Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2012 Ostatné

Trest

Advent 2012 Ostatné
Vložené: Jimmi - 10.12. 2012 Téma: Advent 2012 Ostatné
kopapaka nám napísal:

 


10. december 2012

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Detention banner

 

Detention 

Autor: Barkeeper

Originál: http://www.phoenixsong.net/fanfiction/story/3136/

Překlad: kopapaka

Betaread(cz): Rya

Autor souhlasí s překladem.

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Publishing (UK) Scholastic, Scholastic Books (US), and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

 

 

                                       Trest

 

 „Kde je Harry?" zeptala se Hermiona ve společenské místnosti.

Bylo devět večer a všichni studenti šestého ročníku se zabývali svými domácími úkoly.

„Má trest s Filchem," odpověděl Ron, aniž by vzhlédl od svého úkolu z lektvarů.

„Od koho?" zeptala se znovu.

„Snape," odvětil krátce Neville.

„A proč?" řekla netrpělivě.

„Proč? Odkdy Snape potřebuje důvod, aby dal někomu trest a zvlášť když jde o Harryho?" opáčil Seamus s trochu nevěřícím pohledem.

„Zásah, Seamusi. Nedošlo mi to,"odpověděla tiše a začala pracovat na své eseji do přeměňování.

V deset hodin se portrét otevřel. Všichni vzhlédli a uviděli přicházet zničeného Harryho.

Jako by ještě byl duchem někde jinde.

„Harry, kamaráde, stalo se něco?“ zeptal se Ron, udivený chováním nejlepšího přítele.

„Rone?" řekl Harry chraptivým hlasem a díval se přitom jinam. "Slíbíš mi jednu věc?"

 Teprve teď si ostatní všimli jeho podivného chování..

„Cokoli, kamaráde," ujistil ho.

„ Prosím tě, Rone, slib mi, že mě zabiješ, kdybych příště dostal trest jako dnes," odpověděl Harry a stále hleděl do prázdna.

„Byl Filch tak hrozný jako obvykle?“ zašklebil se Seamus.

„Ne,"odpověděl Harry chraplavým hlasem.

„Ne?" opakovala Parvati.

„Ne! Bylo to ještě horší!"odpověděl Harry a zrudl.

Hermiona sledovala rozhovor a postřehla Harryho zrudnutí při pohledu na Parvati.

„Harry, nevadí, že se ptám? Jaká je souvislost mezi trestem od Snapea, který jsi měl s Filchem a červenáním se při pohledu na Parvati?"zeptala se Hermiona dobře známým hlasem: Nedostaneš-se-z-toho-tak-lehce.

„Harry, proč se na mě tak díváš?"zeptala se Parvati, uhýbajíc pohledem.

„Černá krajková tanga a push-upka, velikost C?" zašeptal Harry a nespustil z ní oči.

Parvati zuřivě zrudla, což jako odpověď stačilo.

Někteří zpočátku nesledovali rozhovor, ale teď si Harry získal pozornost úplně všech u stolu. Seamus se podíval na Parvati, její ruměnec, Harryho zčervenání a z otázky, kterou Harry položil, pochopil všechno. Tiše hvízdl a obdivně pohlédl na Parvati. O pár vteřin později to došlo i ostatním.

„Harry?" zeptal se Ron přiškrceným hlasem. „Jak víš, jaké prádlo nosí Parvati?“

Bylo zřejmé, že si Ron, jako každý muž u stolu, usilovně představuje obrazy vyčarované otázkou.

Harry nejspíš neslyšel. Obrátil se k Hermioně a zeptal se s vykulenýma očima, „Oboje červené, bavlněné, velikost B?"

„Ano, a co?"odpověděla Hermiona rozhořčeně. „Jak to víš? Nakukovals do dívčích sprch?“

Skoro vykřikla, „Netušila jsem, že jsi takový zvrhlík!"

„Ne," řekl chraptivě Harry. „To byl můj trest!"

Odpovědělo mu jen ohromené ticho.

„Měl jsi za trest dívčí spodní prádlo?" zeptala se Hermiona zmateně.

„Ne, nebylo to dívčí spodní prádlo. Musel jsem pomáhat v prádelně!" odpověděl Harry, pohlížeje do neznáma..

Seamus se naklonil s uličnickým úšklebkem, „Takže, aby bylo jasno. Tvůj dnešní trest byla pomoc v prádelně a praní dívčího spodního prádla? Chlape, za to bych klidně platil!“ řekl se smíchem, zatímco se ho Parvati s Levandulí pokoušely praštit.

„Ne, to ne. Ano, měl jsem pomáhat v prádelně, ale nepral jsem dívčí prádlo. To dělal Dobby," odpověděl Harry, stále s myslí několik světelných let daleko. „Jen jsem si všiml, že prádlo je rozděleno podle koleje, ročníku, pohlaví a také označené cedulkami se jménem.“

Při pohledu na Levanduli se narovnal, jako kdyby ho náhle udeřila myšlenka. Všichni u stolu viděli jeho oči, široké jako talíře, když na ni zíral. Neslyšel, jak Seamus zašeptal Deanovi, že by chtěl vědět, jaké spodní prádlo má Levandule.

„Opravdu?"zeptal se Harry Levandule nevěřícím hlasem.

Levandule se jen usmála. Bez uzardění.

„Ano," odpověděla klidně.

Klesl zpět do křesla a schoval tvář do dlaní.

„Harry?" zeptal se Seamus s úšklebkem, „Teď, když víme, co nosí Hermiona a Parvati, nebylo by spravedlivé, že to víme jen o těch dvou a ne o Levanduli."

„Seamusi, jsi si jistý? Chceš to opravdu vědět? Levandule, bude ti to vadit?" zeptal se Harry.

„Ne, Harry, nebude," ujistila ho Levandule s upřímným úsměvem.

„Jo, kamaráde, já osobně to chci vědět," řekl Seamus se škodolibým úsměvem.

Už nějakou dobu se snažil zjistit, co nosí pod hábitem.

„Ok, Seamusi, ale pak mi neříkej, že spíš jako motorka," odpověděl Harry, zase bez úsměvu, hledíc do vesmíru.

„Jako motorka?“ zeptal se Seamus zmateně.

„Jo, jako motorka, na stojánku!" odpověděl Harry a ještě cosi zamumlal.

„Harry, nemyslím, že někdo slyšel ta poslední slova," řekl Seamus s úsměvem.

„Řekl jsem, že tam nebyla žádná hromádka označená cedulkou se jménem Levandule Brownová."

Trvalo několik vteřin, než všichni u stolu pochopili. Seamus se zakuckal, Dean pískl a Ron s Nevillem zrudli jako brzdová světla při nouzovém zastavení.

„Díky, Harry. Myslím, že teď budu nějaký čas spát na zádech," řekl Seamus trochu přidušeně.

„Já tě varoval," odpověděl Harry klidně. Vzápětí se zhroutil s výbuchem hysterického smíchu.

Nebyl to smích po dobrém vtipu, spíš zněl jako od šílence v blázinci.

„Docela jsi mě vyděsil, kamaráde," řekl Ron se znepokojením v očích, stále červený jako rajče.

„Neboj, jen jsem si na něco vzpomněl," odpověděl Harry a opět upadl do záchvatu smíchu, "Nejde na to nemyslet."

„Na co sis vzpomněl?" zeptala se Hermiona, teď už klidná po předchozích odhaleních.

„No, víš... .Myslíš, že Malfoy ví, co Pansy nosí pod hábitem? Jak asi bude reagovat, když mu to zítra řeknu?" zeptal se rozesmátý Harry.

Seamus s Deanem vybuchli smíchem.

„HARRRYYYYY!" zakňučel Ron. „Díky kamaráde. Z toho nejspíš bude mít noční můry, co myslíš?"

Harry okamžitě zvážněl, „Máš pravdu, kamaráde. Noční můry! To mi připomnělo Millicent Bullstrodeovou," řekl otřeseně. Při zmínce o Millicent Bullstrodeové se ostatní také trochu otřásli, dívky dokonce trochu zezelenaly.

„Ale Ginny," zašeptal Harry toužebně, jenže Ron ho rychle zarazil.

„Harry, zastav! Stačilo! Už žádné dívčí prádlo," požadoval Ron a s nebezpečným zábleskem v očích se díval po všech kolem.

„Dobře. Tohle si musíme ujasnit. Dostals trest od Snapea, Filch tě odvedl pomáhat do prádelny, díval ses na hromady dívčího prádla a chceš, abych tě zabil, kdys někdy dostal trest jako tenhle?" vypočítával Ron.

„Tys mě neposlouchal? Nepral jsem dívčí prádlo!" odpověděl Harry a jeho vystrašené oči se opět upřely do prázdna.

„Takže to bylo chlapecké prádlo?" zeptala se Hermiona.

„Cože? Díky Hermiono. Prát Malfoyovo prádlo jako trest," zvolal Neville a způsobil tím menší otřes i ostatním.

„Ne. Hermiono, Neville, bylo to ještě horší. Raději se připojím k Pánovi zla, jen abych si to nemusel zopakovat. Prosím, Rone, zab mě, pokud příště dostanu takový trest!" odpověděl Harry.

„Co tě ten podělaný Filch přinutil udělat, že by ses raději připojil k Pánovi zla? Já si nic takového nedokážu představit!" řekl Ron netrpělivě.

„Musel jsem vyprat Snapeovo prádlo.“

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 21.06. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Trest Od: Jimmi - 16.12. 2012
Kolabujem smiechom! Paráda, díky moc (a zaujímavý banner)
Re: Trest Od: kopapaka - 19.12. 2012
Díky moc ( i za danner Nevím, jestli si ještě troufniú na nějaký překlad, s mou (ne)znalosatí angliny to byla pořádně dřina.  Mimochodem, autor už nakukoval na komentáře ( s překladačem ) a napsal mi tohle -  "Hiho. Nice! I saw that there are a lot of reviews already, and i think i understood some of them. Could you still compile the reviews for me including a translation into english? Greetings Barkeeper"

Re: Trest Od: kikina - 12.12. 2012
Příjemné pobavení na dobrou noc . Díky
Re: Trest Od: kopapaka - 19.12. 2012
Taky díky.

Re: Trest Od: tigy - 12.12. 2012
Tak tie prázdne štipce sú pre Lavender? Tak to mi nedošlo   Vďaka, kopapaka, za skvelý výber a výborný preklad 
Re: Trest Od: kopapaka - 19.12. 2012
Přesně :)  A díky moc.
Re: Trest Od: kopapaka - 19.12. 2012Re: Trest Od: kopapaka - 19.12. 2012
Přesně :)  A díky moc.

Re: Trest Od: Lachim - 12.12. 2012
Upřímnou soustrast.
Re: Trest Od: kopapaka - 19.12. 2012
Jestli to bylo pro Harryho... Tak díky :)

Re: Trest Od: raven9 - 11.12. 2012
Tss. Nevím co je na Snapově prádle špatnýho 
Re: Trest Od: kopapaka - 19.12. 2012
Všechno? :) Z Harryho pohledu určitě...

Re: Trest Od: kamci - 11.12. 2012
skvěle se bavím, díky
Re: Trest Od: kopapaka - 19.12. 2012
taky díky...

Re: Trest Od: solace - 11.12. 2012
Tak to bol veľmi rafinovaný trest pre Harryho. Ktovie, kto ho vymyslel? Snape alebo Filch? Vďaka za preklad. Bavila som sa :-))
Re: Trest Od: kopapaka - 19.12. 2012
To se neodvážím uhádnout  Díky...

Re: Trest Od: Zuzana - 10.12. 2012
Ha, tak toto mi nenapadlo :D myslela som si, že je taký vykoľajený z toho množstva dievčenského prádla. Harry má ale dobrý postreh, keď si to všetko stíhal pamätať :D
Re: Trest Od: kopapaka - 10.12. 2012
Díky. No, on z toho prádla nejséíš byl už tak dost vykolejený a pak...  Ale spíš mě udivilo, že uměl nazvat ty kousky které viděl. To bych asi nedal, stačilo mi to překládat
Re: Trest Od: Zuzana - 11.12. 2012
Aha, fakt :) žeby si tajne kupoval ženské prádlo? :D keď má taký prehľad :D to mi nenapadlo, že by to chalan pomenovať nevedel:DDD
Re: Trest Od: kopapaka - 19.12. 2012
třeba ho kupoval pro Ginny :D

Re: Trest Od: denice - 10.12. 2012
To bylo pěkně napínavé! A ten konec - Ďábelský. Díky.
Re: Trest Od: kopapaka - 10.12. 2012
 Ďábelský, stejně jako Snape! Díky.

Re: Trest Od: larkinh - 10.12. 2012
Tohle je vážně povedené :) Díky za překlad.
Re: Trest Od: kopapaka - 10.12. 2012
Díky moc.

Re: Trest Od: Eggy - 10.12. 2012
CHA CHA CHA :) ja by som sa s nim vymenila :) ale ja som znamy Snapomil :P dakujem :) velmi pekny preklad a skvely vyber :P
Re: Trest Od: arkama - 10.12. 2012
Snapomil je ešte v norme, ja už mam pocit, že som chorý snapofil :))  Mám ho aj na tričku, len dieťa malo požiadavku, že to nemám nosiť, keď idem pre neho do školy, ževraj je to trapaas :) :) :)
Re: Trest Od: larkinh - 10.12. 2012
Tak až svoje další dítě pojmenuješ Severus/Severa, to budeš teprve ten správný snapofil :)
Re: Trest Od: tigy - 12.12. 2012
 A meniny bude mať 1. februára (podľa nemeckého kalendára) 
Re: Trest Od: arkama - 10.12. 2012Re: Trest Od: kopapaka - 10.12. 2012
Díky. Překlad mi dal hooodně práce a beta se s opravováním taky nadřela  Díky moc.

Re: Trest Od: Liz - 10.12. 2012
To by Snape dovolil na své prádlo šáhnout nějakého zjizveného arogantního Nebelvíra? Povídka to byla moc dobrá, s každou větou jsem se smála víc a víc.  Moc skvělé, díky za výběr, překlad a zařazení do této adventní doby.
Re: Trest Od: kopapaka - 10.12. 2012
No, kdo ví, někteří nekanoničtí Snapeové by mu klidně dovolili i víc Ale co, to fakt nevím, protože slash nečtu  Díky moc.

Re: Trest Od: smith - 10.12. 2012
:D
Re: Trest Od: kopapaka - 10.12. 2012
 Díky.

Re: Trest Od: Koki - 10.12. 2012
Absolutně úžasný. Nemohla jsem z toho jeho: "Opravdu?" mířenýho na Levanduli a její klidné odpovědi.
Re: Trest Od: kopapaka - 10.12. 2012
Přesně, právě proto jsem jí věnoval ony volné kolíčky v banneru  V té souvislosti mě napadá, že se to muselo odehrát někdy na začátku šestky...

Re: Trest Od: Saskya - 10.12. 2012
autor mal ale fantáziu :D :D :D super
Re: Trest Od: kopapaka - 10.12. 2012
To má :) Díky.

Re: Trest Od: teriisek - 10.12. 2012
Zajímavý trest, díky za pobavení a překlad!
Re: Trest Od: kopapaka - 10.12. 2012
Díky. Asi jak pro koho byl zajímavý... Harry by si skoro určitě vybral jiné prádlo 

Re: Trest Od: bacil - 10.12. 2012
Nádhera. Já se to opravdu dobře bavím. Jo ten konec hááááááá. Škoda, že nedošlo na bližší popis Severusova spodního prádla. Krásná povídka
Re: Trest Od: kopapaka - 10.12. 2012
Díky. Nevím, jestli bych našel odvahu to překládat, kdyby tam ten popis byl 

Re: Trest Od: Patolozka - 10.12. 2012
moooc pekne, bavila jsem se! Harry ma vetsi prehled jak ja... Diky!
Re: Trest Od: kopapaka - 10.12. 2012
Díky. Nejspíš ano, osobně jsem zadržoval dech, když začal o Ginny... A ono nic  Zas nic nevím. Ale i to mlčení bylo hezké...

Re: Trest Od: doda357 - 10.12. 2012
Čakala som niečo veľmi zlé, ale hento ma teda nenapadlo  Keď začal o dievčenskom prádle, najskôr som nevedela na čo sa sťažuje, ale keď sa dostal k rozuzleniu, už som sa iba smiala  Ďakujem 
Re: Trest Od: kopapaka - 10.12. 2012
Z Harryho pohledu to muselo být velmi, velmi zlé  To jsem rád. Dík.

Re: Trest Od: arkama - 10.12. 2012
Po tých dvoch melanchóliách, co sú dnes v Snamione a Dramione som rada, že som toto čítala naposledy! Ježíííš, dobréé!
Re: Trest Od: kopapaka - 10.12. 2012
Díky. Dnes stíhám tajk akorát odpovídat na komentíky, čtení musí počkat.

Re: Trest Od: valerie - 10.12. 2012
Nééé, ja chci prát Snapeovo prádlo!!!!  :-D Díku, to bylo nádherně bláznivé. Budu se uchechtávat celý den. PS:Jaképak trenky nosí třebas Brumbál? ;-)
Re: Trest Od: kopapaka - 10.12. 2012
 Já tedy ne! Já se nejspíš budu taky uchechtávat, při vzpomínce na tyto nádherné komentíky. U Brumbála mi stačí, že díky tiberii vím, jaké měl ponožky  Díky.

Re: Trest Od: soraki - 10.12. 2012
Merline, na co si to ten kluk stěžuje, taková výsada DD díky, jsem pod stolem
Re: Trest Od: kopapaka - 10.12. 2012
 Já ho naopak naprosto přesně chápu. Opravdu bych raději šel dělat něco jiného , třeba pomáhat  Dobbymu 

Re: Trest Od: Jacomo - 10.12. 2012
Ježkovy voči, celou dobu čekám, co bude pointa, ale tohle? Merline, asi umřu smíchy ))))))))))
Re: Trest Od: kopapaka - 10.12. 2012
Ano, ano, tohle byla přesně moje reakce při prvním čtení originálu  Teď jen doufám, že jsi to ve zdraví přežila.

Re: Trest Od: marci - 10.12. 2012
Tak to bylo to pravé pro pondělní ráno Opravdu jsem se pobavila, díky
Re: Trest Od: kopapaka - 10.12. 2012
To jsem opravdu rád, já celý den trnul, jaké asi budou reakce, aktuálně se rozpouštím blahem  Dík.

Re: Trest Od: Elza - 10.12. 2012
*:DDD To bylo geniální! Správě potřeštěné. Díky! PS: máš blbě přechodník v "Harry, zase bez úsměvu, hledíc do vesmíru" - mužský tvar je "hledě" (hledíc je vyhrazené pro ženy a děti - viz http://prirucka.ujc.cas.cz/?slovo=hled%C4%9Bt&Hledej=Hledej )
Re: Trest Od: kopapaka - 10.12. 2012
  Díky za komentík i upozornění. Barkeeper taky určitě bude mít radost, slíbil jsem mu přeposlat všechny komentíky.

Re: Trest Od: tiberia - 10.12. 2012
To je docela originální trest, bradavická prádelna tu ještě nebyla... Díky, žes ji pro nás našel a přeložil.
Re: Trest Od: kopapaka - 10.12. 2012
To ano, zatím v žádné FF myslím nebyla ( ale zas nemám nijak extra načteno, tak kdo ví ). Díky.

Re: Trest Od: FlorenceMabel - 10.12. 2012
To je taková milá blbůstka :). Hezký překlad!
Re: Trest Od: kopapaka - 10.12. 2012
 Díky.

Re: Trest Od: siriana - 10.12. 2012
Vinikající! Milé! Krása!
Re: Trest Od: kopapaka - 10.12. 2012
Díky moc. 

Prehľad článkov k tejto téme:

Nitsrek: ( larkinh )23.12. 2012Vánoční přání se plní
fudgemonkey878: ( Florence )22.12. 2012Veselé Vánoce, Freddie
balletlover: ( Morgana )20.12. 2012Odlišné cesty, rovnaký osud
balletlover: ( Morgana )19.12. 2012Scorpius
balletlover: ( Morgana )18.12. 2012Rose
little turtle: ( Florence )17.12. 2012Vánoce
Alisanne: ( gleti )16.12. 2012Nejlepší dárek
PJ XD: ( kopapaka )15.12. 2012Čas vánočních návštěv
Barkeeper: ( kopapaka )10.12. 2012Trest
Faerie Princess Of D: ( tiberia )09.12. 2012Vánoční blues
Sita Z: ( tiberia )06.12. 2012Baby in a box 2/2
Sita Z: ( tiberia )05.12. 2012Baby in a box 1/2
inell: ( Gift )01.12. 2012Jsem taková, jakou mě vidíš