Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Touch and Go

4.

Touch and Go
Vložené: Jimmi - 16.08. 2011 Téma: Touch and Go
Jimmi nám napísal:

TOUCH AND GO

Autor: Riptey

Preklad:  Jimmi

Link na originál: http://www.fanfiction.net/s/5406153/1/Touch_and_Go

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Žáner: Humor/Romance

 Dramione

Rating:  bez obmedzenia

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

4.

V tom čase spolu chodili len štyri mesiace a Hermiona bola vážne v zlej nálade. Práve v práci dostala na poslednú minútu ďalšiu obrovskú úlohu - na dôvažok k tej, ktorú sa už pokúšala dokončiť na zajtra a Draco mal tú drzosť povedať jej, že vie, ako sa cíti.

Problém bol v tom, že to absolútne nevedel. Vôbec. Pochopte, Draco dokonca ani nemal prácu, čo v žiadnom ohľade pre dvadsaťštyriročného muža nebolo normálne a ona mu to povedala. Keď začala rozprávať, tie slová stále prichádzali a ona si uvedomila, že toto je skutočne naozaj veľký problém. Povedala, že nemôže chodiť s mužom, ktorý nemá pracovnú morálku bez ohľadu na to, koľko rodinných peňazí mu leží niekde v trezore a rozišli sa.

Dni sa zmenili na týždne, ktoré sa zmenili na dva mesiace, počas ktorých sa spolu sotva rozprávali. Hermione veľmi chýbal a priala si, aby všetko mohlo byť inak, ale názor sa nechystala zmeniť. Potom, na päťdesiaty tretí deň rozchodu, sa Hermiona objavila v práci a narazila na Draca na ministerstve. Doslova do neho na chodbe vrazila, a všetky jej veci sa rozleteli všade navôkol, a on sa len vlažne pokúsil pomôcť jej pozbierať ich, čo ju iba prinútilo pripomenúť si, ako na ňom všetko nenávidí. Spýtala sa ho, čo tu robí a on jej povedal, že tam pracuje, ako keby to bola úplne samozrejmá vec a nie šokujúci 180-stupňový obrat v jeho životnom štýle. Spýtala sa ho, čo robí a on odpovedal, že pracuje v Oddelení pre magické športy a hry, testuje návrhy nových metiel a potom oficiálne schvaľuje ich bezpečnosť ministerstvom a že toto je jeho tretí deň v práci. Poriadne tvrdo na neho zazrela a povedala mu, že neoceňuje spôsob, akým si príhodne kúpil dokonalú prácu a on len pokrčil plecami a povedal, že sa uvidia, teraz, keď sú spolupracovníci. Po zvyšok dňa sedela a penila vo svojej kancelárii a keď bol čas ísť domov, čakal na ňu v Átriu. Požiadal ju o ďalšiu šancu, úplne namyslene, ako keby vedel, že ju dostane.

Povedala, že si to premyslí, pohodila vlasmi a vkročila do letaxovej siete. Na ďalší víkend boli na večeri a bolo to príjemné.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 02.06. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 4. Od: denice - 28.08. 2011
Draco opět boduje! Jen doufám, že se nakonec nezačne ptát sám sebe, proč by měl stát o někoho jako je Hermiona, kdo mu vůbec nerozumí. Nehájím jeho životní styl, ale předpokládám, že i bohatí lidé nějak pracovat musí při investování a správě svého jmění, jinak by velmi rychle zchudli. Díky.

Re: 4. Od: JSark - 28.08. 2011
Dobrá práca! Lieta si na metlách a potom povie, či sú dobré alebo nie. :D

Re: 4. Od: Caph - 22.08. 2011
Tohle chápu, že to asi musí být obrovskej problém.. takovej rozdíl v penězích, vydělávání/nekonečný zděděný bohatství, který ani není třeba nějak udržovat, jak je obrovský... Mimochodem, přepočítávaly jsme s kamarádkou bohatství Malfoyů podle ankety nejbohatších fiktivních postav (kde vzali tvůrci ankety ty čísla nevím ), a na český by měl L. Malfoy - šok - 20 miliard kč. Chápete??? Věděla jsem, že jsou bahatí, ale 20 miliard?? 

Re: 4. Od: bbarka - 21.08. 2011
Stačí ak poviem, že som sa s bývalým rozišla práve preto, že bol povaľač? Na rozdiel od Draca si ale robotu doteraz nenašiel, takže happyend sa nekonal...Noa potom nestotožni sa s Hermionou! :D naozaj sa mi páči, že táto séria je taká reálna...

Re: 4. Od: Do_MuSh - 17.08. 2011
Draco, Draco, ty prdel líná! Ale co bys pro ni neudělal, že?  Ale ne každý může být tak pracovitý jako naše Hermiona... která je mimochodem tak hrozně hrozně tvrdohlavá a zarytá ve svém názoru na ultra-rozmazleného-ďábelského Draca až je to směšné   Strašně se mi líbí, jakým stylem na sebe tyhle drabbles navazují - jako třeba, že toto je ten velký tozchod, o kterém Hermiona mluvila v minulém drabble... tak nějak to tomu dodává na zajímavosti, když to není ta klasická návaznost. 
Re: 4. Od: Jimmi - 17.08. 2011
Budú nadväzovať ešte viac. Ešte malý rozchod spomínala, že? Takže tému jedného drabble už poznáš. A keď si spomenieš na ten zoznam - priatelia, rodičia - ďalšie dve témy drabble (vlastne tri, priatelia sú tí aj tí). A ten diamant je dôležitý! Díky moc

Re: 4. Od: marci - 17.08. 2011
No vida - teď o prázdninách se stíhám koukat na nové přírůstky jen ráno a tak mi včerejší úroda až na první kapitolu unikla. O to lepší je ráno dnes Moc pěknou sérii jsi vyhmátla. Taková osvěžující a rozhodně netuctová Moc hezky se to čte. Ačkoli - Hermiona je na přizabití Ale to ona dost často i v "reálu". Se šprtkama a vševědkama to bývá těžké Krásný překlad. Díky za něj.
Re: 4. Od: Jimmi - 17.08. 2011
Perfektný postreh :D Ale keď sa taká šprtka a vševědka nakoniec poriadne zamiluje a myslí si, že je s tým pravým (aj keď možno nie je), zniesla by mu modré z neba. A potom trvá 19 rokov, kým jej to dôjde. Len v "reále" je už neskoro. Ešteže máme fanfiction. Ale takú po 19. rokoch, ktorá by stála za preklad, som nenašla... vo väčšine podvedie Rona a to sa mi nepáči. Ďakujem za pochvalu prekladu, potešilo. Taký z rýchlika, bez bety.

Re: 4. Od: verinka - 16.08. 2011
Já myslela, že bude maximálně jedna denně (ne, že bych stěžovala, naopak - nadskakuju radostí Díky dík
Re: 4. Od: Jimmi - 17.08. 2011
Hm, o mne sa vie, že neodolám, keď už mám niečo "načisto". Preto mám množstvo vecí preložených len nahrubo, aby ma nelákalo to zverejniť. Toto mám nahrubo celé, takže keď doladím a som spokojná, ide to von. Len potom sa menej komentuje, väčšina až pri poslednej, tak si zakaždým poviem, že to znova neurobím, že to radšej naplánujem... a zase neodolám :D Díky moc, asi aj dnes poteším.

Re: 4. Od: anonym - 16.08. 2011
evidentne je pre Draca Hermiona dôležitá.
Re: 4. Od: Jimmi - 17.08. 2011
Ďakujem za komentár :D

Re: 4. Od: myska111 - 16.08. 2011
Hermiona by mohla trochu ocenit, že se Draco snaží.
Re: 4. Od: Jimmi - 17.08. 2011
Ale veď ona si to cení, inak by ho opustila. Díky

Re: 4. Od: teriisek - 16.08. 2011
Já si prostě nemůžu pomoct, ale je mi ho líto... on by chudák udělal vše, co jí na očích vidí, a ona ho na oplátku neustále opouští kvůli naprostým kravinám! Proplesknout by zasloužila, aby otevřela oči:D Díky moc za překlad, líbí se mi to!
Re: 4. Od: Jimmi - 17.08. 2011
Dievča by si mohlo viacej veriť. Uvidíme, ako to dopadne :D Ďakujem za komentár.

Re: 4. Od: Zuzana - 16.08. 2011
Draco je skvelý. Hermiona nechápe, že patria k sebe. Snáď sa chudákovi podarí presvedčiť ju :D
Re: 4. Od: Jimmi - 17.08. 2011
To Hermiona je tá "touch and go". Dotkne sa lásky (vzťahu) a zdrhne a zase znova. Uvidíme ako to skončí. Díky

Re: 4. Od: Tesska - 16.08. 2011
Bože, ten chlap je neskutočný. Ale napokon, prečo nevyužiť kontakty alebo financie, keď môže, nie? Okrem toho, do čerta, ako sa ten snaží jej vyhovieť. Najprv ten zoznam a teraz práca. Je očividné, že je do nej buchnutý až po uši :D
Re: 4. Od: Jimmi - 17.08. 2011
No jasne, prečo by sa mal ničiť kdesi v kancelárii, keď sa môže dostať k novým metlám? Hermiona neuviedla akú prácu mala na mysli, nie? Díky moc

Re: 4. Od: iway - 16.08. 2011
moc krasne jednorazovky.. takove hubičky .. taky bych chtěla takoveho chlapce :)) 
Re: 4. Od: Jimmi - 17.08. 2011
kto nie? Ach jaj. Díky za komentár.

Prehľad článkov k tejto téme:

riptey: ( Jimmi )21.08. 201110.
riptey: ( Jimmi )20.08. 20119.
riptey: ( Jimmi )19.08. 20118.
riptey: ( Jimmi )17.08. 20117.
riptey: ( Jimmi )17.08. 20116.
riptey: ( Jimmi )17.08. 20115.
riptey: ( Jimmi )16.08. 20114.
riptey: ( Jimmi )16.08. 20113.
riptey: ( Jimmi )16.08. 20112.
riptey: ( Jimmi )15.08. 20111.