Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Touch and Go

5.

Touch and Go
Vložené: Jimmi - 17.08. 2011 Téma: Touch and Go
Jimmi nám napísal:

TOUCH AND GO

Autor: Riptey

Preklad: Jimmi

Link na originál: http://www.fanfiction.net/s/5406153/1/Touch_and_Go

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Žáner: Humor/Romance

 Dramione

Rating:  bez obmedzenia

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

5.

Keď bol Draco Hermioniným priateľom už šesť mesiacov (a to vrátane doby pred tými dvoma rozchodmi, ale nie prestávky medzi nimi), poriadne meškal na stretnutie s jej rodičmi. Rozhodli sa pre spoločný neskorý obed, a vonku bolo príjemne teplo, a Hermiona si medzi útokmi totálnej šialenej úzkosti robila poriadne veľké nádeje. Predtým bol Draco v muklovskom Londýne len niekoľkokrát a vedela, že v skutočnosti nikdy nehovoril so skutočne živými muklami, ale povedal, že urobí, čo bude môcť. Hermiona mu povedala, že sú presne takí istí ako magickí ľudia a aby sa k nim správal rovnako.

Obed šiel prekvapivo dobre až do samotného konca, kedy sa Dracov rukáv vyhrnul dosť vysoko nato, aby sa ukázalo jeho Temné znamenie. Pohľad naň vyslal Hermioninu matku do plnohodnotného záchvatu paniky. Pani Grangerová už videla Temné znamenie v čarodejníckych novinách, na fotografiách rúk mužov, ale tiež ho videla z prvej ruky. Jedného dňa prišla domov a našla ho vznášať sa nad ich domom (tesne predtým, ako ich Hermiona ukryla), a v tom čase nevedela, kde je Hermionin otec a dom bol hore nohami, keď doň vošla. Myslela si, že je jej manžel mŕtvy, kým v skutočnosti bol vonku v krčme s niekoľkými priateľmi z práce.

Zrejme to bol pre ňu dosť traumatický zážitok a ten panický záchvat skutočne postavil veci do perspektívy. Hermiona chodí so smrťožrútom. Keď sa pani Grangerová znova cítila dobre, vlastne sa Dracovi ospravedlnila, ako keby ona bola tá, ktorá dovolila jednej z najdiabolskejších bytostí v histórii označkovať jej ruku. Hermiona vzala Draca nazad do svojho bytu, kde mu povedala, že potrebuje ďalšiu prestávku, ale jemu bolo jasné, že je to tentoraz vážne. Povedal, že už viacej smrťožrút nie je a že bude po zvyšok svojho života nosiť dlhé rukávy, ak mu dovolí zostať. Povedala, že to možno nebude stačiť, ale on navrhol, že si odreže ruku.

Povedala mu, že je veľmi nevhodný čas na žarty takejto povahy, ale on s touto záležitosťou neprestal. Povedal jej, že ak ho dnes vykopne zo svojho života kvôli Temnému znameniu, objaví sa tu zajtra s jednou rukou a že radšej by si nemala myslieť, že žartuje. Neverila mu, samozrejme, ale po dvoch hodinách, ktoré strávili hádaním sa o tom, či by mal alebo nemal ísť ku Svätému Mungovi na kozmetickú amputáciu, sa cítila pokojnejšie.

Dala tomu ďalšiu šancu a on sa uistil, že ho zakaždým poriadne zakryje, keď sa neskôr stretol s jej rodičmi. O päť mesiacov neskôr mu pani Grangerová navrhla, aby jej hovoril mama.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 02.06. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 5. Od: JSark - 28.08. 2011
Chodila s ním pol roka, tak to znamenie určite nevidela prvý raz. Kruci tak mala rodičov pripraviť! Kde sa stala chyba? :)

Re: 5. Od: denice - 28.08. 2011
Tohle bylo dokonalé, jiné slovo mě nenapadá. Draco a jeho ruka! Ten chlap je neskutečný! Díky!

Re: 5. Od: Caph - 22.08. 2011
To je krásný :)) To odhodlání uřezat si ruku i nabídka paní Grangerové :) Obdivuju, jak se někdo dokáže tak skvěle a poutavě vyjádřit na tak malé ploše :))

Re: 5. Od: bbarka - 21.08. 2011
"O päť mesiacov neskôr mu pani Grangerová navrhla, aby jej hovoril mama." - najlepšia záverečná veta aká len mohla byť!

Re: 5. Od: teriisek - 19.08. 2011
Draco je vážně skvělý... ale má obrovské štěstí, že jsou Hermionini rodiče tak chápaví a tolerantní.. někteří jiní by to nepřekousli! Díky moc za překlad!

Re: 5. Od: anonym - 17.08. 2011
to bolo milé od Hermioninej mami.

Re: 5. Od: iway - 17.08. 2011
a draco dostává neustále další šance - a jak krásně si je doláže udělat 

Re: 5. Od: Zuzana - 17.08. 2011
Umriem :D toto bolo dokonalé. Draco je úplne zamilovaný a verím, že by si tú ruku odrezať naozaj dal :D Ďakujem za preklad.
Re: 5. Od: Jimmi - 17.08. 2011
Keď som zazrela tvoj komentár, doladila som šestku. Kto v nej bude dokonalý? Há! Díky moc
Re: 5. Od: Zuzana - 17.08. 2011
idem na to :) díky :)

Re: 5. Od: Gift - 17.08. 2011
Nestihla jsem jeste komentovat pro tyto drobne povidky, tak tedy ted:-). Vazne me bavi, vzdy je to zajimava zapletka, tu mene, tu vice povedene napsana. Vzdy ale nadrpumerne! Opravdu moc moc hezke! Je fakt, ze s tim musis mit opravdu hodne prace, Jimmi. Proto diky a tesim se na dalsi:-)!
Re: 5. Od: Jimmi - 17.08. 2011
Vieš, že ani nie? Baví ma to, je to krátke, hneď to môže ísť von, nikto si netrúfne skritizovať preklad, aj keď viem, že nie je dokonalý Som v období, keď akákoľvek forma pochvaly poteší a zdvihne mi náladu a... preklad Room strašne dlho trvá, kapitoly začínajú mať neskutočnú dĺžku a iné veci prekladám do zásoby, takže sa nemôžem dopovať komentármi Tak aspoň takto. Keby mi dal niekto tip na ďalšie... žiadať súhlasy je občas zdĺhavé, takže pátram u tých, čo už mám... a následne sa začítam, začítam a potom sa hnevám, že som nič ďalšie nepreložila. Takže tak. Díky moc

Re: 5. Od: marci - 17.08. 2011
Ten závěr byl moc hezký....  I když bylo trochu nevěrohodné, že by si Hermiona chtěla dát pauzu kvůli temnému znamení, o kterém musela vědět.... ale co. Psychologické rozbory nechme jiným povídkám. Tahle je jednoduše hezká
Re: 5. Od: Jimmi - 17.08. 2011
Myslím, že jej len dovtedy nedošlo, že by to mohol byť ďalší dôvod k rozchodu :D To ale musela byť zamilovaná, keď ju to pri tom zozname nenapadlo :D Díky

Re: 5. Od: 3lucky - 17.08. 2011
Draco je tady fakt úžasný :-))  díky
Re: 5. Od: Jimmi - 17.08. 2011
Aj ja ďakujem

Prehľad článkov k tejto téme:

riptey: ( Jimmi )21.08. 201110.
riptey: ( Jimmi )20.08. 20119.
riptey: ( Jimmi )19.08. 20118.
riptey: ( Jimmi )17.08. 20117.
riptey: ( Jimmi )17.08. 20116.
riptey: ( Jimmi )17.08. 20115.
riptey: ( Jimmi )16.08. 20114.
riptey: ( Jimmi )16.08. 20113.
riptey: ( Jimmi )16.08. 20112.
riptey: ( Jimmi )15.08. 20111.