Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent2011 Dramione

Ako jeden Malfoy Vianoce ukradol 2.časť

Advent2011 Dramione
Vložené: Jimmi - 02.12. 2011 Téma: Advent2011 Dramione
Jimmi nám napísal:

2.december 2011

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

How a Malfoy Stole Christmas

Autor: AnneM.Oliver

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/6572853/2/How_a_Malfoy_Stole_Christmas

 Preklad: Jimmi

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní AnneM.Oliver, ktorá napísala túto fanfiction.

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

 


Ako jeden Malfoy Vianoce ukradol

Napísané pre: "Love Actually" Christmas Challenge for Granger Enchanted" 2010


 

Druhá kapitola

Draco sám doma posedával

Nad dôvodmi si hlavu lámal

Prečo tento čas sviatočný

Bol pre neho vždy tak náročný.

Za tú zlobu možno mohli

Pozlátka a mašle dopomohli

Možno mu ho tak znenávidel

Všetkej tej zimy a snehu prídel.

 

X

Pravda, Santa Clausa bál sa kedysi

Tak nenávisť, čo sa berie skadesi,

V detstve mohol spoznať dôverne

(Slovíčko bál je fakt slabé pomerne).

A možno žiaden dôvod nemá

Možno mu bola génmi nanútená

A nenaučil sa ju postupne

Radšej z nej niečo iné nerobme.

X

A predsa  to nedokázal zľahčovať

Či si tú pravdu vôbec nevšímať

Pravdu, že radovánky súčasné

Smútok v ňom vyvolávali výrazne.

Smútok, čo rástol každým dňom

A stále hlbšie zarýval sa v ňom

Čo rástol s každou novou ozdobou

S imelom visiacim mu nad hlavou

S vencom, čo na dvere mu pribili

So svetlami, čo na stromčeku žiarili.

X

Nešťastie a smútok zo všetkého kol seba

K tomu mrzutosti a hnevu viac než bolo treba

Grangerkin úsmev zmierniť dajako dokázal

I keď ako to robila, vôbec nechápal

Jej roztomilosť však nemohla nič napraviť

A tie pocity odporu a nenávisti zastaviť.

X

A čo nenávidel viac než stužky, ponožky a sladkosti,

Než koláče, vaječný puding a iné blbosti,

Ach, pre lásku... počkať minútu zasratú ... čo to krucinál!

Do kelu a do prdele!

Teraz si dokonca veršoval ako v tom vianočnom kreslenom filme, ktorý ho dnes prinútila sledovať!
Vážne nenávidel Vianoce!

Dnes večer ho Hermiona prinútila sledovať v telke prekliaty muklovský vianočný film, kým pripravovali – toto si všimnite - vianočné sušienky a sladkosti a ten príbeh sa mu vštepil do mozgu, odtiaľ to rýmovanie. Bol to príbeh podľa knihy, ktorú napísal chlapík menom Dr. Seuss (ktorý, Hermiona sa nemohla dočkať, aby ho o tom informovala, sa vôbec nevolal ani Seuss ani nebol doktor). Zjavne jeho skutočné meno bolo Theodore Geisel a napísal detské príbehy o zelených vajíčkach a šunke a o Grinchovi, ktorý ukradol Vianoce.

V tomto príbehu chlpaté zelené stvorenie, ktoré neznášalo Vianoce takmer tak veľmi, ako ich nenávidel Draco, chcelo zničiť Vianoce tým čudným malým, mizerným čosi, ktoré spievali smiešne malé pesničky. Dosť Dracovi pripomínali chrabromilčanov. Tak či tak, na konci polhodinového programu, la, de, da, tá zelená príšera mala srdce, milovala Vianoce a všetko na svete bolo v poriadku. Zelená príšerka si spojila ruky s tými malými stvoreniami a spievali o mieri na zemi a srdce toho netvora narástlo tak veľmi, že mu takmer vyrazilo z hrude!

Aká hromada somarín. Ako keby sa to niekedy v skutočnom živote mohlo stať.

Kým tá polhodina skončila, Draco už pomohol Hermione urobiť šesť tuctov sušienok, bez mágie, s červenou a zelenou cukrovou posýpkou, a ona ich vyhlásila za senzačný úspech. Polovicu mu venovala, druhú si nechala, a potom keď odchádzal, podala mu obálku.

"Čo je to?"

"Pozvánka na môj štedrovečerný  večierok," povedala tak sladko, tak samozrejme, že chcel svoju plechovku so sušienkami hodiť do koša a bol by ju hodil, ale boli skutočne veľmi dobré a on sa na nich tak namakal. Otvoril obálku, aby odhalil ručne napísanú, červeno-zelenú pozvánku, ktorá pozývala jej držiteľa na Štedrý deň do jej domu na večer piesní, jedla a pohodlia a radosti. Prikrčil sa pri tej myšlienke.

"Počúvaj, Grangerová," začal, "posledné dva a pol týždňa som ťa nechal vyvádzať, vyzdobiť môj dom rovnako svoj, a dovolil som ti zahrnúť ma do všetkých svojich malých sobích hier, a to je v poriadku, ale nejdem na nejaký poondiaty vianočný večierok." Zhúžval pozvánku v ruke a hodil ju na zem hneď za jej dverami. Skotúľala sa dole schodmi a pristála v kaluži na zemi.

Začul, ako zhíkla, ale to ho nezastavilo, aby nevyšiel jej dverami, nezatreskol ich tak silno, že jej z nich spadol veniec a potom ho prekročil, keď pristál na zemi pri jeho nohách.

Fakt, že zhíkla, ho prinútil zastaviť. Zhíkla v pobúrení alebo bola ublížená? Bola nahnevaná alebo ju urazil? Namiesto toho, aby zišiel z jej verandy, pritlačil ucho na jej dvere. Čakal, aby zistil, či ju začuje plakať. Premýšľal, prečo si myslel, že by sa rozplakala kvôli tomu, že sa choval ako blbec. Tiež premýšľal, prečo sa o to staral. Boli časy, kedy by bol čakal pred jej dverami v nádeji, že ju začuje plakať. Teraz čakal v nádeji, že ju plakať nezačuje.  Keď nepočul žiadne slzy, zišiel dole schodmi, ponad tú pozvánku v kaluži, ku svojmu domu, a posadil sa na gauč.

Keď v úplne tmavej obývacej izbe otvoril plechovku sušienok, načiahol sa dnu po jednu zo sladkostí. To vtedy si všimol, že mu dala všetky tie najlepšie. Použili formičky v tvare medovníkových panáčikov, sobov, Santových klobúkov, rukavíc, hviezdičky, saní a zvončekov. Pomerne veľa z ich prvých sušienok dopadlo hrozne, hlavne soby a sane. Kedykoľvek niektorý zostal deformovaný, či sa zlomil vo dvoje, jednako ich ozdobila, ale dala by ich nabok.

Neuvedomil si, až kým nesedel sám vo svojej tmavej obývačke, že si nechala všetky zlomené, škaredé kúsky pre seba a jemu dala všetky tie pekné, dokonalé. Švihol prútikom a zažal svetlá, dokonca zapol svetlá na stromčeku a odhryzol si z jednej z rukavíc. Prečo musela byť takým dobrým človekom?

Kým jedol svoju sladkú sušienku, došlo mu, že si dnes večer užili zábavy. Vážne užili. Ako u všetkého súvisiaceho s týmto obdobím, zdráhal sa k nej pripojiť, keď ho prvý raz pozvala, aby jej pomohol s vianočnými koláčikmi, jednako ho potiahla za ruku, sladko sa na neho usmiala a sľúbila mu, že to bude sranda. A svojím spôsobom bola.

Keď vaľkali cesto, smiali sa a múka bola absolútne všade, ale jej to bolo jedno a jemu tiež. Dokonca sa jej dostala múka na líce, on naň ukázal a povedal: "Počkaj, máš tu múku, presne tu."

"Kde?" spýtala sa, ruku zdvihla k tvári, k nesprávnemu miestu. Zasmiala sa a on hlavou pokrútil nie, pretože ho úplne minula.

Bez zákernosti, dočista bez hanby, sa rukou načiahol poza ňu a malíčkom jej tú múku zotrel. Potom jej fúkol na líce a povedal: "Už je všetka preč." To vtedy ho to trklo. Chcel ju znova pobozkať, rovnako veľmi ako ju chcel pobozkať predtým, viac než čokoľvek iné. Chcel ju pobozkať posledné dva týždne, ale hlavne v tomto okamihu.

Vyzerala taká prekvapená, a šokovaná, a nebesá mu pomáhajte, dokonca bez pobozkania vyzerala skrz na skrz pobozkaná, pretože líca jej zafarbila červeň, pery mala otvorené a plné a oči roztvorené s úžasom, ale skôr než dokázal nájsť odvahu ´vykonať ten skutok´, zatlačila na jeho hruď, frkla na neho múku a bolo to.

Áno, chcel ju pobozkať. Bohovia, chcel. Chcel tú múku odbozkávať, nie ju utrieť rukou, ale ten okamih uplynul a pravdu povediac, to bol dôvod, prečo ho tak nahnevalo pozvanie na jej večierok. Nechcel ísť na vianočný večierok v jej dome s bandou jej priateľov a rodiny. Chcel prísť, len keby to mali byť iba ona a on.

Na začiatku mesiaca, keď mu prvý raz navrhla, že mu pomôže vyzdobiť, chcel povedať nie, ale zistil, že jej úsmev je príliš okúzľujúci, a on s ňou chcel tráviť čas, takže sa poddal. Ôsmeho decembra sa zastavila v jeho dome s plnou náručou ozdôb a vyhlásila, že je deň, kedy budú ozdobovať vonkajšok svojich domov. Najskôr jachtal a sťažoval sa, ale nakoniec súhlasil, že jej pomôže. Začali so svetlami na jeho strane. Pretože mali za susedov muklov, nemohli použiť mágiu, takže museli vyliezť na rebríky.

No... on musel vyliezť na rebrík.

Nechala ho vyštverať sa na rebrík na najvyšší vrch (hoci bol istený mágiou) a on vešal biele svetlá na priečelie svojho domu podľa jej príkazov. Potom to isté spravil s jej domom. Nasledovali girlandy a mašle, ktoré pripevnil na každé okno. Potom vence, ktoré pribil na všetky dvere.

Potom mu pripravila horúcu čokoládu. Podala mu šálku a postavila sa na chodník. Hľadela na ich domy a objímala sa, úsmev na tvári. "Je to nádherné," povedala Hermiona.

Draco si odpil z čokolády, položil šálku na verandu a pripojil sa k nej. Tiež vzhliadol a skúmal ich spojené domy. Musel priznať, že mal pocit, že niečo dokázali. Nikdy predtým nemal dovolené ozdobiť dom. Keď rástol, jeho rodičia vždy nechali Manor vyzdobiť škriatkov. V škole to bolo skoro to isté. Posledných pár rokov šli na sviatky jeho rodičia vždy na juh Francúzska a on nepociťoval žiadnu potrebu zdobiť sám, takže nezdobil.

Položila ruku na jeho a spýtala sa: "Čo myslíš?"

"Je to fajn." Neposkytol by jej zadosťučinenie tým, že povie viac, dokonca aj keby si myslel, že je to viac než fajn. Otočil sa, aby na ňu hľadel a začal ju vážne študovať. Obloha bola šedá, tmavla s blížiacim sa súmrakom. Žiariace svetlá z domu osvetľovali jej tvár len čiastočným svetlom, ale stále dokázal rozoznať väčšinu jej rysov. Pery mala plné, okrúhle, červené a hýbali sa, takže znova rozprávala, ale bola to novinka? Večne rozprávala. Uvažoval, ako chutili. Objala sa tuhšie, čím sa jej prsia pritlačili k sebe, dokonca v jej svetre, a on si nemohol pomôcť, aby ho nenapadla rýchla, hriešna myšlienka o jej tele, hoci sa pokúšal, skutočne pokúšal, zatlačiť ju nabok.

Pohla sa hore jeho schodmi a on šiel za ňou, hoci si znova uvedomil, že je v rozpakoch, pretože zrejme rozprávala a niečo naplánovala a on niečo odsúhlasil, ale nevedel čo. Snáď začul slovo ´stromček´  niekde uprostred.

Keď sa pohla, že otvorí dvere, spýtal sa: "Stromček?"

Pozrela zvrchu na neho, pretože stál stále na schodoch, a povedala: "Áno, stromček. Je čas ozdobiť tvoj stromček, Draco." Potom, samozrejme, sa na neho musela znova usmiať.

Dajako to bolo to, čo ich viedlo k ozdobeniu stromčeka. Už umiestnila stromček a všetky ornamenty do jeho domu. Vo vnútri použila mágiu, takže vôbec netrvalo dlho umiestniť stromček do držiaka a vybaliť všetky tie svetlá a ozdoby a pozlátka a tak.

Draco sa usmial, keď zdvihol strieborné a zelené ozdoby. Švihnutím jej prútika začala hrať vianočná hudba a čoskoro bez prestania rozprávala o Vianociach, keď mala päť a dostala svoj prvý domček pre bábiky alebo o tých Vianociach, keď mala osem a dostala mumps. Požiadala ho, aby jej podával veci; dala mu podržať krabice s ozdobami, kým ich rozvešiavala po stromčeku, raz presunula ornament, ktorý on zavesil na spodnú vetvu, pretože povedala, že by ho jeho kocúr mohol rozbiť (on si pomyslel, že v tom bola pointa). Jednako, kým skončili, uvedomil si,  - ak sa odvážil na to pomyslieť - že sa bavil.

Mal radosť z toho, že s ňou ozdoboval stromček. Rozprávala o spomienkach a on jej povedal o pár svojich. Smiali sa a on vymyslel jeden nemravný text na vianočný nápev a ona sa hrala na zdesenú a dokonca sa začervenala.

Keď skončili, povedala mu, aby dal hviezdu na vrchol stromčeka. Povedal jej, nech to urobí ona. Povedala, že to musí robiť ´chlap´. Povedal jej, že ona dokáže urobiť čokoľvek, čo dokáže nejaký chlap. Prevrátila očami a chcela použiť kúzlo ´Vznášaj sa´, aby dostala hviezdu nahor.

Trochu trúfalý jej vzal prútik a povedal: "Urob to pekne tradične, Grangerka, v duchu Vianoc a všetkých tých nezmyslov."

Napoly sa uškrnula, ťahala stoličku z jeho jedálne celú cestu do jeho obývačky, položila ju vedľa stromčeka a postavila sa na kraj. Predklonila sa tak ďaleko, ako dokázala, postavila sa dokonca na špičky, načiahla sa tak vysoko, ako to šlo, ale stále nedočiahla na vrch stromčeka.

"Do kelu," hnevala sa, "nezvládnem to." Načiahla sa ešte vyššie, ten čin spôsobil, že sa okraj jej svetra vyhrnul, a okolo pása sa ukázalo trocha pokožky.

Bol tou pokožkou zhypnotizovaný. Zhíkla, zakliala, keď začala padať zo stoličky, čo odtrhlo Dracove oči od jej pása k jej telu a on sa načiahol, aby ju udržal v rovnováhe.

"Si trochu nemotorná,"  smutne povedal. "Toto je druhý raz, čo si takmer spadla a ja som ťa musel zachrániť." Šokoval ju tým, že vykročil na stoličku, pripojil sa k nej na tom malom priestore, vzal od nej tú striebornú hviezdu a poľahky dosiahol vrchol. Keď umiestnil hviezdu na miesto jej slávy, zostal na stoličke, aby preskúmal výsledok a bez plánovania položil ruku, v ktorej predtým držal hviezdu, okolo jej pliec. Navrával si, že to bolo z dvoch dôvodov... prvý - pretože ju nemal kam inam dať... druhý, aby jej zabránil spadnúť. Pravda bola, že ju chcel objať.

Trochu sa o neho oprela a povedala: "Vyzerá nádherne, však. Zapni svetlá; máš svoj prútik, nie?"

Vytiahol z vrecka prútik, zhasol svetlo na strope, zažal svetlá na stromčeku a s Hermionou Grangerovou stojacou s ním na stoličke pri jeho stromčeku, pozeral na svoj úplne prvý stromček, ktorý kedy videl ako dospelý a ktorý mohol volať svojím vlastným, a musel priznať, aj keď len sám pre seba, že to bol skutočne pekný stromček.

Zoskočil zo stoličky a ponúkol jej ruku. Jednu ruku mu položila na plece, druhú vložila do jeho vystretej ruky. Prekvapilo ho, že ho tak ľahko chytila za ruku. Tiež ho prekvapilo, že ju tak ľahko ponúkol.

Na druhý deň vyzdobili jej stromček a šlo to veľmi podobne. Hoci zvyšok jej domu vyzdobila so svojimi priateľmi už skôr, jej stromček zostal prázdny.

Keď ho s Hermionou vyzdobovali, trochu sa smiali, doberali sa a keď nastal čas, aby sa dala jej ´zlatá hviezda´ na jej väčšinou červenou a zlatou vyzdobený stromček, dala ju na vrchol sama, hoci on položil obe ruky na jej pás, aby ju spevnil, keď ju vešala.

Po pravde, počas celého dňa nachádzal malé zámienky, aby sa jej dotkol, pohladil ju, flirtoval s ňou a myslel si, že ona robila to isté s ním. Bolo mu jasné, že nemala potuchy, ako veľmi po nej túžil, či ju chcel pobozkať. Vedel, že netušila, že znášal všetky tieto vianočné nezmysly len, aby ju potešil, aby bol pri nej, aby s ňou strávil čas.

A potom, tento istý večer, kým pripravovali vianočné sušienky, začala spievať a on zistil, že mu to nevadí a vtedy si niečo uvedomil - že by si na ňu dokázal zvyknúť. Dokázal by celý život stráviť s ňou, a len s ňou. Chcel ju, túžil po nej, považoval ju za rozkošnú, roztomilú, ale viac než to, chcel milovať Vianoce, pretože ona Vianoce milovala. Chcel stráviť Vianoce s ňou.

A myslel si, že s ňou STRÁVI VIANOCE, a len s ňou, keď to prvý raz toho večera spomenula.

Keď vytiahla prvú dávku sušienok z trúby a opýtala sa: "Aké máš plány na Vianoce?"

Srdce mu poskočilo, ale udržal tvár a hlas pokojný, keď odpovedal: "Nemám žiadne plány, nepočula si, neznášam toto obdobie."

"Takže nejdeš k rodičom?" Položila pred neho plech s koláčikmi a mávala nad nimi prešívanou chňapkou, aby ich ochladila.

"Vždy chodia do cudziny. Už roky," odpovedal úsečne.

"Ach... no, potom budeš musieť stráviť Vianoce so mnou, všakže?" usmiala sa. Usmievala sa na neho ako slniečko, vážne, a potom vzala plech sušienok, ktoré ozdobil a vložila ich do trúby.

Pokúšal sa sústrediť na guľu cesta pred ním a nie na svoje nevyrovnané dýchanie. Musel vyriešiť množstvo pocitov a nevedel, ako to vykonať. Chcela, aby... Draco Malfoy... jej bývalý nepriateľ, človek, ktorý s ňou zaobchádzal ako so spodinou, s ňou strávil Vianoce. Ďalšie a ďalšie pocity začali narážať do jeho mozgu, až kým už dlhšie nedokázal premýšľať. Posadil sa a nakoniec povedal: "Áno, možno."

To kvôli tomu bol taký šokovaný, a prekvapený, a dokonca ublížený, keď mu podala pozvánku na Štedrovečerný ´večierok´, keď opúšťal jej dom. Myslel si, že bol niečo špeciálne, keď ho pozvala, aby s ňou strávil sviatky. Myslel si, že bol tým jediným, ale nie, mala prekliaty večierok, na ktorý boli pozvaní všetci jej sprostí priatelia a on bude bezmennou tvárou v dave. Na ničom z toho nebude nič špeciálne.

Cítil sa rozpoltený medzi radosťou a bolesťou, šťastím a smútkom. To preto hodil tú pozvánku do blata. To preto utiekol z jej domu. To preto sedel vo svojej obývačke, znova prežíval svoj posledný mesiac s ňou, plný agónie a bolesti, plný sklamania, s túžbou vziať nazad všetko, čo urobili, pretože si pripadal ako  blázon. Bolo to, ako keby bol ten malý zelený chlapík z toho kresleného filmu - ten Grinch - a ona mu dala srdce len preto, aby mu ho zlomila vo dvoje!

Nuž, nikomu neprejde to, ak si kvôli nemu Draco Malfoy pripadal ako blázon! Keď príde Štedrý večer, Hermiona Grangerová bude ľutovať, že tento rok zahrnula Draca Malfoya do  všetkých svojich vianočných plánov! Všetka jej veselosť a šťastie a Vianoce - ho -  ho  - ho - skončia, pretože Draco Malfoy mal plán... presne ako ten zelený mužíček z filmu. Draco Malfoy jej tento rok UKRADNE VIANOCE!

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 06.10. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Nu, pokud Draco dokáže kromě vánočních koled, stromečků, světýlek, sobů, sušenek a dalších nesmyslů přetrpět i vánoční kreslený film, musí být opravdu zamilovaný jako blázen... Držím mu palce! A u této kapitoly ještě více než u jiných obdivuji překlad. Díky.

Musím pochválit skvěle padnoucí básničku, Draco si sám pro sebe rýmuje. Paráda. Je překvapivé, že na to, jak nenávidí Vánoce, tak se docela dost zapojuje do vánočních příprav. Zdobení domu, stromku, cukroví. Jen doufám, že si Hermiona uvědomuje jeho motivaci ;-)  Dá mu pozvánku na Vánoční večírek a Draco se cítí dotčený, že se netýká jen jeho? Uražený a s touhou po pomstě? No bezva, kouknu teda ještě na závěr. Děkuju za další část.
By som sa čudovala, kebyže to necháš pred koncom :D Ďakujem za prečítanie

Páni Jimmi, vážně náramné! Musela sis nad tím dlouho vyhrát, jojo, není nad to začít včas. ( * už si plánuje, co přeloží na příští rok na Aventní *) Opravdu príma překlad a pochopitelně, že i úža výběr příběhu, prostě Malfoy! xD

Dneska mě nějak všechno rozhází...tak strašně mě rozlítostnilo to s těma sušenkama. Hrozně se mi líbí zakomponování Grinche-vidíš, to mě mohlo napadnout v souvislosti s názvem. Věřím, že Draco taky nakonec dopadne jako Grinch...i přes Nebelvíry (alias modifikované Kdovíky)

Schválně jsem si nechala něco na večer, protože zítra a v neděli budu mimo dosah internetu, takže se na víkendový příděl budu moci vrhnout až v pondělí. Dobře jsem udělala, bude se mi moc dobře spát, Draco zdobící stromek spolu s Hermionou byl - roztomilý. A jeho zklamání, že nebude mít Hermionu sám pro sebe! A asi se budu muset konečně podívat na ten film o Grinchovi. Díky.

Normálne som dostala chuť ozdobiť stromček... aaach, dokonalá vianočná romantika... len keby Draco nebol taký truhlík! Hodiť tú pozvánku do blata... pokašľal to, no! A viem si živo predstaviť ako sa na konci zatváril, keď sa rozhodol, že Hermione ukradol Vianoce... presne ako ten Grinch, s tým chutným zákerným úsmevom... len dúfam, že on to nemyslí zle No a tá básnička, tá bola perfektná... očividne sa prebudilo tvoje septembrové vianočné básnické črevo, ktoré je rovnako dobré ako tvoje prekladateľské črevo

Perfektné! Začínám získávat vánoční náladu Opravdu se klaním za tu básničku - to musela bejt fuška. Draco Malfoy jej tento rok UKRADNE VIANOCE! - Moc se těším na Draca alá Grinche

Zábavné, Draco je fakt sladký. Jsem zvědavá, jak chce Hermioně ukradnout vánoce. Moc pěkná vánoční povídka, těším se na pokračování.
Zajtra budem búvať spoločensky unavená a jediné, čo ma vytiahne z postele bude nedočkavosť vidieť vaše komentáre. Ďakujem.

Jej, tak teď mi ho teda bylo líto... Myslím, že Hermiona by ho opravdu nebrala jako bezejmennou tvář v davu, ale chápu jeho obavy a uražené ego:P Jsem zvědavá, co vymyslí, a ještě víc jsem zvědavá, co vymyslí Hermiona! Děkuju moc za překlad, těším se na další, moc! A ta básnička byla perfektní, jak to děláš??
Dokonalá nebola, ale spokojná som bola. Ako? POzrela som si Grincha. 40 minút dokonalého českého dabingu s dokonalými rýmami (a otrasný americký film -  ešte šťastie, že som len počúvala) - to fakt začneš rýmovať (už sa nečudujem, že to robil Draco :D). Ďakujem

Och, takmer som padla pod môj stôl, to veršoval Draco myslela som si, že to Hermiona keď robila tú výzdobu Chudák Dráčik, on je celkom vážne traumatizovaný, potrebuje pomoc “dokonca bez pobozkania vyzerala skrz na skrz pobozkaná“ Jimmi toto je zase tak pekné spojenie slovíčok vieš krásne poukladať slová, tak aby vytvorili úžasné erotické dusno aj keď k ničomu nedošlo. A nakoniec po všetkých krásnych spomenutých momentoch z neho vyliezlo prečo zahodil pozvánku... Neviem či sa naňho niekto za toto dokáže hnevať, ja určite nie, len by mal urobiť jedno, a to - povedať Hermione prečo to urobil. Som si istá, že by ho za to minimálne objala ak nie viac. Ďakujem za čokoládku, idem si vychutnať tie ostatné a sobotňajšie a nedeľňajšie zjem až v nedeľu v noci, lebo odchádzam na víkend preč.
Ďalší človiečik, čo mi bude cez víkend neverný... asi budem tiež pracovať, lebo inak mi tu bude smutno. Budem sa tešiť na pondelkové komentáre :D Uži si víkend a díky

už se teším na to, co bude Draco - Grinch provádět Doufám, že nakonec budou s Hermionou spolu a prožijí nádherné Vánoce nebo že by si to nechali až na silvestra Už se těším na pondělí až se dostanu k dalším dílům, přes víkend to tedy bude absťák
Aspoň budeš vedieť, ako to skončí... a budeš mať toho viacej... Ďakujem

Re: Ako jeden Malfoy Vianoce ukradol 2.časť Od: Patolozka - 02.12. 2011
Úžasná bášeň a úžasný překlad:-) Tedy Draco se nám překonává, ale úplně vydím to zklamání, když zjistil, že pro Hermionu není jediný (to muselo pohnout jeho ješitností). No a pohádka o Grinchovi? Ta je hrozná, viděla jsem ji a znovu se nikdy nechystám, ale kdyby na jeho místě byl Draco, možná by se to dalo i vydržet:-) Tak jsem moc zvědavá, jak nakonec Hermioně "ukradne" Vánoce:-)
Ono bude všetko úplne inak :D  Už len zajtra a potom nás čaká ďalší tradičný vianočný príbeh :D Ďakujem

Takze jsem to nevydrzela a jeste pred prednaskou si precetla druhou cast:-). Hluboka poklona za uvodni verse, ano, i mne se zdaly zvlast ty posledni znacne poeticke!:-D Vybavila jsem si svoje letosni dekorovani bytu a musim uznat, ze az ted jsem si uvedomila, ze mi pri nich neco chybelo- ze by to byl Draco?:-)) Neee kurva a doprdele byl to samozrejme Grinch a snih:-)! Uz aby bylo tretiho! Diky;-)
Neviem, vďaka prekladaniu sa mi poriadne rozšírila zásoba slangových slov a hlavne nadávok. Síce občas mám pocit, že ich poznám viacej v angličtine. My sme ešte nedekorovali a asi ani nebudeme... Jo, tretieho, to bude sobota a ja nebudem vedieť kam skôr skočiť... Ďakujem za komentár

Hezké )  Musela jsem se kouknout na začátek včerejší kapitoly - evidentně draco na ten večírek nepůjde a stejně tak evidentně se mu nepodaří ukrást Hermioně Vánoce, ne? ) Na konci kapitoly mi ho bylo skorem líto... Ale byl boží. Pohádka o Grinchovi (nikdy jsem neviděla) popsána jako "hromada somarín" - nepochybně to vystihl   Pobavilo mě, že nevyhodil sušenky, když se na nich "tak namakal" - kovaný Zmijozel, pochopitelně. A nejvíc mě dostalo popsání předvánočního šílenství jako "malé sobie hry" To si budu muset zapamatovat Díky moc za další ranní radost.
Ja som ju videla kvôli tejto poviedke, aby som bola v správnej nálade na rýmovanie - jediné, čo som fakt ocenila, bol český dabing. Teda ten kto to prekladal a zrýmoval, bol génius. Ale čo sa týka filmu, o nič si neprišla. Vlastne som pri ňom prekladala a len mala sluchátka. Ďakujem

Klobouk dolů před překladem úvodní básničky, to se ti povedlo! Potřebovala jsem ranní pohlazení a díky za něj, moc se mi líbilo Hermiona je fakt blázen, ale nakažlivej a Draco se začíná bavit – úplně je vidím při pečení a dostala jsem hroznou chuť na cookies Jsem zvědavá, jak jí chce ukrást vánoce! V tomto príbehu chlpaté zelené stvorenie, ktoré neznášalo Vianoce takmer tak veľmi, ako ich nenávidel Draco, chcelo zničiť Vianoce tým čudným malým, mizerným čosi, ktoré spievali smiešne malé pesničky. Dosť Dracovi pripomínali chrabromilčanov. Tak či tak, na konci polhodinového programu, la, de, da, tá zelená príšera mala srdce, milovala Vianoce a všetko na svete bolo v poriadku. Zelená príšerka si spojila ruky s tými malými stvoreniami a spievali o mieri na zemi a srdce toho netvora narástlo tak veľmi, že mu takmer vyrazilo z hrude! Aká hromada somarín. Ako keby sa to niekedy v skutočnom živote mohlo stať. Vyzerala taká prekvapená, a šokovaná, a nebesá mu pomáhajte, dokonca bez pobozkania vyzerala skrz na skrz pobozkaná, pretože líca jej zafarbila červeň, pery mala otvorené a plné a oči roztvorené s úžasom to byla krásná věta!
Vieš, že som si kvôli tejto poviedke Grincha stiahla? Hlavne kvôli tomu you are mean... nezdalo sa mi, že by to znamenalo zlý. Musela som si tú pesničku vypočuť. Som sa usmiala, keď som videla dnešnú poviedku od solace, budem mať jednu s rovnakým názvom :D Snáď záver nesklame. Ďakujem.

Naozaj sa oplatilo počkať si do polnoci:) Páči sa mi ľahkosť tejto ff, že to nie je nič tažké, čo treba predýchať:) Hermiona posadnutá Vianocami je hrozne sympatická Teším sa na zajtra, keď sa dozviem ako sa Draco rozhodol ukradnúť tie Vianoce:) Skvelá práca, som naozaj rada, že si sa na to dala:) p.s. tá báseň v úvode je geniálna! páči sa mi ako si to všetko perfektne prerýmovala:D táto časť obzvlášť: A čo nenávidel viac než stužky, ponožky a sladkosti, Než koláče, vaječný puding a iné blbosti, Ach, pre lásku... počkať minútu zasratú ... čo to krucinál! Do kelu a do prdele!
Som čakala, kto mi to české slovo vytkne :D Nemôžem si pomôcť, ale čechizmy používam bežne a už sa mi párkrát stalo, že ma nútili použiť slovníkový význam, blé... Takže som moc rada, že sa páčilo. Všetky FF by mali byť ľahké - snáď len pár je takých na zadumanie, ale ani jedna nekončí zle. A z 21 a 23 mi skoro vypadol NB. 23 je jednoznačný vrchol a nemôžem sa dočkať. 21 v tesnom závese, len nie je vianočná :D Ďakujem za komentár.

Tleskám a klaním se za tu přeloženou básničku. Koukala jsem na originál a moc pěkně ses s tím poprala :)
Ja ti neviem, v tom čase bol na to čas a chuť. Teraz by som už nestíhala. Takto som mala Vianoce v septembri :D Ďakujem

Prehľad článkov k tejto téme:

AkashaTheKitty: ( Jimmi )24.12. 2011Keď niekto uhlie dostane
Sirylu: ( Jimmi )23.12. 2011Vianoce sú vo vzduchu... nenadychujte sa príliš!
luckei1: ( Jimmi )22.12. 2011Červená farba číslo tri
MiHnn: ( Jimmi )21.12. 2011Jedna pani povedala
Lady_of_clunn: ( Jimmi )20.12. 2011Nielen na Vianoce
smartcat: ( Jacomo )19.12. 2011Potíže po malfoyovsku
obviously394: ( Do_Mush )19.12. 2011Jmelí
Marmalade Fever: ( Rapidez )18.12. 2011Otravovat nepřestanu, dokud něco nedostanu
MiHnn: ( Jimmi )17.12. 2011Vianoce u Grangerovcov
riptey: ( Jimmi )16.12. 2011Bok po boku
horcruxnumber8: ( Jimmi )15.12. 2011Vy ste beťár, pán Grinch
gryff_slytherin : ( Jimmi )14.12. 2011Vianočné koláčiky
MiHnn: ( Jimmi )13.12. 2011Pred štyrmi Vianocami
AkashaTheKitty: ( Jimmi )12.12. 2011Vidieť svetlo
Silveris: ( Rapidez )11.12. 2011Brnkni mi
Musyc: ( Jimmi )10.12. 2011Vianočné poleno
Telperaca: ( Jimmi )04.12. 2011Nevratný dar
AnneM.Olivier: ( Jimmi )03.12. 2011Ako jeden Malfoy Vianoce ukradol 3.časť
AnneM.Olivier: ( Jimmi )02.12. 2011Ako jeden Malfoy Vianoce ukradol 2.časť
AnneM.Olivier: ( Jimmi )01.12. 2011Ako jeden Malfoy Vianoce ukradol 1.časť
Silveris: ( Rapidez )27.11. 2011Věř mi
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )07.09. 2011Prekvapenie