Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent2011 Dramione

Vianoce u Grangerovcov

Advent2011 Dramione
Vložené: Jimmi - 17.12. 2011 Téma: Advent2011 Dramione
Jimmi nám napísal:

17.december 2011

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Vianoce u Grangerovcov

 Joining A Granger Family Christmas 

Autor: MihNN

Originál: http://mihnn-fics.livejournal.com/3892.html

Preklad: Jimmi

Pairing: Dramione

Varovanie autorky: Mierne kliatie a mierne zneužitie mačky fretkou.

Napísané pre: Dramione Drabble Christmas Challenge 2010.

Výzva: Sob a prefíkaný bozk

PP: Ďalšie zo štvorice samostatných vianočných príbehov pod spoločným názvom Christmas Kisses (Vianočné bozky).  



 

 

Malfoy strávi po prvý raz Vianoce s rodinou Grangerovcov a Hermiona vôbec nemá obavy. Vonkoncom nie.

Vianoce u Grangerovcov

Draco zízal na hrubý balík papierov, ktoré mu boli práve podané. "To je kniha."

"Nie je," pokojne odvetila Hermiona. "Je to zoznam."

"Grangerka..."

"Hermiona. Vidíš? To je číslo dvanásť."

Rýchlo preletel tú stránku skôr než jeho oči pristáli na tom, čo myslela. "Prečo ti nemôžem hovoriť Grangerka?"

Durdila sa. "Vieš prečo. Nemyslíš, že by to provokovalo, keby si mi hovoril priezviskom?"

"Nechápem prečo." Podišiel o krok dopredu a objal ju rukami. "Hermiona ti hovoria tí dvaja idioti. Ja ťa volám Grangerka."

Unavene si povzdychla. "Malfoy..."

"Draco," bezočivo ju prerušil a spôsobil, že sa začervenala. Mal pravdu, prejsť na krstné mena bolo naozaj náročné.

"Je to len na jedno popoludnie." Odmotala sa od neho a začala kráčať po dôverne známej ulici, na ktorej vyrastala. "Len dodržuj tie návrhy..."

"...nariadenia."

"...ktoré som spísala a budeš v poriadku," pokračovala, keď ho ignorovala.

Mlčky ju nasledoval, rukami v rukaviciach listoval hárkami ´návrhov´. "Máš obavy, že sa možno nebudem tvojim rodičom páčiť?"

Hermiona sa objala, aby sa chránila pred zimným chladom a zrýchlila. V skutočnosti sa s ním o tomto nechcela baviť. "Uvažuj o tom so mnou. Vedia o tých nadávkach..."

"... detské zlomyseľné žartíky."

"Vedia o Inkvizičnej čate."

"... hlúpy pokus o vodcovstvo."

Zastavila, aby sa na neho zlostne obrátila. "Vedia o znamení."

Draco sa zamračil. "Aká je ešte raz Weasleyho adresa?"

"Nechceš mu ublížiť," odvetila Hermiona, keď prevrátila očami. Bolo jej jasné, že hoci sa radi považovali za nepriateľov, mali od toho ďaleko.

"Ukazuje, ako veľa toho vieš. Nott mi práve ukázal túto fajnovú kliatbu..."

"Sme tu," rýchlo ho prerušila, keď ho chytila za ruku a ukázala na dom. Takže, budeš sa chovať najlepšie ako vieš. Žiadne smrťožrútske vtipy. Žiadne prezrádzanie trápnych vecí o Ronovi, Harrym a mne. A predovšetkým, hovor mi Hermiona. Chápeš to?"

"Odhadujem, že si práve prezradila svoje obľúbené milostné predohry."

Jej reakciou bol len prenikavý pohľad, na ktorý sa zachichotal.

Práve kráčali po snehom pokrytej cestičke k domu Grangerovcov, ruka v ruke, keď Draco zacítil, ako sa vedľa neho Hermiona nervózne mykla.

"Uvoľnila by si sa? Mňa majú všetci radi. Keď raz ľudia zistia, že som Malfoy..."

"Sú to muklovia."

"... alebo im dám stolibrovú bankovku, dobre? Budem hviezda."

Hermiona sa pobavene usmiala nad jeho sebavedomím. "Z tohto sa nemôžeš vykúpiť. Budeš musieť pekne staromódne poklonkovať. Pokiaľ udržíš môjho otca od jeho loveckej pušky, budeš v poriadku."

Draco zastavil, oči dokorán. "Nie je to muklovský stroj na zabíjanie? Tvoje otec jeden vlastní?"

Bez slova a so žiarivým úsmevom vstúpila do domu. Draco ju s obavami nasledoval, len pre istotu sa pohyboval Hermione za chrbtom.

------------

Hermionu prekvapilo, že všetko šlo tak dobre. Draco bol pozorný, zdvorilý, a ani jedna urážka sa nesformovala na jeho perách okrem nenútenej poznámky o jej kučeravých vlasoch. Jediný malý problémik vzišiel od jej dvoch malých bratancov, ktorí považovali jeho platinovo blonďavé vlasy za niečo, s čím sa dá hrať. Zistili, že ten vysoký muž v tmavom obleku s asketickými črtami je trochu inou bytosťou líšiacou sa od zvyšku Grangerovského klanu. Okamžite si ho obľúbili, žiadali ho, aby sa s nimi išiel hrať v snehu. Draco so zvodným úškrnom ignoroval jej protesty a vyviedol ich von. Teraz bola Hermiona trochu znepokojená. Nevidela tých troch takmer dvadsať minút; čo ju viedlo k tomu, aby si obliekla kabát, navliekla rukavice a šál a išla ich pohľadať.

Našla ich o pár blokov ďalej hrať sa v parku. Ale čo ju prinútilo zastaviť, bolo to, s čím sa hrali.

"Miona, pozri. Santov sob!" Zapišťali jej dvaja bratanci, keď sa hrali okolo toho veľkého zvieraťa.

Okamžite spanikárila skôr, než jej oči dopadli na Draca, ktorý sledoval, ako utekajú, poskakujú, štuchajú a postrkujú to zviera a ono nič neurobilo. Rýchlo sa presunula, aby sa postavila vedľa neho, líca červené od zimy.

"Čo tu robí sob?"

"Podľa všetkého, podľa tvojich bratancov, Santa tu jedného nechal, aby sa s ním zahrali, než sa bude musieť vrátiť späť do práce."

"Nie, myslím..." Toto sa nezdalo byť správne. Prečo také obrovské zviera stojí nehybne, kým šesťročné decká poskakujú okolo neho a naháňajú sa? Prižmúrila oči.

"Malfoy, čo si urobil?"

Uškrnul sa. "Chceli, aby som im dal prasiatko, na ktorom môžu jazdiť. Takže som im dal niečo, čomu nedolámu chrbticu."

"Kde si prepánakráľa zohnal soba?"

"Počul som, že toto je pre nich vhodná doba."

Durdila sa. "Malfoy..."

Draco sa trochu strhol, ako keby očakával poriadne vynadanie. "Aká blízka je ti tá mačka?"

Hermiona sa na neho zmätene pozrela. "Aká mačka?"

"Tá mačka, čo spala na okennej rímse."

Hermiona na neho neveriacky vyvalila oči. "Čože? Je to...? Ty si premenil moju mačku na soba?"

"Tá mizerná vec aj tak nič nerobila, len tam sedela. Len som ju lepšie využil."

"Ty... ty si... Nečítal si môj zoznam?"

"Myslíš tú stovku vecí, ktorú nerobiť toto popoludnie?"

Hermiona sa ani neobťažovala opraviť ho ohľadne presného počtu toho, čo bolo na tom zozname. "Číslo štyridsať sedem, vôbec nič nepremieňať."

Chvíľu na ňu zízal, a Hermiona si vážne myslela, že si uvedomí, čo urobil nesprávne a zmení úbohú Snehuľku na jej predchádzajúcu podobu. Ale on len pokrčil plecami a odvrátil sa. "Muselo mi to ujsť."

Vyprskla v prekvapení, po miliónty krát premýšľala, prečo presne s ním chodí. Práve sa načahovala po prútiku, aby napravila túto paródiu, keď ju zastavil tým, že položil ruku na tú jej.

"Pozri." Nasledovala jeho pohľad, jej oči dopadli na jej dvoch bratancov, ktorí sa smiali, keď sa na striedačku pokúšali vyliezť na toho soba a úboho padali. "Vážne ich chceš pripraviť o tento čas?" Jej oči sa od detí presunuli a dopadli na muža vedľa nej. Pozorne ich sledoval, presne ako by sa díval chlapec, keď vidí niečo, čo nikdy nemal, ale vždy chcel.

"Dobre," zašepkala, viac pre neho než pre jej bratancov. "Ešte desať minút."

Uškrnul sa ňu, keď sa prebral zo svojho snenia. "Vravel som ti, že si ma všetci obľúbia."

Pousmiala sa, keď chytila jeho ruku v rukavici svojou. "Neviem prečo. Si arogantný, necitlivý a absolútne nudný."

Zažiarili mu oči. "Potom prečo ma máš rada?"

"Netuším," Hermiona sa uškrnula. "Musí to byť tým slávnym malfoyovským šarmom, ktorý tebe očividne chýba."

Predklonil sa, zľahka ju pobozkal na líce, skôr než si ju pritiahol bližšie a pobozkal ju tak vášnivo, že zabudla na všetko iné okrem nich. To tým, ako bozkával, si ju podrobil; ten prefíkaný blbec.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 06.10. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Vianoce u Grangerovcov Od: sisi - 28.06. 2016
Takže je to otázka partnerské chemie. Zase ta alchimie. Parádní povídka, díky.

Re: Vianoce u Grangerovcov Od: martian - 23.05. 2014
Tak když už došlo na zmínku o těch smrtijedských vtipech a Draco se dokázal udržet... Co tento: Smrtijed jede tramvají a při vystupování nechtěně vrazí loktem do kouzelného dědečka. „Mladý muži, co takhle nějaké to kouzelné slovíčko,“ zlobí se dědeček. Smrtijed jenom pokrčí rameny. „Když myslíte. Avada kedavra!“

Re: Vianoce u Grangerovcov Od: myska111 - 18.12. 2011
Okouzlující Draco, všechny si dokáže získat a oni ani neví jak. Roztomilá povídka, těším se na další adventní povídky.

Re: Vianoce u Grangerovcov Od: bbarka - 17.12. 2011
Do keluuu... zase sa tu vznášam... tento typ podiedok mi veľmi sedí... je to vyslovene také osviežujúce "Len dodržuj tie návrhy..." "...nariadenia." Toto mi znie presne tak, ako keď mi moja mamina zvykne povedať "Rob si čo chceš." Tiež je to ako nariadenie tváriace sa ako návrh No  a potom sa nečudujme, že Malfoya si obľúbi každý Ďakujem veľmi pekne za preklad!

Re: Vianoce u Grangerovcov Od: anonym - 17.12. 2011
Draca si obľúbia evidentne všetci.

Re: Vianoce u Grangerovcov Od: denice - 17.12. 2011
Už první dva řádky mě rozesmály. Dracovo bohorovné sebevědomí a Hermioniny seznamy, to je skvělá kombinace. A mírné zneužití kočky fretkou, do toho jsem se zamilovala. Draco dělající radost dvěma malým klukům a sledující je "presne ako by sa díval chlapec, keď vidí niečo, čo nikdy nemal, ale vždy chcel." Díky.

Re: Vianoce u Grangerovcov Od: ulli - 17.12. 2011
To je nádherný. Draco si i navzdory špatné pověsti umí získat lidi na svou stranu. A jak by ne, je okouzlující, vtipný a když chce, tak i citlivý. Krásně se to četlo, kouzelná byla chvíle, jak si malí chlapci hrají se sobem a jsou šťastní. I tak je překvapující, že ta mačka (sob) se ani nehne :D Děkuju za překlad :-)

Re: Vianoce u Grangerovcov Od: marci - 17.12. 2011
Úžasné Úplně vidím, jak Draco se škodolibým úsměvem krade kočku z okna, aby jí proměnil na soba Dokonalé Prefíkaný blbec - co dodat? Díky moc

Re: Vianoce u Grangerovcov Od: larkinh - 17.12. 2011
Hermiona a její seznamy... a že mu ho dala až na poslední chvíli? Já bych tedy za tu chvilku nedočetla ani do poloviny Ale tý kočky je mi líto...

Re: Vianoce u Grangerovcov Od: Samarka - 17.12. 2011
Tohle mi vykouzlilo úsměv na tváři...Draco je taký roztomiloučký, když se snaží...a Hermiona je s tím seznamem naprosto přesná...úplně si je dokážu představit :)

Re: Vianoce u Grangerovcov Od: teriisek - 17.12. 2011
Tak úvahy o tom, kde sehnal soba, mě opravdu dostaly:D Zdá se, že se mu podařilo zapůsobit navzdory Ronovi, to je potěšující! Děkuju moc za další krásnou povídku a těším se na zítřejší!
Re: Vianoce u Grangerovcov Od: Jimmi - 17.12. 2011
Včera som šla neskoro spať, pretože som čítala naplánované poviedky po 20. vyššie(vrátane). Výkvet! Som neskutočne zvedavá, čo na ne poviete. Táto sa radí k tým lepším, ale tamtie sú ešte lepšie! Ďakujem

Re: Vianoce u Grangerovcov Od: Gift - 17.12. 2011
Taky uprednostnuju soby pred kockou!:-) Roztomile, vtipne... Dekuji;-)

Re: Vianoce u Grangerovcov Od: Patolozka - 17.12. 2011
No jo, je to prostě Malfoy a všichni ho mají rádi! Moc hezká povídka a když přeměnil tu kočku, tak to jsem se neudržela!

Re: Vianoce u Grangerovcov Od: Zuzana - 17.12. 2011
Draco je keď sa naozaj snaží očarujúci. Tá úbohá mačka premenená na soba je dokonalý nápad. Usmievam sa ako blbec Krásne. Ja som z neho tiež namäkko, jeho skrátka musí každý zbožňovať.
Re: Vianoce u Grangerovcov Od: Jimmi - 17.12. 2011
Ďakujem, ja som si to včera musela tiež prečítať...

Prehľad článkov k tejto téme:

AkashaTheKitty: ( Jimmi )24.12. 2011Keď niekto uhlie dostane
Sirylu: ( Jimmi )23.12. 2011Vianoce sú vo vzduchu... nenadychujte sa príliš!
luckei1: ( Jimmi )22.12. 2011Červená farba číslo tri
MiHnn: ( Jimmi )21.12. 2011Jedna pani povedala
Lady_of_clunn: ( Jimmi )20.12. 2011Nielen na Vianoce
smartcat: ( Jacomo )19.12. 2011Potíže po malfoyovsku
obviously394: ( Do_Mush )19.12. 2011Jmelí
Marmalade Fever: ( Rapidez )18.12. 2011Otravovat nepřestanu, dokud něco nedostanu
MiHnn: ( Jimmi )17.12. 2011Vianoce u Grangerovcov
riptey: ( Jimmi )16.12. 2011Bok po boku
horcruxnumber8: ( Jimmi )15.12. 2011Vy ste beťár, pán Grinch
gryff_slytherin : ( Jimmi )14.12. 2011Vianočné koláčiky
MiHnn: ( Jimmi )13.12. 2011Pred štyrmi Vianocami
AkashaTheKitty: ( Jimmi )12.12. 2011Vidieť svetlo
Silveris: ( Rapidez )11.12. 2011Brnkni mi
Musyc: ( Jimmi )10.12. 2011Vianočné poleno
Telperaca: ( Jimmi )04.12. 2011Nevratný dar
AnneM.Olivier: ( Jimmi )03.12. 2011Ako jeden Malfoy Vianoce ukradol 3.časť
AnneM.Olivier: ( Jimmi )02.12. 2011Ako jeden Malfoy Vianoce ukradol 2.časť
AnneM.Olivier: ( Jimmi )01.12. 2011Ako jeden Malfoy Vianoce ukradol 1.časť
Silveris: ( Rapidez )27.11. 2011Věř mi
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )07.09. 2011Prekvapenie