Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Jacomo

Křivonožka: Poslední bitva

Preklady jednorazoviek od Jacomo
Vložené: Jimmi - 27.05. 2011 Téma: Preklady jednorazoviek od Jacomo
Jacomo nám napísal:
Prekvapenie od Jacomo
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Křivonožka: Poslední bitva

napsala Lone Butterfly

originál viz http://www.fanfiction.net/s/3036314/1/Crookshanks_The_Final_Battle

 

Shrnutí: Křivonožka se setkává s Voldemortem... skutečně POTŘEBUJETE ještě další shrnutí? (jednorázovka)

 

No, já jsem tam byl, venku na zahradě s tou bílou plandavou věcí, která patří Zjizvené tváři, a lovili jsme gekony. Bylo to přátelské utkání, které mělo ukázat, kdo toho chytí víc.

Ona útočí, já chytám. Pak se podělíme. Ona dává přednost drcení jejich malých hlav, zatímco já mám radši svinuté ocásky.

Zkrátka a dobře, útočíme a chytáme, když tu se zčistajasna uprostřed dvorku poblíž George (nebo Freda) objeví ta obrovská ještěrka, obklopená kouzelníky, kteří jsou oblečení jako ten netopýří profesor ve sklepení. (Bílá plandavá věc s tím nebude souhlasit, ale ona žárlí na jeho útočné schopnosti.)

Přirozeně jsme byli nadšeni, na takového macka nenarazíte každý den – a tahle ještěrka tedy byla pořádná porce! Moje paní vypadala poněkud znepokojeně, křičela na ni a volala „poldy“, a zároveň se snažila ty směšně vypadající kouzelníky složit.

Zatímco se pozornost okolí zaměřovala jinam, já jsem se přikrčil a skočil. Zabořil jsem svoje drápky do masa a utrhl si pořádný kus nohy. Bílá plandavá věc zaútočila na hlavu a snažila se ji rozdrtit.

Musel jsem kořist pustit, abych se vyhnul vystřeleným paprskům zeleného světla, které vysílala moje paní a její kamarádi, Pán krysy a Zjizvená tvář. Pak ještěrka konečně padla k zemi. Znovu jsem skočil, ve snaze odtrhnout si nějakou končetinu a odtáhnout si ji do úkrytu na později, když tu mě moje paní popadla za hřbet a hodila zpátky do domu!

Jistě chápete, že je HNUSNÉ takhle mi sebrat oběd!

To se ještě ukáže, jestli JÍ tenhle týden přinesu nějakou mrtvou myš.

 

Poznámka autorky: Moje kočka... mě kousla... a poškrábala... což je bolest, jakou bych Voldemortovi přála.

Poznámka překladatelky: V originále říká Hermiona o ještěrce, že je „moldy“, což znamená plesnivá. Já jsem bohužel lepší výraz k pojmenování Voldy než „poldy“ nenašla.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 16.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre


Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: miroslava - 24.03. 2021
Křivonožka je jednoznačně kočičí král ???????????? Děkuji, Jacomo

Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: ZuCa - 13.01. 2021
X-D jsem téměř mrtvá smíchy, dnes mě to pobavilo, snad ještě víc než kdysi ;-) díky

Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: sisi - 29.11. 2020
Chechtám se, až se za břicho popadám. To už se dlouho nestalo. Jsem moc ráda, že jsem našla tuto jednorázovku, je to nádherný začátek adventu. Díky.
Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: Jacomo - 30.11. 2020
Musím říct, že i mě coby překladatelku to po letech pobavilo. Ta povídka se autorce fakt povedla. Díky, sisi.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: GwenLoguir - 07.05. 2012
jo, já taky... a taky kousnutí nejakého dráčka treba...

Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: sailorka - 03.06. 2011
To bolo ozaj hnusné, takto ťa pripraviť o zaslúženú korisť, nič jej nenos. Ale musela som to prečítať dva krát kým mi došlo čo je to tá biele plandavá vec. krásna jednorázovka

Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: bbarka - 02.06. 2011
Tak rozhodne, Krivolab bol naozaj výnimočná mačka...mali ho na toho Voldyho poslať hneď, a bol by pokoj :D:D:D Fakt krásna jednohubka :D A dosť dloho mi trvalo, kým som zistila, čo sa myslí tou bielou plandavou vecou (zn. blondýna) :D:D:D Ďakujem strašne moc!
Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: Jacomo - 01.09. 2011
Ono by možná bylo lepší "bílá vlající věc", ale když plandavý je takové krásné slovo... Díky.

Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: teriisek - 29.05. 2011
Tak to bylo výborné:D Chvíli mi trvalo, než mi došlo, kdo je kdo, ta jména jsou geniální:D A chudák Křivonožka, takhle ho odnést od kořisti - a ani ho nepochválit, to teda od Hermiony není hezké... Díky moc za překlad, pobavila jsem se a potěšilo to! :)
Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: Jacomo - 30.05. 2011
Je hezké, jak jste všichni na kocourově straně, když on sám byl hlady :-D Není zač děkovat, bavila jsem se i já při překladu.

Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: kometa - 29.05. 2011
Nádhera! Bílá plandavá věc Křivonožku já ráda - úplně jsem viděla našeho tlustokocoura Díky moc za prima překlad prima chuťovky, bylo to bezva
Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: Jacomo - 30.05. 2011
Není zač. Já už to objevila před delší dobou, ale trošku na to pozapomněla. Naštěstí ne úplně, protože teď se to hodilo jako dárek pro Jimmi i pro vás :-D

Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: larkinh - 29.05. 2011
Konečně někoho napadlo psát taky o Křivonožkovi! Chudáček - tak se snažil, dokonce i kus nohy ulovil, rozhodně přispěl k jeho porážce, a Hermiona to vůbec neocení!!!
Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: Jacomo - 30.05. 2011
Ještěže tak, viď? Hermiona mu sebere baštu, ve fanfiction je nedoceněný... No, hroznej život!

Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: Elza - 29.05. 2011
Bílá plandavá věc... ještěrka... *:DDD  Jacomo, už asi nikdy nebudu schopna vidět ty dva jinak... *:DDD 
Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: Jacomo - 30.05. 2011
Mně osobně zlomil Pán krysy (v originále Rat-Owner). Ovšem na bílou plandavou věc jsem pyšná D Díky!

Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: denice - 28.05. 2011
Já fakt nemůžu! Ubohý okradený Křivonožka, ani kousek ještěrky!  Jsem kočkomil, takže jsi mě dostala! Díky, tohle je dokonalé!
Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: Jacomo - 30.05. 2011
Tak tak, chudák kocour.  Díky

Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: JSark - 28.05. 2011
To bolo dobré! Len predstava Voldyho/poldyho ako mačacej večere... :DDD Díky.
Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: Jacomo - 28.05. 2011
Není zač. Ona Lone Butterfly má zvláštní nápady. Kdo nečetl, zkuste pohádku na dobrou noc Drakoušek a tři nebelvíři (k přečtení na mých stránkách). Konec reklamy.
Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: Jimmi - 28.05. 2011
Vieš koľko mi dalo zabrať nájsť to? Takže pre ostatných: http://www.owlwings.estranky.cz/clanky/drakousek-a-tri-nebelviri.html A reklamu si môžeš robiť bez najmenších problémov. Tvoje preklady sú dokonalé.

Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: Zuzana - 28.05. 2011
Biela plandavá věc a pán krys spolu so zjazvenou tvárou boli dokonalí. toto je taký úlet, ktorý sa dá naozaj napísať asi len po stretnutí so zúrivou mačkou :D Skvelé ďakujem.
Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: Jacomo - 28.05. 2011
Usoudila jsem, že úletová povídka bude jako dáreček lepší než hlubokomyslný či dojemný příběh. Jak je vidět, líbí se nejen obdarované I já děkuji.

Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: gleti - 28.05. 2011
kocour se tak snaží a nakonec je potupně odnesen , jak zlobivé kotě. To Hermiona přehnala. Doufám, že Bílá plandavá věc dopadla lépe a Zjizvená tvář jí dopřála zasloužený kousek veleještěra.   Vzhledem k tomu, že mé nohy a ruce jsou plné jizev po kočičích drápech, souhlasím s autorkou, že Voldy si plně zaslouží vše, co mu Křivonožka a Velká plandavá věc udělali.
Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: Jacomo - 28.05. 2011
Pro Křivonožku to skutečně muselo být potupné. Chudák kocour :-)

Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: zuzule - 27.05. 2011
Chudák okradenej kocour. :D Ani bílý bratr Zjizvená tvář by to Hedvice neudělal. :D Taky bych jí žadnou mrtvou myš nenosila, ať si Hermiona chytí oběd sama. :D 
Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: Jacomo - 28.05. 2011
Souhlas :-)

Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: Jimmi - 27.05. 2011
Ďakujem, strašne moc ďakujem. Krivonožka nemala chybu! Ako som ti písala, došlo mi to až na druhé prečítanie. Skvelé, takéto darčeky by mohol poslať každý :D Konečne mi je Krivonožka sympatická! Fakt díky
Re: Křivonožka: Poslední bitva Od: Jacomo - 28.05. 2011
Není zač, jsem ráda, že se dárek líbil. Křivonožka tady boduje :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

Ostatní autori: ( Jacomo )18.03. 2024Navždy Alenkou
Ostatní autori: ( Jacomo )11.12. 2023Do Bradavic
vanity fair: ( Jacomo )18.03. 2022Záhada zařazování
Mortalus: ( Jacomo )30.10. 2021Porušení tradice
Razzabeth: ( Jacomo )01.05. 2021Akronymy
Barb LP: ( Jacomo )10.04. 2021Harry Potter a dvanáct kroků
Wonderland Toy: ( Jacomo )27.02. 2021Dvanáctý způsob použití dračí krve
hayseed42: ( Jacomo )09.01. 2021Poslední noc svobody
Bartimus Crotchety: ( Jacomo )01.11. 2019Lepší místo
dreamweaver34: ( Jacomo )02.09. 2016Cena magie
Deeble: ( Jacomo )01.09. 2014Myslet čtyřrozměrně
Annie Talbot: ( Jacomo )01.06. 2013Naše volby
Lone Butterfly: ( Jacomo )27.05. 2011Křivonožka: Poslední bitva