Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď sa chce, všetko sa dá

17. kapitola

Keď sa chce, všetko sa dá
Vložené: Jimmi - 27.06. 2012 Téma: Keď sa chce, všetko sa dá
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.


Where There's a Will

Autor: grangerinvestigations

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/4359182/17/Where_Theres_a_Will

 Keď sa chce

Preklad:
 Jimmi

Prístupnosť: M (od 16.rokov)

Pairing: Dramione

 Žáner: Humor/Romance

Zhrnutie: Lucius Malfoy zanechal dosť podivnú poslednú vôľu: ak bude Draco pracovať pre Hermionu jeden rok, aj on, aj jej S.O.P.L.O.Š zdedia tridsať miliónov galeónov. Samozrejme, možno sa skôr obaja vzájomne prizabijú... Ignoruje Epilóg. Prístupnosť M kvôli slovníku. 

 

 

17. kapitola

 

"Idééš, Ginger! Ach, nie... áno! Skvelý zásah!" kričala Robin až do zachrípnutia na vzájomnom zápase  Sopľošu vs. Oddelenie pre reguláciu a kontrolu magických stvorení - Hermionino, Robinino a Rupertovo bývalé pôsobisko. Zatiaľ bola hra veľmi vyrovnaná. Bolo to veľmi vzrušujúce.

Na amatérsku športovú udalosť bolo v hľadisku pomerne veľa divákov. Oliver Wood, sám profesionálny hráč, sa mačkal medzi Hermionou a Melody Wyndham-Priceovou, jednou z nových zamestnankýň. K svojmu úžasu Hermiona tiež zazrela  Viktora Kruma; hoci si občas stále písali, Hermiona ho od svadby Billa a Fleur nevidela a nedokázala si ani za svet predstaviť, prečo tu je. Ginny, Ron, Harry a George tu boli tiež a kým povzbudzovali S.O.P.Ľ.O.Š tak hlasno ako zvyšok divákov, ani raz nevyslovili Malfoyovo meno či sa nepozreli jeho smerom. Hermiona určite dokázala pochopiť ich postoj: po rokoch vypiskovania Slizolinu bolo skutočne trochu čudné chcieť, aby Draco Malfoy chytil zlatonku. Teddy sedel s Robin, Violet a Trixie, šťastne mával zástavkou, na ktorej bol zobrazený elf. Hermiona si všimla, že Trixie vyzerala zdravo a takmer blažene šťastná povzbudzovala Draca. Tomu sa hovorí podivný pár.

"Vyzerá to dobre, Hermiona," povedal Harry, keď sa k nej otočil. "Zazrel som tu Kruma? Vy dvaja sa znova rozprávate?"

"Rozprávajú, pchá," rozhorčoval sa Ron bez toho, že by sa otočil. "Pochybujem, že tí dvaja niekedy veľa narozprávali, všakže, Hermiouna? Ten chlap ledva hovorí anglicky. Myslím, že svoje ústa chcel použiť iným spôsobom, chápete narážku?"

"Ron, aj decko by tu narážku pochopilo," odvetila Ginny. Oči mala stále upreté na hru, ale bratovi strelila pohlavok. "Ty fakt nie si nenápadný ani bystrý. A chceš, aby sa s tebou Hermiona znova prestala rozprávať? Ak dnes nedostaneme večeru, pretože nedokážeš zavrieť zobák, ublížim ti."

"Hermiona, prepáč. Beriem to späť."

"To by si mal," odpovedala, stále podráždená, že Ron komentoval jej romantický život. "A nie, s Viktorom sa zriedkakedy rozprávame. Nie som istá, prečo je tu, ale asi tu stále má zopár priateľov z Rokfortu."

"Ginger je vážne dobrá, však?" uznalo prehodil Ron, aby zmenil tému. Či boli rozídení alebo nie, Ron vôbec netúžil vidieť Hermionu znova s Krumom. Bolo dosť blbé, že šla na ples s tým sprostým Theodore Nottom, tým, čo v prvom rade spôsobil ich veľkú hádku. Veril Hermione, keď povedala, že sú len priateľmi, ale prečo sa vôbec chcela priateliť s takým obrovským blbom ako on? Kam to svet spel?

"Bola by bývala v Chrabromile skvelou triafačkou. Ako to, že to neskúsila Jasmína? Nebola po našom absolvovaní triafačkou za Bystrohlav? Tí zvyšní dvaja triafači sú slizolinčania... hnus."

"Povedala, že už má časy, kedy sa nechala triafať dorážačkou, za sebou" prehovorila Ariadne, keď sa naklonila k ich rozhovoru. "Nemôžem povedať, že by som jej to vyčítala. Z rovnakého dôvodu som sa nezúčastnila výberu ani ja."

"Áno," vložil sa Oliver. "Nemôžeme ti dovoliť, aby si na našom večernom rande bola celá zakrvavená." Žmurkol na Ariadnu; pekná čarodejnica onemela a sčervenela. Bola príliš mladá, aby chodila do školy s Oliverom, ale nebola príliš mladá, aby ju nevzrušovalo jej rande s dobre vyzerajúcim metlobalovým hráčom. Bola neobyčajne polichotená, keď ju pozval a v duchu znova poďakovala Harrymu a Hermione za to, že ich predstavili.

"Vy ste to pred nami tajili," riekla Ginny, ktorá sa konečne otočila, keď začula túto klebetu. "Som naozaj kvôli dnešnému večeru vzrušená. Viem, že by som sa mala báť ísť na Malfoy Manor, ale nemôžem si pomôcť. Moje nové šaty sú nádherné. A tiež som k nim zohnala naozaj peknú masku."

Harry sa zamračil. "Ja si len prajem, aby to bolo niekde inde."

"Pani Malfoyová bola neobyčajne veľkorysá, keď nám usporiadala ples," prehlásila Hermiona, keď nasadila svoju osobnosť pre verejnosť ála "Hermiona a Malfoyovci sú najlepšími priateľmi". "Bude to nádherné, Harry." 

Samozrejme, Hermiona sa absolútne hrozila vkročiť znova na Malfoy Manor. Nie celkom zabudla na svoju poslednú "návštevu". Dlho sa o tom rozprávala s Robin, dokonca zašla tak ďaleko, že navrhla presunúť to niekam inam, ale nakoniec ju Robin presvedčila. Postaví sa svojmu strachu a nasadí odvážnu tvár aj pre Malfoyovcov aj pre verejnosť. Z dlhodobého hľadiska, zdôvodňovala Robin,  toto pomôže jej novým zamestnancom a maškarný ples vo vychýrenom dome bude dôležitý pre ešte väčšiu integráciu S.O.P.Ľ.O.Š do čarodejníckej komunity."

"Myslíte, že je možné, aby ste všetci čušali, kým sledujem hru?" vložil sa dobre naladený George. "Môžeme sa porozprávať o Ginniných nových šatách po tom, čo Rupert zablokuje tento... áno! To sa podarilo, kamarát!"

Znova venovali pozornosť hre. Napriek svojim predchádzajúcim protestom voči metlobalu si Hermiona uvedomila, že si ho sama užíva. Počasie bolo na neskorý október nádherné a to veľké publikum ju poriadne potešilo. Kvôli plesu bola mimoriadne nervózna, ale keďže sa zdalo, že je v tejto chvíli najhlavnejšou správou v čarodejníckej Británii, mohol S.O.P.Ľ.O.Š len prospieť.

 

Draco dokázal zo vzduchu jasne na tribúne vidieť Grangerovú, Zjazvenca a Lasičiaka. Theo sa ospravedlnil, tvrdil, že má priveľa práce. Draca sa to dotklo, ale bol tiež rád, že sa nemusí dívať na Thea s Grangerovou. Stále bol kvôli nim trochu podozrievavý a sledovať, ako Grangerovej sprostá tvár zakaždým očervenela, keď prehovorila k Theovi, jeho nálade nepomáhalo.

Potter sa ho pokúšal ignorovať, ale Dracovi bolo jasné, že ho kútikom oka sleduje. Asi žiarli, že nehrá, zdôvodňoval si Draco a jeduje ho, že samotný Draco je stále taký dobrý. To malé decko, jeho bratanec, malo dnes modré kučeravé vlasy a oči tak jasné a fialové, že ich Draco dokázal vidieť zo svojej metly. Vyplašilo ho, keď to decko zachytilo jeho pohľad, usmialo sa a zamávalo mu.

"Jejé, Draco!" zakričal Teddy, čím spôsobil, že jeho krstný otec vyprskol tekvicový džús.

"To je epidémia," zašepkala Hermiona Harrymu, keď ho búchala po chrbte. "Už to chytili všetci. Ty, Ron a ja sme jediní, ktorí ho stále neznášajú a dokonca ja to nemám na verejnosti dovolené. Musím si o tom písať tajný denník. Taký je život."

Harry sa zamračil. "Sprostý Malfoy." Na chvíľu sa odmlčal. "Vážne si o ňom píšeš denník?"

"Bože, Harry, nebuď smiešny. Samozrejme, že si ne... Hej, pozri, myslím, že zbadal zlatonku! Idééš, Malfoy!" Všetok hnev ju opustil, keď sledovala, ako sa jej tím približuje k víťazstvu. Hermiona nedokázala potlačiť svoje nadšenie a vyskočila zo sedadla, keď Draco zamieril k zlatonke. O pár sekúnd držal trepotajúcu sa zlatonku v natiahnutej ruke, kým okolo neho lietali členovia jeho tímu.

Hermiona s Robin zbehli po tribúne, aby sa pripojili k naradosteným spolupracovníkom na ihrisku. Draco ju bez premýšľania popadol v prudkom objatí, zdvihol ju zo zeme a zatočil sa s ňou.

"Vyhrali sme, šéfica!" zajačal. Zrazu si zjavne spomenul, kto sú. Zložil ju - tvrdo - práve keď ho súčasne Hermiona od seba odtlačila.

Šokovaní a s červenými tvárami sa na seba chvíľu pozerali, než sa Draco otočil, aby objal Robin a zvyšok firmy. Briony Fortellová a Flora Rumbachová, dve z nováčikov, vyčarovali balóny a konfety, ktoré padali na víťazný tím. Keď si potriasli rukami s tímom súperov, Rupert, Elliot a Hugh zdvihli Draca na plecia a pochodovali s ním okolo ihriska.

"Nejako mi ušlo, že Malfoya zvolili za nového ministra?" spýtal sa Ron, keď prevrátil na Harryho očami. "Len vyhrali zápas v metlobale. Ani nebol tam hore jediný."

"Videl si ten kúsok, čo predviedol s Hermionou?" hrozivo sa spýtal Harry. "Nechcem, aby sa jej dotýkal."

"Musia robiť divadlo na verejnosti, Harry," pripomenula mu Ginny. "Hermiona nám to už predsa povedala."

"To neznamená, že sa musia oblizovať na ihrisku," povedal Ron.

"Ach, no tak," hnevala sa Ginny. "Sú šťastní, že vyhrali. Prestaňte nariekať a vezmite Teddyho dole, aby sa k tej zábave mohol pripojiť."

Harry začal protestovať, ale zazrel výraz v Ginniných očiach a múdro urobil, čo mu manželka prikázala.

"Hej, Draco!" vzrušene zvolal Teddy, jeho novo nájdený bratranec bol pre neho idolom dnešného dňa. "Počul si ma tam hore?"

"Samozrejme, že počul, chlapčiatko," odvetil Draco, keď mu postrapatil vlasy a vychutnával si výraz na Potterovej tvári. "Prečo si myslíš, že som chytil zlatonku tak rýchlo?"

"Počul si to, Harry?" zasmial sa Teddy. "Prinášam šťastie! Hermiona, počula si to?"

"Počula, Teddy." Hermiona bola stále trochu ostražitá ohľadne Malfoyovej komunikácie s Teddym, ale Malfoy bol aspoň priateľský. Tiež ho už poznala lepšie, a vedela, že nech mal akékoľvek chyby, nikdy by nič kruté neurobil malému chlapcovi. Teddyho zjavne očaril, takže predpokladala, že si na to bude musieť zvyknúť.

"Kiežby sme mohli mať večierok, aby sme to mohli osláviť," zahlásil Hugh, spotený a rozpálený z triafačského výkonu. Druhá triafačka, Ursula Nightingalová, bola tou druhou slizolinčankou vo firme a bola nadšená, že ju vybrali do tímu. Suma sumárum, bolo preslizolinované.

"Máme večierok, Hugh," zasmiala sa Hermiona. "Nestačí ti ples Pomocná ruka?"

"Áno, ale bolo by pekné, keby sme oslavovali len my," vložil sa Rupert. "Jednako si myslím, že si vystačíme aj s plesom, nie?"

"Pomocná ruka, aké úbohé meno," krútil smutne hlavou Draco. "Myslím to vážne."

"Bol to nápad tvojej matky, Draco," pripomenula mu Robin, keď mu prehodila ruku okolo pliec. Z tribúny si to všimol Ron a zaksichtil sa  - teraz ide aj po Robin?

"Áno a je to hrozné. Určite by skvelá generálka Westinghouse dokázala vymyslieť niečo menej patetické."

"Mne sa páči," riekla Hermiona.

"Samozrejme, že sa tebe páči."

"V poriadku, vy dvaja, dosť kritiky," vložil sa Elliot, keď k nim priplachtil s Veronikou, s ktorou sa mečovali s palicami odrážačov. "Nechajte si to na ples. Neviem ako vy klauni, ale ja potrebujem trochu času, aby som opeknel."

"Na to nestačí celý čas sveta, 'Ellík'," podpichol Draco.

"To povedz pani Zet," vrátil Elliot a vyslúžil si od Draca zavrčanie. "Poďme chlapci, rád by som sa tomuto vzájomnému obdivovaniu vytešoval ešte dlhšie, ale to môžeme robiť na večierku. S vami všetkými švihne o zem, keď uvidíte, ako dobre vyzerám. Našiel som ten najdokonalejší kostým. Poďme sa dostať do úlohy."

Preplietol si ruky s Jasmínou a Briony a odmašíroval z ihriska, kde zanechal svojich priateľov, spolupracovníkov a podporovateľov krútiť hlavami v štýle "ach, ten Elliot."

"Fajn, zachováme sa podobne?" spýtal sa Draco Robin, keď ju tiež viedol preč. "Ale určite nie vo vyfešákovaní sa pre niekoho."

"Stále nemáš partnerku, Draco?" prekvapene sa spýtala Robin. Posledné dva týždne sa v práci málokedy rozprávalo o niečom inom ako o prvom metlobalovom zápase a halloweenskom plese. Vedela, že aj Uršula aj Sarah Cloverová túžili, aby ich Draco pozval a že on mal pravdepodobne aj iné vyhliadky. Bolo úžasné, čo mesiace v S.O.P.Ľ.O.Š urobili s jeho povesťou. Bol populárnejší a obľúbenejší než kedy býval na Rokforte. Sarah pracovala na úplne novom oddelení pre divožienky, víly a morské panny a Robin vedela, že si od nich vzala k srdcu zopár rád. Uršula poznala Draca ešte zo Slizolinu, obe dievčatá boli pekné a sympatické. Prečo nešiel s niektorou z nich? Ako keby si nevedela, pomyslela si.

"Nie," priznal Draco. "Prečo?  Chceš ma pozvať, generálka?"

"Je to lákavé," odvetila Robin. "Ale nerada by som ti jednu vrazila, keď sa nevyhnutne opiješ a pokúsiš sa ma obchytkávať. Idem bez partnera a som dokonale spokojná. Nemôžem celý večer odmietať chlapov a robiť so seba atrakciu. Niekto musí hrať úlohu pre styk s verejnosťou." V duchu si vzdychla. Priala si, aby nemusela ísť sama a predstierať, že jej to nevadí, ale jediný človek, ktorý sa jej páčil, bol jednoznačne zakázaný. Vzhliadla na tribúny a všimla si, že ju Ron sleduje. V rozpakoch sa obaja odvrátili.

"Tvoja smola," povedal jej Draco. "A čo šéfica? Vytiahla si z vlasov nejakého trola, aby ju tam vzal?" Obzrel sa na Hermionu, ktorá bola stále s Potterom a tým modrovlasým deckom. Zježil sa, keď pohodila hlavou dozadu, zasmiala sa na niečom, čo určite musel byť chabý žart od Zjazvenca. Asi sa rozprávali o ňom, asi presviedčali Tedyho, že je veľký zlý ujo. Ach, fajn. Vždy si ju mohol na plese odchytiť a povedať jej, aká je škaredá. Trochu sa pri tej predstave rozveselil. Bol si takmer istý, že ani ona nemala partnera - niečo, z čoho sa bude dať robiť sranda.

Robin na Draca nadvihla obočie. "To zistíme, až keď sa tam dostaneme, nie?"

Dracovi sa tá odpoveď nepáčila, ani máličko. Znelo to, ako keby Grangerová našla nejakého úbohého slepého blázna, ktorý ju dnes večer bude sprevádzať. Ako si ju mal doberať, keď ona mala partnera a on nie? Potom bude vyzerať ako chudák on, nie ona. Kto to bol - Lasičiak? Možno jeden z tých nových chlapíkov. Simon, Hugh či Cassio? Vyzerali ako bozkávacie typy. Vedel, že Elliot berie Briony a Rupert Padmu Patilovú, s ktorou chodil už tri roky (no nebol Draco prekvapený, keď to zistil - prisahal by, že Rupert mal slabosť pre Grangerovú). Hugh v žiadnom prípade, dumal. Theo bol jediný ex-slizolinčan dostatočne dementný na to, aby sa pošpinil s Grangerovou. Počkať minútu... S kým tam dnes večer šiel Theo?

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 28.01. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 17. kapitola Od: GwenLoguir - 09.08. 2012
nasieranie Draca je celkom zábava.... musím si užívať, kým s tým autorka po ich daní s adokopy neprestane...

Re: 17. kapitola Od: JSark - 23.07. 2012
To by mohol byť nový titul pre Harryho: chlapec ktorý prežil pod papučou. Neuvažovala si nad "preslizolinčanované"? Ja viem, vyzerá to trochu jazykolamne... 

Re: 17. kapitola Od: jerry - 29.06. 2012
fuha, to objatie musel byt riadny sok. sak som zvedava na dracovu reakciu ke miu uvidi na plese s theom. diky za preklad a tesim sa na pokracovanie

Re: 17. kapitola Od: Morgana - 28.06. 2012
úžasné! dve čerešničky za sebou, ďalšia nasleduje...ešte dobre, že som konečne urobila všetky skúšky :) lietacie objatie za všetky drobné ;)

Re: 17. kapitola Od: Jacomo - 28.06. 2012
Ha, první zábrany padají - adrenalin navýšený zážitkem ze hry a z výhry boří i dvoumetrovou zeď mezi Hermionou a Dracem. Ještěže ti její kámoši jsou občas nedovtipní, jinak se možná bojovalo na hřišti nejen ve famfrpálu. A že by tentokrát pro změnu závidět Harry Dracovi? No to by bylo příjemné osvěžení Těším se na kapitolu o plese, protože - je to maškarní! A tam je spousta možností provádět leccos a zůstat při tom nepoznán Díky, Jimmi.

Re: 17. kapitola Od: Zuzana - 28.06. 2012
Ja neviem prečo sa táto kapitola najviac páčila Tebe, ale mňa na začiatku dostalo to ako Trixi fandila Dracovi a vyzerala dobre – podivný pár ma pobavil, bolo to milé a som rada, že sa jej darí a vidieť ako Draca zbožňuje. Vlastne tu Draca zbožňujú všetci okrem zlatého tria. Hermiona si píše o Dracovi denník? Harry je dobrý on si nakoniec všimne, že Hermionina nenávisť bude asi iná ako tá, ktorú cíti k Dracovi on s Ronom. Keď sa za ním rozbehla a on ju objal... žeby toto bol TEN moment? Momenty s Teddym sú nádherné Z tohto Draca skrátka musí byť každý namäkko. Štve ma, že Hermiona pôjde na ten ples s Theom. Veľmi dúfam, že mu to Draco prekazí. Dokonalá kapitola – zase. Na tejto som sa v jednom kuse chechtala. Ďakujem za preklad a prezradíš čo bolo pre Teba na 17-tke to naj? Pre mňa to keď ju Draco vzal do náručia a roztočil ju pred všetkými. Škoda, že sa tak rýchlo spamätali.

Re: 17. kapitola Od: marci - 27.06. 2012
:) Líbilo se mi Hermionino brblání, že si musí psát deník o své averzi k Malfoyovi a jak jí to Harry zbaštil Plus samozřejmě to spontánní objetí po zápase a jak si oba uvědomili, kdo jsou Už aby to "kdo jsou" hodili za hlavu.... Draco a Teddy jsou spolu skvělí, ale to v hodně ff, že? Díky

Re: 17. kapitola Od: tigy - 27.06. 2012
Teda, súhlasím s Dracom, že nazvať ples Pomocná ruka nie je nič moc, to sa veru Narcisse veľmi nevydarilo... Robin určite myslela ako zakázaného Rona, pravdepodobne kvôli Hermione. Draco a Hermiona v návale šťastia zabúdajú predstierať, že sa nenávidia, ccc, chúďa Ginny aby to potom obhajovala pred Harrym a Ronom   A ozaj, s kým to teda ide na ples Theo?  Vďaka za kapitolku a už sa teším na plesanie 
Re: 17. kapitola Od: Jimmi - 27.06. 2012
Aj ja, ale tak rýchlo to nebude. Díky

Re: 17. kapitola Od: Nade - 27.06. 2012
Na ples se dost těším, protože čichám, čichám nějakou čertovinu. Díky za kapču. :-)
Re: 17. kapitola Od: Jimmi - 27.06. 2012
Aj ja ďakujem. Dobre čucháš :D

Re: 17. kapitola Od: dinca - 27.06. 2012
Přesně jak jsem čekala...Bylo to úžasné! Nejvíc se mi líbilo, jak Draco Hermionu zatočil na rukách, ale to je asi jasné. Tahle kapitolka opět splnila svá očekávání. Byla nabitá vtipem a ještě něčím, co nedokážu pojmenovat, ale díky tomu je tahle povídka tak úžasná. Moc se těším, co se zase příště semele. Plesy jsou vždycky zajímavé a uvidíme, co "zlý ujo" provede. Díky
Re: 17. kapitola Od: Jimmi - 27.06. 2012
Iskrením : D Díky moc

Re: 17. kapitola Od: kali - 27.06. 2012
Bože,Robin si vážně myslí na Rona,ble.Těším se na ples,občas se tam něco semele.Děkuji za kapitolu:)
Re: 17. kapitola Od: Jimmi - 27.06. 2012
Pokiaľ si naň nemyslí Hermiona, ani mi to nevadí :D Díky

Re: 17. kapitola Od: iway - 27.06. 2012
moc pekna scena s objetím a radostí z úspechu .)

Re: 17. kapitola Od: nikca289 - 27.06. 2012
Fantastic! Teším sa na dalsiu kapitolu

Re: 17. kapitola Od: teriisek - 27.06. 2012
Tak ta Dracova závěrečná dedukce neměla chybu! Ale docela mu to pálí, jen doufám, že neudělá žádný skandál, to by mu asi Hermiona ani Narcissa jen tak neodpustily. No jsem jednoznačně zvědavá, jak bude ten ples vypadat a co se bude dít! Díky moc za překlad, budu se těšit na další pokračování!
Re: 17. kapitola Od: Jimmi - 27.06. 2012
Zaujímavé veci, to mi ver :D Díky

Re: 17. kapitola Od: denice - 27.06. 2012
Protože jsi to v odpovědi na minulý komentář prozradila, já už hádat nemusím. Bylo by to těžké, mně se líbila kapitola celá, od okamžiku, kdy Ron, Harry a George zavile předstírají, že žádný Draco na hřišti nelétá až po Dracovo potěšení z toho, jak se pokusí Hermioně zkazit ples a následné prozření, s kým tam asi šéfice jde.  Vynikající byla Ginny, je vidět, že má Zjazvence i Lasičiaka pevně v rukou. A Ronova bezmocná žárlivost!  Preslizolinované - . "To je epidémia," zašepkala Hermiona Harrymu, keď ho búchala po chrbte. "Už to chytili všetci. Ty, Ron a ja sme jediní, ktorí ho stále neznášajú a dokonca ja to nemám na verejnosti dovolené. Musím si o tom písať tajný denník. Taký je život." Chudák děvče, doufám, že ji na plese čeká ještě pár pěkných ukázek Dracovy popularity. Díky.
Re: 17. kapitola Od: Jimmi - 27.06. 2012
Som rada, že pobavilo. Díky

Re: 17. kapitola Od: Claire - 27.06. 2012
Tak nevím, že bych byla slepá minule či tupá nyní? Neodmítla v minulé kapitole Hermiona Theův doprovod? Někde proběhl kus děje, o kterém nevíme? Jinak kapitola podle hesla dobrého pomálu - moc bychom mlsali, kdyby byl famfrpál i ples v jedné kapitole. A co má znamenat tajemná narážka na jediného muže, se kterým by chtěla jít Robin a je pre ňu zakázaný. Prosííííím, že jsem si to vyložila tentokrát správně a myslí tím Draca. Pomyšlení, že by se mohlo jednat o toho zrz debila by mohlo přesvědčit snídani, aby se vrátila mezi nás. "Divácké scény" byly roztomilé a vtipné, Zjazvenec a Lasičiak nemohou zklamat, snad jen v tonm, jak zoufale omletý a omezený je jejich repertoár. Některé věci se ovšem nedají sehnat ani v kouzelnické apatyce... Nováčci rovněž nebyli velkým přínosem pro slovní výměny na úrovni - těm bych to ovšem, na rozdíl od výše uvedených, odpustila. Potřebují čas na rozkoukání...podstatné je, že svým přístupem k Dracovi ještě více upevnili jeho nyní už téměř neotřesitelnou pozici SOPLOŠ korunovačního klenotu. Co se ti mohlo líbit nejvíc ... jak se na milisekundy zapomněla Hermiona? Jak se v euforii zapomněl Draco... nejen na to kto sú, ale i kde sú , na dobré mravy a tak všelijak podobně? Něco nám dosud utajeného  kolem skvěle dvoj- a vícesmyslné Pomocné ruky? Z potěšení z Teddyho tě nějak nepodezírám, i když byl klučina mile bezprostřední a spontánní, jeho chrstání benzínu do plamenů nebyl záměrné. Prostě má Draca rád a finito - nějaké nablblé úvahy o mezikolejní rivalitě, bývalé, současné či budoucí ho rozhodně nederou. Šťastné děcko. Souhrnně - vydařená a závbavná kapitola s velmi vyrovnanými výkony, přesto jako vítěze vnímám Draca (kdyby pro nic jiného, tak chytil tu zákeřnou zlatou potvoru,že?) A jen tak bokem mne napadá - ples se koná na Manoru, Draco je tam snad stále ještě "doma" a tudíž může vystupovat částečně jako hostitel, no ne? A takový hostitel nemusí mít doprovod, naopak by mohlo být společensky žádoucí, aby neměl - může tím pádem svou pozornost spravedlivě rozdělit mezi všechny přítomné, především pak dámskou část hostů... tak proč se stresuje? Luciusi, Luciusi, tys tu výchovu nějak odflákl, takhle to dopadá, když je rodič monotématický. Chudák děcko je pak v dospělosti jako zaprodané a potácí se ve změti nevyjasněných citů a pocitů.... Osmnáctka je odjakživa mé oblíbené číslo, tak doufám, že si vychutnám parádní "kostýmování" - ona taková volba kostýmu může o jeho nositeli prozradit docela hodně,,,
Re: 17. kapitola Od: Jimmi - 27.06. 2012
Len krátko - dnes nestíham - no predsa Potter a interakcia s Dracom (či skôr neinterakcia :D). Ten zabehnutý džús a podriadenie Ginny a tajná závisť, že si Draco ešte lieta, kým on je pod papučou. Mala si pravdu, tie Iloveyou scény nemusím, ale keď si to vzájomne natrú, žeriem :D Sorry, občas fakt musím pracovať :D

Prehľad článkov k tejto téme:

grangerinvestigation: ( Jimmi )21.08. 201230. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.08. 201229. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.08. 201228. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.08. 201227. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )15.08. 201226. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )13.08. 201225. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.08. 201224. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )01.08. 201223. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.07. 201222. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.07. 201221. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )29.07. 201220. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.07. 201219. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )03.07. 201218. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )27.06. 201217. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.06. 201216. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )25.06. 201215. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )22.06. 201214. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )14.06. 201213. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.05. 201212. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )28.05. 201211. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.05. 201210. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.05. 20129. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.05. 20128. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )05.05. 20127. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.04. 20126. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.04. 20125. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )09.04. 20124. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )04.04. 20123. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.04. 20122. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.03. 20121. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.03. 2012Úvod k poviedke