Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Dračia krv

Kapitola 34 Draco Mala Fides

Dračia krv
Vložené: Jimmi - 06.04. 2011 Téma: Dračia krv
Jimmi nám napísal:

The Blood Of The Dragon

Autor: Zensho 

 ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/1363692/34/The_Blood_Of_The_Dragon

Dračia krv

Preklad: Jimmi

Beta-read: kapitola neprešla beta-readerom

Draco Malfoy, podobne ako Harry, sa narodí pod proroctvom, ktoré hovorí, že pomôže získať Voldemortovi nesmrteľnosť. Hermiona porodí Dracovi dieťa, ktoré je spojené s oboma proroctvami. Vážny (seriózny) príbeh lásky a realistické zakončenie potterovskej série.

Pozor, napísané v roku 2003, po HP5

 Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Zensho , ktorá napísala túto fanfiction.

JEDNOZNAČNE PREKLAD Z RÝCHLIKA! Môžete kľudne upozorniť na chyby.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 34:  Draco Mala Fides - Drak so zlými úmyslami

V izbe bolo teplo.

Hermiona mala príjemný pocit, že leží v mäkkej posteli a je zakrytá hebkými prikrývkami. Pripadala si, ako keby bola na hranici sna... akéhosi sna o nosení bielej uniformy a hraní sa s blonďavým dieťatkom... ale ako u väčšiny snov, keď sa k nemu pokúsila vrátiť, vytratil sa.

V izbe bola povedomá vôňa - niečo ako horiace borovicové polená a vyleštené drevo. Bolo jej tak príjemne, že sa nechcela prebudiť, ale nakoniec otvorila oči.

Prvá vec, ktorú uvidela, bolo okno zaplavené šedým ranným slnkom. Lemovali ho tmavozelené záclony. Okolo postele s nebesami viseli závesy, ktoré boli tiež z tmavozeleného zamatu. Na boku izby čelom k oknu bol stôl, na ktorom knihy a brká a pergameny pokrývali ledabolo položené knihy.

Tá vôňa borovice a lešteného dreva bola taká povedomá - potom si uvedomila, kde je. Rokfort. Toto bola izba hlavného prefekta - Dracova izba. Bola zvedavá, koľko je hodín... čoskoro budú raňajky a ona bude mať službu pri chrabromilskom stole.

Automaticky sa načiahla po hodinách a zistila, že je pol siedmej... ešte zostávala celá hodina a pol do raňajok.

Uvedomila si, ako niekto dýcha vedľa nej. Na bielom vankúši vedľa nej boli rozprestreté jeho strieborno-blonďavé vlasy, jeho bledý, ale svalnatý trup mierne žiaril v rannom svetle Znova sa zamuchlala do prikrývok a pohla sa smerom k nemu tak, aby si oprela hlavu o jeho plece. Zamrmlal a nežne ju pobozkal.

Keď sa pozrela na Dracovu bledú, ostrú tvár, nemohla si pomôcť, ale napadlo ju, že je na ňom dnes ráno niečo iné. Vyzeral trochu... unavený. Ale domnievala sa, že ho uťahal aurorský výcvik. Dúfala, že sa mu minulú noc podarilo dokončiť esej z Kúziel, profesor Flitwick bol vždy prehnane kritický pri prácach na poslednú chvíľu.

Čo sa jej to snívalo? Rada ráno rozprávala Dracovi o svojich snoch a on jej rozprával o svojich. Mala na sebe bielu uniformu... bol to smutný sen... bolo tam malé blonďavé bábätko... Prsteň v tvare hada... Všetko sa jej to v hlave premiešavalo a niekam odchádzalo...

"Bré ráno, Miona," zatiahol Draco, keď si ju pritiahol k sebe. Ovinula okolo neho nahú nohu.

"Ble rána, spáčko," zašepkala Hermiona. Tak veľa rán sa takto prebúdzali, zdravili sa rovnakým spôsobom. Vždy sa jej páčilo doberať si Draca, že je spáčko, pretože odkedy začal s aurorským výcvikom, vždy si rád dlho pospal. Bolo ťažké žiť niekoľko hodín denne s časovratom. Hermiona to vedela, pretože ho v treťom ročníku použila na dvojité hodiny.

Draco sa k nej pretočil tvárou, jeho šedé oči hodnotili jej nahé telo. Zaiskrilo sa v nich.

"Ako sa cítiš?" nečakane sa spýtal.

Hermiona sa usmiala. "Fajn. Mala som vážne snami zaplnenú noc... ale nedokážem si na veľa spomenúť... Snívalo sa mi, že som mala na sebe bielu uniformu a bolo tam blonďavé dieťa... ale nedokážem si spomenúť na nič iné."

Draco sa usmial.

"Nič iné? Ty si si vždy dokázala na svoje sny spomenúť, Miona."

Hermiona ho nežne pobozkala na líce. "Nie, nie vždy. Hovorievam ti len tie, čo si pamätám. Čudné, cítim sa dnes ráno neuveriteľne ospalá... ale myslím, že by sme mali vstať a pripraviť sa na raňajky. Ak prídeš neskoro k slizolinskému stolu, prváci by mohli začať vojnu s jedlom."

Draco sa prešvihol nad ňu a začal ju bozkávať. Hlboko a vášnivo. Šťastne sa usmievala, keď sa stiahol.

"Čo robíš, Draco? Nestačila ti minulá noc?"
"Tohto nikdy nestačí... Miona. Poznáš ma." Usmial sa a presunul pery k jej hrudi. Vzdychla si, keď sa na ňu nežne prisal.

Draco pocítil, ako na neho znova zaútočilo staré vzrušenie. Jej telo bolo také nežné a zvodné ako vždy. Napriek tomu sa pokúsil ovládnuť, hoci začínal tvrdnúť. Zalapal po dychu, keď zacítil, ako ho pevne zovrela. Pomaly prekĺzol prstami k jej bruchu, trochu jej roztiahol nohy a cítil, ako sa voči nemu otvorila. Začala stonať.

Hermiona rada myslela na Draca z rôznych dôb na Rokforte, keď sa s ňou miloval. Vzrušovalo ju spomínať na jeho bledú tvár v Rokfortskom rýchliku, keď sa na ňu pozeral - povedal jej, že od druhého ročníka si vždy našiel dôvod, aby prešiel okolo jej kupé, pretože ju považoval za nádhernú. Rada na neho myslela po metlobalových zápasoch - ako sa na neho v daždi lepila jeho metlobalová uniforma, keď ho tajne sledovala, pretože nemala odvahu umožniť ostatným charbromilčanom zistiť, že považuje slizolinského chytača za absolútneho fešáka. Samozrejme, stále bol blbec k nej a ostatným chrabromilčanom, ale teraz už poznala celý jeho príbeh a považovala to za mimoriadne erotické.

Poddala sa jeho jemným dotykom a začala upadať do hlboko uvoľneného stavu. Draco Malfoy bol veľmi dobrý milenec.

"Hermiona..." zašepkal jej. "Chcem, aby si sa cítila dobre."

"Mmm. Bože, Draco, neprestávaj."

Jeho šedé oči skúmali jej tvár. Hoci bol vzrušený, stále sa ovládal. Musel nájsť ten správny okamih. Nežne ju pobozkal.

"Hermiona, porozprávaj mi o svojom sne. Pokús sa spomenúť si."

Hermiona znova zastonala, keď si pripadala v pohodlí a bezpečí. Spomínala... "Mala som na sebe bielu uniformu... Chcela som byť čaromedičkou. Bolo to pekné."

"Pokračuj, láska moja. Vždy si chcela byť čaromedičkou."

"Niesla som blonďavé dieťa. Neviem čie - možno to bolo naše budúce dieťa, Draco."

Cítila, ako sa Draco na okamih napol a zachichotala sa. "Nemaj obavy, Draco, pochybujem, že som tehotná alebo niečo také."

Pobozkal ju. "Povedz mi viac... čo sa stalo tomu dieťaťu?"

"Nemôžem si spomenúť... počkaj... stratila som ho, na chodbách Rokfortu."

"Ako?"

"Neviem. Odniesli ho nejakí ľudia. Bolo to veľmi smutné. Nemyslím si, že si na to chcem spomenúť."

Draco ju znova pobozkal. "Je to len sen, láska moja. Povedz mi, možno to niečo znamená... môžeme sa opýtať tej babizne Trelawneyovej."

Hermiona sa usmiala. "Je to veľmi smutné... bol tam veľký prsteň... veľa ľudí... ach, poznám ich... je tam Albus Dumbledore a profesorka McGonagallová a... nie, iste nie... Neville!

Neville Longbottom bol v mojom sne! Je to hrozne smutné, nemôžem si spomenúť... Neville mi niečo nehovorí. Pýtam sa ho, prosím ho... je preč... nejaký hlas, som v pasci!"

"Dobré dievčatko."

Cítila, ako jej Draco pritlačil ruky dole, ale bola príliš slabá, aby sa bránila. Jeho zovretie bolo neprimerane tvrdé.

"Draco, to bolí..."

Cítila sa, ako sa prehupol nad ňu, jeho dych horúci na jej líci.

Bolo to, ako keby padala do čiernej diery.

***

Hermiona roztvorila oči.

"DRACO!"

Ležala na studenej chladnej kamennej podlahe v tme čiernej ako uhoľ. Znova bolo neobyčajne zima, tentoraz ešte viac, pretože si v šoku uvedomila, že je nahá. Hmatala okolo seba a zacítila pri nohách kus oblečenia. Prstami ho preskúmala a uvedomila si, že to boli nejaké šaty. Mali rukávy, zips... rýchlo si ich natiahla cez hlavu. Vôkol seba cítila odpornú vôňu väzenia, ktorú cítila aj predtým.

Čo sa stalo? Akási nočná mora alebo sen o tom, že je späť na Rokforte. Nebolo to nezvyčajné - odkedy odišla z Rokfortu, snívalo sa jej o ňom často.

"Ach nie... ach môj bože..."

Hermiona cítila, ako sa jej zamotala hlava, keď sa jej z tváre stratila všetka krv. Sedela na zemi, hlava v rukách. To nebol sen. Bolo to skutočné. Nejaký trik... akési komplikované mätúce kúzlo... a ona pochabo prezradila meno Strážcu tajomstva...

Vtedy si uvedomila to boľavé miesto. Bolo to veľmi slabé, len tupá tepavá bolesť, ale bolo jej jasné, čo s ňou Draco Malfoy robil... čo jej urobil... keď omdlela. V tom okamihu Hermione došlo, že sa Draco skutočne obrátil voči nej.  Radšej by mala vymyslieť, ako utečie, aby varovala Nevilla a zachránila svoje dieťa. Ale ako? Jej chrabromilské odhodlanie vzrástlo v jej vnútri - musela uniknúť. Prosím, bože, modlila sa, nech utečiem.

Hermiona nebola chrabromilčankou len tak pre nič za nič. Keď si vyčistila hlavu okrem myšlienok na útek, postavila sa a začala prstami preskúmavať ten temný žalár. Z toho, čo si pamätala z letmého pohľadu, ktorého sa jej včera dostalo, bol to štvorec asi o desiatich stopách a na jednej zo stien boli drevené dvere. Steny vyzerali, ako keby boli vyrobené zo silného kameňa, len sotva bola medzi nimi štrbina. Podlaha bola plynulo vydláždená. Keby len niekde dokázala nájsť štrbinu, možno by dokázala vykonať neriadené kúzlo bez prútika a odpáliť si cestu von.

Ale keď jej prsty preskúmali štrbiny na stene, zistila, že celý žalár je tesne uzavretý ako kamenný kotol. Nakoniec pod prstami zacítila drevo. Boli to dubové dvere. V zúfalstve sa Hermiona oprela o dvere. Skutočne nevyzerali ako cesta von. Kde prepánakráľa bola? Čo bolo toto za miesto?

Zrazu jej noha do niečoho kopla a to zarachotilo, keď sa prekotúľalo po zemi. Na sekundu stuhla, než sa sklonila a nahmatala to prstami. Chvíľu si myslela, že to nedokáže nájsť, ale potom jej prsty prišli do kontaktu so štíhlou drevenou paličkou.

Hermione poskočilo srdiečko. Bol to prútik! PRÚTIK! S chvejúcimi sa prstami s ním slabúčko mávla a zamrmlala: "Lumos!"

Malý žalár osvetlilo bledožlté svetlo.

Pozorne ten prútik preskúmala. Bol vyrobený z čierneho dreva a bol asi štrnásť palcov dlhý. Napadlo ju, že ho odniekiaľ pozná. Nebol to Dracov prútik, o ktorom vedela, že je z hnedého dreva ani Luciusov, ktorý mal na sebe strieborný pásik. Určite nebol jej. Ako sa sem dostal? Preplazila sa k dubovým dverám a prehmatala okolo nich prstami. Všimla si, že na spodku dverí bola malá medzera medzi drevom a kamennou podlahou. Ktokoľvek to bol, musel zasunúť ten prútik popod dvere do žalára. V cele nebolo absolútne nič iné.

Avšak Hermiona sa už cítila naplnená nádejou. Bola najbystrejšou čarodejnicou na Rokforte. S prútikom dokázala Hermiona Grangerová uniknúť prakticky odvšadiaľ. Jej myseľ prechádzala obrovskou zásobou magických vedomostí, keď plánovala svoj útek.

Prvá logická vec, čo s prútikom urobiť, bolo pokúsiť sa premiestniť. Ale ako tušila, zo žalára bolo nemožné sa odmiestniť. Zúfalo šepkala: "Rokville! Rokville!", ale nemalo to žiaden účinok. Nakoniec jej došlo, že bude musieť uniknúť tým ťažším spôsobom. Hermiona namierila na seba prútik a povedala: "Splynúť!"

Stala sa ľudským chameleónom. Jej telo vyzeralo rovnako ako stena žalára. Prešla k dverám a skúsila na ne alahomora kúzlo, ale nefungovalo. Nie, bude to musieť byť komplikovanejšie kúzlo. "Diffindo!" Dvere tvrdohlavo zostávali stále zavreté. Hermiona pokojne skúšala stále mocnejšie odomykacie kúzla, ale dvere zostávali zatvorené.

Nepanikár, pomyslela si. Ak nemôžem otvoriť dvere, musím nájsť spôsob, ako ich obísť. Namierila prútik na seba. Bolo to nepríjemné kúzlo a ona ho neznášala, ale nevidela inú možnosť. Zatvorila oči - "Reducto." Pripadala si ako na extrémne rýchlej horskej dráhe. Steny a strop sa od nej rýchlo vzdialili. Otvorila oči a uvidela tie dvere asi míľu od seba. Rýchlo začala utekať smerom k nim.

Keď bola za dverami, Hermiona na sebe zrušila Reducto a ocitla sa na tmavej chodbe. Bola v podzemí nejakej budovy. Začula povedomé škrípania a buchnutia a vzduch bol mrazivý. Ktorou cestou von?

Musí sa dostať do Rokvillu. Musí varovať Nevilla.

Požehnala komukoľvek, kto jej dal ten prútik, tuho ho zovrela a pohla sa opatrne po chodbe.

***

Madam Rosmerta zažila šok svojho života, keď bledá, krvou pokrytá dievčina vpadla do Troch metiel. Tá žena vyzerala chorá, ťažko dýchala, ako keby práve pred niečím utekala. Pot sa jej lial z tváre.

"Ach, pane na nebi!" Madam Rosmerta pribehla k dverám, aby ju zachytila, keď sa zakolísala. Našťastie bolo uprostred dňa a bar bol prázdny. "Slečna Hermiona! Ste to vy?" spýtala sa madam Rosmerta, keď to dievča spoznala z čias, keď chodilo na Rokfort. Teraz vyzerala veľmi inakšie - nielenže bola nezdravá a strapatá, ale mala špinavé šaty.

"Rokfort... rýchlo... idú po mne."

"Kto, moja drahá?" spýtala sa pekná barmanka a podozrievavo nakukla na ulicu.

Hermiona sa strhla bolesťou. V tom okamihu si madam Rosmerta všimla čerstvú krv na Hermioniných už špinavých šatách. Mala na sebe veľmi krvácajúce rany - bola veľmi vážne prekliata.

"Merlin!" vykríkla Rosmerta a rýchlo sa ponáhľala za sebou zatvoriť dvere na krčme.

Hermiona sa zrútila na zem. V ruke stále zvierala čierny prútik.

"Rokfort. Albus Dumbledore." Zašepkala. Madam Rosmerta schmatla svoju kabelku spod pultu. Toto bol naliehavý prípad. Ale ako dostať Hermionu bezpečne na Rokfort?

Madam Rosmerta vytiahla nádobku s letaxom a strčila hlavu do krbu. Modlila sa, aby tam bol Albus Dumbledore. "Pracovňa Albusa Dumbledora, Rokfortská stredná škola čarodejnícka."

Albus Dumbledore si práve čítal poštu, keď začul prásk  vo svojom kozube nasledované ženským znepokojeným hlasom, ktorý ho volal.

"Dumbledore! Dumbledore! Ach, kde pre zmilovanie božie si?"

***

Hermiona cítila, ako jej niekto natiera nohy. Okamžite sa im uľavilo. Začula dôverne známy hlas vravieť: "Prichádza k sebe, Albus, je to len strach a vyčerpanie. Musela odvrátiť oveľa hroznejšie kúzla. Úbožiatko."

"Ďakujem, madam Pomfreyová."

Hermiona sa s výkrikom prudko posadila na posteli. Nesmela strácať čas. Zbadala Albusa Dumbledora, Poppy Pomfreyovú a Minervu McGonagallovú stáť pri jej posteli. "Profesori! Vie to! Našli ma... Draco povedal Luciusovi... Vedia o Nevillovi... moje dieťa... kde je?.... pokúsila som sa utiecť... kde je Neville?...musím varovať Nevilla."

"No tak, no tak," nežne odvetila Pomfreyová a zatlačila dievča nazad do postele.

"Neville je v nebezpečenstve!" Hermiona začala plakať... neplakala od včerajška, napriek hrozným udalostiam dnešného dňa. "Dumbledore... prosím... choďte po Nevilla!"

"Potrebuje odpočívať," povedala Poppy. "Blúzni."

"NIE!" Hermiona bojovala proti rukám čaromedičky.

"To je v poriadku, Poppy," prehovoril Dumbledore. "Myslím, že potrebujeme, aby nám slečna Grangerová všetko vysvetlila. Znie to veľmi vážne."

Madam Pomfreyová sa zatvárila pochybovačne, ale Hermionu pustila. Pripravila jej niečo studené na pitie a Hermiona sa okamžite cítila lepšie.

McGonagallová sa smutne pozerala na svoju obľúbenú študentku. Bola porezaná a dobitá a zrejme prešla hrozným zážitkom.

Dumbledore sa posadil na kraj postele a chytil ju za ruku. Všimla si, že drží v ruke štrnásťpalcový čierny prútik, ktorý použila k úteku. "Slečna Grangerová, upokojte sa. Nedokážem pochopiť, čo hovoríte. Ako sa dozvedeli, že je Neville Strážcom tajomstva?"

Hermiona na neho skoro vykríkla: "Pretože ma OKLAMALI, aby som to povedala Dracovi. Musíte sa ponáhľať... Lucius chce krv dieťaťa na ten kameň... Ja neviem prečo!"

Dumbledore prikývol. "Som pripravený osobne Nevilla pohľadať hneď po tom, ako mi odpoviete ešte na jednu otázku."

"Akú?"

"Ako ste prišli k tomuto prútiku?"

Hermiona sa rozčúlene pozrela na profesorov. McGonagallová sa netvárila radostne.

"Bola som zamknutá v podzemí Malfoy Manoru... Myslela som, že som v pasci, ale našla som tento prútik v medzere pod dverami. Neviem, kto ho tam dal, ale bola to jediná možnosť ako uniknúť... Prečo? Čí je to prútik?"

Dumbledore a McGonagallová si vymenili pohľady.

"Tento prútik patrí Severusovi Snapovi," povedal Dumbledore a pretočil ho vo svojich prstoch.

"Snape!" zhíkla Hermiona. "Je na Malfoy Manor? Pomohol mi?"

Dumbledore si pozorne prezeral ten prútik.

"Nevieme, čo sa stalo Snapovi... chýba už dva týždne a nedokázal som sa s ním spojiť. Toto je prvá stopa, ktorú o ňom máme."

Hermiona pokrútila hlavou. "Čo sa deje?"

"Zaujíma ma..." povedal Dumbledore a mierne potriasol prútikom. "Priori Incantatem."

K Hermioninmu prekvapeniu vyšlo z prútika niekoľko pramienkov dymu a zažiarilo nazeleno...

"Omračujúce kúzla... rictusempra... protego... veľmi pokročilé kúzla, slečna Grangerová. Tie ste urobili vy?"

Hermiona prikývla. Na poslednej časti svojho úteku musela prekliať Draca a Luciusa, keď za ňou bežali. Fascinovane sledovala, ako z prútika vystúpili ďalšie pramienky strieborného dymu.

"Ach, reducto... no, toto bolo diffindo, otváracie kúzla... alahomora..." Ďalšie farebné pramienky dymu vychádzali z prútika, ktoré dokázal Dumbledore rozoznať, pretože prikyvoval a mrmlal si.

Zrazu  z konca prútika vystrelila spŕška prachu a v izbe sa premenila na snehové vločky než zmizla...

"The Finite Tenebrarum!" prehltla McGonagallová. "Severus zrušil Tenebrarum!"

Hermiona tomu nemohla uveriť, ale spomenula si na ten hlboký mužský hlas, ktorý na ňu jačal v jej dome Petrificus. Bol to Snapov hlas!

"Ale ak Snape zrušil Tenebrarum a odovzdal ma Malfoyovcom... prečo by mi dával tento prútik?"

Obočie Albusa Dumbledora bolo zvraštené v hlbokom zamyslení. Začal uvažovať nahlas...

"Snape nemôže utiecť... vedel, že vy by ste mohla... musel tú šancu využiť... a jeho prútik nám môže porozprávať príbeh o tom, čo sa stalo... Severus sa nám pokúša niečo povedať. Je v obrovskom nebezpečenstve!" dokončil Albus Dumbledore. Vstal z Hermioninej postele. "Minerva, prosím zožeň Remusa a Lupina. Sú niekde na hrade, požiadaj ich, aby sa pripravili o desať minút na odchod do Nevillovho domu."

McGonagallová prikývla a vybehla z miestnosti, ale predtým poťapkala Hermionu po pleci.

"Hermiona, ešte niečo iné by si mi rada povedala, než odídem hľadať Nevilla?"

Hermionine oči sa zaplnili slzami.

"Draco sa otočil voči mne. Otočil sa voči nám... urobil niečo hrozné... Neviem, čo ho k tomu prinútilo."

Albus Dumbledore ju znovu poťapkal po ruke. "Veríš, že Draco je úplne zlý, Hermiona?"

Hermiona musela chvíľu premýšľať. "Myslím, že nie."

"Potom ho vidíš rovnako ako ja. Spomínaš si na náš rozhovor na Vianoce, na to, čo som ti povedal o Dracovi?"

Hermiona prikývla. "Povedali ste, že to bude ťažké... ale aby som sa ho nikdy nevzdala."

Dumbledore prikývol. "Tiež som ti povedal, že za dobrých ľudí má vždy cenu bojovať. Stále ho ľúb, dieťa."

Keď ju riaditeľ opustil, Hermiona premýšľala o jeho slovách. Dúfala, že sa im včas podarí varovať Nevilla. Zdalo sa, že nič nevychádza.

***

"Tu nič!" Sirius Black kopol do dverí ďalšej prázdnej izby. Každý kúsok nábytku v izbe bol polámaný, obsah každej zásuvky, každej skrine rozsypaný na zemi. Albus Dumbledore zdvihol obrovskú hromadu novín a polámaných ozdôb.

"ALBUS! SIRIUS!"

Zúrivé výkriky Remusa Lupina sa ozývali cez vyplienený dom.

Sirius s Dumbledorom sa prihnali do izby, kde bol Lupin. Lupinova tvár bola biela, keď sa napäl, aby odtiahol veľkú skriňu z podlahy.

"Odstúp," povedal Dumbledore Lupinovi. "Wingardium Leviosa!" Skriňa odletela z podlahy.,

"Krucinál," zaklial Sirius, keď si kľakol vedľa veľmi pomliaždeného Nevilla Longbottoma na zemi.

Lupin sa triasol. "Je mŕtvy! Je mŕtvy, Albus!"

Dumbledore si kľakol vedľa Siriusa a prešiel rukou ponad chlapcovo telo. Nad telom sa ukázalo slabé modré svetlo, ale zmiešalo sa množstvom červeného.

"Nie, nie je mŕtvy, Remus. Ale je veľmi ťažko zranený."

"Zabijem ho," zamrmlal Sirius. "Len jediný človek mohol nechať človeka zomrieť pod skriňou... Zabijem ho... Prisahám..."

"Sirius, teraz nie je čas na pomstu, Neville potrebuje lekárske ošetrenie. Pomôž mi."

"Nenávidím ho..." Sirius stále pokračoval, oči zasklené. "Zabil môjho brata, zabil Tonksovú... zabil Andromedu... Zabijem ho. ZABIJEM ho!" Sirius vrazil päsťou do steny nad Nevillom.

"Sirius, ak sa nedokážeš ovládať, musím ťa požiadať, aby si odišiel!" nahnevane povedal Dumbledore. Sirius sa mechanicky postavil a opustil miestnosť. Ruka mu krváca na mieste, kde zasiahol stenu.

"Dum...dor...?" slabo prehovoril Neville, krv mu stekala z nosa a úst, Jeho pľúca očividne pritlačili rebrá, keď na neho dopadla tá skriňa.

"Je to v poriadku, Neville. Sme tu, aby sme ti pomohli," chlácholivo povedal Dumbledore. Lupin na Nevilla zamrmlal niekoľko kúziel proti bolesti.

"Ja... nepovedal... som..."

"Viem, že si nepovedal, Neville. Odviedol si vynikajúcu prácu. Nezaspi!"

Nevillovi oči sa zatiahli.

"Remus!" vykríkol Dumbledore na Lupina. "Strácame toho chlapca. Potrebujeme ho."

Remus Lupin mrmlal ešte zúrivejšie, jeho prútik namierený na Nevilla. Neville znova nadobudol vedomie a otvoril oči.

"Neville, môj drahý, už mi to musíš povedať. Ak nie, mohli by sme naveky stratiť identitu toho dieťaťa. Kde je Noel Malfoy?"

Neville zažmurkal, jeho tvár nadobudla trochu chorú bledozelenú farbu, prehovoriť bola pre neho mimoriadna námaha.

"... Brloh..."

Dumbledore prikývol a pohladil Nevilla po čele.

"Remus, daj chlapca pod Suspendio. Nemôže si dovoliť, aby sa to zhoršilo... teraz mu už dokáže pomôcť len madam Pomfreyová."

Remus Lupin prikývol a vykonal nad Nevillom kúzlo Suspendio. Nevillova tvár sa uvoľnila a klesol do Dumbledorovho náručia.

"Bude žiť?" spýtal sa potichu Lupin.

Dumbledore sa tváril vážne. "Podrobili ho horšiemu než len padnutej skrini. Nervové zakončenia ma spálené od kliatby Cruciatus. Tiež vidím známky prekliatia Cruoris. Má vnútorné krvácanie."

"Čo to hovoríte?" spýtal sa vystrašene Lupin, keď na Nevillove telo použil Mobilicorpus.

Albus Dumbledore si vzdychol. "Keď som požiadal Nevilla, aby bol Strážcom tajomstva, povedal mi, že by kvôli Hermione zomrel. Na Rokforte bola k nemu tou najláskavejšou osobou. Len dúfam, že za to nebude musieť takto zaplatiť... ale nevyzerá to dobre, Lupin."

"ALBUS!" začuli z druhej izby kričať Siriusa.

Tak rýchlo ako mohli s Nevillom visiacim za nimi, prišli za Siriusom Blackom s popolavou tvárou, ktorý držal malú knižku v červenej koži. "Našiel som toto... otvorené... vedia..."

Pokúsil sa pokračovať, ale nemohol. Sirius cítil, ako panika zachvátila všetky jeho zmysly. Podal ju Dumbledorovi, ktorý si tú knihu prezrel. Na prednej starne bola veselá tvár ropuchy s magickými slovami: "NEVILLOV PLÁNOVAČ", ktoré jasne žiarili a vytáčali sa z jej úst. Za daných okolností to vyzeralo trochu smiešne.

Sirius vytrhol riaditeľovi knihu a nalistoval ju na prvú časť: "DÔLEŽITÉ VECI, KTORÉ JE TREBA SI ZAPAMÄTAŤ" a vrazil ju Dumbledorovi.

V polovici stránky medzi "Objednať každý mesiac Gertrúde potravu" a "Narodeniny starej mamy 5. augusta" bili do očí slová: "Noel žije s Percym a Penelopou Weasleyovcami v Brlohu."

"Ach, bože," slabo prehovoril Lupin, keď to prečítal ponad Dumbledorovo plece.

Sirius našiel svoj hlas a očervenel. "Ten - úbohý - chalan... nedokáže si zapamätať ani takúto jednoduchú vec! Longbottom mal vždy na Rokforte najhoršiu pamäť... to ale bola hlúposť..."

Ale Siriusa umlčalo silné kúzlo z Dumbledorovho prútika. Zasiahlo ho presne medzi oči a zrazilo ho k zemi. Riaditeľ stál nad Siriusom, keď mu jeho priateľ pomáhal na nohy. Albus Dumbledore vyzeral každým kúskom ako ten mocný čarodej*, za ktorého ho považoval čarodejnícky svet, jeho ruky sa triasli zúrivosťou.

"Nikdy znova Nevilla nezhadzuj," bolo jediné, čo riaditeľ povedal, keď jemne odlevitoval Nevillovo nehybné telo z miestnosti.

 


 

* PP: možno to nič neznamená, ale nie je tam wizard, ale sorcerer, čo je černokňažník, strigôň, čarodejník. Len ma to prekvapilo.

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: doda357 - 23.04. 2011
Prečo musel Draco použiť práve henten trik? Trik, ktorým najviac ublíži Hermione? Som rada, že Hermiona ušla, aj keď sa obávam, že Severus je vo veľkom nebezpečenstve, ak už nie je mŕtvy. Ale bolo od neho hrdinské, že sa vzdal prútika, aby poskytol Hermione možnosť utiecť. Tiež si myslím, že Neville bol najlepšia voľba, keď si to musel napísať a oni to pravdepodobne našli. Aspoň, že ešte žije. Ale nechápem jednu vec - prečo Weasleyovcom hneď neposlali Patronusa alebo čo, aby ich varovali? No nič, idem ďalej Ďakujem za kapitolu - Uvedomila si, ako niekto dýcha vedľa nej. Na bielom vankúši vedľa nej boli rozprestreté jeho strieborno-blonďavé vlasy, jeho bledý, ale svalnatý trup mierne žiaril v rannom svetle(.)Znova sa zamuchlala do prikrývok a pohla sa smerom k nemu tak, aby si oprela hlavu o jeho plece. -chýba tam bodka - "Minerva, prosím zožeň Remusa a Lupina. - Domnievam sa, že tam má byť Siriusa a Remusa - "Dum...dor...?" slabo prehovoril Neville, krv mu stekala z nosa a úst,(.)Jeho pľúca očividne pritlačili rebrá, keď na neho dopadla tá skriňa. - miesto čiarky tam má byť bodka - Nevillovi oči sa zatiahli. - Nevillove?

Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: Trili - 17.04. 2011
super povídka :-)

Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: ulli - 10.04. 2011
Jakým hnusným podlým trikem Draco vylákal z Hermiony jméno Nevilla. Doufám, vážně moooc doufám, že přece jen je pod Imperiem a na konci z něj bude zase hodný hoch. Vůbec by mi nenapadlo, že hůlka je Snapeova. Spíš jsem ji přičítala Narcisse. Ale mám ráda povídky, kde je Snape sice Snapeovský, ale na straně dobra. Neville je na tom dost špatně, snad přežije. A opravdu místo té spousty řečí, měli okamžitě jít za malým Noelem. Brumbál to určitě musí mít už dopředu všechno naplánované a pod palcem. Přece nemůže být tak klidný. Děkuju za další přeloženou kapitolu a těším se na pokračování.

Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: anonym - 09.04. 2011
nevyzerá to dobre.

Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: adelina - 07.04. 2011
Bože, to snad Draco neudělal? Začíná to být dost drsný a smutný. Nemůžu uvěřit tomu, že Draco chce Noela obětovat. Nemohl být přece tak zlomený, aby se úplně otočil a změnil v čisté zlo. Jsem ráda, že Hermiona utekla. Podle popisu černé hůlky, byl Snape první kdo mě napadl jako majitel. Doufám, že bude v pořádku. A nakonec Nevill...Opravdu věřím, že to přežije. Děkuji za překlad. A jdu na další kapitolku.

Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: Zuzana - 07.04. 2011
Už som raz konštatovala, že keď toto Zensho písala musela byť veľmi nasrdená na celý svet. Ako mohla A ako môže povedať Albus Hermione po tomvšetkom, že má mať Draca ďalej rada??? Kto môže mať rád niekoho kto je ochotný zavraždiť dieťa? Tento príbeh je fakt surový. Viem, že si ma upozorňovala Jimmi ale toto som nečakala. A v minulom komente si napísala, že Draco je asi fakt po ockovi a pridal sa vážne k nemu. Tak to ma úplne rozosmútilo. Fňuk, je strašne neskoro, ale toto chce niečo pozitívne, lebo nechcem ísť spať s myšlienkou na takéhoto Draca. Obdivujem Ťa, že toto dokážeš prekladať. Mne je ťažké to aj čítať a nie sa nad tým ešte zložito zamýšľať. Ale ďakujem za to, že si sa pustila do prekladu, a hlavne takou rýchlosťou lebo toto by som pomaly čítať nechcela.
Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: Jimmi - 07.04. 2011
Nejako približne v časti, keď som to prevzala, som začala mať dojem, ako keby to bola úplne iná poviedka. Ale ako som napísala vyššie, dôveruj a s odstupom času z toho bude pekná rozprávka pre dospelých. Pamätám si, že som z tej poviedky mala nakoniec dobrý dojem. Keby sa autorka detailne zaoberala všetkým, čo tu načrtla, muselo by to byť na tri časti, takže tak. Ale možno máš pravdu - keď to porovnám s Tymiánom... možno už v čase dopisovania tohto dielu bola vonku šestka. Ja fakt neviem. Ale nevzdávaj to... stále si hovorím, že na tom muselo niečo byť. Nemôžem prezradiť záver ale zase vás nemôžem nechať v dojme, že všetci prežijú. Je jasné, že zabijú minimálne Voldyho. Ale nechcem sa kuknúť na detaily, pretože mám obavy, že by som nevládala preložiť to ďalej. Ešte mi chýba pár strán z ďalšej kapitoly, ale príliš sa s ňou babrať nebudem. Bŕŕŕ. A vždy upozorňujem, ak je Snape na zlej strane, tu som to neurobila. Som na to tiež dosť citlivá Dumbledore musí niečo vedieť, musí... ja si to asi budem musieť prečítať znova, či mi niečo neušlo. Až po dokončení... takže asi nie, mám iné plány... ale ak to nepochopím, tak mi to bude vŕtať toľko v hlave, že možno neodolám. Díky moc
Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: Jimmi - 07.04. 2011
Teraz ma napadlo - po celý čas som čakala na scénu ako Voldy vymýva Dracovi  mozog - po tej scéne s mysľomisou. Bola som presvedčená, že tam je. A nič tam nebolo. To znamená, že som si to asi celé len predstavovala a moje podvedomie si tú poviedku upravilo do stavu, aby mi vyhovovala a preto sa mi časom celkom páčila. Ja neviem, som z toho zmätená a nemôžem sa dočkať konca, ale už to tam nemá kde byť. Potom fakt netuším, čo bola realita (teda v skutočnosti fikcia) a čo som si k tomu navymýšľala. Takže či to skončí tak ako čakám alebo úplne inak. Ale už len kúsok a potom to bude jasné. Díky moc.
Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: Zuzana - 07.04. 2011
Ďakujem za toho Snapa. Aspoň on sa vysvetlí. Len takýto Draco ma strašne mrzí a Albus serie (sa ospravedlňujem za výraz) a obdivujem Luciusa.

Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: holloway - 06.04. 2011
Draco musí mít hodně pevné sebeovládání, takhle podle to z Hermiony vytahnout. Hnusák jeden, tohle bych mu opravdu neodpustila."Vtedy si uvedomila to boľavé miesto. Bolo to veľmi slabé, len tupá tepavá bolesť, ale bolo jej jasné, čo s ňou Draco Malfoy robil... čo jej urobil... keď omdlela." wtf? co jí ten prasák udělal? napadlo mě že ji znásilnil ale to už by byl vrchol a ona by to ai nevzala tak klidně. Hůlka mně napadla že by mohla být Narcissy, potom se ukázalo že ne...tak Snape asi nebude pod Imperiem. Přišlo mi,že to Hermiona měla nějaký jednoduchý s tím útěkem a pak to autorka odflákla - uteče z cely a najedou je u madam Rosmerty. Docela mě pobavilo jak Rosmerta sáhla pod pult pro kabelku, čekala sem že z ní vytáhne pepřák nebo tak něco. Ach a opět Brumbál. Já bych toho chlapa někam nakopala...hlavně že Hermioně vysvětluje jak musí mít Draca pořád ráda. Jinak nevím ale autorce moc nejdou ty akční scény nebo co...viz Sirius, který v jedné scéně hysterčí,že někoho zabije a pak se na požádání Brumbála prostě postaví a odejde...chybí mi tam jakákoliv motivace postav...jo teď sem na to přišla, to je to co mi opravdu chybí i u Draca i u Brumbála. Ten by se měl sbalit a jít zachránit aspoň Noela. No jsem se trochu rozvášnila ale autorka mě štve, začátek povídky se mi hrozně líbil a teď me spíš víc rozčiluje. No uvidíme co bude dál, pořád čekám na nějaké rozumné vyústění zápletky. děkuju za překlad, koukala jsem na originál a opravdu to není vůbec jednoduché, opět obdivuji rychlost a preciznost překladu.
Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: Jimmi - 06.04. 2011
Trafila si. Lenže Hermiona bola v bezvedomí, takže o tom nevie, a predtým dostatočne vzrušená na to, aby jej až tak strašne neublížil. V nejakej poviedke (v tejto asi nie) sa na to ešte aj pozeral Lucius. Nejako to už dorazíme, nie? Už len päť kapitol. Mne skôr vadia štylizačné veci, v dvoch vetách za sebou... schmatla po kabelke... schmatla po letaxe (grabbed myslím, že tam bolo). A slovíčko said neznášam. Aj AnneM. iné ako to nepozná a z iných prekladov viem, že to fakt nemusí byť pri každej vete v dialógu. Pokúšam sa ladiť aj drobné logické nezrovnalosti - čistý preklad je mätúci... Fakt sa utešujem, že len 5 kapitol, čo by mohlo byť asi tak 1200 riadkov. Ak to celé nedoženie nejakou extra dlhou kapitolou. Fajn, má to dosť zádrhelov, ale z vlastnej skúsenosti viem, že po čase sa na to zabudne, podvedomie si to nejako domyslí, poskladá a zostanú príjemné spomienky na celkom slušnú poviedku. Netradičné ukončenie a dobro vždy nemusí zvíťaziť, alebo skôr láska až za hrob a niektoré ženy sú nepoučiteľné. Fakt sa teším, keď budem odpovedať na tvoj komentár k 39. kapitole - vrhám sa na Mayau! Tá genialita spájania slov, skryté významy, už sa fakt nemôžem dočkať. A zase dúfam, že nemám len veľké oči. Díky moc
Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: Jimmi - 06.04. 2011Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: myska111 - 07.04. 2011
Taky se mi povídka ze začátku opravdu moc líbila, jak se sblížili, měli Noela a tak, ale z posledních kapitol jsem trochu rozčarovaná, příjde mi, že autorka to trochu odflákla. Což se rozhodně nedá říct o překladu, který je skvělý a rychlý.

Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: myska111 - 06.04. 2011
Juj. To je teda kapitola. Draco je pěkně podlý, takto Hermionu využít, aby mu řekla strážce tajemství. Konečně se Hermiona při útěku projevila. Jak mohl Nevill udělat takovou chybu. Taky nechápu jak může být Brumbál tak klidný a nejít hned do Brlohu a co se stalo se Snapem. Jak to, že nejdřív zrušil Tenebrarum a pak Hermioně pomohl. Je to pořád nějaké zamotané. Je to hodně temné, ale já pořád naivně věřím, že to dopadne dobře. Autorka opravdu v této povídce spíše straní straně zla. Díky moc za skvělý rychlíkový překlad a moc se těším na další.
Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: Jimmi - 06.04. 2011
Strašne veľa vecí tu nechápem. A ako zostáva už len päť kapitol, bojím sa, či sa dozviem odpovede. Možno som si ich len časom domyslela, možno mi vtedy nedošli súvislosti... ale Snape sa určite vysvetlí, to si pamätám. Aj Sirius, zvyšok fakt neviem. Díky moc.

Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: Nade - 06.04. 2011
Tak to mi úplně vzalo dech. Neville si napsal ...!!! SAKRA!!! A Brumbál je krok za Malfoyem. Jak je to s Dracem, tomu vůbec nerozumím. Díky, nemůžu se dočkat pokračování.
Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: Jimmi - 06.04. 2011
Odpoveď na zatiaľ posledný komentár a idem na ďalšiu kapitolu. Snáď najlepšie poďakovanie, nie? Len pre istotu - díky. PS: Jedna z mála poviedok, kde je Temná strana bystrejšia než strana Svetla. Harry si loví Dracov, Neville kŕmi ropuchu... kto robí plány, kto intriguje? Brumbál? Vôbec mu dva týždne Snape nechýba. NECHÁPEM! A štve ma. Snáď sa to vysvetlí.

Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: Svetluska - 06.04. 2011
No...nevím co na to říct. Jen mám pocit, že to nejhorší nás teprve čeká. Díky moc za překlad!
Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: Jimmi - 06.04. 2011
Dobrý pocit, nebudem klamať. Díky moc

Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: denice - 06.04. 2011
Tak nevím - je větší idiot Brumbál nebo Longbottom? Brumbál je všeobecně laskavější k nepřátelům než k přátelům, aspoň v této povídce. Nebýt Severuse, kdoví, jak by to s Hermionou dopadlo. Draco byl opravdu rafinovaný, bojím se, že tohle mu Hermiona neodpustí. A zatímco Brumbál tlachá, Voldemort Krade Noela z Doupěte...Merline, nevím, jak přežiju zítřek, celý den se nedostanu k netu! Díky.
Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: Jimmi - 06.04. 2011
Stále neviem, čo zlomilo Draca. Imperius? Príliš veľa nezodpovedaných otázok. Už som nakukla na 35 - buď rada, že tu nebudeš. A má o dve strany viac ako táto. Čo som komu urobila? Zajtra mám anglinu, takže asi až večer (po deviatej). Inak, prvá myšlienka pri čítaní - kruci, čo tam kecáte, premiestnite sa na Brloh, ide o minúty. Fakt. Nechápem čo má Brumbál za lubom. Díky

Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: Lucka - 06.04. 2011
Páni, s vypätím všetkých síl sa nútim neotovriť originál, nechcem si pokaziť zážitok z takéhoto prekladu. I keď pokušenie je veľkéé. Radšej sa budme modliť za novú kapitolu, Neskutočné stupňovanie deju! Chvíľami som až nedýchala. Jimmi, my chceme ďaľsiu kapitolu !! Ďakujem za preklad.
Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: Jimmi - 06.04. 2011
Kapitoly sú stále dlhšie a dlhšie. A toto bol preklad z prvej ruky - žiadna opakovaná kontrola, rýchlejšie to snáď už ani nejde. Odpíšem na komentáre a idem na ďalšiu, ale tej temnoty je fakt príliš. Díky moc

Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: MayuDaphneMalfoy - 06.04. 2011
  Děkuju za překlad .  . Herm je v pořádku a Neville snad bude též . Draco si snad nakonec vybere tu správnou stranu ale i tak mám strach . Ta poslední věta se mi moc líbila . Neville je též hrdinou , vážím si ho , nepodceňovat .
Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: Jimmi - 06.04. 2011
Stále premýšľam, či to nejako narafičil Brumbál, bol akýsi príliš kľudný. Okamžite by som sa premiestnila na Brloh a skontrolovala to. Išlo o minúty - museli tam ísť až po Hermioninom úteku. A možno nie. A možno je Neville ten pravý z proroctva a Harry je len zásterka. Nechcem siahnuť na originál, pretože potom by ma to menej hnalo vpred. Díky.

Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: ivas1 - 06.04. 2011
napinave ze az! az tak ze som ockom kukla na original. nechcem sa kazit zazitok, lebo moja anglina je mizerna, no ale nedalo mi akurat ze som postrehla ze autorka poslednu kapitolu vymazala a nahradila kopiou prvej   nevadi predpokladam ze hp.kizi ju ma a mne nezostava nic ine len vydrzat dakujem za preklad
Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: Jimmi - 06.04. 2011
Nie, to nie je vymazaná kapitola. Je ich len 39. Pôvodne tam vložila niečo ako rozlúčenie, oznam. Potom ale FF vydalo príkaz, že každý článok (vstup, články sú tu) musí obsahovať poviedku, tak tam len zopakovala prvú kapitolu, aby to splnila a ten oznam jej nevymazali. Preto som si pôvodne myslela, že to má 40 kapitol, našťastie je to o jednu menej. Túto poviedku som čítala pred dvoma rokmi, zatiaľ odolávam, ale základné fakty som si tiež radšej skontrolovala. Nič si z toho nerob, tá AJ vôbec nie je ľahká, polovicu textu pochopím až pri preklade. Alebo je to tým, že viem že ma čaká preklad a preskakujem kusy textu - väčšinu len riešim dialógy. Ďakujem za komentár a snáď je aspoň niekto kľudnejší. :D
Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: ivas1 - 07.04. 2011
jaj dakujem dakujem, uz sa mi lepsie dycha ja mam dost problem vydrzat na preklady, lepsie povedane mam problem akukolvek knihu ci poviedku precitat postupne. hlavne ked je to napinave. aj HP 6 a 7 som precitala do jednej tretiny a uz som musela listovat koniec. mozno je do chore, ale viac si uzijem pribeh ked viem ako skonci. dakujem ze preklady, vsetky aktivne aj obcasne preklady mam rozcitane, skoro vsetky prelozene uz som docitala. je to neuveritely kus prace co ste tu urobili a mate vsetci moj uprimny obdiv.
Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: Jimmi - 07.04. 2011
Ja robím to isté (kedysi v detektívkach som vždy chcela vedieť kto je vrah, aby som si to všímala - teraz už na to nemám čas). A keď zabudnem a zle to skončí, trieskam si hlavu, čo som za blbca, že som ti najprv neskontrolovala. Človek si to potom vychutná v kľude a nie sa ženie na koniec, aby vedel ako to dopadne. Som rada, že nie som sama :D
Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: ivas1 - 07.04. 2011
presne! potrebujem vediet ze koniec je ok. ked som citala HP7 asi po 200 strankach som musela kuknut zaverecne kapitolky, len tak zbezne. pri zisteni ze Rowlingova zavrazdila severusa, moju lasku, svacla som knihu o zem.vratila som sa k nej az po par dnoch. musela som to predychat. docitala, absolutne neakceptovala jeho smrt ani prolog a odvtedy som zavisla na FF.  inak tato uchylka je dedicna, robia to aj moje dcery :-)

Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: jerry - 06.04. 2011
No som rada ze sa mii podarilo ujst ale co bude trraz s noelom. Bojim sa ze tu nebude pekny koniec. Dufam ze nezabiju noela. A snad sa im podari nevila zachranit. Vdaka za preklad.
Re: Kapitola 34 Draco Mala Fides Od: Jimmi - 06.04. 2011
Mätie ma to, ako Dumbledore bľabotal o tom životnom zážitku, že z Hermiony môže byť auror, až keď jej niekto zomrie. A ktovie, či Nevillovi neporadil, aby si to tam zapísal. Akýsi bol moc pokojný. Díky

Prehľad článkov k tejto téme:

Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 39: Post Occuro
Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 38: Hermione Indigens
Zensho: ( Jimmi )13.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 2/2
Zensho: ( Jimmi )12.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2
Zensho: ( Jimmi )11.04. 2011Kapitola 36 Propemodum
Zensho: ( Jimmi )07.04. 2011Kapitola 35 Conciliae Bellicus
Zensho: ( Jimmi )06.04. 2011Kapitola 34 Draco Mala Fides
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 33 Tenebrae Odiosus Inextricabilis
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 32 Fidem Fallere Cor Falllere
Zensho: ( Jimmi )31.03. 2011Kapitola 31 Providere Pro Deceptio Malificus
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 30 Bisomnium
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 29 Fortuna Domesticum
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 28 Draconis Loqutus
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 27 Lucius Investigo
Zensho: ( Jimmi )28.03. 2011Kapitola 26 Debilitas Solivagus
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 25 Felicitas Parentalis
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 24 Rationem
Zensho: ( Jimmi )26.03. 2011Kapitola 23 Longe Aestivus
Zensho: ( Jimmi )23.03. 2011Kapitola 22 Valere Iubere
Zensho: ( 32jennifer2 )29.11. 2010Kapitola 21 Nubeculae
Zensho: ( 32jennifer2 )27.09. 2010Kapitola 20: Antiquitas a Futuras
Zensho: ( 32Jennifer2 )30.08. 2010Kapitola 19 Familias Concilio
Zensho: ( 32jennifer2 )23.07. 2010Kapitola 18 Aemulus Vindicta
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2010Kapitola 17 Congressus Clanculum
Zensho: ( 32jennifer2 )03.06. 2010Kapitola 16 Sero Confessio
Zensho: ( 32jennifer2 )17.05. 2010Kapitola 15 Pertinuis Accido
Zensho: ( 32jennifer2 )28.04. 2010Kapitola 14 Auror Exercitium
Zensho: ( 32jennifer2 )24.03. 2010Kapitola 13 Propicato Omnino Explicatio
Zensho: ( 32jennifer2 )04.03. 2010Kapitola 12 Draco Egentis
Zensho: ( 32jennifer2 )17.02. 2010Kapitola 11 Imploratio
Zensho: ( 32jennifer2 )27.01. 2010Kapitola 10 Amor Paternus
Zensho: ( 32jennifer2 )09.01. 2010Kapitola 9: Usu Venit
Zensho: ( 32jennifer2 )02.12. 2009Kapitola 8: Ominor Terribilis
Zensho: ( 32jennifer2 )11.11. 2009Kapitola 7 Saltatio Ferventis
Zensho: ( 32jennifer2 )25.10. 2009Kapitola 6 Praeparatio
Zensho: ( 32jennifer2 )10.10. 2009Kapitola 5 Tardo Incendium
Zensho: ( 32jennifer2 )17.09. 2009Kapitola 4 Causa Comperio Processum
Zensho: ( 32jennifer2 )04.09. 2009Kapitola 3 Causa Comperio
. Video k poviedke: ( 32jennifer2 )20.08. 2009Video k poviedke
Zensho: ( 32jennifer2 )04.08. 2009Kapitola 2 Clinicus Noctu
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2009Kapitola 1 Priori Occuro
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )26.06. 2009Dračia krv - úvod k poviedke