Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Touch and Go

8.

Touch and Go
Vložené: Jimmi - 19.08. 2011 Téma: Touch and Go
Jimmi nám napísal:

TOUCH AND GO

Autor: Riptey

Preklad:  Jimmi

Link na originál: http://www.fanfiction.net/s/5406153/1/Touch_and_Go

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

8.

Bola aj doba, kedy sa Draco pokúsil rozísť s ňou. Bolo to pred tou udalosťou s Krivolabom a bývali spolu len mesiac a napätie v ich byte začínalo byť také silné, že ani jeden z nich nemohol dýchať. Draco Malfoy až dovtedy žil na Malfoy Manore. Odkedy sa pred štyrmi rokmi vydala Ginny za Harryho, Hermiona žila sama a ani jeden z nich nebol zvyknutý na takýto druh spoločného súžitia.

Zrazu bolo všetko vážne veľkým problémom. Draco zabudol ustlať posteľ, keď ráno odchádzal, hodinu po tom, ako musela odísť Hermiona, a ona prišla domov hodinu pred ním a našla ich izbu rozhádzanú, ako keby mu vôbec nezáležalo na ich veciach, chápete? Presne tak ako tie pekné ozdobné vankúšiky, ktoré vybrala, raz odhodí ju, keď mu takto veľmi záležalo na veciach.

Cez pracovné dni chodila Hermiona do postele naozaj zavčasu a pretože bola príliš unavená, odstrčila Dracove ruky od seba, keď sa pokúšal niečo začať, ale on si myslel, že je to kvôli tomu, že už ho viacej nechce. Pripadal si odmietnutý, a ona si pripadala nerešpektovaná a ani jednému z nich sa nedostávalo dostatku toho správneho druhu pozornosti. Jeden utorok večer jej povedal, že má toho dosť a že sa vracia domov. Jasne ho už viacej nemilovala a on už mal po krk jej rýpania a zmeny nálad.

Mali veľkú hádku, ktorá trvala väčšinu noci a o tretej ráno sa Draco preletaxoval späť na Manor a Hermiona nemohla zaspať. Na druhý deň zavolala do práce, že je chorá, pretože nebola zvyknutá byť na tejto strane rozchodu a takto to vyzeralo oveľa trvalejšie. Po dvoch dňoch terapie smotanovou zmrzlinou si spomenula na dôvod, prečo sa vždy dali znova dokopy: hoci ona bola tá, ktorá ho vyhodila, on bol ten, kto sa vrátil a tak teraz bola na rade ona.

Upravila sa a ten večer šla na Malfoy Manor, hoci vedela, že jej dvere otvoria jeho rodičia. Keď ju Narcissa pozdravila tým chladným a nedôverčivým spôsobom, ako to dovtedy vždy robila, Hermiona vystrčila bradu a povedala, že potrebuje hovoriť s Dracom. Pokúšal sa chovať, ako keby bol na ňu stále naštvaný, ale v skutočnosti bol v poriadne veľkom chvate, aby sa vrátil do ich bytu. Už zabudol, ako bývať s matkou vysávalo a možno občas bolo lepšie nedostávať dostatok pozornosti než jej dostávať príliš veľa.

Pretrmácali sa niekoľkými ďalšími mesiacmi, hádali sa takmer každý deň a pokúšali sa naučiť, ako to zvládnuť, ale ani jeden z nich sa nevzdal. Obaja boli bystrí ľudia a vyriešili to.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 02.06. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 8. Od: Twilly - 20.09. 2012
Tak toto sa mi páčilo až príliš. Malo to takú tú trpkosladkú príchuť každodenného života. Potlesk

Re: 8. Od: JSark - 28.08. 2011
Toto by si potrebovala prečítať moja bývalá lektorka angliny, tá tiež vždy vyhlasovala, že neplánuje manžela ani detičky, pretože by ho predtým, ako by si na seba zvykli, určite brutálne zavraždila. :)

Re: 8. Od: denice - 28.08. 2011
Paráda, poslední dvě věty mě dostaly. Ani jeden z nich se nevzdal. To mě opravdu dostalo. Díky.

Re: 8. Od: marci - 24.08. 2011
Dokonalost sama!!!!  Líbil se mi výraz, že "nebola zvyknutá byť na tejto strane rozchodu"   Ocenila jsem "terapii smetanovou zmrzlinou" a PODEPSALA bych se pod Dracovy pocity ohledně soužití s matkou )))) Nádhera. Díky moc, že jsi tuhle sérii vyhmátla

Re: 8. Od: teriisek - 21.08. 2011
Tak tohle bylo překvapení, čekala jsem, co dalšího si Hermiona na chudákovi Dracovi najde a ono to bylo přesně naopak! Skvělé, díky moc za překlad!

Re: 8. Od: bbarka - 21.08. 2011
Fuj, to Hermionine uvedomienie si toho, že teraz je na druhej strane rozchodu muselo byť vážne nepríjemné...ale je skvelé, že dokázala prekonať hrdosť a šla za ním... aj keď, to odrosovanie jej Narcissa očividne uľahčila až príliš...:D Tiež ju Draco mohol nechať trochu podusiť :D

Re: 8. Od: Zuzana - 20.08. 2011
Po všetkých Hermioniných pokusoch rozísť sa, ma milo prekvapilo, že bola ochotná ísť pre Draca na Manor po veľkej hádke :) A aj to, že ju Narcissa nevykopla:) Možno aj ona už mala dosť smútiaceho Draca a bola radšej keď sa odsťahoval :) Pekné, ďakujem za preklad.

Re: 8. Od: anonym - 20.08. 2011
dobre, že to nakoniec vyriešili.

Re: 8. Od: Leannka - 19.08. 2011
pekné

Prehľad článkov k tejto téme:

riptey: ( Jimmi )21.08. 201110.
riptey: ( Jimmi )20.08. 20119.
riptey: ( Jimmi )19.08. 20118.
riptey: ( Jimmi )17.08. 20117.
riptey: ( Jimmi )17.08. 20116.
riptey: ( Jimmi )17.08. 20115.
riptey: ( Jimmi )16.08. 20114.
riptey: ( Jimmi )16.08. 20113.
riptey: ( Jimmi )16.08. 20112.
riptey: ( Jimmi )15.08. 20111.