Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Oznamy

Zmeny v prístupoch

Oznamy
Vložené: Jimmi - 05.03. 2011 Téma: Oznamy
Jimmi nám napísal:

Zmena v prístupoch

Píšem to aj sem, pre prípad, že by ste nesledovali shoutbox...


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.


Zmena v prístupoch

Píšem to aj sem, pre prípad, že by ste nesledovali shoutbox. Od včera (5.3) je zmena v prístupoch. Premýšľala som nad tým už dávno, pretože sa mi zdalo nefér, aby sa ľudia, čo sem chodia kvôli Snamione či Drarry alebo prekladatelia, ktorí  chcú mať svoje poviedky voľne prístupne, museli obmedzovať tým, že ja vyžadujem registráciu. Trvalo to dlho, pretože išlo o unikátnu a dosť náročnú zmenu a mňa fakt teší, že sa mi to podarilo. Len dúfam, že sa mi sem teraz nenasáčkujú spamy, aby som to nemusela zase zapnúť.

Takže: prístup sa teraz nastavuje ku každej téme (väčšinou poviedka, jednorazovky majú občas spoločnú tému). Môže sa nastaviť voľný, registrovaný či dokonca len pre admina. Ku každému registrovanému prístupu je možné nastaviť prístup konkrétnej skupiny, pričom skupiny sa určujú počtom bodov, ktoré musí užívateľ dosiahnuť. Body sa prideľujú za komentáre. Zatiaľ mám skupiny so 100 a 500 bodmi, ale nie je to ničím obmedzené.

Súčasný stav: všetky dokončené poviedky sú voľne prístupné. Voľné prístupné sú aj poviedky, u ktorých stagnuje preklad. Z aktívnych poviedok má voľný prístup Bbarka, pretože ho chcela. Ostatní majú rovnakú možnosť a naopak, môžem to podľa požiadavky nastaviť opačne aj na dokončené poviedky.  Od tohto okamihu nie ste závislí na mne. Ale upozorňujem,  že mám dojem, že komentáre bez prihlásenia nezapočítava do bodov. Fakt neviem. Ale viem to podľa mena spočítať ručne, takže sa to dá teoreticky riešiť aj takto.

Čo sa týka mojich vecí. Všetky dokončené preklady sú voľne prístupné. Na rozrobených a nových veciach ponechávam registrovaný prístup. Pri ďalšej kapitole Potkaníka odskúšam prístup pre skupinu so 100 bodmi. V tejto chvíli netuším, či to po dokončení zruším alebo nie. Nová poviedka ide s prístupom s 500 bodmi. Minimálne spočiatku, kým bude nová a kým z nej budem taká nadšená ako som teraz.  

Je mi ľúto, ale nepatrím k ľuďom, ktorí príliš oceňujú anonymitu internetu. Ja budem prekladať aj pre 5 ľudí (dokonca pre jedného), pretože ma to baví, ale musím mať istotu, že si to tí ľudia cenia a mať spätnú väzbu. Vlastne ma k tomu donútila náročnosť a snaha o kvalitu pri veciach, čo mám aktuálne v pláne a overenie, že naozaj si to vážia len tí skalní. Čas, ktorý tomu venujem v porovnaní s časom na napísanie komentára – môj názor poznáte.

Ešte k počtu bodov. Včera som spočítala podľa zhody mien a nickov všetky komentáre a nanovo nastavila počet bodov. Niektorí ich mali vysoké z čias, keď započítavalo vzhliadnutie (dalo sa to naťukať F5). U niektorých mien som nevedela určiť nick, takže to započítané nie je (napr. Monika). Treba sa ozvať.

Snáď všetko. Ďakujem za pochopenie.

Jimmi

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Zmeny v prístupoch Od: lennyuchiha - 09.04. 2011
Tak tohle je můj úplně první komentář nejenom na tvých stránkách. A až znemožnění přečtení Potkaníka mě přimělo se hluboce zastydeť, nedat na vědomí jak úžasnou práci na překladech pro nás obyčejné smrtelníky, kteří s angličtinou bojují děláte. Jsou opravdu skvělý. Slibuji, že se polepším.

Re: Zmeny v prístupoch Od: Trili - 16.03. 2011
Ok A já se dneska divila že se k některým povídkám nedostávám. Pokusím se častěji komentovat. Dlouho jsem tu nebyla, v rss bylo 68 nových položek Většinou jsem pak komentovala až poslední kapitolu, někdy ani to ne Když už mě nějaká povídka zaujme, tak i pokračuji v originále
Re: Zmeny v prístupoch Od: Trili - 16.03. 2011
Jeej, teď jsem se koukla na body, jen 30 - to jsem těch komentářů za tu dobu co sem chodím nenapsala. Teda se zapnutou registrací. Nějaké anonymní jsem sem přidala. Ale jdu pokračovat ve čtení, tak sem nějaké přihodím.

Re: Zmeny v prístupoch Od: adrika - 10.03. 2011
Ahojky :) vieš mám veľmi rada tvoje poviedky, ale nikdy som ich nekomentovala, pretože som nevedela najsť odvahu a moja anonymita mi viac menej vyhovovala. Ale pokúsim sa o nejaký ten komentár, lebo tieto poviedky sú super :)

Re: Zmeny v prístupoch Od: kikina - 10.03. 2011
Ahoj, tak tohle (včetně komentářů) jsem si přečetla skoro se stejným zájmem jako povídky - a jen koukám, kolik je lajdáků jako já, co vůbec nenechávají komentáře. Sice jen hodně nerada čtu nedokončené povídky (jsem pak příliš netrpělivá), takže podmínky mě netlačí, ale díky článku jsem si uvědomila, jak naše komentáře musí autory posilovat. A proto DÍKY všem, kdo se podílíte na těchto stránkách - mám je moc ráda a překlady zde jsou vážně skvělé! Kikina

Re: Zmeny v prístupoch Od: mimi - 09.03. 2011
Tak..prvy komentar za mnou ( a ani to nebolelo) a odteraz povinne ku kazdej poviedke, kedze ich citam jednym dychom vsetky...proste su uzasne...dakujem Ti za nich

Re: Zmeny v prístupoch Od: lulka4565 - 08.03. 2011
musim sa priznat ze sem chodim pravidelne a citam vsetko zaradom, ale komentare nejak nezanechavam, no nic budem to musiet napravit.... :D

Re: Zmeny v prístupoch Od: adelina - 07.03. 2011
Pro mě to určitě není první komentář, ale nepatřím zrovna k těm, kteří komentují pravidelně. Úplně chápu proč si zavedla tento jiný systém. Pro každého překladatele je důležitá podpora od čtenářů. Rozhodně bych vůbec nechtěla srovnávat svůj čas strávený nad komentováním a tvůj nad překládáním. To je dost nepřímá úměra. Mám jen jeden dotaz, kolik bodů je za komentář? Samozřejmě i tady musím napsat své velké díky za ten kus práce, který na těchto stránkách odvádíš. Je to skvělé:)
Re: Zmeny v prístupoch Od: adelina - 07.03. 2011
Fajn, můj dotaz už jsem si zodpověděla sama. Stačilo se jen trochu zajímat o osobní účet, že:) No nic, jdu komentovat, protože bych si ráda přečetla novou povídku a nějaké body mi chybí. Takže, když je čas, proč se do toho nepustit:)

Re: Zmeny v prístupoch Od: Dollxynka - 06.03. 2011
Ani se nedivim , urco to neni zadna spatna zmena aspon se uvidi jestli jsou lide schopni pro neco vubec komentovat ,a hkavne si to zaslouzite tolik prace a uzsnyc povidek kolik je prelozeno jen tak dal

Re: Zmeny v prístupoch Od: cyrus - 06.03. 2011
Ooookay, tak som tu po trosku dlhsom case, ale poctivo som si precitala celu konverzaciu k tomuto topicu aj ked mam toho strasne vela a neviem kde mi hlava stoji, aaaa... som plne za obmedzovanie poviedok, ja osobne chcem, aby boli moje poviedky zablokovane, dokonca ak by som mala este o trosku horsiu naladu aku mam teraz, tak by som ja osobne davala povolenie citat moj preklad len tym, ktorí mi nechali komentar v akejkolvek predchadzajucej kapitole... system som sice este celkom nedomyslela, a neviem ci som sa vyjadrila presne, tiez nemam bohvieaky dar pisanej reci, ale snad sme sa pochopili... Ide o to, ze ak si nieco precitam, pocitujem akusi vnutornu povinnost nechat komentar, aj ked to ma byt obycajne trapne dakujem, pacilo sa mi to. Mna osobne potesia aj take komentare. Ja sama take komentare pisem, viem, ze to nie je nic moc, ale aspon nieco. Vacisnou je to z nedostatku casu, ale aspon som sa za odvedenu pracu podakovala, ked uz ju nemozem ohodnotit a ocenit inac... Takze ak je niekomu trapne napisat dakujem tak nech nepise, ale nech ani necita... viem som hnusna, ale ja osobne sa na kazdej kapitole fakt nadriem, vobec mi to nejde tak od ruky ako mozno ostatnym a viem, ze ani z daleka nie su dokonale, ba casto krat ani dobre bez tvojej pomoci, ale fakt sa na nich nadriem a ocakavala by som za to aspon to dakujem... Ak to ludia budu citat a nechaju pozitivne komentare, viem, ze to stalo za to, ak nie, a komentarov bude ubudat, aspon viem, ze do dalsieho prekladania sa ani nemam pustat... a ak je niekomu trapne pisat dakujem do komentarov, v pohode, mam v osobnom popise uvedenu svoju mailovu adresu takze pokojne mi napiste, ak mi to cas dovoli rada si popisem... chapem, ze sa novym ludom na tejto stranke mozno nechce komentovat stare dokoncene poviedky, aj ked take komentare velmi potesia, ale mohli by komentovat aspon rozrobene poviedky... Ja ked som sem prisla niekdy davno po prvy krat, tiez som citala najprv dokoncene poviedky a nekomentovala, ale akonahle som dosla k rozrobenej poviedky hned som zacala komentovat... takze to je moj nazor snad sa nik nepohneva ani neurazi... dakujem este raz Jimmi za vsetko no a na zaver len perlicka, fakt som prekvapena z poctu bodov, ktore mam, 3700??? wooow... tak pekny vecer prajem :)
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 07.03. 2011
Zatiaľ máš len registráciu na Revenantovi. Môžeš si stanoviť počet bodov - zatiaľ je 100 a 500, ale kľudne ti doplním ďalšiu skupinu. Je tu viac než 90 poviedok, čože je to 50 komentárov, že? Už touto zmenou som tak siahla do systému, že... sa čudujem, že to šlape. Ale myslím, že to mi zdvihlo náladu najviac :D To obmedzenie sa môže týkať aj starých vecí, takže daj vedieť. Je to konečne už len a len na tebe. A drž sa. Často na teba myslím. A keďže vidíš akú aktivitu vyvíjam pri prekladoch, chápeš, že mi zostala posledná možnosť úniku. Síce virtuálna, ale aspoň čosi. Chlapi sú svine.

Re: Zmeny v prístupoch Od: Nenriki - 06.03. 2011
och, aj ked teraz mi zase bude neviem ako dlho trvat kym nazbieram dostatok bodov na potkanika...wuaaa, nevydrzim :/
Re: Zmeny v prístupoch Od: Nenriki - 06.03. 2011
a pri tom ked si to tak clovek uvedomi, keby som komentovala od kedy som to tu nasla a prisla na to ze tato stranka fakt stoji za to, tak som mohla byt daavno za vodou

Re: Zmeny v prístupoch Od: maria - 06.03. 2011
ahoj ja komentáre nikdy nepíšem ale poviedky čítam strašne rada, k deju sa nikdy nezvyknem vyjadrovať nechávam to na autorovi, takže si poviedku o Malfoyovi asi neprečítam, hoci prve štyri kapitoly boli zaujímavé Mária
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 06.03. 2011
Autor sa asi nevyjadrí, keďže hovorí len po anglicky. Ale asi si to myslela inak. No jo, čo už, možno to časom po dokončení uvoľním. Alebo sa bude dať stiahnuť pdf. Ale pri mne nikdy nevieš.

Re: Zmeny v prístupoch Od: thecantloveme - 06.03. 2011
Chodím sem už cez dva roky a nepridala som zatiaľ ani jeden komentár, takže môj počet bodov je 0. Možno je to smutné, ale zatiaľ som nekomentovala nikdy na žiadnej stránke akokoľvek sa mi článok či poviedka páčila. Proste osobne nemám v láske komentáre ktoré sú častokrát úplne rovnaké, či bezpredmetné. No na druhú staranu chápem aj prekladateľky, ktoré ich považujú za podporu a ocenenie ich práce. Musím sa priznať, že táto zmena v prístupoch ma dosť obmedzila a zarazila. Milujem túto stránku a prečítala som takmer všetky poviedky (asi okrem 2-3). A tak sa chcem opýtať ako môžem nazbierať potrebný počet bodov keď mám na poviedky zamietnutý prístup???...mám komentovať len staršie poviedky, ktoré sú dokončené, kým sa mi prístup znova nepovolí???...
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 06.03. 2011
Vidím, že si si poradila. Ale kam ťa okrem Potkaníka nepustilo? To mi je divné. Obmedzenie potrebujem len na svoje rozrobené veci, takže ťa to až tak blokovať nemôže. Asi to zruším nejaký čas po dokončení, keď to nebude tak srdcovkou, ale zatiaľ neviem. Všetko som vysvetľovala v tom dlhom komentári vyššie. Proste na tom preklade nemakám len ja, ale všetci, čo si to prečítajú a komentujú, takže ostatní si musia počkať až na dokončenie. Takéto zmeny robím vždy v marci, takže rok máte pokoj.

Re: Zmeny v prístupoch Od: popik-hipik - 06.03. 2011
Ahoj, musím souhlasit s tímto  krokem. Aby byla dostatečně ohodnocena práce všech, kteří se podílaji na těchto stránkách. Musím se přiznat, že sama nepíšu komentáře. Takže slibuju, že je teď postivě budu psát;-)
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 06.03. 2011
Teší ma to a vopred ďakujem. Aj za ostatných.

Re: Zmeny v prístupoch Od: Regila - 06.03. 2011
Asi jsem příšerně tvrdohlavá, ale radši oželím dobrou povídku, než aby mě někdo nutil k něčemu, co nemám ve zvyku. Nepíšu komentáře, neumím se vyjadřovat v psané formě, nevím, co bych do komentářů měla psát. Když dočtu nějakou kapitolu nebo povídku, vychutnávám ji v sobě a neumím slovy popsat, co se ve mně odehrává. Přijde mi lepší nenapsat nic, než pořád dokolečka opakovat: Nádhera, skvělé, úžasné...  Nemám ráda, když si každý může přečíst, co jsem kde okomentovala. Když mě povídka zaujme, mnohem radši si o ní popovídám s autorem přes mail nebo osobně. Moc a moc oceňuji práci zdejších překladatelů a osobně si myslím, že jedno další "skvělé!" které bych ve svém komentáři zanechala, není tak podstatné, řekla bych, že každý překlad tu má spoustu chvály... Snažím se ale autorům a překladatelům prokázat službu alespoň tak, že na dobrou povídky nalákám další čtenáře. Ráda si při osobních setkáních vyměňuji tipy na další povídky. Neberte to prosím špatně, je to jen názor... Nechci psát komentáře jen proto, že musím...
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 06.03. 2011
Ha, vraj sa nevie vyjadrovať v písanej forme. A toto bolo čo? Jeden z najlogickejších názorov či formulovaní myšlienok, ktoré som v poslednej dobe čítala. Máš pravdu a nemáš. Všetko má rub a líc. Po prvé. Plnou registráciou som nútila ľudí kvôli čítaniu registrovať sa. Po pravde, sama sa registrujem na cudzích weboch len výnimočne, takže teraz si konečne môže každý čítať čo chce a nemusí komentovať a nemusí sa registrovať. Pár poviedok, čo ešte vyžaduje registráciu - závisí od autorov, ešte sa neozvali. Oni rozhodnú, či sa po dokončení uvoľnia alebo nie. Ja som sa o svojich ešte nerozhodla (ale nie som naivná, viem ako sa šíria poviedky internetom a mailom - stačí jeden obetavec) BEDA tej IP adrese, keď na to prídem! Po druhé. Nechcem nikoho uraziť, som vďačná za každý komentár (hoci som si povedala, že buchnem fľašu, ak anonym napíše niečo dlhšie ako pár slov), ale to "skvelé" neberiem príliš vážne. Mám vytypovaných zopár nickov (a ich počet rapídne klesá), u ktorých to niečo znamená, ale inak... ľudia to dokážu napísať aj na jednoznačnú B-čkovú kvalitu, potom akú to má cenu? Alebo som skrátka sama na seba príliš náročná. Možno. Cením si ďakujem. Neviem, či vieš čo myslím. Niečo, z čoho viem, že stálo za to vynaložiť ten čas a že svet nie je len o tom berme, čo sa nám dáva a strkajme hlavy do piesku, ale že slušnosť nevymrela. Holt stará škola. Po tretie. Pri svojich rozrobených veciach (a to sú na tomto webe 2 poviedky - jedna ešte nezačala) jednoznačne potrebujem spätnú väzbu, baviť sa o deji, o preklade, jednoducho komunikovať. Aj tak väčšina "mŕtvych duší" čaká na dokončenie. Ale keď vidím 200 prečítaní a 5 komentárov - začne vo mne hlodať červíček pochybností, či som to preložila správne, či som vybrala správne atď. Som blíženec - na jednej strane sebavedomá žena, ktorá niečo dokázala (a nemyslím teraz preklady) a na druhej neistá, rozpoltená bytosť, ktorej depresie hraničia s potrebou liečiť ich. Snažím sa to udržiavať v rovnováhe, ale dá to fušku. Môj život je v takej strašnej sínusoide, že nechápem, ako stále fungujem ďalej. A prechádzať prekladom poviedky s niekým, kto tú podporu vyjadrí, mi za všetky tieto komplikácie stojí. Inak by som možno so všetkým sekla a odišla niekam, kde nemajú ani internet. Takže jednoznačne nemusíš obetovať dobrú poviedku. Len si počkaj, až bude dokončená, to je všetko. A inak: chce to odvahu vyjadriť názor, ktorý nezdieľa väčšina. Klobúk dole. O to viac si to cením.
Re: Zmeny v prístupoch Od: Regila - 06.03. 2011
Samozřejmě je mi jasné, že má všechno rub i líc. Jsem trochu horkokrevná a nějak mě nadzvedlo, že najednou nemůžu pokračovat ve čtení povídky, kterou mám rozečtenou... Víš, takový ten přístup: Nekomentuješ, nebudeš číst! Ale chápu Tvé důvody, jsou zcela pochopitelné. Já sama nepíšu, ale vím, jak bych se cítila, kdybych psala a nikdo mi to nekomentoval. A zvlášť, kdybych překládala. A hlavně, když je to jen jedna povídka a po dokončení bude přístupná, což jsem nějak přehlédla, moc se omlouvám, tak to zas takový problém není, Asi jsem reagovala trochu přehnaně. Vím, co tím myslíš a řekla bych, že spousta lidí, včetně mě, je hrozně vděčná, za to, co pro anglicky nekomunikující děláte. Musím říct, že Tě obdivuju, co jsem tak koukala, máš toho na starosti opravdu hodně a děláš to skvěle, takže Ti patří mé veliké DĚKUJi. Myslím, že většinou jsou lidé prostě líní komentovat, i když se jim povídka líbí. Přiznám se, že je to občas i můj případ. Ale většinou jde u mě prostě o tu neochotu k psanému projevu. Někdo to jednou trefně nazval grafofobie. Jsem hrozně ráda, že jsi reagovala, tak jak jsi reagovala, trochu jsem se bála, co svým komentářem způsobím. V žádném případě to neměl být útok a jsem ráda, že jsi to tak nebrala. Dost nerada se hádám.   Kolik potřebuju komentářů, abych mohla číst potkánka? Možná, že se nakonec překonám. Jsem hltající čtenář, takže se obávám, že bych možná nevydržela čekat na dokončení...
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 06.03. 2011
Len desať. A už dva máš (za každý je desať bodov). Buď si daj osobný účet alebo na nejakom komentári klikni na O užívateľovi. Ukáže ti body. A v pohode. U mňa platí: Ži a nechaj žiť. Každý má právo na názor. Nikomu zaň hlavu neodhryznem (resp. nezakážem IP adresu). A na neinteligentné komentáre nereagujem - tu nie sú, ale na Hadovi som takých zopár zažila. Naposledy pána, čo sa urážlivo rozčuľoval nad slovenčinou. Pre vás je to cudzí jazyk (ako ďalší) a mať možnosť zdokonalovať sa v ňom práve čítaním slovenských textov, no proste to nechápem. Teraz ma napadlo - v rámci EU vyšlo Slovensko ako štát s najlepšie jazykovo vzdelanými ľudmi. Prečo? pretože všetci uviedli, že ovládajú češtinu a slovenčinu (a "zopár" ešte rómčinu). Teraz od veci: vďaka Potkaníkovi mám dobrú hlášku:  To, že Ti občas něco nedojde, není chyba České pošty.Toto určite niekedy použijem. Niekde som sa s ňou musela pochváliť
Re: Zmeny v prístupoch Od: Regila - 06.03. 2011
No, tak to bych to mohla zvládnout. Podle debaty s Tebou to vypadá, že mé komentáře možná i mají hlavu a patu. Když si dám záležet. A teď už píšu třetííí. Já jsem naopak moc ráda, že díky fanfiction rozumím slovenštině. Asi mi trvá přečtení  slovenské povídky trochu delší dobu, než české a musím se trochu víc soustředit, ale nijak to nekazí výsledný dojem. Sice je má znalost slonštiny spíš pasivní, neumím tak asi pořádně mluvit (i když po čtení ve slovenčtině mám pak takové tendence), ale rozumím a to je důležité. Pán byl zřejmě totální ignorant...Takovým lidem můžeš dokolečka říkat: Nečti to, když se ti to nelíbí, ale oni si stejně budou stěžovat dál. Názorný příklad je třeba slash. Na začátku máš jasněuveeno, že ho povídka obsahuje a stejně se, zvlášt na vybraných stránkách, lidé rozčilují, že "ten slash kazí dobrou povídku" A přitom většinou jde o povídku, která na tom slashi stojí. Hláška s Českou poštou je povedená! V té povídce je vůbec spousta skvělých hlášek.   
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 06.03. 2011
Keď budeme pokračovať týmto štýlom, tak do zajtra to dáš. Tá hláška nie je z Potkaníka, len mám taký zoznam a táto boduje. A čakám, kedy ju obmením na soviu poštu a použijem. Ak nie, asi na koniec tie hlášky vložím samostatne. Sú na nete na rôznych miestach, po troškách, opakujú sa, ale ja mám ten správny výcuc. Inak keď nie je niektorému slovíčku rozumieť, treba sa spýtať. Náš Jazykový ústav má všetko na nete, každé jedno slovo aj so synonymami, významom a tak, hrozne rada sa v tom vŕtam. Takže stačí povedať. Ja slash nemusím, ale Drarry je absolútne v pohode, troška škrípem pri Harrym so Snapom, pretože tam dávam prednosť otcovskému vzťahu (pokazená Rokom). A teraz si predstav, že autorka Potkaníka má podobne kvalitné Drarry, jedno, ktoré vôbec položilo základy tomuto žánru. A niet koho ukecať na preklad, všetci sú tak strašne vyťažení. PS: Kľudne zareaguj na hociktorý z tých komentárov vyššie. Počítač je blbec, nerozlišuje kde čo napíšeš. (Sorry, počítače ma živia, preto k nim mám taký "vrelý" vzťah. Blažení tí, čo nevedia, v čom a na čom pracujú či trávia svoj voľný čas)
Re: Zmeny v prístupoch Od: Regila - 06.03. 2011
:) Ale já to vážně nedělám proto, abych nemusela komentovat povídky, mě jen baví si s tebou povídat. Jé, seznam hlášek, ten bych si měla taky pořídit. Dobře, kdybych něčemu nerozuměla, tak se pozeptám. Naštěstí mám doma poloviční slovenku, takže se mám kde ptát. Já mám slash moc ráda, na Drarry jsem začínala, i když teď už jsem tím dost přesycená a čtu jen opravdu kvalitní kousky. Snarry mě dřív bavilo hodně, i když můžu i otcovský vztah (Rok samozřejmě taky miluju) a v poslední době se objevilo hodně dobrých povídek a překladů na tento pár. Ze všech musím vyzdvihnout Elysejský klíč, o kterém jsi už určitě slyšela a který považuju za nejlepší fanfiction, jaké jsem kdy četla. (Já to říkala, dělám povídkám reklamu.) Jinak můžu všechny možné páry, například dost nezvyklý, ale sladký Snape/Black. Něco jako Drarry, jen je tam ta nenávist ještě vykulminovanější.
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 06.03. 2011
Hej, Snape s Blackom by tiež šiel (predsa sú si len vekovo bližší). Pri Elyzejskom kľúči čakám na dokončenie, ale viem o ňom. Nejako nestíham čítať cudzie veci, no niet divu. Ale zakaždým si poviem, že po každej ďalšej poviedke sa už rozhliadnem... a vždy do toho padne ďalší preklad. Ako teraz. Ďakujem za všetky komentáre. Aj za tie budúce. Keď uvidíš banner k tej ďalšej poviedke, neviem, či odoláš Úplný opak Potkaníka
Re: Zmeny v prístupoch Od: Regila - 07.03. 2011
Jé, to jsi jedna z mála, kterým ten pár nepřijde divný, to je fajn. Ani se nedivím, že nestíháš číst, naopak se divím, jak stíháš to, co stíháš. Já taky moc děkuji za celý tento rozhovor. Ta další povídka... co to bude??? Kdy???
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 07.03. 2011
V sobotu uvidíš. Prekvapenie. Okrem dvoch ľudí nikto nevie, čo je to zač. Preklad na prianie. Cez týždeň čas nemám vôbec, takže len takto krátko. Díky.

Re: Zmeny v prístupoch Od: Saren - 06.03. 2011
Chápu, že tě komentáře těší a asi i motivují, ale jak mám napsat komentář k povídce, když se k ní nedostanu?
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 06.03. 2011
Trošku nerozumiem. Práveže teraz sú všetky okrem zopár prístupne úplne voľne. Tých pár by si aj predtým vyžiadalo registráciu. A od bodov sú závislé len dve poviedky (teda zatiaľ jedna). To začínaš čítať nedokončené? Je tu kvantum poviedok...

Re: Zmeny v prístupoch Od: adina - 06.03. 2011
ahoj ahoj pekny den prajem .. toto je moj prvy komentar uz som piata ak dobre ratam..? :-) ja sem klikam uz dlho a mam precitane skoro vsetky poviedky a vsetky sa mi neskutocne pacili a teraz som si uvedomila ze mas pravdu a hanbim sa ze som nedavala svoj obdiv najavo ale mate ho vsetky :-) a strasne dakujem za tuto stranku a za vasu pracu je to krasny unik od reality ktory clovek co stale pracuje a nieco riesi potrebuje ako sol...takze este raz dakujem a polepsim sa co sa tyka komentarov slubujem :-))
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 06.03. 2011
Včerajší Potkaník mal byť prvému z tých piatich nickov a tak ďalej, lenže som na to zabudla a a a ... hlava deravá. Máš rada temné a tajomné veci? Skús sa dostať na tú 500, malo by to stáť za to. Alebo počkaj až to bude dokončené. Ďakujem za všetky tie dnešné komentáre.
Re: Zmeny v prístupoch Od: adina - 07.03. 2011
hihi v poradecku mas toho na praci dost podla mna zabudat sa musi :-)) a maaaaaam strasne.. pokuusim sa pisala som ze sa polepsim:-)) inak chcem sa ospravedlnit ..podcenila som vas.. jeden z dovodov nepisania komentov bolo ze som necakala nejake reakcie a strasne ma potesilo ze sa tu normalne komunikuje a neignorujete komentare takze pardon a vrela vdaka ste zlate vsetky tu :-))))

Re: Zmeny v prístupoch Od: MayuDaphneMalfoy - 06.03. 2011
Uh Jimmi , doteď sem tomuhle webu nevěnola žádný komentář *stydí se* . Ty díla sou tak dokonalá , že to všechno bez dechu hltám a nemám slov . Epilog Fénixa sem probrečela jak malá holka , hodně mě vzalo že to tak rychle uteklo a skončilo to . Všetky Dramione mám postahované a  skoro dočtené . Už mi chybí jen " We Learned the Sea" a "Brko" . Při čekání na Potkaníka ( to dílo miluju) sem se vrátila k "Nepravděpodobný pár" - úplně první dílo , které sem na tomto webu četla . Obdivuju tvou překladatelskou práci , já bych to asi vzdala . Opravdu se polepším a pokusím se ke každé kapitolce napsat pár komentářů . Nevím nikdy co napsat , akorát se opakuju pořád. Děkuju ti za překlady , Dramione je můj nejoblíbenější pár a nevím co bych dělala bez překladů od tebe a dalších autorek ( Rapidez , LadyF a dalším) a taky "Betám" , protože pravopis je zrádnej .
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 06.03. 2011
Ďakujem. Že to nie je ťažké dostať sa na úroveň k Potkaníkovi? Šikulka.
Re: Zmeny v prístupoch Od: MayuDaphneMalfoy - 06.03. 2011
Víš , Jimmi , já bych bez přečtení 6.části nemohla spát .
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 06.03. 2011
Mám prisľúbenú ďalšiu do konca tohto týždňa. (Pšt!) Teda skôr, ale stredu, štvrtok zase nemám čas ja. Teda ledaže by som zase nič nerobila v práci. Lenže tá nemá nohy, nikam nechce zdrhnúť. Len ustupuje, čaká, prekladá sa z miesta na miesto a potom na konci mesiaca spraví otrasné BAF! šéfovským hlasom a som v prd... Teší ma, že tá poviedka za to stála. No jo, kým mám čas (zajtra behám po doktoroch) idem dokončiť deviatku. Tá je zatiaľ tá naj kapitola s veľkým K. Ešte raz díky
Re: Zmeny v prístupoch Od: MayuDaphneMalfoy - 06.03. 2011
Budu jen nenápadně vyhlížet  . Práce , tak trochu to znám , mám praxi v nemocnici (Zdrávka) . Běhání po doktorech , léčím zrovna chřipku , takže tohle podstupuju též . Děkovat bych měla já , že si se do překládání  Dramione rozhodla jít .   p.s Přeju odlehčující týden v práci , zasloužíš si to !  

Re: Zmeny v prístupoch Od: Shoshi - 05.03. 2011
Zrejme budem ďalšia s historicky prvým komentárom na týchto stránkach... :) Osobne sa nerada prejavujem, ale chápem, že každý jeden komentár Ťa poháňa vpred, takže je načase sa aj ozvať. Táto stránka je skutočne výborná a ďakujem za každú jednu poviedku, ktorá sa tu objavila alebo ešte len objaví. :)
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 06.03. 2011
Jo jasne, strašne moc si to vážim, že si sa ozvala. Marec je vždy mesiac, kedy tu robím zásadné zmeny. Ale vždy je to lepšie ako napísať Majte sa tu.  Ďakujem moc. Napísala by som, že každý nový nick dostane odo mňa kapitolu, ale vo včerajšom zhone som na to zabudla a... ale pokúsim sa. 

Re: Zmeny v prístupoch Od: Lucy18 - 05.03. 2011
aj ja sa ospravedlnujem že som dlllho nekomentovala...ale v stredu píšem monitor.....a o mesiac mam talentovky...snad sa mi podari od stredy už normalne komentovat.....a ešte VEEEELIKANSKE vďaka za preklad dalšej úžasnej poviedky Draco:Phoenix Rising...ja osobne ten koniec považujem za úplne idealny..
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 06.03. 2011
Prosím ťa, veď ty máš toľko bodov, že to nemusíš ani riešiť. Tak to pusti z hlavy. Díky a držím palce.
Re: Zmeny v prístupoch Od: Lucy18 - 06.03. 2011
uf....a dakujem...

Re: Zmeny v prístupoch Od: Goddy - 05.03. 2011
Jako vyoraná myš, ale snad se mi tu nic neztratí :'D
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 05.03. 2011
S tvojím počtom bodov určite nie. Ďakujem za všetky komentáre.
Re: Zmeny v prístupoch Od: Goddy - 06.03. 2011
Sem ráda, pokud některým autorům pomůžou

Re: Zmeny v prístupoch Od: 3lucky - 05.03. 2011
Tak já se přiznávám :) Několik měsíců jsem nenapsala žádný komentář, ale slibuju že se polepším :) Budiž mi omluvou tříměsíční syn, který mě svým "občasným" pláčem odtrhává od dočtení třebas jen jedné kapitoly... Ale ode dneška se pokusím napsat vždy, třeba jen prosté "díky"  :D
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 05.03. 2011
Prosím ťa, veď tebe chýba šesť komentárov a si za vodou. A ak sa nemýlim, tvoj nick bol jeden z tých, čo som si myslela, že by sa mu patrilo viac, ale nebola som si istá (lucky, lucka atdˇ) Blahoželám k synátorovi. Je to úžasné. Prosím ťa uži si ho, niet väčšieho pokladu. Hoci keď neplačú, je treba urobiť tisíc iných vecí, že? Možno sa raz dožijeme časov, kedy si pripneš display na rúčku kočíka, mobilný internet a čítaš pri kočíkovaní. Dieťa je na čerstvom vzduchu, ty v pohybe... a ... to je predstava, čo? Tých pár komentárov fakt niekde strelíš a potom už nič nemusíš riešiť. Len sa občas ozvi, že si v pohode a ako sa vám darí (tíško závidím, aby si chápala. Ale v dobrom). Tak sa držte!
Re: Zmeny v prístupoch Od: 3lucky - 05.03. 2011
Moc děkuji :)  Při prvním synkovi jsem kvůli všemu šílela, ale teď si to užívám. Už vím co a jak :) Děti jsou to nejlepší co člověk může mít :D Ale někdy je taky potřeba si od nich aspoň na chvíli odpočinout a při tom mi pomáhají tyto stránky. Při čtení nemyslím na nic jiného než na to, co čtu a potom jsem odpočatá a můžu zase fungovat pro rodinku. :DTakže jak jsem psala výše, díky za překlady, a všichni co překládají mají můj obdiv. Já sama jsem na jazyky poleno a bez vás bych se k ničemu takovému nedostala. Tak přeju krásný večer a dobrou noc

Re: Zmeny v prístupoch Od: myska111 - 05.03. 2011
Taky navštěvuju tyto stránky už asi 2 roky, ale asi první komentář jsem napsala až k Phoenix rising, i když jsem četla mnoho dalších povídek uveřejněných na těchto stránkách. Velmi se mi líbila i povídka náramek a obdivuju, že je někdo ochoton věnovat svůj čas překladům a zpříjemňovat tak čas jiným. Třeba matkám na mateřské. Potkaníka si zatím nechávám v rezervě. Díky
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 05.03. 2011
Ale veď ty si na tom slušne. Kým bude Potkaník hotový, už budeš toľko bodov mať a kým dokončím ten ďalší preklad, doženieš to na Potkaníkovi. Neviem, mám dojem, že ten sa nedá neokomentovať - niežeby bol taký dobrý, ale keď si vyberieš zopár hlášok do komentára, tak sa potom pri komentároch bavíš rovnako ako pri čítaní. Vieš ako to myslím? Kľudne si čítaj, čo potrebuješ, tie dve poviedky na teba počkajú. Ja ďakujem za to, že si začala komentovať.
Re: Zmeny v prístupoch Od: myska111 - 05.03. 2011
Mám rozečtené roomies a Bring me to life. Zatím jsem z Potkaníka nečetla žádnou kapitolu, ale uvidíme, jak dlouho to vydržím. Ještě nemám přečtené všechny povídky na této stránce.

Re: Zmeny v prístupoch Od: ansus - 05.03. 2011
Jimmi, díky za info a za upozornění - pro mě podstatné, občas mám tendence k výpadkům, když nestíhám. Těším se na dočítání - skoro celá povídka Draco: Phoenix Rising šla zatím mimo mě - ale z toho začátku, co jsem nakousla, bude stát za to. Díky předem!
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 05.03. 2011
Už ti chýbajú len tri komentáre do 500, takže kým vôbec začnem, tak to máš. Nejak mi nevadí, keď ľudia neokomentujú staré veci, ale pri rozbehnutých prekladoch to proste potrebujem. A ja ďakujem za skvelú prácu pri Hadovi.
Re: Zmeny v prístupoch Od: ansus - 06.03. 2011
Chápu, mám taky dobrý pocit, když je zpětná vazba. U mě to není dáno neochotou - spíš tím, že se někdy k povídkám dostávám nárazově zpětně...a komentář psát k něčemu, co bylo aktuální před měsícem...však víš. S Hadem - rádo se stalo - betovat Elze je radost. Takže potěšení je spíš na mé straně.

Re: Zmeny v prístupoch Od: denice - 05.03. 2011
Podívala jsem se na body a zdá se, že jsem za vodou.  Nová povídka - těším se! Myslím, že jsi se o ní už zmiňovala, je to ta podobná Potkánkovi?  STRAŠNĚ se těším!
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 05.03. 2011
NE! NE! NE! BUDE TO PREKLAD NA PRIANIE Z tej druhej už mám 4 kapitoly a čakám, kedy mi ich Eli vráti. Prestala som ju rátať ako alternatívu k Potkaníkovi. Takže to bude toto. Mám kód 400.
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 05.03. 2011Re: Zmeny v prístupoch Od: denice - 05.03. 2011
Schválně jsem se podívala na svůj e-mail, registrovala jsem se 1.3. 2010, ale našla jsem tvoje stránky o něco dřív, vzpomínám si, že jsem napsala několik komentářů dřív (hned jak jsem pochopila, že je to žádoucí). To je tedy za rok slušná řádka přeložených kapitol!

Re: Zmeny v prístupoch Od: simasik - 05.03. 2011
Ja tým zmenám vôbec nerozumiem... asi som blbá, ale komentujem takmer všetko, čo prečítam a páči sa mi . Skôr či neskôr sa k tomu vždy dokopem . Tak dúfam, že ma to pustí všade, kam chcem . :/ Mne ten počet bodov klesol, ale keďže fakt nechápem, o čo ide (nie som sprostá, iba mi to dnes nemyslí), tak mi je to jedno . :D
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 05.03. 2011
Nie v pohode - tie body boli predtým zle, neboli len za komentáre ale za obyčajné zobrazenie stránok. A zopár šikovných jedincov si F5 naťukalo aj 2000 bodov. Takže som to napočítala nanovo. S tvojím počtom bodov si za vodou, limit na novú poviedku je 500, takže sa fakt dostaneš všade (ak neurobím nejakú chybu, treba sa ozvať). Oddychuj a dúfam, že si už na tom lepšie.
Re: Zmeny v prístupoch Od: simasik - 05.03. 2011
Ja vlastne teraz nečítam na tejto stránke asi nič... Alebo vlastne čítam Ten, kto sa vracia a vždy si kliknem na Roomies, ale ešte ani jednu kapitolu som nedočítala dokonca... No a Phoenix ma prestal baviť niekedy vtedy, keď prišli na tých zakladateľov a hurcruxy či ako sa to píše... Toto nové od teba ma nechápem prečo vôbec neláka... hmm, netuším prečo . :/ Jop, ďakujem; už mi je naozaj lepšie, len bohužiaľ, škola si to dosť odniesla (rozmýšľam, že seknem s Masarykovou a pôjdem niekam inak) . Aspoň si užívam bračeka, keď už som doma... Nedávno ho konečne pustili z nemocnice . ♥ Vlastne bračekov, ten starší už mal nedávno tri, takže speakuje lepšie anglicky ako ja .

Re: Zmeny v prístupoch Od: Tru - 05.03. 2011
:) dobrý nápad, a absolútne to chápem, keďže sa tiež venujem písaniu, aj keď skôr pre radosť ale potrebujem tiež motiváciu, aby ma to nakoplo a dodáva to energiu, a ty si zaslúžiš každučký koment ktorý dostaneš za takúto namáhavú prácu, lebo tá angličtina dokáže byť poriadne zradná pri niektorých slovných hračkách
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 05.03. 2011
Konečne po troch rokoch chodím na normálny kurz angličtiny. Dnes sme mali seminár o minulých časom a predprítomnému - až sa desím koľko vecí som preložila len intuitívne, bez akéhokoľvek vzdelania - teda ak nerátam pátranie po internete a tak. Keby tie texty boli aspoň pekná angličtina, ale niekedy to fakt nemá hlavu ani pätu a na všetky gramatické zákony môžeš zabudnúť. Ale potom uvidím preklad, kde na prvý pohľad vidím nepochopenie textu a hrozné chyby v štylizácii, a ten preklad je vynášaný do nebies. Tak si vždy poviem, že si nemám z čoho robiť vrásky. Nie je to dokonalé, ale dala som tomu maximum, takže... Lenže keď oni fakt tie vety občas nedávajú zmysel. Ďakujem za podporu
Re: Zmeny v prístupoch Od: Tru - 05.03. 2011
predprítomný čas :D och, ja neviem či je to iba môj prípad ale ja dodnes nechápem načo je dobrý a aký časový úspek to je, šak keď je niečo pred prítomnosťou logicky je to minulosť :D :D:D no pre mňa je angličtina nočná mora, ... ako ja rozumieť aj rozumiem ale tá gramatika! v škole ti tlačia do hlavy všelijaké časy a hlúposti, a pak keď si to máš vyskúšať na niečom reálnom ti príde akoby to bola rovno čínština :D skúšala som prekladať (nie HP, ale iné ff) a presne hľadala som niečo kde je ako vravíš pekná angličtina, aj som našla ale chyba bola zas niekde inde, bolo to veľmi vtipné celé :D najmä tým že som si vybrala niečo také kde každá druhá scéna bola o sexe, a veru to bolo mno fuška nie že by som tomu nerozumela, ale skôr vyjadriť sa tak aby to nebolo vulgárne :D Osobne čo sa jazykov týka som sa dala na španielčinu ktorá mi pripadá normálnejšia čo sa gramatiky týka, tak uvidíme. Lebo nemám toľko času sa tomu venovať koľko by som chcela ...

Re: Zmeny v prístupoch Od: teriisek - 05.03. 2011
Držím palce:) Snad se tu nenajde nikdo, kdo by si stěžoval - zasloužíš si (a nejen ty, samozřejmě!) každučký komentář, který můžeš dostat! Tak ať jich je co nejvíc;)
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 05.03. 2011
Ďakujem. Keď si klikneš na o užívateľovi (pri komentári), tie body uvidíš. Samozrejme len po prihlásení.
Re: Zmeny v prístupoch Od: teriisek - 05.03. 2011
Díky! Tak jsem to udělala, jsem si říkala, že snad přes ten tisíc se dostanu a trošku mě ta hodnota překvapila:D I když na spoustu lidí tady asi nemám;)
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 05.03. 2011
Skontrolovala som to. Presne 532 komentárov. Prvý 5.12.2009 u Náramku. Prvý od registrácie: 21.03.2010. Sedí to. Si proste šikuľka a patríš k tomu webu.

Re: Zmeny v prístupoch Od: Zuzana - 05.03. 2011
Tak do teraz som si ani nevšimla, že mám toľko bodov Takže sa o prístup báť nemusím Ja komentujem rada, lebo môžem s autorom alebo prekladateľom spoločne prežiť radosť aj smútok z príbehu. Nikto v mojej ozajstnej realite by moje nadšenie totiž nechápal
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 05.03. 2011
A čo si myslíš, prečo sa ja tak vykecávam? Komu by som doma vysvetľovala, že ten Draco fakt nie je až taký zlý... A že aj knihomoľka a vševedka má nárok na šťastie a lásku. Veď by si ťukali na čelo. Ála čo nám tým chceš naznačiť? Tvoje komentáre sú úžasné a vedia ma podržať, keď to potrebujem, takže tisíceré díky (mám rozrobenú osmičku Potkaníka :D)
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 06.03. 2011
Len hlásim, že mám rozrobenú osmičku (aby sme boli online) :D
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 06.03. 2011
DEVIATKU! Už som preťažená. Sorry.
Re: Zmeny v prístupoch Od: Zuzana - 07.03. 2011
Už??? A kedy dáš teda 7a8?
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 07.03. 2011
Keď ich Doda pošle :D . Na konci týždňa, rada by som stihla tú sobotu. A devina je šialená. Blé.

Re: Zmeny v prístupoch Od: Leannka - 05.03. 2011
TO ABY SOM začala komentovať... No v minulosti sa mi nechcelo, ale v poslednej dobe sa snažím
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 05.03. 2011
Prosím ťa, na Potkaníka máš a tú novú poviedku ti chýba už len pár. To doženieš :D
Re: Zmeny v prístupoch Od: Leannka - 05.03. 2011
no a po 13 komentároch by som mohla prestať komentovať, ale to by nebolo voči tebe a iným prekladateľkám fér, že?

Re: Zmeny v prístupoch Od: Aha_Lucia - 05.03. 2011
zaujímavé, ale..aj tak tomu nerozumiem :D
Re: Zmeny v prístupoch Od: Aha_Lucia - 05.03. 2011
ok, zistila som, že mám 1200 bodov..tie mi vezmeš a mám začínať nanovo, či? :D
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 05.03. 2011
Neplaš sa, asi to tam napíšem jasnejšie - stav k dnešnému dňu je správny stav, včera som ako včelička rátala komentáre (teda program, ale body som prepisovala ručne). To je tvoj stav, takže už si za vodou. Povedala by som, že tí nad 1000 bodov - to už majú viac ako 100 komentárov a to už je čo povedať. Pevná súčasť tohto webu. Prihlásiť sa vlastne budeš musieť len, ak budeš chcieť čítať moje veci.
Re: Zmeny v prístupoch Od: Aha_Lucia - 05.03. 2011
tak to je fajn teda..mohla by som naspamovať komentáre ku všetkým poviedkam, ale to určite nechceme :D takže som spokojníček.. :D

Re: Zmeny v prístupoch Od: Nenriki - 05.03. 2011
ahoj, toto je tiez moj prvy komentar, aj ked netusim ako dlho tu chodim, tato stranka ma velmi, velmi potesila, pretoze je to nieco kde clovek moze najst fakt kvalitne dramione (aj snamione, hoci tie az tak moc necitam) a kvalitny preklad. mrzi ma, ze som doteraz nekomentovala, ale uprimne, je to nieco s cim som nemala moc dobru skusenost, lebo ked som to skusila pred tym na niektorych inych strankach, odozva bola nulova, vyzeralo to tak, ze autorom je to jedno a postupom casu mi prislo zbytocne nieco komentovat. som rada, ze teraz viem, ze niekoho potesi moj kometar, tak sa budem snazit to tu komentovat pravidelne.
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 05.03. 2011
Ja som zo starej školy alebo ako som písala nižšie, s kým iným si pokecať o týchto príbehoch. Keď sa človek nad tým zamyslí, občas sú až príliš zo života. Ale s happyendom. Alebo sú únikom od tej šedivej reality, kde môžeš dušu vypustiť a aj tak máš stále pech. Ďakujem moc (a mám taký zlozvyk za prvý komentár venovať kapitolu - a už ste tri - takže sa musím posnažiť :D)
Re: Zmeny v prístupoch Od: Nenriki - 05.03. 2011
mas absolutne pravdu, toto je nieco pri com si clovek oddychne, myslienky mu vyfucia z hlavy a chvilu  sa prestane stresovat. neviem, ci uz blazniem, ale pri niektorych sa naozaj clovek zamysli a zacina sebareflektovat. cize ti dakujem za tu namahu :)

Re: Zmeny v prístupoch Od: LilyHP - 05.03. 2011
Takisto môj úplne prvý komentár, pretože taktiež nechcem prísť o moje obľúbené poviedky. Samozrejme plne súhlasím s tým že nie je nič jednoduchšie ako zanechať tu svoj názor a v porovnaní s časom, ktorý obetujete prekladom je to nič. Takže odteraz sľubujem že budem komentovať, pretože si skutočne tú odozvu za tie úžasné preklady zaslúžite a ja som za ne veľmi vďačná.
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 05.03. 2011
Mala by si vidieť, ako sa teraz vyškieram - fakt si uvedomujem, ako málo mi stačí ku šťastiu  (a premýšľam, či je to dobré alebo zlé). Ďakujem za to, že si presne pochopila, o čo mi išlo. To nemá byť nejaký trest, skôr naopak, množstvo vecí sa bude dať čítať bez prihlásenia - ja len na prekladanie potrebujem svoj pravidelný komentárový doping. To je všetko. A keďže tu definitívne a hlavne aktívne zostávam ďalší rok, musela som niečo zmeniť. Keď ku každej poviedke, čo si prečítala, napíšeš kratučký komentár, to by ti malo vydať. Pretože netušíš, čo mám v pláne... a ja musím vydržať do 12.3, kedy pôjde von úvod. Ale cez Obsah sa to dá zistiť :D

Re: Zmeny v prístupoch Od: Isabell - 05.03. 2011
Ahoj, tohle je můj historicky první komentář na těchto stránkách, přestože je pravidelně nevštěvuju už něco přes 2 roky... Když jsem je objevila, říkala jsem si, že není možné, aby bylo tolik povídek o páru Dramione na jednom místě a byla jsem z toho nadšená, protože tenhle pár miluju ze všech nejvíc  Už hodněkrát jsem si říkala, že bych tu měla nechat nějaký ten komentář, ale buď jsem byla příliž líná, nebo unavená (někdy jsem povídky četla celou noc , nebo jsem spěchala, každopádně nechci přijít o povídku ,, Draco Malfoy, the amazing bouncing... rat?" , takže skusím psát komentáře pravidelně  Sice ještě moc dobře nechápu změnu v přístupech, ale to se časem podá... S láskou (a příslibem dalších komentářů) Isabell
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 05.03. 2011
Tak blahoželám a ďakujem. Keď som kedysi niekomu povedala, že som preložila viac než tisíc strán anglického textu, poťukal si na čelo. Ale je to tak, mohlo by to byť dokonca viac, ale fakt sa mi to nechce počítať. Na Draca ich budeš potrebovať desať, takže už len deväť. Držím palce a moc moc sa teším :D
Re: Zmeny v prístupoch Od: Tersa - 05.03. 2011
Víc, Jimmi, MNOHEM víc než tisíc Právě před sebou mám onu 400 000 povídku v hezkém pdfku, má 1100 stran. Doc by to trochu smrštil, jasně, ale takhle by to vypadalo tištěné jako HP. 400 000 to je, jak jsi psala, přibližně tolik jako Broken, ne? Netuším, co všechno už máš na svědomí, ale tak na 3000 stránek to vidim Teď jdi lidem vyrážet dech, protože tohle je neuvěřitelný výkon
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 05.03. 2011
Vyrazila som si dych sama. Hrubý odhad 2 400 000 slov (z Náramku som dala 2/3). Nerátam jednorazovky a výpomoci. A rozrobené veci. Za tri roky.
Re: Zmeny v prístupoch Od: Tersa - 05.03. 2011
*minutu se nezmůže na vůbec žádnou reakci*  *následuje šílený smích* *pustí se do prolézání internetu* Můžu počítat špatně, ale CELÁ HP série - všechny ty tlusté svazky, co má každý z nás v knihovně- mají dohromady něco málo přes 900 000. Tys... tys přeložila skoro (nebo i víc než) třikrát tolik. Překvapený emotikon můj šok tak docela nevystihuje...  Nemluvě o tempu, které je mnohem svižnější než to Medkovo. Nemluvě o tom, že to děláš ve volném čase. Whaůůůů!
Re: Zmeny v prístupoch Od: Jimmi - 05.03. 2011Re: Zmeny v prístupoch Od: ivas1 - 03.04. 2011
hmm, tak ja som na tom podobne. nekomentujem, ani necitam komentare nejak som sa vobec nezamyslala nad tym ze prekladatel alebo aj autor potrebuje spatnu vazbu. az teraz mi doslo ake je to sebecke.hanbim sa. NAPRAVIM TO! slubujem! zuzana

Prehľad článkov k tejto téme:

. Oznamy: ( Jimmi )04.09. 2023Invaze rušivých elementů
. Oznamy: ( Jimmi )18.01. 2022Nutné otestovať prihlasovanie!!!
( Jimmi )16.01. 2022Dočasné zrušenie niektorých častí webu
. Oznamy: ( Jimmi )13.01. 2022Technická otázka DOPLNENIE
( Jimmi )06.01. 2021Wattpad aneb NEKRADNITE našu prácu po druhé
. Oznamy: ( Jacomo )03.11. 2020Anketa - výběr povídky
. Oznamy: ( Jimmi )11.08. 2020Oznam - Zrušenie Archívu a rozdelenia webu
. Oznamy: ( Jimmi )11.08. 2020Technické veci - komentovanie - váš názor
. Oznamy: ( Jimmi )08.08. 2020Info k blog.cz končí
. Oznamy: ( Jimmi )21.07. 2020Oznam
. Oznamy: ( Jimmi )20.02. 2020hppreklady.sk - 1.časť Kategorizácia
. Oznamy: ( Jimmi )09.06. 2018hpkizi.sk a spol a wattpad
. Oznamy: ( Jimmi )29.12. 2017Na záver
. Oznamy: ( Jimmi )26.11. 2016Oznam o (formálnej) zmene prevádzky týchto stránok
. Oznamy: ( Jimmi )01.07. 2014Adventy 2014
. Oznamy: ( Jimmi )07.09. 2013Adventné kalendáre 2013
. Oznamy: ( Patolozka )26.05. 2013Grangerová, moje noční můra!
. Oznamy: ( Jimmi )20.03. 2013Poďakovanie
. Oznamy: ( Jimmi )13.10. 2012Technická - Advent
. Oznamy: ( Jimmi )25.09. 2012Menší chaos v UL a sprievodných poviedkach
. Oznamy: ( Jimmi )01.09. 2012Záložný plán
. Oznamy: ( Jimmi )17.04. 2012Prehľad nickov na Pottermore
. Oznamy: ( Jimmi )10.09. 2011Testovanie emailov
. Oznamy: ( Jimmi )05.03. 2011Zmeny v prístupoch
. Oznamy: ( Jimmi )18.08. 2010Bodovací systém
. Oznamy: ( Jimmi )13.08. 2008Nastavenie profilu