Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2011 Snamione

I Saw Mommy Kissing Santa Claus

Advent 2011 Snamione
Vložené: Jimmi - 05.12. 2011 Téma: Advent 2011 Snamione
solace nám napísal:

Advent Calendar

Author: Sharkeygirl  

Beta-read: Eggy

 Preklad a banner: solace

http://www.fanfiction.net/s/6511718/5/Advent_Calendar

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

A/N: Nevlastním Harry Pottera, či pieseň „I Saw Mommy Kissing Santa Claus“, ktorá patrí Tomiemu Connorovi.

Odkaz: http://www.youtube.com/watch?v=PITCmngiMfA

 

I Saw Mommy Kissing Santa Claus  (Videl som mamičku bozkávať Santa Clausa)

 

„Ujo Severus?“

„Áno?“ zatiahol Snape, keď sa prestal koncentrovať na abecedné zoraďovanie prísad do elixírov.

„Mám dilemu a myslím, že o nej nemôžem povedať svojim rodičom,“ šepol chlapec.

Sprvu mal Severus v úmysle mu povedať, aby počkal, kým si ho vyzdvihnú starí rodičia a porozprával to im, prípadne sa zveril aspoň jednému zo škriatkov. Potom však zbadal ustarostený výraz na chlapcovej tvári. Pokynul mu, aby ho nasledoval hore. Chlapec prikývol a po schodoch vyšli do obývačky.

„Čo sa stalo?“ spýtal sa Severus.

„Santa je dobrý, však?“ vyzvedal chlapec.

„Domnievam sa, že áno, Scorpius, prečo?“

„Pretože si myslím, že chce zničiť manželstvo mojich rodičov!“

„Čože?“ spýtal sa Severus.

Po Scorpiusovej tvári začali tiecť slzy.

„Spomínaš si na vianočný večierok, ktorý sa konal minulý týždeň u starkého Luciusa?“

„Áno,“ odvetil.

„Pamätáš sa, keď sa objavil Santa?“

„Samozrejme, že áno,“ povedal Severus. „Spomínam si, aký si bol šťastný a potom si sa mu posadil na kolená.“

„Áno, ale ja som Santovi zabudol niečo povedať.“

„Naozaj?“ spýtal sa, stále si nie istý, o čo išlo.

„Áno! Zabudol som sa ho spýtať na prútik,“ odpovedal chlapec.

„Scorpius, vieš, že ho nebudeš mať, pokiaľ nebudeš starší!“ vyčítal mu Snape.

„Viem, ale starký Lucius uvažuje o podplatení niektorých ľudí, aby mi ho akýmkoľvek spôsobom zohnal. Okrem toho, Santa môže dať každému čokoľvek, je tak?“

Nemohol by mi dať nový nos? pomyslel si Severus predtým, než odpovedal.

„Zrejme môže.“

„Takže, keď som videl, že odchádza, išiel som za ním von. Zavolal som naňho, ale bolo tam príliš veľa ľudí rozprávajúcich sa s ním, preto ma nepočul,“ dodal Scorpius.

„Áno, ďalej,“ pritakal Snape.

„Tak som za ním išiel do knižnice a...“

Scorpius začal plakať.

Severus mu pokynul, aby si mu sadol na kolená. Chlapec s radosťou prijal pozvanie.

„Čo sa presne stalo?“

„Mamička sa vrátila a pobozkala Santa Clausa!“ zvolal a znovu sa rozplakal.

Severus neveriaco pokrútil hlavou Z toho všetkého, čo mu mohol narozprávať, sa zmohol len na: „Scorpius, ja...“

„Myslím, že chce moju mamičku ukradnúť ockovi!“

„Si si istý, že nebol ku tvojej mame iba milý? Niekedy sú bozky priateľské,“ povedal Snape.

„Bolo to bozk na pery a Santa tiež mamičku pošteklil!“ Scorpius potiahol nosom.

„Pošteklil?“

„Áno! Presne to robí občas môj ocko, keď si myslí, že sa nepozerám,“ povedal chlapec. Potom zbadal zdesený výraz na Severusovej tvári. „Viem, je to nechutné. Preto vždy odchádzam preč, keď to robia,“ dodal.

„Tak, to by si mal,“ povedal Snape a pokúšal sa dostať z hlavy obraz Draca štekliaceho Ginevru.

„V každom prípade, Santa to robí rovnako ako ocko! Všetko robí rovnako ako ocko! On sa snaží ukradnúť mamičku ockovi!“ panikáril Scorpius.

Severus pokrútil hlavou a nevedel, čo robiť. Bol úplne v rozpakoch.

„Scorpius,“ povedal nakoniec. „Veci občas nie sú také, ako sa zdajú!“

„Ale ja som videl mamičku bozkávať Santa Clausa!“

„Možno je s tvojím otcom všetko v poriadku,“ pokračoval Severus.

„Ako to?“ dožadoval sa Scorpius.

„No, možno vedel o dlhoročnom priateľstve Santu s tvojou mamičkou a tušil, že by mala radosť, keby ho znovu videla,“ dodal.

„Nie! Môj ocko nikomu nedovolí dotýkať sa mamičky! Santa chce zničiť ich manželstvo!“ odvetil chlapec.

Severus konečne dostal nápad.

„No a, kde býva Santa?“

„Na severnom póle,“ odvetil Scorpius.

„A nie je tam hore zima?“

Chlapec prikývol.

„Tvoja mama neznáša zimu, však?“

„Áno, je ťažké hrať metlobal, keď je zima.“

„Potom sa nemusíš trápiť, že utečie so Santom,“ ubezpečil ho Severus.

Scorpiusovi sa rozžiarili oči.

„Asi áno.“

„Okrem toho, tvoja mama miluje tvojho otca aj teba. Neopustila by vás dvoch, aby žila na ľadovej pláni,“ dodal Snape.

„Tak dobre,“ povedal Scorpius a objal ho. „Ďakujem.“

„Prosím,“ povedal Severus a vrátil mu gesto.

Na budúci rok si najmeme profesionálneho Santu, pomyslel si.

 

Pozn. prekl.: „I Saw Mommy Kissing Santa Claus“ je americká vianočná pieseň s hudbou a textom Tommieho Connora. Pôvodná nahrávka vznikla v roku 1952 a naspieval ju Jimmy Boyd, ktorý mal v tom čase trinásť rokov. Ďalšie známe cover verzie naspievali: Ronettes, Molly Bee, The Beverley Sisters a The Jackson 5, Reba McEntire, Amy Winehouse, John Mellencamp, The Cheetah Girls, Bif Naked, Jessica Simpson, Teresa Brewer, Rica Fukami, Secret Chiefs 3 a Dionne Bromfield V roku 2001 bol motív tejto piesne použitý vo filme s rovnomenným názvom.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 02.08. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: martian - 23.05. 2014
Krásná ukázka přímočaré dětské logiky - to je tak, když si někdo pořídí bystré dítě s nadprůměrnými pozorovacími schopnostmi...

Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: ZoeChristy - 05.10. 2012
„Myslím, že chce moju mamičku ukradnúť ockovi!“  Skvelé! To ma dostalo. Scorpius je rozkošný

Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: zibzi - 25.03. 2012
Úsměvná představa Severuse jako vrby. Moc pěkné...:)  

Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: NessC - 12.02. 2012
Sladké... Ten malý byl skvělý. :D

Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: ulli - 11.01. 2012
To byla nádhera. Roztomiloučká povídečka. Malý Scorpius měl opravdu velké dilema. Komu se svěřit a co s tím udělat. Naštěstí si vybral Severuse. "Moja mamička bozkávala Santa Clausa." No kdo odolal jemnému úsměvu při pomyšlení na trápení malého Scorpiuse. A Severus to chytře vyřešil. Santa Claus bydlí na severním pólu, tam je zima. Mamička zimu nesnáší, tam by se přece neodstěhovala (docela ji chápu   ).    Na budúci rok si najmeme profesionálneho Santu, pomyslel si.  Děkuju za povídečku.
Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: solace - 27.01. 2012
Ďakujem, ulli. Scorpius je naozaj roztomilé dieťa. A Severus pohotový a ešte k tomu aj vtipný. :-D

Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: kometa - 14.12. 2011
Ach, to bylo sladké Severus je génius, takhle z toho vybruslit Díky moc za další mňamkový kousíček!
Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: solace - 14.12. 2011
To robia tie roky učiteľskej praxe... Niet začo. Aj ja ďakujem. :-)

Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: GwenLoguir - 06.12. 2011
dobre... tieto malé veci sú asi všetky somariny - ale rozkošné. (dnes sme dostali plechovku ako domček s dierkami, aby sa do nej dala sviečka - strašná somarina - ale taká pekná... aj keď somarina
Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: solace - 06.12. 2011
Ja viem, že sa to tak javí z pohľadu dospelého, ale pre malého Scorpiusa to bol vážny problém. Upokojiť ho tak, aby pritom neprestal veriť v Santu, to chcelo dobre premyslený nápad. Vďaka, Gwen.

Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: gleti - 06.12. 2011
to bylo tak rozkošné, že mě to donutilo komentovat. Ještěže má Scorpius po ruce tak moudrého a chytrého stýčka, který si ví rady. Ono mít všehoschopného dědečka není k zahození, ale člověk chápající dětskou duši, kombinace logiky a pohádky, je k nezaplacení.
Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: solace - 06.12. 2011
Ďakujem, gleti. Som rada, že sa ti tento milý príbeh páčil. Pekne si charakterizovala chytrého strýčka Severusa. ;-)

Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: myska111 - 05.12. 2011
Zábavné, chudák Scorpius, určitě by rodiče neměli dělat Santu ani Mikuláše a tak. Chudáci děti jsou z toho pak zmatené. Jinak se z toho Severus pěkně vykroutil a Scorpiuse uklidnil. Roztomilé. Díky. Těším se na další adventní překlad.
Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: solace - 06.12. 2011
A keď sa na to rodičia z núdze dajú, nemali by sa bozkávať v prestrojení. :-D Našťastie, Severus si poradil. Ďakujem, mysko.

Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: zuzule - 05.12. 2011
To bylo sladký. Chudák malej takovej problém. :D
Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: solace - 05.12. 2011
Aj malé deti majú veľké problémy. Našťastie, už je zažehnaný. Vďaka za komentík, zuzule. :-)

Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: Claire - 05.12. 2011
Moc roztomilé,  zvídavá a přemýšlející děťátka jsou občas časovaná bomba, a pak to za nezodpovědné dospěláky musí vysvětlovat jiní - ještě že výše Severusova intelektu je nesmírná. A přitom on z toho, chudáček maličký, nebude vůbec nic mít - ani ten nový "noštěk". Ledaže ...od čeho jsou vlastně přátelé ze školních let, že Luciusi ? Když už jsi v tom podplácení .... Díky za překlad, těším se na další okénko.
Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: solace - 05.12. 2011
Veru, ešte šťastie, že sa s tým zveril Severusovi, ktovie, akoby si s tým poradili ostatní? A Lucius s Dracom by sa mali teraz revanšovať, že im uchránil potomka pred psychickou traumou... novým nosom... :-D Ďakujem, Claire.

Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: MissK - 05.12. 2011
Perfektní. Malý Scorpius byl takový správňoučký - jen pomuchlovat D A Severus... byl prostě Severus Lépe se vyjádřit nemohu D „Myslím, že chce moju mamičku ukradnúť ockovi!“ - Takový problém ho musel trápit ještě že má toho Severuse ) Nemohol by mi dať nový nos? - dokonalé D Děkuju!
Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: solace - 05.12. 2011
Scorpius je taký malý rozumbrada. Ale veď má byť po kom. Ešteže bol poruke Severus. Teším sa, že sa ti príbeh páčil. Vďaka za komentárik. :-)

Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: larkinh - 05.12. 2011
Teda chudinka Scorpius, takový šok o vánocích! Rodiče by se měli stydět :) a chudák Severus, když to musí řešit za ně :)
Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: solace - 05.12. 2011
Niekto to musel riešiť, keďže sa s tou "dilemou" Scorpius bál zveriť rodičom. Bol to od Severusa šikovný a elegantný ťah a Draco by mu mal byť teraz vďačný, že uchránil jeho syna pred vážnou traumou. :-) Ďakujem, larkinh.

Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: teriisek - 05.12. 2011
Chudáček Scorpius! A ještě větší chudáček Severus, prekérní situace, jen co je pravda, ale vybruslil z toho se ctí, to se mu musí nechat! Děkuju moc za překlad, těším se na další, moc!
Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: solace - 05.12. 2011
Nuž, nakoniec sa s tým Severus vysporiadal celkom dobre. Ale Draco to určite bude mať na tanieri. :-D Som rada, že sa ti poviedka páčila. Ďakujem.

Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: Zuzana - 05.12. 2011
To je krásne Severus je geniálny, perfektne to vymyslel. On chce od Santu nový nos??? Len nech si ho krásne nechá Ďakujem za preklad.
Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: solace - 05.12. 2011
Zuzka, ďakujem. Ako inak Severus = geniálne nápady! :-) A nový nos mu netreba, v tom s tebou súhlasím. ;-)

Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: Samarka - 05.12. 2011
jééé chudák Scorpius...takový zmatek udělá v hlavě jeden milý mamičku-líbající Santa roztomilé...ujo Severus (to je tak krásné slovenské slovo )
Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: solace - 05.12. 2011
Mne sa páči aj vaše strejda, resp. by sa tiež dalo použiť stlejda. Aj som chvíľu rozmýšľala, či nepoužijem strýko, strýčko, ale na Slovensku sa už použiva veľmi málo (zastaráva) a tiež sa ním označuje otcov brat (čiže prípadný Dracov brat by bol Scorpiusovým strýkom). Ďakujem, Samarko. :-)

Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: bbarka - 05.12. 2011
No ale toto bole neuveriteľne zlaté "starký Lucius uvažuje o podplatení niektorých ľudí, aby mi ho akýmkoľvek spôsobom zohnal" - Lucius ako starký, ktorý neváha použiť nekalé spôsoby len aby splnil želanie svojho vnúčika... no už dlho som nezažila nič chutnejšie No proste bolo to dokonalé a absolútne mi to zlepšilo náladu...ďakujem za krásny preklad!
Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: solace - 05.12. 2011
Teším sa, že mal príbeh pozitívny vplyv na tvoju náladu. Posunula som ho špeciálne na tento deň, ako asociáciu s naším Mikulášom. :-) Lucius tu fakt nemá chybu, aj keď sa spomína len v jednej vete. :-D Ďakujem, bbarka.

Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: Patolozka - 05.12. 2011
Tedy takové starosti přidělávat Scorpiovi, že se Santa nestydí! Haha, ne to bylo krásné, čekala jsem, jak z toho Severus vybruslí:-)
Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: solace - 05.12. 2011
Veru, také malé dieťa a už sa musí trápiť nad matkinou neverou so Santom :-D Severus by mal Dracovi poriadne dohovoriť. Takto si traumatizovať syna! :-) Ďakujem za komentárik.

Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: denice - 05.12. 2011
To byla nádhera - dědeček Lucius podplácející, aby vnuk dostal vytouženou hůlku, Draco v masce Santy lechtající Ginevru a Severus jako starostlivý a důvěryhodný strýček, který všechno vyřeší. Díky.
Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: solace - 05.12. 2011
Starký Lucius je riadne číslo! Dalo sa to čakať, veď už pri Dracovi robil všetko preto, aby synáčikovi vo všetkom vyhovel. Som rada, že sa ti to páčilo. Dík, denice. :-)

Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: tigy - 05.12. 2011
Jeej, to bolo zlate   Bola som zvedava, ako sa z toho Severus vykruti bez toho, aby znicil Scorpiusovu vieru v Santu 
Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: solace - 05.12. 2011
Tigy, vďaka. Úspešne sa mu to podarilo, aspoň myslím. :-)

Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: Elza - 05.12. 2011
*:DDD To jsou potíže z toho, když jsou "duchové Vánoc" hmotní... Příjemná jednohubka. technická: a potom si sa mu posadil na kolená. - chybějí koncové uvozovky 
Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: solace - 05.12. 2011
Toš, stáva sa! D Ešteže si Severus zachoval duchaprítomnosť. Elzo, vďaka za komentárik aj technickú. Našla som si ešte jednu o pár riadkov vyššie. 8-o

Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: Kellieta - 05.12. 2011
Jéje, to bylo rozkošné :)
Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: solace - 05.12. 2011
:-)) Ďakujem, Kellieto.

Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: marci - 05.12. 2011
:-))) Hezké ))  K nám domů sice Santa v žádné podobě nesmí, ale měli jsme podobný problém s čertem )) Díky moc za ranní pohlazení
Re: I Saw Mommy Kissing Santa Claus Od: solace - 05.12. 2011
Áno, čert sa bozkával s maminkou? :-DD Niet za čo, ja ďakujem za komentárik. :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

Sharkeygirl: ( solace )24.12. 2011Santa Baby
Sharkeygirl: ( solace )23.12. 2011Hard Candy Christmas
Sharkeygirl: ( solace )22.12. 2011Last Christmas
Sharkeygirl: ( solace )21.12. 2011Jolly Old Saint Nicollas
Sharkeygirl: ( solace )20.12. 2011Blue Christmas
Sharkeygirl: ( solace )19.12. 2011The Christians And The Pagans
Sharkeygirl: ( solace )18.12. 2011All I Want For Christmas
Sharkeygirl: ( solace )17.12. 2011Merry Christmas With Love
Sharkeygirl: ( solace )16.12. 2011Sleigh ride
Sharkeygirl: ( solace )15.12. 2011Celebrate Me Home
Sharkeygirl: ( solace )14.12. 2011Good King Wenceslas
Sharkeygirl: ( solace )13.12. 2011Let It Snow!
Sharkeygirl: ( solace )12.12. 2011I want a Hippopotamus for Christmas
Sharkeygirl: ( solace )11.12. 2011Lo How a Rose E´er Blooming
Sharkeygirl: ( solace )10.12. 2011Silent Night
Sharkeygirl: ( solace )09.12. 2011We Wish You A Merry Christmas
Sharkeygirl: ( solace )08.12. 2011Bring a Torch Jeanette, Isabella
Sharkeygirl: ( solace )07.12. 2011Jingle Bells
Sharkeygirl: ( solace )06.12. 2011I Wonder as I Wander
Sharkeygirl: ( solace )05.12. 2011I Saw Mommy Kissing Santa Claus
Sharkeygirl: ( solace )04.12. 2011The 12 Pains of Christmas
Sharkeygirl: ( solace )03.12. 2011An Angel Came Down
Sharkeygirl: ( solace )02.12. 2011You´re a Mean One Mr. Grinch
Sharkeygirl: ( solace )01.12. 2011Veni Veni Emmanuel