Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Gift

Dobré ráno III.

Preklady jednorazoviek od Gift
Vložené: Patolozka - 22.11. 2012 Téma: Preklady jednorazoviek od Gift
Gift nám napísal:

Good Morning

 

Autor: FairlightMuse

Originál: http://www.fanfiction.net/s/3227895/1/Good-Morning

 

Dobré ráno III.

Překlad: Gift; Beta: Patoložka

Pairing: Hermiona/Remus

Žánr: Humor/Romance

Rating: T

Stav: žádost zaslána, autorka už pět let neaktivní

Shrnutí: Po oslavě Voldemortova pádu se dva lidé probudí ve stejné posteli... aniž by vědeli, jak se tam dostali.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Disclaimer: Všechna práva patří JKR, já nevlastním zcela nic. Překlad nebyl vytvořen za účelem zisku.

A.N. No, není to doslova humorná povídka. Ale je to součást mého přesvědčení o tom, že by tu mělo být víc Remus/Hermione příběhů, které nejsou o převraceči času nebo neobsahuji nezletilé a fetishe malých žaček.

Také se procvičuji v psaní uvěřitelných situacích a setkání knižních hrdinů. Vím, že se mi jedna maličkost nezdařila... ani jednoho z nich se mi nepovedlo dostat do koupelny... což by pravděpodobně po noci plné oslav a pití bylo třeba... Přemýšlela jsem nad tím, ale dospěla k závěru, že by to narušilo průběh děje.

Užijte si to!

Poznámka překladatelky: A je to tu - happy end. Doufám, že jste si povídku užili stejně jako já. Žádný jiný překlad mě zatím tak nebavil. Za sedm dní tu bude tedy nečo pochmurnějšího, to abychom neměly (i když třeba vlastně neměli) hlavu moc v oblacích. Remus už je zadaný:-).

Pro Pat, za to že jsi.

 

„Nějak se podařilo, že to bylo mé poprvé... tudíž bych měla na tu událost ráda nějaké vzpomínky. Ať už dobré či špatné.“

******

Remusova hlava vystřelila nahoru a na jeden roztomilý okamžik vypadal jako malý ustrašený kluk, kterého nachytali u vlakové lokomotivy.

„Ou... Hermiono... je mi to tak líto!“ jeho upřímnost do ní zabodla osten viny.

„To ti nesmí být!“ usmála se a sevřela jeho dlaň. „Mně to rozhodně líto není. Tedy myslím... je mi líto, že jsem  ten okamžik propásla, ale nelituji toho, že to bylo zrovna s tebou.“

Věděl, že se schylovalo k hádce nebo přinejmenším přednášce, tak se místo toho k ní naklonil a cudně ji políbil na čelo.

„Předpokládám, že tedy máme co k probrání...“ řekl.

„Ne. Už mám dost toho, stále něco probírat,“ opět posbírala svou veškerou kuráž a rozhodla se ho políbit. Ucukl, lehce zpanikařil a málem spadl z postele, koktaje něco o tom, že potřebuje trochu času.

„Soudíc dle toho, jak se momentálně cítím, včera jsi vůči mé osobě projevoval více nadšení. Možná bych tě měla zase opít,“ ušklíbla se.

Na chvíli zavřel oči, aby si mohl v paměti uchovat představu, kterou její slova vyvolala. Chtěl být opět pln nadšení... a sám sebe neměl rád za tu touhu, kterou právě pociťoval.

Rukou sklouzla pod peřinu a jako stydlivá holčička pronásledovala jeho pokus se od ní odtáhnout. Když se ho konečně dotkla, zhluboka se nadechl a pomalu až zavzdychal, když se její prsty propletly skr jemné chloupky na jeho hrudi.

„Hermiono! Nechci urazit tvojí inteligenci tím, že bych vyjmenoval všechna pro a proti této... těchto... okolností. Ale je tu pár věcí, které probrat musíme! Minimálně bych se chtěl zeptat, kde to vlastně jsme? Máš tušení?“

„Mám. Toto je můj pokoj. V domě mých rodičů.“

„Tvých rodičů!“ zasyčel. „Šli jsme do domu tvých rodičů!“

„Pamatuješ? Jsou v Americe. Poslala jsem je tam na dobu války... Nesnesla jsem pomyšlení na to, že by tu zůstali v nebezpečí. Navíc si zasloužili druhé líbánky,“ usmála se. Nepokusil se odsunout její ruku... zatím.

„To je další věc. Měli bychom být venku... pomáhat.“ Jeho argument nezněl moc přesvědčivě.

„Právě teď bych rozhodně neměla,“ konstatovala. „Já jsem si už čtyřikrát svou část odpracovala... a ty jsi překonal nás všechny. Myslím, že si zasloužíme odpočinek.“

„Ale…“ Snažil se nezírat dolů na okraj přikrývky, která sklouzávala dolů a odhalovala velkou část jejích ňader.

„Nerada bych zněla arogantně, Remusi, ale my, a tím my myslím každého z ministerstva a řádu... jsme makali každý den a noc a vypořádávali se se všemi těmi důležitými záležitostmi, které by nikomu jinému nesvěřili. Museli jsme provádět sledování a průzkumy, řešit všechny záhady, zaobírat se kouzlením, vařením lektvarů a papírováním. Teď je na čase, aby se zapojili i ostatní a přiložili ruku k dílu. Mohou nám darovat jeden den. A vážně si myslíš, že jsme jediní, kteří se teď povalují v posteli? Nebo v křoví, na zemi nebo pod schody? Po celém světě se dnes jásá nad stvořením nového života, který nahradí ten předešlý a oslavuje se láska a krása... což je to, za co jsme v první řadě bojovali.“

Její obličej se během její řeči rozzářil způsobem, který mu vyrazil dech, a ta jednoduchá pravda skrytá v jejích slovech mu sejmula břemeno zodpovědnosti z ramen.Vždy se snažil dělat víc, než musel a odpracovat si tak pohanu za to, že byl vlkodlakem. I nadále bude mít stejnou potřebu, ale nyní pohřbil onen hlodající pocit viny a zaměřil se na současnou situaci- co provede s tím, že leží nahý v Hermionině posteli? Už nezbylo moc místa, kam by se mohl stáhnout, tudíž se tomu bude muset postavit čelem.

Hermiona ho pozorovala s výrazem očividného obdivu. Jako by byl nejlepším vánočním dárkem na světě a to ho znervózňovalo. Těšilo, ale znervózňovalo. A navzdory svým dobrým úsmyslům odolat až do trpkého konce, zjistil, že když se k němu naklonila a otřela své rty o jeho, není schopen se odtáhnout. Cítil překvapující rozkoš, která ho donutila na její polibek jemně reagovat. Pak se ale mírně odtáhl.

„Hermiono. Jsi neskutečně rozkošná a když bych měl být upřímný, musel bych uznat, že se mi to líbilo. Stejně jako se mi líbilo zjistit, že jsi to byla ty, kdo ležel vedle mě...“

„Remusi...“

„Počkej.“ Pozvedl ruku. „Jen se obávám, že nejsi ve stavu, kdy bys mohla zopakovat dění z předešlé noci. Jsi stále velmi mladá a já... a já...“ při pohledu na její pobavený a láskyplný úsměv se jeho hlas vytrácel.

„Teď už vím, proč jsem si i namol opilá vybrala ze všech přítomných zrovna tebe,“ řekla mu. „Miluji tu tvoji nesnesitelně laskavou duši. Víš, proč jsem tě sem přivedla? Protože to pro mě moc znamená... Nikdy bych sem nikoho jiného nepřivedla. Nikdo z mých přátel tu ještě nebyl.“ Sevřela jeho tvář do dlaní.

„Chci se s tebou milovat... Remusi Lupine. Právě teď a tady. Pojďme zapomenout na to, co se stalo včera a udělejme to naším společným poprvé.“ Po tak otevřeném prohlášení si skousla spodní ret a plaše dodala. „Pokud o mě máš tedy podobným způsobem zájem. Střízlivý.“

Měl zájem a bylo to tak zřetelně vepsáno v jeho očích, že i ona si to mohla v jeho pohledu přečíst. Přesto se stále držel zpátky. Tentokrát proto, že nevěděl, čím začít. Přišlo mu, že je mu opět patnáct a chová se směšně. Přihlouple se křenil a snažil se rozhodnout, jestli se má natočit doprava nebo doleva, aby ji mohl políbit.

Rozhodl se pro levou stranu a jejich nosy se srazily. Usmála se.

„Podívej se na to takhle...“ řekla. „Už ležíme nazí v posteli. To je ta těžší část.“

„Jak bys to mohla vědět?“ zamumlal když jí oždiboval krk.

„Protože když jsem o tom snila, vždy jsem to musela přeskočit. Bylo to až moc divný.“

Pozvedl hlavu a podíval se jí do očí. „Ty jsi o tom snila?“

Pokývala souhlasně hlavou a stáhla jeho deku tak daleko, jak jen mohla.

„Bylo to přesně takové?“ zatlačil.

„Ne-e…“ přiznala lehce nesměle. „Bylo to spíš takové...“ Lehla si na záda a donutila ho, aby převzal dominantní pozici nad ní. „Vždy jsi byl tady...“ zašeptala.

Se spokojeným zabručením se přesunul nad její rty, naplno je políbil, a pak se kousek odtáhl. „Někdy mi budeš muset dovyprávět celý tvůj sen,“ jeho dech se otřel o její rty.

„Proč mi nevytvoříš nový?“ odpověděla mu drze... Snažila se ho přitáhnou blíž, lépe na něj vidět a zároveň se zbavit přikrývky, která se jim zamotala mezi nohy. Výsledkem bylo, že díky Remusově umístění sklouzli až nebezpečně blízko k okraji postele a než se zmohli navíc než jen překvapené vyvalení očí... poroučeli se s tupým žuchnutím na koberec.

Asi o hodinu později Hermiona vztáhla ruku  a  přetáhla podušky dolů na jejich propletené nohy uvažujíc o tom, že by doopravdy ráda věděla, jaké to bylo poprvé. Protože pokud to byla tato tři neuvěřitelná čísla hned za sebou... už ho nikdy ze svého pokoje nepropustí. Nakoukla pod postel a uviděla svou hůlku, roztržené kalhotky a úředně vypadajícího list papíru, který měl na sobě pečeť ministerstva. Líně si ho k sobě přitáhla, aby na něj lépe viděla. Mezitím Remus posbíral trochu své obvyklé pružnosti a políbil ňadra, na kterých mu odpočívala jeho hlava.

„Hmm... nemůžu uvěřit, že jsem se probudil jako vítěz války, s totální kocovinou a v objetí nejúžasnější ženy na světě,“ zamumlal.

„Je to mnohem horší...“ prohlásila pochmurně Hermiona.

„Co tím myslíš?“ zeptal se.

Podívala se na něj s vážným výrazem ve tváři.

„Očividně... jsi také ženatý.“

Cvrnkla mu do nosu srolovanou manželstkou smlouvou a zašklebila se, když se namáhavě drápal na lokty.

„Jsi si jistá?“ zeptal se, ne doslova nespokojeně.

„Neuvěřitelné na tom je,“ pokračovala, „že Brumbál byl dostatečně při vědomí, aby mohl oddávat. A já jsem si myslela, že on a Minerva odcházeli domů přílepení si na rtech.“

Podívali se na sebe plni očekávání a vzpomínky se jim váhavě začaly vynořovat před očima.

„Ten ohňostroj...“ řekla Hermiona.

„Brumbálova nudná řeč...“

„A...“

„Tráva...“ vykřikli na stejno. „Ale ne... řekni mi, že jsme to nedělali na trávě!!!“ zaúpěla Hermiona.

Remus se zakřenil a pohladil ten drahý list papíru.

„No... není nic lepšího, než začít manželství veřejným ponížením,“  zahvízdal.

„Jak to víš?“

„Protože když jsem o tom snil... vždy jsem tuhle část přeskočil.“

„To sis teď vymyslel,“ obvinila ho. „Minimálně by ses mohl tvářit trochu  rozpačitě.“

„Ach Bože, ty budeš ten druh panovačné manželky, není to tak?“

„A co tohle? Polib mě.“

„Ano... drahá.“

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Dobré ráno III. Od: sisi - 14.11. 2020
Konec dobrý, všechno dobré. A hlavně, život přece není jen o tom, že člověk funguje jako v říji, důležité je mít práci a někoho, na koho se může spolehnout, kdo ho nezradí. Lupinovi jsou momentálně velmi spokojení, mohou si dovolit pár minut společně v domě, mimo následky války. Pár okamžiků, které je budou spojovat zbytek života. Díky za překlad, taková klidná romance hodně potěší.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Dobré ráno III. Od: Leylon - 15.04. 2014
Tak toto bolo skutočne násherné! Remusa som mala vždy rada - milý, strašne obetavý, no prekliaty a menejcenný vďaka lykantropii. Tento pairing sa mi veľmi zapáčil, táto jednorázovka bola vtipná a predsa mala zmysel, doslova mi vliala novú silu do žíl (a taktiež chuť prečítať si ešte niečo poriadne o Hermione a Remusovi :D ) Ďakujem za preklad :)

Re: Dobré ráno III. Od: JSark - 25.12. 2012
Predstava Albusa a Minervy je desivá. :D Ďakujem za preklad, tento pár síce nie je môj najobľúbenejší, ale bolo to zlaté. :)

Re: Dobré ráno III. Od: buffy11 - 28.11. 2012
Jednoducho nadhera! Ten zaver som necakala, este dobre, ze Hermiona Remusa spracovala, lebo inac by bol usiel od svojej manzelky ;-). A co sa tyka sexu na trave, ak boli vsetci v podobnom stave ako oni, je dost pravdepodobne, ze si to nikto nebude pamatat :-). Dik za vyber poviedky a super preklad.

Re: Dobré ráno III. Od: teriisek - 26.11. 2012
Drsný šok na závěr... ale je fakt, že oni nevypadali, že by z toho byli až tak vyděšení. Moc pěkný konec, díky za překlad!
Re: Dobré ráno III. Od: Gift - 27.11. 2012
Vid? Taky jsem si rikala, ze tak klidne jako oni bych to rozhodne nebrala. Ale tak hlavne ze byly hrdlicky spokojene:-). Ja dekuju za komentar!

Re: Dobré ráno III. Od: Eily - 25.11. 2012
Ach jo, já jsem to s tou trávou pořád nepochopila... Díky za překlad... Ty předchozí rozpačité mi přišli lepší, ale i tak se mi to moc líbilo. Díky za překlad. A nemůžu si pomoct, ale Lupinova přemíra zodpovědnosti mě někdy dost rozčiluje... Občas bych řekla, že tím maskuje své slabošství.
Re: Dobré ráno III. Od: Gift - 25.11. 2012
Zalezi na tom, jestli diky predeslym komentarum, nebo povidce jako takove. V povidce je na tom trava docela nevinne:-). Lupin a slaboch? To si ja sama nemyslim, ale zalezi asi na uhlu pohledu. Kazdopadne jsem rada, ze se povidka libila;-).
Re: Dobré ráno III. Od: Eily - 26.11. 2012
Slabošství.. no spíš takovou svou malou zbabělost... Díky povídce. Nějak mi to tam s tou trávou nedochází.

Re: Dobré ráno III. Od: solace - 25.11. 2012
Bola to krásna, milá a vtipná poviedka. S krásnou pointou na záver. Také mám rada. Remusa Lupina mám rada tiež, takže mu Hermionu a manželské šťastie pokojne doprajem. Vďaka za preklad tohto výnimočného dielka, Gift. Rada sa k nemu opäť vrátim
Re: Dobré ráno III. Od: Gift - 25.11. 2012
Pani, solace, ani nevis, jakou jsi mi udelala tvym pochvalnym komentarem radost. Tudiz mockrat dekuji a... ja se budu jeste chvili sama pro sebe usmivat:-)

Re: Dobré ráno III. Od: tigy - 25.11. 2012
To bolo presné - Hermiona ako trochu panovačná manželka a Remus tak trochu pod papučou. Vždy mi pripadal ako láskavý, dobrosrdečný človek, ale tak rochu truhlík  Ale takých mám rada, takže mu celú túto romantiku zo srdca doprajem Vďaka, Gift, za túto krásnu poviedočku
Re: Dobré ráno III. Od: Neprihlásený - 25.11. 2012
Vystizne shrnuti situace, taky Remuse vidim podobne. Mozna proto me prekladani teto povidky tak bavilo- obe postavy jsou vykreslene kouzelne, navic kazda dostane trochu toho zaslouzeneho stesti. Jsem opravdu moc rada, ze se libilo, tigy! Dekuju!

Re: Dobré ráno III. Od: larkinh - 24.11. 2012
Bože, to muselo být úžasný, milovat se na trávě (tedy až na to obecenstvo, ale jelikož si to nepamatují, tak nemůžou vědět, jestli tam nějaký bylo a kolik ho bylo) - umíste si to představit, cítit po celém těle vánek? V tomhle jsou teda ženský diskriminovaný - chlap může chodit po ulici nahoře bez a nikdo ho neobviní z obnažování, ale ženskou by obvinili hned!
Re: Dobré ráno III. Od: Neprihlásený - 25.11. 2012
:-D Ja myslim, ze Remus by te rozhodne ocenil za positivni pristup k veci. Ale je fakt, ze urcite splynuti s prirodou... Navic mas pravdu, mame to coby zeny tezsi. Nikdy ale nezapomenu, co mi jednou rekl muj ucitel na gymplu: Musime nekdy trosku trpet, ale zase jsme od prirody anatomicky mnohem hezci a zajimavejsi nez muzi:-).

Re: Dobré ráno III. Od: Patolozka - 24.11. 2012
Brumbál zvládne všechno a myslím, že oddávání je ta oblíbená část jeho profese:-) Tahle povídka je geniální. Vtipná, svižná, poučná (Alkohol je zlo, dětičky!) a milá:-) Jsem strašně ráda, že jsi ji našla a skvěle přeložila. Musím si ji uložit do své studnice pokladů:-) A ještě jednou moc děkuji za věnování!
Re: Dobré ráno III. Od: Gift - 24.11. 2012
Rado se stalo! Navic bez tve kontroly by stejne svetlo sveta nespatrila;-). Vid? Taky jsem si rikala, ze se Brumbal v podobne profesi urcite nasel:-). A co me potesilo uplne nejvic, nejen ze se nasli Remus s Hermionou, ale i Snape s krovim a Moody s desivymi pouckami. Autorka to zaobalila vsechno opravdu moc hezky a nikoho nevynechala. Tudiz prosim a hlavne diky, Pat!

Re: Dobré ráno III. Od: Koki - 23.11. 2012
Díky moc za překlad, protože tahle povídka za to rozhodně stála.
Re: Dobré ráno III. Od: Gift - 24.11. 2012
To me tesiiiiiiii!:-)

Re: Dobré ráno III. Od: zuzule - 23.11. 2012
Tak tohle je opravdu dobré ráno. :D Skvělá povídka, díky za Remuse, už jsem dlouho nečetla něco, kde by byl. :)
Re: Dobré ráno III. Od: Gift - 24.11. 2012
Rado se stalo;-). Jestli potesilo, splnila povidka svuj ucel, za coz jsem jedine rada.

Re: Dobré ráno III. Od: marci - 23.11. 2012
Ach, tak ten konec mě opravdu dostal :D"řekni mi, že jsme to nedělali na trávě" :D Asi by mě i zajímalo, které "poprvé" tedy bylo to pravé "poprvé", ale sper to ďas :)  krásná povídka.  Další bude pochmurná a za deset dní?? Ale to už začíná Advent ne? Pochmurné povídky o Adventu.... no, lehce melancholické budiž, ale pochmurné? leda by byla pochmurná s dobrým (tak nějak) koncem. Ty beru :D
Re: Dobré ráno III. Od: Gift - 23.11. 2012
Kdepak, moje chyba, smutne povidky jsou o adventu zakazane:-). Najdes ji tu uz driv. Jsem rada, ze se "Dobre rano" libilo, dekuju za komentar.

Re: Dobré ráno III. Od: valerie - 23.11. 2012
Nuže, vzbudit se a nepamatovat si vlastní svatbu a svatební noc... Nic moc.:-D Ale vzbudit se v náručí Remuse Lupina! Ach! Vždycky jsem si myslela, že mezi Albusem a Minervou muselo být něco víc. Děkuji za výběr úžasné povídky a za úžasný překlad.
Re: Dobré ráno III. Od: Gift - 23.11. 2012
Vsak oni si pravidelnym trenovanim pameti treba nakonec i na vsechno vzpomenou:-). Ja moc dekuji za takovou pochvalu, jedine me tesi, ze se tolik libilo;-).

Re: Dobré ráno III. Od: siriana - 23.11. 2012
naprosto dokonálý! překlad skvělej! děj není křečovitej ani kýčovitej... prostě báááájo
Re: Dobré ráno III. Od: Gift - 23.11. 2012
:-D dekuju za krasny, bajovy komentar. Tesi me, ze se libilo.

Re: Dobré ráno III. Od: denice - 22.11. 2012
„Neuvěřitelné na tom je,“ pokračovala, „že Brumbál byl dostatečně při vědomí, aby mohl oddávat." Celá povídka je skvělá, ale konec korunuje dílo. Remus a Hermiona tu spolu dokonale ladí. Díky.
Re: Dobré ráno III. Od: Gift - 23.11. 2012
To jsem rada, ze z toho mas podobny pocit jako ja. Dekuju za pravidelne komentare;-)

Re: Dobré ráno III. Od: Zuzana - 22.11. 2012
Tak toto bolo rozuzlenie za všetky drobné Oni sa dokonca aj dokázali vziať a ešte k tomu oficiálne. Tie chvíle s Remusom boli krásne rozpačito nežné Ďakujem za preklad.
Re: Dobré ráno III. Od: Gift - 23.11. 2012
Krasne si to vystihla! Remus je holt... no, broucek, nemuzu si pomoc:-). Ja dekuju za tve komentare.

Re: Dobré ráno III. Od: Jimmi - 22.11. 2012
Paráda, ďakujem moc, aj keď to nebol Draco, moc sa mi to páčilo. Lupinov osud... skrátka niečo takéto si zaslúžil. (P.S. Tú ďalšiu musíš stihnúť do 30.11, takže žiadnych desať dní :D)
Re: Dobré ráno III. Od: Gift - 23.11. 2012
Souhlasim, taky jsem byla autorce vdecna, ze pro zmenu Remusovi nekdo dopral podobne probuzeni. Dekuju za komentar. A neboj, spatne jsem to napsala do uvodu, Pat uz ma ve schrance moji prosbu o zmenu- vse bude pred adventem;-).

Re: Dobré ráno III. Od: FlorenceMabel - 22.11. 2012
Hi hi hi . Jo, tohle se mi moc líbilo, děkuji ti za tuhle jednorázovku, Gift! Ale musím přiznat, že už se rozhodně moc těším na tu pochmurnou, nějak mám pocit, že jsem nečetla už strašně dlouhou dobu něco hezky neveselého
Re: Dobré ráno III. Od: Gift - 23.11. 2012
To jsem rada dvojnasobne- nejen ze se povidka libila (zvlast potom, co to donutilo mimozemstany pristat na tve zahrade:-)), ale ze se tesis i na tu smutno, ty tu totiz moc popularni nejsou. Chapu, take vetsinou ctu veselejsi, ale pokud se na ne Flo tesi... tim liiiip!!:-) Snad tedy nezklame.

Re: Dobré ráno III. Od: soraki - 22.11. 2012
ech, to je mazec... nevím, jestli bych to tedy nazvala Dobrým ránem DD, ale pobavilo mne to neskutečně díky moc a moc
Re: Dobré ráno III. Od: Gift - 23.11. 2012
A to je to hlavni!:-) Ja dekuju tobe, soraki.

Prehľad článkov k tejto téme:

nehimasgift: ( Gift )22.05. 2015Hermionina slovní úloha
inell: ( Gift )26.04. 2015Nemesis
nehimasgift: ( Gift )18.01. 2015To není to samé
nehimasgift: ( Gift )03.11. 2014Pod vlivem?
nehimasgift: ( Gift )16.10. 2014Mimořádné vysílání
ambiencealikw: ( Gift )27.09. 2014Sapiosexuál
floatsodelicately: ( Gift )21.08. 2014Dylan
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )07.04. 2014Tady velím já II.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )27.03. 2014Tady velím já I.
PromiseMeYourTragedy: ( Gift )17.02. 2014Chlapec a dívka
floatsodelicately: ( Gift )07.02. 2014Kdo si počká, ten se dočká
Orien's Girl: ( Gift )28.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou II.
Orien's Girl: ( Gift )17.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou I.
nehimasgift: ( Gift )07.01. 2014Zatlač
SlashMyDreams: ( Gift )09.10. 2013Burnt Out Ends
floatsodelicately: ( Gift )29.09. 2013Pan dokonalý
Jack of the North: ( Gift )19.09. 2013Covodpověděla?
Jack of the North: ( Gift )16.09. 2013Učedník
drcjsnider: ( Gift )13.09. 2013Kdy jsi na to přišel?
Jack of the North: ( Gift )10.09. 2013Ohňostroj
drcjsnider: ( Gift )07.09. 2013Nonverbální komunikace
Anaphalis: ( Gift )09.08. 2013Jednoduché počty
nottonyharrison: ( Gift )02.07. 2013Walk-In Double II.
nottonyharrison: ( Gift )22.06. 2013Walk-In Double I.
Somigliana: ( Gift )12.06. 2013První polibek II.
Somigliana: ( Gift )01.06. 2013První polibek I.
angelically-devilish: ( Gift )22.05. 2013Vrať mě do života II.
angelically-devilish: ( Gift )12.05. 2013Vrať mě do života I.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )02.05. 2013V korunách jabloní
Blackrose Malfoy: ( Gift )22.04. 2013I ti nebojácní mají někdy strach
drcjsnider: ( Gift )15.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil III.
drcjsnider: ( Gift )07.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil II.
drcjsnider: ( Gift )31.03. 2013Kdo nerandí, jako by nežil I.
luvscharlie: ( Gift )21.03. 2013Hérečkoismus dramatikus
Kazuko1: ( Gift )11.03. 2013Déšť, její živel
luvscharlie: ( Gift )01.03. 2013Weasleyovic trojčata zachraňují situaci
Roses on Thursdays: ( Gift )19.02. 2013Čistoskvoucí
Liquid Laughter: ( Gift )09.02. 2013Cesty osudu
luvscharlie: ( Gift )30.01. 2013Opepřeno vášní
remuslives: ( Gift )20.01. 2013Žhavý chladič lásky
Laurielove: ( Gift )10.01. 2013Jak se ti to líbilo?
inell: ( Gift )31.12. 2012Seznam
Liquid Laughter: ( Gift )29.11. 2012Lány plné jetele
FairlightMuse: ( Gift )22.11. 2012Dobré ráno III.
FairlightMuse: ( Gift )17.11. 2012Dobré ráno II.
FairlightMuse: ( Gift )12.11. 2012Dobré ráno I.
inell: ( Gift )01.11. 2012Polední přiznání
inell: ( Gift )22.10. 2012Hurykán
Anaphalis: ( Gift )17.10. 2012Kávové lžičky
inell: ( Gift )07.10. 2012Pozornost
Burning-candlelight: ( Gift )27.09. 2012Zemřu jako panic
donahermurphy: ( Gift )17.09. 2012Dvacet (více méně) nahodilých faktů o Hermioně Grangerové
sellthelie: ( Gift )08.09. 2012Splátka, Část II.
sellthelie: ( Gift )03.09. 2012Splátka, Část I.
inell: ( Gift )24.08. 2012Květiny
inell: ( Gift )15.08. 2012Slib
. Úvod k poviedkam: ( Gift )14.08. 2012Jednorázovky od Gift - úvod