Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Static

5. kapitola

Static
Vložené: Jimmi - 12.03. 2012 Téma: Static
Jimmi nám napísal:

STATIC

Autor: galfoy

ORIGINÁL:   http://www.fanfiction.net/s/7360278/4/Static

Preklad: Jimmi

Beta-read: Bbarka

 Prístupnosť: M (od 16.rokov)

   Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní galfoy, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.


5. kapitola

Keď sa Draco prebudil, jeho prvá myšlienka patrila Grangerovej. Potom sa striasol a preklial sa za to, že na ňu myslí tak rýchlo. Áno, bol vďačný, že ich neprezradila za to, čo urobil, ale nemohol na ňu začať myslieť inak ako s pohŕdaním. Stále bola humusáčka. On bol stále sám sebou. Žiadna láskavosť to nezmení. Nezačne sa o ňu zaujímať.

O Grangerovú.

Nahnevane vstal z postele a opláchol si tvár. Zo zrkadla na neho hľadeli bledé oči, vyzývali ho, aby priznal to, čo chce urobiť.

Chce sa uistiť, že je v poriadku.

Len skontrolovať.

Grangerovú.

Draco kráčal po chodbe k jej izbe, s každým krokom sa cítil stále viac a viac rozrušený. Toto je hlúpe. Mojou prácou nie je robiť si o ňu starosti. Ja sa o ňu nemám čo strachovať.

Dvere už boli otvorené a on nakukol dnu.

Žiadna Grangerová, len čerstvo ustlaná posteľ.

Zhlboka si vydýchol.

Hermiona už bola v kuchyni, pripravovala raňajky. Otec sedel za stolom, čítal ďalšiu knihu. Vzhliadla, keď vošiel do miestnosti. Všimol si modriny okolo zahojených rán, začervenania na jej krku a v duchu sa prikrčil. Skrášľovacie kúzla vyprchali.

Pohľady sa im stretli a na krátku sekundu Draco cítil, ako odpustenie prešlo jej črtami. Hľadel na ňu celý neistý, pripadal si ako uzlíček nervov. On ju napadol. Prečo toto robila? Prečo mu dávala šancu? Bola tak zasrane mätúca.

Prerušila ich pohľad, keď sklopila zrak a pokračovala vo varení, takže sa usadil a v trápnom tichu čakal.

Keď podala jeho otcovi raňajky, Draco si všimol, že sa Lucius na ňu usmial. Žiaden škodoradostný úsmev, ani úškrn. Len vyjadrenie vďačnosti.

Draco okamžite žiarlil na otcovu odvahu.

Položila pred neho raňajky a bez slova začali jesť.

"Dnes sa musím pozrieť na vašu nohu," zrazu povedala, vidlička v polovici cesty k ústam. V skutočnosti sa na Luciusa nepozerala, ale on aj tak prikývol a potom otočil ďalšiu stránku knihy.

Dojedla a upratala stôl.

"Ďakujem ti," povedal Draco, keď brala jeho tanier. Nebol si istý, za čo jej ďakuje, ale zdalo sa mu dôležité povedať to. Chcel sa uistiť, že vie. Že je vďačný. Za všetko.

Na chvíľu vyzerala prekvapene, ale potom sa na neho usmiala. Otočila sa a začala umývať riad.

Usmiala sa. Na mňa.

Začervenal sa, a keďže sa cítil trápne, vybehol z miestnosti, odhodlaný ponoriť sa na celý deň do knihy. Do čohokoľvek, čo by mu zabránilo myslieť na to, ako vyzerali jej pery, keď sa vykrútili dohora. Takmer ako stará Grangerová, tá, ktorá sa večne smiala. Premýšľal, či sa ešte niekedy bude znova smiať.

Draco v duchu zavrčal. Nemohol o nej stále premýšľať.


"Grangerová, nechcem čítať žiadnu z kníh, čo tu máš," sťažoval sa Draco o hodinu neskôr. Knižnica bola plná rozličných textov, príbehov, historických zväzkov, ale dnes nič nevzbudilo jeho záujem. Zostával tam celú večnosť, listoval stránku za stránku, začínal byť stále viac a viac frustrovaný, než sa rozhodol otravovať ju kvôli tomu. Vážne sa tu nič iné robiť nedalo.

Vzhliadla na neho z miesta na gauči, kde sedela, kým kontrolovala Luciusove obväzy.

"A?"

Draco si mrzuto odfúkol. Nudil sa, a pretože dnes nechcel riskovať s tým, že si ju bude doberať, potreboval nájsť niečo, čím sa zamestná. Čoskoro odíde do práce a potom bude ešte nepokojnejší.

Hermiona na neho pozrela a potom ukázala na jednu zo skriniek v kuchyni.

"Tamto sú čarodejnícke šachy. Môžeš si zahrať s otcom, ak chceš."

Draco zbystril. Už roky čarodejnícke šachy nehral.

"A čo, ty nehráš, Grangerová?" uškrnul sa.

Pokrútila hlavou a vrátila sa ku kontrolovaniu nohy jeho otca. "Ani náhodou. Nikdy som tomu neprišla na kĺb."

"Zadrž," zvolal. "Chceš povedať, že existuje niečo, v čom nie je Hermiona Grangerová dobrá?" Hoci to vyznelo ako posmešok, príliš neskoro si uvedomil, že to bol v skutočnosti kompliment.

"A lietanie," odvetila, tvár starostlivo prázdna. "V lietaní som na figu. Neznášam výšky, aby si vedel."

Bez ďalšieho slova si pobalila veci a odišla z izby.

Lucius chvíľu Draca pozoroval.

"Rozhodol si sa prejsť na slušnosť, všakže?"

Draco sa v skutočnosti nerozhodol, ale napadlo ho, že by to nakoniec stálo za pokus. Slušnosť nebola priateľstvo. Nebola to náklonnosť. Nebola to oddanosť. Bolo to len fungovanie s o niečo menším jedom ako normálne. To mohol zvládnuť.

Pokrčil plecami. "Myslím, že to nemôže ublížiť. Aj tak sme tu uviazli."

"Prečo myslíš, že to urobila?" spýtal sa Lucius. Tváril sa zmätene, kým hľadel smerom k Hermioninej izbe. Zrejme hovoril o fakte, že ich len pred pár hodinami mali takmer odovzdať nazad smrťožrútom. "Inak by sme už teraz boli mŕtvi."

Lucius bol, tak ako jeho syn, zmätený tým incidentom. Hermiona bola ťažko zranená. Lucius v hrôze sledoval, ako Draco vyťahuje kúsok po kúsku sklo z jej pokožky, z vlasov, z lebky. Keď skončil, vaňa bola postriekaná krvou. Draco ju potom nešikovne obviazal, najlepšie, ako mohol, po celý čas mrmlal popod nos vydesené ospravedlnenia. Obaja Malfoyovci očakávali smrť. Nepovedala ani slovka, aby poprela ich domnienky.

Potom šla a ušetrila ich, bez akéhokoľvek bližšieho vysvetlenia. Nesprávala sa nadradene, ani ich nevydierala zoznamom podmienok. Skrátka sa nesprávala ako ktokoľvek iný, koho poznali.

Hermiona Grangerová bola čudná, potvrdil si v duchu Lucius. Obeť duševného zrútenia, určite, zamknutá v neobvyklom snovom svete, kde sa občas odhlásila z normálnosti a prestala rozprávať.

Ale v poslednej dobe bola čím ďalej, tým menej roztržitá. Takmer ukecaná vzhľadom na to, aká bola predtým. Naozaj dobre sa o Malfoyovcov starala a nezdalo sa, že by tú prácu odmietala. Vždy boli dobre nakŕmení. Jej dom sa nakoniec stal útočiskom pre každého z nich, v jednom význame či druhom.

"Nemám potuchy," odvetil potichu Draco, čím vytrhol Luciusa z myšlienok. "Nerozumiem jej."

Obaja muži zostali chvíľu ticho, než Draco povedal: "Nemáš chuť zahrať si čarodejnícke šachy?"


O týždeň neskôr sa Draco ponúkol, že tú hru Hermionu naučí.

"Som v tom zlá," odmietla, keď spustila čierne úponky kliatby do svojho obvyklého vedra a stiahla ruky z jeho odhalenej hrude. Vedro bolo dopoly plné, zaplnené čiernou látkou, ktorá vyzerala ako surová nafta. Len z pohľadu na to behali Dracovi zimomriavky po chrbte.

"Som dobrý učiteľ," odpovedal, na letmý okamih si zaprial, aby znova na neho položila ruky. Snažil sa nepremýšľať o tom prečo. Bolo to príjemné. Už si na to zvykol. To bolo všetko.

"Ron to skúšal. Nikdy som to nepochopila." Utrela si ruky a priložila plátno k jeho hrudi, aby mu utrela červený elixír. Páčilo sa mu, že bola vždy taká dôkladná. Nesnažila sa to skrátiť.

"Weasley je zasraný debil. Ja ťa to dokážem naučiť správne."

Prstami sa mu obtrela o rebrá a on sa zachvel.

"Obleč si košeľu," riekla. "Je ti zima."

Neobťažoval sa ju vyviesť z omylu.


O týždeň nato konečne súhlasila.

"Nechápem, prečo tak naliehaš," otrávene vyhlásila.

Hermiona si nevšimla, že pravidelnejšie začala dávať najavo emócie, ale Draco áno. Dokonca chvíľková mrzutosť bola lepšia, než jej mŕtve oči. Zakaždým si to vychutnával, keď jej vykĺzol úsmev alebo naštvané zamračenie, alebo zamyslený pohľad... Pripomínalo mu to, aká kedysi bývala.

"Grangerová, robím ti láskavosť. Viem, že ťa musí zabíjať, že nie si v niečom dobrá."

Prevrátila očami, potom sa usmiala a prešla do kuchyne, aby priniesla hru.

Draco zachytil otcov pohľad a Lucius na neho nadvihol obočie.

Dobre, tak možno dvaja ľudia si všimli, že začala dávať najavo emócie.


O dva týždne neskôr sa Ron s Harrym zranili na misii a nevrátili sa do Hlavného stanu ako plánovali. V tom zmätku si nikto v Ráde nespomenul povedať to Hermione. V obývacej izbe sedelo čudné trio a snažilo sa ignorovať jej znepokojené pohľady smerom ku krbu.

"Grangerová, prestaň zízať na ten letax," vybuchol Draco. "Zastavia sa. Chodia každý večer."

Vzdychla si. "Máš pravdu. Len zvyčajne nie takto neskoro. Robím si starosti." Žmolila si ruky. Draco si všimol, že sa trasú.

Ach, áno, závislosť.

Lucius vzhliadol od knihy a chvíľu ju pozoroval.

"Keby ste si chceli ľahnúť, môžeme ich nasmerovať rovno do vašej izby, keď prídu. Som si istý, že tu budú čoskoro."

Povedal to takým láskavým hlasom, že sa Draco vyplašil. Na čo sa to jeho otec hrá? Hoci Hermiona si nevšimla rozdiel a rozrušene prikývla.

"Dobre. Ďakujem vám. Budem len vo svojej izbe."

Po tom, čo odišla, Draco nadvihol na otca obočie a vyhlásil: "Rozhodol si sa prejsť na slušnosť, všakže?"

Lucius ho ignoroval a otočil ďalšiu stránku knihy.

"Týmto tempom prečítaš celú jej zbierku, otec."

"Nemaj obavy. Každý týždeň mi objednáva poštou ďalšie. Nevšimol si si?"

Všimol, ale nechcel priznať, ako často ju sleduje, keď sa nikto iný nepozerá.


Prešla ďalšia hodina a Draco si vymenil pohľad s Luciusom.

"Neprídu. Myslíš, že ich zabili?"

"Pre jej dobro dúfam, že nie," sucho odpovedal Lucius. "Nemyslím si, že by to jej myseľ dokázala zvládnuť."

"Mal by som ju ísť skontrolovať," povedal Draco a skôr než jeho otec mohol protestovať vstal, a prešiel k jej spálni.

Pootvoril dvere, aby ju našiel v oblečení spať na posteli schúlenú do klbka, tvár jej zakrývali vlasy.

Bez premýšľania prešiel k nej a jemne jej odhrnul vlasy z tváre.

"Mätieš ma, Grangerová," zašepkal.

Dôkladne ju pozakrýval dekou a pri odchode z izby premýšľal, kedy začal mať z jej spoločnosti radosť.


O niekoľko hodín neskôr ho prebudil mučivý krik.

Obaja, on aj otec, vybehli na chodbu v tom istom čase, zúfalo sa rozhliadali po votrelcovi.

Výkriky prichádzali z Hermioninej izby. Draco v panike rozrazil dvere.

Hermiona bola na posteli, vydesené oči otvorené, pretože videla niečo, čo nikto iný vidieť nemohol. Odhodila prikrývky a krčila sa v rohu, kde hystericky vzlykala a trhala si vlasy. Vydala ďalší výkrik, z ktorého Dracove uši zahučali bolesťou.

"Grangerová!" zreval.

Oči mala doširoka roztvorené, ale hľadela priamo cez neho, kým stále kričala. Začala si nechtami škrabať ruky tak silno, že sa jej pustila krv.

"Zachráňte ich!" vrieskala, vzlykala silnejšie.

"Nočné hrôzy," zašepkal Lucius vedľa neho. "Ale nikdy som nič takéhoto nevidel."

"Grangerová, prebuď sa!" vykríkol Draco, keď si s dodatočnou jasnosťou uvedomil, prečo Potter a Weasley tak usilovne podporovali jej závislosť. Kurva, prečo sa neukázali? Nemohli si vybrať iný deň, kedy sa vypariť?

Namiesto odpovede vypálila z postele a zrazila oboch mužov, keď vybehla z izby zavýjajúc strachom.

Draco sa rozbehol za ňou a našiel ju v kuchyni. Držala veľký mäsiarsky nôž, vyzerala ako posadnutá.

"Grangerová, upokoj sa," povedal s nádejou, že znie pokojne. Začul, ako za ním kríva jeho otec.

"Pri Merlinovi, je nebezpečná, Draco," vydýchol. "Vôbec nevie, že sme to my."

Hermiona začala vrčať, sekala nožom do vzduchu. Tvár sa jej leskla slzami a z rúk jej kvapkala krv.

"Niekto ich musí zachrániť," šepkala, keď sa k nim blížila.

"Grangerová, to sme len my... Draco a Lucius... Bývame s tebou, Grangerová. Poznáš nás. Odlož ten..."

Zaútočila.

Špička noža zachytila Dracove predlaktie. Zasyčal bolesťou, keď sa snažil vykrútiť nôž z jej ruky. Urputne bojovala, kopala a hrýzla, kričala, ako keby ju mučili.

Keď nôž vytrhol, podal ho otcovi a hrubo tú škriekajúcu ženu zdvihol. Ruku mal porezanú, ale bola to dosť malá rana, takže ju ignoroval. Určite nevykrváca.

"Toto schovaj. Skrotím ju."

Lucius nepotreboval povzbudzovať a odkríval.

Hermiona teraz zavíjala, malé ruky sa jej otvárali a zatvárali, keď mu vzlykala na hrudi. Draco cítil, ako mu zovrelo srdce, keď si pritlačila tvár o jeho krk a objala ho rukami okolo pliec. Zdala sa byť taká krehká.

"Sakra, Grangerová, mohla si ma varovať, že sa v noci meníš na netvora," mrmlal jej do vlasov. "Mohla si si vážne ublížiť." Alebo mne, dodal v duchu a potom premýšľal, prečo to nepovedal nahlas.

Prešiel ku gauču, nadvihol ju a posadil sa s ňou v náručí.

"Nemôžem ťa teraz dokonca ani nechať samu," mrmlal. "Okamžite by si mi prebodla srdce. Čo mám s tebou robiť, hlúpučká?"

Stále plakala, ako keby ho nepočula a on si nebol istý, či je vôbec hore. S povzdychol ju objal silnejšie a všimol si, že sa pri tom geste trochu upokojila.

Vzlykala tichšie a tichšie, až kým mu nakoniec neštikútala na hrudi. Draco sa veľmi snažil nepohnúť sa, stále ju silno objímal, ale potlačil túžbu utešiť ju ešte väčšmi. Bolo by príliš ľahké hladiť ju po chrbte alebo si ju dokonca prisunúť bližšie. Nemohol si dovoliť urobiť to; bola mimo. Drasticky mimo. V každom význame.

Nakoniec sa jej dýchanie začalo spomaľovať.

"Čo ti toto spôsobilo, Grangerová?" povedal potichu Draco, oprel si bradu o jej hlavu. Voňala ako jazmín. Domnieval sa, že už si to všimol skôr, ale nikdy tú vôňu nedokázal pomenovať. Jazmín mu odteraz bude vždy voňať ako Grangerová.

Pozrel sa nadol kvôli odpovedi, ale už spala.

Pomaly sa nechal uniesť spánkom, žasol na tým čudným pocitom z toho, že drží jej telo pritlačené o svoje.


Hermiona pootvorila pravé oko a vedela, že niečo je hrozne zle.

Najprv uvidela svoju vlastnú ruku. Pokrývali ju krvavé škrabance. Bolo jej jasné, čo tie škrabance znamenajú. Zaspala bez svojho elixíru. Teraz mohla byť kdekoľvek. Predtým zvykla utekať celú noc a keď Harry s Ronom začali strážiť jej izbu, nakoniec sa dohodli, že elixír bude najlepší spôsob, ako ju udržať v pokoji.

Evidentne celú noc neutekala. Spoznávala svoj gauč a kúsky steny, na ktoré pomaly zaostrovala zrak. Vďaka Merlinovi, stále bola vo svojom dome.

Tiež na niekom sedela. Objímali ju ruky a okolo pása mala zastrčenú deku. Hlavu mala opretú o niečiu hruď. Ten človek spal, ak sa dalo súdiť podľa hlbokého dýchania.

Hermiona sa prinútila, aby nevykríkla.

Kto ma drží?

Objatie bolo pevné a láskavé, prsty toho človeka spočívali na jej rebrách, druhá ruka jej podopierala hlavu. Asi sa Harry alebo Ron zastavil uprostred jej epizódy a zostali s ňou, aby ostatní boli v bezpečí. Dúfala, že to bolo správne vysvetlenie, ale keď sa zhlboka nadýchla, žalúdok jej poklesol.

Harry vždy voňal ako čistá bielizeň. Dokonca v dňoch na misii voňal ako citrónový čistiaci prostriedok a čerstvý vzduch. Bola to Harryho charakteristická vlastnosť - Hermiona na to mohla staviť svoj život.

Ron voňal ako tráva a sladké mydlo, ktoré Molly vždy kupovala. Voňal tak, odkedy ho stretla a vedela, že sa to nikdy nezmení.

Nech ju objímal ktokoľvek, voňal ako silný santalový olej. Pokiaľ Harry s Ronom drasticky nezmenili svoje návyky, asi ju neobjíma ani jeden z nich.

Takže zostával Wolfgang, ktorý prekvapivo voňal ako rozmarín, alebo jeden z Malfoyovcov.

Santalový olej. To musela byť malfoyovská záležitosť. Presne to sedelo.

Ach nie.

Objímal ju jeden zo smrťožrútov, o ktorých sa starala. A hádala, že ak ju drží takto silne, existovala šanca, že včera v noci zostala násilná a bolo ju treba zmierniť.

Pravdepodobnosť, že ju dohnal Lucius a schmatol ju, sa zdala malá už len preto, že si ešte v skutočnosti nezvykol na novú nohu.

To znamenalo...

Opatrne trochu odtiahla hlavu dozadu a zbadala krvavú sečnú ranu na ruke, ktorá ju objímala.

Všetky jej obavy z toho, kto ju objíma, opustili jej myseľ a ona zhíkla, ruky jej vyleteli k ústam.

"Ja som ti ublížila!"

Pri pohybe padla chrbtom na zem, pomkýnala sa od Dracovho tela, keď si uvedomila, čo urobila.

"Ja som ti ublížila... Ach, Merlin, ublížila som ti..."

Draco prudko otvoril oči a pokúsil sa ju zachytiť, kým dopadla na zem, ale reflexy mal z vyčerpania spomalené.

"Grangerová, to je v poriadku... nie je to veľké..." začal hovoriť, ale ona upadala do hystérie.

"Čo som urobila? Zase to bol nôž? Ježiši, nemôžem ani veriť sama sebe, že nikomu neublížim..."

Začula nerovnaké kroky a zbadala, že sa z chodby blíži Lucius.

"Aj vám som ublížila?" vzlykala.

"Uisťujem vás, že obaja, aj ja, aj Draco sme v poriadku. Sme oveľa väčšmi znepokojení kvôli vašej duševnej pohode," vážne prehovoril. Hoci Lucius znel autoritatívne a rozhodne, Draco dokázal zazrieť obavy v jeho očiach, ktoré prekĺzli za jeho obvyklú emočnú bariéru. "Neuvedomili sme si, že máte nočné hrôzy. Mali ste nám to povedať."

"Myslela som, že prídu Harry s Ronom..." riekla, a potom sa jej oči roztvorili, keď si uvedomila, čo to znamenalo. "Ach môj bože, už nikdy neprídu!"

Začala pred nimi hyperventilovať a Draco sa bezmocne pozrel na svojho otca. Jedna vec bolo objímať a utešovať ju, keď bola v zmenenom stave. Bolo úplne iné robiť to, keď bola pri zdravom rozume. Ale práve si uvedomila, že sú Harry s Ronom možno zranení, alebo horšie, a Draco nevedel, ako ju vyhovoriť z jej rýchle stupňujúcich sa prejavov náhlej úzkosti.

"Grangerová, prosím, len počúvaj..."

Hermionine oči sa začali zahmlievať a Draco zaklial.

"Zase sa dostáva do toho zasraného tranzu," zavrčal.

"No, nemôžeme ju tu nechať ležať, synu," prehovoril Lucius, keď si s ťažkým povzdychom zovrel koreň nosa. "Polož ju na posteľ a pokúsime sa zistiť, či sú jej priatelia mŕtvi."

Draco znova zaklial a prešiel k miestu, kde ležala s mŕtvymi očami a prázdnou tvárou.

"Krucinál, Grangerová, ty budeš moja smrť."

Nabral ju, odpochodoval do jej spálne a nechal svojho otca trápiť sa s letaxom, a pokúsiť sa skontaktovať Hlavný stan.

Keď bol za dverami, z dosahu očí svojho otca, bol k nej oveľa nežnejší. Položil ju na posteľ a uhladil vlasy. Prehľadal kúpeľňu, aby našiel frotírovú rukavicu. Pustil na ňu teplú vodu a priniesol nazad, aby jej utrel tvár a ruky. Dal jej pod hlavu vankúš.

Sedel vedľa nej, sledoval jej oči bez života hľadieť na strop, keď si niečo uvedomil.

Keď sa prebudila, rozrušilo ju, že bol zranený. To bola jej prvá reakcia.

Nie že sa prebudila v jeho lone, v jeho náručí. V náručí smrťožrúta, nepriateľa z detstva a toho istého človeka, ktorý ju pred pár týždňami treskol o okno.

Rozrušilo ju, že bol zranený.

Draco slabo zastonal a stiahol sa z jej postele. Nevedel, čo to znamenalo, ale niečo to znamenalo.

Zatvoril za sebou dvere s prianím, aby bolo všetko menej komplikované.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 5. kapitola Od: pimpinela - 23.03. 2014
Chudák Hermiona, zdá sa, že je na tom veľmi zle a pomoc vlastne potrebuje aj ona. Ešteže ju Draco skrotil, inak neviem ako to mohlo skončiť, To je proste celá Hermiona, nechce ubližovať iným a ak k tomu dôjde bez jej vedomia tak sa cíti previnilo. A navyše nie je sebec, na rozdiel od klanu Malfoyovcov.  

Re: 5. kapitola Od: doda357 - 09.08. 2012
No tak toto bolo dych berúce...Až takú nočnú hrôzu som teda nečakala. Aspoň, že sa jej nič nestalo. Ale čo je s Harrym a Ronom? ....Páči sa mi toto postupné zbližovanie. Dokonca to vyzerá tak, že sa Miona dostala pod kožu aj Luciusovi  Zaujímavé... Ďakujem  

Re: 5. kapitola Od: Kellieta - 06.05. 2012
To bylo hezké jak se o ni postaral...

Re: 5. kapitola Od: zelaaa001 - 06.04. 2012
waw, pekne to napreduje, vzťahy medzi malfoyjovcamia Hermionou sa rozvíjajú, paráda! ďakujem za preklad!

Re: 5. kapitola Od: NikkyD - 21.03. 2012
Zaujimavy dej kapitoly! Draco meni pocity k nej, dufam ze to bude ci dalej tym silnejsie!

Re: 5. kapitola Od: Jin - 20.03. 2012
vdaka za preklad.....  to ako ju držal kým sa neupokojila bolo teké pekne...ach

Re: 5. kapitola Od: marieautratova - 20.03. 2012
to muselo bát drsný...ale jinak, moc hezky napsané

Re: 5. kapitola Od: Annie17 - 20.03. 2012
už se nám to začíná rozjíždět :D

Re: 5. kapitola Od: Norika1971 - 20.03. 2012
neviem pisat dobre komentare, ja som si sice vedoma toho, ze treba povzbudzovat spisovatela :-D  ale ja sa stale opakujem. denne sa tesim na nove kapitolky, je to vlastne moj tajny svet :-D

Re: 5. kapitola Od: holloway - 20.03. 2012
Hned první věta byla krásná, tak to má být, že první Dracova myšlenka patří Hermioně A oba Malfoyové museli zažít asi pořádný šok, když se snaží být slušní k humusačce. Dracovo otravování, že Hermi naučí šachy bylo pěkné, divím se, že tak dlouho odolávala. U další části jsem doslova trnula strachy, bylo to dost akční. Jen věta:"Grangerová, to sme len my... Draco a Lucius... Bývame s tebou, Grangerová. mi přišla téměř absurdní-jako by ji to snad mělo uklidnit Ještě že je Draco silný a neohrožený zachránce - přemožitel. Ovšem nejkrásnější částí kapitoly pro mě bylo jak podle vůně poznávala kdo že ji to vlastně objímá a zjištění mě dostalo - Malfoyovská záležitost Hermionin stav je opravdu hrozný, ještě že má ty dva "starostlivé ochránce".
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 20.03. 2012
Ja som to vedela! Fakt úžasný komentár, presne to, čo v tejto chvíli potrebujem - ak tento týždeň preložím ďalšiu kapitolu, môžu za to vďačiť tebe!  Usmievam sa od ucha k uchu, vystihla si to fakt dokonale. Ďakujem, ďakujem. 

Re: 5. kapitola Od: Leviatan - 19.03. 2012
Do slaka co je to za kuzlo ?? isto niaky program . ved ja to chcem citat a asi nie som jediny 
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 20.03. 2012
Veď si ho práve použil. Skús ďalšiu kapitolu. A je to určite naprogramované, v týchto časoch by som tu nemohla byť a povoľovať to ručne. Ďakujem za komentár.
Re: 5. kapitola Od: Leviatan - 20.03. 2012
nie ved mna to pustilo len od 1po 3, 4 rku mi neotvorilo a 5 hej a zasa dalsiu nie tak neviem 

Re: 5. kapitola Od: ivas1 - 19.03. 2012
... je to krasna dramionka, ale v tejto poviedke by som "skocila" na Luciusa. mozno by to chcelo nejaku Lumione pre starsie citatelky diky za preklad
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 19.03. 2012
Lumione! Ja som si nevedela spomenúť! Nenamietala by som, ale zatiaľ viem len o dvoch, ktoré zaujali (z toho jedna v časoch Pobertoch a druhá klasická AnneM s prehnaním sex.scén). Ak o niečom vieš, poraď. Fakt som ochotná skúsiť ten pairing. Lucius je v tejto poviedke... no skrátka mňam. Malfoyovci sa zamilovávajú len raz a na celý život a platí to aj o ňom. Ďakujem

Re: 5. kapitola Od: CarmenElizabeth - 19.03. 2012
nebodaj k nej zacina niečo citit?? humusačka grangerova sa mu dostava pod tu tvrdu malfoyovsku kožu??

Re: 5. kapitola Od: FlorenceMabel - 19.03. 2012
Draco, si možná přeje míň komplikací, ale já ne. Povídka je vážně dobrá. Díky za překlad.

Re: 5. kapitola Od: kiwic - 19.03. 2012
ta povídka je opravdu zvláštní

Re: 5. kapitola Od: Werush - 18.03. 2012
Táto časť bola brutálna! Som zvedavá, čo sa Hermione stalo... Draco bol skvelý a Lucius tiež Ďakujem

Re: 5. kapitola Od: Adushka - 18.03. 2012
už nech to vyklopia čo sa jej stalo,, už to dlhšie nevydržím :)  a draco ? niekto sa tu pomaly začína zamilovávať :)  .. díky !

Re: 5. kapitola Od: petula11 - 18.03. 2012
No jsem zvědavá jak se jejich vztah vyvine, ale vypadá to dobře:D

Re: 5. kapitola Od: Osiris - 18.03. 2012
Wow, ale bála jsem se, že to bude horší, když bude bez lektvaru, akorát mi tam schází abstinenční příznaky, ale to je jen "rýpání" =D Štěstí, že zranění nebyla vážná. Děkuji za další kapitolu. Osi

Re: 5. kapitola Od: Claire - 18.03. 2012
Auvajs, tak masakry pokračují - to muselo být pro Hermionu hrozné, nejistota, noční můry, probudit se s vědomím, že někoho zranila a zase nejistota... Chtělo by to vymyslet nějak alternativu k k tomu Bezesnému dryáku, vždyť tahle situace se klidně může zopakovat a s horšími následky. A přitom ten den vypadal na začátku tak pěkně, nadějně... Díky za kapitolu a honem, honem další. Závislost si lze vytvořit i na jiných věcech, než jen na lektvarech.

Re: 5. kapitola Od: kukajda - 18.03. 2012
Draco situaci zvládnul výborně. Teď jen, co ž toho bude. Napsáno a přeloženo je to opět perfektně

Re: 5. kapitola Od: Monie2 - 18.03. 2012
Takhle se chci taky probudit :o))

Re: 5. kapitola Od: salviq-25 - 18.03. 2012
Hmmm....nočné hrôzy...nepríjemné  Skoro sa mi srdce zastavilo keď Hermiona zranila môjho Drackieho!  Ale aspoň sú si kvit 

Re: 5. kapitola Od: janulikD - 18.03. 2012
Už si nemůžu pomoct :D musím vědět co se jístalo  pořád mě nic nenapadá :D 

Re: 5. kapitola Od: dinca - 18.03. 2012
ach jo...už se zase přiblble usmívám  ale když Draco je tak sladký, když se o Hermionu stará  hrozně se mi tahle kapitolka líbí  děkuju
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 18.03. 2012
Ach, nedokážem si spomenúť a určite je to už preložené - okamih, kedy sa do nej zamiloval. Neviem, či to bolo pred týmto, ale pri preklade tejto časti som si bola istá, že už ju miluje. Nebol by bol k nej taký milý, či hej? A tie jeho úvahy... mohl by ju objať, pritisnúť, ale ešte sa stále ovláda, tatíčko mu to zakázal :D Ďakujem za všetky komentáre, nestíham odpovedať. 

Re: 5. kapitola Od: Michelle - 17.03. 2012
Už bych měla asi hodinu něco dělat, ale pořád se ne a ne odtrhnout od téhle skvělé povídky! Začíná se to všechno hezky vybervovat... jdu číst další! Díky za překlad, Jimmi.

Re: 5. kapitola Od: dsidova - 16.03. 2012
páni doufám, že se brzy vysvětlí, co se Hermioně stalo! jinak skvělá kapitola

Re: 5. kapitola Od: eihwe - 16.03. 2012
Lucius se zacina chovat zajimave.. Aby tak nakonec stal o Hermionu i on.

Re: 5. kapitola Od: Andariela - 16.03. 2012
chcela by som vedieť, čo sa Hermione stalo, prečo sa v spánku mení na sebadeštruktívne monštrum....je to čím ďalej, tým ďalej napínavejšie :) stále ma to poháňa čítať a čítať ;) pre dnešok to ale musím ukončiť...len tak ďalej Jimmi :) tvoje poviedky ma vždy vedia potešiť :)

Re: 5. kapitola Od: Samarka - 16.03. 2012
jejda to je také zlaté, Draco z toho Hermionu dostane, věřím mu ;)

Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 15.03. 2012
Nádherné komentáre, je mi tak ľúto, že nestíham odpovedať na každý (ale už sa nemôžem dočkať tých pri 12) a už vážne nedám toľko kapitol naraz, pretože potom fakt nestíham. Pekne po jednej :D ĎAKUJEM!

Re: 5. kapitola Od: Leannka - 15.03. 2012
ááá! Už sa to začína. Tá krásna klišoidná fáza všetkých poviedok, keď sa Draco začína meniť k lepšiemu. Napriek tomu ma to stále baví :)
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 15.03. 2012
Neskutočné, že? Po stýkrát to isté, po stýkrát vieme všetci ako to dopadne a predsa to čítame. Stále znova a znova. Neskutočné.

Re: 5. kapitola Od: muuufi - 15.03. 2012
Alohomora mechechee
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 15.03. 2012
V tom je pointa. Takto viem, že si to prečítala, nepotrebujem, aby sa vypisovali siahodlhé komentáre. Tento tvoj dokonca pobavil :D

Re: 5. kapitola Od: Nade - 15.03. 2012
Už vím, proč ji drží na lektvaru, i když je návykový, ale ani zdaleka netuším, co se jí stalo. Nedivím se, že to Dracovi vrtá hlavou. Taky bych byla zvědavá... Teda já jsem.  Doufám, že se brzy ukáže někdo, kdo jí uklidní, že ti dva budou v pořádku.

Re: 5. kapitola Od: teriisek - 15.03. 2012
Já jsem tak strašně zvědavá, co se Hermioně stalo! Měla jsem určité podezření, ale vypadá to, že to nebude (jen) tím, a fakt už nevím... Interakce mezi Dracem a Luciusem mě vážně baví, vůbec bych se nedivila, kdyby ji nakonec začali mít rádi (ve vší počestnosti) oba, svým způsobem by jim to pomohlo všem. Ta povídka je úžasná, nejhorší je, že teď budu muset odejít a nemůžu číst dál, ojoj:( Díky moc za nádherný překlad!
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 15.03. 2012
Teda, slušný odhad :D  Díky, krásny komentár

Re: 5. kapitola Od: 3lucky - 14.03. 2012
No to, co se stalo musela být řádná hrůza, když ji to takhle poznamenalo..... a naprosto přesně si dovedu představit, jak se asi Draco s Luciusem cítili, když ji to chytlo (neteř taky trpěla nočními děsy - jednou jsem u toho byla, bylo to strašné)...snad jí pomůže jejich přítomnost...

Re: 5. kapitola Od: ebrova - 14.03. 2012
Ďakujem. Je to akosi stále zamotanejšie... som zvedavá, čo bude ďalej

Re: 5. kapitola Od: Ivonka - 14.03. 2012
Děkuji :-)

Re: 5. kapitola Od: Shoshi - 14.03. 2012
rozhodne mali akčnú noc :) šup na ďalšiu kapitolu :)

Re: 5. kapitola Od: Lenna222 - 14.03. 2012
Miona nám(Dracovi) konečně začne zase žít a najednou zmiznou Harry a Ron co se to jenom s váma stalo chlapci? Takhle nechat Mionu samotnou. Opravdu si Draco myslí, že Lucius neví, že k Hemioně něco cítí? Měla jsem se jít učit maturitní otázky. Ale radši jdem dalej číst.

Re: 5. kapitola Od: soraki - 14.03. 2012
Draco, kdyby všechno vylo méně komplikované, pak by to byla PC hra buď rád, že žiješ
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 15.03. 2012
Stobodový komentár, super postreh 

Re: 5. kapitola Od: Peggykaja - 14.03. 2012
Tak vůně mě docela rozesmály.... že i v takhle depresivní povídce může být vtipnýkousek dává autorce i překladatelce body k dobru Ale co sakra se stalo hermioně, že reaguje takle????,

Re: 5. kapitola Od: terezickas - 14.03. 2012
Vážně chudák Hermiona, jsem zvědavá, kdy se dozvíme, co se jí stalo, že to na ní zanechalo takovéhle následky.

Re: 5. kapitola Od: Mucky - 14.03. 2012
hermiona si vážně musela projít peklem čím dál víc mě to zajímá a draco pomalu ale jistě taje, no prostě super :D

Re: 5. kapitola Od: vansmall - 14.03. 2012
Tak to bylo... Dost krutý? Pořád se zamýšlím nad tím co se jí stalo... 

Re: 5. kapitola Od: Goddy - 14.03. 2012
Všichni bychom chtěli aby to nebylo takové komplikované..

Re: 5. kapitola Od: crazyiiii - 13.03. 2012
Draco okamžite žiarlil na otcovu odvahu. // už se nám to rýsuje..   A ta část s noční můrou - jak se o Hermionu Draco staral..? Děsivě krásně napsané a přeložené...:)  Jen doufám, že Harrymu s Ronem se nestalo ic extra vážného..:)

Re: 5. kapitola Od: lennyuchiha - 13.03. 2012
Starostlivej Dráček a odmítá si to připustit? Hermionino soukromé antidepresivum. Kdyby nebyla v tak žalostném stavu a věděla bych co se jí stalo, tak bych jí to voňavé probuzení skoro záviděla. Dávka romantiky ve správné míře.

Re: 5. kapitola Od: adelina - 13.03. 2012
Musí to být hrozné noční můry. Ale přemítání nad vůní se mi líbilo. Taky bych chtěla pořád vonět:) Děkuji za překlad

Re: 5. kapitola Od: lucky - 13.03. 2012
...neštikútala..krásné slovo, padlo mi do oka. Dlouhá doba, uzavřená společnost, leccos se začne měnit.
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 15.03. 2012
Najlepšie na tom je, že u nás doma sa čká - čiže nečkala, ale to je nespisovne, možno česky, takže mi to slovo štikútať, štikútkať ťahá uši   Ups, beriem späť, ešteže som sa pozrela do slovníka: čkať nedok. vydávať z úst mimovoľné trhané zvuky, štikútať: dieťa čká po jedle;  česky je vraj škytať. Hm, zas som múdrejšia. Díky.  

Re: 5. kapitola Od: jerry - 13.03. 2012
uha tie nocne hrozy vyzerali zle, no ja neviem co dodat, snad budu harry a ron v poriadku a skoro da mii niekto vediet. a inak to jej prebudzanie bolo dobre. a vdaka za preklad

Re: 5. kapitola Od: petty002 - 13.03. 2012
Tak to vypadá že se tam asi schyluje k nějakým emocím, hlavně tedy asi z Dracovi strany ...

Re: 5. kapitola Od: Gift - 13.03. 2012
Wow, tomu se rika obrat! Chapu, ze vlastne ubehlo nekolik tydnu (ci mesicu?) a krizove situace lidi meni, ale stareho Smrtijeda Luciuse? Az takhle? ..... ANOOOO :-D dobre, muzu v jedne povidce o sobe tvrdit, ze nejsem romanticka (za cimz si stojim, potrebuji svou vlastni skatulku:-)), ale mam rada romanticke pribehy. Dobre napsane romanticke pribehy. A tento me opravdu bavi. Tudiz rada mhourim oko a huraaa na dalsi dil:-). Diky!

Re: 5. kapitola Od: Lupi - 13.03. 2012
Tie vône úplne sedia... čistá bielizeň, tráva, santalové drevo... teraz som už naozaj riadne namotaná na túto poviedku. Čo sa tej Hermione stalo? Inak sa mi veľmi páči Lucius v tejto poviedke. Takýto Lucius je správny:)
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 13.03. 2012
Súhlas.V tejto poviedke som sa snáď do tejto predstavy zamilovala, odmietam čítať také, kde je záporná postava. Ešteže má Bbarka podobne ladenú poviedku, tam bude ešte úžasnejší, aj keď jeho prerod nebude takto vysvetlený. Ale tie jeho činy, ešte teraz sa z nich smejem. Díky

Re: 5. kapitola Od: luisakralickova - 13.03. 2012
Pěkně jim zamotala hlavu oběma a copak kamarádi, kdepak je jim konec?

Re: 5. kapitola Od: JSark - 13.03. 2012
Teda, v Hermioninej koži by som byť nechcela. 8§

Re: 5. kapitola Od: myska111 - 12.03. 2012
Draco začíná být vážně roztomilí, když je tak starostlivý. Jsem fakt zvědavá co se Hermioně stalo, co viděla nebo zažila. Její starost o Draca byla roztomilá.

Re: 5. kapitola Od: Lucka - 12.03. 2012
Preboha, toľko smútku a bolesti. Tú bolesť asi odstrániť nedokážu, len si prajem, aby ju čo najskôr dokázali zmierniť.. 

Re: 5. kapitola Od: Zuzana - 12.03. 2012
Prekvapuje ma Lucius, už pre tým upozornil Draca aby bol slušnejší a teraz sa na ňu usmieva. Rada by som vedela ako to myslí. Pretože viem, že nenávidí nečistokrvných. Ale aspoň uznáva ako sa k nim správa ona a je jej možno tak normálne vďačný? Nie ako Draco, ktorý svoju vďaku prejavuje urážkami a hnevom na celý svet. Potom tie šachy a objednávky nových kníh pre Luciusa Zrejme bolo na čase aby sa idylka pokazila. Ako mohli v ráde zabudnúť na jej elixír:( Takého Draca aký bol keď ju chlácholil zbožňujem. Bol úplne krásne nežný. Keby sa počul a videl tak asi neuverí vlastným očiam.

Re: 5. kapitola Od: tigy - 12.03. 2012
Takže Draco sa nám začína starať...aj keď to zase pravdaže popiera sám pred sebou... a Lucius už je len taká čerešnička na torte 

Re: 5. kapitola Od: Kaitlin - 12.03. 2012
Jsem ráda, že jsem si to čtení nechala na večer a můžu si tak jednotlivé kapitoly pořádně vychutnat. :) Hrozně se mi líbí, jak se všichni tři pomalu mění. Malfoyové jsou starostliví, Hermiona pomalu ožívá... Hezky se to vyvíjí. :) 

Re: 5. kapitola Od: denice - 12.03. 2012
Jak se tak časy mění. Malfoyovi jsou pořád Malfoyovi, ale zdá se, že nezůstali nedotčeni pobytem s Hermionou - mudlovskou šmejdkou - pod jednou střechou. Draco se stará, i kdyý si to neuvědomuje, ale že i Lucius, to je moc zajímavé. Myslím, že Draco bude lepší učitel šachu než Ron, ale on se taky od Hermiony lecčemus naučí. Jsem zvědavá, co je s Harrym a Ronem, snad nejsou mrtví. Díky.

Re: 5. kapitola Od: elena - 12.03. 2012
Draco ako Hermionine antidepresivum...super :) 

Re: 5. kapitola Od: sabu - 12.03. 2012
zajímalo by mě, jestli je to spíš trauma, nebo kletba.

Re: 5. kapitola Od: hatifnatif - 12.03. 2012
......SANTALOVÉ DŘEVO?!?!?!??!.....já si chci taky čuchnout.....a čuchat.... a čuchat.....a tulit se   už se moc těším, jak toto bude pokračovat
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 12.03. 2012
Ja netuším, akú má vôňu, takže neviem, čo by som mnou narobilo. Spomínam si ako som hľadala jablkový šampón, neexistuje, okrem takých jednorazových balení do hotela a detskej peny. Chcela som vedieť, ako vonia Hermiona vo väčšine poviedok. Díky

Re: 5. kapitola Od: ansus - 12.03. 2012
Tedy - já už měla být někde jinde a nemůžu se odtrhnout! Skvělá kapitolka. Tedy nedá se říct, že by tahle povídka neměla svá hororová místa - potkat při téhle noční epizodce Hermionu, asi bych ještě dlouho nemohla klidně spát. Pomaličku se začíná proměňovat poměr toho, kdo se o koho stará - moc se mi to líbí. Díky!
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 12.03. 2012
To poznám, ja som tiež mala robiť niečo iné a beta mala robiť skúšky, ale nemohla som sa odtrhnúť od prekladu a valila som na ňu jednu kapitolu za druhou. Chuderka, stihla to doraziť až dnes ráno :D Díky

Re: 5. kapitola Od: marci - 12.03. 2012
:-) Chtěla bych být kouzelník a stále, i na nějaké připitomělé misi, vonět. Jakkoli. Máš pravdu - není to styl Cháronova daru, to mi evokoval jen ten začátek. Ale zklamaná nebudu a moc se těším na další část. (Snad mezi tím stihnu alespoň něco udělat pro svého zaměstnavatele) .-)
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 12.03. 2012
Nebyť teba, tak sa ani ja nedostanem k ďalším kapitolám :D Napadlo ma totiž, či si nebola ako admin, ale ja som a blokuje ma to tiež. Skrátka záhada. Možno ju pomôže vyriešiť sabu, tej sa to tiež nejako podarilo. Toto je vyložene romantická poviedka s občas temnými chvíľkami. Má len pobaviť, nič hlbokomyseľné ako u Chárona u toho nečakaj. Ďakujem za komentár.
Re: 5. kapitola Od: marci - 12.03. 2012
Ne ne, dnes jsem se jako admin nehlásila .-) A romatických povídek není nikdy dost

Prehľad článkov k tejto téme:

galfoy: ( Jimmi )20.05. 201221. kapitola
galfoy: ( Jimmi )06.05. 201220. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.04. 201219. kapitola
galfoy: ( Jimmi )20.04. 201218. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.04. 201217. kapitola
galfoy: ( Jimmi )08.04. 201216. kapitola
galfoy: ( Jimmi )27.03. 201215. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.03. 201214. kapitola
galfoy: ( Jimmi )18.03. 201213. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201212. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201211. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201210. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20129. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20128. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20127. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20126. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20125. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20124. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20123. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20122. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20121. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.01. 2012Úvod k poviedke