Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď sa chce, všetko sa dá

5. kapitola

Keď sa chce, všetko sa dá
Vložené: Jimmi - 18.04. 2012 Téma: Keď sa chce, všetko sa dá
Jimmi nám napísal:

Where There's a Will

Autor: grangerinvestigations

ORIGINÁL:  http://www.fanfiction.net/s/4359182/5/Where_Theres_a_Will

  Keď sa chce

Preklad:
 Jimmi

Prístupnosť: M (od 16.rokov)

Pairing: Dramione

 Žáner: Humor/Romance

Zhrnutie: Lucius Malfoy zanechal dosť podivnú poslednú vôľu: ak bude Draco pracovať pre Hermioniu jeden rok, aj on, aj jej SOPLOŠ zdedia tridsať miliónov galeónov. Samozrejme, možno sa skôr obaja vzájomne zabijú... Ignoruje Epilóg. Prístupnosť M kvôli slovníku. 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Kapitola 5

Dofrasa, všetci sa tvárili tak... priateľsky. Priateľsky a zaujato, ako keby bol len ďalší chlapík, len ďalší vozeň na starom dobrom vlaku "zachráňme fakultných exotov". Ako sa na neho opovažujú pozerať s milými tvárami plnými očakávania? Robin bola jedna vec - tá sa mu už páčila - ale ich zvyšok... Bolo to neznesiteľné, presne také to bolo. Mali by zazerať a pobúrene mu hroziť päsťami; už by mali mať pripravené prútiky a nasadené svoje odvážne tváre, ale namiesto toho sa na neho hľadeli, ako keby bol jedným z nich. Nahnevane zazrel na Grangerovú. Na tento nechutný prejav chrabromilskej solidarity ich musela nahovoriť ona. Všimol si, že jeden z chlapíkov mu venuje škaredý pohľad - tak to sa mu viac páčilo. Nadvihol vyzývavo obočie a potešilo ho, keď sa ten druhý muž odvrátil.

"Takže," začala Hermiona. "Toto je Draco Malfoy. Som si istá, že väčšina z vás pozná Malfoya zo školy, správne?"

Nikto sa nechytal.

"Fajn, prečo sa všetci jednoducho nepredstavíte a nepoviete mu, čo tu robíte. Malfoy preberá miesto po Robin, takže s ním budete všetci úzko spolupracovať. Je pre nás všetkých dôležité, aby sme vychádzali."

Draco pretočil očami. Bola taká hlúpa, až to bolo na smiech. Z jej správania bolo jasné, že nenávidí dokonca stáť vedľa neho a bolo by lepšie, keby jednoducho povedala: "Odteraz máme Malfoya na krku. Vyrovnajte sa s tým." To by bolo aspoň úprimné. Takto vďaka sebe vyzerala komicky so všetkými tými jej falošnými kecami ála chyťme-sa-za-ruky-a-podporme-medzifakultnú-spoluprácu. Ale keď sa rozhliadol, všimol si zopár dievčat, s ktorými by mu nevadilo medzifakultnú spoluprácu podporiť. V skutočnosti, okrem do očí bijúcej výnimky samotnej Grangerovej, boli všetky tie baby pekné. Musí existovať nejaké spojenie medzi hlúposťou a dobrým výzorom, pomyslel si znechutene. Žiadne múdre dievča by sa nespolčilo s Grangerovou.

"Ginger Toppigtonová," predstavilo sa vysoké dievča s blonďavými vlasmi s červeným nádychom. "V škole som bola o rok vyššie než ty a Hermiona. Budem pracovať s Robin na zhromažďovaní fondov a styku s verejnosťou. Normálne plánujem naše štvrťročné informačné zasadnutia. Vďaka tomu verejnosť vie o tom, akú prácu robíme a ako môžu prispieť s darmi, robievam písomné kampane a tak ďalej. Asi z toho budeš tiež trochu robiť, tak mi daj vedieť, ak ti budem môcť pomôcť." Venovala mu úprimný úsmev a Draco si pomyslel, že by mu mohla pomôcť ažaž. S jeho nohavicami.

"Ja som Jasmína Blackwellová a toto je môj brat Elliot," zašvitorilo pekné čiernovlasé dievča. "Robíme inšpekcie a právne zastupujeme škriatkov, ktorých je treba dostať preč z ich rodín. Som si istá, že pre nás budeš skvelým zdrojom, Draco. Musíš poznať tony starobylých rodín."

Skvelé, presne to, čo som potreboval. Bude také úžasné nechať všetkých mojich bývalých priateľov vidieť ma ponižovať sa tu so škriatkami a robiť inšpekcie v ich domoch. Budem mať šťastie, ak ma nezabijú. Ale možno ak si budú myslieť, že obrábam toto blackwellovie dievčisko, mohlo by to byť v poriadku. Bola celkom kus.

"Ja som Ariadna Lebellová," vyhlásila nízka, dobre vyvinutá žena s vlasmi takmer bledými ako mal on. "S Ginger robíme veľa rovnakých vecí. Aj ja budem pracovať pod Robin."

Možno ju budem môcť nechať pracovať podo mnou. Draco sa v duchu uškrnul. Toto vážne bola jedna z najatraktívnejších skupín, aké kedy videl.

"Ja sa volám Veronika Hastingsová, Draco, veľmi rada ťa spoznávam. Bola som na Rokforte o rok nižšie. Som tu niečo ako vedúca kancelárie. Mám na starosti kvantum papierovačiek a také tie veci. Ale nie pre Hermionu. To všetko vždy robila Robin, takže predpokladám, že to budeš robiť aj ty. Postaraj sa, aby si nepokašľal jej archívny systém. Nikdy ti to neodpustí." Usmiala sa, ale Dracovi bolo jasné, že to myslela vážne. Táto mala čierne kučeravé vlasy a bledomodré oči.

"Urobím, čo je v mojich silách," uistil ju. Aby som ho pokašľal, dodal v duchu.

"Rupert Markly," predstavil sa ten nepriateľsky naladený muž. Mám na starosti spojenie medzi Hermionou a Oddelením pre kontrolu magických stvorení na ministerstve. Kedysi som tam s ňou a Robin pracoval, než ma presvedčili, aby som prišiel sem. Bol som v Bystrohlave v tvojom ročníku."

"Rupert sú naše svaly," usmiala sa na neho Hermiona. "Raz zmlátil jedného nahnevaného čarodejníka, čo sem vrazil."

"Zabudli ste, ako sa používa prútik?" zaškeril sa Draco. "To je od vás veľmi muklovské."

Hermiona si nahlas vzdychla. "Buďme zdvorilí, dobre? Má niekto z vás na Malfoya nejaké otázky, než začneme s normálnou prácou? Vážne máme rušný deň a musím vziať Malfoya so sebou na ministerstvo, aby som ho tam povodila."

Zazrel na ňu. Predstava, že sprostá Grangerová bude musieť povodiť po ministerstve jeho, bola ponižujúca, keď podľa všetkých práv by mal on so svojou rodinou to prekliate miesto riadiť.

"Prečo nám tvoj otec nechal všetky tie peniaze?" spýtal sa ho ten chlapík Markly.

"Nemám najmenšej potuchy," úprimne odpovedal Draco. "Ale keď mi Grangerová ponúkla miesto, napadlo mi, že bude najlepšie uistiť sa, že otcove galeóny nepoužije  na prípravky na vlasy. Prirodzene, že to som vylúčil."

Ginger a Ariadna sa proti svojej vôli doširoka usmiali, kým Hermiona vydala ďalší dlhý trpiteľský povzdych.

"Hermiona, stále chceš, aby sme s Jas šli dnes do sídla Zabiniovcov?" spýtal sa Elliot. "Máme o druhej dohodnuté stretnutie."

Draco sa v šoku strhol. Zabiniovské sídlo? Ako Blaisa a Pansy Zabiniových, ex-slizolinčanov a záhub jeho existencie? Idú do domu jeho bývalej frajerky a jeho bývalého najlepšieho priateľa? Pansy ho po vojne odhodila podobne ako keby bol weasleyovský odpad a s Blaisom nehovoril odvtedy, čo mu pred šiestimi rokmi jednu uvalil, keď sa dozvedel o jeho zasnúbení s Pansy. Jeho "priateľ" čakal presne jeden mesiac, než sa nalepil na jeho ex.

Ach, toto začína byť čím ďalej tým lepšie a lepšie.

"V skutočnosti, možno by ste chceli zmeniť termín, aby mohol ísť Malfoy s vami. Som si istá, že s radosťou uvidí svojich bývalých spolužiakov." Hermiona bola úprimná, ale podľa vražedného pohľadu, ktorý na ňu zrazu upriamil Malfoy, jej došlo, že to asi nebol najlepší nápad. "Ale keď o tom premýšľam..."

"Nie, bez všetkého," falošne pokojným hlasom vyhlásil Draco, keď sa zrazu rozhodol, že skutočne veľmi rád uvidí svojich ex. "Rád sa s Pansy a Blaisom stretnem. Kedykoľvek ma môžeš postrádať, šéfkyňa, prifarím sa k Zázračným dvojičkám."

"V poriadku, potom čo tak o dva týždne? Tak bude mať Malfoy trochu času si tu privyknúť, než ho vyšleme preč s úlohou. Ak ti bude Parkinsonová tárať bludy, v pohode to urobte dnes, ale ak bude ochotná to presunúť, urobte tak. Zavolaj jej ty, Elliot, k tebe je milšia než k ostatným."

"To je preto, že ja som taký fešák," zaškeril sa Elliot.

Chrapúň. "Nehovor jej, že prídem aj ja," prikázal Draco. "Nech to bude pre všetkých príjemné prekvapenie."

"Príma, vaše blahorodie." Elliot sa hlboko uklonil, mávol imaginárnym klobúkom z hlavy. Popadol Jasmínu a vytancovali z dverí. Blbec jeden.

"Ginger, Ariadna, chcem, aby ste dnes boli k dispozícii Hermione a Malfoyovi," vyhlásila Robin. "Ak vy dve urobíte úplný zoznam našich obvyklých prispievateľov, môžeme si ho po obede prejsť, keď pôjdu na ministerstvo."

Samozrejme, bola to vyložene práca len preto, aby mali čo robiť, pretože Robin už mala spomenutý zoznam celý v hlave, ale dievčatá súhlasili bez reptania. Napokon, Robin bola v jednom kole.

"Normálka," povedala Hermiona s vynúteným úsmevom. "Malfoy, prečo sa nepozrieme na náš rozvrh na celý týždeň?"

"S radosťou," prevrátil očami, keď zvyšok jeho nových spolupracovníkov opustil miestnosť. "Sľúb mi, že pôjdeme na výlet do Domova vyslúžilých škriatkov, Grangerová. Ak neuvidím rekonštrukciu úniku toho blackových škriatka od inferiov, zlomí mi to srdce."

"Som si istá, že ti niekde nejakých inferiov zoženiem," vrátila Hermiona. "Len ti nemôžem sľúbiť, že ťa s nimi nenechám. Poďme, prejdime si to, nech môžeme ísť na ministerstvo a potom domov. Po práci ma tam čaká fľaška ohnivej whisky."

"Kedy sa z teba stal taký korheľ? Problém s chlapom, Grangerová?"

"Niečo také," pripustila. "A určite by som ho nenazvala chlapom, skôr deckom trpiacim nedostatkom slnka. Už ti to znie povedome?" Vyšla zo zasadačky s dôverou, že ju bude nasledovať do jej pracovne.

"Ľudia na slnku starnú," vtipkoval Draco. "A už to vyzerá, že ty si ho dostala príliš. Skutočne, Grangerová, radšej by si sa mala prestať opaľovať, inak si ťa ľudia pomýlia s McGonagallkou. Tá podobnosť vážne bije do očí; jediné, čo musíš urobiť, je dostať tie vlasy do drdola a už si tam. Si si istá, že sme rovnako starí?"

Raz... dva... tri... štyri...

"Poď dnu, Malfoy," vybuchla. "A začni si robiť poznámky."

XXXX

O hodinu neskôr Draco hodil znechutene brko o stenu. Už si necítil ruku. Nemyslel si, že niekedy vo svojom živote tak veľa napísal a to vrátane toho, kedy mu profesorka Sproutová dala písať vety za pokus nakŕmiť mačkou Terryho Boota jedno diabolské osídlo.

"Ešte sme neskončili, Malfoy."

"Ja som skončil. Keď si ma chcela mučiť, Grangerová, mohla si hneď použiť Crucio."

"To nebolo vtipné, Malfoy," vybuchla a očervenela. Ak existoval niekto, kto by si nemal robiť žarty o Cruciate, bol to človek, ktorý bol svedkom jej vlastného poníženia.

"Prepáč," pripustil, keď si uvedomil, že to nebola vhodná téma. "Ale vážne, Grangerová, to sa ti vymklo spod kontroly. Myslel som, že ma dnes bude učiť Robin. Ty sa mi takto len odplácaš. Prečo do pekla musím všetko toto vedieť?"

"Musíš byť schopný pracovať," pripomenula mu Hermiona. "Nebudeš nasledujúci rok leňošiť v rohu a baliť všetky baby v robote. Ach, nemysli si, že som si nevšimla. Si všetko možné len nie nenápadný, a dovoľ nech to poviem na rovinu, na to majú všetky lepší vkus."

"Opatrne, Grangerová, inak si človek bude myslieť, že žiarliš. Čo sa deje? Weasley ťa nevie uspokojiť? Prepáč, ale to len na teba takto nemyslím." Čertil sa nad jej malým podrypnutím ohľadne žien v kancelárii. Čo sa stará, kebyže flirtuje? Aké iné výhody súvisia s touto prekliatou prácou?

"Deň, keď ja budem žiarliť na jeden z tvojich výdobytkov, bude deň, keď vytiahnem profesora Lockharta zo Svätého Munga a vydám sa za neho," hnevala sa Hermiona. "A napriek tomu, že to nie je absolútne tvoja vec, s Ronom sme sa rozišli viac než pred rokom, takže môžeš o ňom prestať hovoriť."

"U Merlina, dokonca Weasley to s tebou vzdal? Prepáč, Grangerová, nemal som potuchy, že sa ti ešte aj toto vymklo spod kontroly."

"Počúvaj, ty arogantný malý trkvas, zastrčím ti to brko tak hlboko do tvojho... Robin! Môžeš ukázať Malfoyovi archív?"

"Napadlo mi, že pred odchodom na ministerstvo by sa vám dvom zišiel od seba malý oddych," ozvala sa Robin s teraz už dôverne známym výrazom pobavenia a súcitu.

"Malfoy? Si pripravený nadchnúť sa mojimi organizačnými schopnosťami?"

"Áno, prosím." Uškrnul sa na Hermionu a nasledoval Robin von. Len čo odišli, Hermiona si začala búchať hlavu o stôl.

"Je to jeden rok. Je to len jediný rok."

xxxx

Cesta na ministerstvo bola katastrofa.

Každý jeden človek, za ktorým vzala Malfoya, uvítal dvojicu s ťažko skrývaným opovrhnutím. Čarodejníci a čarodejnice, ktoré normálne nazerali na jej prácu so záujmom, sotva vzhliadli od svojej práce, keď sa priblížili. Chovala sa, ako keby mala z Malfoya radosť, nikto, s kým sa rozprávali, nemohol vycítiť jej pocity pod tým. Šokovalo ju hrubé prijatie, ktorého sa im dostalo a zistila, že Malfoya ľutuje - niežeby mu to niekedy povedala. Dokázala vycítiť, ako v ňom pod povrchom buble hnev a bolo jej jasné, že nech by povedala čokoľvek, vyvolala by erupciu.

Niežeby nechápala pochyby, ktoré tí ľudia mali - určite ich mala sama. Napokon, Malfoy mal pestrú minulosť a poškvrnenú povesť. Jednako neočakávala také chladné reakcie, pretože ak mu dôverovala ona a zamestnala ho, všetci ostatní sa mohli pokúsiť byť zdvorilí.

Podmienky Luciusovho závetu sa nemali dostať na verejnosť, ale predpokladala, že je možné, že niečo unikne. Možno hľadeli na Malfoya skôr ako na vydierača, ktorý sa pokúšal kúpiť si lepšiu povesť. Nech bol dôvod akýkoľvek, bolo jej z toho nepríjemne a hnevalo ju, že ho bude musieť pred ľuďmi brániť. Napokon, nemohol odvádzať svoju prácu ako jej asistent, ak sa mu budú všetci vyhýbať.

Pripravili sa, že sa preletaxujú nazad do kancelárie, keď sa k nemu otočila, aby povedala niečo - upokojujúce? jedovaté? falošné? - vážne nevedela, ale on jej nedal šancu.

"Ani slovo, Grangerová," hrozivo vyhlásil Draco. Nikdy vo svojom živote nebol takto ponížený - nikdy. "Ak si vážiš ten mop, čo máš na hlave, nepovieš ani slova."

Mal pravdu. Nebolo čo povedať.

"Chcem ísť domov, Grangerová. Žiadam priveľa?"

Boli len štyri, ale Hermione bolo jasné, že nie je vhodná doba na presilovku. Prikývla.

"Uvidíme sa ráno, Malfoy."

"Nemôžem sa dočkať."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 28.01. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 5. kapitola Od: ArianaAndrews - 27.09. 2013
Tak tohle-je-božííí!!! :D "Ani slovo, Grangerová. Ak si vážiš ten mop, čo máš na hlave, nepovieš ani slova." S všechny ty jeho vnitřní poznámky na nové kolegyně! :D Zabíjíš mě! Ale nepřestávej!!! :D

Re: 5. kapitola Od: GwenLoguir - 04.08. 2012
Hm, byť na jeho mieste, že ma až tak veľmi neznášajú, slizolinčan, nebudem takto nebezpečne Grangerovú dráždiť......

Re: 5. kapitola Od: jerry - 07.05. 2012
bolo roztomile ako draco na kazdu koleginu pozeral . ale to na ministerstve ako nim vsetci opovrhovali az take mile nebolo. dik moc za preklad

Re: 5. kapitola Od: teriisek - 02.05. 2012
To je ale dvojka! Nějak si nejsem jistá, jestli mám víc litovat Hermionu nebo Draca, ani jeden z nich to nemá lehké. A za ty myšlenky bych ho asi propleskla, takové prasátko! Jsem zvědavá, kdy se to zlomí a začnou se k sobě chovat jako lidi... Díky moc za překlad!

Re: 5. kapitola Od: JSark - 27.04. 2012
Dráčik-chudáčik. No ale to sa dalo čakať, nie? Inak by Luciferík nepotreboval taký prefíkaný závet vymýšľať. :) Díky. 

Re: 5. kapitola Od: kometa - 20.04. 2012
Hermiona je teda fakt... poněkud příliš popudlivá? A nabývám dojmu, že v jejím týmu je až příliš lidí, co dělají totéž – to mají fakt tak napilno? Náplň práce mnohých zní dost vágně, ale jsem zvědavá, až se trochu vyloupnou – dvojčata se mi líbí už teď a Robin samozřejmě taky. Ale Dráček, ten nemá chybu Na ministerstvu mi ho sice bylo líto, ale jen malinko, ona mu troška toho ponížení jenom prospěje, ať nám chlapec dospěje Ako sa na neho opovažujú pozerať s milými tvárami plnými očakávania? ... Ale keď sa rozhliadol, všimol si zopár dievčat, s ktorými by mu nevadilo medzifakultnú spoluprácu podporiť. ... Draco sa v duchu uškrnul. Toto vážne bola jedna z najatraktívnejších skupín, aké kedy videl. "To je preto, že ja som taký fešák," zaškeril sa Elliot. Chrapúň. "Príma, vaše blahorodie." Elliot sa hlboko uklonil, mávol imaginárnym klobúkom z hlavy. Blbec jeden. A tahle věta se mi líbila asi nejvíc: "Malfoy? Si pripravený nadchnúť sa mojimi organizačnými schopnosťami?" Jako vždy díky moc za překlad, Jimmi, a těším se na pokračování!

Re: 5. kapitola Od: Morgana - 20.04. 2012
super kapitola, na začiatku smiech a na konci ľútosť (ale len troška;)) super preklad 

Re: 5. kapitola Od: Kellieta - 19.04. 2012
Možno ju budem môcť nechať pracovať podo mnou. Draco sa v duchu uškrnul. "Urobím, čo je v mojich silách," uistil ju. Aby som ho pokašľal, dodal v duchu. "Kedy sa z teba stal taký korheľ? Problém s chlapom, Grangerová?" "Niečo také," pripustila. "A určite by som ho nenazvala chlapom, skôr deckom trpiacim nedostatkom slnka. Už ti to znie povedome?" "Deň, keď ja budem žiarliť na jeden z tvojich výdobytkov, bude deň, keď vytiahnem profesora Lockharta zo Svätého Munga a vydám sa za neho," hnevala sa Hermiona.   a celkově byly ty hlášky a pomyslné poznámky velice povedené. Průběh návštěvy na ministerstvu se dal očekávat. Děkuji za překlad.
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 19.04. 2012
Keď to vidím, vyzerá to tak jednoducho, ale táto kapitola dala zabrať. Takmer týždeň som ju cibrila, až som bola spokojná :D Ako tak, ja nikdy nie som úplne. Ďakujem a mám dojem, že ani ďalšia nesklame. 

Re: 5. kapitola Od: Gift - 19.04. 2012
Mam ted na cteni bohuzel jen malo casu,ale na tvuj preklad se vzdycky rada podivam. Bylo to roztomile,vtipne a hlavne „hlavu cistici“-opravdu jsem si u toho oddechla. Dekuji:-)
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 19.04. 2012
Našťastie nikam neodíde, takže ťa počká, kebyže nestíhaš. Ale sú to fakt krátke kapitoly, dlho trvá len cibrenie. Ďakujem

Re: 5. kapitola Od: Claire - 19.04. 2012
Dracův první den v zaměstnání -  no, mohlo to pro něj být i horší. Minimálně kolegové se k němu nechovali nijak hrozně. Problém zřejmě bude, že Draco má pocit, jako by se přetvařovali, stejně jako to dělá Hermiona. Poněkud jasno má u Robin, ve zbytku tápe a Hermionina instruktážní masáž mu nepřidala. Ono komu by taky přidalo na náladě či čemkoliv dalším, poslouchat precizně zformulované a do sebemenšího detailu popisované požadavky na jednotlivé pracovní úkony. Jestliže si z toho maratonu odnesl jen bolest hlavy, měl by jásat. Každopádně mu zbyla nějaká energie na pár trefných urážek, ale neměly tu razanci co obvykle. Ovšem na tom ministerstvu to pro něj muselo být ještě mnohem horší, bylo mi ho líto. Ono je něco jiného předpokládat, co si o něm lidé myslí a něco  úplně jiného to zažít v reálu. A poprvé za těch x kapitol mi bylo malinko líto i Hermiony, ale naprosto minimálně. Moc se mi líbily jeho myšlenky a vnitřní monology při dopoledním setkání se spolupracovníky. Jak se zdá, zvolil ze všech možností obranných zdí tu pro něj nejpříjemnější. Uvidíme, zda se pokusí přetavit představy do praxe a jak pochodí. Jimmi, díky za kapitolu a gratuluji k postupu do dalšího levelu (tedy  v angličtině, ne v pottermore), takhle to má správně vypadat. Bez učení a na první dobrou, jsi šikovné děvče, ale to my už dávno víme.
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 19.04. 2012
Ach, páni, ty si si dala takú námahu. Je to neskutočné, ja nemám slov. Ako takéto dačo dokážeš? Už keď som zbadala tvoj komentár prvý raz, ostala som v úžase civieť s otvorenými ústami. Ďakujem. A díky za blahoželanie, a pottermore sa vyhýbam, chcem prekladať, nejako tam príliš ubieha čas. Pokúsim sa švihnúť s ďalšou kapitolou, už len aby som si vyslúžila takýto komentár. Ešte raz ďakujem

Re: 5. kapitola Od: Jacomo - 19.04. 2012
Vynikajícím způsobem opsaný Dracův vnitřní citový zmatek - jo, na ženský by to rozbalil, ale společenská reputace je v toubě. A navrch mu šéfuje McGonagallová bez drdolu. No, nemá to chlapec jednoduchý, kdo z nás by mu nedržel palce, že? :-)
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 19.04. 2012
Len nech pekne skúsi svoje, potom bude viacej vďačný :D V tejto poviedke mám dojem, že je to z jeho strany len póza, nie je taký zlý, len sa tak musí prestať tváriť. Skôr Hermiona sa musí zmeniť, tá nič nepredstiera, fakt ho neznáša. Čo už so slečnou Dokonalou. Díky

Re: 5. kapitola Od: kali - 19.04. 2012
No Dracovi vnitřní pochody neměly chybu:-),seznámení taky nešlo špatně,ale je vidět,že to Draco nebude mít lehký, soudím z reakcí na ministerstvu...skvělý překlad:D
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 19.04. 2012
Ja sa teším na opačnú reakciu - myšlienkové pochody dotyčných slečien - v originály sa mi dosť plietli takže som sama zvedavá. Ďakujem

Re: 5. kapitola Od: Zuzana - 18.04. 2012
Budú to mať asi ťažké boli k sebe obaja dosť nepekne arogantní, ale na ministerstve som Daca ľutovala tak ako aj Hermiona. Asi to vycítil a nechcel aby ho utešila? Alebo len nemal chuť počúvať urážky aj od nej? Kto vie. V každom prípade bola to pre Malfoya krutá skúsenosť, ale aspoň mu to možno trochu zníži ego. Alebo tú nadradenosť iba hrá aby sa necítil tak zle z toho že vlastne prišiel o všetko čo mu v detstve vtĺkali do hlavy? Ešte aj jeho vlastný otec ho odsúdil na to pracovať pre škriatkov Ďakujem za preklad a veľmi sa teším na pokračovanie. Neviem sa dočkať tých lepších emócií Draca a Hermiony, keď si začnú uvedomovať, že byť spolu ani nemusí byť taký blbý nápad. Alebo to očakávam priskoro?
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 19.04. 2012
Ja ti neviem, fakt neviem. Mám zhruba predstavu ako sa to bude vyvíjať ďalej ale časovo to neviem zaradiť. Viem len že na scénu vstupuje Theo a ten to riadne zamotá. Ďakujem

Re: 5. kapitola Od: Liz - 18.04. 2012
Pěkné, hezky Draco začal. Už se nemůžu dočkat prohlídky u Zabiniových.
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 18.04. 2012
To si myslím ešte pár kapitol počkáš, najprv musí Draco rozdýchať to ministerstvo :D Ale bude to stáť za to! Ďakujem

Re: 5. kapitola Od: Lucka - 18.04. 2012
Vyzerá to, že už začíname ísť do hĺbky. Ešte stále ma vie prekvapiť miera Hermioninej empatie. To, ako dokáže súcitiť, chápať a vôbec a zamýšlať nad osudmi i tých, ktorí jej mnohokrát ublížili.  Teraz už úprimne verím a dúfam, že sa jej podarí Dracovu spoločenskú situáciu zlepšiť. Ak sa ovšem prestane správať svojím typickým nedozretým malfoyovským štýlom, i keď chápem, že je to jeho druh sebaobrany. Každý sa bránime inak..  Ďakujem za preklad. 
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 18.04. 2012
Keby to nebol typický Malfoy, čo by sa nám na ňom páčilo? Alebo že by to bol ten prerod zo zlého chlapíka na muža snov? A to ako je to v každej poviedke inak a predsa rovnako? V poslednej dobe ma to udivuje čím ďalej viac. Díky

Re: 5. kapitola Od: tigy - 18.04. 2012
Tak Hermiona to bude mať teraz na ministerstve asi o dosť ťažšie, keď sa na Malfoya pozerajú všetci medzi prsty, až mi ho bolo skoro ľúto...ale len skoro, ešte to nie je ten Draco, ktorého máme radi  Ináč si myslím, že sa Draco zatne a just splní všetko, čo od neho bude Hermiona chcieť, na 120%, len aby ju naštval  Tiež sa mi páčili tie jeho vnútorné monológy  Ďakujem za super preklad 
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 18.04. 2012
Mám dojem, že nie si ďaleko od pravdy, ale síce som to čítala celé, spomínam si fakt márne. (ak sa kuknem dopredu, stáva sa mi, že sa miesto prekladu začítam a teraz fakt šetrím časom ako sa dá :D) Ďakujem, som rada, že sa páči.

Re: 5. kapitola Od: Nade - 18.04. 2012
Samozřejmě jsem neočekávala, že se Draco hned nadšeně vrhne do práce a zapáleně bude zachraňovat skřítky. Spíš to vypadá, jako když si hledá nějakou záminku, proč by se mu tam mělo aspoň trochu líbit. TAKY to musí rok vydržet. Zvolil typicky chlapský způsob, za který se na něho nikdo nemůže zlobit. Aspoň jsou oba natolik rozumní, že si přede všemi nenadávají.  Myslím, že nakonec budou muset oba přehodnotit svoje názory, ale teď je ještě brzy a myslím, že nás čeká ještě dost špičkování a urážek. Díky za překlad, moc se mi to líbilo.
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 18.04. 2012
Ešte je pred nami more a more riadkov a kapitol a... všetkého možného. Je neskutočné, ako všetci vieme, ako to dopadne, a predsa čítame, prekladáme... Sranda. Díky moc
Re: 5. kapitola Od: Nade - 19.04. 2012
To proto, že to máme všichni tak rádi. Když se dívám na oblíbenou pohádku, vím, jak to bude probíhat a jak to dopadne. To mi však rozhodně nezabrání, abych si to opravdu užila. Díky 

Re: 5. kapitola Od: soraki - 18.04. 2012
supr čupr kapitola, je mi moc líto Hermiony a ještě více Draca... vďaka P.S. Dracovy poznámky (byť řečené v duchu) byly super
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 18.04. 2012
Snažím sa, som rada, že sa páčilo  - a túto kapitolu som fakt pilovala dlho. Díky

Re: 5. kapitola Od: denice - 18.04. 2012
Tak toto je bezvadná kapitola. Přistihla jsem se, že mi začíná být líto Hermiony, i když seznámení Draca s kolegy proběhlo nad očekávání, ale na ministerstvu se situace pro mě velmi překvapivě obrátila. Hermioně možná prospěje zjistit, že když někoho zaměstná, nedělá to z ní v očích ostatních neomylnou a mohou mít k oné osobě výhrady, zatímco Draco si doma bude tiše lízat utrpěné rány. Jsem moc zvědavá, jak si to přebere, jestli ho to ponížení donutí k nějaké akci.  Díky. 
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 18.04. 2012
Kapitola prekladaná s radosťou a dobrým pocitom. Ale zabrať dala - ale zas na druhej strane, vieš koľko ľudí sa mi snažilo pomôcť na fóre? Neskutočné. Mám dojem, že Draco v ďalšej kapitole bude celý ten zážitok rozoberať, ale nie som si istá. A konečne by mal už nastúpiť Theo, ďalší slizolinčan, čo si získa sympatie. Spomínam si, že som po Uknown feeling nemala rada, potom to vylepšil Náramok, ale nemôžem si spomenúť na poviedku, kde bol fakt super. A určite taká bola :D Díky

Re: 5. kapitola Od: marci - 18.04. 2012
Ano ano, a Hermiona Draca bránit bude, třeba proti všem. je už taková. Mohla by ho zařadit do sféry zájmu SPOŽÚSU coby ohrožený druh   Bylo mi ho líto, ale hlavu nese vztyčenou. Super. ...starý dobrý vlak "zachráňme fakultných exotouv" ...dostat vlasy do drdólu a už jsi tam ...strčit brko do...   (kam?   ) ...ten mop na hlavě Navzdory tomu, že ke konci bylo vyznění spíš vážné, výše uvedené mě fakt pobavilo. Díky moc za pěkný překlad.
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 18.04. 2012
Páčilo? To som rada. Ako som už spomínala, ona to  bude vážna poviedka, len miestami prešpikovaná humorom. Určite to nie je paródia :D Ďakujem

Re: 5. kapitola Od: Patolozka - 18.04. 2012
Dnes jsem to začala číst a hned tu mám kapitolku, super! Tedy to Malfoyovské hodnocení místních děvčat bylo skvělé. Ovšem naši dva protagonisti už si asi začali uvědomovat, že vše není takové, jak se zdá. A Draco se zatím chová docela dobře, soudím. Skvělé povídka! Děkuji!
Re: 5. kapitola Od: Jimmi - 18.04. 2012
Ach, ja sa tak chystám napísať ti niečo k tej tvojej, ale stále nestíham. Prepáč. Som veľmi rada, že čítaš Dramione a že sa ti poviedka páči. Myslela som, že preklad bude brnkačka, ale ako obvykle som narazila. Uff, tvorčie schopnosti na maxime. Ďakujem

Prehľad článkov k tejto téme:

grangerinvestigation: ( Jimmi )21.08. 201230. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.08. 201229. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.08. 201228. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.08. 201227. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )15.08. 201226. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )13.08. 201225. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.08. 201224. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )01.08. 201223. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.07. 201222. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.07. 201221. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )29.07. 201220. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.07. 201219. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )03.07. 201218. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )27.06. 201217. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.06. 201216. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )25.06. 201215. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )22.06. 201214. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )14.06. 201213. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.05. 201212. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )28.05. 201211. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.05. 201210. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.05. 20129. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.05. 20128. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )05.05. 20127. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.04. 20126. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.04. 20125. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )09.04. 20124. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )04.04. 20123. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.04. 20122. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.03. 20121. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.03. 2012Úvod k poviedke