Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Päť ľudí

14. Koncoročný ples

Päť ľudí
Vložené: tigy - 02.07. 2012 Téma: Päť ľudí
tigy nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

FIVE PEOPLE  

Autor: Suni-Dlight

Originál: http://www.fanfiction.net/s/5454814/13/Five_People

Preklad: tigy

Beta-read: Jimmi

Prístupnosť: M (od 16.rokov)

Pairing: Dramione

 Žáner: Angst/General



Five people – Piati ľudia

Kapitola 14: Koncoročný ples

Draco nemohol uveriť, že sa na niečo také dal. Že vzal Hermionu na ples. Musel sa zblázniť. Nebolo to niečo ako rande?

Postavil sa pred vysoké zrkadlo v ich chlapčenskej spálni. Z kúpeľne vyšiel Seamus, oblečený v sivom obleku a s nahladko učesanými vlasmi v štýle elegantnej módy päťdesiatych rokov, ako ju označila Padma. “Hej, Draco! Vyzeráš dobre!”

Draco sa na neho usmial a potom sa pozrel na svoj odraz v zrkadle. Mal na sebe dlhý čierny frak a nohavice, tmavozelenú vestu a bielu košeľu so stojatým golierom a bielym motýlikom. Vlasy mal uhladené dozadu, presne ako ich zvykol nosiť, keď bol mladší. “Dík. Ty tiež nevyzeráš najhoršie.”

“No, vybrala to Padma,” uškrnul sa druhý chlapec, ako si obúvali topánky. “Bolo by to beznádejné, keby som si mal sám vybrať svoje oblečenie. A čo ty?”

“Vlastne sme o tom s Hermionou veľmi nediskutovali. Toto bude po prvýkrát, čo uvidím jej kostým a naopak.”

“Tak tomu hovorím dôvera. Vieš, je zvláštne, akými blízkymi ste sa vy dvaja stali. Práve u vás dvoch som to považoval za najmenej pravdepodobné.”

“Pravda.” Komické, Draco si kedysi myslel to isté.

“Ale som vážne rád, že sme sa sem my všetci vrátili,” zaškeril sa Seamus. “Dokonca aj ty a Greg. Vy dvaja nie ste až takí zlí na naničhodných slizolinčanov.”

“A ty, Seamus, tiež nie si až taký zlý na mizerného chrabromilčana,” vrátil mu úsmev Draco. Nezvykol sa často rozprávať so Seamusom, ale keď tak urobil, zistil, že je s ním celkom zábava.

“Uvidíme sa na plese!” S tým vybehol Seamus z izby a ponáhľal sa dole po schodoch.
Skôr, než ho nasledoval, Draco sa ešte raz skontroloval v zrkadle. Snáď nenechal Hermionu čakať príliš dlho.

“Prepáč,” povedal, keď vošiel do spoločenskej miestnosti a uvidel ju, ako tam sedí.

“To je v poriadku,” odvetila, vstala a otočila sa k nemu.

Draco sa omráčený zastavil na úpätí schodov.

Hermiona Grangerová bola pekné dievča. Videl to už pred štyrmi rokmi, na Vianočnom plese. Ale dnes večer... dnes večer bola úchvatná.

Mala na sebe dlhé splývavé šaty s vyvýšeným pásom a odhalenými plecami, v tmavozelenej farbe, ktorá takmer navlas presne ladila s jeho vestou, a tomu zodpovedajúce dlhé rukavice. Na živôtiku sa jej ligotali drobné drahokamy a vlasy mala vypnuté dohora, odkiaľ jej v bohatých kaderiach splývali na chrbát*.

“Nemohla som nájsť žiaden kostým s obručou,” zamrmlala a uhladila si šaty. “Toto sú najlepšie téme zodpovedajúce šaty, ktoré som našla. Predpokladala som, že budeš oblečený v zelenom, takže som sa tiež snažila nájsť niečo zelené. Dúfam, že to nie je príliš...”

“Vyzeráš nádherne,” prerušil ju Draco skôr, ako stihla pokračovať. Nemal v úmysle to povedať... vlastne, možno aj áno, časom, ale nie teraz. Len mu to vykĺzlo.

Akokoľvek, Hermiona sa začervenala. “Naozaj?”

“A... Áno,” prisvedčil Draco a podišiel k nej bližšie.

Usmiala sa na neho. “Ďakujem. Ty... tiež vyzeráš dnes večer veľmi dobre, Draco.”

“Vďaka.” Odkašľal si a ponúkol jej rameno. “Nemali by sme už ísť?”

“Iste.”

Zavesila sa do neho a pobrali sa preč z klubovne. Draco sa pokúšal nevyzerať nervózne. Mohol si iba predstavovať výrazy na tvárach ľudí, keď vojdú a uvidia ich... spolu... na plese... v takmer dokonale zladenom oblečení.

Z tohto sa celkom určite pomaly vykľúvalo rande, hoci to tak spočiatku nevyzeralo.

“Dúfam, že sme na nič nezabudli,” zamrmlala Hermiona. “Všetky dekorácie boli zabezpečené vopred, ale nie som si istá, či sme niečo neprehliadli. Zaistila profesorka Willowová jedlo? Viem, že povedala, že sa o to postará, ale myslím, že je dosť mimo, na učiteľku. Myslíš, že hudba je tiež zabezpečená? Som zvedavá, koho si Greg a Lavender vybrali, aby sa o ňu postaral. Myslíš si...?”

“Myslím si, že si potrebuješ prestať robiť starosti,” povedal jej Draco, keď zastali na vrchu hlavného schodiska. Smiešne, že jej to hovoril, keďže sám bol rovnako ustarostený. “Chápem, že sme niečo ako hostitelia, ale sme tu aj preto, aby sme sa bavili. Takže, poďme si to užiť, okej?”

Hermiona na neho chvíľu hľadela takmer v šoku, predtým, než sa usmiala. “Okej.”

“Hej, vy dvaja!” Hermiona a Draco pozreli dole schodmi a uvideli zvyšok svojej triedy postávať na úpätí schodištia. Všetci mali na tvárach podobný výraz plný vzrušenia a úzkosti. Ale všetci tiež vyzerali veľmi dobre.

Dean s Parvati, ktorí si vybrali sedemdesiate roky, boli obaja oblečení v dlhých, zvonových nohaviciach a na krku mali zavesené retiazky so symbolmi mieru. Kým Parvati si vystačila s malými slnečnými okuliarmi, Dean zašiel až tak ďaleko, že si kúpil falošné – ako to nazval? Ach, iste – afro. Gregory s Lavender si vybrali päťdesiate roky, rovnako ako Seamus a Padma (ktorá mala oblečené veľmi elegantné večerné šaty), hoci Lavender uprednostnila pudlíkovú sukňu** a svetrík, kým Greg si obliekol dlhé nohavice doplnené bavlnenou vestou a z kútika úst mu visela fajka. Neville s Hannah si očividne vybrali roky dvadsiate. Nevillov outfit nebol veľmi odlišný od Dracovho, nemal však vestu a jeho oblek bol (napodiv) biely. Hannah mala na sebe krátke žlté šaty, vlasy mala upravené do hladkých vĺn ozdobené veľkou kvetinou a na krku dlhé korále.

“Ľudkovia, vyzeráte úžasne!” zvolala bifľomorčanka, objala Hermionu a dokonca sa pokúsila objať aj Draca.

“Ty tiež!” oplatila jej šťastne Hermiona. Draca prekvapilo zistenie, že ho teší, keď sa Hermiona viacej usmieva.

“Si na to pripravený?” Draco vzhliadol a uvidel vedľa seba stáť Gregoryho. Dievčatá (Parvati, Padma a Lavender) sa chichotali v rohu. Čoskoro do svojej skupinky zatiahli aj Hermionu s Hannah.

“Tak veľmi, ako len môžem byť.” Draco vedel, že jeho priateľ naráža na reakcie ľudí, ktorí ho poznajú, keď ho uvidia na plese s Hermionou Grangerovou očividne si vychutnávajúc jej spoločnosť. “Ehm, na čom sa to vlastne smejú?”

“No, veď vieš, dievčatá,” odpovedal mu Dean, keď sa k nim pripojil spolu s Nevillom a Seamusom. “Asi sa rozprávajú o tom, ktorý z nás vyzerá najlepšie, alebo niečom podobnom.”

Samozrejme, všetky dievčatá sa práve vtedy otočili, pozreli sa na nich a potom znovu vybuchli v záchvatoch smiechu. Hermionin pohľad spočinul trochu dlhšie na Dracovi a on sa na ňu krátko usmial. Očervenela a rýchlo sa otočila späť k dievčatám.

“No, pozrime sa na ten prekrásny pohľad!” spoza rohu náhle vyšla profesorka Willowová, vyfintená v šatách zo sedemdesiatych rokov. Draco si pomyslel, že takto sa mu pozdáva asi najviac. Vyzeralo to na nej tak akosi... správne. Zastavila sa pred dverami Veľkej sály a usmiala sa na nich. “Môžem povedať, že všetci vyzeráte skvele! Prešli ste dlhú cestu, odkedy sme sa prvýkrát stretli. Keďže sme hostitelia, som rada, že sme tu všetci načas. Vaša párty začne za desať minút. Ste pripravení?”

Hermiona znovu stála po Dracovom boku a chytila ho za ruku.

Willowová sa usmiala na celú triedu, hoci to vyzeralo, akoby sa usmievala len na nich dvoch. Otočila sa a otvorila dvere do Veľkej sály.

Tá vyzerala presne tak, ako si predstavovali... ibaže ešte desaťkrát lepšie.

Každý roh miestnosti žiaril inou farbou a dýchal inou atmosférou. Draco a Hermiona zohnali kulisy pre každú dekádu a všetky navodzovali pocit reálnosti (mágia bola vážne úžasná vec). Z prvej dekády tam bola slnečná podokenná terasa, vánok rozfúkaval žlté záclony a pod oknom trónila starožitná pohovka vo výstavnej starožitnej obývacej izbe. Nebolo tam veľa miesta na tancovanie, ale bolo to tak akurát, keď ste si chceli odpočinúť. Ďalšia stena predstavovala dvadsiate roky, s kulisami kasína, raz za čas tadiaľ prešiel čašník v bielom obleku. Hermiona nahovorila Draca na starý ruletový stôl a Draco trval aj na klasických stoloch, s pohármi šampanského (pravdaže namiesto ozajstného šampanského v nich bol naliaty punč). Kulisami päťdesiatych rokov bola staromódne zariadená reštaurácia, aj s naozajstným jukeboxom. Bola to najmenej vyzdobená časť, ale aj tak vyzerala zábavne. Posledná časť bola venovaná sedemdesiatym rokom a bola to pravdaže najlepšia časť. Kulisou bolo staré disko-klzisko*** a diskoguľa visiaca nad tanečným parketom. Dean s Parvati naň vybehli a tvárili sa, že tancujú.

“Och, môj ty bože, Hermiona, Draco!” zvolala Hannah  a pribehla k nim spolu s Nevillom. Nikto z nich predtým miestnosť nevidel. “Je to úžasné!”

“Veru, naozaj ste do toho dali všetko,” súhlasil Neville.

“Vďaka,” s úsmevom zaďakovali Hermiona a Draco.

“Takže začíname,” povedal zrazu Neville. Všetci sa zvrtli smerom k dverám, kde sa začali objavovať prví prváci (ako vždy takí dochvíľni, títo prváci).

Práve vtedy sa rozozvučala akási staromódna hudba. Najmä klavír. Nebol to ten druh hudby, na ktorú by sa dalo veľmi tancovať, hoci to znelo pomerne zábavne.

“Lavender vravela, že s Gregom našli hudbu z každej dekády,” povedala Hermiona. “Plánujú ju púšťať v cykloch. Myslím, že toto je ragtime.”

Draco prikývol a sledoval, ako vchádza dovnútra stále viac a viac ľudí. “Nuž, nie je to bohviečo.”

Hermiona sa zasmiala. “Veru nie, a ani tá pieseň. Dúfam, že sa čoskoro zmení.”

Hoci ľudia vôbec nevyzerali, že by ich zaujímal tanec. Boli zaujatí obdivovaním výzdoby. Draco začul zopár komplimentov od ľudí, čo okolo nich prechádzali.

Ďalšiu skladbu, ktorá zaznela, Hermiona nazvala jazz. Sledovali, ako Hannah zatiahla Nevilla, k jeho veľkým rozpakom, na tanečný parket a snažila sa ho naučiť zopár pohybov, ktoré poznala. Všetci, čo boli oblečení v štýle dvadsiatych rokov sa k nim na tanečnom parkete pripojili a pridalo sa aj množstvo ľudí v iných kostýmoch.

“Hermiona, Draco!” oslovila ich Lavender, ťahajúc za sebou Grega. “No nie je to úžasné? Všetci sa výborne zabávajú!”

“Dopadlo to naozaj dobre,” zazubila sa Hermiona súhlasne.

Lavender sa zaškerila. “Ďalšia pieseň bude z päťdesiatych rokov. S Gregom sme trochu trénovali.”

Draco pozrel druhého chlapca, ktorého rumenec bol neuveriteľne výrazný aj v matnom osvetlení. Čoskoro zaznela očakávaná pieseň a Lavender vykríkla, poťahujúc Grega za rameno. “Ach, áno!” To je Elvis Presley! No tak poď, ukážeme im, ako na vec! A vy dvaja, nepostávajte bokom príliš dlho!”

S tým obaja vybehli na tanečný parket. “Nikdy som nevidel Grega takého... zainteresovaného,” povedal Draco Hermione.

“Áno, Lavender vie tak na ľudí zapôsobiť.”

Celkovo vzaté to vyzeralo tak, že sa ich spolužiaci spolu dobre bavili. Draco sa pozrel na Hermionu a videl, že sa široko usmieva, kým sledovala, ako všetci ostatní tancujú. On sa ešte stále snažil premôcť svoju nervozitu. Tanec naozaj nebol jeho šálkou kávy.

Nová pieseň navodila atmosféru rokov sedemdesiatych. Dean s Parvati vybehli na parket, tancujúc na hudbu akejsi skupiny s názvom The Bay City Rollers. “No páni, sú dobrí,” zahundral si Draco.

Cítil, ako sa vedľa neho Hermiona pohupuje dopredu a dozadu... a krížom cez miestnosť videl akéhosi sliziaka sledovať ju spôsobom, ktorý sa mu ale vôbec nepáčil.

Ďalšia pieseň bola (ako inak) prvou pomalou piesňou toho večera, Hermiona za speváka označila Harryho Laudera. Keď sa ten sliziak oproti pohol zo svojho miesta a zamieril k nim, Draco sa zvrtol k Hermione a natiahol k nej ruku: “Zatancuješ si so mnou?”

Sprvu vyzerala šokovaná, ale potom prijala jeho pozvanie, na veľké sklamanie toho druhého chlapca a Draco si ju odviedol na tanečný parket.

Ak aj boli ľudia šokovaní tým, že ich videli spolu tancovať, nevyzerali tak, ani tak nereagovali. Draco chytil Hermionu za boky a ona mu položila ruky na plecia.

Obaja sa pokúšali pozerať všade inde: na zem, na strop, na ostatných tanečníkov, predtým, než to vzdali a dívali sa len na seba. Hermiona sa na Draca placho usmiala, potom sa nervózne zachichotala. Keď jej Draco úsmev oplatil, pritiahla sa bližšie a položila si hlavu na jeho plece.

Bolo to zvláštne.

Bolo to iné.

Bolo to neznáme.

“Je to príjemné,” zašepkala Hermiona.

A to bolo slovo, s ktorým Draco nemohol inak než súhlasiť.

On a Hermiona strávili spolu na tanečnom parkete celý zvyšok noci.


 
_________________________________________

 PP:
*asi takto som si predstavovala šaty (tie vľavo), v ktorých by mohla ísť Hermiona na ples, ale ako už vieme, dopadlo to trochu inak (hoci ma prekvapuje, že si nepomohla kúzlami, ale asi chcela, aby boli šaty autentické): 

   


 
**široká sukňa s aplikáciou pudlíka, podšitá tylom:

 
 

 
***forma diskotéky, obľúbená v sedemdesiatych rokoch, na ktorej ľudia tancovali obutí v kolieskových korčuliach.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 12.09. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 14. Koncoročný ples Od: kolous - 13.01. 2015
Krásné ...

Re: 14. Koncoročný ples Od: denice - 04.07. 2012
Popelky se svými princi protančily celou noc, jaké bude asi ráno? Doufám, že tak skvělé jako celý ples. Díky.
Re: 14. Koncoročný ples Od: tigy - 04.07. 2012
Ja myslím, že určite skvelé, aj keď ďalšia kapitola sa odohráva, ak sa nemýlim, tuším až na tretí deň po plese  Ďakujem za komentík, denice.

Re: 14. Koncoročný ples Od: Stela - 03.07. 2012
Krásna kapitola, som naozaj zvedavá ako to nakoniec dopadne . Vďaka za super preklad
Re: 14. Koncoročný ples Od: tigy - 04.07. 2012
Keďže je do konca už len jedna kapitolka, veľké prekvapenia nečakaj   Ďakujem za komentík.

Re: 14. Koncoročný ples Od: AnneMalfoy - 03.07. 2012
Tak toto bola krásna kapitola .. taká oddychová .. s jemnou prímesou pobavenia .. ďakujem za preklad :-)
Re: 14. Koncoročný ples Od: tigy - 03.07. 2012
Ja ďakujem za komentík 

Re: 14. Koncoročný ples Od: teriisek - 03.07. 2012
To bylo takové příjemné čtení, je fajn vidět, jak si všichni společně užívají ples. A Hermiona s Dracem jsou vážně skvělí, musím se usmívat, když to čtu... Díky za překlad, těším se na další kapitolu!
Re: 14. Koncoročný ples Od: tigy - 03.07. 2012
Ja ďakujem za komentár a ďalšiu kapitolku pridám snáď čoskoro... alebo to budem radšej naťahovať, keďže je už posledná? 

Re: 14. Koncoročný ples Od: Pet002 - 02.07. 2012
Nádherná kapitola. Ples se vyvedl :-). Díky za překlad
Re: 14. Koncoročný ples Od: tigy - 03.07. 2012
Ja ďakujem za pochvalu aj za komentár 

Re: 14. Koncoročný ples Od: Zuzana - 02.07. 2012
To bol krásny ples. Hermiona prekvapila, ale asi pri vždy elegantnom Dracovi bolo istejšie vsadiť na klasickejší outfit. Boli krásne roztomilí pri tom tanci a som rada, že sa tak pekne bavili. Ďakujem za kapitolu.
Re: 14. Koncoročný ples Od: tigy - 02.07. 2012
Mňa najmä prekvapilo, že ak nenašla vyhovujúci kostým, prečo si ho nevyčarovala... ale možno múdro usúdila, že by s krinolínou mala pri tanci dosť veľké problémy (možno ešte tak valčík by sa snáď dal zvládnuť)  Ďakujem za komentár  

Re: 14. Koncoročný ples Od: solace - 02.07. 2012
Milá plesová kapitolka, osviežujúca v týchto horúčavách. Od dialógov som čakala trochu viac, ale opisy boli skutočne detailné a prepracované. Autorka na ne asi kládla väčší dôraz. Som zvedavá na záverečnú kapitolu. Vďaka za preklad, tigy.
Re: 14. Koncoročný ples Od: tigy - 02.07. 2012
No, poviem ti, kvôlo tým opisom som sa toho toľko nagúglila, že mám momentálne pomerne slušný prehľad o tom, čo sa v minulom storočí nosilo  Záverečná kapitolka bude síce kratšia, ale optimistická  Ja ďakujem za komentík, solace.

Re: 14. Koncoročný ples Od: Nade - 02.07. 2012
Vlastně bych se chtěla účastnit. Určitě to bylo moc pěkné. Draco byl roztomile nesmělý a Hermiona okouzlující. Draco nebyl jediný, kdo si toho všimnul. Díky moc za překlad, těším se na pokračování.
Re: 14. Koncoročný ples Od: tigy - 02.07. 2012
Veru, ja by som to tiež chcela vidieť  Našťastie sa Draco nenechal vyhodiť zo sedla a chopil sa iniciatívy, hoci doslova v hodine dvanástej... Ďakujem za komentár, už nás čaká len záverečná kapitolka.

Re: 14. Koncoročný ples Od: Patolozka - 02.07. 2012
Super! Taky bych chtěla vyrazit v takových šatech. Myslím, že Willová je učitelka jak má být, opravdu super postava. Trochu mi připomíná Brumbála v určitých ohledech. Ples dopadl moc dobře, vypadá to, že jsou všichni spárovaní a Draco Hermionu nikomu nepřenechá:-) Díky moc! PS: Asi bych zvětšila písmo:-)
Re: 14. Koncoročný ples Od: tigy - 02.07. 2012
Áno, Willowová je celkom fajn a to veľmi nemusím OC postavy   No, toto bola taká moja skúšobná kapitolka, písmo som dávala veľkosť 3, tak skúsim čo to spraví, keď dám väčšiu... Vďaka za komentík 

Re: 14. Koncoročný ples Od: anonym - 02.07. 2012
pekná kapitola.
Re: 14. Koncoročný ples Od: tigy - 02.07. 2012
Ďakujem 

Re: 14. Koncoročný ples Od: iway - 02.07. 2012
pekne.. proste jen pro sebe
Re: 14. Koncoročný ples Od: tigy - 02.07. 2012
Áno, vyzerá to tak, že si dokonale vystačili sami dvaja  Vďaka za komentár

Re: 14. Koncoročný ples Od: marci - 02.07. 2012
Úžasná kapitola. I když Hermioně její šaty nezávidím při disco-tancích Díky moc za překlad
Re: 14. Koncoročný ples Od: tigy - 02.07. 2012
Jop, ale vždy lepšie, ako trsať na disco v krinolíne  Ďakujem za komentík, marci

Re: 14. Koncoročný ples Od: FlorenceMabel - 02.07. 2012
Tak žádný korzet, to je dobře . Pobavilo mě: Obaja sa pokúšali pozerať všade inde: na zem, na strop, na ostatných tanečníkov, predtým, než to vzdali a dívali sa len na seba. Úpně si představuji, jak spolu tancují, mezi nimi 30 centrimetrová vzdálenost a oba koukají na strop . Díky za překlad
Re: 14. Koncoročný ples Od: tigy - 02.07. 2012
A vieš, že to nie je také nereálne? Ale asi skôr vtedy, ak tancuješ s niekým cudzím, resp. niekým, koho až tak dobre nepoznáš a je potom pomerne nepríjemné pozerať sa mu celý čas do očí   Vďaka za komentík
Re: 14. Koncoročný ples Od: FlorenceMabel - 02.07. 2012
Proto jsem nikdy nechodila do tanečních, nebylo by mi moc příjemné tančit s...vlastně bych asi nechtěla tancovat vůbec s nikym (moc by to rošilo můj osobní prostor).

Re: 14. Koncoročný ples Od: Koki - 02.07. 2012
Moc pěkné. Hrozně bych chtěla vidět jak to tam a vypadalo. Líbilo se mi jak byl Draco nervózní a jak jí rychle požádal o tanec než si pro ní stihnul přijít někdo jný.
Re: 14. Koncoročný ples Od: tigy - 02.07. 2012
Áno, ktovie, či by sa nakoniec vôbec odhodlal, keby nehrozilo bezprostredné nebezpečenstvo, že mu Hermionu niekto odvedie  Muselo to tam vyzerať úžasne, škoda, že my môžeme o mágii iba snívať...

Re: 14. Koncoročný ples Od: Morgana - 02.07. 2012
na to, že mám stihnúť o dvadsať minút autobus som ale neodolala - a pozrimeže :) super! úžasné, romantické, tínedžerské :D výborná práca
Re: 14. Koncoročný ples Od: tigy - 02.07. 2012
Ďakujem, snažila som sa  Dúfam, že si ten autobus stihla... 
Re: 14. Koncoročný ples Od: Morgana - 02.07. 2012
všetko sa stihlo - vlasy, oblečenie, maskara, 5 people :D autobus....
Re: 14. Koncoročný ples Od: tigy - 02.07. 2012
Tak to som rada 

Prehľad článkov k tejto téme:

Suni-Dlight: ( tigy )17.07. 201215. Budúcnosť (záver)
Suni-Dlight: ( tigy )02.07. 201214. Koncoročný ples
Suni-Dlight: ( tigy )28.06. 201213. Novoty
Suni-Dlight: ( tigy )16.06. 201212. Odvaha
Suni-Dlight: ( tigy )13.06. 201211. Chýbaš mi
Suni-Dlight: ( tigy )05.06. 201210. Otvorenosť
Suni-Dlight: ( tigy )30.05. 20129. Skaza
Suni-Dlight: ( tigy )27.05. 20128. Miesta
Suni-Dlight: ( tigy )18.05. 20127. Dôvera
Suni-Dlight: ( tigy )10.05. 20126. Pády
Suni-Dlight: ( tigy )03.05. 20125. Pocity
Suni-Dlight: ( tigy )22.04. 20124. Zmätok
Suni-Dlight: ( tigy )15.04. 20123. Prvý list
Suni-Dlight: ( tigy )11.04. 20122. Zármutok, zmierenie a medzifakultná spolupráca
Suni-Dlight: ( tigy )05.04. 20121. Študenti ôsmeho ročníka
. Úvod k poviedkam: ( tigy )03.04. 2012Úvod k poviedke