Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Ten kto ví

3. kapitola

Ten kto ví
Vložené: Jimmi - 28.06. 2012 Téma: Ten kto ví
Florence nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Ten, kdo ví

Vezmu tě k horám, vezmu tě k mořím

Dar Williams – The One Who Knows

„ZMLKNI!“ křičel naštvaný jako už dlouhou dobu ne. „Zmlkni, prostě - SKLAPNI!“

„NE!“ křičela na něj zpátky a praštila ho ve vzteku do hrudi. „Budeš mě poslouchat!“

„NEBUDU tě poslouchat, jak žvaníš o…“

„Ty si tenhle rozhovor začal, Malfoy. Pamatuješ? Takže teď zůstaneš. Já jsem jen řekla…“

Draco si nacpal prsty do uší a podíval se na ni. „Já tě neslyším! Nemůžu tě slyšet!“ Byl si mlhavě vědom, že v místnosti jsou i další lidé, ale byl tak naštvaný, že to nebral na vědomí.

Docílil jen toho, že křičela ještě hlasitěji. Takže nejen že slyšel, co říká, ale taky ho začaly bolet uši. Hned ho napadlo, že musí být potomkem sirény.

„Stalo se, že…“ právě v tu chvíli si uvědomil, že toho má dost.

Přesunul ruce ze své hlavy a pevně jí chytil tváře do dlaní. „Buď zticha!“ přitáhl si její obličej ke svému. „Zml…“ políbil jí rychle a nazlobeně.  Mírně se vzepřela. „…kni!“ znovu jí políbil, tentokrát silněji. „Zmlkni,“ a znovu zajal její rty ve spalujícím polibku. „Jen – zmlkni!“ jeho hlas se snížil a on si uvědomil, že každé slovo zjemňuje polibkem.

Když byla chvíli potichu, zasáhlo ho plnou silou vědomí toho, co právě udělal. Pustil rychle její obličej, jako by se popálil a ustoupil o krok zpět. Zírala na něj široce rozevřenýma očima a byla mírně zadýchaná, což mu přišlo zvláštní, když mu polibek neopětovala. Zamrkala a několikrát se zhluboka nadechla.

 „Ale no ták, oba víte, že to chcete,“ ozval se jakoby zdálky něčí hlas. Zněl jako Ginny Weasleyová.

Zdálo se, že to bylo vše, co Hermiona potřebovala. Beze slova k němu přistoupila, dala mu ruce kolem krku a políbila ho. Merline, to byl nejlepší polibek v jeho životě. Bylo to tak vzteklé a zoufalé, jako celá jejich hádka, ale brzy se to stalo intenzivním a velmi spalujícím.

 Draco pevně stál a rozevíral a zavíral pěsti ve snaze ze sebe neudělat idiota. Přijímal její polibky, vracel jí je a prohluboval je saním jejího rtu. V ten okamžik, ho něco v mozku nakoplo a on si uvědomil, že nejsou sami. Jenže Hermiona mu zajela rukou do vlasů a jemně ho za ně zatáhla. Nedobrovolně zasténal.  Z mozku mu to vymetlo všechny myšlenky. Jediné na co myslel, bylo, aby ji nikdy nepřestal líbat…

Na všechno zapomněl a mazlil se s jejími vlasy. Točil je a kroutil, ztrácel se v jejich hebkosti. A ten polibek… tak zoufalý. Cítil se jako kdyby letěl, dělal salta ve vzduchu, lezl po horách a plaval v hlubokém oceánu. Závodil se sluncem, nořil se do mraků a honil po obloze ptáky.

Ucítil, jak se její ruce pomalu pohybují na jeho zádech. Málem zavrhl ten neuron, který se mu neustále připomínal, že navzdory jeho přání, nejsou sami.

Dracovi oči se prudce otevřely. Přestal Hermionu líbat a odstoupil kousek od ní. Její ruce zůstaly na jeho pase, zatímco ty jeho se zasekly v jejích kudrlinách. Otevřela oči a tak mohl na krátký okamžik zahlédnout všechno, co v nich bylo.

Někdo si odkašlal a Hermiona uskočila. Všichni v místnosti mlčeli. Hermiona se dívala na Draca a on se díval na ni.  Cítil jak mu tři páry očí vzadu vypalují do hlavy díry, ale nebyl schopen normálně uvažovat, natož se hýbat.

Hermiona se uklidnila dřív než on. Uhladila si předek šatů a nasadila masku lhostejnosti. „No,“ řekla hlasem silnějším, než si myslel, že to bylo možné, „hádám, že jsem vyhrála.“ A pak se otočila a opustila místnost, tak rychle, jak jen mohla, aby to nevypadalo jako zoufalý útěk.

Docela jí záviděl.

Zůstal s jejími přáteli a bývalým přítelem. Podařilo se jim do jeho lebky vypálit díry a teď pracovali na jeho mozku.Brzy se dostanou k očím.

Aniž by se po nich ohlédl nebo jim něco řekl, napřímil ramena a vyšel dveřmi z místnosti.

O

Neviděl ji čtyři dny.

Znovu měli poradu. Bylo zjevné, že konec se blíží, ať už dobrý nebo špatný. Místnost byla plná, ale nějakým způsobem se rychle vyprázdnila a on a Hermiona v ní zůstali sami. On ale rozhodně neměl v úmyslu řešit, co se stalo. Mluvil s Fredem, a když dvojče odešlo do kuchyně, otočil se k ní. Zjistil, že na něj dívá se založenýma rukama.

Cítil se, jako by stál přímo před rozjetým vlakem.

Neměl tušení, co říct.

Naštěstí byl tohoto úkolu ušetřen, když přerušila panující ticho .

„Malfoy.“

„Grangerová.“

„Nebudu se omlouvat za to, co se stalo.“

Proti své vůli se usmál. Nemohl si pomoct, byla svým zvláštním způsobem legrační. Cítil jak se jeho úzkost a napětí pomalu rozpouští. Opřel se v křesle. „Já taky ne.“

Přikývla. „Tak co teď?“

Pokrčil rameny.

„Chci, aby si něco řekl!“

Uhnul pohledem a zadíval se přes  její rameno. Uf. „Já… předpokládám, že bych tě teď směl políbit, kdybych chtěl.“ Ještě se jejím směrem ani nepodíval, ale už cítil její úsměv. Místnost se totiž rozzářila.

„A naopak.“

„Hádám, že ano,“ odpověděl.

„Draco.“

Obrátil své oči, aby se potkaly s těmi jejím. Projela jím vlna vzrušení a v žaludku se mu udělal uzel. Když ale znovu promluvil, jeho hlas byl jen trochu nejistý. „Hermiono.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 22.05. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 3. kapitola Od: GwenLoguir - 13.10. 2012
:D Fajn, tak tu mám odpoveď... :D Zdá sa, že s Fredom vychádzal dobre od začiatku (to vysvetľuje, prečo si chlapec urobil papiere nutné pre možnosť oddávať)
Re: 3. kapitola Od: FlorenceMabel - 13.10. 2012
Ještě je tu jedna, dřívejší kapitola, která popisuje úúplný začátek jejich vztahu. Mám ji moc ráda. Děkuji ti!

Re: 3. kapitola Od: Lioness - 03.07. 2012
Docela by mě zajímalo, proč se ti dva hádali. Musel to být velice zajímavý důvod... Nemám ráda emocionálně vyhrocené scény, kdy někdo jde až "na kost", a někdo se na to dívá. Veřejné vyjádření lásky, veřejná žádost o ruku... to je snad to nejtrapnější, co by se mi mohlo stát. V tomhle ohledu jsem velice uzavřená, takže mi ten začátek byl trochu proti srsti. Při Ginnyině (skloňuje se to tak?) větě mi ale došlo, proč byla přítomnost dalších lidí nutná. A autorka jim určitě chtěla dopřát pohled na rozzuřeného Draca s rukama na uších. A zajímalo by mě, jestli to bylo až po Harryho smrti... No,“ řekla hlasem silnějším, než si myslel, že to bylo možné, „hádám, že jsem vyhrála.“ A pak se otočila a opustila místnost, tak rychle, jak jen mohla, aby to nevypadalo jako zoufalý útěk. Dokonalé. Druhá část se mi četla nějak lehčeji. A ačkoliv to bylo nějaké rozpačité a lámané (pro nedostatek mých vyjadřovacích schopností), bylo to jednoduše strašně úsměvné a milé.
Re: 3. kapitola Od: FlorenceMabel - 04.07. 2012
Děkuji ti za komentář. Musím přiznat, že Hermionino oznámení o výhře, mě taky dostalo. Kapitola se odehrává ještě před koncem války, takže podle mě Harry žije. Ani bych se nedivila,kdyby mu patřil jeden z páru očí, jeden jemu a jeden Ronovi... Myslim, že máme stejný názor na "věci, které by se neměli dělat na veřejnosti". Ale já jsem se na začátku celkem bavila, přece jenom dětinský Draco... to musí být zážitek.

Re: 3. kapitola Od: frankie89 - 01.07. 2012
Ahojky, musím říct, že tento pár jsem přestala číst už před dlouhou dobou, ale když jsem si přečetla úvod, tal jsem si řekla, proč ne a teď se zdá, že se Draco a Hermiona opět stanou mými favority, děkuji...
Re: 3. kapitola Od: FlorenceMabel - 01.07. 2012
Já děkuji tobě, myslím, že to je to nejhezčí co my zatím, kdo napsal do komentářů. A, vyjma Draca a Hermiony, jaký pár čteš nejraději? Mě by to celkem zajímalo... Já sama jsem začala na Dracovi a Ginny, pak jsem přešla na Snamione, abych se mohla dostat až na Dramione a teď se mi představa Ginny a Draca příčí...

Re: 3. kapitola Od: Sally - 29.06. 2012
Skvelý začiatok :DDDD Teším sa na pokračko :)
Re: 3. kapitola Od: FlorenceMabel - 30.06. 2012
Já se těším taky :D

Re: 3. kapitola Od: Nade - 29.06. 2012
Úplně to mám před očima. Ječící Hermiona a Draco zahnaný do kouta. Řešení bylo velmi jednoduché, ale ty následky... Díky, těším se na pokračováníčko.
Re: 3. kapitola Od: FlorenceMabel - 29.06. 2012
Zapomněla si přidat Ginny v pozadí. Díky za komentář

Re: 3. kapitola Od: Zuzana - 29.06. 2012
Skvelý vášnivý začiatok lásky Hermiona bola božská, keď po tom bozkávaní sa vyhlásila to svoje víťazstvo DD. Malfoy ma ale prekvapil, že k tomu dal tichý súhlas a nechal si vypáliť dieru do hlavy Skvelá kapitola. Ďakujem za preklad.
Re: 3. kapitola Od: FlorenceMabel - 29.06. 2012
Já myslím, že se Draco prostě nezmohl v tu chvíli na slovo :D. Díky za komentář

Re: 3. kapitola Od: Ivil - 29.06. 2012
Draco se zacpanýma ušima - to mě rozesmálo :D samozřejmě to pak Ginny dorazila svojí větou :D Díky moc za kapitolu :3
Re: 3. kapitola Od: FlorenceMabel - 29.06. 2012
Máš pravdu, Draco se tady vážně choval docela infantilně, nedivila bych se, kdyby ze vzteku začal dupat. Díky za komentář 

Re: 3. kapitola Od: tigy - 29.06. 2012
„Já… předpokládám, že bych tě teď směl políbit, kdybych chtěl.“ Tak myslím, že tento Draco určite nedostatkom sebavedomie netrpí  A to, ako sa na konci opatrne oslovili krstnými menami bolo ako spečatenie nevyhnutného, krása   Vďaka za preklad
Re: 3. kapitola Od: FlorenceMabel - 29.06. 2012
A jako by Draco někde trpěl nízkým sebevědomím... nedovede si ho moc představit s nízkým sebevědomím zavřeného někde doma v tmavé místnosti a píšící si deník plný svého trápení. Díky za komentář

Re: 3. kapitola Od: Goddy - 28.06. 2012
Naprosto nejvíc roztomiloučká kapitola ^^  Děkuju :* 
Re: 3. kapitola Od: FlorenceMabel - 29.06. 2012
Roztomiloučká? A to se hádaji... Zajímalo by mě, jako co by ti přišlo, kdyby se Hermiona neudržela a začala ho mlátit . Díky za komentář 
Re: 3. kapitola Od: Goddy - 02.07. 2012
Já kamarády a své milované biju :D Ale jenom tak roztomiloučce :DD

Re: 3. kapitola Od: anonym - 28.06. 2012
skvelý začiatok.
Re: 3. kapitola Od: FlorenceMabel - 29.06. 2012
Pravda, rozhodně je to lepší začátek vztahu než rande, kde nevíš co si máš s druhym říkat.

Re: 3. kapitola Od: Koki - 28.06. 2012
Skvělé. Rozhodně jsem se skvěle bavila. Takhle mě někdo umlčovat tak křičim častěji.
Re: 3. kapitola Od: FlorenceMabel - 29.06. 2012
Já si taky myslím, že u mě by tahle taktika nezabrala

Re: 3. kapitola Od: iway - 28.06. 2012
moc pekne :)
Re: 3. kapitola Od: FlorenceMabel - 28.06. 2012
Díky :D

Re: 3. kapitola Od: Morgana - 28.06. 2012
áno, áno, áno... presne aj ja si ich takto vždy predstavujem. toto je ich najideálnejšie spojenie - cez vášeň a hnev. nenávisť je len ignorovaná láska (teda v ich prípade) tlieskam, kapitola úžasná :)
Re: 3. kapitola Od: FlorenceMabel - 28.06. 2012
Nenávist je jen ignorovaná láska? To je zajímavá teorie... Podle mě je v jejich případě nenávist jen předstupeň lásky, něco, čím si musí projít, aby se už od sebe nikdy neoddělili... páni, to co jsem napsala zavání trochu patetismem . Díky za komentář

Re: 3. kapitola Od: denice - 28.06. 2012
Hezké, kéž by Draco opravdu zavrhl ten neodbytný neuron, mohlo to být ještě zajímavější. Díky.
Re: 3. kapitola Od: FlorenceMabel - 28.06. 2012
No, já myslím, že kdyby ten neuron zavrhl, tak by je od sebe musela Ginny odtrhnout násilím... nebo by musela odejít ona . Díky za komentář

Re: 3. kapitola Od: silvinka - 28.06. 2012
jo takhle nějak si to představuju,že to mezi nima začalo.Musím si to zapamatovat,jako dobrej způsob ukončení hádky s manželem. Těším se až si to přečtu celé postupně.
Re: 3. kapitola Od: FlorenceMabel - 28.06. 2012
Mě by ale docela zajímalo o čem se hádali, že se dostalo do takových hysterických výšek... Díky za komentář

Re: 3. kapitola Od: teriisek - 28.06. 2012
Tak to byl rozhodně zajímavý začátek vztahu... alespoň myslím, že to byl začátek vztahu;) Dobrý způsob, jak někoho umlčet, pravda. Díky za překlad, těším se na další!
Re: 3. kapitola Od: FlorenceMabel - 28.06. 2012
Byl to začátek vztahu (alespoň jsem si tím byla do teď jistá)... Díky za komentář

Prehľad článkov k tejto téme:

luckei1: ( Florence )10.09. 201211. kapitola - závěr
luckei1: ( Florence )09.09. 201210. kapitola
luckei1: ( Florence )08.09. 20129. kapitola
luckei1: ( Florence )06.09. 20128. kapitola
luckei1: ( Florence )05.09. 20127. kapitola
luckei1: ( Florence )20.07. 20126. kapitola
luckei1: ( Florence )16.07. 20125. kapitola
luckei1: ( Florence )16.07. 20124. kapitola
luckei1: ( Florence )28.06. 20123. kapitola
luckei1: ( Florence )23.06. 20122. Naděje
luckei1: ( Florence )22.06. 20121. Prsteny
. Úvod k poviedkam: ( Florence )22.06. 2012Úvod k povídce