Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Vo vojne a v láske je dovolené všetko

13. Dvojník bez podoby

Vo vojne a v láske je dovolené všetko
Vložené: Elza - 13.10. 2011 Téma: Vo vojne a v láske je dovolené všetko
solace nám napísal:

Vo vojne a v láske je dovolené všetko

Originál: Háborúban, szerelemben mindent szabad

Author of original story: Morgan - Preklad a FanArt: solace

 Rating: 16+

Kapitola neprešla beta-readom

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Dvojník bez podoby

Severus sa týčil nad omdletým telom, špičkou topánky štuchal do jeho boku.

„Vstaň a choď!“ zvolala som vážnym hlasom.

Pozrel na mňa, ako na blázna.

„Čo je zase?“ spýtala som sa urazene. „Ty si nečítal bibliu?“

Prevrátil očami, a potom jednou rukou schytil preberajúceho sa Snapea-dvojníka za habit.

Ten roztvoril bezvýrazne sa lesknúce očí a pokúšal sa zaostriť pohľad na Severusa. Keď pochopil, kto sme, na tvári sa mu zjavil odporný úsmev a zamumlal:

„Pozrimeže, zradca Fňučko a jeho rozkošná kurvička...“

„Neudriem ťa len preto, že by mi monokel nepristal, ale negarantujem, že si rovnaký postoj zachovám aj potom, čo sa vrátiš do svojej pôvodnej podoby,“ zahundral Severus. „Ako dlho bude ešte elixír účinkovať?“

„Tipni si,“ letargicky sa uškŕňal opýtaný.

Severus ho pustil a telo s hlasným stonom dopadlo na zem tesne vedľa steny.

„Dobre, veď nakoniec máme čas,“ usmial sa Snape a pomaly vytiahol prútik. „Takže... Crucio po každej začatej minúte? Bude ti to tak vyhovovať? Alebo máš gule aj na dvojitú dávku?“

Zajatec sťažka prehltol a zbledol.

„Päť minút.“

„Čo hovoríš?“ pobavene sa spýtal Severus a skúmal pritom lak na svojom prútiku.

„O päť minút sa premením späť,“ zamrmlal útočník so škrípajúcimi zubami.

Severus spokojne kývol hlavou.

„To je presne desať Cruciatusov, však ? Dobre som to spočítal, miláčik?“ mrkol na mňa nevinne.

Bol to natoľko surrealistický pohľad, že som sa musela rozosmiať.

„Tvoje výpočty sú presné,“ prikývla som usmievajúc sa.

Nuž, aj k tomuto sme sa dopracovali. Len tak mu kývnem na mučenie človeka. Dobre, je to smrťožrút, ale aj tak...

„Och, aké romantické,“ vyprskol na zemi sa krčiaci neznámy, avšak tón jeho hlasu sa zaujímavo zmenil, desivo mi pripomínal našu, nie príliš láskavú, známu.

„Bella?“ užasol Severus a ustúpil o krok dozadu.

Účinky všehodžúsu začali vyprchávať skôr, ako tvrdil zajatec. Vlasy falošného Snapea sa predĺžili a zvlnili, lícne kosti nadobudli ženskejšie črty, úzke pery začali zväčšovať svoj objem. Bellatrix Lestrangeová sa so zlomyseľným úškrnom na tvári pozerala na výsledný efekt, lenže jej telo pôsobilo dosť úboho v Snapeovom habite, ktorý na nej visel.

„Zdá sa mi, že by nemala dosť... hmm... gulí na Cruciatus,“ šepla som Severusovi.

„Ako to, že si ešte tu, Fňučko? Prečo nebežíš za svojím pánom k jeho smrteľnej posteli?“ spýtala sa Bella so šialeným smiechom, pričom Severus spustil ruky a spýtavo sa

na ňu zahľadel.

„Ó, áno, Dumbledore, váš svätý patrón, čoskoro zomrie! Bez neho voči Temnému pánovi nezmôžete nič! Och, Severus, ty o ničom nevieš? Ale veď ty si nám dal elixír, ktorým sme ho otrávili...“

„To bol len... to nie... ja...“ Pozrel na mňa a v jeho pohľade sa zračilo zdesenie. „Hermiona, ja nie...“ Otočil hlavu späť k Bellatrix a zbledol od hnevu. „Vymenili ste ho?!“

Bellatrix neodpovedala, iba sa smiala, bláznivo sa smiala celej tejto situácii.

Severus ju zdrapil za habit a otočil k sebe.

„Vymenili ste ho?!“ ziapal do jej tváre.

Žena sa mu začala vysmievať posmešným hlasom:

„Tvoj pánko zomiera, psíček! Nezoberie ťa viac do lona čičíkať... Bež za ním a olíž mu ruku, pokiaľ...“

Snape ju šmaril o najbližšiu stenu a prstami zovrel jej krk.

„Carminton! Čo mu podal?!“

Bella sa čkavo rehotala, keď však Severus stisol dlane, začal ju zadúšať kašeľ.

„Niečo som sa pýtal, ty prašivá suka!“

Žena začala modrieť. Obávala som sa, že jej krv čoskoro zaleje oči, preto som Snapea rázne upozornila:

„Pusť ju!“

Napoly sa ku mne otočil, avšak tohto človeka som nespoznávala. Od hnevu sa dostal takmer do tranzu. Nemohla som si dovoliť ten luxus, aby mi nahnal strach.

„Prosím, pusť ju! Mŕtva nám bude nanič.“

Zovrel pery, avšak nakoniec z nej spustil ruky. Otočil sa ku mne, lapajúc po dychu. Jeho tvár bola mŕtvolne biela. Ruky sa mu triasli, keď nimi prechádzal po gombíkoch habitu. Pohol sa ku dverám, lenže na polceste sa otočil, z vrecka vytasil prútik a namieril ním na Bellu. Všetok svoj hnev a nenávisť skoncentroval do jedinej kliatby.

„Crucio!“

S ľahostajnou tvárou som pozorovala, ako Lestrangeová s jačaním padá na zem, v mukách zatína nechty do steny, až pokým jej z prstov nezačala tiecť krv. Jej výkriky mi zneli v ušiach ešte aj potom, ako som zdvihla svoj prútik a omráčila ju.

„Poďme!“

Pristúpila som ku dverám, ale Severus ma chytil za ruku.

„Takže bezoár mu nepomohol?“

Pokrútila som hlavou a on si zahryzol do pery.

„Takže potom... Hermiona, nakoľko si si istá anjelskými trúbami?“

Pochybnosti na nás padli ako jemná hmla a ja som mala možnosť vidieť neistého Severusa.

„Na osemdesiat percent.“

Ticho.

„To je viac, ako nič,“ povedal nakoniec.

„Takže najskôr laboratórium.“

„Mhmm,“ zamumlal.

Pohladila som ho po tvári a on privrel oči.

„Nemôžeš za to,“ prehovorila som.

„O tom sa teraz nebavme,“ sarkasticky skrivil ústa.

Nervózne som pokrútila hlavou.

„Poviem to skôr, ako sa začneš obviňovať! Severus, Dumbledore nezomiera kvôli tebe!“

Tvár mu potemnela, ale nemala som čas ďalej ho presviedčať. Musela som ho dotiahnuť do laboratória.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 16.03. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 13. Dvojník bez podoby Od: denice - 15.10. 2011
Tak tedy Bellatrix, jestlipak to byla její iniciativa, nebo ji někdo poslal? Ale aspoň prozradila těm dvěma, že Brumbál je ve smrtelném nebezpečí. Díky.
Re: 13. Dvojník bez podoby Od: solace - 15.10. 2011
Prezradím, že do iniciatívy sú zapojení viacerí, nielen Bella. Ale koho napadlo použiť všehodžús, to veru neviem. *krčí plecami* Vďaka, denice. :-)

Re: 13. Dvojník bez podoby Od: Katherine - 14.10. 2011
Bellu bych tam nečekala. A rovněž bych nečekala, že ji poctí jen jedním Cruciatem, omráčí ji a odejdou si. Co ji takhle přemístit k lidem z Řádu, aby se nemohla jen tak vrátit k Voldemortovi? Díky za novou kapitolu :)
Re: 13. Dvojník bez podoby Od: solace - 15.10. 2011
Ja by som tam Bellu čakala. Vždy bola voči Snapovi podozrievavá a dá sa nahovoriť na všetko (možno to bol dokonca jej nápad). To omračovacie kúzlo bude chvíľu účinkovať a ešte urobia (v ďalšej kapitole) opatrenia, aby nemohla ujsť. Dík, Katherine. :-)

Re: 13. Dvojník bez podoby Od: JSark - 14.10. 2011
No teda, dúfam, že tam tú mrchu nechali aspoň strážiť škriatkou. Lebo inak by to bolo pekne blbé. Díky za preklad.
Re: 13. Dvojník bez podoby Od: solace - 15.10. 2011
O Bellu bude postarané, nenechali ju tam len tak. Reč o tom bude na začiatku ďalšej kapitoly. Vďaka.

Re: 13. Dvojník bez podoby Od: Nade - 14.10. 2011
Takže Severus si myslel, že ten jed má pod kontrolou, ale vypadá to, že ho prekabátili. Jestli se dá ovšem Bellatrix věřit. Pořád je mi divné, že ho Voldy ještě nezkusil zabít. Co tím asi sleduje?
Re: 13. Dvojník bez podoby Od: solace - 15.10. 2011
Voldy zrejme potrebuje majstra elixírov, preto Snapa nezabil. Aj po Hermione išiel z toho istého dôvodu, aby oneho neprišiel. Nuž, ale keď prekročí určitú hranicu... nebude mať s ním zľutovania. Vďaka za komentík. ;-)

Re: 13. Dvojník bez podoby Od: Zuzana - 13.10. 2011
A ja som bola už taká kľudná, že Albus neumrie :( Škoda, že Voldy nie je taký hlupák ako sa zdalo. Ďakujem za smutnú a krutú kapitolu. Snáď bude ďalšia upokojujúcejšia. (to je ale blbé slovo, že?)
Re: 13. Dvojník bez podoby Od: solace - 14.10. 2011
Ešte nie sme na konci, takže niečo sa musí diať. Voldy a jeho bagáž sú riadne mazaní. Prejsť cez rozum majstrovi elixírov a oklumencie... hm, hm... Dík. ;-)

Re: 13. Dvojník bez podoby Od: teriisek - 13.10. 2011
Bellatrix? Tak to je teda překvápko! Ale nevím, jestli bylo úplně inteligentní ji tam jen tak bez dozoru nechat. A doufám, že Brumbálovi pomůžou... Btw mám to chápat tak, že už ho nějakou dobu podezírají? Díky za překlad, těším se na další!
Re: 13. Dvojník bez podoby Od: solace - 13.10. 2011
Hm, hm, nikto netvrdil, že je tam Bella bez dozoru. ;-) Myslím, že si to pochopila správne - zrejme Severusa už nejaký čas podozrievali. Ďakujem, teriisku. :-))

Re: 13. Dvojník bez podoby Od: zuzule - 13.10. 2011
Á sakra! Tak Brumbál na tom není tak dobře, jak se na první pohled zdálo...
Re: 13. Dvojník bez podoby Od: solace - 13.10. 2011
Nie, nie je. Aj keď jed mu už, našťastie, nemá kto podávať. Vďaka.

Re: 13. Dvojník bez podoby Od: myska111 - 13.10. 2011
Jejda, všechno se to nějak komplikuje. Bellatrix bych teda nečekala. Doufám, že ty anjelské trúby pomůžou. Těším se na další kapitolu.                                     
Re: 13. Dvojník bez podoby Od: solace - 13.10. 2011
80% je viac ako nič... dúfajme, že áno... Dík, mysko ;-)

Prehľad článkov k tejto téme:

Morgan: ( solace )25.10. 201116. Epilóg
Morgan: ( solace )21.10. 201115. Pod čiernym rubášom
Morgan: ( solace )17.10. 201114. Útok
Morgan: ( solace )13.10. 201113. Dvojník bez podoby
Morgan: ( solace )10.10. 201112. Aj jeden Snape stačí
Morgan: ( solace )06.10. 201111. Domov, sladký domov
Morgan: ( solace )02.10. 201110. Nečakaný hosť
Morgan: ( solace )29.09. 20119. Sen a skutočnosť
Morgan: ( solace )25.09. 20118. Káva bez cukru
Morgan: ( solace )20.09. 20117. Stratená
Morgan: ( solace )16.09. 20116. Temnota sa vkráda...
Morgan: ( solace )12.09. 20115. Zlatý dážď
Morgan: ( solace )10.09. 20114. Svetlo sviece
Morgan: ( solace )06.09. 20113. V službách Fénixovho rádu
Morgan: ( solace )03.09. 20112. Liečiteľ a nevyliečiteľný
Morgan: ( solace )30.08. 20111. Na počiatku
. Úvod k poviedkam: ( solace )29.08. 2011Úvod druhé série