Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď sa chce, všetko sa dá

13. kapitola

Keď sa chce, všetko sa dá
Vložené: Jimmi - 14.06. 2012 Téma: Keď sa chce, všetko sa dá
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Where There's a Will

Autor: grangerinvestigations

ORIGINÁL:  http://www.fanfiction.net/s/4359182/13/Where_Theres_a_Will

  Keď sa chce

Preklad:
 Jimmi

Prístupnosť: M (od 16.rokov)

Pairing: Dramione

 Žáner: Humor/Romance

Zhrnutie: Lucius Malfoy zanechal dosť podivnú poslednú vôľu: ak bude Draco pracovať pre Hermioniu jeden rok, aj on, aj jej S.O.P.L.O.Š zdedia tridsať miliónov galeónov. Samozrejme, možno sa skôr obaja vzájomne prizabijú... Ignoruje Epilóg. Prístupnosť M kvôli slovníku. 

 

13. kapitola

O takmer tri týždne neskôr sa Hermiona ešte stále nerozprávala s Harrym ani s Ronom, ani nehovorila s Theom. Ignorovala každučký odkaz, čo jej poslal a rovnako vyhodila čokoládové bonbóny, čo jej priniesla sova. Ginny sa pokúsila zamiešať, ale Hermiona skalopevne odmietala hovoriť s kýmkoľvek z nich, takže sa Ginny po treťom pokuse vzdala.

Aj Robin bezdôvodne vyvolávala jej hnev; Hermiona s ňou hovorila len, keď to bolo absolútne nevyhnutné a aj to bolo strohým zamestnávateľským tónom a s kamenným pohľadom. Uvedomovala si, že je smiešna, ale zakaždým, keď sa na Robin pozrela, spomenula si na svoj rozhovor s Harrym a Ronom. Vlastne to začínal mať u nej každý v práci zle zapísané. Bola úsečná, panovačná a všeobecne bolo nepríjemné byť jej nablízku. Jediný človek šťastný z tejto situácie bol Draco. Myslel si, že je najvyšší čas, aby sa prejavila ako tá odporná harpya, za ktorú ju považoval. Prehltol každučkú trpkú poznámku, ktorú vrhla jeho smerom a s nadšením vykonával podradné úlohy, ktoré mu dávala. Pre neho to znamenalo, že nad ňou konečne začína víťaziť.

"Malfoy, dokončil si tú správu, čo som ti dnes ráno dala?" vyštekla na neho v piatok dopoludnia, keď sa vynorila zo svojej kancelárie.

"Samozrejme, šéfica," odpovedal. "Poslal som ju na ministerstvo s Hektorom. Už mi priniesol nazad odpoveď."

"Prečo si mi je ešte nedal?"

"No, vyzerala si pomerne zaneprázdnená," zaškeril sa na ňu. "Povedala si mi, aby som ťa za žiadnych okolností nevyrušoval. Nespomínaš si? Bola si v tom veľmi striktná. Veľmi mcgonagalovská. Skutočne dosť desivé. Mimochodom, už polhodinu na teba čaká Rupert."

"Mohol vojsť dnu!"

"Povedala si, že za žiadnych okolností, Grangerová," pripomenul jej veselo Draco. "Poslúcham príkazy, nie? Nemôžeme mať v robote anarchiu, všakže?"

"Malfoy!"

"Áno, Grangerová? Chceš, aby som ho poslal dnu?"

"Áno, bože," hnevala sa. "A prestaň byť taký premúdrelec a daj mi Kingsleyho odpoveď, dobre?"

Draco si vzal príklad z Elliota a zasalutoval jej. Skôr než mohla na neho znova zajačať, už bol preč a uviedol Ruperta dnu, kým Hermione doručoval ministrov list. "Tvoj funus, kamoško," povedal mu Draco, keď za ním zatváral dvere.

"No?" vyprskla Hermiona.

Zaskočený Rupert zažmurkal. Hermiona už bola nejakú dobu v pekelnej nálade, ale toto bolo po prvý raz, kedy bola taká úsečná k nemu. Vystrel plecia a posilnil svoje odhodlanie. "Hermiona, bez urážky, ale čo máš za problém?"

Hermiona otvorila ústa, aby Rupertovi povedala svoje, ale okamžite prepukla v plač. Vyplašený pribehol k nej a vyčaroval krabicu servítok, keď si vedľa nej kľakol.

"Ne... neviem," vzlykala. "Len ne... nenávidím Malfoya, a som na... naštvaná na Harryho a Ro... rona. To, že sa páči Ronovi, nie je chyba Robin a ja si na nej vylievam zlosť. A ne... neviem, či sa mi Nott skutočne páči alebo chcem len vytočiť Malfoya." Zrútila sa mu na plece, keď ju neohrabane ťapkal po chrbte  a prial si, aby nechal Ariadnu, aby konfrontovala Hermionu, keď to chcela.

"Hermiona, prestaň plakať, prosím," prosil Rupert.

"Je mi to tak ľúto, Rupert, nemôžem si pomôcť!"

"Tak to dostaň von."

Hermiona sa mu ešte chvíľu opierala o plece, konečne sa trochu upokojila. Bolo jej jasné, že by sa mala cítiť trápne za to, že sa v práci takto zosypala, ale skutočne sa cítila lepšie.

"Prečo nám neurobím čaj?" navrhol Rupert, keď sa chytal slamky.

"Čaj všetko nevyrieši," prehltla, zdvihla sa z jeho pleca a utrela si spakruky oči. "Pošleš prosím ťa Robin dnu?"

"Samozrejme," odpovedal, vďačný za možnosť dostať sa von. Plačúce ženy nezvládal, a posledné, o čom chcel počúvať, bol nejaký bizarný milostný trojuholník. Tiež mu pripadalo čudné, že po všetkom tom čase Hermiona Draca nenávidela. Dokonca on začínal mať ich kolegu rád. Prečo ho potom v prvom rade v skutočnosti najala?

O chvíľu neskôr Robin zaklopala na dvere a Hermiona ju zavolala dnu. Stačil jej jeden pohľad na Hermioninu slzami zmáčanú tvár a jej nedávny hnev bol preč.

"Je mi to ľúto," zašepkala Hermiona.

"Viem, srdiečko," odvetila Robin, keď sa vedľa nej posadila. "Čo Malfoy urobil tentoraz, keď si zostala na všetkých taká nahnevaná?"

"v skutočnosti som naštvaná na Harryho a Rona," priznala Hermiona. "Vyčítali mi Theodora Notta, napriek tomu, že sa nič nedeje! Ani som s ním od nášho obeda neprehovorila."

"Ty si odvtedy neprehovorila s nikým a už sú to dva týždne. Trochu dlho, aby si takto pokračovala."

"Máš pravdu. Ale naštvala som sa na Harryho a Rona  a kvôli tomu som bola naštvaná aj na teba."

"Nechápem."

"Nie je to tvoja chyba, Robin," uistila ju Hermiona. "Ja len... mám po krk toho, ako na teba Ron stále myslí, hlavne, keď mi súčasne hovorí, aby som sa vyhýbala inému mužovi."

"Ach."

"Je mi to vážne ľúto; uvedomujem si, že som sa správala neprijateľne."

"Hermiona, ja by som nikdy nešla po Ronovi," vyhlásila Robin. Bolo pre ňu ťažké také dačo povedať, pretože ju v skutočnosti Ron už istý čas zaujímal. Bol vtipný, rozkošný, úspešný a odvážny. Vlastnosti, kvôli ktorým ju veľmi priťahoval. Nestál za priateľstvo s Hermionou, ale bola smutná, že nemôže preskúmať jeho záujem o ňu. "Sotva sa s ním vídavam."

"Robin, ja to viem," odpovedala Hermiona. "A čo viac, skutočne nemám žiadne právo to od teba očakávať. Už nie som do Rona zamilovaná a ty budeš pre neho vážne skvelá. Len bolí, že on sa pohol ďalej a ja nie. Nemám rada, keď mi Harry s Ronom hovoria, čo mám robiť. Viem, že ma chcú chrániť a vážim si ich za to, ale už jedného otca mám, nie? Jednako  si to nemusím ventilovať na všetkých ostatných."

"To robíme občas všetci, Hermiona. Takže to pre zmenu nemá nič spoločné s Dracom?"

"Má to s ním všetko spoločné!" zanariekala Hermiona. "Nedokážem jasne myslieť, keď je tu. Som ustavične napätá a pripravená vyletieť. A kto dopekla čakal, že bude skutočne v tejto práci dobrý? On dokonca dodržiava tvoj archivačný systém, panenka skákavá! Nemôžem ho za nič zotrieť, pretože všetko robí správne! A zachránil tú škriatku!"

"Hermiona, počúvaj sa. Mala by si byť šťastná, že Draco zachránil Trixie a že si vedie dobre."

"Som šťastná, že je Trixie v bezpečí," pripustila Hermiona. "Samozrejme, že som. Boh vie, že som chcela dostať tú kravu Pansy Parkinsonovú odvtedy, čo sme boli deťmi. Viem, že som sa na to nemala zamerať, ale klamala by som, keby som tvrdila opak."

"To je v poriadku, Hermiona. Je to mrcha."

Hermiona jej venovala uslzený úsmev."Je, však? Len si prajem, aby som dokázala prekonať tú záležitosť s Malfoyom. Myslela som, že sa to uľahčí, ale v skutočnosti sa to nestalo. Uviazla som s ním na ďalších jedenásť mesiacov a musím sledovať, ako všetkých obalamutil. Dokonca ty ho voláš Draco!"

"Tak sa volá, Hermiona," unavene odpovedala Robin. "Je mi jasné, že ty ho nemáš rada, viem prečo a neobviňujem ťa. Dopekla, každý v slobodnom svete vie, že sa nemáte radi, napriek tomu ako sa tvárite na verejnosti. Nehovorím, že nemáš dobrý dôvod, ale nemôžeš takto pokračovať. Je tu. Musíš s ním pracovať."

"Skúšala som to, spomínaš si? Povedala som mu, že chcem, aby sme spolupracovali a boli k sebe zdvorilí a on mi prakticky povedal, aby som sa dala vypchať. Vážne ma trápi, že sa teraz zdá, že si ho všetci ostatní tak veľmi obľúbili."

"Nepreháňajme," riekla Robin. "Ja ho tolerujem, pretože spoločne spracujeme. Je dokonale príjemný ku všetkým okrem teba a dokáže byť dosť zábavný. Dievčatám sa páči, pretože je fešák a flirtuje a Elliot ho má rád, pretože je to ďalší chalan. Myslím, že Rupert má na neho rovnaký názor ako ja, hoci je to občas ťažké posúdiť. Nezabúdaj, Hermiona, že musí túto prácu robiť, inak príde o dedičstvo. Myslím, že to od neho vyžaduje obrovské úsilie."

"Asi máš pravdu. Len mám pocit, že sú všetci na jeho strane."

"Hermiona, o stranách sa nedá hovoriť," odvetila Robin. "Ja vždy budem na tvojej strane, ale obe musím s Dracom pracovať a firma nemá žiaden prospech z toho, že pôsobíš ako 'Najväčšia mrcha na svete'."

Hermiona si odfrkla. "Myslím, že som posledných pár týždňov bola pomerne hrozná."

"Niekto by povedal, že si sa vyrovnala Pansy Parkinson Zabiniovej."

"Ach, nie!" Hermiona sa zasmiala. "To nemôžeme dovoliť!" Hermiona si utrela posledné slzy z očí a zdvihla sa. Stále s úsmevom opustila kanceláriu a zvolala všetkých do konferenčnej miestnosti.

"Takže," začala, trochu stiesnene. Nikto sa netváril zvlášť priateľsky. "Posledných pár týždňov som bola neznesiteľná a zo srdca sa ospravedlňujem. Viem, že ste všetci pracovali ako diví a je mi vážne ľúto, že som bola taká nočná mora."

"PMSkové mesto, kamoš," zašepkal Draco Elliotovi, ktorý si odfrkol a štuchol ho do rebier.

"V priebehu budúceho týždňa Robin, Malfoy a ja začneme pracovať na najímaní nových ľudí a tiež naplánujeme náš prvý metlobalový zápas. Viem, že ste všetci dychtiví začať."

"To znie dokonale," švitorila Ariadna. "Všetci majú dovolené byť raz za čas mimo, Hermiona. Dokonca šéfica."

Hermiona sa prikrčila, keď Ariadna použila Malfoyvovu "prezývku", ktorú mal pre ňu. Ani jej neušiel jeho úškrn. Ignorovala ho a pokračovala. "Konečne sme určili samostatné oddelenia pre iné magické stvorenia, ktorým budeme pomáhať. Už o tom rozprávam vyše mesiaca a takmer nič som neurobila, takže si myslím, že je najvyšší čas. Možno by sme mohli zorganizovať nejaký oficiálny večer, aby sme posilnili povedomie. V spojení s metlobalom si myslím, že sa záujem o nás ešte zvýši."

"Nádhera," povedala Ginger. "Toto je presne to, čo potrebujeme, aby sme spropagovali aj Draca, nemyslíte? Bez urážky, Draco, ale vieš, že tvoj obraz stále potrebuje vyleštiť, nie? Už som rozšírila slovko o tvojej záchrane Trixie, ale potrebujeme ešte väčšmi ukázať, že uskutočňuješ želania svojho otca o posilnení magickej spolupráce."

"Niečo také," odvetila Hermiona. Samozrejme, nech je toto všetko o sprostom Malfoyovi. "Tak či tak, pretože som bola obrovská mrcha a je piatok popoludní, môžete všetci odísť skôr. Uvidím vás šťastných a včas v pondelok ráno.

Jej slová boli maximálne privítané, pretože po mizerných dvoch týždňoch, ktoré všetci mali, sa nemohli dočkať, kedy začnú s víkendom. Okamžite sa začali baliť a o chvíľu tam zostali len Hermiona s Dracom.

"Pekný prejav, šéfica," prehlásil. "Hlavne sa mi páčila tá časť, kde ma Ginger pochválila a ty si priznala, že si veľká tučná mrcha. Veľmi inšpirujúce."

"Krása," zaškerila sa. "Takže som k tomu všetkému ešte tučná. Pozrime sa na to, mám vlasy ako pračlovek, som špinavá, sprostá humusáčka, som príšerne škaredá a podľa všetkého ešte aj tučná. Ty fakt vieš ako okúzliť dámy, však?"

"Ach, povedal by som, že tučná nie si, Grangerová," zavrčal na ňu Draco. "Príšerne je tiež prehnané. No zvyšok..."

"Nech už si preč, Malfoy, než na teba zhodím dom."

"Čože?"

"Muklovská narážka," odpovedala. "Len choď domov."

"Tvoje prianie je mi rozkazom." Hlboko sa uklonil, odmiestnil sa a zanechal ju hľadieť mrzuto do priestoru. Po chvíli dospela k rozhodnutiu, ktoré jej vírilo v hlave celý deň. Zavolala Hectora, narýchlo načmárala odkaz a poslala ho po sove.

Theo

Bola som neodpustiteľne hrubá. Môžem ti to dnes večer vynahradiť večerou?

Hermiona

S úsmevom očakávala jeho odpoveď. Za menej než dvadsať minút ju mala spolu s pokynmi k jeho domu.

Vyhnal som Draca. Príď rovno sem.

Z jeho odkazu jej začalo srdce biť trochu rýchlejšie a zrazu sa nemohla dočkať, až ho uvidí. Je čas jednať, Hermiona. Prehľadala kanceláriu a našla náhradné šaty, ktoré mala schované pre naliehavý prípad. Rýchlo sa prezliekla, stiahla si vlasy a uistila sa, že má slušný make-up. Trhni si nohou, Malfoy. Vyzerám dobre.

Stále si nebola celkom istá, či sa len nepokúša vytočiť Malfoya a teraz aj Harryho s Ronom, alebo či sa jej Theo páčil. Jednako sa nedalo poprieť, že to bol zaujímavý fešák. Už to bolo dávno, čo o ňu nejaký muž prejavil záujem. Nemohlo ublížiť trošku to preskúmať, správne?

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 28.01. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 13. kapitola Od: GwenLoguir - 06.08. 2012
kým sa do neho nechystá zamilovať, správne

Re: 13. kapitola Od: JSark - 17.07. 2012
Dnes som zistila, že viaznem na 13. kapitole, tak som sa na to vrhla. :) Hurá na Tea. :D

Re: 13. kapitola Od: jerry - 19.06. 2012
no mia to asi s tym hnevom prehnala. myslim ze z casu na cas sa kazdy z nas dostane do takeho stavu ale dolezite je aby sme vnom nezostali tak dlho. chudak rupert, ale awspon ju priviedol spat. som zvedava na to stretnutie s teheom a aj na reakciu draca, rona a harryho ked sa to dozvedia. dik za preklad

Re: 13. kapitola Od: larkinh - 17.06. 2012
Ach, ta Hermiona... Pořád mám pocit, že to je ona, kdo se nedokáže přenést přes minulost a kolejní rivalitu. Draco rejpe, ale snad ho Hermiona zná, ne? Navíc musí pracovat v organizaci, ve které pracovat nechtěl... řekla bych, že na škole ho Herm zvládala líp. Ale třeba právě Theo jí pomůže zbavit se myšlení v "kolejních škatulkách"...

Re: 13. kapitola Od: Zuzana - 16.06. 2012
Fuj, ale bola odporná. Toto mať v práci, tak neviem... Ale Draco je očarujúci a zapadol do kolektívu ako inak. Zmijozelský princ - toho si musí obľúbiť každý, nie? Teda každý bez predsudkov. Som zvedavá ako Hermione dopadne rande. Dúfam, že zle. Ďakujem za prekad

Re: 13. kapitola Od: teriisek - 16.06. 2012
Hermiona je pro mě světice. Chápu, že byla na okolí hnusná a že to není pěkné atd... ale popravdě, já bych reagovala naprosto stejně. Dost by mě štvalo, že někdo, koho nesnáším a kdo mi hází klacky pod nohy při každé možné příležitosti, získává na svoji stranu moje přátele a spolupracovníky. A nejvíc by mě dorazila ta debilní přezdívka, kterou od něho začínají chytat. Škoda, že jim Hermiona nemůže/nechce prozradit důvod, proč ho ve skutečnosti přijala. Patřilo by mu to, hajzlovi. Ani nevím, proč mě to tak naštvalo, ale nafackovala bych mu! Díky moc za překlad, budu se těšit na další pokračování!
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 16.06. 2012
Áno, áno, áno. Chudera, bez pomoci, po najlepšej priateľke jej ide ex, jej nepriateľ je priateľom jej priateľov... ach jo. Držím jej palce. Díky

Re: 13. kapitola Od: tigy - 15.06. 2012
Páčilo sa mi, ako Draco doslova a do písmena dodržiava všetky Hermionine pokyny, plní úlohy presne a  načas a dokonca! dodržiava Robinin archivačný systém  No ako by z toho nemala byť Hermiona na mŕtvicu??  A som strašne zvedavá, ako dopadne to jej rande "z trucu" s Theom... Vďaka za ďalšiu super kapitolku 
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 16.06. 2012
Presne, vytáča ju tým dokonale a ešte k tomu nemá podporu v Duu. Rande dopadne extrémne zaujímavo, ale nasledujúca kapitola je ešte lepšia. Díky

Re: 13. kapitola Od: Jacomo - 15.06. 2012
Jé, já tady budu fandit Robin. Ano, Ron je "vtipný, rozkošný, úspešný a odvážny", ale vedle zejména téhle Hermiony nemá šanci se projevit, protože ta ženská ho prostě převálcuje. Zvláštní, že až díky téhle povídce mi došlo, že to tak fakt je. Hermiona je už v kánonu velmi temperamentní, takže k ní opravdu, ale opravdu mnohem víc pasuje někdo, kdo představuje výzvu, nikoli klidný přístav weasleyovské jistoty. Asi proto mi od začátku seděl pairing Snamione a časem jsem začala oceňovat i Dramione. Takže shrnuto, podtrženo, náramně si to užívám. Díky.
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 16.06. 2012
Ona by asi bola šťastná aj s Ronom, ale len tak obyčajne. Niekedy to stačí, ale červík pochybností hlodá vždy. Ach jo. Ešteže máme FF a jednoznačne páru Robin a Ron fandím aj ja. Ron nie je zlý chlapík, niekoho si zaslúži, ale nie Hermionu. Díky

Re: 13. kapitola Od: Nade - 15.06. 2012
Jestli je tu někdo "mrcha", tak je to Malfoy. Umí pěkně hrát divadýlko a Hermiona se bude muset ovládnout, aby to celé ustála. Měla by se spíš snažit, aby ostatní stáli na její straně. Dva týdny nejsou zas tak moc, všecno se dá napravit a jednou to bude i k smíchu. Díky, těším se na další kapitolu.
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 16.06. 2012
Presne! Dobre vie čo robí a v duchu sa parádne baví. Našťastie sa Hermiona prebrala a snáď to nejako spraví. Díky

Re: 13. kapitola Od: Claire - 15.06. 2012
Konečně, v třinácté kapitole jsem se dočkala chvíle, kdy mě nebude iritovat Hermiona. Byla schopna přijmout nabízené rameno a připustit pravdu. A ne jen tak ledajakou - už není nejvíc na světě naštvaná na Malfoye, ale na své přátele. To tedy naprosto oprávněně, já jsem hodně klidný člověk, ale to, jak se jí snaží organizovat život a do čeho všeho jí kecají, to je na zelenou mezi vočička. Veřejně se omluvila, méně veřejně připustila, že Draco zvládá všechny zadané úkoly, i ty prudivé a nezáživné, naprosto perfektně. (My jsme to tušily od samého začátku, Nebelvíři mají  holt dlouhé vedení). Protože je více než jasné, jak prostě tato povídka skončit MUSÍ, pokud se týká párování, tak mne hodně, ale opravdu hodně zajímá, co a jak moc hrozného bude muset provést Theo, aby upadl v nemilost a Draco měl volnou cestu bez konkurence. Že by házel knihy na zem? Draco měl v této kapitole dost málo prostoru na vlastní okouzlující projev, ale věřím, že si to ještě vynahradí v některé z příštích. Ovšem borec na konec - co se stalo inteligentní, rozumné a uvážlivé Robin s hlavou a očima? Cože to je Ronald Weasley? Nebo se stalo něco s mýma očima a špatně jsem si to přečetla? Jimmi, díky za zábavnou kapitolu a těším se na další - alespoň na zjištění kolem Notta (třeba).
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 16.06. 2012
Jo, záver je jasný všetkým, ale jednoduché to nebude. Práve nám jeden pán kladie dlažbu, nemám veľa času, takže len obrovské ĎAKUJEM za úžasný komentár. Ale také sú tvoje všetky. 

Re: 13. kapitola Od: marci - 15.06. 2012
A víš, že mi tahle Hermiona, která se nedokáže pohnout dál, docela zapadá do kánonu?? :) Na konci se to zlepšilo, ale pokud by ne, asi by mi řádně lezla na nervy :)  Těším se na pokračování a na Thea :)
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 16.06. 2012
Veď práve, plne ju chápem, som teraz v podobnej situácii. Ale keď sa už pohnem, nič ma nezastaví :D Díky

Re: 13. kapitola Od: kali - 15.06. 2012
A nastupuje Theo,Draco asi nebyl nadšen:-).No Hermiona si trochu povyražení zaslouží,pokud k němu skutečně dojde
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 16.06. 2012
Hahaha, len počkaj, až to zistí... Díky

Re: 13. kapitola Od: iway - 14.06. 2012
v jednom momentu ji opravoval, že neni  tak moc škareda tak to je fajne )
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 16.06. 2012
Všimla si si? Vlastne ju tým pochválil. :D Díky

Re: 13. kapitola Od: denice - 14.06. 2012
Zase velice zábavná kapitola. Hermiona se nechovala jako mrcha, ale spíš jako kráva  a divím se, že polovina těch dušiček nedala výpověď. Trvalo jim dost dlouho, než si někdo troufl zeptat se, co má za problém a proč si to vybíjí na podřízených.  Věřím, že Draco si to užíval. V této kapitole jednoznačně vede. A nejvíc mě pobavilo, že Robin si myslí, že Ron je "vtipný, rozkošný, úspešný a odvážny". Díky.
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 16.06. 2012
Čudujem sa, že sa nespýtala Robin, ale ak spýtala, asi len vyštekla. Ron možno taký je, občas, kým ti to nezačne liezť na nervy. Díky

Re: 13. kapitola Od: Morgana - 14.06. 2012
mrchu Hermionu by som radšej zažiť nechcela. dobre však, že si to uvedomila a trocha sa zrovnala. chudák Rupert :D Draco nech si naozaj trhne a nechá priestor pre dámu. ide sa hrať šach :)
Re: 13. kapitola Od: Jimmi - 16.06. 2012
Asi by som reagovala rovnako... nič jej nevychádza podľa plánov, všetci ju štvú... musím sa zamyslieť, či už náhodou tak nereagujem. Díky

Prehľad článkov k tejto téme:

grangerinvestigation: ( Jimmi )21.08. 201230. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.08. 201229. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.08. 201228. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.08. 201227. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )15.08. 201226. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )13.08. 201225. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.08. 201224. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )01.08. 201223. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.07. 201222. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.07. 201221. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )29.07. 201220. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.07. 201219. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )03.07. 201218. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )27.06. 201217. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.06. 201216. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )25.06. 201215. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )22.06. 201214. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )14.06. 201213. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.05. 201212. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )28.05. 201211. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.05. 201210. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.05. 20129. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.05. 20128. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )05.05. 20127. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.04. 20126. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.04. 20125. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )09.04. 20124. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )04.04. 20123. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.04. 20122. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.03. 20121. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.03. 2012Úvod k poviedke