Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Rozmarné lístočky II.

1. kapitola

Rozmarné lístočky II.
Vložené: Jimmi - 12.04. 2011 Téma: Rozmarné lístočky II.
Tesska nám napísal:

Názov: Rozmarné lístočky

Autorka: green-eyed blonde

Preklad: Tesska

Prehlásenie: Táto vec nie je celkom mojím vlastníctvom. Pche! Prajem si to. Potom by som bola moja vlastná hrdinka...

Originál: http://www.fanfiction.net/s/3078938/1/Passing_Notes_Junior

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola prvá

Buch!

Zvuk toho, ako niečo vrazilo do dverí komory na metly sa odrážal tou komorou, aj vonkajšou chodbou.

„Do riti,“ zašepkal Harry, keď tam ostal úplne stuhnutý, chrbtom pritisnutý na vnútornú stranu dverí, roztvorené dlane opierajúce sa proti drevu, sústredene načúvajúci, či sa k nemu neblížia nejaké kroky. Vonku, na rušnej chodbe sa rozhostilo ticho, keď sa každý za tým zvukom obzrel. Keď nič nevideli, tie zvuky známe od počiatku sveta začali znova a vyvolali u Harryho povzdych a u blondiaka, ktorý sa na neho celým telom tlačil, úškrn.

Harry bol celkom rád, že boli všetci príliš ľahostajní a nestarali sa o okolitý svet natoľko, aby preskúmali to neobvyklé ´buch.´ Pretože keby sa pokúsili, bolo by to veľmi zaujímavé vysvetľovanie. Harryho práve veľmi silno pritláčal o dvere jeho jedinečný, jeho úhlavný nepriateľ, jeho sarkastický malý darebák, jeho veľmi obľúbená sexbomba, jeho Malfoy, ale hlavne, jeho Draco.

O niečo vyšší blondiak priprel Harryho pomerne drsne o stenu. Ruky na Harryho ohnutých lakťoch, jedna noha medzi Harryho. Bol totálne nadšený a dôkladne uväznený vo svojom nádhernom brunetkovi, pričom to vyzeralo, že sa cez neho snaží prejsť, pretože iba tak ho mohol plne precítiť. Ich telá boli v absolútnom súlade. Nos pri nose, hruď na hrudi, nabudené vzrušením... Obaja chlapci namáhavo dýchali.

„Jedného takého dňa, Draco... Niekto príde skontrolovať, odkiaľ prichádzajú tie neobvyklé zvuky. A čo budeme robiť potom? Ha? Čo potom?“

„Zahrám im divadlo, samozrejme,“ zamrmlal Draco, keď sa vnoril späť do Harryho krku a snažil sa pri bozkávaní nevynechať ani miestočko.

„Och, ale...“ bol prerušený, keď Draco natrafil na obzvlášť citlivú oblasť. „Ale, my stojíme za viac, než za bezplatné divadielko...“ Zalapal po dychu. „Mali by sme vyberať vstupné...“

Draco vsunul ruky pod Harryho košeľu a posúval ich smerom od jeho hrdla nadol, pričom mu hľadel do túžbou zahmlených očí. Jeho prsty sa túlali po všetkých miestach tej pevnej, opálenej pokožky, napätých svalov a malých kvapôčiek potu, ktoré rozmazával končekmi prstov, až splynuli do jednej hladkej vrstvy. Vycítil, ako sa Harry ticho a nenápadne nadýchol a on okrem žiadostivosti valiacej sa jeho žilami cítil aj lásku.

Alebo prinajmenšom hlbokú, prehlbokú náklonnosť.

Momentálne nebol z myšlienky na ´lásku´ práve nadšený.

„Harry...“ začal Draco, pritúlený svojou lesknúcou sa tvárou o Harryho rozpálenú. 

„Áno?“ povzdychol si, keď mu Draco nežne prešiel štíhlou rukou cez bradavku a spočinul ňou na jeho srdci.

„Ty si k nezaplateniu,“ dokončil Draco a pozrel do tých zelených očí s ľahkým úsmevom.

„Sklapni, Draco.“

S tým Harry vysal to, čo by bol iste duchaplný komentár, rovno z Dracových úst.

***

Ron sa odtiahol, aby sa nadýchol vzduchu.

Hermiona stála pred ním, červenajúca sa natoľko, že by bola chrabromilská fakulta hrdá. Presne ako bol Ron, samozrejme. Ryšavec sa zazubil na svoju priateľku a pohol sa, aby sa jej zmocnil v ďalšom bozku, ale ona sa mu vymanila z rúk, zastavila ho a zahryzla si do pery.   

Momentálne obaja stáli v nejakej zabudnutej uličke v knižnici a ani nezačali s hľadaním knihy na nejaký bezmenný, nepotrebný elixír.

Ron zvraštil obočie.

„Hermiona, čo je?“ Vyzeral mierne vystrašený. „U-urobil som niečo zle?“

Pozrela sa do jeho nebesky modrých očí s láskou, ale bola rozrušená.

„Nie, nie Ron. Som iba... Pozerám do tvojich očí s láskou, ale som rozrušená.“

„Rozrušená z čoho? Že som nudný pri bozkávaní?“ opýtal sa, trochu podráždene.

Pozrela sa naňho.

„Nie Ron, ty si nesmierne vzrušujúci. Iba teraz nemôžem dovoliť, aby som podľahla vlastnému vzrušeniu. Je to iba preto, že nemôžem prestať myslieť na Harryho.“  

„Harry? Ty myslíš na Harryho zakiaľ bozkávaš mňa?“

„´Zakiaľ´?“              

„Teraz premýšľaš o mojej angličtine?“

„Ron, ty si idiot.“

Ron zvesil hlavu.

„Vari si si nevšimol, že Harry stále mizne? Chcem povedať, že mal vždy sklony k tým svojím príležitostným emo - pochôdzkam , ale po tieto dni sa zdá, že od nás vykĺzne preč a to zakaždým, keď sa mu naskytne šanca.“

„Ja, ehm, vlastne som si to všimol. Ale myslel som si, že sa iba pri nás cíti trápne.“ Ukázal na seba a Hermionu.

„Áno, tiež som si najprv myslela, že je to na neho príliš... ale on sa zdal byť duchom neprítomný. Nikdy nevenuje pozornosť čomukoľvek, čo povieme. A, vyzerá... šťastný. Keby sa nám bol iba vyhýbal, nemyslím, že by bol z toho taký spokojný.“ 

Ron si povzdychol. Nepochybne sa nevrátia späť k jeho obľúbenej činnosti, pokým sa nevloží do témy problému svojho najlepšieho priateľa.

„Možno sa vytráca cukrovať s nejakým dievčaťom.“ Hermiona sa naňho pozrela. „Hm, Hermiona? Možno sa iba baví. Pomyslela si na to niekedy? Pomyslela si si možno, čo i len jediný raz, Harry je šťastný a my by sme mohli byť z toho oprávnene šťastní a neboli podozrievaví?“  

Hermionina tvár náhle vyzerala byť úplne zbavená akejkoľvek emócie. Pre Rona to bolo neuveriteľne desivé. Bola naštvaná? Zúrivá? Nasrdená? Mrzutá? Rozzúrená? Dohnaná do šialenstva? Pobúrená? Urazená? Nahnevaná? Hnevlivá? Ostatné synonymá? Nemal sakra žiadne tušenie.

„Ron?“

Snažil sa zastaviť svoje ruky pred chvením.

„Myslím, že to bola tá najinteligentnejšia vec, čo som ťa kedy počula povedať. Máš úplnú pravdu.“

„Č... Si si istá? Pretože by som sa nechcel mýliť a potom mi to budeš dávať za vinu. Pretože som zvyknutý na to, že ťa mám ako záchrannú sieť, vieš?“

Nevšímala si ho a pokračovala v rozprávaní.

„Dobre, takže od teraz budeme skrátka nechávať Harryho osamote. Nie je zlomený, takže sa ho nebudeme pokúšať dávať do poriadku.“

„Od-teraz?“

„No, budeme musieť naňho stále dávať pozor, či nie?“ Pozrela sa na svojho priateľa, akoby bol idiot. „Iba mu nechcem ublížiť. Veď vieš, že mal problémový život. Ak by išlo o mňa, pravdepodobne by som si teraz podrezala zápästia.“

„Teraz, keď to spomínaš, pravdepodobne by som to spravil tiež.“

Chvíľu sa pozerali jeden druhému do očí, kým neboli vyrušení.

„No, to je upokojujúce.“

Obaja sa otočili, aby zbadali kamaráta, ako pochybovačne postáva na konci uličky, drží knihy a divne na nich zazerá.

Obaja Harryho najlepší priatelia sa pôvabne začervenali.

„Och, Harry, je nám to ľúto...“ začala Hermiona, no bola prerušená Ronom.

„Ehm, koľko presne si toho počul, kamoš?“

Harry si siahol rukou na vlasy a odhrnul si ich z očí.

„Veľa nie, práve som prišiel. Iba tú časť, kde ste hovorili, že by ste sa sami zabili, keby ste boli mnou.“

Nasledovalo krátke ticho, v ktorom Ron a Hermiona chceli sami skolabovať a zomrieť. Pretože to znelo hrozne, keď to takto Harry povedal! Naozaj to povedali, že? Naozaj to počul? Och, bože! To bolo tak...  

Sakra, čo?

Harry sa rozosmial.

Harry Potter, ktorý nikomu nezávidel, sa smial tak silno, že mu skoro odpadol jeho sexy zadok. Ohnal sa knihou a začal ňou rytmicky búchať o vedľajšiu policu, akoby sa snažil zbaviť nadmernému pocitu smiechu.

Hermiona nadvihla obočie a Ron si dovolil uľaviť chichotaním. Ale Harry sa veľmi náhle smiať prestal. Vzpriamil sa a pozrel každému zo svojich priateľov do očí.

„Oboch vás mám veľmi rád. Oboch vás mám sakramentsky veľmi rád. Nezáleží mi na tom, aké zlé je to, čo som práve počul. Och, ale mali by ste vidieť svoje tváre, keď ste zbadali, že tu stojím! Bolo to nádherné. Máte ma radi. Máte ma radi. Ja mám rád vás!“ A s tým podišiel brunet k svojim najlepším kamošom a vtiahol ich oboch do náručia. Každého z nich pobozkal na temeno hlavy.

Ron sa mu vymanil a rozcuchal si vlastné vlasy, akoby si vytriasal Harryho vši.

Hermiona sa usmiala.

Harry sa usmial.

Ron sa usmial.

To je ale krásny okamih, že? Táto kapitola prakticky určuje brept. Och, ale bude pre Harryho život stále ako v bavlnke i potom, keď jeho priatelia zistia, že je zamilovaný do svojho vlastného soka a opačne orientovaných síl?

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 1. kapitola Od: kometa - 27.10. 2011
Emo-pochůzky a tohle by mohla podepsat většina chlapů- ten můj určitě "Bola naštvaná? Zúrivá? Nasrdená? Mrzutá? Rozzúrená? Dohnaná do šialenstva? Pobúrená? Urazená? Nahnevaná? Hnevlivá? Ostatné synonymá? Nemal sakra žiadne tušenie."

Re: 1. kapitola Od: Tesska - 26.07. 2011
Ak by to niekoho zaujímalo počítač dostal kompletný infarkt, no podarilo sa ho resuscitovať. Ešte stále je u opravára. Preto som neprekladala ďalej. Chcela som vedieť, či mi ho zachráni a spolu s ním aj všetko v ňom, pretože tam mám preložené kapitoly a nechcela som to robiť nanovo. Dúfam, že už naňho nebudem čakať dlho a kapitoly zachvíľu začnú pribúdať. Fakt ma to mrzí, ale nedalo sa to proste ovplyvniť. Tess

Re: 1. kapitola Od: vsuvka - 21.05. 2011
Jsem ráda, že povídka pokračuje. Hezky čitelný překlad, díl mě skvěle rozesmál, děkuji

Re: 1. kapitola Od: bacil - 02.05. 2011
Jééé pokračování. Takže hurá. Jsem ráda, že mám pc opět funkční tak se moc těším na další kapitolu :-D

Re: 1. kapitola Od: bbarka - 22.04. 2011
Tak toto  mi vážne vyvolalo úsmev na tvári...a myslím, že tam zostane dobre dlho...neviem prečo, ale Harry mi v tom rozhovore s Ronom a Hermionou pripadal opitý (láskou?) Ale bolo to vážne super! A ten začiatok - no chlapci to hneď v prvej kapitole zobrali zostra Ďakujem veľmi pekne za preklad! Teším sa na pokračovanie!

Re: 1. kapitola Od: samba - 14.04. 2011
Ty jsi opravdu skvělá překladatelka ,  povídka se úžasně čte.Blonďatá sexbomba koukám ještě neví co chce .Ale má smůlu je v tom až po uši.To jak Harry nachytal Rona a Herm a začal se smát to prostě to prostě jednoho dostane.Perfektní a dík

Re: 1. kapitola Od: Nade - 13.04. 2011
Tohle je jasná ukázka toho, jak můžou věty vytržené z kontextu znít hrozně. Naštěstí má Harry povznesenou náladu zamilovaného a tak to nijak neřešil. Krásná kapitolka. Uvidíme, jak dlouho ta idylka vydrží. Díky, moc!!!

Re: 1. kapitola Od: Ivet - 13.04. 2011
Skvělé. Nemůžu se dočkat pokračování. 

Re: 1. kapitola Od: adelina - 13.04. 2011
Pokračování lístečků:) Jsem moc ráda. Těším se na další kapitoly a děkuji za překlad.

Re: 1. kapitola Od: adelina - 13.04. 2011
Pokračování lístečků:) Jsem moc ráda. Těším se na další kapitoly a děkuji za překlad.

Re: 1. kapitola Od: ellenofausten - 13.04. 2011
Moc díky za překlad! Jsem zvědavá, jak to bude pokračovat. :)

Re: 1. kapitola Od: gleti - 13.04. 2011
moc pěkně to pokračuje, jsem docela zvědavá, jak se to dál vyvrbí mezi Zlatým Triem.

Re: 1. kapitola Od: Svetluska - 12.04. 2011
Tohle je skvělé. Obyčejně povídky s tímhle párem nečtu, ale tahle je vynikající. Díky moc za super překlad!
Re: 1. kapitola Od: Tesska - 12.04. 2011
Ďakujeeeeem :)

Re: 1. kapitola Od: Vidlicka - 12.04. 2011
Zvláštní poprvé mi byl Ron v povídce sympatický. Na další kapitoly se moc těším, první lístečky byly super.

Re: 1. kapitola Od: teriisek - 12.04. 2011
Hej:D Díky za odpolední porci smíchu, toho není nikdy dost:) Moc jsem se pobavila, super kapitola, takže ještě jednou díky!

Re: 1. kapitola Od: Nenriki - 12.04. 2011
parada, tie komentare k tomu - na nezaplatenie :D tesim tesim :)

Re: 1. kapitola Od: verinka - 12.04. 2011
Ó lístečky... I když se mi, už ta druhá série tak nelíbila, pořád je to kouzelné. Draco intrikán tady neměl chybu Každopádně tuhle pasáž zbožňuju: Zahrám im divadlo, samozrejme,“ zamrmlal Draco, keď sa vnoril späť do Harryho krku a snažil sa pri bozkávaní nevynechať ani miestočko. „Och, ale...“ bol prerušený, keď Draco natrafil na obzvlášť citlivú oblasť. „Ale, my stojíme za viac, než za bezplatné divadielko...“ Zalapal po dychu. „Mali by sme vyberať vstupné...“ A dobře sis poradila s tím, jak Hermiona napomíná Rona za jeho angličtinu. Krásná práce
Re: 1. kapitola Od: Tesska - 12.04. 2011
Ďakujem, ale nie je to len moja zásluha, mám svojho anjelika strážneho :)

Re: 1. kapitola Od: denice - 12.04. 2011
Vtipné, lehké, zábavné - takových povídek není nikdy dost! Díky.
Re: 1. kapitola Od: Tesska - 12.04. 2011
Tiež si myslím, že takýchto nie je nikdy dosť, o to viac, keď potešia a pobavia :)

Re: 1. kapitola Od: Zuzana - 12.04. 2011
Toto úplne milujem. Perfektné,hravé a vzrušujúce. A ten koniec bol úplne super. Už sa teším na to, keď Ron s Hermionou zistia, prečo je Harry taký šťastný. Asi by im mal v tom momente zobrať z dosahu všetky ostré predmety a pre istotu aj ich prútiky aby na niekoho nenamierili avadu. :) Ďakujem za krásny preklad.
Re: 1. kapitola Od: Tesska - 12.04. 2011
Nie je za čo :) Inak, nemyslím, že to bude také akútne - až na avadu :D hoci bolo by to rozhodne zaujímavé... veď uvidíme

Re: 1. kapitola Od: Jacomo - 12.04. 2011
Harry Potter, ktorý nikomu nezávidel, sa smial tak silno, že mu skoro odpadol jeho sexy zadok. Wow! To je tedy věta! To prostě jednoznačně určuje vysoce intelektuální úroveň povídky. A též moji momentální mentální úroveň, protože se prostě nedokážu přestat smát )) 
Re: 1. kapitola Od: Tesska - 12.04. 2011
Ďakujem, som fakt rada, že ťa to pobavilo :) Mňa zasa baví tvoja dramionka, hoci priznávam, poslednú kapitolu ešte nemám dočítanú :(

Re: 1. kapitola Od: Elza - 12.04. 2011
Fajn, že to pokračuje. Krásná oddychovka, akorát ta první série byla taková... nedokončená. *;-)
Re: 1. kapitola Od: Tesska - 12.04. 2011
No jasan, že bola, keď to má pokračko :)

Prehľad článkov k tejto téme:

Green-eyed blonde: ( Tesska )14.11. 20118. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )16.10. 20117. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )15.09. 20116. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )10.09. 20115. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )03.09. 20114. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )16.08. 20113. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )10.08. 20112. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )12.04. 20111. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )31.03. 2011Úvod k poviedke