Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Kandovaná jablka

Kandovaná jablka

Kandovaná jablka
Vložené: Rapidez - 31.10. 2011 Téma: Kandovaná jablka
Rapidez nám napísal:

»»««

Kandovaná jablka

Candied Apples

Anglický originál: Libco

Český překlad: Rapidez

»»««

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří panu Medkovi, který knihy o Harrym Potterovi přeložil do češtiny. Autorkou této fanfikce je Libco, která dala Rapidez souhlas s českým překladem. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního obohacení se. Kopírování a případné porušování autorských práv však Brumbál přísně zapověděl.

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

»»««

Povídku v naleznete ZDE.

»»««

Dramione

humor

Rating: T

Poznámečka: Poslední letošní blbůstka! K Halloweenu. Pak už se můžete těšit na první adventní. :)

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

»»««

Kandovaná Jablka

»»««

„Nešlo by to bez toho slintání, Grangerová? Vždyť to nebohé jablko v karamelu prakticky znásilňuješ jazykem.“

„Zavři zobák, Malfoy. Kdyby to samé dělal Harry, určitě bys ani necekl.“

Draco si na moment představil, jak Potter olizuje sladkou krustičku jablka a ohlodává ji, aby se dostal pod ni, k dužině jablka. Ještě se ani nestačil otřást a už pocítil bolest v zátylku.

„Čím jsem si to zasloužil?“

„Představoval sis mého nejlepšího přítele dělat takové věci – přede mnou!“

„Pche, jako by sis ty nepředstavovala Snapea dělat takové věci.“

Oba se na chvíli odmlčeli a představovali si to.

Draco se nejprve zarazil a pak z něj vypadlo: „No fůůůj.“

Plesk! Plesk!

„Héj!“

„To máš za to, že sis tak představoval mého Severuse. A ta druhá ti patří za to ‚no fůůůj‘.“

„Jak to, že nejsi celá na měkko, když si to představuješ?“

„Protože Snape by to tak v životě neudělal. Není čuně. Nejspíš by si k tomu vzal krájecí prkénko, nasekal by jablko na rovnoměrné, malé kousky, a pak...“ Hermionin hlas se vytratil do ztracena.

Plesk! Plesk!

„Héj!“

„Dobrotivý Merline, vždyť je to můj kmotr!“

„A ta druhá?“

„Byl to náš profesor!“

„Aha, no, to je fakt.“

»»konec««

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: alvap - 20.09. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: ivy - 17.12. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kandovaná jablka Od: Jacomo - 02.07. 2020
Merlinovi díky za náhodné články! Protože tohle jsem buď vůbec nečetla nebo si to nepamatuju. Ale má to všechny znaky vynikajícího drabble či krátké jednohubky - vše jen v náznacích a na konci je to úplně jinak. Děkuju moc za objevení a překlad, rozjasnilo mi to den.

Re: Kandovaná jablka Od: silrien - 10.12. 2016
Chichi, to je vtipné. Jak se škádlí svými dalšími nejčastějšími partnery z povídek. Já jsem si taky hned představila Severuse ... Děkuji

Re: Kandovaná jablka Od: ulli - 05.11. 2011
Většinou tyhle drobnůstky nečtu, ale zaujal mě baner. Bylo to krásně vtipné, roztomilé a zlepšilo mi to dnešní den. Děkuju a třeba kouknu i na něco dalšího.
Re: Kandovaná jablka Od: Rapidez - 04.02. 2012
Díky, jsem ráda, že zaujal aspoň ten. Drobnůstky mám ráda, když je málo času a chuť nějak polechtat fantasii. ;)

Re: Kandovaná jablka Od: denice - 02.11. 2011
Krásné, pohodové. Na několika řádcích nádherně vystižená atmosféra, ti dva si spolu jako staří kamarádi drbou a vyměňují dvojsmysly, jedním slovem kouzelné. Už se nemohu dočkat adventu... Díky.
Re: Kandovaná jablka Od: Rapidez - 02.11. 2011
* spokojeně usrkává čaj, brouká si koledy a taky se těší *

Re: Kandovaná jablka Od: larkinh - 01.11. 2011
Krátké,  výstižné, skvělé! Dobře jsem se bavila.
Re: Kandovaná jablka Od: Rapidez - 02.11. 2011
A přesně to byl účel, takže jsem ráda, že se splnilo! Díky!

Re: Kandovaná jablka Od: teriisek - 01.11. 2011
Tak tohle mě neuvěřitelně pobavilo! Parádní povídečka:D Děkuju moc za překlad, skvěle!
Re: Kandovaná jablka Od: Rapidez - 02.11. 2011
* spokojeně přede * A mé díky za koment... směju se tu jak magor.

Re: Kandovaná jablka Od: verinka - 31.10. 2011
Výborné, dva moje nejoblíbenější pairingy v krátké, vtipné, úderné povídce... Už se těším na adventy :)
Re: Kandovaná jablka Od: Rapidez - 02.11. 2011
:) Díky moc, už se těším na komenty a poznámky a připomínky a myslím, že si tyhle Vánoce užijem! Jsem ráda, že se ti můj výběr líbil a snad to tak i zůstane.

Re: Kandovaná jablka Od: Jimmi - 31.10. 2011
To je tak dokonalá poviedočka pre tento web. Veď vieš ako to hovorievam - toto je stránka o Dramione, len dovoľujeme Dracovi, aby bol neverný s Harrym a Hermione so Severusom. Neuveríš, ale mne pointa došla až pri čítaní komentáru od Mišky (zelaaa01 - ospravedlňujem sa, ak som pomotala nick, nikdy neviem, koľko ktorých písmenok), keď sa čudovala, prečo je to označené ako Dramione. TAk som sa k tomu vrátila a ozáj.... niekto je slepý alebo si stojí na kábli. Aj by som ti vybuchla smiechom, ale manžel leží s chrípkou, pes spí pod počítačovým stolom, takže sa snažím vyvarovať akéhokoľvek hlasného pohybu či činnosti, ktorý by mi túto moju večernú idylku narušil. Páni, ako ja zbožňujem takéto vtipné - a myslím vo význame witty nie funny - príbehy, kde fakt musíš čítať medzi riadkami, aby ti to došlo. Skvelý výber, strašne moc si ma ním potešila. Takto ma napáliť s Dramione. Babo! Fakt bomba.
Re: Kandovaná jablka Od: Jimmi - 02.11. 2011
Len ti chcem povedať, že na tých tvojich linkoch mi cvrnkli do nosa tri oriešky. Teda jeden, ale je...  23.12.
Re: Kandovaná jablka Od: Rapidez - 02.11. 2011
* vesele pomrkává * Já vím, já VÍM. Proč myslíš, že ze všech těch Halloweenských hrůz mě "cvrnkla do nosa" právě tahle. Ale musíš se hodně snažit a jak vidno, nevidí. Jsem ráda, že jsem se výběrem trefila i tobě, že ti to nepřišlo divné, nebo tak něco. Už se hrozně těším, co se zalíbilo tobě... a když to dostalo takové výsostní datum, mnnn! * zapíná si vánoční koledy (kvůli atmostféře) a jde uklízet * Dímy moc za koment, jako obvykle mi dodal tolik elánu!

Re: Kandovaná jablka Od: solace - 31.10. 2011
Skvele som sa pobavila! Najmä nad Severusom, precízne si krájajúcim jablko, akoby to bola prísada do elixírov. :-DD Famózne! Dialógy, aj preklad! Vďaka, Rapidez.:-)
Re: Kandovaná jablka Od: Rapidez - 02.11. 2011
Mnnnn, díky, taková chvála vždycky zahřeje, potěší a dodá překládání smysl! Díky moc! :)

Re: Kandovaná jablka Od: MissK - 31.10. 2011
Jednoduše krásné :D
Re: Kandovaná jablka Od: Rapidez - 02.11. 2011
:-) Díky, doufám, že se ti budou líbit i adventní neděle.

Re: Kandovaná jablka Od: Elza - 31.10. 2011
 NO tak to je fakt... *:DDDDDD Skvělé, Rapidez.
Re: Kandovaná jablka Od: Rapidez - 02.11. 2011
* spokojeně se kření *

Re: Kandovaná jablka Od: Liz - 31.10. 2011
Dobře jsem se pobavila, ikdyž kdo ví, jak může kdokoliv jíst v soukromí, když ho nikdo nevidí. Určitě si nekrájí jablko.
Re: Kandovaná jablka Od: Rapidez - 02.11. 2011
:D Plác! Švih! Ty máš ale představy!

Re: Kandovaná jablka Od: zelaaa001 - 31.10. 2011
krása! takéta jednohubka mi dokáže vylepšiť náladu. Trošku zavádzajúce označenie "Dramione"... dodnes som si myslela, že je to len Draco plus Hermiona ako pár, ale asi sa to dá použiť i takto... ďakujem (za preklad i dobrú náladu)
Re: Kandovaná jablka Od: Rapidez - 02.11. 2011
Díky. Dramione je vztah Draca s Hermionou. A tahle povídka mi padla do oka, protoře v ní můžeš vidět, co chceš. Já třeba zrovna v téhle vnímám Draca a Hermionu jako pár, který už je dlouho spolu a škádlí se z lásky, laškovně.

Re: Kandovaná jablka Od: JSark - 31.10. 2011
Hehe, to da poradilo.. Konečne som pochopila, prečo ľudia dávajú prednosť čítaniu krátkych poviedok - normálne nemám čas prečítať všetko, čo sa tu v poslednej dobe vyrojilo.
Re: Kandovaná jablka Od: Rapidez - 02.11. 2011
Jé, díky. Já je mám ráda, když jsou obsažné, když ti něco řeknou, nad něčem tě donutí se zamyslet, pohladí po duši, rozesmějí... a nejsou časově náročné ani pro jednu stranu (čtení x překlad). Jsem ráda, že se líbilo.
Re: Kandovaná jablka Od: JSark - 02.11. 2011
Heh, ja teraz rozmýšľam, čo som chcela povedať tým prvým riadkom. Chm. Asi posunuté prstíky na klávesnici plus únava, nejako mi to nedáva zmysel.
Re: Kandovaná jablka Od: Rapidez - 02.11. 2011
;) V pohodě, smysl mi neunikl. Takových "upsání se" mám na kontě, a jéje! :D

Re: Kandovaná jablka Od: Tesska - 31.10. 2011
Páni, Rapi, no nádhernučná jednohubka! :D Krásnejší preplesk asi dostať nemohol :) Vlastne myslím, že na konci schytala i ona :D Ďakujeeeeeem!!!
Re: Kandovaná jablka Od: Tesska - 31.10. 2011
Och a baner k tomu je absolútne famózny!! :)
Re: Kandovaná jablka Od: Rapidez - 02.11. 2011
* vrní blahem * Díky moc za chválu! A nesmírně mě potěšilo, že se ti líbit i banner, drbala jsem se s ním mnohem déle, než s překladem. Až si říkám, jestli to mělo vůbec smysl. xD

Re: Kandovaná jablka Od: myska111 - 31.10. 2011
Zábavná povídečka. Takový normální rozhovor mezi Dracem a Hermionou.
Re: Kandovaná jablka Od: Rapidez - 02.11. 2011
Díky, úplně to cítíl jiskřit, přesně, jak mám ráda. ;)

Re: Kandovaná jablka Od: kometa - 31.10. 2011
Ahoj Rapidez, to byla nááádhera   Takhle v pondělí ráno v pět hodin dostat takovouhle lahůdku   Chudák Dráček Díky moc, nastartovalas mi krásně den i týden! Oba se na chvíli odmlčeli a představovali si to. Draco se nejprve zarazil a pak z něj vypadlo: „No fůůůj.“
Re: Kandovaná jablka Od: Rapidez - 02.11. 2011
 * tetelí se * Díkes!

Re: Kandovaná jablka Od: Rose - 31.10. 2011
Haha, zlaté 
Re: Kandovaná jablka Od: Rapidez - 02.11. 2011
:-) Díky!

Re: Kandovaná jablka Od: Zuzana - 31.10. 2011
Rozkošné :D Ja som sa tak zasmiala, nádherné úvahy a obaja aj Draco a Hermiona myslia na rovnaké prasačinky :) Obrovské ďakujem, za ďalší pokladík.
Re: Kandovaná jablka Od: Rapidez - 02.11. 2011
* chichotání * Ale ještě pořád únosné, ne? :D

Re: Kandovaná jablka Od: Eggy - 31.10. 2011
a pak? :D skoda ze nedopovedala :P mile potesenie inak beutesnej noci, ktoru by som mala stravit ucenim... ale asi idem radsej spat... kazdopadne vdaka tvojmu prekladu snad budem mat lepsie sny :) dakujem
Re: Kandovaná jablka Od: Rapidez - 02.11. 2011
Rádo se stalo! :)

Re: Kandovaná jablka Od: anonym - 31.10. 2011
podarené.
Re: Kandovaná jablka Od: Rapidez - 02.11. 2011
* úsměv* Dík!

Prehľad článkov k tejto téme:

Libco: ( Rapidez )31.10. 2011Kandovaná jablka