Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Static

7. kapitola

Static
Vložené: Jimmi - 12.03. 2012 Téma: Static
Jimmi nám napísal:

STATIC

Autor: galfoy

ORIGINÁL:   http://www.fanfiction.net/s/7360278/7/Static

Preklad: Jimmi

Beta-read: Bbarka

 Prístupnosť: M (od 16.rokov)

   Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní galfoy, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.


 

 

Poznámka autorky: Ahojte. Konečne som vyriešila záver tohto príbehu. Viem, viem... Toto je len siedma kapitola a ešte nám ich minimálne desať zostáva, ale zúfalo som sa pokúšala doriešiť ho. To kvôli tomu som bola v noci hore. Mám pre vás jediné slovo: ZVRAT. Dúfam, že ho budete milovať. ...

Galfoy

PP: Úmyselne som upozornila na to, kedy sa autorka rozhodla pre záver, ktorý táto poviedka bude mať. Všimla som si to až teraz a naozaj to bude taký zvrat, že som mala podozrenie, že ho vymyslela na poslednú chvíľu. Očividne som sa mýlila.

 

7. kapitola

Hermiona sedela vo svojej izbe a snažila sa prísť na to, prečo dokázala fungovať. Nedávalo to zmysel. Po predchádzajúcich zrúteniach bola v nepoužiteľnom stave niekoľko týždňov, niekedy mesiace, počas ktorých zo seba dostala občasné slovko alebo krátku vetu. Teraz to bolo len otázkou dní, ale tentoraz skutočne vnímala. Dokázala hovoriť. Dokázala liečiť za hranice automatických pohybov, ktoré sa naučila naspamäť.

Čo sa zmenilo?

Upadla do svojho stavu po tom, čo mala nočnú hrôzu keď zistila, že sa Harry s Ronom neukázali. Možnosť ich smrti vyviedla z rovnováhy jej systém a ona sa prudko stiahla do seba. Presne ako naposledy sa prevaľovala v neurčitom snovom stave, kde si bola len nepatrne vedomá toho, čo sa vôkol nej deje. Bolo to ako byť pod vodou. Bolo to ako byť paralyzovaná. Vznášala sa tam, neprítomne premýšľala, ako dlho bude trvať, kým sa tá hmla rozplynie.

Ale zachytila viacej detailov než zvyčajne. To bol prvý náznak, že je tentoraz niečo inak. Niečo v jej mysli sa zmenilo. Predtým neboli žiadne detaily - len pritlmené zvuky, rozmazané tváre, občasný nával jasných momentov.

Uvedomovala si, že ju Draco s nezvyklou láskavosťou položil na posteľ.

Uvedomovala si, že ju prišiel pozrieť Wolf, že bol kvôli nej rozrušený a hladil ju po vlasoch, mrmlal jej upokojujúce slová do ucha... Tak, ako to robieva milenec, nie priateľ. Určite nie zamestnávateľ. Dokonca aj v tomto stave ju to zmiatlo. Pravdepodobne jej niečo ušlo. Vždy sa na ňu Wolf takto pozeral?

Uvedomovala si, že sa nakoniec zastavili Harry s Ronom. Niekde vo svojom mozgu zaregistrovala úľavu, ale nedokázala sa prebrať z tranzu, aby im povedala, aké si robila starosti.

Lucius nakukol dnu a povedal jej, že im v dome chýba. Stále sa obzeral cez plece, keď rozprával, ako keby sa bál, že ho prichytia. Kto by ho prichytil? Draco? Keby len vedel.

Draco bol chameleón. Zastavil sa, aby ju pozdravil. Rozprával jej o Mollyinom jedle či o Rosinom liečení. Povedal jej, že chce, aby boli priateľmi. Vravel, že má pochybnosti ohľadne krvného postavenia. Vravel jej, že ju za tú nočnú hrôzu neobviňuje.

Dotýkal sa jej ruky. Umýval jej tvár a ruky. Obkresľoval jej prsty.

Bol tak neuveriteľne nežný.

A dokonca vo svojom stave si spomínala na to, že sa prebrala v jeho náručí. Objímaná jeho rukami. Možno bol mrzutý a arogantný, ale určite nebol hrozivým dôkazom nenávisti, akým kedysi býval.

Dospela k záveru, že bol ako kávový filter. Všetky tieto malé detaily prenikali do jej kávovej bažiny, ktorou bolo jej podvedomie. Štuchal do nej, aby sa prebudila. Tým, že jej vravel, že ju ľudia potrebujú. Do jej mysle občas prenikla Dracova tvár, jej prsty cítili, ako okolo nich obkresľuje cestičku. Okolo ukazováka, okolo prostredníka, okolo prste... Bolo to také nevinné, a predsa dôverné gesto.

A potom jej vravel, že sa z toho dokáže prebrať. Ako keby tomu skutočne veril. Mal sklony vravieť veci, ako keby neexistoval žiaden priestor pre námietky.

Niečo v tej hmle v jej mysli s ním súhlasilo.

Ako ďalšie si uvedomovala zúfalé nariekanie, ktoré sa ozývalo chodbou, keď kliatba získavala na sile. Najprv jej uši tie zvuky poľahky zachytili a ona uhádla, že je vo svojej spálni. Potom sa presunul do obývačky a ona mohla len sotva začuť jeho lapanie po dychu. Znepokojenie preniklo tou hmlou. Vedela, čo mu tá kliatba robí. Niekto mu musel pomôcť.

Kvap, kvap, kvap. Prenikalo do jej podvedomia, aby sa prebudila. Zdvihni sa.

Zrazu sedela na posteli a Rose pišťala pokyny vo vedľajšej izbe. Draco bol nahnevaný a hrubý, ale to bol Draco.

Stačilo to, aby to priviedlo Hermionu nazad. Nie ako jej staré ja zo školy - vôbec nie - ale dokázala fungovať a rozprávať a nahnevať sa na Draca za to, že je totálny blbec. Prijme malé víťazstvá, keď prišli.

Dobre, pomyslela si Hermiona. Možno Harry s Ronom mali pravdu. Staranie sa o Malfoyovcov mi pomáha zvládať to, pomáha mi fungovať.

Predstava, že títo dvaja zložití muži možno pomôžu pohnúť s jej uzdravením, bolo povzbudzujúce a trochu udivujúce. Hoci to nemohla popierať... Určite sa vďaka nim cítila potrebná.

Ale čo mala robiť so všetkými tými novými detailmi?

Za zatvorenými dverami sa Wolf choval, ako keby bol do nej zamilovaný. V práci bol priateľský a láskavý, kontroloval ju poriadne často, ale poskytoval jej toľko priestoru, koľko potrebovala. Nikdy neprejavoval veľa emócií a ona nikdy nezvážila možnosť, že by možno chcel byť viac než len priateľ či zamestnávateľ.

Toto ju dostávalo do zložitej situácie. Bude predpokladať, že si jeho správanie nepamätá a to bol pochopiteľný záver. Za normálnych okolností by si nepamätala. Až na to, že tentoraz si pamätá a bude poriadne ťažké predstierať opak. Bola zmätená - bol to driečny, vplyvný muž. Čo asi tak mohol chcieť od dievčaťa so zničeným mozgom?

Lucius bol zvláštny človek. Predstieral, že je k nej chladný a rezervovaný, varoval Draca, aby sa s ňou nezblížil, aj keď v skutočnosti bol rovnako znepokojený ako všetci ostatní. Hermiona uhádla, že uviazol medzi dvoma rozhodujúcimi impulzmi: prvým, doteraz dominantným, ktorý mu vravel, aby ju odmietol kvôli jej krvi. Ten druhý pomaly získaval na sile, vravel mu, aby prekonal svoje krvné predsudky a správal sa k nej ako k pravému spojencovi. Jedného dňa by s ňou mohol možno jednať ako so seberovnou. Bolo to veľké možno, ale bolo tu.

Potom tu bol Draco. Hermiona si už všimla, že za asi tak posledný mesiac zmiernil svoju jedovatosť, ale ešte o tom nedospela k záveru. Iste, stále vyťahoval tie predvídateľné humusácke posmešky, ale tiež sa zdalo, že má rád jej spoločnosť a že sa dokonca občas dal do rozhovoru, ktorý nevyústil v urážku. Učil ju šachy s väčšou trpezlivosťou, než si kedy myslela, že je možné. Dokonca jej začal dávať nepriame komplimenty.

Ďalšie malé víťazstvá.

Ale tieto činy jej až do nočnej hrôzy nedošli. Spôsob, akým sa o ňu postaral a potom tie nestrážené poznámky v jej spálni, to všetko vykresľovalo úplne iný obraz než obraz Draca Malfoya, ktorého tak dlho poznala.

Bol pre ňu niekým neznámym.

Hermiona sa pozrela na svoje ruky a všimla si, že si roztržito obkresľuje prsty rovnako, ako to robil Draco.

Draco.

Kedy mu do čerta takto začala v duchu hovoriť? Celá táto situácia bola príliš prekliato bizarná. A samozrejme, nevedel, že si spomínala na všetko, čo povedal. Asi by zaujal obranný postoj, takže si to zatiaľ nechá pre seba. Pokúsi sa nemyslieť na to, ako jeho prsty obkresľovali jej.

Roztrasená z vlastných myšlienok sa rozhodla ukryť vo vlastnej izbe, kým neprídu Harry s Ronom. Rose im to už určite povedala a ona im chcela ukázať, ako ďaleko sa dostala. Budú takí ohromení.

Možno sa dokonca jej stav zlepšoval.

Hermiona sa natiahla na posteli a čakala.


Draco s Luciusom sedeli v napätom tichu, keď Harry s Ronom prišli letaxom.

"Je to pravda?" spýtal sa Harry, príliš prekvapený, aby znel nahnevane.

"Čo? Že je vaša princezná hore a rozpráva?" vyprskol Draco. "Áno, je to pravda."

"Myslíš, že sa zotavuje, kamoš?" povedal Ron Harrymu, malý neveriaci úsmev v tvári, úplne ignoroval Dracove podpichnutie. "Nikdy predtým sa takto rýchlo nezotavila."

Harry pokrčil plecami, ale tiež sa usmieval.

"Ach, len choďte to dievčisko pozrieť, než jej spôsobíte ďalší záchvat, vy idioti," zavrčal Draco. Bolo mu na skapanie zo Zázračného dua, a keby musel ešte sekundu sledovať, ako sa rozplývajú nad Grangerovou, niečo rozbije.

Obaja sa na neho zamračili a odišli smerom k jej izbe.

Draco uvažoval nad novým, nepríjemným nápadom vo svojej hlave.

"Otec?" spýtal sa.

Lucius vzhliadol.

"Nemyslíš, že... Mám na mysli, že ak sa Grangerová fakt zotavuje, nemyslíš, že si ju vezmú nazad, že nie? Že ju znova nasadia na misie a nenechajú ju v tomto dome?" Snažil sa znieť pokojne a ľahostajne, ale z tej možnosti sa cítil presne opačne. Znova fungovala - to znamenalo, že môže tráviť svoje dni tak, ako ich trávievala predtým. Začal mať rád, keď ju učil šachy, a mal radosť, keď všetci traja dokázali sedieť a čítať v tej istej miestnosti bez toho, aby to bolo hrozne nepríjemné. Bolo dostatočne otravné, že poobede chodila do práce s tým debilom Wolfom. Keby ju Potter s Weasleym začali znova zapájať do Rádu, zabralo by to všetok jej čas.

Lucius sa zamračil, zrejme dospel k rovnakým záverom.

"Myslím, že nie je nemožné, že tu bude tráviť čím ďalej, tým menej času, ak sa budú domnievať, že je dosť zdravá."

Draco zavrčal. Vôbec z toho nebol šťastný. Možno by Grangerová mohla predstierať, že je zase úplný blázon? Ale to by znamenalo, že by musela chcieť zostať v dome s nimi. Možno to vôbec nechcela. Možno sa chcela pripojiť k misiám. Možno chcela byť tou zasranou nevraživou bifľoškou, ktorou bola v škole.

Na to, aby čokoľvek z toho urobila, jeho nepotrebovala.

Nahnevane si pretrel oči, znechutený, že fungujúca Grangerová dokázala vyvolať tak veľa komplikácii. Nemohlo sa všetko jednoducho vrátiť k normálu? Mal napokon otcov súhlas s priateľstvom. Mohol sa postarať, aby sa jej oplatilo zostať tu s nimi zalezená v dome. Mohol sa naučiť, ako byť milý. Potrebovali ju väčšmi než tí dvaja idioti. Okrem toho, bola cieľ. Ak sa znova viacej zapojí, bude v nebezpečenstve. To určite nechceli.

Buchli dvere a Harry s Ronom energicky napochodovali do obývačky. Mračili sa.

"Čo je, nie ste šťastní s pokrokom vašej princeznej?" ozval sa sucho Draco. Popravde, bol zmätený, prečo sa tak rýchlo vrátili a ani jeden z nich sa netváril príliš nadšene. Mali by skákať od radosti z toho, ako si vedie.

"Ty určite musíš byť nadšený, Malfoy," precedil Harry, keď sa Dracovo obočie nadvihlo. "Zjavne sa jej vrátili zmysly, keď si uvedomila, že sa ťa tá kliatba znova zmocňuje."

Draco pocítil neznáme šklbnutie v srdci. Toto ju prebudilo? Postrehol, ako sa jeho otec napäl v kresle.

"Čo si urobil, keď si kvôli tebe robila starosti?" penil Ron, pomaly sa približoval k Malfoyovcom. "Naposledy, čo viem, si vôbec na sebe nechcel jej 'špinavé paprče'."

Draco krátko pomyslel na Hermionine jemné ruky, ktoré prechádzali po jeho hrudi, ale rýchlo tú predstavu odohnal. Teraz na to nebol čas. Nepáčilo sa mu, ako Weasleymu trhalo prstami v blízkosti jeho prútika.

"Už sú to dva mesiace, čo som to povedal," riekol, zavrhol ten problém mávnutím ruky. Musel dostať Pottera a Weasleyho z takéhoto sledu myšlienok skôr, než sa pokúsia Grangerovú od neho odviesť. Keby si mysleli, že veci začínajú byť príliš pohodlné, zámerne by zničili pokojnú rovnováhu domu. "Očividne som vďačný, že Grangerová dokázala ošetriť môjho otca aj mňa. A pokiaľ ide o jej obavy, myslím, že je to len problém typicky príliš dobráckeho chrabromilčana, nie? Nerobí si váš druh starosti o všetkých?"

Jeho otec pochopil Dracov pokus o odvrátenie pozornosti a pripojil sa. "Určite neveríte, že by môj syn nejako ovplyvnil slečnu Grangerovú, aby bola kvôli nemu viac znepokojená než kvôli komukoľvek inému," uškrnul sa Lucius. "Bojíte sa, že by sa vaša humusáčka obmäkčila voči nejakému Malfoyovi?"

"Nepoužívaj ten zasraný výraz v mojej blízkosti, Lucius," nahnevane zareagoval Harry.

Ron sa podozrievavo pozeral z jedného Malfoya na druhého. Prsty sa mu trochu uvoľnili.

"Poďme, Harry. Je to pravda... Mione by nemohli byť títo dvaja vrahovia ukradnutejší. Predovšetkým to bola ich strana, čo jej zničila myseľ. Len je milá. Vráti sa k Rádu, len čo im bude lepšie."

Draco sa strhol. Začul, ako pri ich odchode plamene zahučali, ale stále sa pozeral na stôl.

"Myslíš, že je to pravda?" spýtal sa potichu otca. "Že odíde, myslím."

Lucius si vzdychol. "Už sme sa o tomto bavili, synu. Samozrejme, že je to možné, ale naozaj nemáme potuchy, ako sa jej bude dariť mimo domu. Možno tu dokáže fungovať najlepšie. Možno nie. Vážne si myslím, že si sa do tohto vložil príliš - nemôžeme si dovoliť, aby sme sa na nej stali príliš závislí."

Dracov hnev sa rozhorel. "Závislí? Závislí? Hladujeme bez nej, mňa sa začína zmocňovať kliatba, na nohe ti začína nová infekcia a máme nulovú stimuláciu okrem jej knižnice. Myslím, že sme už prekonali hranicu byť závislí, otče. Moje obavy sú, pretože vieme, že sme na ňu odkázaní, a nesnaž sa to krucinál popierať, či sa nám ju pokúsi Zázračné duo vziať? Netušíme, ako dlho táto vojna potrvá a úprimne, ak vďaka Grangerovej je náš čas tu o trochu znesiteľnejší, nie je prekvapením, že som znepokojený, že by mohla odísť." Postavil sa tak rýchlo, že sa stolička prevrátila. Rozzúrený odkráčal do svojej izby, neobzrel sa na šokujúci výraz na otcovej tvári.

Keď sa načiahol po kľučke, začul trasľavé posmrkávanie z Hermioninej izby. Stuhol. Bola rozrušená? Samozrejme, Potter a Weasley príliš jej dôvody na uzdravenie neprivítali, ale boli dosť hlúpi, aby to vyjadrili pred ňou?

Niekoľko dlhých sekúnd stál Draco na chodbe, pokúšal sa rozhodnúť, čo urobiť. Bolo by príliš priateľské ísť ju skontrolovať alebo by to bolo dostatočne priateľské? Možno bude nakoniec najľahšie byť k nej hrubý. Toto skúmanie vlastného vnútra bolo prekliato vyčerpávajúce.

S povzdychom zaklopal na jej dvere. "Grangerová? Si v poriadku?"

Zatlačil do dverí a zistil, že Hermiona leží schúlená na posteli, oči červené a napuchnuté, vlhké od sĺz.

Bol to veľmi smutný pohľad.

Absolútne neistý ako postupovať sa neohrabane posadil na kraj jej postele.

"Nepáči sa ti skutočný svet?" Uvedomoval si, že žart asi nie je vhodný nápad, ale k jeho prekvapeniu sa zachichotala.

"Sú naštvaní. Chcem povedať, skutočne naštvaní, že som si o teba robila starosti," prehovorila. Prameň vlasov mala prilepený na líci a on sa veľmi premáhal, aby sa nenačiahol a neposunul ho.

"Myslela som, že budú šťastní kvôli môjmu pokroku, ale nie."

"Tvoj pokrok je úžasný," nesúhlasil Draco. "Dokonca aj ja to vidím. Si silnejšia, než pripúšťaš, Grangerová. Ak na to títo dvaja idioti ešte neprišli, potom je dobré, že práve teraz nie si väčšmi zapletená s Rádom."

Prekvapene na neho vzhliadla. Hoci sa už stal menej mrazivým, toto povedať bolo neobvykle láskavé. "Ďakujem, Malfoy."

Miesto odpovede zavrčal.

"Nevrátim sa k tomu, čo som zvykla robiť pre Rád," neočakávane vyhlásila. "Cítim sa bezpečne vo svojom dome a znepokojí ma už len ísť do práce, ale nemôžem sa znova zúčastňovať misií. Myslím, že by som sa okamžite uzavrela. Vyvoláva to príliš veľa podnetov... Tá nepredvídateľnosť. Tu dokážem kontrolovať, čo sa deje. Pre môj mozog je tak ľahšie sústrediť sa."

Draco prikývol. To dávalo zmysel. Úľava, ktorú pocítil pri jej poznámke o Ráde, uháňala jeho telom.

"Takže hovoríš, že zajtra uvažuješ o partičke šachu?" riskol s úškrnom.

"Ak si pripravený vyhrať bez pohnutia prstom," odvetila s kamennou tvárou.

Draco si odfrkol. Nikdy si nepomyslel, že ju znova začuje žartovať. "Nie si taká zlá, Grangerová. Zahráme si po raňajkách. Už z toho nevycúvaš."

Postavil sa, keď slabý úsmev prešiel jeho tvárou.

"Mimochodom, ďakujem ti, že si si o mňa robila starosti," povedal, už sa jej znova nepozrel do očí. Neznášal ďakovať ľuďom za čokoľvek, ale toto sa zdalo správne, pokiaľ si na to nezvykne. "Som rád, že si sa prebrala. Rose bola na nič. Asi by som bol teraz spálený na uhoľ, ak som mal zniesť ďalšiu jej takzvanú starostlivosť."

Postrehol periférnym videním, ako sa jej úsmev rozšíril.

"Si taký hrubý," odvetila.

"Aspoň som predvídateľný," pokrčil plecami a odišiel z izby skôr, než sa všetko nestalo ešte viacej priateľskejším.

Nechce odísť, premýšľal, keď tej noci ležal v posteli. Cíti sa tu v bezpečí. Až do rána sa mu snívalo o jej rukách.


Na druhý deň porazil Draco Hermionu v šachoch, ale postaral sa, aby jej dal akú-takú nádej, než jej zasadil konečný úder.

"Šach-mat," oznámil s úškrnom.

"To sa dalo čakať," vzdychla si. "Ach, Lucius, takmer som zabudla..." Náhle vstala a prešla do kuchyne. Otvorila zásuvku a vytiahla odtiaľ hromadu časopisov. "Z toho, čo čítate, som si všimla, že máte záujem o astrológiu, tak som pre vás objednala staršie čísla Čarohvezdára. Tipujem, že prišli pred pár dňami, keď som bola... no... mimo prevádzky."

Položila ich pred neho na stôl a potom sa vrátila k riadom.

Lucius na tú kopu vyvalil oči.

Draco svojho otca pozoroval, zvedavý, ako zareaguje na také pozorné gesto. Hermiona si to podivné napätie nevšimla, drhla taniere, pri ktorých trvala na ručnom umývaní.

"Slečna Grangerová, tieto sa vypredali pred mnohými rokmi," obozretne prehovoril Lucius.

Hermiona roztržito prikývla, kým utierala pracovnú dosku. "Áno, ale sama som na ne bola zvedavá a došlo mi, že ak by mohli zaujímať aj vás, stojí za to ich objednať. Mám zopár kontaktov, ktoré mi zoženú vydania, ktoré sú inak ťažko zohnateľné."

Zavesila utierku, stále si neuvedomovala Luciusov zápas.

"Ďakujem vám, slečna Grangerová. To bolo od vás veľmi láskavé."

Vzhliadla a pobavene sa zadívala na Luciusa. "Viete, že mi môžete hovoriť Hermiona," potichu povedala.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 7. kapitola Od: pimpinela - 25.03. 2014
Som zvedavá, čo túto pokojnú idilku naruší :)). 

Re: 7. kapitola Od: doda357 - 09.08. 2012
Tak Hermiona si pamätá, čo sa dialo? Aspoň jej to poskytne istotu, že Draco milotu len nehrá... No a Wolf.... asi si to mala všimnúť už skôr. Harry a Ron sú desní. Miesto toho, aby sa z jej pokroku tešili, tak skoro na ňu vyletia... Tie časopisy boli milé  A zlaté bolo aj to, ako sa báli, že odíde  Ďakujem 

Re: 7. kapitola Od: Sach - 23.05. 2012
Hmm... Vyvíjí se to zajímavě. Děkuji za překlad

Re: 7. kapitola Od: Kellieta - 06.05. 2012
Harry s Ronem - jako obvykle tupci. Vidí jen příčinu, ale ne důsledek.

Re: 7. kapitola Od: zelaaa001 - 06.04. 2012
úplne ma zarazil Harryho a Ronov postoj! že tu poviedku čítam od začiatku naraz môj dojem len umocnuje, napasuje mi tam ich reakcia. Mali by sa tešiť, že je o.k. a nie sa paprčiť, že je to vdaka Dracovi. Ale inak je to super čítanie. Ďakujem za preklad!

Re: 7. kapitola Od: Jacomo - 22.03. 2012
Ha, tak Lucius jí bude říkat Hermiono?! Sakra, čtu Dramione nebo Lumione? Nebo už jsem paranoidní a vidím ve všem nějaký podtext? Jimmi, v tomhle jsi měla fakt šťastnou ruku, je to výtečně napsaná povídka. Taková jemná, lehounká (nemyslím dějem, spíš stylem), moc se mi to líbí. Díky, že jí překládáš.
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 23.03. 2012
Jo, pri tomto som celkom zostala priaznivo naklonená Lumione, ale nič schopné na preklad nepoznám. Díky

Re: 7. kapitola Od: Stela - 22.03. 2012
Draco je az moc sladky  :D :D 

Re: 7. kapitola Od: mimi - 22.03. 2012
dakujem za preklad:)

Re: 7. kapitola Od: steiiiny - 22.03. 2012
Hermiona si získá všechny.... :))

Re: 7. kapitola Od: skaredanehoda - 21.03. 2012
trochu mi chýba vzťah hermiona-ron-harry, zdá sa mi nepravdepodobné, že by nechali duševne chorú najlepšiu priateľku napospas dvom smrťožrútom... napriek tomu to vyvažuje tá transformácia oboch malfoyov :-) díky moc

Re: 7. kapitola Od: waiwy - 21.03. 2012
Harry s Ronem jsou pěkní necitové

Re: 7. kapitola Od: NikkyD - 21.03. 2012
Aaale co to vidim Lucius sa pomaly rozpusta,ci sa mi to len zda?? Harry a Ron- dost divne. Ale som zvedava co sa bude diat dalej! 

Re: 7. kapitola Od: maria - 21.03. 2012
JE TO CIM DALEJ LEPSIE

Re: 7. kapitola Od: Plaminek07 - 21.03. 2012
Harry a Ron se pět nedokážou přenést přes důvod rychlejšího uzdravování kamarádky,ale snad se polepší....jsem zvědavá na vnitřní boj Luciuse a Draca, aby se moc nesblížili s Hermionou...

Re: 7. kapitola Od: ailam - 20.03. 2012
tam to už začína vyzerať na trojuholník, do humusáčky sa zamiluju obaja malfoyovci :D:D:D:D:D

Re: 7. kapitola Od: Jin - 20.03. 2012
myslím,že bude velmi ťatké udržat si odstup no nie?  somzvedavá na dalšiu kapitolku..... 

Re: 7. kapitola Od: Leviatan - 20.03. 2012
fajna kapitola tesim sa na dalsiu

Re: 7. kapitola Od: Reni38 - 20.03. 2012
hm, tak Hermiona...? Tak aby se nám nakonec nezamiloval Lucius

Re: 7. kapitola Od: Jana - 20.03. 2012
Lucius ma DOST prekvapuje :D

Re: 7. kapitola Od: marieautratova - 20.03. 2012
ZVRAT?jakej zvrat??doufám, že k lepšímu!

Re: 7. kapitola Od: Norika1971 - 20.03. 2012
Najprv ju priatelia prinutia, aby sa dostala zo svojej skrupinky. Ked sa im to prestane pacit, su na nu nahnevani, ze situacia chytila uplne iny rozmer. Co vlastne ti ludia od nej ocakavaju???

Re: 7. kapitola Od: holloway - 20.03. 2012
Abrakadabra. Napsala bych víc, ale nemůžu se dočkat další kapitoly.
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 20.03. 2012
Fakt stačí toto. Normálne píšem, že stačí poďakovať ale aj to abrakadabra má niečo do seba :D Díky

Re: 7. kapitola Od: CarmenElizabeth - 19.03. 2012
Je to proste krása tie ich vzťahy .

Re: 7. kapitola Od: FlorenceMabel - 19.03. 2012
Je zvláštní vidět Luciuse jako toho hodného (nebo alespoň hodnějšího). Dík za překlad.

Re: 7. kapitola Od: kiwic - 19.03. 2012
začíná být dost zajímaví jak si ti dvá bojí aby neodešla

Re: 7. kapitola Od: Werush - 18.03. 2012
Haha, ten záver je super :) Ďakujem za preklad :)

Re: 7. kapitola Od: Adushka - 18.03. 2012
"Viete, že mi môžete hovoriť Hermiona," potichu povedala. ... waw,, každou kapitolou vačší pokrok,,len tak dalej díky

Re: 7. kapitola Od: petula11 - 18.03. 2012
No páni tak to je zajímavé, super překlad:D

Re: 7. kapitola Od: Osiris - 18.03. 2012
Tahle kapitola se mi asi líbila ze všech nejvíce. Doufám, že Wolf nebude mít žádnou šanci, a že H a R nebudou dělat problémy, i když to je nepravděpodobné =)

Re: 7. kapitola Od: Monie2 - 18.03. 2012
No nevím, nějak začínam očekávat komplikaci :o) začíná to být příliš růžové

Re: 7. kapitola Od: Claire - 18.03. 2012
Vítejme zpět v reálném světě - Harry s Ronem se už zase chovají jak sloni v porcelánu, věci se začínají navracet ke starým pořádkům. Jasně, že Hermiona nemá zájem o aktivní účast na přímých akcích řádu, zázrak se přece nestal, jen se začíná pozvolna vylepšovat. A krásně dostala Luciuse! Jen aby za chvíli neměla těch nápadníků víc, než dokáže rozdýchat. Díky za kapitolku.

Re: 7. kapitola Od: kukajda - 18.03. 2012
Hermiona skutečně nem problém si lidi omotat kolem prstu. Zvláště pak, když jí vděčí za svůj život. I když se mi většinou líbí spíš Lucius s charakterem určeným Rowlingovou, tenhle je taky docela sympatický.

Re: 7. kapitola Od: salviq-25 - 18.03. 2012
Dúfam že sa Lucius nebude pliesť medzi Drackieho a Mionu! :D Ale Draco....♥

Re: 7. kapitola Od: janulikD - 18.03. 2012
Tak a už dostala i Luciuse :D

Re: 7. kapitola Od: dinca - 18.03. 2012
Moc povedené  Máš vážně talent na překládání. Hrozně dobře se to čte a jsou tam správně použité výrazy... Moc tě za to obdivuju a věřím, že tě to stojí spoustu času a trpělivosti a vážím si toho. děkuju

Re: 7. kapitola Od: Andariela - 17.03. 2012
už aj Lucius začína podliehať :) som zvedavá, ako sa to bude ďalej vyvíjať ;)

Re: 7. kapitola Od: Michelle - 17.03. 2012
Jééj! Nádhera! Harry s Ronem jsou někdy fakt blbci! Jdu číst dál!

Re: 7. kapitola Od: eihwe - 16.03. 2012
Teda, asi bych nemela cist komentare, tolik se v nich prozrazuje. Treba ze Wolf bude jeste hrat nejakou ulohu. Stejne jsem si to od zacatku myslela.

Re: 7. kapitola Od: dsidova - 16.03. 2012
zdá se že i Lucius začal podléhat

Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 16.03. 2012
Ďakujem všetkým za komentáre. 

Re: 7. kapitola Od: Samarka - 16.03. 2012
Ta jim teda dává :D já věděla, že laskavost je klíč :)

Re: 7. kapitola Od: Ivonka - 15.03. 2012
Děkuji :-)

Re: 7. kapitola Od: Leannka - 15.03. 2012
Hm zaujímavé, že doteraz sa mi v tejto poviedke zdali Potter a Weasley príliš inteligentne. tak teraz to spackali. Idioti. Dúfam, že ten koniec nie je až taký tragický

Re: 7. kapitola Od: muuufi - 15.03. 2012
skvela kapitola

Re: 7. kapitola Od: teriisek - 15.03. 2012
Achjo... nenastěhovali jí tam ty dva pakoni Malfoyovy právě proto, že by jí péče o ně mohla pomoct? Tak proč jsou teda tak naštvaní, když jí to fakt pomohlo? A ještě před ní, to se mi snad zná:( Lucius je výborný, obzvlášť krásné bylo, jak Hermiona vzpomínala na to, co vnímala během toho "bezvědomí". Díky moc za překlad, je to nádherné!

Re: 7. kapitola Od: Nade - 15.03. 2012
Není divu, že se ti tři sbližují. Všichni jsou tak nějak... ztracení. I když Hermiona trochu jinak.

Re: 7. kapitola Od: 3lucky - 14.03. 2012
Tak to vypadá, že Malfoyovi svou bitvu prohráli... Už si ji oblíbili oba dva :-D Jak mi Harry s Ronem tady připadali skvělí, tak se ukázalo, že jsou to idioti, přesně jak říká Draco... Místo toho, aby byli rádi, že je jí líp - což vlastně na začátku plánovali tím, že tam Malfoyovi pošlou, jsou naštvaní... zasloužili by pár facek... krásná kapitola, díky

Re: 7. kapitola Od: ebrova - 14.03. 2012
Toto sa nedá prestať čítať :-) Dík

Re: 7. kapitola Od: Shoshi - 14.03. 2012
tak odteraz stále menší a menší odstup bude medzi nimi... :) paráda :)

Re: 7. kapitola Od: Lenna222 - 14.03. 2012
Luciusi my všichni víme že jí máš rád Trochu sem se zarazila když Ron a Harry chcou aby Miona šla zpátky do řádu, v tuto chvíli mě napadá jediný. Ono jim na ní vubec nezáleží ? Těšej se jenom až zase bude dělat práci za ně? Mno nic těšim se na další chvilky mazi Miou a Dracem.

Re: 7. kapitola Od: petty002 - 14.03. 2012
Koukám že Draco s Luciusem se nějak obměkčují

Re: 7. kapitola Od: soraki - 14.03. 2012
fajn, autorka má závěr a zvrat - nechci si ani domýšlet jaký... a pak - není tedy nebezpečná jen sobě, ale i okolí... no, občas je fajn být ve svém vlastním světě, ale nesmí se při tom zapomenout na lidi kolem (zní to jako psycho kecy, ale je to tak)

Re: 7. kapitola Od: Peggykaja - 14.03. 2012
ne!ne!ne! neskonci s Luciem!!!!! nesmi! ale docela me tesi, ze uz je lepsi.... ale nebyla tahle kapitolka nějaké kratší?

Re: 7. kapitola Od: Mucky - 14.03. 2012
Lucius nám nějak měkne :D a draco se stává čím dál zajímavějším :D noa hermiona nemám slov že by se nám z toho dostávala :D

Re: 7. kapitola Od: terezickas - 14.03. 2012
No po téhle kapitole bych řekla, že se vše obrací k lepšímu, ale trochu mě vyděsil ten komentář autorky a překladatelky v úvodu, že dojde k velkemu zvratu...no holt se budu muset nechat překvapit.

Re: 7. kapitola Od: adelina - 14.03. 2012
Hermiona už opravdu přichází k sobě, jsem za to ráda. Lucius, který ji tajně navštívil, to je taky k nezaplacení. Jsem zvědavá, jestli se postava Wolfa nějak výrazněji zaplete do děje. Ale zřejmě by tam nebyl, kdyby k ničemu nebyl:) Harry a Ron, snad netřeba komentovat. A zvrat? Jde o zlepšení jejího stavu nebo něco jiného? Děkuji za překlad

Re: 7. kapitola Od: vansmall - 14.03. 2012
Blbci! Co jinýho na to říct?! To snad není možný.. Ona se kvůli nim dostanu do toho stavu a oni jsou pak naštvaný ... Hořim...

Re: 7. kapitola Od: Goddy - 14.03. 2012
dovolit mu, aby jí říkal Hermiono je gesto nad gesta, které lze postřehnout jenom v téhle povídce..

Re: 7. kapitola Od: crazyiiii - 14.03. 2012
Tak Lucius že yl za Hermionou, když byla v tom svým stavu? No já zírám ) Harry s Ronem to vzali jako pitomci, nicméně, kdo by se jim divil - oni tam každý den jejich "společenské pokroky" nesledují:))  Zatím je to teda docela piánko, i když krásný! Ale začínám se bát, co přijde...:D

Re: 7. kapitola Od: lennyuchiha - 14.03. 2012
Malfoyovi muži skrývající náklonnost k Mioně před s sebou :-) , hezká představa. Díky za další milej dílek

Re: 7. kapitola Od: jerry - 14.03. 2012
no myslim ze s tym odstupom coskoro skoncia na dobro obaja. lucius sa meni a draco tiez. hermiona zacina fungovat v normalnejsie. tesim sa aj za nu. a co sa tyka rona a harryho nie ze by boli radi ze je jej lepsie nech je to zasluhov hocikoho ale oni ju este aj rozplacu. som z nich rozcarovana. naozaj dobra poviedocka toto. dik za preklad.

Re: 7. kapitola Od: lucky - 13.03. 2012
Nevzdávat se a doufat. ZVRAT bude k naději nebo vítězství nebo lásce?

Re: 7. kapitola Od: Gift - 13.03. 2012
Trochu se bojim. Pres Hermioniny slzy je povidka cim dal tim vic optimistictejsi a jiz zminovany zvrat... predstava livancu stale nevymizela:-(. Ale kapitola opet moc hezka! Sice mam rada udernou a uhadanou Hermionu, ale tuhle stranku nam momentalne obstaravaji Malfoyove, tudiz... diky;-)

Re: 7. kapitola Od: Lupi - 13.03. 2012
Ách, už ma bolia oči. Ale idem čítať ďalej :) Krásne sa to vyvýja :) Uvažujúca a živšia Hermiona. Roztomilejší Draco a vďačný Lucius. Vtipkovanie, priateľská atmosféra, nežné spoznávanie.... veľmi sa mi to páči:)

Re: 7. kapitola Od: luisakralickova - 13.03. 2012
Děvče se zničeným mozkem začíná fugovat velmi dobře, závěry dělá vynikající a určitě vyvolá ještě hodně komplikací:) Jen pozor na tajemné postavy, ty nepřinášejí nikdy nic dobrého.

Re: 7. kapitola Od: JSark - 13.03. 2012
Cha, Luciusovi sa jeho zámer nezaangažovať sa nemôže podariť. :D

Re: 7. kapitola Od: myska111 - 12.03. 2012
Doufám, že Draco evydrží dlouho držet od Hermiony odstup. A Lucius? Jsem zvědavá.

Re: 7. kapitola Od: Lucka - 12.03. 2012
Niečo je zle.. Luciusova premena ma baví oveľa viac ako tá Dracova, tento dobráčisko mi začína byť veľmi sympatický :-)

Re: 7. kapitola Od: Zuzana - 12.03. 2012
Tak krásne do toho padajú. Harry a Ron ju rozplačú lebo nezmyselne žiarlia a nepochopia jej radosť keď im oznamuje ako sa uzdravuje. A oni sa zmôžu na hlúpu žiarlivosť, že ju uzdravuje starostlivosť o Draca A keby sa dozvedeli, ako sa jej páčilo jeho utešovanie a to, že s ním žartovala tak by Malfoyovcov asi vysťahovali a kašlali by aj na informácie. A ešte keby sa niekto dozvedel, že Luciusovi zháňa podpultové vydania časopisov a dovolila mu oslovovať ju krstným menom DD Chcela by som vidieť celý rád ako sa o tom dozvedia.

Re: 7. kapitola Od: tigy - 12.03. 2012
Lucius to už dlho nemôže vydržať, zachovávať ten svoj odstup, to je jasné  , myslím, že sa zlomí skôr ako Draco...Wolfa neriešim, je pre mňa nepodstatný, dúfam, že aj pre Hermionu
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 13.03. 2012
TAK NA TENTO KOMENTÁR SI SPOMEŇ - cca 13-14 kapitola. Wolf bude ešte aj v epilógu (teda v poslednej kapitole, neviem, či sa volá epilóg) Díky

Re: 7. kapitola Od: denice - 12.03. 2012
Skvělé! Lucius plížící se k Hermionině pokoji a obávající se, aby ho Draco nepřistihl, Draco navštěvující Hermionu a něžně o ni pečující, krásná kapitola. Herry a Ron nám pěkně žárlí, to se mi taky líbí. Otec se synem si pěkně nahrávají při jejich klamání. Jejich interakce je dokonalá, je tu nenásilně připomenut hluboký vztah, který ti dva k sobě mají. A Hermiona už začíná mít jasno. Krása nesmírná. Díky.
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 13.03. 2012
Ach, práve prekladám UL a mám tam vetu: Ja som ukrutánsky nádherný! - Draco o sebe. Premýšľam, či by povedal, že je krása nesmierna. Ale nesmierne nádherný by šlo, že? Díky
Re: 7. kapitola Od: denice - 13.03. 2012
Nesmírně nádherný je přesně to pravé. Mám kód 444 - snad poprvé.

Re: 7. kapitola Od: Kaitlin - 12.03. 2012
Harry s Ronem jsou naprostí nemyslící idioti. A jsem zvědavá, kdy se i Lucius úplně zlomí a přestane s tímhle odporem. Nedávám mu moc času.   A jinak se omlouvám za "smysluplnost" svých komentářů, ale nějak mi to vymýšlení, co psát ke každé kapitole, nejde. Prostě je to pěkná povídka, je krásně přeložená a já to s chutí a úsměvem čtu dál a dál  
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 13.03. 2012
Zlatíčko, stačí díky, nič viac. Potrebujem vedieť, že si tu bola a prečítala to, nič viac, netráp sa s obsahom. Vážne mi to nebude vadiť. 

Re: 7. kapitola Od: elena - 12.03. 2012
aki boli obaja ku nej hnusni, dokonca sa ani netesili z jej rychleho uzdravenia a to len preto lebo za to mohli vdacit Dracovi..fuj...ale inak fajna kapitola :)

Re: 7. kapitola Od: ansus - 12.03. 2012
Tak jsem tedy v některém z minulých komentářů Hermioniny "rytíře" přechválila - mám pocit, že Rona a Harry chovající se jako sobečtí pitomci (tedy minimálně jeden z nich) už pomalu patří ke kánonu dramione...tady to zas jednou pánové svým osobitým šarmem pohnojili :-(. Lucius s Dracem začínají reagovat poměrně sympaticky, jsme zvědavá, jaké s nimi má autorka záměry...stejně jako s Wolfem, ten je tu zatím takovou tajemnou postavou. Hermiona už je téměř typicky svá -  moc se těším na další vývoj. Jimmi, díky.
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 12.03. 2012
Toto bola výnimka, aj rytierom to musí chvíľku dôjsť... Wolf je zvláštna postava, tiež som dlho nevedela, čo si o ňom myslieť. Konkurencia? Priateľ - nepriateľ? Ktohovie. Ale keďže je všetkým jasné, že Hermiona skončí s Dracom, s ním to šťastne dopadnúť nemôže. Ďakujem
Re: 7. kapitola Od: ansus - 12.03. 2012
Tak to jsem ráda, že se R a H vzpamatují, těch povídek, kdy si nevidí na špičku nosu je poměrně dost...a už je to takové klišé - těším se pro jednou na normální kamarádské vztahy zlatého tria.

Re: 7. kapitola Od: sabu - 12.03. 2012
Já už jen čekám na nějaký průser...tohle je jak ticho před bouří.
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 12.03. 2012
Dobre čakáš, dobre... díky

Re: 7. kapitola Od: marci - 12.03. 2012
"Zázračné duo" Skvělé. Líbí se mi, jak nejsou postavy černobílé. Zázračné duo se nedokázalo přenést přes důvod zlepšení Hermiona stavu, Hermiona se nechce vrátit k misím..myslela jsem, že Wolf opravdu k Hermioně "patří" a ono ne.... hezky rozpracované. Jsem ráda, že jsi vložila poznámku o "zvratu". Už te´d jsem napnutá Díky moc za další část.
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 12.03. 2012
Mňa ten zvrat v deji dosť šokoval, nečakala som to, hoci som si to tipla o kapitolu skôr, ale nechcela som uveriť. Niekedy okolo 16-17 myslím, ale len tipujem. Blížime sa k temnejším, ale ešte nie najtemnejším kapitolám. Ďakujem

Re: 7. kapitola Od: hatifnatif - 12.03. 2012
uffff.....Hermiona je teda dooost mevyzpytatelná, ale milá...Lucius i Draco budou mít problémy udržet odstup ....určitě
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 12.03. 2012
Tak to teda určite, len si počkaj. Díky

Prehľad článkov k tejto téme:

galfoy: ( Jimmi )20.05. 201221. kapitola
galfoy: ( Jimmi )06.05. 201220. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.04. 201219. kapitola
galfoy: ( Jimmi )20.04. 201218. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.04. 201217. kapitola
galfoy: ( Jimmi )08.04. 201216. kapitola
galfoy: ( Jimmi )27.03. 201215. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.03. 201214. kapitola
galfoy: ( Jimmi )18.03. 201213. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201212. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201211. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201210. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20129. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20128. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20127. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20126. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20125. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20124. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20123. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20122. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20121. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.01. 2012Úvod k poviedke