Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Earning Interest

Earning Interest - 3.kapitola

Earning Interest
Vložené: marci - 11.01. 2013 Téma: Earning Interest
Lupina nám napísal:

Autor: WeasleyForMe          Překlad:Lupina         Beta: marci     Banner: solace

Originál: http://www.fanfiction.net/s/4453858/1/Earning-Interest

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 3

 

„Tak. Teď, nebo nikdy,“ zamumlala Hermiona svému odrazu. Už skoro hodinu stála před zrcadlem, jen aby vypadala dokonale. Ještě jednou se podívala na své neustále mírně přehoustlé vlasy a tu trochu make-upu, co si nanesla na tvář. Byl to její první pokus a ona se příliš bála udělat cokoliv drastického s očními linkami. Pomalu se otáčela a zkoumala svůj nový vzhled. 

„Merline, klepni mě,“ zašeptala. „Jsou strašně těsné!“ 

Nové džíny jí až příliš obepínaly boky a navíc se marně snažila zakrýt své křivky novou přiléhavou černou halenkou. Kdokoliv jiný by jí řekl, že toto jsou perfektně sladěné kousky k neformální večeři. Ale z Hermiony byla vynervovaná troska. 

„Jsou to jen Weasleyovi,“ připomněla si. Ještě jednou se otočila a uhladila si vlasy. Pak si všimla, že je čas, a přemístila se. 

Její cesta skončila na dvorku Weasleyových, kde se srazila s Billem. Vykřikla a ruce jí vystřelily k jeho hrudi, aby udržela rovnováhu. 

„B-Bille!“ vydechla. 

Držel ji pevně kolem pasu, potěšený i šokovaný, že mu v náručí skončila Hermiona jen několik sekund po jeho příchodu. Zíral zpět do jejích široce rozevřených očí a ona se snažila uklidnit. „Jsi v pořádku?“ zeptal se. Když přikývla, jemně ji pustil. Usmála se a pokusila se udržet rovnováhu, ale začala se hroutit do strany. 

Bill ji znovu chytil. „Promiň,“ zamumlala, uvědomujíc si, že vysoké podpatky jsou docela problém. „Trapas.“ 

Bill se usmál a vzápětí zčervenal, když shledal, jak rozkošná Hermiona je a jak přiléhavá je její halenka. Nadechl se, aby promluvil, ale nevyšlo z něj ani slovíčko. 

Najednou se rozrazily dveře, jen aby odhalily zářivě se usmívající Molly Weasleyovou. Při pohledu na nejstaršího syna objímajícího Hermionu se její úsměv ještě rozšířil. „Je nádherné vidět vás oba!“ zavolala. Hermiona a Bill od sebe odskočili a oba se otočili směrem k domu. 

„Děkuji za pozvání,“ řekla Hermiona a objala starší ženu. 

„Drahoušku, víš, že jsi v tomto domě vždy vítána.“ Molly ji pevněji stiskla a usmála se na Billa. Doufala, že tím dostatečně sdělila, že Hermiona je lepší ‚materiál na snachu‘, než byla Fleur. Bill se raději přesunul dovnitř, aby si pokecal se sourozenci. 

„Páni! Hermiono, jsi kus,“ volal George z obývacího pokoje. Nervózně se na něj usmála a vešla do domu, po několika sekundách však už měla dvojčata po bocích. 

„Pěkné džíny,“ mrknul na ni Fred a zkoumal výhled na Hermionu zezadu. 

„Jo, Bill má takové štěstí, že s tebou každý den pracuje. Takhle si tě může obhlížet, kdykoliv chce,“ dodal George a legračně na ni pošilhával. 

Hermiona se zhluboka nadechla, přejíc si, aby si ji Bill opravdu v práci prohlížel. Protočila oči a pronesla: „Všímejte si svých vlastních zadků, pánové.“ Dvojčata se uchýlila ke komplimentům na svá vlastní pozadí, zatímco ostatní už mířili ke kuchyňskému stolu k večeři. 

Rozhovor se dostal do normálu, když do sebe Weasleyovic chlapi naházeli několik porcí ragú. „Musím se omluvit,“ oznámila Ginny, když odložila ubrousek a šla odnést misku do dřezu. 

„Kampak jdeš?“ otázal se otec. 

„Mám rande,“ zamumlala. „Dean mě bere do kina.“ Ginny se začervenala, když na ni bratři začali hučet a pokřikovat. Zamračila se na ně. „Ne že by si některý z vás nemohl najít někoho k randění, takže sklapněte zobáky.“ 

„Ano,“ promluvila Molly, když Ginny odešla. „Proč vy ostatní nechodíte na dostaveníčka? Všichni byste si už měli hledat manželky. Ráda bych nějaká vnoučata dřív, než umřu.“ 

Kluci protočili oči. „Vlastně, mami, vůbec není pravda, že musíš být vdaná, abys měla děti,“ oznámil jí s úplně vážnou tváří Fred. 

„To je fakt,“ přitakal George. „Klidně hned teď můžu jít a pořídit ti nějaké vnouče!“ Hermiona s Arthurem skrývali smích za ubrousky. 

Molly se na dvojčata zamračila a vrtěla hlavou. „Velice dobře víte, že vám nedovolím provádět takovéto nepřístojnosti.“ Dvojčata se začala šklebit, což Hermionu rozesmálo ještě víc. 

„A co vy ostatní?“ zeptala se Molly. „Upřímně, Bille, jsem si jistá, že u Gringottů je hromada žen, které by si s tebou rády vyšly.“ Po dokončení věty se významně podívala na Hermionu. Billovy oči se rozšířily, stejně jako ty Hermioniny. Chvíli se na sebe dívali, zatímco ostatní zmlkli. Hermiona cítila, jak jí buší srdce. Vždyť si to přála a doufala, že jí Bill dá najevo své city! 

„Můžeme to probrat později?“ zašeptal Bill. Hermioně se sevřelo srdce, když Molly vstala, aby donesla zákusek, zatímco Bill jen zíral na stůl. Hermiona se při pohledu na jeho skloněnou hlavu s rezavými vlasy chtěla rozkřičet. Nikdy neviděla člověka tak nejistého svým vlastním zjevem a znovu měla nutkání najít a zlikvidovat Fleur Delacourovou za to, že způsobila Billův stav. 

Jakmile před Hermionou přistál talíř s borůvkovým koláčem, obrátila pozornost k rozhovoru. Dvojčata vykládala o jejich obchodu, nejspíš aby pozlobila Molly. Hermiona si nabrala kousíček koláče a všimla si, že se na ni Bill dívá. Nu, aby byla přesná, jeho pohled mířil na její hruď. Když se jejich oči setkaly, zčervenal a opřel si čelo o ruku. 

Hermiona si s uspokojením pomyslela: ‚No, aspoň k něčemu byla ta halenka dobrá. 

Rychle dojedla koláč a nabídla se s umytím nádobí, ale Molly o tom samozřejmě nechtěla ani slyšet. 

„Bille, proč nedoprovodíš Hermionu k přemisťovacímu bodu?“ s nevinným úsměvem navrhla Molly. Bill, který už po všech rozhovorech u večeře vypadal zdrchaně, přikývl a následoval Hermionu k předním dveřím. 

Když dosáhli zahradní cestičky, Hermiona se zastavila a usmála se na něj. Pak se zhluboka nadechla a vyhrkla: „Víš, Bille, mohli bychom spolu někdy jít na rande, pokud bys chtěl, mohla by to být zábava.“ 

Zíral na ni se směsicí smutku, překvapení a sebelítosti. Šokovalo ho, že nadhodila něco jiného než přátelský oběd dvou kolegů. ‚Asi mě lituje,‘ pomyslel si.  Když se podíval na její sladkou tvář a sexy vzhled, chtěl říct ano, ale věděl, že pro ni není dost dobrý. „Promiň, ale zrovna teď nerandím,“ rozpačitě odpověděl. 

„Ach,“ zašeptala v odpověď. „Tak já prostě půjdu.“ Hermiona se rychle otočila a přemístila se dřív, než by mohl rozpoznat zklamání v její tváři.

Vykročil za ní, ale už byla pryč. Zhluboka vydechl zadržený dech, jehož si ani nebyl vědom. „Bille Weasley, jsi pablb.“

   
Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Jimmi - 20.02. 2013
Ďakujem, koment u poslednej kapitoly 

Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: azuzike - 14.01. 2013
toto je tak mileeee! Ked sa zdolavaju tie zaciatky...
Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Lupina - 23.01. 2013
A v mém případě je to tááák dávno. Aspoň jsem si o tom mohla zase přečíst. Díky za komentík :-)

Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: arkama - 14.01. 2013
Nooo )) Tak nám Hermiona bojuje s komplexákom.  Nemám o ňu strach, že to nedá ! Dik za rýchle dodanie kapitol.
Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Lupina - 14.01. 2013
Bojuje a zvítězí :-) Povídku jsem přeložila už před Vánoci, teď bude vycházet v úterý a pátek. Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: siriana - 13.01. 2013
tak jak mě první kapitolka zaujala, tak další dvě mš chytly uplně totálně :D už se těším jak se to vyvine :)))
Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Lupina - 13.01. 2013
Tak to jsem moc ráda, že se Ti tahle povídečka líbí :-) Má 14 kapitol, tak si ještě počteš :-) Děkuji moc za komentář.

Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: soraki - 12.01. 2013
Bille, ty seš tele... Hermi, thumb up!!! no a Molly? Jasná matka dohazovačka díky
Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Lupina - 12.01. 2013
Molly byla kouzelná. Když ona je Hermi opravdu lepší materiál na snachu :-) K Billovi se bude hodit :-) Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: kali - 12.01. 2013
Ale no tááák,Bille ty si vůl a Hermiona se tak snaží a teď už zřejmně i Molly Těším se na další Miin krok,děkuji
Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Lupina - 12.01. 2013
Jojo, Billovi to bude chvilku trvat, než se vzpamatuje :-) Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Snapea - 11.01. 2013
To je ale vůl zrzavý... Tak ona se tak šlechtí... No, muž Snad se umoudří a Hermiona to vydrží Dvojčata jsou jako vždy báječná!!! Díky za pěknou kapitolku!!
Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Lupina - 11.01. 2013
No jo no, chlap :-D Je to taková oddychová povídka :-) Díky za komentík :-)

Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Nade - 11.01. 2013
Hermiona je frajerka, že dokázala udělat první krok. Teď by to mělo být na Billovi, když to tak grandiózně pohnojil. Ale obávám se, Mia bude muset ještě trochu zatlačit. Jen aby ji ten nezdar neodradil. Díky, těším se na pokračování.
Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Lupina - 11.01. 2013
Jojo, Mia ještě zapojí mozek :-) Chvilku to bude trvat :-) Bill bude trošinku nerozhodný :-) Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Koki - 11.01. 2013
Žeru dvojčata. Ty si dokážou dělat srandu za každých okolností. Potom dohazovačka Molly je taky výborná. Tchýni jako je Molly bych chtěla. Teda až na to poslouchání kdy konečně bude mít vnoučata. Fleur by si zasloužila vykuchat. A Bill by si zasloužil pár facek, aby se probral a uviděl, že ona má zájem jen o něj a rozhodně ne z nějaké lítosti.
Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Lupina - 11.01. 2013
Dvojčata taky miluju - teda pokud je zrovna někdo nepojme jako totální grázlíky :-) Molly je prostě Molly - její stvárnění se mi líbilo ve filmu, tam byla úžasná :-) Bill nakonec prozře :-) Děkuji moc za komentář :-)

Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: teriisek - 11.01. 2013
Pod poslední větu bych se podepsala, to je takový pakůň! Chudák Hermiona si teď bude myslet, že ji nechce... No, jsem zvědavá, jak bude vypadat jejich další setkání v práci, jestlipak se nám Hermiona vrátí ke svému starému stylu oblékání? Díky za překlad, budu se těšit na další!
Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Lupina - 11.01. 2013
Hermi je rozhodnutá a jen tak se nevzdá :-) Neboj! A setkání v práci... bude zajímavé :-) Děkuji moc za komentář :-)

Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: TaraFaith - 11.01. 2013
No to mě podrž. Líbílo se mi, jak na sebe měli Bill a Hermiona stejné reakce. Třeba, když Molly mluvila o ženách z práce, jak oba rozšířili oči. Dvojčata taky neměla chybu. Díky za překlad, kapitolka moc potěšila.
Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Lupina - 11.01. 2013
To jsem ráda, že se líbilo. To mě těší. Děkuji Ti za komentář :-)

Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: denice - 11.01. 2013
Bill je tak příjemně sebekritický , teď to bude jistě rozebírat, cít se vinný a méněcenný a to bude dobrá příležitost pro Hermionu - mini pod zadek, výstřih po břicho a po něm! Neunikne! Díky
Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Lupina - 11.01. 2013
Skoro jo, ale využije i další ženské zbraně... Děkuji za komentář

Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: MIRA - 11.01. 2013
Hermiona sa tak snaží. A Bil je taký trkvas. Neviem, ale mňe by to trocha zobralo odvahy.
Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Lupina - 11.01. 2013
Mě úplně! Ale Hermi je nevzdávající se Nebelvírka :-) S mozkem, takže něco vymyslí :-) Děkuji za komentář.

Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Gift - 11.01. 2013
Pitomec! Tohle se oplym jeanam a cerne halence proste nedela. Chudak Hermiona... Kazdopadne. Musim se priznat, ze tato kapitola mi prisla tak trochu rozsekana a pak poskladana dohromady. Coz neni kritika smerem k tobe, zcela naopak, na autorku. Jako by si chtela odcarkovat par situaci a rychle hura dal... Ale stejne to bylo roztomile. Navic jsem dostala neskutecnou chut na boruvkovy kolac:-). Moc diky za preklad, budu se opet tesit na dalsi!
Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Lupina - 11.01. 2013
Jo, námět je skvělý, ale možná by to chtělo hlubší zpracování :-) Ale jako oddychovka se mi to líbí. Tohle je spíš červená knihovna. A pořád tu máme představu Billa z banneru :-D Děkuji moc za komentář :-)

Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Zuzana - 11.01. 2013
Nie, toto snáď nie je pravda. Chudera Hermiona sa teraz musí cítiť príšerne. Bill by sa mal okamžite premiestniť za ňou, snáď vie kde býva preboha. trafí ma z tých Mollyných detí.
Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Lupina - 11.01. 2013
Neboj, Hermiona ještě není v koncích :-) Něco vymyslí :-) Děkuji za komentář:-)

Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: larkinh - 11.01. 2013
Ano, je to pablb královský :) Snad teď začne plánovat, jak Hermionu svést :)
Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Lupina - 11.01. 2013
Ještě chviličku mu to bude trvat, a pak... Hmmm :-) Děkuji, larkinh, za komentář :-)

Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: marci - 11.01. 2013
kdykoli se objeví nová kapitola z této oddechovky, musím se culit Vážně si ještě nějací chlapi mohou myslet, že to oni balí holky? "Merline, klepni mě"  je skvělá hláška. A ano, Bill Weasley JE bablb, ale k sežrání Díky
Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Lupina - 11.01. 2013
Myslí :-) "Merline, klepni mě," jsem začala používat v reálu, což vyvolává udivené pohledy přihlížejících :-D No co, alespoň to není sprosté. Bill je sladké zlatíčko :-) Díky, za vše :-)

Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: solace - 11.01. 2013
Hermiona sa mu ponúka na striebornej tácke a on si ešte dovolí odmietnuť? To je tĺk! Predpokladám, že teraz nad tým začne premýšľať a zožierať sa. Ale inak som sa bavila, bolo to milé vtipné, skvele preložené. Díky, Lupino.
Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Lupina - 11.01. 2013
Jé, zase to krásné slovo tĺk. Ano, je. A ještě chvíli bude :-) Děkuji moc za pochvalu, Solace. Díky :-)

Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Jacomo - 11.01. 2013
No, ten to vymňoukl. Ještěže víme, že to Hermiona nevzdá, protože tady by reálně hrozilo, že dívka zaměří svou pozornost jinam. Molly byla skvělá dohazovačka (jak já jsem přesně tyhle věty od maminky a tetiček nesnášela - a teď se u nich řehtám!) a dvojčata tradičně nezklamala Díky za překlad.
Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Lupina - 11.01. 2013
Kdyby tady měla dvojčata trochu víc prostoru, nezlobila bych se :-)  Ale je to povídka o romantickém vztahu Billa a Hermi, takže dvojčata až někdy jindy :-) Já naštěstí tyhle dohazovačské věty nezažila, ale doufám, že je nebudu aplikovat na své dcery... :-D Dokázala bych být docela urputná. Číst je, či poslouchat v reálu zaměřené na někoho jiného je dost zábavné. Být však jejich příjemcem...:-) Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: FlorenceMabel - 11.01. 2013
To teda je pablb! Můj mozek po ránu není schopný vymslet už nic jiného, takže se omlouvám, za krátký komentář. A samozřejmě ti děkuji za překlad :)
Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Lupina - 11.01. 2013
:-D Taky máš ráno pomalé rozjezdy? Já též. Naštěstí, než ten houf dětí vypravím do školních zařízení a dojedu do práce, mozek se nastartuje :-) Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Janicza - 11.01. 2013
To je Mongol!!!!!!!!! Aghr!!!!! Hned bych šla k Weasleyům na dvorek a přetáhla ho klackem po hlavě! Aspoň že si to sám uvědomuje! Doufám, že to Mia tak brzo nevzdá!  Ach proč ta kapitola není delší??? Povedený překlad, děkuji! 
Re: Earning Interest - 3.kapitola Od: Lupina - 11.01. 2013
Neboj, Mia to nevzdá. Ví co chce a chce Billa Weasleyho :-D Hihi, klackem po hlavě :-D Taky mi přišlo, že kapitoly mohly bát delší, ale takhle jsem už mohla začít s překladem Honby za sluncem :-) Děkuji za komentář, jsem ráda, že se Ti kapitola líbí :-)