Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Earning Interest

Earning Interest - 9.kapitola

Earning Interest
Vložené: marci - 01.02. 2013 Téma: Earning Interest
Lupina nám napísal:

Autor: WeasleyForMe          Překlad:Lupina         Beta: marci     Banner: solace

Originál: http://www.fanfiction.net/s/4453858/1/Earning-Interest

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 9

 

V době oběda byla Hermiona nervózní a rozklepaná. Od Billa dosud neslyšela nic a začala se obávat, že její návrh ho nějak zatlačil na dno jeho vnitřního světa. Nebo prostě nemá zájem. 

Nemohla se soustředit. Když šla hodit složky Francine, pořád nervózně poklepávala špičkou brka o zeď. „Nechcete toho nechat?“ zavrčela Francine. Hermiona poklepávala hlasitěji. 

A pak, když odešla podepsat dokumenty do oddělení zahraniční měny, naprosto se ztratila v labyrintu kójí. To bylo dalším důkazem, že její mysl bloudí jinde. 

„Sakra, Bille,“ mumlala, když seděla u svého stolu a zcela ignorovala oběd. Nebylo by to tak špatné, kdyby nebyl míč na jeho straně hřiště. Pokud věděla, Bill se s přáteli u oběda jejímu prohlášení nesmál... Ne, to by nebyl Bill. 

Hermiona se zhluboka nadechla, sebrala všechny síly, co měla, a dokázala se zase zahrabat do práce. Právě když končila korekci čtvrtletních finančních prospektů, vletělo jí do dveří fialové mezikancelářní sdělení a přistálo na stole. Rychle rozevřela pergamen a cítila, jak jí při zírání na úhledné Billovo písmo srdce poskočilo.

 

Hermiono, 

přijď, prosím, do mého domku dnes večer v 8. 

Bill

 

Rychle poznámku přečetla znovu a hlasitě zasténala. „Co to má znamenat?!“ zeptala se své prázdné kanceláře. Sdělení neobsahovalo žádné emoce, žádné známky jeho reakce. Otočila papír a hledala nějaké vodítko k jeho úmyslům. Nic. 

Hodiny na stěně jí ukázaly, že bude muset být trpělivá šest dalších hodin. Hermionina hlava se rázně setkala s deskou psacího stolu, když se vzdala veškeré naděje na odvedení nějaké další práce.

 

XXX

 

Bill byl jen uzlíček nervů. Běhal po svém domku, mnohokrát rozsvěcoval a sfoukával svíčky, než je vsadil do malé lampy. Dvě hodiny obezřetně pekl lasagne, kontroloval postup v receptu a hlídal čas vaření. Vše bylo na svém místě a on stál ve svém hnízdě, na sobě modré džíny a bílou košili s rukávy vyhrnutými k loktům. 

Projel rukou svými dlouhými vlasy a zamumlal: „Cítím se, jako bych spadl do lisu.“ Bylo to směšné; byl dospělý muž, rozvedený a zjizvený, a přesto se Hermioně podařilo dosáhnout toho, že se mu žaludek zauzloval. A chtěla ho. Z nějakého bláznivého důvodu ho chtěla. 

Najednou se aktivoval krb a uvedl před něj objekt jeho myšlenek. 

„Bille,“ zašeptala Hermiona s pohledem upřeně sledujícím jeho reakci a nervózně si mnula ruce. 

„Hermiono,“ odpověděl s bušícím srdcem. Nechtěl nic víc, než ji vtáhnout do náruče, ale nejdřív si s touto čarodějkou potřeboval pohovořit. „Můžeme si promluvit?“ Vedl ji ke své malé pohovce a usadil se vedle ní. Když vytáhl návrh z kapsy, Hermiona se temně karmínově začervenala. 

„To byl takový okamžitý nápad…“ 

Bill se na ni usmál, když koktala. „Mohl bych říct, že to je od tebe tak trochu zvláštní,“ řekl jí a ona se snažila schovat tvář v dlaních. „Nechápej mě špatně, bylo to velmi lichotivé,“ dodal a jemně jí stáhl ruce zpět do klína. „Jen mi odpověz jednu otázku. Proč jsi to napsala?“ 

Hermionina zavřená víčka se zatřepotala, když ji oslovil. Zhluboka se nadechla, otevřela oči a odpověděla: „Protože si myslím, že jsem se do tebe zamilovala.“ 

Bill měl pocit, jako by mu hlava klesala pod hladinu vody v bazénu a těžko se mu dýchalo. „Ale jsi příliš mladá a máš toho před sebou hodně, Hermiono. Ve skutečnosti to nemůžeš myslet vážně.“ 

Najednou byla Hermiona na nohou a stála před ním, ruce na bocích v džínech pevně založené. „Williame Weasley, já náhodou vím přesně, co chci, a tvůj seznam negativ mě neodradí.“ 

„Ale jsem pro tebe příliš starý,“ trval na svém. 

Hermiona protočila oči v sloup. „Bille, jsi všelijaký, ale ne starý.“ 

„Bude mi třicet dva.“ 

Hermiona zasténala. „Nic to pro mě neznamená, když už se přihodilo, že jsi kromě toho také inteligentní, mimořádně laskavý, milující a směšně atraktivní.“ 

Bill na okamžik oněměl. Utrápeně sledoval Hermionu, jak před ním stojí s blýskajícíma se očima, které jej vyzývaly, aby promluvil. „Ale jsem zjizvený. Po celém těle. Ne jen na tváři. Připomínka toho, jak blízko se ke mně Šedohřbet dostal, aby mě donutil žít jiný život.“ 

Hermioniny rysy okamžitě změkly. „Nikdo ti to neřekl? Ženy si myslí, že jizvy jsou sexy.“ 

Bill se pousmál, když Hermiona přejela palcem po lehce vystouplé jizvě, táhnoucí se podél levé strany čelisti, laškovně se na něj podívala a mrkla. Vzal ji za ruku ve chvíli, kdy mu k ústům doputovaly její prsty, a políbil ji do dlaně. Hermiona se na něj pevně dívala, když si s jejím zápěstím hrály jeho rty. Brzy druhou rukou zabloudila do jeho vlasů. 

„Ale jsem i rozvedený, Hermiono,“ dodal, ztráceje se v pocitu jejích dlaní, ale stále odhodlaný vysvětlit to celé. „Fleur mě přestala milovat a já už něco takového znovu neunesu.“ 

„Já bych se nemohla k tobě takto zachovat,“ zašeptala. 

„Díky Merlinovi, jsi jiná, Hermiono. Tvůj soucit je působivý. Dokonce soucítíš se starým, rozvedeným zjizvencem,“ řekl se smíchem. 

„Chvála Merlinovi, že jsi zatraceně rozvedený, Bille,“ řekla mu Hermiona, naprosto podrážděná. „Jinak by to, co udělám, byla obrovská chyba!“ 

Nakláněla se dolů, dokud se jejich rty nesetkaly, a Bill jí obtočil paže kolem pasu. Hermiona vyjekla, když ji strhl na klín a pokračoval v polibku. Oždiboval její spodní ret a škádlil rty špičkou jazyka, což způsobilo, že ho Hermiona obkročila a zavrtěla pánví proti jeho bokům. To jej vzrušilo ještě víc. 

Bill jí konečně dal znát, z jakého je těsta; na rozdíl od toho večera s tapetami nyní nezadržoval nic ze své vroucnosti a vášně. Na pevnou hruď přitáhl tu její bujnou a nechal ruce šmejdit pod blůzkou, aby přišly do kontaktu s jejím tělem. Zápal v čarodějčiných očích značil, že ještě zcela neztratil svoji schopnost zapůsobit.  

Hermiona si vychutnávala, jak pevně je držena mezi Billovým hrudníkem a jeho velkou rukou. Když mezi polibky studovala jeho tvář, viděla mizet obavy z jeho oříškových očí. Zatímco jazykem prozkoumávala Billova ústa, prsty našly knoflíky košile a ona je začala všechny rozepínat. Měl pravdu. Nejenom tvář byla pokryta jizvami. Přejela mu rukou dolů po hrudi a po svalnatém břiše, zatímco ho hluboce líbala. „Tolik, tolik sexy,“ zašeptala mu do úst. 

Bill zasténal a popadl vlnící se boky, pevně ji držel v klidu a jal se sbírat myšlenky do kupy. S pohledem do jejích hlubokých očí pronesl: „Hermiono, pokud si umíš poradit s mými jizvami, můžeš mít každý kousek ze mě. Včetně mého srdce.“ 

Hermiona se usmála, vědouc, že nakonec vyhrála cenu, o kterou usilovala. „Mám za to, že jsem dobře udělala, když jsem napsala ten návrh.“ 

Bill přikývl a rukama jí přejížděl po zádech nahoru a dolů. „A víš, můžeme na to jít hezky pomalu, pokud bys chtěla. Žádný spěch.“ 

Hermiona se ďábelsky ušklíbla. „Nechci na to jít tak pomalu.“ A s tím ho vytáhla na nohy s úmyslem přimět ho k cestě do ložnice.

 
Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Jimmi - 20.02. 2013
Ďakujem, koment u poslednej kapitoly 

Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: tigy - 05.02. 2013
Hurá, konečne!  A som rada (keďže som už zhltla aj ďalšiu kapitolu), že ich tentoraz už naozaj nič nevyruší Vďaka, Lupina!

Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: zoey - 03.02. 2013
úžasná poviedka. len sa mi nepáči, že ju zverejňuješ LEN dvakrát do týždňa. kto to má vydržať?? :-D a dúfam, že tak skoro neskončí, keď sa Hermione podarilo uloviť Billa, že to ešte chvíľku potrvá, nech sa je na čo tešiť..
Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Lupina - 04.02. 2013
Chviličku to potrvá, ale opravdu jen chviličku. Má to 14 kapitol. Jsem moc ráda, že se líbí :-) Sice je jen dvakrát týdně nová kapitola, ale aspoň se máš na co těšit ;-) Díky za komentík :-)

Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: siriana - 03.02. 2013
no konečně parádní povídka...fakt povedená....díky za překlad!
Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Lupina - 03.02. 2013
Že jim to trvalo :-) Jsem moc ráda, že se Ti povídka líbí. Díky za komentář :-)

Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: FlorenceMabel - 02.02. 2013
No konečně :). Že to teď dvou zamilovaným bláznům ale trvalu :D. Děkuji za překlad!
Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Lupina - 03.02. 2013
Už je to tady! Díky za komentík

Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Nade - 02.02. 2013
Samozřejmě, že Hermiona má pravdu. Některé jizvy muže doslova zdobí a jsou sexy. Věřím, že se jí už dostatečně podařilo Billa přesvědčit. Jen aby zase nepřipálil to jídlo.  Díky, bylo to super. Těším se na pokračování.
Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Lupina - 02.02. 2013
Že jo. Jizvy získané v boji jsou známkou mužnosti. V Billově případě rozhodně. Díky za komentář :-)

Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: kakostka - 02.02. 2013
Pkné, ikdyž předchozí kapitola se  mi líbila víc. Přesto si říkám že k sobě pasují a je škoda, že se takový pár neobjevuje častěji.
Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Lupina - 02.02. 2013
Opravdu nebylo jednoduché najít něco s tímto párem. Ale hledala jsem jen na ffnet. Díky za komentík:-)

Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: solace - 02.02. 2013
No super, Bill sa konečne rozhúpal, ale ešte predtým Hermionu poriadne vydusil, keď nevedela, na čom je. Podľa komentáru marci dúfam, že nás už čaká erotická scéna a že tentoraz nezasiahne vyššia moc. Díky, Lupino.
Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Lupina - 02.02. 2013
Erotika bude... :-D Taková zahřívací scéna k překladům dvou bonusových povídek k Honbě. Abych si zvykla na lechtivější materiál :-) Díky, Solace. :-)

Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: arkama - 01.02. 2013
Ježíííš, veď mu to trvalo!! Tváril sa ako panna pri uvedení do spoločnosti v 18tom stročí. Nie a nie. No konečne, dúfam, že dokonca už necukne... Mám momentálne čerstvo zaľúbenú kamošku a ten jej potencionálny ženích nerozhýbaný má pracovný názov Bill... Tak sme sa na tom smiali ako puberťáčky
Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Lupina - 02.02. 2013
:-D Pokud její Bill bude jako Hermionin... Hmmm... čekají ji hezké chvíle. Já měla pro svého budoucího pracovní název Clark Kent (Superman) Když sundal své tehdy opravdu ohavné brýle (pak jsem to tchýněnce i vyčetla), byl kus :-) Přeju kamarádce výsledky, jakých dosáhne Hermi ;-)

Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Zuzana - 01.02. 2013
Už si Bill snáď nič nevymyslí, že? Keby hej, tak to by som mu už jednu imaginárnu flákla. Ďakujem za preklad
Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Lupina - 01.02. 2013
To bys asi nebyla jediná :-D Však uvidíš příště... :-) Díky za komentík :-)

Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: larkinh - 01.02. 2013
Teda ti na to skočili ale rychle... žádná večeře... doufám, že se zase nespálila :)
Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Lupina - 01.02. 2013
Hermi se chopila příležitosti a nepustila :-D Co kdyby si to zase rozmyslel :-D Díky za komentík, larkinh:-)

Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: denice - 01.02. 2013
No sláva! Hermiona vyhrála, lasagne se mohou spálit nadranc, už ho vleče do ložnice. Ale vážně, když jsem četla: „Fleur mě přestala milovat a já už něco takového znovu neunesu.“ běhal mi  mráz po zádech. Díky.
Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Lupina - 01.02. 2013
:-DHermi už ho nepustí :-D Ano, z této Billovy věty až mrazí. Když si představím, že i mně by se něco takového stalo... No, raději na to ani nemyslet. Děkuji za komentář, denice :-)

Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: teriisek - 01.02. 2013
No konečně! Ale Bill je taky pěkný hajzlík, takhle nechat chudinku Hermionu celé odpoledne v nevědomosti, co se večer vlastně dozví... Hádám, že těstoviny budou sice dokonalé, ale nejspíš zůstanou netknuté v troubě;) Díky za překlad, budu se těšit na další pokračování!
Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Lupina - 01.02. 2013
Že jo. A ještě si ji pozval až na osmou. Kdo to měl vydržet! :-) No, ohledně těch těstovin... Uvidíš příště ;-) Děkuji za komentík :-)

Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: TaraFaith - 01.02. 2013
Hip hip huráá! Je to paráda. Konečně Bill podlehl. Moc se těším na další kapitolu. Díky za překlad.
Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Lupina - 01.02. 2013
Hermiona ho vyhrála :-) A příště... Hmm... To nás čekají lasagně, anebo možná taky ne :-D Dík za komentík :-)

Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Neprihlásený - 01.02. 2013
Halelujah. Konečně se dali dohromady. Molly bude mít radost. A já mám samozřejmě taky radost.
Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Koki - 01.02. 2013
Neuvědomila jsem si, že když použiju jiný prohlížeč, tak nejsem přihlášena.
Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Koki - 01.02. 2013Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Lupina - 01.02. 2013
Konečně je to tady! Moly se dočká lepší snachy, než byla Fleur :-D Díky za komentík :-)

Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: soraki - 01.02. 2013
třikrát hurá!!! Někteří chlapi jsou si až směsně nevědomi své atraktivnosti... naopak je spousta těch, co si nevidí na špičku nosu a jsou až směsně směšní , hádejte, kteří mně berou víc DD děkuji, tahle povídka je krásná, taková bláznivě zamilovaná P.S. tiše závidím Marci, že si to může "v klidu dojet"
Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Lupina - 01.02. 2013
To je jasné! :-) Mě se taky líbí ti nevědomí...(jednoho mám doma) Jsem ráda, že se povídka líbí, je to taková oddychovka a takové je někdy třeba :-) Marci trošku dráždí, co? :-)  Díky za komentář, Soraki. :-)

Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: marci - 01.02. 2013
Pokud by ten chlap vypadal jako na banneru, jizvy by mně tedy rozhodně nevadily :) Vůbec se hermioně nedivím, že na to nechce jít "tak" pomalu. Však už okolo toho tancovali dost dlouho :D Paráda - ještě že nemusím čekat do příštího týdne na pokračování - dojedu to hned :D
Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Lupina - 01.02. 2013
Že? Ten je rajcovní... Ještě že můj muž nečte tyto stránky I Ty jedna nedočkavá. Dočíst najednou? To Ti budu muset poslat nějaký překlad Ne, ještě ne, jsem teprve na šesté stránce A díky za vše

Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: 3lucky - 01.02. 2013
konecne...  ted uz snad  Bill necouvne :-) 
Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Lupina - 01.02. 2013
I kdyby chtěl, tak by ho Hermi nepustila :-) Má v sobě něco s Molly a když se rozhodne... :-) Díky:-)

Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: ansus - 01.02. 2013
Tiše doufám, že Molly svého nejstaršího syna dostatečně naučila všechna kuchyňská kouzla a že Bill nebude z ložnice vyhnán pálícími se lasagnemi. Upřímně bych už Hermioně přála nějaké ubezpečení, že jsou vskutku tím, čím jsou....a Billovi ukončení jeho porozvodové celibátní praxe. Sledovat tyhle dva Albus, tak na to spotřebuje veškerou zásobu citronových bonbonů, jakou jen v Medovém ráji mají.  Díky za překlad! 
Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Lupina - 01.02. 2013
:-D Schválně, co myslíš, dostanou se vůbec k těm těstovinám? :-) Příští kapitolka bude... No, aby Albusovi nějaký ten drops nezaskočil :-D Díky za komentář, Ansus:-)
Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: ansus - 01.02. 2013
Byla-li autorka milosrdnou, tak by těstoviny mohly být půlnoční svačinkou.... ovšem pokud setrvala v soustavném decimování Billova milostného života všemi možnými komplikacemi vnitřními i vnějšími, pak bych to tipla spíše na pohřeb těstovin i nadějí žehem.

Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Aiden - 01.02. 2013
Hurááá, volejte sláva a tři dny se radujte. Bill konečně podlehl. Sice se ještě bránil, ale Hermi ho "umlátila" argumentama :D Díky za překlad :)
Re: Earning Interest - 9.kapitola Od: Lupina - 01.02. 2013
:-D Děkuji Ti, Aiden, potřebovala jsem se zasmát. Bojuju s virózou a Tvé "hurá,..." mi tuze zvedlo náladu :-) Díky.