Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď sa chce, všetko sa dá

12. kapitola

Keď sa chce, všetko sa dá
Vložené: Jimmi - 30.05. 2012 Téma: Keď sa chce, všetko sa dá
Jimmi nám napísal:
Pre tigy za pomoc a Jacomo za dobré správy :D
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Where There's a Will

Autor: grangerinvestigations

ORIGINÁL:  http://www.fanfiction.net/s/4359182/12/Where_Theres_a_Will

  Keď sa chce

Preklad:
 Jimmi

Prístupnosť: M (od 16.rokov)

Pairing: Dramione

 Žáner: Humor/Romance

Zhrnutie: Lucius Malfoy zanechal dosť podivnú poslednú vôľu: ak bude Draco pracovať pre Hermioniu jeden rok, aj on, aj jej S.O.P.L.O.Š zdedia tridsať miliónov galeónov. Samozrejme, možno sa skôr obaja vzájomne prizabijú... Ignoruje Epilóg. Prístupnosť M kvôli slovníku. 

 

12. kapitola

Keď sa Draco vrátil naspäť do úradu, vyvolávali mu na slávu ako víťaznému hrdinovi. Jasmína s Elliotom už poslali o jeho triumfe správy dopredu a spolu so zachránenou Trixie sa štvorica vrátila v povznesenej nálade. Draco sa doslova triasol víťazstvom. Trixie na tom nebola tak zle, ako by mohla byť, ale držali ju v malej, tmavej miestnosti v pivnici. Privolali ju len vtedy, keď Pansy pocítila potrebu vyventilovať na niekom svoje frustrácie. Škriatka bola pozoruhodne veselá, keď sa všetko vzalo do úvahy. Ako Dobby pred ňou zjavne nemala žiaden blízky vzťah k svojim pánom a vôbec nebola smutná, že odchádza. Pansy bola totálne ponížená, keď jej Jasmína s Elliotom vysvetlili dôsledky. S Blaisom museli zaplatiť pokutu 100 galeónov, absolvovať mesiac dlhý, povinný výcvik na zvýšenie citlivosti a následné týždenné návštevy. Dovolili im nechať si Jaspera, pokiaľ budú sekať dobrotu. Draco sa domnieval, že povinný odsudzujúci článok o nich v Dennom prorokovi postačí, aby ich v blízkej budúcnosti udržal na uzde.

Bol z úspechu v siedmom nebi. Nikdy vo svojom živote nebol na seba taký pyšný. Dokonca sa tomu nedokázalo priblížiť ani víťazstvo v metlobale. Nebol si istý, čo sa s Trixie stane, ale mal takú neočakávanú radosť z jej záchrany, že vážne zvažoval, že si ju nakoniec sám vezme. Toto stráv, Pansy. Dokonca Rupert ho poťapkal po chrbte so slovami 'dobrá šou, kamoš'.

"Malfoy?" Hermiona vyšla zo svojej pracovne. "Môžem s tebou hovoriť, prosím?"

"Už povýšenie, šéfica? Namojveru, čo si ostatní pomyslia? Nič vo zlom, ľudkovia." Usmieval sa na všetkých od ucha k uchu. Zachytil pohľad Ginger a žmurkol na ňu. Keď sa v reakcii začervenala, napadlo ho, že možno s ním nakoniec ešte tak celkom neskončila.

"Len poď dnu." Draco pretočil očami - také typické od Grangerovej, že sa mu pokúsi túto chvíľku zničiť. O čo šlo - nenašiel dosť utajených škriatkov? Ako ju nasledoval, cítil, ako z neho dobrá nálada opadáva.

Keď boli v kancelárii, Hermiona zatvorila dvere a vážne Draca oslovila. "To bol bravúrny kúsok, Malfoy. Dobrá práca. Viem, že to pre teba nemohlo byť ľahké, ale šli sme po Parkinsonovej a Zabinim poriadne dlho. Skôr či neskôr by tú škriatku zabila. Ďakujem ti."

Draco na ňu v úžase hľadel. Žiadne pohŕdanie? Žiadne kruté slová? Takto predsa nefungovali. "V čom je háčik?"

"Žiaden háčik nie je, Malfoy. Som úprimne, na sto percent vďačná a ohromená. Dnes si odviedol úžasnú prácu. Nemyslím si, že by sme sa niekedy o Trixie dozvedeli, keby si si na ňu nespomenul."

Draco bol stále podozrievavý. Kde bolo to 'ale'? Neskočí na tie jej hovadiny. "Ako myslíš, Grangerová. Ušetri si prejavy pre svojich nohsledov. Toto bola šanca pomstiť sa Pansy a Blaisovi, nič viacej. Nezamiloval som sa zrazu do tých malých stvorení."

"To som nepredpokladala, Malfoy. Jednako oceňujem, čo si urobil. Elliot povedal, že si si viedol u Zabiniovcov veľmi dobre, dokonca skôr než si si spomenul na tú škriatku. Vravel, že si bol úplne profesionálny."

"Nepotrebujem opatrovníkov a špiónov, Grangerová," nahnevane odpovedal. Ako sa tí dvaja tupci opovažujú špicľovať na neho? Tak preto sa Blackwell v poslednej dobe choval tak kamarátsky. Podával správy šéfici. Draco vrúcne dúfal, že o Grangerovej povedal nejaké hnusné veci. To ju naučí špehovať ho. Srdce mu pokleslo. Všetci to robili? Dokonca Ginger a Robin?

"Aj generál Westinghouse na mňa dozerá?"

"Preboha, Malfoy, to nerobia," pobúrene odvetila Hermiona. "Pokúšam sa ti zložiť poklonu. Prekvapuje ma, že som dokázala dostať tie slová von, ale neprekvapuje ma tvoja menej než vľúdna reakcia. Na teba by to bolo priveľa chovať sa normálne. Elliot a Jasmína ťa nešpehovali, nikto to nerobí. Skutočne si uvedomuješ, že celý svet, a rozhodne tento úrad, sa netočia okolo teba, správne?"

"Kam tým mieriš, Grangerová?"

"Mierim tým, Malfoy, k tomu, že si odviedol skvelú prácu. To je všetko."

Dlho na ňu hľadel, snažil sa rozlúštiť, čo bolo skryté za jej slovami, snažil sa pochopiť jej hľadisko. Avšak zjavne nemala čo ďalšie povedať, takže sa nakoniec Draco otočil a bez slova opustil jej kanceláriu. Jeho radosť bola preč. Ďalšia vec, o ktorú ho Grangerová okradla. O chvíľu neskôr sa aj ona pripojila k oslave.

"Teraz nás čaká množstvo práce," prehlásila Hermiona vecným tónom. "Trixie, sme veľmi šťastní, že ťa tu máme."

"Ďakujem vám, slečna Hermiona," zapišťala škriatka. "Trixie je šťastná, že opustila slečnu Pansy. Trixie nie je smutná, že je slobodná."

"To som vážne rada," srdečne odpovedala Hermiona. "Máš nejakú rodinu alebo priateľov, kde by si mohla zostať? Máme veľa dostupných programov a zoznam miest, kde zamestnajú slobodného škriatka. Avšak ak máš..."

"Trixie môže zostať so mnou," neočakávane vyhlásil Draco. "Máme veľa miesta."

Jeho slová uvítalo ohromené ticho. Hoci Elliot s Jasmínou počuli, ako Pansy hovorí Trixie, aby šla s Dracom, nenapadlo ich, že niektorá zo strán skutočne poslúchne jej slová. Ako slobodná škriatka mohla Trixie robiť to, čo sa jej zachcelo. Ako Dobby, väčšina slobodných, zachránených škriatkov sa rozhodla žiť a pracovať na Rokforte, hoci niektorí šli pracovať do nových rodín. Nikto, kto pracoval pre S.O.P.Ľ.O.Š v skutočnosti nemal žiadneho škriatka, ktorý by s ním býval alebo pre neho pracoval. Dokonca Violent mala vlastné bývanie.

"Neviem, či je toto..."

"Nebudeš musieť pracovať, samozrejme," prerušil Draco Hermionu. "Budeš naším hosťom. Mňa a Thea už poznáš. Napadlo mi, že by to bolo pre teba príjemnejšie, než sa usadíš." Na čo myslel? Naozaj potreboval, aby sa mu pod nohami plietol nejaký otravný škriatok? Nevadí, že to najprv nepreveril u Thea. Bude s tým súhlasiť, samozrejme, čokoľvek, čo získa Theovi priazeň u Grangerovej bolo asi dobre zapísané v Theovej knihe. Draco mal tušenie, že jej reakcia tiež donútila konať aj jeho. Nie si tu jediným svätcom, Grangerová.

Trixie sa na Draca usmiala ako slniečko a dôrazne prikývla hlavou. "Trixie šťastne prijíma, pán Draco."

"Dobre teda, je to dohodnuté," Draco tleskol rukami. "Grangerová, určite ti nebude vadiť, ak sa vyparím skôr, správne? Musím Trixie zabývať." Skôr než sa mohla hádať, Draco chytil škriatku za ruku a odmiestnil sa s ňou do Theovho domu.

"Čau, Draco, kto je tvoja priateľka?" Theo sa ako zvyčajne rozvaľoval na gauči pred kozubom. Namojdušu, ten chlap robil menej práce než socha. Draco premýšľal, či nezazvonil nejaký alarm, keď prišiel domov, a Theo sa tak mohol kvôli Dracovi šikovne naaranžovať, ale potom dospel k záveru, že to by si z Theovej strany žiadalo priveľa snahy.

"Theo, spomínaš si na Trixie, však? Práve ju oslobodili."

"Ach, takže Pansy s Blaisom boli všetko, v čo si dúfal, že?" Theo sa rozosmial. "Vitaj, Trixie."

"Ďakujem vám, pán Theo," povedala Trixie. "Trixie nevidela pána Thea a pána Draca mnoho rokov. Trixie je šťastná, že tu je."

"My sme šťastní, že ťa tu máme," odvetil Theo. "Predpokladám, že Trixie teraz bude bývať s nami, pretože si ju očividne zachránil pred hrôzami zabiniovského života."

"To je pravda, mala tam žalostné podmienky. Theo, kamoško, bol by si pohoršený. Poď, Trixie, ukážem ti tvoju izbu. A pamätaj, žiadna práca. Si naším hosťom."

Theo pobavene sledoval, ako odchádzajú. Nechajte to na Draca, že sa vráti domov s domovým škriatkom. Theo vedel, že Draco nebýval dobrým pánom svojmu vlastnému škriatkovi, Dobbymu. Nebol hrubý, samo o sebe, ale Draco dával Dobbymu príkazy až dovtedy, kým sa ten úbožiak nevyčerpal a hoci si Theo nemyslel, že Draco niekedy osobne Dobbyho udrel, určite neodradzoval Dobbyho, aby sa sám trestal. Theo si spomenul, že bol svedkom toho, ako Pansy zneužívala Trixie, keď boli mladší. Prekvapilo ho, že existencia Trixie bola tak dlhý čas pred sopľošom utajená. Keby o tom trochu premýšľal, asi by si na ňu spomenul sám. Po pravde, Theo nikdy nebol nejako zvlášť láskavý k domovým škriatkom. Jediný dôvod, prečo žiadneho nemal, bolo to, že jeho starý škriatok sa zo solidarity zabil, keď jeho matka zomrela. Theo vôbec nebol smutný, že už ho niet. Vtedy sa zdalo dokonale prirodzené, že by sa mal škriatok takto správať.

Theo už viac takto nerozmýšľal. Ako u mnohých čistokrvných „veteránov“, vojna trochu zmenila jeho nazeranie na svet. Jednako necítil k škriatkom žiadnu skutočnú náklonnosť a došlo mu, že to bol pre Draca len spôsob, ako sa pomstiť Blaisovi a Pansy. V podstate to bolo na popukanie. Pokiaľ šlo o Thea, zaslúžili si všetko, čo dostali. Nemohlo ublížiť jeho vlastnému postaveniu u Grangerovej, ak sa bude k Trixie pekne správať.

Theo sa domnieval, že Grangerovej reakcia bola v skutočnosti hlavným dôvodom, prečo Draco priviedol Trixie domov. Keď o tom uvažoval, dospel k záveru, že Pansy a Blaise boli asi až sekundárni. V tieto dni všetko, čo Draco robil, sa dajako točilo okolo Grangerovej. Theo si vzdychol. Možno nakoniec nebola Hermiona určená pre neho.

XXXX

"Mala si ho vidieť, Ginny, bol to nechutné divadlo," penila Hermiona. Toho večera jedli u Rona a Hermiona od okamihu, čo prekročila prah, nonstop zúrila o Malfoyovi. "Ani kúsok mu na tej škriatke nezáleží."

"Čo ti to vadí, Hermiona?" prežúval Ron svoju večeru. Bože, už mal po krk rečí o Malfoyovi. Spočiatku bol skutočne znepokojený ohľadne Hermioninej bezpečnosti. Teraz ho skrátka celá záležitosť nudila. Malfoy sa nikomu nechystal ublížiť - príliš chcel tie peniaze. Takže nemohli na neho jednoducho zabudnúť? "Jednako ju zachránil, správne?"

"Ty si na jeho strane?" vykríkla nahnevaná Hermiona.

"Nie, samozrejme, že nie," náhlivo dodal Ron, keď s ťažkosťami prehltol obrovské sústo. "Ale sama si povedala, že tú škriatku zachránil. Povedala si, že si mu dokonca za to poďakovala. Ja nikdy nebudem na jeho strane, vôbec nikdy, ale vážne nechápem, o čom práve teraz rozprávaš."

"Rozpráva o fakte, že je Malfoy kretén," povedal Harry. "Ona večne rozpráva o tomto. A má pravdu." Harry bol stále podráždený kvôli včerajšiemu Dracovmu stretnutiu s Teddym. Už sa priklonil k názoru, že Malfoy je väčšinou neškodný a že Hermione od neho nehrozí žiadne skutočné nebezpečenstvo. Síce svoj názor nezmenil úplne, ale skutočne vidieť Malfoya v Hermioninej pracovni bolo ťažké. Vyvolávalo to u neho pocit viny, že sa s Ronom nezastavovali častejšie, aby sa presvedčili, že je Hermiona v poriadku.

"Ďakujem ti, Harry," odvetila Hermiona. "To je samozrejme pravda. Iste, som šťastná, že zachránil Trixie. Ale bol na to taký namyslený - a povedať jej, aby bývala s ním a Nottom - to myslím vážne!"

"Ach, komu záleží na tom, čo robí?" spýtala sa Ginny. "Hermiona, sama si povedala, že chceš, aby ste vychádzali. Toto by mohla byť dokonalá príležitosť zakopať vojnovú sekeru."

"Čože?" vyprskli jednohlasne Ron s Harrym.

"Kedy k tomuto došlo?" dožadoval sa Ron. "Myslel som, že vy dvaja ste nepriatelia až do smrti."

"Sme," jednoducho odpovedala Hermiona. "Priznávam, v jednej chvíli som si myslela, že je pre nás dvoch možné, aby sme pokojne spoločne pracovali. To bolo predtým. Dnes sa len znovu potvrdilo, že čím viacej času s ním strávim, tým je otravnejší."

"Dobre, myslím, že by si mala byť šťastná, že našiel tú škriatku," povedala Ginny. "Plus, to ti poskytuje zámienku ísť do jeho domu."

"Prečo prepánakráľa by chcela ísť do jeho domu?" spýtal sa Harry.

"Nie aby videla jeho, samozrejme," odpovedala Ginny svojmu manželovi. "Aby videla Theodora Notta." Hermiona sa zdôverila Ginny so svojím možným záujmom o Thea. Ginny si myslela, že je to skvelý nápad. Boh vedel, že už bolo načase, aby Hermiona prekonala Rona a pohla sa ďalej. Čo bolo lepšie než románik so sexy, len mierne nebezpečným, ex-slizolinčanom? Komu vadilo, že sa kamarátil s Malfoyom? To len poskytlo Hermione ďalšiu možnosť dráždiť svojho "nepriateľa až do smrti".

"Zase ten chalan?" nedôverčivo sa spýtal Harry. "Takže sa s ním vídaš!"

"Nie, nevídam," bránila sa Hermiona.

"Radšej by si sa nemala," varoval ju Ron. "Je to slizolinčan, Hermiona. Nezniesol by som to."

"Ach, ty by si to nezniesol, všakže?" nebezpečne prehlásila Hermiona, oči prižmúrené. "Nebola som si vedomá, že mi viacej môžeš hovoriť, čo mám robiť, Ronald. V prípade, že si zabudol, ty si sa rozišiel so mnou. Bez varovania. Po štyri a pol roku. A robíš si chúťky na Robin rovno predo mnou, napriek faktu, že je to moja priateľka a spolupracovníčka. Takže pokiaľ ide o teba, môžem randiť aj so Snapovou mŕtvolou a ty k tomu nemôžeš povedať ani pol slova!"

"Hermiona..."

"Neskúšaj to na mňa s Hermionou, Harry Potter. Aj ty si hlaď láskavo svojho, keď už si pri tom. Očakávala som od vás, že sa so mnou pustíte do Malfoya, ale neočakávam od vás, že mi budete hovoriť, čo mám robiť. Ginny, zajtra sa porozprávame. Harry, Ron - môžete sa dať vypchať. Dobrú noc!" 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 28.01. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 12. kapitola Od: GwenLoguir - 06.08. 2012
Heeej! TO malo byť čo? Ako sa odvažujete osočovať pozostatky môjho sladkého Servieho?

Re: 12. kapitola Od: NikkyD - 03.06. 2012
Zaujimave! Krasna kapitola a nadherny koniec:D uz sa tesim na pokracovanie!:)

Re: 12. kapitola Od: teriisek - 03.06. 2012
Ta povídka je skvělá! Překvapuje mě, že měl Draco ze svého úspěchu opravdu radost, a myslím, že nešlo jen o pomstu Pansy a Blaisovi. Ale ty jejich předsudky už mě fakt štvou, to nemůžou prostě dospět a přestat se chovat jako děti v mateřské školce? To ho nemohla Hermiona pochválit před ostatními? Pak by možná neměl potřebu v tom hledat nějaké negativní ale... A chápu, že Rona s Harrym už ty řeči o Malfoyovi otravují, ač oni by si asi představovali trochu jinou formu řešení:/ Díky za překlad, těším se na další pokračování!

Re: 12. kapitola Od: jerry - 31.05. 2012
tak toto pola parada. najprv pochvala od hermiony a potom si draco zobere skriatku ako hosta. no myslim ze to ron zas trocha prepiskol a mia bude na just chodit s theom. som zvedava na pokracovanie. diky za preklad

Re: 12. kapitola Od: Zuzana - 31.05. 2012
Draco bol poriadne zmätený, keď dostal od Hermiony pochvalu ale nieč by sa jej nestalo, keby ho pochválila pred ostatnými. Iba by to ešte viac podvihlo ego blondiaka. A to on asi viacej nepotrebuje. Strašne sa mi páčilo, že si na Trixi spomenul, aj keď to bola možno iba pomsta, ale aj to, že si ju vzal k sebe. Nepochopila som prečo to urobil. Možno to netuší ani on sám? Túto kapitolu si musím prečítať ešte raz. Možno je tam niečo medzi riadkami (alebo aj očividné, len dnes ma tak hrozne bolí hlava, že takmer nevidím) Dokonalé v tejto kapitole je aj to ako Hermiona zotrela Rona a Harryho. Keď som si pedstavila ako jedovato sa tvári a ako jej vstávajú vlasy a kkrútia sa jej okolo hlavy, vyzerala ako ozajstná striga. Ďakujem za preklad

Re: 12. kapitola Od: JSark - 31.05. 2012
Pekne to zlatému duu natrela. :) Ale je fajn, že sa ozaj snaží s Dracom vychádzať. Len škoda, že Draco ako správny slizolinčan v tom hľadal nejakú záludnosť. Ďakujem za preklad, táto poviedka je skvelá. :)

Re: 12. kapitola Od: kali - 31.05. 2012
Och,to už rovnou mohl Ron strčit Hermionu Theovi do náruče:-).Ale s Dracem za zády to půjde asi dost těžko.Děkuji za další kapitolu

Re: 12. kapitola Od: Jacomo - 31.05. 2012
A jsme pěkně nastartovaní ke změně - Draco má někde (hluboko ukrytou) dobrou stránku, leč začíná se k ní prodolovávat, a Hermiona má svého asistenta plnou hlavu, i když zatím hlavní emocí, kterou cítí, je vztek Náramně se těším na věci příští ) Díky!
Re: 12. kapitola Od: Jacomo - 31.05. 2012
Málem bych zapomněla - děkuju za věnování!

Re: 12. kapitola Od: tigy - 30.05. 2012
Takže pochvala bola, aj keď nie pred nastúpenou jednotkou  Zo školy si matne spoíinam na pravidlo, že podriadeného treba vždy chváliť pred ostatnými,a naopak, kritizovať len z očí do očí, bez svedkov... to ich asi v Rokforte neučili  To, že si Draco vzal Trixie ma neprekvapilo a možno to v prvom momente to ani nemyslel ako spôsob, ako naštvať Grangerovú... Hermionin plamenný prejav na konci kapitoly bol tiež super! Vďaka za ďalšiu zábavnú kapitolku 

Re: 12. kapitola Od: 3lucky - 30.05. 2012
Konec naprosto nádherný :-DDD samozřejmě že Draco vzal Trixie domů jen aby Hermi naštval... a vypadá to, že se mu daří :-)) díky za překlad, povídka je super :-D

Re: 12. kapitola Od: larkinh - 30.05. 2012
Ach jo, jak jsou všichni (tedy skoro všichni) zajatí ve stereotypech myšlení. Draco pořád hledá někde "ale" a nedokáže uvěřit, že tam žádné není, Hermiona si neustále hýčká svou nenávist a přitom se DOOPRAVDY nesnaží změnit přístup (jen si to namlouvá, že ano, si myslím)... vážně jsou někdy na zabití. Doufám, že se v tom ale nebudou motat příliš dlouho.

Re: 12. kapitola Od: Claire - 30.05. 2012
Chúdiatko Draco, když už nedostal spucunk (lhostejno z jakého důvodu), tak alespoň takové "představení", o kterém nevěděl, co si má myslet. Pořád čekal, kdy padne sekera... zklamané očekávání. Theo je božský, úchvatná mramorová socha, která se aranžuje do nejefektivnější polohy na sedačce půl dne - jen aby se nám neschvátil. Nevyměnila by sis to s ním na chvíli? Ale nového "hosta" vzal lépe, než jsem předpokládala. S Trixie si možná ještě užijí nějakou tu legraci... A na závěr pochvala - mile mne překvapila Hermiona. To, jakým způsobem a jakou volbou slov seřvala ty dva prožrané, do všeho se montující zastydlé puberťáky, a s nimi spláchla i Ginny, to byl první sympatický počin v celých dvanácti kapitolách děje. Možná se najde ještě nějaká dohra... Přijde mi, že zrovna Hermi by mohla mít paměť jako slon. Ginny se má za práskání důvěrností před dalšími osobami určitě na co těšit. Díky za kapitolku, pobavila, dnes jsem to potřebovala jak bravčové drbání.
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 31.05. 2012
Že to Ginny povie zrovna pred tými dvoma? Asi sa snažila byť vtipná. Hermione tým ale slušne zavarila. Ona už síce zisťuje, že všetci slizolinčani nie sú takí zlí, ale Duu to ešte chvíľu potrvá. Díky PS. Už sa asi nikdy nedokážem zasmiať na rozprávke A je to. Kto to nezažil, neuverí, ale Pat a Mat museli mať reálny základ. Mám to doma. Som na prášky, alebo úplne vypínam pred realitou. 

Re: 12. kapitola Od: adina - 30.05. 2012
Hahahaha kraaasne zakoncenie kapitolky skerim sa jak blazon ked si predstavim Herm jak jaci na Rona a Harryho :D dakujem krasne
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 31.05. 2012
škoda, že nezistíme ako zareagovali. Ústa dokorán, keď sa odmiestnila? Už si to môžeme len predstavovať. Díky

Re: 12. kapitola Od: Nade - 30.05. 2012
... a kdyby Malfoy zachránil stádo skřítků, tak se nazavděčí. Každého jiného by opěvovala, ale Draco Malfoy...? Jestli holka není trochu zaujatá, nebo posedlá. A Draco taky, dokonce si toho všimnul i jeho přítel Nott. A na závěr Hermiona pěkně umyla hlavy Ronovi a Harrymu. Především Ron si zasloužil. Jen do nich, holka! Díky, těším se na pokračování.
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 31.05. 2012
Zaujatá je jednoznačne. Len premýšľam, či je to u nej ako u Draca - odmieta si priznať, že sa mu páči, už to naznačovala aj Pansy, aj teraz Theo alebo je vážne taká zaslepená. Uvidíme, sama som zvedavá. Díky

Re: 12. kapitola Od: denice - 30.05. 2012
Neskutečná sranda. Prskala jsem smíchy, když se Hermiona pokoušela Draca pochválit a on v tom pořád hledal toho zakopaného psa. A pak si vzal skřítku domů, v naději, že to Hermionu pěkně rozběsní, což se povedlo. Ten její projev na konci byl dokonalý, Ginny se mi taky moc líbila, koneckonců i Ron, který ještě nevyrostl z puberty a Harry, kádrující Hermionu. Pěkně jim to nandala - a měla pravdu. Díky. 
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 31.05. 2012
Tak som jej pri tom fandila :D Chlapci ešte zažijú ťažké časy. Díky

Re: 12. kapitola Od: dinca - 30.05. 2012
Bylo to skvělé. :D Moc se mi líbila hlavně ta část, kdy Draco nechtěl ani Hermioně věřit, že ho chválí. Jinak můžu jedině dodat, že tohle byla opět krásná kapitolka plná vtipných hádek a poznatků. Už se těším na pokračování a moc ti za ni děkuji :)
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 31.05. 2012
Táto sa nejako preložila sama, šla mi z duše. :D Díky moc

Re: 12. kapitola Od: soraki - 30.05. 2012
tak jestli ti dva zrovna neutvrdili Hermionu v tom, že bude tandit s Theem ... no, jinak se nám to pěkně odvíjí a já se memůžu dočkat, jak to vlastně bude dál díky
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 31.05. 2012
Hermiona sa len tvári, že jej to nevadí. Počkaj na ďalšiu kapitolu, byť bez nich nebude zvládať príliš ružovo. Díky

Re: 12. kapitola Od: Morgana - 30.05. 2012
nechaj to na Harrym a Ronovi a takto to dopadne :D ich reči doslova nútia k robeniu opačného... Dráčik sa pekne hecol, uvidíme, koľko mu jeho postoj k Trixie vydrží. cítim tu zmenu postoja k soplošom? 
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 31.05. 2012
Určite, približne sa to dá rozdeliť na tretiny - sme v druhej, zmena k sopľošom, tretia, zmena k H. Díky

Re: 12. kapitola Od: marci - 30.05. 2012
Ach - Theo byl skvělý   "Čau Draco, kdo je tvoje přítelkyně?" A že udělal méně práce než socha bylo také skvělé, včetně jeho naaranžování na gauči nicméně musím přiznat, že už mě rozhovory typu "je to Zmijozel, čili se s ním NIKDY nebudu bavit" rozčilují! To se nemohou pohnout dál?? Ačkoli Hermiona to v závěru chlapcům pěkně nandala - četlo se to jedna báseň Díky moc za skvělý překlad!
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 31.05. 2012
No, nemôžu byť v každej FF príliš uvedomelí. Tú sú a budú ešte dlho trubky. Díky PS. Na chvíľu som si predstavila miesto nich svojich dvoch chlapov. To sa prekladalo jedna báseň. A dokonca som musela potom zmierniť slovník  Autorka tam mal niečo ako naserte si (f*). Ale to mi fakt k Hermione nesedelo. 

Re: 12. kapitola Od: cyrus - 30.05. 2012
Až dnes som na tento preklad narazila a zatial sa velmi dobre bavim :) len tak dalej :)))
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 31.05. 2012
A ja kedy narazím na tvoj preklad? Len pokus o vtip, inak v pohode. Díky

Re: 12. kapitola Od: iway - 30.05. 2012
hezky se nám rozčílila na konec
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 31.05. 2012
Hovorila mi z duše. Díky

Prehľad článkov k tejto téme:

grangerinvestigation: ( Jimmi )21.08. 201230. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.08. 201229. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.08. 201228. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.08. 201227. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )15.08. 201226. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )13.08. 201225. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.08. 201224. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )01.08. 201223. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.07. 201222. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.07. 201221. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )29.07. 201220. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.07. 201219. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )03.07. 201218. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )27.06. 201217. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.06. 201216. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )25.06. 201215. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )22.06. 201214. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )14.06. 201213. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.05. 201212. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )28.05. 201211. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.05. 201210. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.05. 20129. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.05. 20128. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )05.05. 20127. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.04. 20126. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.04. 20125. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )09.04. 20124. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )04.04. 20123. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.04. 20122. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.03. 20121. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.03. 2012Úvod k poviedke