Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Stronger

Kapitola první

Stronger
Vložené: tigy - 06.08. 2012 Téma: Stronger
Florence nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

AUTOR: provocative envy

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/2473780/1/Stronger

PŘEKLAD: Florence

BETA-READ: Twilly 

 

STRONGER

Kapitola první

 

Její obličej oslnivě zářil v nafialovělé mlze, která za úsvitu spadala na famrpálové hřiště. Bledě mléčná pokožka ustupovala před nebesky modrou majestátností jejích očí. Její smích měl jiskřivý nádech svádění; letmé polibky, které jsem ukradl z její tváře, provokovaly moji schopnost dýchat.

Energie jejího škádlivého úsměvu byla skoro srdcervoucí ve srovnání s její nevinností. Svou ruku zanechala blízko mého krku, její nehty se zachytily o vlákna mého svetru. Její rty byly nateklé, svojí červeností připomínaly saténové polštáře. Naposledy jsem je spojil se svými, což jen probudilo moji zoufalou netrpělivost.

Vzdychla mi do úst, povolila ramena a nechala tak chladný podzimní vítr, aby mi rozcuchal blonďaté vlasy, které spočívaly v trávě. Pustil jsem ji ze svého sevření, přičemž jsem ji chytil za loket a oba nás vytáhl na nohy.

„Zastavil ses někdy, abys přemýšlel, jaké je to úžasné stát na chodidlech?“

Její hlas, naplněný úžasem, mě vytrhl z idylického snění, ve kterém jsem se nacházel.

„Cože?“ zeptal jsem se zmateně nad zdánlivě nesmyslnou otázkou.

„Naše chodidla. Jsou tak roztomile malá v porovnání s námi. Přesto nás drží při zemi a přenášejí nás z místa na místo. Nezdá se ti to divné?“

Podíval jsem se na ni, na chvíli jsem opustil své pragmatické myšlenky. Vždy byla nevyzpytatelná, její smysl pro romantiku a fantazii sváděl ohromující soutěž s nejistotou, kterou ukazovala všem, jen ne mě. Já si zvyknul na její snové dotazy, zvykl jsem si na její pomalé mrkání, které je doprovázelo.

„Předpokládám, že ano,“ odpověděl jsem ji, neměl jsem touhu se pouštět do diskuze filozofického rázu.

„Draco,“ zamumlala a popošla o krok vpřed, „co s tebou mám jen dělat?“

„Nic,“ zašeptal jsem zpátky, „jen mě miluj.“

Neodpověděla ani se na mě nepodívala. Všechno, co udělala, bylo to, že svoji hlavu přitiskla k mé hrudi, nadechla se a vychutnala si moji vůni.

„Musíme jít zpátky,“ zamumlala nakonec, otočila se a dala se do pohybu.

Ani jsem se neobtěžoval říct jí něco na její do očí bijící lhostejnost k mému prohlášení; byl jsem na to mučení zvyklý. Zdálo se, že bych každý den měl být víc a víc nejistý z jejích nezávazných odpovědí, ale byl jsem si jist, že to vycházelo jen z její podvědomé potřeby nezávislosti.

Byla emotivní typ, vždy se zdráhala mě opustit a chodit po chodbách sama. Smála se mým vtipům, zvládala mé mrzuté či rozzuřené nálady a měla pochopení vůči mým posedlostem. Zaměřovala se jenom na mě; byl jsem tak spokojený svojí nadřazeností v našem vztahu, že jsem úplně přehlížel, že já jsem ten s menší mocí.

Ale dokonce i já, přes celou svoji aroganci, jsem poznal, že má tendenci být vypočítavá a odměřená.

I když mi nabídla svou náklonnost, nebylo pro ni příjemné něco takového projevovat. Skutečnost, že já jsem pokračoval s projevem své lásky noc co noc, byla důkazem mé oddanosti. Mou netrpělivost a nehorázné sobectví jen dráždil fakt, že ona je neochotná vyjádřit to, co ke mně cítí. Byl jsem díky tomu stále víc a víc odhodlaný zajít ještě dál.

Moje touha slyšet ta dvě slova byla tak silná, její odmítnutí bylo tak vysilující, že jsem přemýšlel, jestli to vlastně není důvod mé záliby pro ni. Jako dítě jsem dostal to, co jsem chtěl, vše se dalo koupit. Toho, že mi odmítala dát, po čem jsem nejvíc toužil, jsem si samozřejmě všiml. Po obzvláště nepříjemném dni bych měl podezření, že tím jen zaslepuje moji zdravou mysl.

Ale zároveň jsem skutečně věřil, že jí na mně záleží. Ze zkušeností jsem věděl, že věci jako sotva znatelné teplo v jejím hlase, jemný výraz, nebo vzplanutí po doteku její pokožky, se může jen těžko zfalšovat.

Jak jsme se tiše plahočili do svých kolejí, začal jsem znovu přemýšlet o tom, jak jsem se dostal do téhle propasti touhy.

Vzpomínal jsem tak jasně, jak to bylo před tím; to ona mě pronásledovala, visela každém mém slově, doufala, že jí věnuju jen o trochu pozornosti, než předchozí den. Já jsem ji ale stále ignoroval až do našeho šestého ročníku, to byl čas, kdy udělala geniální tah a tím mě dostala.

Začal jsem si zvykat na její přítomnost, byla to část mého každodenního života; vstal jsem, šel jsem na snídani a důsledně ji přehlížel.

Ale jednoho rána prostě zmizela. Předstíral jsem nezájem, říkal jsem, že je mi jedno, kde teď je. Ale na konci toho dne, kdy zmizela, jsem si uvědomil důležitou pravdu; chyběla mi.

Chvíli trvalo, než mi to došlo, protože to bylo v té době zcela absurdní. Neznamenala pro mě nic jiného, než nežádoucí vlezdoprdelku. Mohl mi chybět kdokoli, ale ne někdo, o kom jsem opovržlivě říkal, že je beze mě bezradný.

Přijal jsem zrychlený puls a brnění v břiše, netypický soucit i pozoruhodnou dávku nezištnosti. Nakonec jsem přijal svůj osud a vysvětlil jí svou změnu.

O týden později jsem do toho spadl tak rychle a tvrdě, až mi to způsobilo závrať. A od té doby nade mnou měla nevýslovnou moc.

Když jsem si položil hlavu na polštář, abych si dopřál dvě hodiny požehnaného spánku po probdělé noci, objevil se mi na tváři úsměv. Pansy Parkinsová mě vlastně ovládala.

Ta myšlenka byla skoro stejně směšná, jako zamilovat se do ní.

Ale jen skoro.

 

Poznámka překladatelky: Tohle je opravdu Dramione, jen není moc klasická… nelekejte se prosím začátku (i když já musím přiznat, že jsem se dost divila).

Moc děkuji  Twilly, která se zhostila betování J

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 09.12. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola první Od: Goddy - 07.08. 2012
Kytiti? A mytiti? Mno? Kdo vi.. Aww!  
Re: Kapitola první Od: FlorenceMabel - 08.08. 2012
Hhhh? Děkuji za komentář :)

Re: Kapitola první Od: tigy - 07.08. 2012
Ako som ti už písala, stále mi ten opis zo začiatku kapitoly nesedel na Hermionu, ale netipovala by som Pansy... vždy som ju považovala za taký trpený Dracov prívesok, ku ktorému žiadne nežné city nechoval (možno okrem telesnej vášne), v tejto poviedke to zrejme bude inak... Som zvedavá, ako to bude pokračovať... a je dosť možné, že zvedavosť zvíťazí nad mojou (ne)pevnou vôľou a prečítam si kapitolky, čo si mi už poslala  
Re: Kapitola první Od: FlorenceMabel - 07.08. 2012
Jestli se do toho pustíš, tak už se asi neodtrhneš. Ty poslední kapitoly mají totiž takový grády. Tedy u mě to tak alespoň bylo, když jsem je četla v angličtine, tak jsem se prostě nemohla odrhnout a s překladem jsem pak taky nedokázala přestat... Děkuji ti za komentář :)

Re: Kapitola první Od: Lachim - 07.08. 2012
Draco ovládaný láskou k Pansy a Dramione? Zajímavý začátek.
Re: Kapitola první Od: FlorenceMabel - 07.08. 2012
No, je to trochu netradiční Dramione, to nepopírám :) Dík za komentář

Re: Kapitola první Od: Nade - 07.08. 2012
Opravdu netradiční úvod. V první chvíli jsem se lekla, že jsem se splatla. A podle toho podivného vyhlášení o chodidlech, jsem si dokonce myslela, že jde o Lenku. Díky za zajímavý podnět, moc se těším, co bude dál.
Re: Kapitola první Od: FlorenceMabel - 07.08. 2012
Jsem ráda, že se těšíš, další kapitola už zítra :) Už jsi tu druhá a názorem, že jde o Lenku, mě to při tom ani nenapadlo... Děkuji za komentář

Re: Kapitola první Od: Kellieta - 07.08. 2012
Pěkný překlad, pěkná povídka Jen pár malých chybek (tak snad nebudu za hnidopicha) - "letmé polibky, které jsem ukradl z její tváře, provokovali moji schopnost dýchat" ... ty polibky provokovalY "Svou ruka zanechala" ... svou ruku "svoji červeností připomínaly saténové polštáře" ... svojí
Re: Kapitola první Od: FlorenceMabel - 07.08. 2012
Já prostě nechápu, jak si někdo dokáže na první pohled takových chyb všimnout - jsi dost dobrá :) Poprosím tigy, aby mi to opravila. Děkuji za komentář :)
Re: Kapitola první Od: Kellieta - 07.08. 2012
Já za to nemůžu, prostě na to mám oko a vidím to, ať chci nebo nechci :)
Re: Kapitola první Od: Kellieta - 07.08. 2012Re: Kapitola první Od: tigy - 07.08. 2012
Opravené 
Re: Kapitola první Od: FlorenceMabel - 07.08. 2012
Moc díky tigy, ještě jsem ti ani nestihla napsat :)

Re: Kapitola první Od: marci - 07.08. 2012
Páni, vypadá to nádherně!! Úžasný překlad - úplně jsem si rochnila Ale - já jsem závislá na dobrých koncích... Vím, že tragické povídky bývají působivější a zhusta i propracovanější a přeslzené happyendy nesnáším, ale dobrý konec musí být. Alespoň trochu. Zivot je sviňa, tak proč plakat ještě nad povídkami? je mi jasné, že nevydržím "nečíst", ale jestli budu na konci brečet, tak Tě fakt nebudu mít ráda
Re: Kapitola první Od: FlorenceMabel - 07.08. 2012
To mě mrzí... mě konec dostal, byl hrozně nečekaný. Ale nybyl špatný, ne pro každého - jedna z postav si myslela, že je to pro ní too nejlepší. Takže, to není zas tak typicky špatný, ne? :D Děkuji za komentář :)

Re: Kapitola první Od: teriisek - 07.08. 2012
Jak moc tragický konec to má? Trochu mě děsí, že to Jimmi nebude číst... Jinak to začíná rozhodně zajímavě, překlad asi nebude jednoduchý. Jsem zvědavá, co bude dál, díky za překlad!
Re: Kapitola první Od: Twilly - 07.08. 2012
Udělala bys chybu, kdybys měla předsudky. Tahle kapitolovka je všechno, jenom ne běžná. Konec mě překvapil a koukala jsem na něj s otevěrnými "vrátky" - doslovně! Vřele tuhle povídku doporučuju a taky se raději neptej na výsledek, protože největší čtenářský zážitek je vždycky tehdy, když netušíš ani "fň"

Re: Kapitola první Od: THEADU - 06.08. 2012
No-... určite to vyzerá zaujímavo :D Som zvedavá čo prinesie ďalšia :D
Re: Kapitola první Od: FlorenceMabel - 06.08. 2012
Jsem ráda, že tě to zaujalo a děkuji za komentář :)

Re: Kapitola první Od: Twilly - 06.08. 2012
Ááááááááááááááááááá, Flo, je to venkuuuuuuuuuuuuu!!!
Re: Kapitola první Od: FlorenceMabel - 06.08. 2012
To je! Taky z toho mám radost :D (vždy když mi vyjde nějaký překlad, křením se jako idiot :D)!!! Moc Děkuju za tu obrovsky velkou pomoc!
Re: Kapitola první Od: Twilly - 06.08. 2012
Mi povídej, čéče, vypadám tady jak komplet blbka, co se tak přiblble culím 
Re: Kapitola první Od: FlorenceMabel - 06.08. 2012
My jsme ale páreček :D
Re: Kapitola první Od: Twilly - 06.08. 2012
Víš, jak se tomu říká... jsme na stejné vlně, bejby

Re: Kapitola první Od: Morgana - 06.08. 2012
súcitim s tebou. s takýmto štýlom mám svoje skúsenosti, i keď (zatiaľ) len na tri kapitoly. tak Pansy som nečakala, musím sa priznať :D zvažovala som Lunu, keďže ona je takým najznámejším snílkom. zdalo sa mi to trochu pritiahnuté za vlasy, ale budiž. no keď sa z toho vykľula Pansy....nemám slov :D super začiatok. smola pre Dramione (nateraz ;))
Re: Kapitola první Od: FlorenceMabel - 06.08. 2012
Myslím, že smůla pro Dramione jen tak neodejde. Tak ty si hádala Lunu? Ta mě, musím říct, vůbec nenapadla... Taky jsi se pustila do něčeho těžšího? Co překládáš, smým-li se ptát? Děkuji za komentář :)
Re: Kapitola první Od: Morgana - 07.08. 2012
zatiaľ to neprekladám. začala som s tým ešte pred SI, lebo práve kvôli tej poviedke som sa sem nanominovala ako prekladateľka. volá sa to Known unknowns, ale keďže to ešte stále nie je dokončené, Jimmi mi povedala, aby som ju zatiaľ nechala tak a pustila sa do iného. SI som plánovala prekladať až neskôr... :D skús to začať čítať, je úžasná :)
Re: Kapitola první Od: FlorenceMabel - 07.08. 2012
Děkuji za typ, přidám to na seznam "Co musím ještě během léta stihnout" :D

n Od: iway - 06.08. 2012
HAHA.. Porad jsem si rikala o kom to mluvi.. a pak pansy.. dost dobry zacatek
Re: n Od: FlorenceMabel - 06.08. 2012
Já když jsem to četla poprvé, tak jsem se hrozně divila, jak by mohla mít Hermiona modré oči a ona to byla Pansy... Děkuji ti za komentář :)

Re: Kapitola první Od: Jimmi - 06.08. 2012
Preklad vyzerá famózne a určite nebude najľahší. Je mi ľúto, čítať to nebudem a predpokladám, že vieš prečo. Ale ďakujem za novú poviedku.
Re: Kapitola první Od: FlorenceMabel - 06.08. 2012
Ty ji nebudeš číst? A já myslela, že obzvláště tobě by mohl tragický konec udělat radost :D Samozřejmě chápu tvoje rozhodnutí, já mám taky pár témat, které bych nepřečetla ani za "zlaté prase", takže... Tragédie mají jednu nevýhodu, jsou obvykle dost dobré. Já si nemůžu pomoct, ale u trágédií jsem narazilla častěji na hrozně dobře propracované postavy. Děkuji za komentář :)

Re: Kapitola první Od: Gift - 06.08. 2012
Wow, necetla jsem original, ale uz jen z prvnich dvou odstavcu hadam, ze preklad asi nepatril k tem jednodusim. Kazdopadne se to moc hezky cetlo, velka pochvala za cestinu!:-) Sice se priznam, ze k podobne filozofickym povidkam neinklinuju, ale sama nakonec slibujes, ze se je na co tesit, tudiz... ja se tesit rozhodne budu!;-) Dekuji za preklad.
Re: Kapitola první Od: FlorenceMabel - 06.08. 2012
Ne, překlad nebyl jednoduchý, ale už to mám za sebou :) Pochvala patří značně Twilly, bez které by úroveň mé češtiny o dost klesla... Jsem ráda, že se těšíš, máš rozhodně na co :) A děkuji za komentář

Prehľad článkov k tejto téme:

provocative envy: ( Florence )10.09. 2012Kapitola devatenáctá - závěr
provocative envy: ( Florence )09.09. 2012Kapitola osmnáctá
provocative envy: ( Florence )07.09. 2012Kapitola sedmnáctá
provocative envy: ( Florence )05.09. 2012Kapitola šestnáctá
provocative envy: ( Florence )03.09. 2012Kapitola patnáctá
provocative envy: ( Florence )01.09. 2012Kapitola čtrnáctá
provocative envy: ( Florence )30.08. 2012Kapitola třináctá
provocative envy: ( Florence )28.08. 2012Kapitola dvanáctá
provocative envy: ( Florence )26.08. 2012Kapitola jedenáctá
provocative envy: ( Florence )24.08. 2012Kapitola desátá
provocative envy: ( Florence )22.08. 2012Kapitola devátá
provocative envy: ( Florence )20.08. 2012Kapitola osmá
provocative envy: ( Florence )18.08. 2012Kapitola sedmá
provocative envy: ( Florence )16.08. 2012Kapitola šestá
provocative envy: ( Florence )14.08. 2012Kapitola pátá
provocative envy: ( Florence )12.08. 2012Kapitola čtvrtá
provocative envy: ( Florence )10.08. 2012Kapitola třetí
provocative envy: ( Florence )08.08. 2012Kapitola druhá
provocative envy: ( Florence )06.08. 2012Kapitola první
. Úvod k poviedkam: ( Florence )19.07. 2012Úvod k povídce