Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čo Komnata najviac potrebuje

26. kapitola 2/3

Čo Komnata najviac potrebuje
Vložené: Jimmi - 29.10. 2011 Téma: Čo Komnata najviac potrebuje
Jimmi nám napísal:

Čo Komnata najviac potrebuje

Autor: Alydia Rackham 

 ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/6532581/26/What_the_Room_Requires

Čo Komnata najviac potrebuje

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

 Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Alydia Rackham, ktorá napísala túto fanfiction.

Upozornenie: Kapitola obsahuje zvukovú nahrávku. Pozor na hlasitosť!

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 


 

 

VVVV

Na mňa si spomenieš

Keď zo západu zafúka

Vietor nad poľami jačmeňa

Na slnko zabudneš

Na oblohe, čo nám závidí

Keď kráčame zlatými poľami...

Tak vzala svojho milého

Aby na chvíľu hľadeli

Na tie polia z jačmeňa

Keď v jeho náručí klesala

Vlasy sa jej rozprestreli

Uprostred zlatého poľa

"Fields of Gold" – Sting

 

VVVVVVV

HERMIONE

O týždeň neskôr....

Nakoniec sme opustili Rokfort. Bolo v ňom nastolené isté zdanie poriadku a navyše ma chceli  vidieť moji rodičia. Stále som si pripadala neuveriteľne - neznesiteľne - potrebná, tak som navrhla, aby prišli do Brlohu. Harry a Tonksová s Teddym prišli tiež, čo ma takmer zaplnilo spokojnosťou. Trávili sme večery v salóne, hrali hry, kým som sedela v matkinom náručí a nadychovala sa jej kvetinovej vône. Každý večer môj pohľad prechádzal z jednej tváre k druhej, každú jednu študoval, keď matné svetlo z praskajúceho kozuba poskakovalo po malej skupinke, ktorú som tak milovala. Môj otec s pánom Weasleym často spoločne posedávali a diskutovali o muklovských technológiách - pána Weasleyho zvlášť fascinovali autá a stomatologická výbava môjho otca. Tonksová sedávala v hojdacom kresle, v ktorom pani Weasleyová odkolísala všetky svojej deti. Potichučky sa maznala s Teddym, sledovala plamene a rozprávala sa s Molly o Remusovi. Fred, George, Ron a Percy sa ustavične dohadovali - a hádali - o plánoch na rozšírenie ich obchodu so žartíkmi. Harry s Ginny si mlčky robili vzájomne spoločnosť, delili sa o množstvo letmých pohľadov a úsmevov.

Všetkých som ich tak veľmi milovala. A tá láska ma v mojom vnútri bolela ako nejaká strata, keď som si uvedomila, že mi na celom svete chýbajú len dve veci, aby som bola absolútne šťastná.

Počas dňa, keď sme nejedli, či sa nerozprávali ani nepočúvali rádio, či v ňom nebude niečo ohľadne Remusa, som často kráčala po vysokých poliach kolíšucej sa trávy okolo Brlohu. Časť z nej, blízko prednej časti domu, bola príliš vysoká a nepokojná, aby to bolo príjemné. Ale vzadu mi najvyššia zlatistá tráva siahala len po pás a ja som sa mohla cez ňu bezcieľne potulovať, pohládzať rukami stonky, hľadieť na ten vysoký rad sukovitých stromov v pozadí a trpieť takou silnou bolesťou, že som ledva dokázala dýchať. Počas týchto prechádzok som bola mimoriadne vďačná za svoju vnímavú matku, ktorá vyšla von a chytila ma za ruku, kráčala so mnou a pýtala sa ma na každučkú rozptyľujúcu vec, ako pracujú pohyblivé schody alebo aké presne má pravidlá metlobal.

Všetci vedeli o mne a Dracovi. Nie som si istá, ako sa to roznieslo - asi od Harryho k Ginny, potom od Ginny k jej matke, od jej matky k jej otcovi a Tonksovej, potom k Percymu, potom k Fredovi a Georgovi. Ale bola som vďačná aspoň za to, že nikto o tom nerozprával. Zjavne to chápali. Po vojne - a hlavne v prítomnosti Tonksovej, ktorá dobre vedela, aké je to milovať niekoho, koho by nemala - ľudia nemali sklony žartovať či doberať si ľudí, ktorí sa vzájomne milovali. Pán a pani Weasleyovci dokonca vyjadrili súcit s pánom a pani Malfoyovcami, keď potichu uvažovali, ako by to sami zvládli, kebyže stratia syna.

Každý deň som na poli na chvíľu zastala a hľadela na modrú oblohu, ktorá ma napĺňala nádejou. A každú noc som ležala hore, snažila sa nikoho nezobudiť svojimi vzlykmi.

V jedno sobotňajšie popoludnie mamina, otec a pán a pani Weasleyovci odišli - mama vzala pani Weasleyovú na návštevu do nášho domu a otec a pánom Weasleym šli na výstavu áut. Chalani s Ginny boli na poschodí a hrali sa s niečím, čo vyzeralo ako muklovská telka s anténou.

Tonksová, Teddy a ja sme sedeli v salóne, okno dokorán. Nakúkalo cezeň popoludňajšie slnko a teplý vetrík hýbal záclonami. Cítila som vôňu trávy vysychajúcej od slnka a kvitnúceho vresu. Oprela som si hlavu dozadu na gauči a pozrela na Tonksovú - milovanú Tonksovú - ako túlila svoje dieťa a dovolila mu obkrútiť malé pršteky okolo svojho dlhého, štíhleho ukazováka. Tonksová na mňa vzhliadla.

"Si v poriadku, miláčik?" spýtala sa ma. V hrudi mi vystúpila bolesť.

"A ty si?" zašepkala som. Zažmurkala a zaťala čeľusť.

"Nevzdávam sa," odvetila. "A to zatiaľ stačí."

Hľadela mi do očí, až kým som neprikývla, potom pozrela na svoje dieťa a usmiala sa naň. Sedeli sme mlčky, načúvali Teddyho džavotaniu a chichotaniu. Pokúsila som sa usmiať.

Pri okne zaznelo hlasné mávanie. Vzpriamene som sa posadila a stočila.

Na parapete stála obrovská čierna sova. Svojimi zlatými očami našla moje a zahľadela sa mi do nich. Našuchorila si perie, potom zhodila balíček v hnedom papieri.

Pozrela som na Tonksovú. Sedela stuhnuto ako svieca.

"Zober ho!" vykríkla. Vyskočila som z gauča a schmatla balíček. Sova podráždené zahúkala, odcupotala nabok. Ignorovala som ju. Zdvihla som ten balíček - bola to hrubá obálka. Začula som, ako sa za mňa postavila Tonksová, hojdajúc bábätko.

"Čo je to?" dožadovala sa. Chvíľu som tam stála, potom zlomila neznámu pečať...

A do ruky mi vypadla čierna šachová figúrka jazdca a jediný klások jačmeňa.

"Ach, Tonksová!" zhíkla som, slzy mi vyskočili do očí.

"Je tam odkaz!" uvedomila si. "Čo je v ňom?"

Ruky sa mi triasli tak strašne, že som ledva dokázala ten papier otvoriť. Ale keď som ho rozbalila, poznala som ten rukopis rovnako dobre ako svoj vlastný. Stáli tam tri slová.

Si na ťahu.

Stočila som sa, preskočila stolček, obehla roh a roztvorila predné dvere. Začula som, ako za mnou uteká Tonksová, ako Teddy pri každom kroku vydáva "uf, uf, uf," zvuky. Utekala som von, čierna šachová figúrka zovretá v jednej ruke, klások jačmeňa v druhej. Oči mi prehľadávali šíravy poľa. Nič som nevidela. Bežala som dozadu, vyzerala, vyzerala...

Prudko som zastavila.

Tam, na vlniacom sa poli, pri veľmi vysokom, pokrútenom strome, stál mladý muž v tmavých nohaviciach a uvoľnenej bielej košeli. Opieral sa o kmeň, ruky vo vreckách. Jeho bledá tvár sa otočila smerom ku mne. Vietor mu strapatil jeho ako pierko ľahučké biele  vlasy. Stuhol.

Rozbehla som sa.

Bežala som cez tú vysokú trávu, slnko mi svietilo do tváre, srdce mi búšilo tak silno, až hrozilo, že mi vyskočí z hrude.

Začal kráčať smerom ku mne. Uvidela som jeho tvár.

Ostrú, driečnu, s očami jasnými ako obloha a ústami napoly skrútenými dohora v čakajúcom úsmeve. Hlboká jazva značila jeho ľavé líce - ale to bol jediný rozdiel, ktorý som si všimla. Nedokázala som dokonca nájsť dosť vzduchu, aby som zavolala jeho meno.

A potom bol predo mnou. Priamo tu, stačilo natiahnuť ruku. Spomalila som. Zastavila, hruď sa mi zdvíhala.

Stáli sme - Draco Malfoy a ja - tvárou v tvár, zadychčaní, nič nehovoriaci. Pritlačila som si čierneho jazdca na srdce.

Potom sa oboma rukami načiahol a nežne ma chytil za ľavú ruku. Striasla som sa, zalapala po dychu a sledovala, ako si k sebe moju ruku priťahuje. Držal ju ľavou rukou a pravou - s najnežnejšími prstami - mi vyhrnul rukáv, posunul ho až nad lakeť.

Aby odhalil tú škaredú jazvu, ktorú na jemnej pokožke zanechala Bellatrix.

Z očí mi stekali slzy.

Draco po tej jazve prešiel prstami. Triaška mi prebehla rukou. A potom sa sklonil a pritlačil na tú jazvu svoje teplé pery.

Tá chvíľa zastavila čas.

Srdce sa mi zväčšilo tak, že chcelo prasknúť.

Zdvihol tvár. Jeho krištáľové oči hľadeli do mojich.

A ja som jeho predrahú hlavu chytila rukami, naklonila k sebe a zajala jeho pery svojimi.

Objal ma, pritlačil k hrudi. Prehrabávala som mu rukami vlasy, potom mu ich ovinula okolo krku. Bozkávala som ho znova a znova, zapamätávala si jeho pery, odťahovala sa len preto, aby som sa znova pritlačila. Opätoval to, lačne a intenzívne. Zacítila som, ako sa primiešali slzy a celým mojím telom prenikla radosť.

Jeho ústa na mojich boli nežné. A posledný bozk, ktorý mi venoval, bol taký sladký, ako pierko ponorené v mede...

Cúvol, len na kúsok, a pozrel sa mi do očí. Zadržala som dych.

"Som do teba zamilovaný, Hermiona Grangerová," zašepkal.

"Aj ja som do teba zamilovaná," odpovedala som, ďalšie slzy sa preliali. Rýchlo mi chytil tvár rukami a palcami mi tie slzy utrel.

 "Prestaň plakať. Vážne," žiadal, vyškerený, hoci plakal tiež. "Nútiš ma, aby som ťa znovu pobozkal."

Zachichotala som sa, slzy mi stekali po lícach, a on sa naklonil a zachytil moje pery dôkladne a vášnivo, hladil mi lícne kosti palcami, vysielal moje srdce rovno do neba. Potom ma len svojimi silnými rukami objal a ukryl tvár v mojom krku, a ja som ho objímala tak, tak silno, presilno...

Vycítila som, že zdvihol hlavu. Hľadel na niečo za mnou. Otočila som sa.

Stála tam Tonksová s dieťaťom v náručí a hľadela na Draca širokými očami. Nedýchala. Draco prehltol a vystrel sa.

"Tonksová," dostala som zo seba. "Poznáš... poznáš Draca Malfoya?"

Tonksová krátko, neprítomne prikývla - oči mala upriamené na jeho tvár. Dracove pery sa pootvorili.

"Myslím, že mám niečo, čo patrí tebe, Nymphadora."

Tonksová otvorila ústa, aby namietala...

Draco sa otočil nazad ku stromu a ja som sa tam pozrela tiež...

A z tieňa vykročila vysoká postava. Vysoká, zjazvená postava so svetlohnedými vlasmi a bradou. Vietor zachytil jeho obnosené šaty a vlasy a slnko osvetlilo jeho úsmev.

"Remus!" vykríkla Tonksová a zo všetkých síl bežala k nemu. Stretli sa uprostred a vrhli sa jeden druhému do náručia, bozkávali sa a bozkávali, a smiali sa, a Remus ju zdvihol aj s dieťaťom a zatočil ich dokola. Nedokázala som ovládnuť svoje slzy - len sa mi liali po tvári a ja som si ich utierala. Oprela som si hlavu o Dracovu hruď.

Kútikom oka som zachytila nejaký pohyb. Otočila som sa...

Harry, Ginny, Fred, George a Percy stáli na kraji pokosenej trávy za domom a zízali. A potom Harry pochopil, čo sa deje.

"Remus! Remus!" vykríkol hlasom, ktorý mi lámal srdce, a hnal sa trávou smerom k nám. Ron mu utekal v pätách a potom nasledoval aj zvyšok skupiny. Uslzene som sa zasmiala, ale Draco ma objal a pobozkal na temeno hlavy.

Remus položil Tonksovú s Teddym na zem, aby zachytil Harryho, ktorý mu skočil do náručia.

"Ach, Harry - Harry, môj chlapče," lapal po dychu Remus. "Zvládol si to! Ty si to dokázal - som na teba veľmi pyšný!"

"Si úplne v poriadku!" výskal Harry, cúvol a chytil Remusa za plecia. "Čo sa ti stalo?"

"Draco ma zachránil," ukázal Remus na vysokého mladého muža, ktorého som objímala a venoval mu oslnivý pohľad plný náklonnosti. "Antonin Dolohov bol pripravený zabíjať - porezal ma pekne predvedenou Sectumsemprou, ale Draco sa ku mne dostal včas a dostal ma dnu cez rokfortské okno."

Remus teraz hovoril k Dracovi priamo a všetci ostaní na neho hľadeli. Zdvihla som oči k jeho tvári a potom som sa už nedokázala odvrátiť.

"Padli sme do Komnaty najvyššej potreby," pokračoval Remus. "Z ktorej sme sa dostali do Prasačej hlavy. Draco dúfal, že nájde profesora Snapa, ktorý by dokázal to kúzlo zvrátiť, ale Snape už bol vtedy mŕtvy." Remus sa načiahol a objal svoju manželku. "A tak nás tento skvelý chlapec premiestnil do Snapovho domu, rýchlo našiel protikúzlo zapísané v jednom zo Snapových denníkov a zachránil mi život." Neustále hľadel na Draca. "A odvtedy zostal so mnou, ošetroval ma, až kým som nebol dosť silný, aby som stál a vrátil sa k vám v jednom kuse."

"To takto si prišiel k tej jazve?" spýtal sa Draca Fred. Cítila som, ako Draco na okamih stuhol a prehltol.

"Áno," povedal.

Tonksová, oči zaliate slzami, ukročila od svojho manžela, objala rukou Draca okolo krku a pobozkala ho na tú jazvu na jeho líci. Keď sa odtiahla, Draco na ňu hľadel v netajenom údive.

"Ďakujem ti, srdiečko," povedala Tonksová, na chvíľu mu priložila ruku na tvár. "Ďakujem ti."

Dracov pohľad náhle švihol niekam za ňu a náhlivo si utrel slzy z tváre. Tonksová, ktorá za sebou niekoho vycítila, sa otočila a ustúpila z cesty.

Stál tam Harry, sledoval Dracovu tvár. Draco ma pustil. Na chvíľu nikto nič nepovedal. Potom sa Draco napoly usmial.

"Takže je to pravda. To, čo vravia po celom Anglicku," povedal. "Harry Potter žije. A ty, Weasley," Draco zdvihol oči k Ronovi, ktorý stál hneď za Harrym. "Počul som, že sa ťa bojí každý viteál na zemi. Dobrá práca." Na chvíľu zmĺkol, potom sa vytiahol, náznak neistoty prebehol jeho telom. Načiahol ruku k Harrymu.

"Ja som Malfoy. Draco Malfoy."

Harry na neho chvíľu hľadel, pohľadom zaletel ku mne, potom chytil Dracovu ruku a pevne ňou potriasol.

"Fajn, že ťa zase vidím."

"Či toto nie je podivný pohľad," zachechtali sa spoločne Fred a George.

"Zvykajte si na to," odsekol Ron. Usmiala som sa od ucha k uchu.

Na to som začula blízko domu rachotiaci zvuk.

"Ach, páni, oni ho kúpili," zamrmlala Ginny. Otočila som sa, aby som videla pána Weasleyho a môjho otca prísť na červenom historickom aute. Načiahla som sa a vzala Draca za ruku. Preplietla som si s ním prsty a pozrela sa mu do očí.

"Poď so mnou," požiadala som ho s úsmevom. "Chcem ťa s niekým zoznámiť."

 


 

Výber hudby opäť môj a opäť trochu predznamenáva poslednú časť. Aj video sa oplatí pozrieť. Preklad je môj.

http://www.youtube.com/watch?v=7uHvGtoDOfk

 

Toto ti sľubujem

Láska moja, pred tebou tu stojím

Od tejto chvíle som už len tvojím

Za ruku ma chyť, len tak sa triasť prestanem

Navždy sa o všetko podelíme, to ti sľubujem

 

A keď sa ti do očí zahľadím

Pred sebou celý svoj život  vidím

A už viacej nikam neutekám

Pretože už viem, že som doma

S každým tlkotom svojho srdca

Ti celú svoju lásku dám

Milá moja, to ti sľubujem

 

Láska moja, cítim, ako ti bije srdce

Keď ešte bližšie než predtým tancujeme

Nepusti sa, pretože by som vykríkol snáď

Toto je naveky,  tento sľub ti skladám

 

A keď sa ti do očí zahľadím

Pred sebou celý svoj život  vidím

A už viacej nikam neutekám

Pretože už viem, že som doma

S každým tlkotom svojho srdca

Ti celú svoju lásku dám

Milá moja, to ti sľubujem

 

Milá moja, toto ti sľubujem

Milá moja, toto ti sľubujem

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 26. kapitola 2/3 Od: eweenka - 17.11. 2011
Wow, parádní část! Že si ten Draco dal ale načas! :) Sice mi moc nesedí to, že by Hermiona jenom tak vysedávala a nehledala nějaké stopy, kam se chlapi poděli, že by vůbec nepátrala, ale budiž :) Díky za překlad samozřejmě :)

Re: 26. kapitola 2/3 Od: denice - 02.11. 2011
Mistrná kapitola, ze začátku se mi svíralo srdce nad Hermionou a Nymfadorou, nad jejich trápením, popsaným v tak jemných náznacích. Hermionino putování zlatistou trávou podobnou ječmeni a pak dechberoucí okamžik, když objevila obsah balíčku, to překvapení a naděje. Dojetím jsem popotahovala a zároveň se usmívala, když se objevil Draco s Remusem. Vrcholem kapitoly pro mě bylo, když Draco políbil Hermioninu jizvu. Ta chvíle opravdu zstavila čas, bylo v ní ujištění, oddanost, slib lásky. A pak Tonksové poděkování Dracovi a nový začátek mezi Dracem a Harrym - úžasné, slavnostní okamžiky. Díky.

Re: 26. kapitola 2/3 Od: teriisek - 01.11. 2011
Jak Draco řekl Tonksové, že má něco, co jí patří, myslela jsem, že je Remus mrtvý. Jsem strašně ráda, že to oba přežili, ačkoliv mě hrozně mrzí, že Snape musel zemřít, když už ho tak připomněli... A Harry s Ronem se zachovali moc hezky! Děkuju moc za kapitolu:)

Re: 26. kapitola 2/3 Od: Svetluska - 01.11. 2011
Co víc si přát, než takovéhle opětovné setkání. Moc se mi líbilo to Dracovo podání ruky Harrymu. Díky moc za báječný překlad!

Re: 26. kapitola 2/3 Od: bbarka - 30.10. 2011
Aaaaaaach! Dokonalé! Keď sa objavil ten jazdec a kačmeň, ani som nedýchala! Bože, to bol ale doják A aj Remus je v poriadku... juj, som šťastná prešťastná "Počul som, že sa ťa bojí každý viteál na zemi." :D:D:D A teraz už len posledná...
Re: 26. kapitola 2/3 Od: bbarka - 30.10. 2011
Kačmeň, panebože... áno, to je najnovšie objavená rastlina... :D Jačmeň, samozrejme...
Re: 26. kapitola 2/3 Od: bbarka - 30.10. 2011Re: 26. kapitola 2/3 Od: bbarka - 30.10. 2011
Kačmeň, panebože... áno, to je najnovšie objavená rastlina... :D Jačmeň, samozrejme...

Re: 26. kapitola 2/3 Od: ulli - 30.10. 2011
Ach jaj, přešel už týden? Je nádherné, že jsou všichni spolu. Ale proč Draca nehledají??? Vždyť Godric řekl Hermioně, že jí Harry a Ron pomůžou ho najít. Myslela jsem, že začnou přemýšlet, plánovat, hledat, na různých místech kromě hradu. A nic. Stále jen to odevzdané čekání. A pak přiletěla sova. Byla jsem napnutá, co bude v dopise. Jestli zpráva od někoho kdo ví o Dracovi a Lupinovi. Nebo přímo od Draca. Ale když ho otevřela. No nádhera. Tak nádherná připomínka jejich lásky a začátků. A tři slova: Si na ťahu. To bylo přesně ono. Hned jsem věděla, kde Draco bude. Ve zlatém poli. A jejich přivítání, Dracův polibek na jizvu na její ruce. Objímání, líbání a to nejpevnější objetí. A Remus Lupin žije! Znovu vítání, a potom přiběhli všichni ostatní. Remus vysvětlil, co se s nimi dělo, Draco si získal respekt. A nové začátky. Tak jak to mohlo být už na začátku. Začátek přátelství. Nádherná kapitola, klidně by i tady mohla skončit. Ale proč. Ještě chvilku můžu snít. Děkuju za přeloženou další část kapitoly. Třetí už na mě čeká. PS: Písnička je nádherná, dodává při čtení krásnou naději, že vše dopadne dobře. A video kouknu až na konec.

Re: 26. kapitola 2/3 Od: iway - 30.10. 2011
tak toto bylo opravdu nádherné.. takto by to klidně mohlo skončit a ještě jedna kaptola.. tešim se na shledání s jeho rodiči :)

Re: 26. kapitola 2/3 Od: Zuzana - 30.10. 2011
Sting je jeden z mojich top spevákov a táto pesnička mi vháňa do srdca niečo úžasne krásne. Asi to bude zase to jačmenné pole, ktoré tak milujem. Preklad je krajší, než ten ktorý som mala v počítači ja. Ako to, že nešla okamžite hľadať Draca??? Dobre rodičia sú dôležití, ale tí boli predsa v bezpečí, nie? Trochu nechápem prečo len tak čakali aj keď u Severusa by ho zrejme nehľadali ale prečo nedal vedieť o sebe on?  Možno nechel vzbudzovať nádeje kým sa Remus neuzdravil? Ale o sebe mohol napísať, že žije, aby sa nebála a aby tak hrozne netrpela... A Severus... s jeho smrťou sa nikdy nezmierim a ignorujem ju (fňuk, áno on nesmie umierať, hneď si pôjdem niečo prečítať, kde žije ) Keď sa Draco zjavil v tom jačmennom poli... bolo to nádherne srdcervúce, bol to zase on, jeho žarty... tak veľmi mi to chýbalo v tých kapitolách, kde sa neobjavil. Uf ja viem, že som patetická, ale táto poviedka ma trhala na kusy. Bolo ťažké prečítať to celé a netrpieť ako kôň. A Nymphadorina radosť... tak nádherná, ona trpela tak potichu, bolo mi jej neskutočne ľúto. Video k budúcej kapitole naznačuje sladučký happy end žeby kapitola bez bolesti ? Uvidíme.

Re: 26. kapitola 2/3 Od: marci - 29.10. 2011
Tak to bylo absolutně dokonalé. Přesně toto jsem dnes večer potřebovala. Sedím a s nablblým úsměvem zírám na monitor. Kapitola ještě pokračuje?? Pro mne by ani nemusela . Skvělé. Nádherný hudební doprovod! Dojalo mě to Dracovo nabídnutí ruky. Škoda, že harry neodpověděl něco jako "Rád tě poznávám". Super scéna. díky moc. (Maličkost - scéna s Teddym a Tonksovou: "..okolo dlhého, štíhléHO ukazováka.." )
Re: 26. kapitola 2/3 Od: Jimmi - 29.10. 2011
Konečne niekto, komu sa tá hudba páčila. Slová sú neskutočné. A hovoria o tom, čo bude v nasledujúcej časti. Neskutočné, ako tvoje komentáre podniecujú môj mozog - teraz som si uvedomila, že to Dracove ponúknutie ruky súvisí s tým, o čom sa rozprávali s Hermionou, o tom, že keby mohol, že by to urobil inak... Normálne som kukla na originál, či by sa tá Harryho hláška nedala nejako pozmeniť (občas máš viacej možností), ale je tam Good to see you again, takže asi nie. Ďakujem za opravu a za celý komentár. Neuveriteľné, ale je ešte len druhý, hoci v tejto chvíli mi to vôbec nevadí, ešte stále odpovedám na staré komentáre, ktoré mi ušli. A je ich teda požehnane. ĎAKUJEM!
Re: 26. kapitola 2/3 Od: marci - 30.10. 2011
Víš co - ještě včera večer v posteli jsem o tom přemýšlela... Možná i ta Harryho odpověď byla "nový začátek". Vždyť se před tím pokaženým představováním v expresu viděli už u Madam Malkinové. Čili Harryho odpověď mohla být už tenkrát v prváku taková. Já prostě tyhle "napravené" špatné začátky miluju

Re: 26. kapitola 2/3 Od: doda357 - 29.10. 2011
Taká pohodová atmosféra v kruhu rodiny... Tonksová, rodičia Hermiony...a tak Keď už priletela Dracova sova, napadlo ma, prečo ju neposlal už predtým? Veď čo by mu to dalo? Nebáli by sa oňho...Ale tak možno mal na to dôvod, ktorý mi ušiel.... To s tou figúrkou bolo zlaté...Aj ich zvítanie.... "Som do teba zamilovaný, Hermiona Grangerová," zašepkal. Krásna veta... Aj príchod Remusa, no úžasné Vysvetlenie bolo logické, ale predtým ma to nenapadlo  Ďakujem, ako vždy úžasné 
Re: 26. kapitola 2/3 Od: Jimmi - 29.10. 2011
Ďakujem moc za všetko.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Oznamy: ( Jimmi )29.10. 2011Poďakovanie
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.10. 201126. kapitola 3/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.10. 201126. kapitola 2/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.10. 201126. kapitola 1/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )14.10. 201125. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )26.09. 201124. kapitola 2/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )26.09. 201124. kapitola 1/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )19.09. 201123. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )12.09. 201122. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )06.09. 201121. kapitola 3/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )06.09. 201121. kapitola 2/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )05.09. 201121. kapitola 1/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )05.09. 201120. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.08. 201119. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )25.08. 201118. kapitola 2/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )22.08. 201118. kapitola 1/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )20.08. 201117. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )09.08. 201116. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.07. 201115. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )18.07. 201114. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )11.07. 201113. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )07.07. 201112. kapitola 2/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.06. 201112. kapitola 1/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )25.06. 201111. kapitola
. Video k poviedke: ( Mel )12.06. 2011Trailer k poviedke
Alydia Rackham: ( Jimmi )30.05. 201110. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )28.05. 20119. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )26.05. 20118. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )24.05. 20117. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )16.05. 20116. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )10.04. 20115. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )24.03. 20114. kapitola - II. časť
Alydia Rackham: ( Jimmi )22.03. 20114. kapitola - I. časť
Alydia Rackham: ( Jimmi )16.03. 20113. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )12.03. 20112. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )12.03. 20111. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )12.03. 2011Úvod k poviedke + trailer
. Video k poviedke: ( Jimmi )08.03. 2011Dramione video