Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď sa chce, všetko sa dá

30. kapitola

Keď sa chce, všetko sa dá
Vložené: Jimmi - 21.08. 2012 Téma: Keď sa chce, všetko sa dá
Jimmi nám napísal:

  Where There's a Will

Autor: grangerinvestigations

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/4359182/30/Where_Theres_a_Will

 Keď sa chce

Preklad:
 Jimmi

Prístupnosť: M (od 16.rokov)

Pairing: Dramione

 Žáner: Humor/Romance

Zhrnutie: Lucius Malfoy zanechal dosť podivnú poslednú vôľu: ak bude Draco pracovať pre Hermionu jeden rok, aj on, aj jej S.O.P.L.O.Š zdedia tridsať miliónov galeónov. Samozrejme, možno sa skôr obaja vzájomne prizabijú... Ignoruje Epilóg. Prístupnosť M kvôli slovníku. 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Epilóg - O devätnásť mesiacov neskôr

 

"Grangerka, vieš, že vyzeráš nádherne, takže môžeme si s týmto švihnúť, prosím? Potrebujem si trochu odpočinúť, ak mám dnes večer nakopať Potterovi v metlobale zadok."

"Draco, miláčik, dnes večer nebudeš mať čas hrať. Stále ti to hovorím. Budeme tu celý deň. Pomáhal si to naplánovať, takže by si to mal vedieť. Prestaň sa chovať, ako keby ťa to malo zabiť."

"Ale ja chcem hrať metlobal," povedal, znel podivne ako Teddy vo svojej najufňukanosti.

"Čo na tom záleží? Vieš, že nikdy Harryho neporazíš, nie? K tomu nedôjde."

"To zabolelo," ohrnul pery.

Venovala mu podráždený pohľad a vyhlásila: "Ty, vďakabohu, máš iné talenty, ktoré Harry nevlastní."

"Radšej by si nemala hovoriť z vlastnej skúsenosti, Šéfica."

"Nebuď hlúpy," hubovala mu Hermiona.

"Vezmi späť, že nedokážem Pottera poraziť."

"Beriem to späť," odvetila Hermiona. "Tá posledná hra bola fakt tesne a keby si mi nečumel na prsia, keď si letel nazad, asi by si tú zlatonku chytil. Teraz už mlč a zapni mi náhrdelník. Toto je dôležité, Draco."

Draco prevrátil očami, ale prispôsobil sa. Ukročil o krok a kriticky Hermionu zhodnotil pohľadom. "Áno, si nádherná."

Zľahka ho pobozkala. "Za tieto láskavé slová budeš dnes večer dostatočne odmenený, či už chytíš zlatonku alebo nie."

Slabúčko zavrčal a pritiahol si ju k sebe pre naozaj veľmi dôkladný bozk. "Si si istá, že ešte nemáme zopár minút navyše?"

"Ak chceš, aby na nás pristihla tvoja matka, potom bez všetkého," odpovedala Hermiona.

To na chvíľu efektívne umlčalo Dracovo libido. "Vyhrávaš."

Draca trochu striaslo, keď sa v tom okamihu vniesla do dverí pani Malfoyová. Tá ženská má zvláštne načasovanie.

"Draco, ty nie si pripravený? Hermiona, vyzeráš nádherne, drahá."

"Ďakujem vám, pani Malfoyová." Dokonca po tom, čo takmer dva roky chodila s jej synom, sa Hermiona nemohla prinútiť, aby volala svoju budúcu svokru Narcissa.

"Sme pripravení."

Pani Malfoyová sa láskavo usmiala na svojho syna a jeho snúbenicu, než ich odviedla k prenášadlu. Za chvíľu trojica vystupovala na pódium pred Rokville. Pódium stálo pred veľkou budovou, ktorá sa dnes slávnostne otvárala. Robin už na pódiu stála, spolu s Rupertom, Elliotom, Jasmínou, Ginger, Ariadne a Hughom. Zvyšok S.O.P.Ľ.O.Š sedel v prvom rade pred pódiom. Bol tam minister Shacklebolt, rovnako ako niekoľko ministerských úradníkov z Oddelenie pre reguláciu a kontrolu magických stvorení. Hagrid, žiariaci pýchou a mávajúci Hermione, sám zabral v prednom rade štyri sedadlá. Dav sa pýšil obrovským množstvom Weasleyovcov, domových škriatkov, raráškov, víl a iných magických stvorení.

Hermiona sebaisto pristúpila k rečníckemu pultu a oslovila divákov.

"Dámy a páni, ďakujem vám, že ste tu dnes s nami. Toto je veľmi vzrušujúci deň pre Spoločnosť pre ochranu práv a legálne oslobodenie škriatkov. Za posledné dva roky sme vďaka veľkodušnému daru pána Luciusa Malfoya boli schopní rozšíriť naše služby a pomôcť tak ďalším magickým stvoreniam. Ako bolo spomenuté na našom poslednom každoročnom plese Pomocná ruka, S.O.P.Ľ.O.Š je v čele čarodejníckeho sveta vo výskume a legislatíve pre magické stvorenia. S americkou verziou Vlčieho moru sme dokázali uspieť s Lupinovým zákonom, ktorý ako všetci vieme, viedol za krátky čas k úžasnej reforme v spoločnosti vlkolakov." Počkala na potlesk - nikto netlieskal hlasnejšie než takmer deväťročný Teddy v druhom rade, ktorý sa usmieval od ucha k uchu a mal weasleyovsky červené vlasy. Dala pokyn Dracovi, aby sa k nej pripojil. Pobozkal ju na líci, čím si vyslúžil niekoľko zapískaní z davu. Hermiona sa usmiala na Rona s Harrym, ktorí predstierali, že sa na Draca mračia, než Hermione opätovali úsmev.

"Vďaka príspevku a podpore rodiny Malfoyovcov s hrdosťou otvárame Magický spoločenský klub Luciusa Malfoya." Hermiona znova počkala na potlesk a vymenila si úškrn s Dracom - predstava, aký pohoršený by bol jeho otec, bola minimálne časťou Hermioninej radosti z dnešného dňa. "Toto centrum je v čarodejníckom svete jedinečné - poskytuje príležitosť pre čarodejnice, čarodejníkov a magické stvorenia, aby spolu prichádzali do styku a socializovali sa na úplne rovnocennom základe. Dúfajme, že toto bude začiatok dokonca ďalšej magickej spolupráce."

"Ďakujem vám, budúca pani Malfoyová," prehlásil Draco a vyslúžil si dokonca ešte búrlivejší potlesk. "Môj otec by bol dojatý, keby videl to dobro, ktoré jeho peniaze vykonali pre čarodejnícky svet." Dracovi sa podarilo udržať vážnu tvár - teraz už vedel o matkiných intrigách - ale v duchu sa uškŕňal. Lucius by bol dojatý, v poriadku. "Som si istý, že roky budúce sa bude pripomínať jeho vízia a dobrosrdečnosť. Ukázal nám, že je náprava možná a my sme vďaka tejto znalosti lepšími. Slečna Grangerová odviedla výnimočnú prácu v pozdvihnutí uvedomenia a získala pre svoju vec niekoľko tých najlepších čarodejníkov a čarodejnice. Moja maličkosť, samozrejme, bola jedným z jej najnáročnejších regrútov."

"Pozrite sa na ňu!" zahulákal Theo z davu. "Nebolo také ťažké dostať ho na palubu!" Všetci sa rozosmiali, zatiaľ čo ho Veronika ostro štuchla do rebier.

"Pán Nott je jedným z našich najlepších prispievateľov a zrejme má pocit, že by tu mal stáť tiež," riekol Draco, "ale pretože som aktuálne ten najlepšie vyzerajúci muž na pódiu, myslím, že môže zostať tam, kde je." Spoza neho bolo počuť hlasné protesty od Elliota a Hugha, ale ignoroval ich a pokračoval. "Odkedy pracujem pre S.O.P.Ľ.O.Š (Hermiona takmer zhíkla nahlas - toto bolo úplne po prvý raz, kedy použil iniciálky namiesto slova sopľoš) objavil som stránku magického sveta, ktorú som často považoval za samozrejmosť. Teším sa, že tu v budúcnosti budem tráviť čas. Teraz, Generálka Westinghouse, keby si mohla prestrihnúť pásku, nech môžeme začať s oslavou."

XXXX

"Páni, som rád, že je koniec," zvalil sa Draco na gauč.

"Neviem, Malfoy," prehlásil Harry. "Mohol si stáť na pódiu a rozprávať o tom, ako si myslíš, že dobre vyzeráš. To bol určite tvoj perfektný deň."

"Perfektný deň by zahŕňal nakopanie tvojho zadku v metlobale. Máš šťastie, že sme sa celý deň museli bratríčkovať s raráškami."

"Áno, skutočné šťastie," vložil sa Ron z miesta oproti Dracovi. Po ceremónii a oslave, veľa ľudí vrátane Rona, Harryho a celého S.O.P.Ľ.O.Š sa rozhodlo pokračovať v oslave v dome Thea a Veroniky. Trixie s Violet sa za menej než desať minút podarilo rozšíriť obývačku a vyčarovať asi tridsať kresiel, gaučov a podušiek. "Nespomínam si, že by si ty hovoril s jediným raráškom."

"Sú to kreténi," odmietavo prehodil Draco. "Komu na nich vôbec záleží?"

"Draco!" pobúrene vybuchla Hermiona. Ron s Harrym si vymenili pobavené úsmevy - sami neboli ohľadne raráškov príliš nadšení.

"Ach, už môžem, Šéfica, čumilovia sú už preč," povedal Draco, keď si ju pritiahol k sebe, aby ju pobozkal. "Dostanú svoje prekliate prútiky - čo odo mňa viac chceš?"

"No, minimálne by si mohol predstierať, že ich máš rád."

"To už robím s tebou."

"Hahaha," odsekla Hermiona. "To ti neskôr pripomeniem, keď budeš chcieť..."

"Moje uši, moje uši!" zvolal Ron v predstieranom zdesení. Draco sa na neho uškrnul a znova Hermionu pobozkal.

"Raráškovia vládnu," vložil sa Hugh. "Sú ľstiví a majú tony zlata - čo sa tu dá nepáčiť?"

"Hovoríš ako pravý slizolinčan," vyhlásila Briony. "Budem vedieť, kde ťa nabudúce hľadať, keď prídeš neskoro domov. Asi budeš v klube s raráškami dávať do stávky všetky svoje peniaze."

"Asi," priznal Hugh.

"No, myslím, že dnešok šiel ako po masle," povedala Robin. Ruku prehodila okolo Rona. "Práca, ktorú sme odviedli za posledné dva roky skutočne bola..."

"Mením tvoju prezývku z Generálky Westinghouse na Malú Mary Sunshine," prerušil ju Theo s prevrátením očí, ktoré mu vyslúžilo predstierané zazeranie od Robin. "Celý deň sme strávili hovorením o sopľoši. V skutočnosti trávime každučký deň od rána do večera sopľošovaním. Nemôžeme zmeniť tému?"

"Dobre, a čo svadba Hermiony a Malfoy?" zašvitorila Ginny.

"Hmm," potiahla nosom Hermiona. "K tej dôjde, ak ho najprv nezabijem. Je príšerne ukecaný."

"A ty to miluješ," odvetil Draco. "Priznaj to, Grangerka, čím ukecanejší som, tým viac to hltáš."

"To znie neuveriteľne hriešne," postrehol Elliot.

"Elík, netušíš polovicu z toho," zareagoval Draco, ktorý sa prikrčil, keď sa Hermiona po ňom zahnala. "No tak, Grangerka, vypadnime odtiaľto. Čo takto dať si našu súkromnú oslavu?"

"Myslím, že budeme musieť, na použitie na verejnosti sa nehodíš," odpovedala povýšene Hermiona. "Mrzí ma to, ľudkovia, musím dostať Draca domov, než sám seba vystaví posmechu."

"Áno, to kvôli tomu sa náhliš domov," zaškerila sa Ginger. "A ja si nechávam Viktora nablízku kvôli jeho metlobalovým schopnostiam."

"To takto tomu teraz hovoria mladé dievčatá," poznamenal Draco. "Ak nás ospravedlníte." Uklonil sa svojím priateľom, chytil Hermionu za ruku a hodil trochu letaxu do kozuba. Keď boli doma, otočil sa k svojej snúbenici.

"Takže, Grangerka... dnes ráno si vravela niečo o odmene?"

Jej úsmev bol jediné povzbudenie, ktoré potreboval.

KONIEC.

 


 



Autorkina poznámka: Viem, že niektorí, ak nie všetci, budete poslednou kapitolou sklamaní, pretože sme vážne nevideli veľa z toho, ako sú Draco a Hermiona pokope a asi sa to zdá trochu náhle. V tomto príbehu som sa hlavne zamerala na ich cestu, takže keď boli skutočne spolu, mne to stačilo. A tiež (varovanie pred nepopulárnym názorom!) mám rada epilóg z Darov smrti, takže som pre tento príbeh chcela podobnú atmosféru ála žili šťastne až do smrti. Viem, že porušujem svoje pravidlo Ukáž a nehovor (čo robím po celý čas, takže to až také pravidlo nie je) ale myslela som, že malé vysvetlenie nezaškodí.

Ďakujem vám všetkým za podporné komentáre a ďakujem tým, ktorý si našli čas príbeh prečítať, zaradiť na alert alebo medzi obľúbené.

 

Poznámka prekladateľky:

Tak preklad z rýchlika to nakoniec nebol - 80 K za päť mesiacov, fakt vychádzam z cviku. Dúfam, že príbeh pobavil, aj keď sa nemôžem zbaviť dojmu, že sa mi najviac podaril ten banner :D Ale nie, bola to zabijácka angličtina, ako som očakávala, takže ja osobne som s výsledkom spokojná. Mala som voľnú ruku, nikto na mňa netlačil a prekladala som s radosťou. Príbehu sa dá veľa vytknúť, ale naozaj nič iného okrem pobavenia nesľubuje, a tak snáď splnil účel. Ďakujem vám všetkým za úžasné komentáre a dovidenia pri UL (LTGA) či Stolen.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: teras - 14.04. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 29.01. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 30. kapitola Od: silrien - 08.10. 2017
Úžasný sobecký Draco, ta zlá Hermiona nebyla do něj zamilovaná hned, jak jí to řekl. Ale když on je zároveň tak roztomilý. Příběh pobavil, chvílemi rozněžnil a byla tu skvělá intrikující Narcissa. Děkuji

Re: 30. kapitola Od: mami - 02.04. 2014
Preluskavam starsie preklady a teda tento bol, no prostě sila. Draco ako milovník skriatkov, ale účel svati prostriedky. A co sa týká prekladu z rychlika, tak i ja by som chcela tak prekladat. Dakujem

Re: 30. kapitola Od: Shadow - 20.10. 2013
Velmi podařená povídka Neumím si představit povídku, kde je Draco bez špetky humoru a jeho postelových řečiček Díky za překlad
Re: 30. kapitola Od: Jimmi - 20.10. 2013
Ďakujem!

Re: 30. kapitola Od: Annett17 - 08.08. 2013
Tato povídka byla úžasná a nemůžu nic jiného říct než Dokonalost

Re: 30. kapitola Od: klakla - 05.01. 2013
Krásná svěží povídka s dobrým koncem, co si člověk vlastně může ještě přát:-) Moc se mi líbil do detailů dotažený překlad a hromada vtipných dialogů, prostě nádhera jako vždy, děkuji za překlad:-)

Re: 30. kapitola Od: Triana - 13.11. 2012
Tak toto bola parádna jazda. Zbožňujem ich nekonečné škriepky, či skôr výmeny názorov? Ked tam chýba už ťa jedovatosť, tak to je aj určitým spôsobom romantické I ked som na začiatku bola dosť skepticka, bolo to úúúúžasneeeee , Skepticizmus bol hlavne ohladom toho,že išlo o  organizáciu za ochranovanie škriatkov...V knihách od JKR to bola podla mna, taka smiešna detska trucovita vec. Ale tato poviedka jej dala na vážnosti a dôležitosti ochranovania iných magických bytosti. Som rada,že som dostala tento pohlad na vec.  Ustredna dvojica bola úžasna, bolo tam kopu krásnych a užasných momentov. Nezabudnem sa oslovenie "šefica" to ma proste dostalo... Draco ako drzí chalanisko to on proste bol .... ešte jedno slovo ktoré použil mi behalo po hlave, ale ani zapána si neviem teraz spomenúť....určite bo bolo oslovenie pre Hermionu....no neviem ale proste on vedel dať úžasne pomenovania Dakujem za krásnu poviedku a nádherny dojem ktorý vo mne ostal  

Re: 30. kapitola Od: iway - 27.08. 2012
na konec to bylo sice přesládnlé, ale jinak super celá povídka. bylo to smesné a nenásilné a to máme rády.. díky za překlad

Re: 30. kapitola Od: teriisek - 27.08. 2012
A víš, že mi to jejich spolužití ani nechybělo? Ta povídka byla sama o sobě skvělá, kdyby se ještě dál řešilo, jak spolu chodili, ztratila by podle mě dost ze svého kouzla. Díky moc za celou obrovskou práci na překladu, bylo to skvělé a moc jsem si to užila! Díky!

Re: 30. kapitola Od: denice - 25.08. 2012
Kdykoli jsem viděla banner s červeně přeškrtnutým "sekretář" a vedle toho "asistent" s někoika vykřičníky, zlepšila se mi nálada, i když mi velká šéfka Hermiona a její organizace místy pěkně lezly na nervy (nevím, jak u vás, ale u nás, jak jsem slyšela,  jsou dobročinné a podobné nadace a spolky nejlepší kšeft). Vadilo mi neustálé zdůrazňování té obrovské práce, co organizace zvládla, i když kromě osvobození jedné skřítky, což zvládl Draco levou zadní za pět minut, to bylo samé chození po plesech a minsterstvu. Ale vývoj  vztahu hlavní dvojice byl velice čtivý, jejich škorpení zábavné a mužské postavy moc dobře napsané. Z žen se mi nejvíc líbila Narcissa. Díky.

Re: 30. kapitola Od: Sally - 22.08. 2012
Priznám sa, že som len predvčerom dočítala koniec v orignály (samozrejme s ťažkosťami a mezderami ), vlastn teraz nad tým premýšľa, načo som sa trápila, keď tu je tak šikovno preklad? No Jimmi, skvelý výber! O kvalite prekladu ani nehovorím ďakujem ti zaň, užila som si kopec zábavy a vôbec mi nevadí, že sme si neužili z toho, ako sú tí dvaja už spolu. Práve tá cesta bola najzaujímavejšia a najhlavnejšia. To, čo sa bude diať potom, prenechajme na našu predstavivosť     Inak, všimli ste si, ako často v poviedkach Draco oslovuje Hermionu priezviskom? 

Re: 30. kapitola Od: antana - 22.08. 2012
Mne ani nevadilo, že v poviedke nebolo ukázaného veľa z času, ktorý Draco a Hermiona strávili spolu, tiež ma baví to ich doťahovanie a vnucujúce sa náznaky citov:D bola to skvelá poviedka a naozaj, naozaj, naozaj super preklad.:) ako vždy, jimmi.:))škoda, že je koniec:D
Re: 30. kapitola Od: Jimmi - 22.08. 2012
som presvedcena ze ak objavim nieco co ma zaujme cimkolvek - dejom, anglictinou, replikami, neodolam, ale uz davno nenarazila na dramione, z ktoreho som bola paf . diky moc za pochvalu
Re: 30. kapitola Od: antana - 22.08. 2012
Tak to dúfam aj ja, že na nečo znova narazíš:))

Re: 30. kapitola Od: Kaitlin - 21.08. 2012
Pěkný konec, takový hezky happyend. :) Hrozně moc za tuhle povídku děkuji, hrozně jsem si ji oblíbila a je mi fakt líto, že už je konec, vždycky jsem se těšila na nové kapitoly právě k tomuhle... Holt si asi budu muset najít nějakýho novýho oblíbence...
Re: 30. kapitola Od: Jimmi - 21.08. 2012
Ja by som tiež zhltla pokračovanie - také malé vševedčiatko, ktoré zaúčajú do šopľošovania. Alebo keby sa im neskôr zakukalo do potomka Blaisa a Pansy a oni by museli zabudnúť na staré spory a pre dobro detí "prerobiť" seba aj ich. Takže už je to len na nás. (Hm, medzi nami starými harcovníkmi - patríš medzi prvú stovku :D - už tých nepreložených Dramione pokladov veľa nie je. Ak má niečo novú zápletku, tak je to postavené na hlavu, ak je niečo fakt dobré, tak už tu to toľkokrát bolo v bledoružovom... keď (ak) sa rozhodnem pre ďalší preklad, tak už to bude z úplných iných a skôr sentimentálnych dôvodov - ako spomienky pri Stolen, či neskutočné nadšenie autorky pri niečom, čo zvažujem...) Ale je tiež možné, že sa vrátim k starým veciam, predsa je len človek múdrejší - stále si myslím, že kvalita je dôležitejšia než kvantita a radšej budem mať poviedku, ktorú si prečítam aj niekoľkokrát ako takú, na ktorú po prečítaní zabudnem a nezanechá vo mne žiadne stopy. Z tejto si odnesiem minimálne slovíčko Grangerica :D Ďakujem za všetko

Re: 30. kapitola Od: Koki - 21.08. 2012
Skvělá povídka. Výborně jsem se bavila. Líbilo se mi to Theovo já vim vždycky o všem a objevování se, když to nikdo nečekal. Hermiona s Dracem byli prostě takový jaké je máme rádi. To jejich hašteření vždycky pobaví. Hrozně jsem si oblíbila přezdívky jako Šéfica, Generálka Westinghouse, Ellík nebo Rozparovač. A při poslední kapitole jsem se vážně nasmála. Prostě a jednoduše jsem si užila celou povídku. Díky moc za skvělý překlad.
Re: 30. kapitola Od: Jimmi - 21.08. 2012
Takéhoto Thea som si všimla v mnohých poviedkach (vlastne už aj v Náramku). Páči sa mi, keď má Draco tých správnych kamarátov, aj keď tu mi to nevyšlo s Blaise a Pansy. Ale za to sa to vynahradilo sopľošovským tímom, nie? Ďakujem za prečítanie a za pochvalu. Moc potešila. :D
Re: 30. kapitola Od: Koki - 21.08. 2012
Na takového Thea už jsem taky dříve narazila a vážně se mi líbí. A nebo byl někdy dost podobný Blaise.

Re: 30. kapitola Od: pancucha - 21.08. 2012
Skvelý preklad a dobrý výber poviedky Klobúk dolu! ďakujem
Re: 30. kapitola Od: Jimmi - 21.08. 2012
To som rada a ďakujem za pochvalu

Re: 30. kapitola Od: kakostka - 21.08. 2012
Tak to bylo lstivé, hodno Zmijozela:-)))) ale pěkné, myslím, že se k sobě Draco a Hermiona opravdu hodí. Jsou chytří a Mia sebou nedá smýkat:-) díky za překlad
Re: 30. kapitola Od: Jimmi - 21.08. 2012
Určite, ty dvaja sú pre seba ako stvorení, len Rowly to nevidela :D Díky moc

Re: 30. kapitola Od: SARA - 21.08. 2012
Pěkný konec, pěkné povíky.  Díky za překlad
Re: 30. kapitola Od: Jimmi - 21.08. 2012
Som rada, že sa páčilo. Ďakujem 

Re: 30. kapitola Od: Zuzana - 20.08. 2012
Ďakujem aj za túto poviedku. Naozaj ma bavila. Draco bol krásne drakoidný a Hermiona miestami hnusná šprtka, presne ako má byť :) Posledné kapitoly boli naozaj krásne a vždy som bola plná očakávania čo ktorí z tých dvoch vyvedie. Epilóg bol trochu uponáhľaný ale všetko podstatné v ňom bolo. Koniec je krásny a preklad ako vždy úplne dokonalý. Číta sa to samo. Veľmi ďakujem a teším sa na čokoľvek iné čo preložíš pretože si zárukou kvality. Vždy sa na Tvoje preklady teším.
Re: 30. kapitola Od: Jimmi - 20.08. 2012
Sklamem ťa, nechystám žiaden nový preklad, myslím, že budem mať čo robiť s tými, čo už mám rozrobené. Ďakujem za pochvalné slová a som fakt zvedavá, čo povieš k UL :D 
Re: 30. kapitola Od: Jimmi - 20.08. 2012Re: 30. kapitola Od: Zuzana - 21.08. 2012
Mala som na mysli rozbehnuté preklady a som si istá, že keď ich raz všetky dokončíš niečo pekné zase objavíš. Aj keď s nejakou prestávkou. Nie? V poslednom čase sa to tu hemží novinkami ani nestíham všetko čítať, ale mnoho z nich je takých, ktoré si prečítam a zabudnem o čom boli. Alebo to je už vekom :D Ale keď nájdeš a rozhodneš sa preložiť niečo Ty (a ešte pár ľudí je tu takých) naozaj to stojí za to a k takým veciam som rozhodnutá vrátiť sa. Len keby bolo viac času :D
Re: 30. kapitola Od: Jimmi - 21.08. 2012
Pozri si moju odpoveď Kaitlin  :D 
Re: 30. kapitola Od: Zuzana - 22.08. 2012
Prečítala som. Dúfala som, že sa mi len zdalo, že nové autorky píšu inak. Nechcela som napísať, že horšie, lebo to nie je asi pravda, len je to všetko príliš akčné a asi príliš moderné? Takže ak aj nič nové nenajdeš, sú veci ku ktorým sa dokážem vracať donekonečna. A zatiaľ sa vytešujem z tých rozbehnutých.

Re: 30. kapitola Od: larkinh - 20.08. 2012
Bylo to roztomilé, hlavně Draco na pódiu :) To by nebyl on, kdyby se nevychválil :) Díky za překlad.
Re: 30. kapitola Od: Jimmi - 21.08. 2012
Preklad tešil, takže spokojnosť na oboch stranách. Díky

Re: 30. kapitola Od: nikca289 - 20.08. 2012
Užasny koniec :D

Re: 30. kapitola Od: GwenLoguir - 20.08. 2012
Podľa mňa dobrý koniec. Väčšina poviedky bola o hádkach, keby to bolo sladké, už by to nebolo ono.... Ďakujeme ;-)
Re: 30. kapitola Od: Jimmi - 21.08. 2012
Aj ja ďakujem

Re: 30. kapitola Od: kopapaka - 20.08. 2012
Pěkný konec... 80k slov za pět měsíců, to mi přijde jako velice pěkný výkon. Já se s 50k slovy ďubám už cca deset měsíců...   Bylo příjemné si takhle osvěžit Slovenštinu. Tak trochu doufám, že časem narazíš na nějakou podobně hezkou povídku a bude zas co číst. Díky.
Re: 30. kapitola Od: Jimmi - 21.08. 2012
Mám dojem, že Draco: Phoenix Rising  je podobne ladená. Ty si ma nezažil za slavných rýchlikových čias Čím viac o angličtine viem, tým sú preklady pomalšie - netuším, čím je to, ale asi tým, že už viem, že nie je všetko tak, ako to na prvý raz vyzerá, takže dumám, hľadám skryté významy Ďakujem za pravidelné komentovanie. 

Re: 30. kapitola Od: tigy - 20.08. 2012
Krásne sa to skončilo  Chudák Draco, až takmer dva roky mu trvalo to presviedčanie Hermiony, že sú pre seba stvorení? Ale konečne sa idú brať... a snáď sa dočkajú aj tých pätnástich arogantných vševedčiatok  Vďaka Jimmi za krásnu poviedku 
Re: 30. kapitola Od: Jimmi - 21.08. 2012
Vševedčiatka sa páčili? Ďakujem za všetky komentáre, hlavne za tie, na ktoré som nestihla odpovedať. 

Re: 30. kapitola Od: Morgana - 20.08. 2012
perfektný happy end, super. ďakujem. :)
Re: 30. kapitola Od: Jimmi - 21.08. 2012
Aj mňa tešilo :D Díky

Re: 30. kapitola Od: Claire - 20.08. 2012
Jimmi, konec další povídky...smutné  a zároveň pootevírající dvířka pro nové. Moc ti děkuji za výběr této povídky a její překlad, kterému ses dokázala věnovat i  podmínkách nevhodných téměř pro cokoliv, natož duševní práci. Dílko pobavilo, občas i nahlas rozesmálo, a to není stav, který by u mne byl úplně obvyklý. Ještě jednou díky a budu se těšit u dalších tvých překladů. Zároveň tak trochu zneužiji tento koment, abych ti popřála k zítřejšímu svátku všechno nej..., hlavně pohodu a klid v duši i přilehlém okolí. V rámci možností si svátečkový den užij co nejlépe.
Re: 30. kapitola Od: Jimmi - 20.08. 2012
Ďakujem! Tvoje komentáre sprevádzali každú kapitolu poviedky a vždy som sa na ne tešila, aj keď občas si autorke dávala riadne do tela. Vďaka tejto poviedke som nemala čas rozmýšľať a stále sa mi potvrdzuje - človeče, nerob si žiadne plány, život ich už urobil za teba. Chcela som posledné dva týždne chodiť do práce, aby mi dovolenku preplatili, ale teraz som vďaka netečúcej vode doma a od rána už čakám na pána, čo sa na to príde pozrieť, ako tak som upratala som pivnicu s dôsledkami na moju alergiu, zahrala sa v hline na Popolušku a vyberala kamienky - musím nájsť trávu, čo rastie na štrkohline, to sa nedá ani preosiať... prídu nám vymeniť tie reklamované dvere, zase ďalší deň doma a pritom stačili dva týždne... Čo už, tak mám voľno skôr.  Ty UL nečítaš, že? Škoda, veľká škoda, tvoj názor by ma zaujímal. Díky za všetko. 

Re: 30. kapitola Od: Nade - 20.08. 2012
Krásný konec. Děkuji za povídku, moc jsem se celou dobu bavila a představa dojatého Lucia mě ... dojala.
Re: 30. kapitola Od: Jimmi - 20.08. 2012
Je tam slovíčko "touched" - dojatý, dotknutý, stále mam dojem, že ten druhý raz to Draco myslel v inom význame. Touch má totiž vyznamy ako zasiahnuť, otriasť, poznamenať -  zase prípad, keď v AJ majú jedno slovo na x-významov ale prekladom si musíš zvoliť len jeden a tu som si fakt nebola istá. Čo už, niekedy dvojmysel nájsť nejde. 
Re: 30. kapitola Od: Jimmi - 20.08. 2012
A ďakujem!

Re: 30. kapitola Od: Gift - 20.08. 2012
Souhlasim s autorkou, cela povidka byla vyborna, proc truchlit nad koncem? Minimalne ja jsem si ji vic jak uzila. Bylo tu vse- humor, romantika, novy svezi napad. Proto jeden obrovsky diky za preklad, Jimmi. Vzdy kdyz jsem potrebovala uniknout z reality, byl tu tvuj- velmi pravidelny!- preklad, ktery vzdy zarucene pozvedl naladu. Budu se vic jak tesit na tvuj dalsi vyber;-).
Re: 30. kapitola Od: Jimmi - 20.08. 2012
Ďakujem, ale výber už je urobený, mám toho aj tak dosť. Nič nové neplánujem  

Prehľad článkov k tejto téme:

grangerinvestigation: ( Jimmi )21.08. 201230. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.08. 201229. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.08. 201228. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.08. 201227. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )15.08. 201226. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )13.08. 201225. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.08. 201224. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )01.08. 201223. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.07. 201222. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.07. 201221. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )29.07. 201220. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.07. 201219. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )03.07. 201218. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )27.06. 201217. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.06. 201216. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )25.06. 201215. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )22.06. 201214. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )14.06. 201213. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.05. 201212. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )28.05. 201211. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.05. 201210. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.05. 20129. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.05. 20128. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )05.05. 20127. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.04. 20126. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.04. 20125. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )09.04. 20124. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )04.04. 20123. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.04. 20122. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.03. 20121. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.03. 2012Úvod k poviedke