Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Earning Interest

Earning Interest - 2.kapitola

Earning Interest
Vložené: marci - 08.01. 2013 Téma: Earning Interest
Lupina nám napísal:

Autor: WeasleyForMe          Překlad:Lupina         Beta: marci     Banner: solace

Originál: http://www.fanfiction.net/s/4453858/1/Earning-Interest

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 2

 

Uprostřed kabinky se kolem naprosto frustrované Hermiony povalovala spousta oblečení. Oblékla si uhlově šedý kostým a studovala svůj vzhled v zrcadle. Sukně jí odhalovala spodní část stehen, kabátek velmi těsně kopíroval její štíhlý pas. Oči se jí rozšířily, když se podívala na svoji krémovou kůži, a zkusila setřepat sukni níž na boky. 

„Tohle si do práce na sebe prostě nemůžu vzít,“ vydechla, když se před svým soukromým zrcadlem natáčela. Rozhodla se strávit čtvrteční odpoledne nákupem nového šatníku. Poněvadž šetřila peníze několik let, aniž by si koupila nějaký nový svršek, rozhodla se, že je čas na změnu přístupu k životu. O tři kouzelnické a čtyři mudlovské obchody později už byla na pokraji pláče. 

Když pomyslela na Billa, skousla ret. Možná ocení její vzhled v něčem takovém, jako je právě toto. Přimhouřila oči, když si prohlížela halenku s hlubokým výstřihem, kterou měla pod sakem. „Nemůže to bolet,“ pronesla s přesvědčením, odhodila kostýmek a zkusila na sebe džíny a boty, ujišťujíc se, že jsou pro ni vhodné. 

„Pro dnešek to bude vše?“ zeptala se pokladní, když skládala Hermioniny věci. 

„Ano, děkuji vám.“ Hermiona přemýšlel o tom, jak pošetilé je dělat tolik povyku kvůli Billu Weasleymu. Ale jen pouhá myšlenka na toho muže v ní vyvolávala brnění probíhající jí po zádech a horkost ve tvářích. Rychle zaplatila své věci a spěchala domů.


XXX

Hermiona se v pátek do své kanceláře vplížila třicet minut před ostatními. Příliš nervózní na to, aby do ní před ostatními vtancovala ve svém novém nákupu. Seděla za stolem a, zaneprázdněná nějakými formuláři a různými články v časopisech, brzy se ve své práci ztratila.

Ne víc než pár okamžiků seděl Bill u svého stolu, když před něj jeho nadřízený upustil hromadu lejster, která viditelně vyžadovala pár kouzel, aby držela pohromadě a papíry se nezačaly kácet pouhou vlastní vahou. Vychrlil rozkazy a termíny šíleným tempem a odklusal otravovat jiného nešťastného zaměstnance. Bill se pokusil napsat nějaké poznámky, ale bylo jasné, že bude potřebovat trochu pomoci od spolupracovníků z oddělení správy účtů. Hermionina oddělení; srdce se mu rozbušilo. 

„Vzpamatuj se,“ mumlal si, znechucený směrem svých myšlenek. Byl moc starý a ošklivý na to, aby si představoval, jak perfektně by vypadala zcela schoulená v jeho náručí. Ačkoliv ji shledával nesmírně rozptylující, neměl na výběr. Musel si s ní jít promluvit; jen velice málo členů jejího oddělení bylo tak zdatných a inteligentních, jako ona. 

Bill se zastavil před Hermioninou kanceláří a když se chystal zaklepat na dveře, ruka mu ztuhla ve vzduchu. Zkoprněle zíral na Hermionu sedící na rohu stolu, a cítil, že právě přišel o všechen vzduch v plicích. Měla oblečenou možná tu nejvíc sexy věc, kterou na ní kdy viděl, i když to byl obyčejný kostýmek. Do půlky obnažená, dobře tvarovaná stehna zdůrazňovaly punčochy. Vlasy, jindy obvykle svázané, teď padaly na ramena a spočívaly těsně nad jejím dekoltem. 

Bill se zhluboka nadechl, když zjistil, že výstřih Hermioniny vínové halenky je natolik hluboký, že odhalil křivku jejích prsou. Okamžitě mu vše z rukou popadalo a on na ni nestydatě zíral. 

„Bille!“ vykřikla Hermiona, když mezi dveřmi zaslechla na zem padající množství poznámek a složek. Vyskočila, aby ty věci posbírala, a poklekla. Jak tak před Billem klečela, ten pocítil potřebu omlátit si hlavu o zeď, aby získal zpět alespoň něco z normálního myšlení. S hromadou v rukou vstala a on si konečně všiml, že má na nohou černé lodičky s jehlovými podpatky. Hlasitě zasténal. 

„Bille, cítíš se dobře?“ zeptala se s obavami. 

Šestkrát si odkašlal, než odpověděl. „Ano, docela dobře.“ Snažil se na její tělo nedívat a usilovně vysvětloval, že potřebuje její pomoc s několika zákazníky Gringottových. 

Hermiona trpělivě poslouchala, když Bill probíral další a další případy, v nichž potřebuje její schopnosti. Nebo spíš se snažila vnímat. Cítila, jak jí tváře rudnou víc a víc s každým zablouděním jeho pohledu na její klíční kosti, následovaným okamžitým návratem k jejím očím. 

„Neměj strach, Bille. O všechny ty případy se postarám,“ ujistila ho, když domluvil. Na tváři se mu objevil pokřivený úsměv a zvedl se k odchodu. Jakmile došel ke dveřím, otočil se k ní zpět. 

„Pořád platí, že dnes přijdeš do Doupěte?“ 

Usmála se a přikývla. 

„Dobře,“ zamumlal, naposledy si dlouze prohlédl její nohy a zmizel z dohledu.

 

XXX

 

Bill tiše stál ve svém osamělém domku a zkoumal sám sebe v zrcadle. Tváře měl pořád zarudlé; Hermiona ho svým oblečením dokonale dostala. Dokonce si pomyslel, že jeho obličej vypadá uvolněnější a, troufal si říct, i mladší. 

Přimhouřil oči a natočil tvář na stranu. Přejel prsty po bradě; konečky sledovaly jizvy a znamení, která zůstala po vybraném chování Fenrira Šedohřbeta. Přitáhl prsty do dlaně a sevřel ruku v pěst. Jizvy mu pouze připomínaly vlastní nedostatky. Udeřil pěstí do umyvadla a proklel svůj život. Tvář se mu rychle změnila z bezstarostné do bolestné. 

„Hňupe,“ zamumlal, když si mnul pěst, která se neukázala být soupeřem porcelánu. S posledním hloubavým pohledem na sebe se rozhodl, že Fleur se ve všem mýlila; byl ten samý muž, možná dokonce i lepší se svými jizvami. 

Zvedl bradu a uhladil si vlasy. Přinejmenším věděl, že Hermiona není povrchní. S touto myšlenkou si uvědomil, že on se mýlil s Fleur. Nebyla tou nejkrásnější dívkou, kterou kdy potkal; laskavost a soucit byly vždy dobrou investicí do krásy, a ani jedno Fleur nevlastnila.

Bill se zhluboka nadechl a pomalu vydechl, pak se na místě otočil a přemístil se do Doupěte na večeři.

 
Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Jimmi - 20.02. 2013
Ďakujem, koment u poslednej kapitoly 

Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: tigy - 09.01. 2013
Nuž, vyzerá to tak, že Hermi predsalen vie, ako na chalpa, sexi kostýmček dokáže zázraky  Teším sa na to, ako bude chudák Bill "odolávať" a aké ďalšie zbrane ťažkého kalibru Hermiona nasadí  Vďaka, Lupina, super kapitolka!
Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Lupina - 10.01. 2013
No, Hermi na to půjde čistě ženskými zbraněmi, ale nakonec ho dostane svým mozkem. Děkuji Ti, Tigy, za komentář. :-)

Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: soraki - 09.01. 2013
No nazdar, těm dvěma to asi bude chvilku trvat, jak to tak pročítám... na jednu stranu k zbláznění, ale zase, alespoň si počteme díky
Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Lupina - 10.01. 2013
Tak tak, počteme si. I když je to krátká kapitolovka. Děkuji za komentář:-)

Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Eily - 09.01. 2013
Ke komentování se dostávám Merlinužel později, než bych chtěla sama. Tahle povídka je tak milá. Fleur mám v knížkách ráda, protože prokáže, že je v ní mnohem víc než marnivá víla. I ve filmu se mi líbí (a to je asi díky krásné Clémence Poésy). Ale tady? Zničit někomu jako je Bill sebevědomí - za to by zasloužila hluboké vrásky. Moc se těším, až se dočtu, jak se ti dva dají dohromady. Díky za překlad )
Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Lupina - 10.01. 2013
Hluboké vrásky :-D S tím by se tahle Fleur asi těžko smiřovala :-) Do filmu ji fakt vybrali dobře. Mě se taky líbila. Děkuji moc za komentář. Žádný komentář nemůže přijít pozdě! Hlavní je, že je :-) Děkuji.

Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: teriisek - 09.01. 2013
Tohle mi vždycky připadá hrozně vtipné, jak by oba toho druhého chtěli, ale oba mají pocit, že ten druhý nemůže chtít je. Občas je škoda, že život nefunguje jako romantická povídka. Budu se moc těšit na další kapitolu, díky za překlad!
Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Lupina - 10.01. 2013
Jo, život nebývá romantika, tedy až na občasné světlé chvilky. Alespoň si o ní můžeme přečíst :-) Děkuji za komentář:-)

Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Nade - 09.01. 2013
Chachá! Hermiona rozhodně zapůsobila. Vypadá to, že oba potřebujou namasírovat sebevědomí. Jsem zvědavá, jak to bude probíhat v Doupěti. Díky, těším se na pokračování.
Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Lupina - 10.01. 2013
Bodejď by nezapůsobila, že jo. Vždycky jsem si myslela, že je to kočka :-) V Doupěti budou i dvojčata :-) Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: kali - 09.01. 2013
Úžasné,věřím,že Hermiona nemůže být více spokojenější s Billovou reakcí .Rozvod s Fleur se na Billově seběvědomí asi dost podepsal,ale na konec se vzchopil. Děkuji za kapitolu
Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Lupina - 09.01. 2013
Otázka je, jestli si té Billovy reakce Hermiona všimla. Jestli ne, brzy to zjistí :-D Děkuji moc za komentář :-)

Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: kakostka - 08.01. 2013
Hmm, Hermiona na lovu:-))) chudák Bill, ale vypadá to skvěle, jsem zvědavá, kdo první ztratí nervy. A co teprve dohazovačka Molly, že?
Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Lupina - 09.01. 2013
S Molly máš dobrý odhad :-D Ztratí nervy, no jak se to vezme. Hermiona rozhodně ví, co chce :-D Děkuji moc za komentář.

Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Zuzana - 08.01. 2013
Bill bol podarený keď uvidel Hermionu :D Tá nenechala nič na náhodu. Až mi ho bolo ľúto chudáčika :) Fleur mu poriadne zrazila ego, snáď ho Hermiona vylieči :) Ďakujem za kapitolu.
Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Lupina - 09.01. 2013
Jo, Bill byl zlatíčko. Jak si chtěl omlátit hlavu o zeď:-D Hermiona ho určitě vyléčí :-)Děkuji za komentík.:-)

Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Janicza - 08.01. 2013
moooc dobra kapitola! strasne se mi libila a uz se tesim na dalsi kapitolu . konecne hermiona billa radne zaujala tak jak chta! parada! diky za super preklad!
Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Lupina - 08.01. 2013
Hermiona se na Billa vytasí se všemi ženskými zbraněmi :-)Je na co se těšit :-) Jsem moc ráda, že se Ti kapitola líbila a komentář mě moc potěšil:-) Děkuji.

Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: TaraFaith - 08.01. 2013
Dneska jsem měla docela špatný den, ale kapitolka mi moc zlepšila náladu. Líbí se mi odvážná Hermiona. Myslím, že u ní se máme ještě na co těšit. Billa je mi pořád trošku líto, že má tak pošramocené sebevědomí, ale jsem ráda, že se to lepší. Moc se těším na pokráčko. Díky za překlad.
Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Lupina - 08.01. 2013
Och, to je mi líto, žes měla špatný den :-( Ale jsem ráda, že Ti kapitolka zvedla náladu. Bill své sebevědomí získá a bude... k nakousnutí :-) Děkuji moc za komentář :-)

Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: larkinh - 08.01. 2013
Teda co mu ta Fleur udělala, že se tak podceňuje? Asi to byla na něj moc povrchní husa. No ale vypadá to, že se konečně vzpamatoval a že se chopí šance.
Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Lupina - 08.01. 2013
Bohužel v této povídce to není zmíněno, co Fleur přesně provedla. Ale hádám, že se jí Bill omrzel, a tak se vymluvila na jeho jizvy. A to s člověkem udělá svoje :-( Ale Bill už to začíná překonávat! :-) Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Koki - 08.01. 2013
Jsem hrozně ráda, že se tu objevil i Billův pohled. Je dobře, že si uvědomil, že Fleur o něm neměla pravdu. Jizvy rozhodně nejsou žádný nedostatek. Alespoň pro mě ne.
Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Lupina - 08.01. 2013
Jizvy jsou přece známkou jeho mužnosti, že jo? A Hermiona mu sebevědomí zvedne :-) Ale chvilku to potrvá :-) Děkuji moc za komentář :-)
Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Koki - 08.01. 2013
Přesně tak. Navíc jizvy jsou podle mě i ukázkou toho co člověk dokázal vydržet a přežít.

Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: denice - 08.01. 2013
Představuji si Hermionu, jak se ráno plíží do práce v kraťoučké sukni. A Bill byl taky úžasný. On ví. že Hermiona je to pravé ořechové pro něj, ale potřebuje trochu pošťouchnout. Bloudil očima a na jejích klíčních kostech se vždy zastavil a vrátil se k očím - jsem zvědavá, jak dlouho mu to slušné chování vydrží. Díky.
Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Lupina - 08.01. 2013
Noo... slušné chování mu vydrží docela dlouho, ale užijem si i toho "neslušného". Hihi. Chudina Hermiona, co? Když si představím sebe, že by mě někdo navlékl do sukně... :-D A do lodiček... No, já bych tedy úspěch jako Hermi rozhodně neměla :-) Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: MIRA - 08.01. 2013
Pekné. Páčilo sa mi ako reagoval Bill, keď uvidel Hermionu. Ešte to s ním nie je také zlé. Má veľmi zdravé reakcie.:) A keď si chcel otrieskať hlavu o stenu, aby mohol triezvo rozmýšľať bolo super.   Teším sa na ďalšiu, čo vymyslí Hermiona ďalej.
Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Lupina - 08.01. 2013
Tahle scéna se mi hrozně líbila. Jsem si to úplně živě představila :-D Hermi ještě něco vymyslí :-) Jsem moc ráda, že se líbilo a děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Jacomo - 08.01. 2013
Cha chá, Bill se nám chytil na udičku! Ehm, tedy Hermioně. Vzhledem k jejich oboustranným komplexům to bude zajímavý tanec. Těším se a díky za překlad.
Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Lupina - 08.01. 2013
:-D Jojo, tanec chvilku bude trvat. Ale komplexy nakonec hodí za hlavu :-) Děkuji moc za kmentář :-)

Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: samba - 08.01. 2013
Tohle se mi bude moc líbit a rozhodně zajímavý pár. Děkuji  za krásný překlad.Tvé poděkování marci mě vážně pobavilo
Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Lupina - 08.01. 2013
Povídka je už celá přeložená a bude vycházet v úterý a pátek. Poděkování bylo na místě :-) Bez Marci bych si nedovolila publikovat. Jsem moc ráda, že se Ti překlad líbí. Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: solace - 08.01. 2013
Teším sa, že Billovi nie je Hermiona ľahostajná - to je také roztomilé :-P Čiže zmena outfitu zabrala, chlap nám začal "slintať"... všetko sa zdá byť na dobrej ceste:-) Teším sa na večeru v Brlohu. Vďaka za preklad, Lupino.
Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Lupina - 08.01. 2013
Bill se chytl, ale bude bojovat se svými mindráky. Jo, chlap začal slintat :-D, ještě bude třeba vytasit další z ženských zbraní, a pak přijde na řadu mozek :-) Děkuji za komentář, Solace :-)

Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: FlorenceMabel - 08.01. 2013
To zní dobře. Jsem příjemně navnaděná na další kapitolu :) Děkuji ti za překlad!
Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Lupina - 08.01. 2013
Tohle je hrozně příjemná povídečka, takže se to více méně ponese v tomto duchu :-) Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: marci - 08.01. 2013
Moc se mi líbí, jak se tady Bill projevuje jako normální chlap. Vidí sexy ženskou a zůstane stát s hubou pootevřenou :) A úplně věřím, že Fleur, přes všechny své počáteční kecy, že "je hezká dost za oba" (nebo jak to říkala na ošetřovně v HP6) byla ješitná víla, která neměla žádné takové to nepostižitelné vnitřní kouzlo; a když se někdo dostal pod kouzlo víly, už to nebylo ono... Těším se do Doupěte :)
Re: Earning Interest - 2.kapitola Od: Lupina - 08.01. 2013
Mě se hrozně líbila scéna, kdy si Bill chtěl omlátit hlavu o zeď. To bylo kouzelné. A vážně bych v té chvíli chtěla být Hermionou :-) Jo Fleur, to je trošku opomíjená postava, chuděra, ani tahle autorka se na ni víc nezaměřila :-) Odklidila ji z cesty prakticky jednou větou a hotovo. Ale aspoň máme Billa volného :-D