Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď sa chce, všetko sa dá

26. kapitola

Keď sa chce, všetko sa dá
Vložené: Jimmi - 15.08. 2012 Téma: Keď sa chce, všetko sa dá
Jimmi nám napísal:

Where There's a Will

Autor: grangerinvestigations

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/4359182/26/Where_Theres_a_Will

 Keď sa chce

Preklad:
 Jimmi

Prístupnosť: M (od 16.rokov)

Pairing: Dramione

 Žáner: Humor/Romance

Zhrnutie: Lucius Malfoy zanechal dosť podivnú poslednú vôľu: ak bude Draco pracovať pre Hermionu jeden rok, aj on, aj jej S.O.P.L.O.Š zdedia tridsať miliónov galeónov. Samozrejme, možno sa skôr obaja vzájomne prizabijú... Ignoruje Epilóg. Prístupnosť M kvôli slovníku. 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

26. kapitola

Samozrejme, že tam v pondelok ráno bude a všetko vyriešia ako rozumní dospelí. Celé to bol len zmätok, jednoduché nedorozumenie. Zažili príjemný deň, veci sa vymkli spod kontroly, Malfoy bol trochu zamilovaný, jej pripadal ako mimoriadny fešák - nebolo to nič, čo by sa nedalo vyjasniť.

Hermiona prišla do práce zvlášť zavčasu, pretože si bola istá, že tam na ňu bude čakať. Nechala si vlasy usušiť samé, takže bude mať niečo, o čom môže rozprávať. Jej vlasy zjavne vždy medzi nimi prekonali počiatočné problémy. Vyzdvihla niekoľko jeho brusnicových koláčov a priniesla balíky oblečenia, ktoré nechal v jej byte.

O deviatej stále sedela vzpriamene za svojím stolom. Začula, že do práce prišlo pár ľudí, ale nepohla sa. Malfoy k nej určite príde.

Deväť tridsať.

Desať hodín.

Desať tridsať.

Jedenásť.

"Hermiona, tu si!" vniesla sa do jej kancelárie Jasmína. "Čo tu robíš? Skrývaš sa tu? Ach, môj bože, čo to máš s vlasmi? Myslela som, že sme ten problém dali do poriadku pred mesiacmi! Bola si na tom oveľa lepšie, odkedy nastúpil Draco."

"Moje vlasy sú v poriadku, Jasmína," pokojne odvetila. Kde je Malfoy?

"Tam, skade si prišla, asi nemajú zrkadlá," prehlásila trochu namyslene Jasmína. "Dnes máme mať s Elliotom tú inšpekciu a Draco mal ísť s nami. Kde je?"

"Nie je tu?" Možno len nechcel vojsť dnu a stretnúť sa so mnou.

"Keby tu bol, nepýtala by som sa ťa na neho," pokračovala v tom istom protivnom štýle. "Ani Robin o ňom nepočula, a ani Rupert či Hugh."

"Možno je chorý."

"Draco si nikdy nebol chorý, Hermiona. Ani nie je pre neho typické, aby sa neukázal. Keby bol chorý, dal by vedieť. Si si istá, že nevieš, kde je?"

Hermiona prikývla.

"Dobre, idem mu poslať sovu. Sarah s Florou sa s tebou potrebujú porozprávať o vílach. Môžem ich vpustiť dnu? Ach, a Briony povedala, že ťa neskôr príde pozrieť aj Theodore Nott."

"Príde Theo?"

"Áno, Briony vravela, že dnes ráno poslal sovu. Božínku, Hermiona, dúfam, že sa Draco čoskoro vráti. Potrebujeme, aby ti udržal hlavu v dobrom stave, všakže, Šéfica?"

Hermiona sa strhla nad tým oslovením, ale neodpovedala a počas celého rozhovoru so Sarah a Florou len prikyvovala hlavou a mrmlala "mm hmm". Takto pokračovala po zvyšok dňa. Bolo takmer päť a ešte ani raz neopustila svoju kanceláriu. Podľa všetkého vnímala stratu Malfoya oveľa intenzívnejšie, ako by kedy očakávala.

"Domnievam sa, že ho trochu uspokojí, keď uvidí, ako si celý deň rozladená," oznámil Theo od dverí miesto pozdravu. Vzhliadla, takmer pretočila očami nad jeho typickým rozšafným postojom, ale potom sa zarazila. Theo mal v tvári výraz, ktorý nikdy predtým nevidela.

"Toto musíš dať do poriadku."

"A ty sa musíš starať len do svojich vecí," vybuchla Hermiona. "Toto sa ťa netýka, Theo."

"Draco je môj najlepší kamarát, samozrejme, že sa ma to týka."

"No, potom mu môžeš povedať, aby prestal byť taký absurdný a vrátil sa do práce. Pánovi Pembrokovi nepoviem, že povedal, že končí a môžeme zabudnúť, že sa to celé stalo."

"Robin mu dnes poslala päť sov. Ty si to nepovedala nikomu, že nie?"

"Nie je čo povedať," tvrdohlavo odsekla Hermiona, keď zdvihla bradu a postavila sa. "S Malfoyom sme mali nedorozumenie a on sa nahneval. Zajtra sa vráti do práce."

"To si nemyslím, Hermiona," vošiel Theo plne do jej kancelárie. "Zmrvila si to."

"Zatvor za sebou dvere," zasyčala Hermiona. Keď poslúchol, nahnevane pokračovala. "Ach, ja som to zmrvila, pretože som mu okamžite nepadla k nohám? Čo som mala urobiť, Theo? Je to Malfoy! A ja. Ja a Malfoy."

"Povedal, že si ho oslovila Draco. Tesne predtým, ako mi jednu vrazil za to, že som ho presvedčil, že cítiš to isté."

Hermionu zalial rozpálený rumenec. Nevedela, na koho je v tejto chvíli nahnevanejšia, či na Thea alebo na Malfoya.

"Čože? Okomentoval ti to v chronologickom slede? Daj si odpich, Theo. Vy dvaja ste toto celé spolu naplánovali?"

"O čom to hovoríš, Hermiona?"

"Fakt som mala vidieť, že sa to blíži. Najprv sem vpadneš a predstieraš, že si jediný milý slizolinčan v dejinách sveta, celý znepokojený o vlkolakov a tak. Potom ide Malfoy do vývrtky, ty vycúvaš a on predstiera, že obrátil list. Keď mu to začínam veriť, vytiahne tieto kecy! A teraz si tu ty a prihováraš sa za neho. Toto je nejaký prepracovaný plán, aby som vyzerala zle, áno?" V skutočnosti z toho ani slovku neverila. Prečo skrátka nebola ticho alebo ešte lepšie, prečo nepožiadala Thea o pomoc?

"Počúvaš sa?" zopakoval Theo jej myšlienky. "Mám ťa rád, Hermiona, ale vlkolaci sú mi srdečne ukradnutí. Len som sa ti chcel dostať do nohavičiek. Keď som si uvedomil, čo Draco cíti, vycúval som. Vieš, že je to pravda."

"Musíš vypadnúť." Hermiona bola nebezpečne blízko k plaču.

"Už som na ceste," odsekol Theo. "Nemôžem uveriť, že som sa v tebe tak zmýlil. Zvyčajne som vynikajúci znalec charakteru."

"Vieš čo, seriem na teba, Theo!" zajačala Hermiona, totálne na neho naštvaná. "Neopovažuj sa sem nakráčať a vravieť mi, ako sa mám chovať. Malfoy bol ku mne trinásť rokov grobian! Teraz z ničoho nič sa rozhodne, že ma miluje a ja to mám len tak prijať?"

"Áno."

"Fajn, tak to nedokážem. Ak si správne spomínaš, naposledy, keď som niekoho milovala, zničil ma. Ron bol môj najlepší priateľ a ak mi mohol on takto ublížiť, čo by potom dokázal Malfoy, há?"

"Na to nemôžem odpovedať. Kto vie, možno sa do mesiaca zničíte vzájomne, možno spustošíte svet. Alebo možno potom budete žiť šťastne s pätnástimi arogantnými vševedčiatkami. Ale nemala by si tomu dať šancu? Považoval som ťa za veľkú, statočnú chrabromilčanku. Nikdy som vo svojom živote nestretol väčšieho zbabelca." Theo sa v duchu uškrnul. Toto ju fakt vytočí.

"Vypadni, Theo," zopakovala Hermiona. "Ak chce Malfoy skončiť, nech skončí. Viac peňazí pre S.O.P.Ľ.O.Š, správne? Vyzerá to, že som nakoniec vyhrala."

Theo pokrútil smutne hlavou a odišiel, naposledy sa na ňu ľútostivo pozrel. Hermiona sa držala, až kým ho nezačula odísť a potom hodila šálku od kávy o stenu. Ako sa opovažuje sem prísť a takto sa s ňou rozprávať? Ako ona bola v niečom z tohto tá zlá? Draco Malfoy bol človek, ktorého roky nenávidela a hoci to už tak necítila, ani si nemyslela, že ho tak celkom miluje. Uvedomovala si, že tam niečo je, ale predstava, že by sa do toho vrhla po hlave, bola príliš desivá. Možno sa o pár dní dokážu rozumne porozprávať.

Musela sa na to pozerať s jasnými očami. Dobre, Malfoy (Draco) sa jej trochu páčil a ona sa páčila jemu. Zamenil si to s láskou, pretože prechádzal istými zmenami a považoval ju za ich stvárnenie. Bolo to prirodzené, keď tak blízko spolupracovali. Ale ak to bola pravda, prečo nič také necítila k Rupertovi a Elliotovi? Prečo jej srdce začalo uháňať, kedykoľvek sa Malfoy na ňu usmial? Prečo sa jej v noci snívalo o šedých očiach? Prečo sa za neho prihovárala u Harryho a Rona?

Prečo ju tie nádherné slová Som do teba zamilovaný tak hrozne vydesili?

Nech Theo povedal čokoľvek iné, Hermiona nedokázala ignorovať jedno slovo, ktoré zvonilo hlasnejšie než ktorékoľvek ostatné: zbabelec. Tým Hermiona Grangerová byť nechcela. Nikdy predtým nedovolila Malfoyovi, aby ju tromfol. Odpovedala mu za vtip vtipom, za zub zubom, za vyhrážku vyhrážkou, za rozpálený pohľad rozpáleným pohľadom. Dobre, to posledné bolo trochu nepresné, ale nechystala sa dovoliť, aby on mal kvôli nejakému absurdnému vyhláseniu lásky navrch a ona vyzerala zle.

Jednoducho pôjde do jeho domu, nechá mu tam oblečenie a bude ho konfrontovať ako rozumná mladá dáma. Potom sa on vráti do práce a všetko sa vráti k normálu.

XXXX

"Nie je tu," vyhlásil Theo, keď otvoril dvere dosť široko len na to, aby zagánil na Hermionu.

"Čo tým myslíš, práve si mi povedal..."

"Netrvalo ti náhodu príliš dlho, kým sem ten tvoj malý zadok zaskočil?" postrehol Theo, čím si od Hermiony vyslúžil zamračenie. "Mrzí ma to, Grangerová, práve ste sa minuli."

"Ach, tak teraz je to Grangerová? Namojdušu, Theo..."

"Pre teba je to pán Nott," odporne odsekol Theo. "Ja už som za tebou kvôli Dracovi prišiel a tvoje slová boli a to citujem: 'Seriem na teba, Theo'. Ak si dobre spomínam, ani to nebolo príliš dávno. Skončil som s hraním, Grangerová, a nevpustím ťa dnu, aby si urobila Dracovi prednášku ála 'To nie je tebou, to je mnou'.

"Len som mu chcela všetko vysvetliť."

"A ja som ti povedal, že nie je doma," vyhlásil Theo.

"Dobre," odvetila slabým hlasom Hermiona, nakoniec ju Theove zazeranie uzemnilo. "Môžeš mu povedať, aby mi zaletaxoval alebo poslal sovu? Povedz mu, že sa môže vrátiť do práce kedykoľvek bude chcieť. A tu je jeho oblečenie."

"Neviem, ako veľmi bude tieto muklovské handry chcieť, ale určite mu ich spolu s tvojím odkazom odovzdám. Možno si na toto všetko mala myslieť pred hodinou, Grangerová, keď som k tebe prišiel po pomoc." S tým jej vzal tašky z ruky a zatreskol dvere.

Hermiona tam chvíľu stála v šoku, než sa odmiestnila.

Vo vnútri sa Theo oprel o dvere a zhlboka sa nadýchol. Prepáč, Hermiona, vravel si v duchu. Chvíľu sa budem hrať na zlého chlapíka. Keby si s ním teraz hovorila, obaja by ste narobili len viacej škody. Tentoraz to budeš musieť urobiť slizolinským spôsobom.

"Kto to bol?" spýtal sa Draco, ktorý zišiel po schodoch. Vlasy mal strapaté zo spánku a stále mal na sebe čierny sveter, ktorý si požičal od Hermiony.

"Nikto," zaklamal Theo hladko, kým rýchlo zmenšil tašky s oblečením, ktoré priniesla a strčil si ich do vrecka.

"Kde je Trixie? Povedala mi, že pre nás zoženie jeden z tých filmov, ktoré budeme sledovať na našej novej telke. Vie, ako to urobiť, aby fungovala, dokonca pri všetkej tej mágii vo vzduchu. To ti poviem, domoví škriatkovia sú pomerne dobrí."

"Čoskoro sa vráti. Povedala, že ti ide aj po zmrzlinu."

"Áno, čokoládovú s orieškami," povedal Draco, keď si prehrabol rukou vlasy. "Pridáš sa k nám? Alebo si na mňa stále naštvaný, že som ti jednu vrazil?"

"Nie, povedal som ti, že to ber ako pozornosť podniku. Mám niečo na práci, ale neskôr sa vrátim."

"Určite nejdeš za Grangerovou, však?" podozrievavo sa spýtal Draco. "Nepotrebujem, aby si za mňa prosil či útočil na zdochlinu. Tú kravu som totálne prekonal."

"Evidentne."

"Theo, chlapovi sa občas zachce len si zajesť zmrzliny a sledovať smutné filmy, Theo," oznámil Draco.

"Pred týždňom si ani nevedel, čo to smutný film je, Draco," pripomenul Theo. "Pochybujem, že nosiť ryšavcov sveter znamená, že si prekonal čarodejnicu, ktorá ti ho dala."

"Len sa mi páči," protestoval Draco. Neznášal ho, ale tak trošička mal vďaka nemu dojem, že je k nej bližšie. Patetické, skutočne patetické.

"Pozri, ideš za Grangerovou alebo nie?"

"Povedal som ti, že nejdem," odvetil Theo. "Ale ty by si mal uvažovať nad tým, že sa zajtra vrátiš do práce. Vážne jej chceš nechať všetky tie prachy?"

"Už mi na nich viacej nezáleží, Theo," riekol Draco, keď sa zvalil na gauč. "A dobre, možno som ju úplne neprekonal, ale..."

"Nie si stroj, Draco," prehovoril Theo, keď si sadol vedľa neho a súcitne mu stisol plece. "Ísť s kožou na trh bolo obrovské riziko a kedy to bolo? Pred dvoma dňami? Neočakávam, že sa cez ňu dostaneš tak rýchlo, ale dúfajme, že si časom uvedomíš, že za to nestojí."

"Prečo také dačo hovoríš?" spýtal sa Draco. "Samozrejme, že za to stojí. Ja som bol idiot, keď som si myslel, že som pre ňu dosť dobrý."

"Mal by si ísť zajtra do práce," riekol Theo, tónom, ktorý naznačoval, že na tamtú tému sa už nebude baviť. "Aspoň aby si sa tam rozlúčil s priateľmi."

"Zajtra musím ísť pozrieť matku a povedať jej, že som nesplnil podmienky závete. Určite nadšene uvidím to sklamanie v jej tvári. Aby si vedel, môj otec ma bude strašiť."

"Tak to nerob, Draco. Vezmi si zopár dní voľna a potom sa jednoducho vráť do práce. S Grangerovou to pár ďalších mesiacov vydržíš, správne? Len sa vráť k tomu, aby si na ňu po celý čas slovne útočil. Aj tak si to miloval."

"Čože? Aby som videl, ako sa rozplýva nad raráškami a plánuje nové a vzrušujúce spôsoby, ako ma ponížiť? Nie, vďaka."

"Tak tu seď a váľaj sa tu ako blbec. Neskôr sa vrátim, aby som sa presvedčil, či si sa osprchoval, dobre? Ach, a nevidel som ťa čítať akúsi knižku o králikoch? Vážne, kamoško, nech sa ti to nevymkne spod kontroly."

Draco odpoveď zavrčal, svoju mizériu si pomerne užíval. Nechal Trixie, aby ho niekoľko dní rozmaznávala a napísal zopár listov, ktoré nemal v úmysle dať jej niekedy čítať. Možno jej pošle ďalšie drakovce, aby sa cítila zle. Trochu sa uškrnul. Skutočne mal zlomené srdce, ale to neznamenalo, že z toho nevyžmýka, čo sa dalo.

A čo bolo zlé na tom, keď sa človeku páčili knihy o králikoch?

XXXX

Ron začul vytrvalé klopanie na dvere. Poslal leteckú pusu Robin, zdvihol sa z gauča, ale len čo zistil, kto to je, chcel zatresknúť dvere, lenže Theo už strčil nohu do dverí.

"Musíš sa naučiť nejaké spôsoby, Lasičiak," uškrnul sa. "Hej, Robin, odvolaj toho útočného psa."

Robin si vzdychla a prevrátila očami. Ako často uviazne uprostred nejakej sprostej hádky Slizolin versus Chrabromil? Najprv Hermiona s Dracom a teraz toto.

"Pusti ho dnu, Ron."

Ron zagánil, ale urobil ako žiadala jeho priateľka. Theo arogantne nakráčal dnu, vedel, že to vydráždi Weasleyho ešte viac, ale ten chlap bol až príliš protivný. Skrátka si nemohol pomôcť. Ak mal Theo niečo spoločné so svojimi bývalými spolužiakmi, bol to odpor k Svätému Potterovi a jeho vernej podržtaške. Necítil k nim presne nenávisť, ale ich svätuškárstvo dokázalo byť fakt odporné. Domnieval sa, že sa s tým musí vyrovnať, keď Draco s Hermionou konečne prestali hrať svoje malé hry. Fuj.

"Čo sa deje, Theo?" spýtala sa Robin. "Je Draco v poriadku?"

"Nie celkom. Leží na gauči, napcháva sa nezdravou stravou a počúva hudbu ála Smutný bastard. Myslím, že aj plače." Theo predpokladal, že preháňanie bolo nevyhnutnosťou a na rovinu, nebolo to ďaleko od pravdy.

"Niekto mu ukradol jeho obľúbeného nafukovacieho Snapa?" spýtal sa Ron.

"Kde je Potter?" ignoroval ho Theo.

"Ja si ho nedržím u riti tak ako ty Malfoya, Nott," odpovedal Ron.

"Ja som počul niečo iné."

"Mohli by ste vy dvaja prestať?" unavene povedala Robin a pretrela si oči. "Moje rozhodcovské dni skončili, dobre? Čo sa deje, Theo?"

"Môžeš sem dotiahnuť Pottera? Chcem hovoriť s vami všetkými. Povedz mu, aby priviedol aj tú svoju paničku."

Ron upokojila Ronove protesty a prikývla. Do pätnástich minút zohnala Harryho a Ginny. Ginny sa tvárila zaujato, ale Harry podobne ako Ron vyzeral jedine naštvane.

"Ak je toto o hádke, čo mali s Hermionou, už som sa s nimi o tom rozprávala," prehlásila Robin.

"A ja som ti povedal, že ohľadne Malfoya neustúpim," precedil Ron pomedzi zuby.

"Nepochybujem, že ste pre vašu najstaršiu a najlepšiu priateľku, gentlemani mali množstvo láskavých slov," začal Theo, potešený vinnými pohľadmi, ktoré si Potter a Weasley vymenili. "A kým je Hermiona zrejme príliš rozrušená, aby niekomu o vašej zášti povedala, som tu kvôli niečomu, čo s tým súvisí. Navrhujem dohodu: prestanete dávať Dracovi zabrať a vyrukujete s plnou podporou jeho a Hermiony."

"Mal som pravdu!" zajačal Harry. "Vedel som, že čmuchá okolo nej! Bože, ten malý bastard. Máš dve minúty, aby si odtiaľto vypadol, Nott, inak ťa prekľajem..."

"Nechaj si prázdne hrozby, Potter. Mňa nevydesíš."

"Ak si myslíš, že poviem tomu vraždiacemu bastardovi, že sa môže k Hermione priblížiť, tak si šialenejší ešte viac, než som si myslel," vložil sa Ron, ktorý takmer ofialovel zúrivosťou. Robin s Ginny sa na chvíľu rozhodli, že radšej budú čušať a uvidia, kam tento rozhovor povedie.

"To zober späť, Weasley," nebezpečne povedal Theo, keď nevedomky zovrel prútik. "Draco nikdy nikoho nezabil a ja ti nedovolím špiniť jeho meno."

"To zvláda pomerne dobre vlastnými silami."

"Myslíš, že si jediný, kto niekoho vo vojne stratil?" pokračoval Theo. "Je mi ľúto, aké rozhodnutia môj otec urobil, ale o to ma jeho smrť nebolí menej. Draco sa kajal šesť rokov. Keď ty budeš dokonalý, daj mi vedieť."

Harry vykročil Theovi v ústrety. "Pozri, viem, že je tvojím priateľom a je to len tvoj zlý vkus. Viem, že sa mu podarilo, aby si množstvo ľudí myslelo, že obrátil nový list, vrátane Hermiony. Ale to neznamená..."

"Pre prípad, že si zabudol, Potter, Dracova matka ti zachránila život. A ty s Weasleym ste jeho zachránili dvakrát, takže to musí znamenať, že ho nepovažujete za totálny odpad. Miluje Hermionu. Nemusíte ho mať radi. Len vycúvajte."

"Kto si myslíš, že si..."

"Harry, Ron, to stačí," nakoniec vyhlásila Ginny, keď pristúpila k bratovi a manželovi. "Nemám Malfoya rada o nič viac než vy dvaja, ale to rozhodnutie je na Hermione, nie na vás. Aj ona ho miluje?"

"Myslím, že áno, ak si to pripustí," povedal Theo Ginnny, rád, že si vyžiadal jej prítomnosť. "A ak si bude myslieť, že s tým Potter s Weasleym budú súhlasiť."

"Nemôžem to urobiť," tvrdohlavo sa nedal Ron. "A odmietam uveriť, že by sa Hermione Malfoy niekedy páčil."

"Páči sa jej," vložila sa Robin. "Teraz sa Ron upokoj. Trávim viac času s Hermionou než ktokoľvek z vás a videla som, ako s Dracom začali vnímať toho druhého. Zase vám hovorím, nie je to ten istý rozmaznaný fagan, s ktorým sme chodili do školy. A nezmenila ho len Hermiona. Noví priatelia, práca so škriatkami, očistenie jeho mena... to všetko z neho robí dobrého človeka."

"Robin, pri všetkom rešpekte, si trochu zaujatá," odvetil Harry.

"To od teba fakt sedí," vrátila Robin. Otočila sa k svojmu priateľovi. "Pozri, čo pre nás Hermiona urobila, Ron. Chceš jej to vrhnúť naspäť do tváre?"

"Nie, ale..."

"Ale nič," povedala Robin. "Musíš poskytnúť Hermione ten istý rešpekt, ako ona poskytla nám."

"Počúvaj svoju priateľku, Weasley, vie, o čom hovorí," poradil Theo. "Dovoľte Malfoyovi prísť na večierok toho decka."

"Ako o tom vieš?" spýtal sa Harry, keď ukázal na Thea svojím prútikom. "Ako sa opovažuješ do tohto zatiahnuť Teddyho?"

"Ach, panenka skákavá, Potter. Ja viem všetko, vy si na to skrátka len musíte zvyknúť. Draco nič nevyvedie, má to dieťa rád a viem, že ten cit je vzájomný. Ale ak s Hermionou nedokážu prekonať svoje problémy, už s vami nikdy nebudem musieť znova hovoriť, takže si fakt môžeš hodiť mincou, akému výsledku fandím. Ale nepleťte sa do toho a dovoľte mu zúčastniť sa narodeninovej oslavy jeho bratanca."

"Lebo inak?" riekol Ron s prižmúrenými očami, vlastný prútik tuho zovretý v jeho ruke. Práve teraz nenávidel Notta viac než Malfoya. Hlavne preto, že všetko, čo vravel, ho skutočne nútilo nad všetkým znova premýšľať. Nemal žiadne právo vyletieť na Hermionu tak ako vyletel. Väčšine toho, čo povedal o Malfoyovi, ako napríklad obvineniu za Fredovu smrť, ani sám neveril. Možno len nebol pripravený, aby sa pohla ďalej, hoci on sám sa pohol. Ale skutočne - Malfoy? Hnus.

"Inak budeš zodpovedný za to, že jej znova zlomíš srdce. Prajem krásny deň, dámy."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 29.01. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 26. kapitola Od: teriisek - 27.08. 2012
To zývěrečné vyhlášení bylo geniální. Ještěže toho Thea mají, bez něho by asi skončili všichni navěky rozhádaní a nešťastní. Chovají se jako malá děcka na písku, kterým někdo sebral bábovičky. A Hermiona s Dracem se nádherně užírají... snad Theo něco vymyslí a dostanou druhou šanci - a tentokrát to udělají správně! Díky moc za překlad!

Re: 26. kapitola Od: denice - 25.08. 2012
Tak tohle je pěkný blázinec, ale mám pocit, že minimálně Draco a Theo jsou ve svém živlu. Draco se chová jako hysterická puberťačka a Theo je tu za vílu kmotřičku, užívám si, jak deptá Harryho a Rona. Díky.

Re: 26. kapitola Od: Jacomo - 23.08. 2012
Honem čtu dál, jsem strašně zvědavá, ale tohle musím vyzdvihnout - dostali mi vševedčiatka :-)))

Re: 26. kapitola Od: Zuzana - 17.08. 2012
Theo sa zachoval ako naozajstný priateľ a dúfam, že to dokážu urobiť aj Harry s Ronom. Ešteže majú Robin a Ginny, inak by tí dvaja tupci zostali zadebnení ďalej. Ďakujem za preklad. Táto poviedka je úžasná.

Re: 26. kapitola Od: larkinh - 16.08. 2012
Chudák Theo, aby to řešil za ně :) hlavně aby mu to pak neotloukli o hlavu, že se jim do toho montoval. Nebo mu budou neskonale vděční. A Robin má pravdu - oni jsou taky zaujatí. A štvou mě, protože si myslí, že můžou rozhodovat o Hermionině životě (tj. rozhodovat, koho může mít ráda a koho ne). Souhlasit nemusí, ale je to přece její rozhodnutí, ne? A jestli se považují za její kamarády, měli by jí říct svůj názor a pak ji podpořit, ať už se rozhodne jakkoliv. Jenže oni by se s ní spíš přestali úplně bavit. Pryč od takových debilů.
Re: 26. kapitola Od: Jimmi - 16.08. 2012
No, keď už ukecal Draca a ešte aj jednu od neho dostal... Inak, preto milujem FF, kde síce po počiatočných problémoch sa Duo umúdri a nechajú voľný priestor Dramione :D Alebo ešte lepšie, keď sa potom tak priateľsky doberajú :D Díky moc

Re: 26. kapitola Od: kakostka - 16.08. 2012
Ježiš, ten Theo je opravdu formát. Kamarád, žasnu. Ron a Harry tu jsou za ukřivděný fakany, že to Harryho netrkne, celou školu trpěl předsudky a nálepkou, kterou dostal a ted dělá to samé, ach jo.
Re: 26. kapitola Od: Jimmi - 16.08. 2012
Vieš, čo je sranda? Tak sa vedia ľudia rozčúliť (myslím to v dobrom, ja to robievam nad Brumbálom) nad povahou postáv, ktoré sú totálny výmysel na druhú (najprv Rowly, potom autorka FF) a pritom tie postavy fakt za to nemôžu. Autorka ich tak potrebovala, čo už. Díky moc

Re: 26. kapitola Od: GwenLoguir - 16.08. 2012
A páni nič, čo? Tak tak...

Re: 26. kapitola Od: SARA - 16.08. 2012
Miluju Notta, je skvělý.  "Inak budeš zodpovedný za to, že jej znova zlomíš srdce. Prajem krásny deň, dámy." Dokonalé.
Re: 26. kapitola Od: Jimmi - 16.08. 2012
Som si k tomu predstavila hlboký úklon a odmiestnenie. Aj mne sa to páčilo. Díky

Re: 26. kapitola Od: Twilly - 15.08. 2012
WOW, to ale bola dneska spúšť! Brilantný rozhovor Thea s Hermi, mám rada, keď to má grády ...
Re: 26. kapitola Od: Jimmi - 16.08. 2012
Určite sa to ľahšie prekladá ako opisy. Díky

Re: 26. kapitola Od: tigy - 15.08. 2012
"Theo, chlapovi sa občas zachce len si zajesť zmrzliny a sledovať smutné filmy, Theo," oznámil Draco. "Pred týždňom si ani nevedel, čo to smutný film je, Draco," pripomenul Theo.  Takže Dráčik je ukrivdený, Hermiona nechápe, prečo sa tak cíti a myslí si, že sa všetko zase napraví, nuž a Theo aby ich všetkých ťahal von z kaše... ešteže ho majú  Vďaka za kapitolku, Jimmi.
Re: 26. kapitola Od: Jimmi - 16.08. 2012
Tak ma tam lákalo dať - aj chlapi majú svoje dni :D Úplne som si ho predstavila s tou obrovskou zmrzlinou (ja zjem jeden kornútok a mám dosť, nechápem, čo tam tí amíci furt vyžierajú). Díky moc

Re: 26. kapitola Od: Nade - 15.08. 2012
Theo je sjel jako malé spratky a měl pravdu. Opravdu si jejich kamarádka, která jim nejednou kryla záda a zachránila zadky, zaslouží trochu respektu. Je dost zralá na to, aby činila vlastní rozhodnutí, i kdyby byla chybná. Díky za další krásnou kapču a těším se na pokračování.
Re: 26. kapitola Od: Jimmi - 16.08. 2012
Ešte chlapci nedospeli, chcelo to slizolinčana a správne partnerky :D Díky

Re: 26. kapitola Od: Gift - 15.08. 2012
Musim se priznat, ze jsem na malilinkou chvilku o Theovi zapochybovala. Vyvedl me ale opet z omylu- pravdepodobne je jediny, kdo to ma z nich vsech v hlave doopravdy srovnane. Dekuji za tak richly preklad, opet jsem se velmi bavila;-)  
Re: 26. kapitola Od: Jimmi - 16.08. 2012
Snáď poteší aj ďalšia kapitola, díky moc

Re: 26. kapitola Od: jerry - 15.08. 2012
uf theo sa rozhodol ze vsetko vyriesi, no tak to mu drzim palce. myslim ze draco by tiez mohol pochopit ze mia potrebuje trocha viacej casu aby spracovala jeho vyznanie a aby si uvedomila ze niekde v hlbke k nemu citi tiez nieco viac. a ron s harrym by tiez mali porozmyslat o ich spravani. dik za prekald
Re: 26. kapitola Od: Jimmi - 16.08. 2012
Aj ja ďakujem

Re: 26. kapitola Od: Claire - 15.08. 2012
Jak já jsem jenom mohla v minulém komentu zapomenout na Thea? Opět zazářil- a nandal jim to pěkně a všem. Dokonce ho podpořila i dívčí aliance - někdy jsou i ženy překvapivě schopny uvtořit jednotnou frontu. Teď je to tedy pěkně zamotané, nikdo nechce ustoupit, každý si hýčká své křivdičky a čeká, že se snad omluví ten druhý/ti druzí či alespoň udělají první krok k nápravě... Jsem vážně napnutá - co bude dál? Záchranu vidím v dalších Theových zmijozelských piklích. Jimmi, díky za kapitolu - potěší vždy, nezklamala ani uprostřed týdne.
Re: 26. kapitola Od: Jimmi - 15.08. 2012
Draco ešte musí dostať školu - lieči si zlomené srdce a pritom myslí na to, ako to Hermione vrátiť :D Ešte nedospel. Asi ani jeden z nich, dobre že majú Thea :D Díky moc

Re: 26. kapitola Od: iway - 15.08. 2012
Nott ma perfektní potencial :))))

Re: 26. kapitola Od: kopapaka - 15.08. 2012
Tak už to vědí všichni, zrovna když už to Draco i Hermiona vzdali... Pěkně napsané, Theo je opravdu dokonalý Zmiozel. Zato Draco se teda chová přesně jak ve škole. A Hermiona vlastně taky. Jak tohleto dopadne...
Re: 26. kapitola Od: Jimmi - 15.08. 2012
Snáď dobre, ale autorka im dá ešte zabrať. Toto bola dvojnásobne dlhšia kapitola, snáď ďalšie budú kratšie, rada by som to čo najskôr dokončila :D Díky za komentár
Re: 26. kapitola Od: kopapaka - 15.08. 2012
Já se nedivím, opravdu to chělo vyřešit v jedné kapitoe, právě kvůli kontrastu H+D vs zbytek Mě osobně vychází jako ideální délka kolem dvou tisíc slov, ale o tisíc víc, jako v tomto případě je ještě v klidu.

Prehľad článkov k tejto téme:

grangerinvestigation: ( Jimmi )21.08. 201230. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.08. 201229. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.08. 201228. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.08. 201227. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )15.08. 201226. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )13.08. 201225. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.08. 201224. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )01.08. 201223. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.07. 201222. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.07. 201221. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )29.07. 201220. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.07. 201219. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )03.07. 201218. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )27.06. 201217. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.06. 201216. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )25.06. 201215. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )22.06. 201214. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )14.06. 201213. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.05. 201212. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )28.05. 201211. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.05. 201210. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.05. 20129. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.05. 20128. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )05.05. 20127. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.04. 20126. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.04. 20125. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )09.04. 20124. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )04.04. 20123. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.04. 20122. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.03. 20121. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.03. 2012Úvod k poviedke