očakávala komplikácie Pri tej ich bitke som bola strašne napätá. Keď zasiahli Hermionu, potom keď sa Draco oslobodil spod Cruciatusu.... no proste úžas Už majú ďalších smrťožrútov do zásoby No, takže Draco zabil Mulcibera.... Myslím, že v tej vojne to nebude jeho jediná obeť... No a potom Lily.... no coment....to bolo hrozné. Jediné šťastie, že Draco poznal to kúzlo. Som zvedavá, čo sa stane ďalej. Teším sa ako malá Ďakujem, bolo to úžasné 
Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: Jimmi - 14.02. 2011
Čochvíľa ma dobehneš, vieš to? Asi by som si mala švihnúť. Už len štyri kapitoly, neskutočné. Ďakujem ti strašne moc za všetko. A dúfam, že tebe plány na tento týždeň vychádzajú - mne nie. K prekladu sa asi nedostanem, makám o dušu, len mám také pauzičky kým to dobehne a tak, takže sa snažím aspoň odpísať na komentáre.

Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: bbarka - 13.02. 2011
Toto bolo...ach, ježiši...z čokolády som zhltla polovicu...a nie je mi bohvieako lepšie...som strašne strašne rada, že tam nebol Harry...toto som si opakovala odkedy sa posadila až do konca...akože vážne, toto by nepredýchal...ale bolo to napísane sakra perfektne (ja by som asi nemala žalúdok napísať niečo také, aj kebyže mám ten dar, že viem niečo napísať)...a najviac ma prekvapil Draco...že nespanikáril, že vedel, čo musí urobiť...uf...zase jedna z tých kapitol, kedy asi nedám dokopy lepší komentár...ďakujem veľmi pekne...bol to zážitok
Re: 43. kapitola - Smrťožrúti Od: Jimmi - 13.02. 2011
No tak to sme dve. Ja som práve zhltla polovicu tej valentínskej... ale dnes som si vylepšila náladu na trojke z Potkaníka, takže... Ďakujem moc. Inak ďalšiu mám v pošte, takže snáď pridám zajtra. Naozaj dúfam, že tento týždeň bude voľnejší.

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201151. kapitola - Epilóg
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201150. kapitola - Pravý chrabromilčan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201149. kapitola - Snapovo odhalenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201148. kapitola - Avada Kedavra
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201147. kapitola - Druhá komnata
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.02. 201146. kapitola - Bellatrix Lestrangeová
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201145. kapitola - Záchrana a útek
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201144.kapitola - Dracovo prekvapenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.02. 201143. kapitola - Smrťožrúti
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.02. 201138. kapitola BONUS - Percy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.02. 201142. kapitola - Rada škriatkov
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.02. 201141. kapitola - Dôležité správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.02. 201140. kapitola - Dracov fanklub
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.01. 201139. kapitola - Správa od Snapa
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.01. 201138. kapitola - Svadobné plány
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.01. 201137. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201136. kapitola - Zakladatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201135. kapitola - Mysľomisa, pergamen a spoločnosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201134. kapitola - Ranná návšteva
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.01. 201133. kapitola - Vypožičané šťastie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.01. 201132. kapitola - Les
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.01. 201131. kapitola - Zámena osôb
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.01. 201130. kapitola - U kančej hlavy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.01. 201129. kapitola - Draco a Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.01. 201128. kapitola - Harryho postrehy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.01. 201127. kapitola Láskavosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.12. 201026. kapitola - Záhadné správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.12. 201025. kapitola - Hórovi synovia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.12. 201024. kapitola - Priatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.12. 201023. kapitola - Pradiarska ulička
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.12. 201022. kapitola - Elixíry šťastia a ako ich pripraviť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.12. 201021. kapitola - Úvahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201020. kapitola - Viteál
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201019. kapitola - Vlaky a prach
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.12. 201018. kapitola - Zásahy a protizásahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.12. 201017. kapitola - Temné znamenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.12. 201016. kapitola - Kúzla a odkazy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.12. 201015. kapitola - Manor a spomienky
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.12. 201014. kapitola - Snovlezci plaziví
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.12. 201013. kapitola - Dover
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.12. 201012. kapitola - Prenášadlá
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.12. 201011. kapitola - Luna
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.11. 201010. kapitola - Zničené sny
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.11. 20109. kapitola - Dracove rozhovory
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.11. 20108. kapitola - Grimmauldovo námestie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )27.11. 20107. kapitola - Dracova dilema
Cheryl Dyson: ( Jimmi )26.11. 20106. kapitola - Harryho izba
Cheryl Dyson: ( Jimmi )25.11. 20105. kapitola - Hlavný stan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.11. 20104. kapitola - Prepad
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.11. 20103. kapitola - Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.11. 20102. kapitola - Hermiona
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.11. 20101. kapitola - Draco
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )09.10. 2010Úvod k poviedke