Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Stronger

Kapitola pátá

Stronger
Vložené: tigy - 14.08. 2012 Téma: Stronger
Florence nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

AUTOR: provocative envy

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/2473780/1/Stronger

PŘEKLAD: Florence

BETA-READ: Twilly

 

STRONGER

Kapitola pátá

Za půlhodiny měla odbít večerka, ale já a Pansy jsme pomalu kráčeli s propletenými prsty.
„Draco, jsi si opravdu jistý, že už si na to připravený?“

Její tón byl sice plný úzkosti, ale v očích jí zářilo nadšení. Vyzařovali z ní ambice a netrpělivost; nemohla skrýt své vzrušení.

„Pansy,“ oslovil jsem ji podrážděně, „když to tak hrozně chceš, proč to prostě neuděláš sama, abys to měla za sebou?“

Než mi vytrhla ruku, prošli jsme si krátkým okamžikem napjatého ticha. Vyhrnula si rukáv. Když jsem stočil svůj pohled, smál jsem se, ale o vteřinu později se mi převrátil svět vzhůru.

Padal jsem, rychle a rychle. Rozmazané vzpomínky, rozmazané tváře poskládané dohromady, a všechno se to točilo ve víru zmatku. Vše bylo příliš jasné, příliš ostré, příliš živé, a až děsivě skutečné. Zvuky, strašné, nepříjemné, nepoznatelné, zaplnily mé uši. Bušení myšlenek jsem cítil v hlavě.

Moje chůze, vždy tak stabilní a jistá, se proměnila na klopýtání, moje zápěstí narazilo na kamenné zdi, když jsem si rukou přikryl obličej. Ptala se mě na něco, snažila se zjistit, zda udělala dobře nebo špatně, když mi s tím svěřila bez varování, bez důvodu.

Barvy a pohyby, kaleidoskop citlivosti zvířil můj žaludek. Cítil jsem, jak se můj tep zrychluje, krev mi vířila v žilách, a já jsem si toho všeho byl vědom. Byl jsem zoufale závislý na základních lidských instinktech, můj děs si odporoval, a byl ukvapený; byl jsem rozbolavělý, a nebyl pro mě žádný lék.

„Jak dlouho?“ zeptal jsem se nakonec tvrdě. Slyšel jsem, jak polkla, a cítil jsem, spíš než viděl, že před tím, než promluvila, si navlhčila rty.

„Od léta.“

„Tak proč si mi to neřekla? Čekala si na ten ‚správný okamžik‘? Myslela sis, že budu naštvaný nebo něco takového?“ Krutě jsem se zasmál. K mému zděšení, si ona jenom povzdechla.

„To je přesně důvod, proč jsem ti to neřekla,“ odpověděla chladně. „Věděla jsem, že budeš reagovat přesně takhle.“

Jak reagovat? Vážně si myslíš, že nemám právo se chovat jako šílenec? Strávila jsi pět posledních měsíců tak, že jsi mi lhala, Pansy!  Jak by tohle mohlo být bezvýznamné?“ zeptal jsem se.

„Nikdy jsem ti nelhala. Jen jsem ti to neřekla. Věděla jsem, že budeš zuřit, protože jsem dostala znamení před tebou.“

„To nemá nic společného s tím zatraceným znamením, Pansy!“ vykřikl jsem. Můj vztek konečně vybuchl.

„Tak to se pleteš, Draco.“ Můžeš mi říkat, cokoli chceš o věrnosti, důvěře, a všech těch sentimentálních věcech, ale budu k tobě úplně upřímná. Vždycky to bude o tom, že jsem byla označená před tebou. Vždycky to bude o moci, odpouštění, a falešném pocitu bezpečí. Proč si myslíš, že jsem tě měla vždy tak ráda? Protože jsi stejný jako já.“

Řekl bych ti to, Pansy. Nikdy bych neskrýval něco takového, před tím koho miluju,“ odpověděl jsem, můj hlas se lámal.

„Možná. Ale na tom teď nezáleží, že?“

„Proč si mi to ukázala?“

Dlouhou chvíli mlčela.

„Předpokládám, že jsem nechtěla, aby ses cítil tak sám,“ odpověděla nakonec.

„O čem to mluvíš?“

„Nevím, vážně ne,“ smutně se usmála, podrážky šoupala po podlaze.

„Pak mi udělej laskavost a řekni mi, až na to přijdeš.“

A pak jsem se odloudal pryč. Odmítal jsem si připustit, že se moje srdce rozpadá v prach, protože ona zůstala zticha, a já zůstal sám.


OOO

Šel jsem po chodbě, vázal si šálu kolem krku, když jsem uviděl ji, jak je objímá na rozloučenou.
Weasley něco řekl, na což ho ona hravě praštila. Její zvonivý smích mi bolestně připomněl Pansy. Potter vypadal tak vážně, když ji k sobě přitiskl s prsty nerovnoměrně rozevřenými na zádech.

„Jak sladké,“ ušklíbl jsem se, zkřížil jsem ruce na hrudi a vyslal úšklebek jejich směrem. „Kdyby to nebylo tak nechutné, možná by mě to dojalo.“

„Takže ty považuješ každý projev náklonnosti za ‚nechutný‘“ řekla mi Grangerová povýšeně.

„Ne, vůbec ne. Nechutné jsou vlastně jen tvoje projevy náklonnosti, Grangerová.“

„Nech si to, Malfoy,“ odsekl Weasley.

Cítil jsem, jak se moje ústa stahují do pohrdavého úšklebku, když jsem svůj pohled stočil na něj.

„Další důkaz, že i ty jsi mudlymilující idiot, jako tvůj otec,“ povzdechl jsem si.

Grangerová si odfrkla, tváře ji hořeli vztekem. Protáhla se kolem svých dvou přátel a postavila se přede mě.

„Nemusíš jít mučit nějakého domácího skřítka, nebo ničit loučení někoho jiného?“ zeptala se mě.

„Jen se podívej kolem, Grangerová. Vidíš nějaké skřítky?“ zašeptal jsem vážně.

„Ne, vidím tebe. A to je dost – jaké, že slovo si to použil? No jasně – dost nechutný,“ odpověděla. Weasley i Potter se začali smát.

Pak se ke mně otočili zády, kluci jí šli po boku a společně se vydali ke kočárům.

Zíral jsem na její vzdalující se postavu. Dech se mi zadrhl, když jsem si pomyslel, jak by bylo absolutně nádherné obmotat své ruce kolem jejího bílého krku a tisknout ho víc a víc, až by nejevila žádný odpor. Představoval jsem si paniku v jejích očích, paniku, která by ovládla celý její obličej, obavy a strach by se překryly zoufalstvím. Nebyla by ale jen tak slabá, bojovala by už předem prohranou bitvu.

Nepozoroval bych jenom její zranitelnost a méněcennost; vyhrával bych.

Tři dny, pomyslel jsem si netečně. Ještě tři dny a pak všechno, co jsem kdy chtěl, bude moje. Tři dny a všechno, co jsem kdy chtěl, mě zklame. Tři dny a ztratím svoji identitu, a budu si vychutnávat anonymitu.

Když jsem nastupoval do vlaku, uvědomil jsem si, že jsem nikdy nebyl šťastnější.

Poznámka překladatelky: Děkuji Twilly J

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 09.12. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola pátá Od: teriisek - 26.08. 2012
Ten kluk je normální magor. A Pansy, která dostala znamení, navíc ještě před Dracem? Dost zvláštní představa. Hermiona ovšem taky není žádná křehká květinka, pochybuju, že by se vzdala tak snadno, kdyby ji chtěl opravdu uškrtit. Díky za překlad!
Re: Kapitola pátá Od: FlorenceMabel - 27.08. 2012
Je to jen puberťák, co bys od něho chtěla? Přece jen k Voldemortovi se málokdy upíšou ti se zdravým úsudkem... Děkuji za komentář :)

Re: Kapitola pátá Od: Nade - 15.08. 2012
Jsem zvědavá, jaký vlastně mezi nimi bude vztah, když to začíná sněním Draca o tom, že ji uškrtí. Trochu děsivé.  Pansy mě překvapila. Díky za krásný překlad a těším se na pokračování.
Re: Kapitola pátá Od: FlorenceMabel - 15.08. 2012
To víš ve vztacích se musí řešit problémy, někdo řeší zvednutý prkýnko, někdo zase nutkavou potřebu toho druhého uškrtit. Děkuji za pochvalu, pokračování přibude zase zítra...

Re: Kapitola pátá Od: adelina - 15.08. 2012
Další kapitola a další otázky:) Jak se z tohoto vyvine Dramione? To jsem opravdu zvědavá. Draco je stále více a více psycho. A Pancy smrtižroutkou, to bylo dost překvapivé. Děkuji za překlad a těším se na pokračování:)
Re: Kapitola pátá Od: adelina - 15.08. 2012
Omlouvám se za smrtižroutku, s kamarádem to tak používáme a nějak mi to ujelo i do komentu:)
Re: Kapitola pátá Od: FlorenceMabel - 15.08. 2012
Smrtižroutka je hezký
Re: Kapitola pátá Od: adelina - 15.08. 2012Re: Kapitola pátá Od: FlorenceMabel - 15.08. 2012
Draco je psycho a ještě bude (zvlášť v další kapitole je zralý na léčebnu). Děkuji za komentář :)

Re: Kapitola pátá Od: kakostka - 14.08. 2012
Teda, to je pěkně morbidní, zatím. Ale výstižné, takovej Draco psychouš cca do 4- ročníku, možná i ten třetí by seděl. No, jsem zvědavá, co otřese jeho světem natolik, aby se sblížil s Hermionou
Re: Kapitola pátá Od: FlorenceMabel - 15.08. 2012
Dočkáš se už v další kapitole (která byla na překlad šííílená :D) Díky za komentář

Re: Kapitola pátá Od: tigy - 14.08. 2012
Flo, si si vážne istá, že je toto Dramione?   Čím ďalej, tým viac mám pocit, že to nie je Dramione v romantickom slova zmysle, ale v zmysle nejakej chorobnej fascinácie Draca Hermionou, ktorá sa nemôže skončiť dobre (a vlastne ani neskončí, však?)... A ako vždy výborný preklad, díky, Florence  
Re: Kapitola pátá Od: FlorenceMabel - 14.08. 2012
No, neni to zrovna klasická Dramione, to už jsem přiznala, ale zase to určitě není jen jednostrané... Jako vždy ti moc děkuji za komentář, tigy :)

Re: Kapitola pátá Od: Gift - 14.08. 2012
Eh, cloveku z toho az beha mraz po zadech. Draco uz neni kandidatem na psychopata, Draco JE psychopat.. at tak ci tak, tvou nadhernou cestinou i zeleznou pravidelnosti, s jakou kapitoly pridavas jsem nadsena. Moc dekuji za preklad!;-)
Re: Kapitola pátá Od: FlorenceMabel - 14.08. 2012
Díky za pochvalu, dneska mám takovej den, že se to vážně hodí :) Za svoji nádhernou češtinu vděčím z části i Twilly (což je paradox, protože ona je vlastně Slovenka, ale českou gramatiku ovládá o dost líp než já :D). Tak Draco ti příjde jako psychopat? To celkem chápu... Teď jsem podala žádost o souhlas k překladu na jeden příběh, kde je Draco až šíleně děsivý :) Moc děkuji za komentář

Re: Kapitola pátá Od: Morgana - 14.08. 2012
O.o dosť prekvapujúce, Pansy a znamenie? dievčatá sa nikdy príliš nehrnuli do služieb pána zla, ale viem pochopiť, že pre potreby tejto poviedky a z celkovej perspektívy, nie je to nepochopiteľná skutočnosť. fuj, už píšem ako pravá sekretárka šéfa, práca mi lezie na mozog, takže to skrátim - veľmi podarená časť a ďakujem za preklad. P.S. Draco je tu hnusný až mi behá mráz po chrbte, ale ja sa ho nebojím!!! skôr sa bojím o Herm. uf, žieňa asi poriadne zle dopadne.
Re: Kapitola pátá Od: FlorenceMabel - 14.08. 2012
No, Znemení měla i Narcissa, že? Takže o ženy u Voldemorta zase není taková nouze. O tvém PSku se raději zmiňovat nebudu, asi bych moc prozradila děj... Díky za komentář :)

Re: Kapitola pátá Od: iway - 14.08. 2012
bo ..rozhodně to ukazuje jak se mohli cítit všichni budouccí smrtijedi.. pansy je tu prostě tak zmijozelovská...
Re: Kapitola pátá Od: FlorenceMabel - 14.08. 2012
A to počkej až na ní Draco bude křičet něco dalšího... Moc ti děkuji za komentář.

Re: Kapitola pátá Od: Lachim - 14.08. 2012
Krásný díl. Nějak se to zamotává.
Re: Kapitola pátá Od: FlorenceMabel - 14.08. 2012
No ano, už se začíná rýsovat zápletka. Děkuji ti za komentář :)

Prehľad článkov k tejto téme:

provocative envy: ( Florence )10.09. 2012Kapitola devatenáctá - závěr
provocative envy: ( Florence )09.09. 2012Kapitola osmnáctá
provocative envy: ( Florence )07.09. 2012Kapitola sedmnáctá
provocative envy: ( Florence )05.09. 2012Kapitola šestnáctá
provocative envy: ( Florence )03.09. 2012Kapitola patnáctá
provocative envy: ( Florence )01.09. 2012Kapitola čtrnáctá
provocative envy: ( Florence )30.08. 2012Kapitola třináctá
provocative envy: ( Florence )28.08. 2012Kapitola dvanáctá
provocative envy: ( Florence )26.08. 2012Kapitola jedenáctá
provocative envy: ( Florence )24.08. 2012Kapitola desátá
provocative envy: ( Florence )22.08. 2012Kapitola devátá
provocative envy: ( Florence )20.08. 2012Kapitola osmá
provocative envy: ( Florence )18.08. 2012Kapitola sedmá
provocative envy: ( Florence )16.08. 2012Kapitola šestá
provocative envy: ( Florence )14.08. 2012Kapitola pátá
provocative envy: ( Florence )12.08. 2012Kapitola čtvrtá
provocative envy: ( Florence )10.08. 2012Kapitola třetí
provocative envy: ( Florence )08.08. 2012Kapitola druhá
provocative envy: ( Florence )06.08. 2012Kapitola první
. Úvod k poviedkam: ( Florence )19.07. 2012Úvod k povídce