Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Gift

Déšť, její živel

Preklady jednorazoviek od Gift
Vložené: Patolozka - 11.03. 2013 Téma: Preklady jednorazoviek od Gift
Gift nám napísal:

The Elements of Rain

 

Autor: Kazuko1

Originál: http://www.fanfiction.net/s/2342937/1/The_Elements_of_Rain

Déšť, její živel

 

Překlad: Gift; Beta: Patoložka

Pairing: Hermiona/Blaise

Žánr: Humor/Romance

Stav: žádost zaslána, autorka sedm let neaktivní

Shrnutí: Hermiona by potřebovala pomoci s domácím úkolem. A nejen s ním.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Disclaimer: Všechna práva patří JKR, já nevlastním zcela nic. Překlad nebyl vytvořen za účelem zisku.

 

Poznámka překladatelky: Dalo by se namítnout, že povídka nemá konec ani začátek, Hermiona je lehce nevyrovnaná, Blaise sjetý a autorka by se ještě potřebovala vypsat. Ale kdo jsem já, abych soudila? Já překládám, mám ráda originální jednorázovky, výzvy, tento pár a hlavně, hlavně miluji déšť…

 

Hermiona seděla a pozorovala déšť, který se snášel na ni a i na celé Bradavické pozemky. Byla jediná, kdo se nacházel venku. Ostatní si užívali soboty v teple a pohodlí u krbů jejich společenských místností. Harry s Ronem se k ní odmítli připojit, pouze si mezi sebou vyměnili ten jejich pohled alá „Hermiona bude už zase blbnout ohledně domácích úkolů, musíme předstírat, že máme co dělat ve ve svých vlastních předmětech, přestože to stejně dělat nebudeme, a kdyby nebylo Hermiony, vyletěli bychom ze školy a byli nuceni se stát pouličními testovači příchutí Bertíkových fazolek.“ Pitomci si mysleli, že jejich kód nedokáže rozluštit. Přesto, zamyslela se v nenadálé depresi, ten poslední-postranní-pohled-s-trhnutým-ucuknutím-obočí mohl taky znamenat „kdybychom jen kvůli Hermioně nemuseli předstírat, že se tolik učíme, mohli bychom mít víc času na pojídání Bertíkových fazolek a rozebírání famfrpálových časopisů“.

Pravda byla taková, že Hermiona někdy uvažovala nad tím, zda Harry s Ronem byli jejími přáteli jen proto, že se cítili povinni jími být. Zkamarádili se vlastně až po tom incidentu s trollem, za nějž byl Ron z části zodpovědný, a Hermiona jim za posledních pár let pomohla tolikrát, když se dostali do úzkých, že, že... to bylo až hloupé. Věděla, že Ron s Harrym byli jejími přáteli proto, že jimi být chtěli. Měli ji rádi a ona měla ráda je. V Ronově případě v tom bylo něco víc. Naneštěstí. Chodili spolu několik měsíců během šestého ročníku, ale jejich vztah nevydržel díky Ronově žárlivé paranoie. Podezíral ji z náklonnosti k jakémukoli klukovi, se kterým přišla do kontaktu, a bylo úplně jedno, jak směšně to znělo. Hermiona konečně vybuchla až poté, co ji obvinil z toho, že dělala oči na Gregoryho Goyla. Nějakou dobu potom mezi nimi byla napjatá atmosféra, ale Ron nakonec našel útěchu v náruči Levandule Brownové, a nyní byli už stejní kamarádi jako předtím. „A on jen pravděpodobně stejně šťastnější s opravdovou holkou, než by kdy mohl být s podobnou vševědkou,“ zašeptal malý hlásek uvnitř její hlavy. Hermiona zuřivě zatřepala hlavou. Musí přestat být tak nevrlá. To ten zatracený déšť ji přiváděl do podobné deprese. Opět se zadívala na tu z nebes padající vodu a podrážděně si z nosu setřela kapku. Kdyby nebylo toho pitomého deště, nikdy by se nedonutila do něčeho podobného, pomyslela si lehce nelogicky. A pokud by tento úkol neměl cenu deseti procent její známky, už by dávno seděla uvnitř s ostatními.

Na hodině před pár týdny probírali vodní živly a profesorka Vektorová se rozhodla, že už jsou konečně tak daleko, aby si mohli vytvořit jeden vlastní. „V tomto stádiu není nutné pročítat vaše učebnice,“ řekla jim. „V tomto momentě pouze musíte vyjít ven a pokusit se zharmonizovat vaši energii s jejich. Zbytek bude jednoduchý.“ To by nemělo být složité, myslela si tehdy Hermiona - přece jen její tělo je z osmdesáti procent tvořené z vody. Hermiona pozorovala kapky vody, které začínaly odkapávat z mokrých pramenů jejích vlasů a snažila se vytvořit si k nim nějaký druh spojení. Bylo to k ničemu. Opět si povzdechla. O chemických a kouzelných vlastnostech vody mohla komukoliv vyprávět tak dlouho, dokud by mu nevycucala veškerou soustředěnost z hlavy, ale když došlo na „harmonizaci“ energie, jediné, co jí přišlo na mysl, bylo, že déšť byl na dotek mokrý, studený a voda byla mnohem sympatičtější, pokud jste se na ni dívali spoza okna.

Byla natolik zaměstnaná svými vodou naplněnými myšlenkami, že chvíli trvalo, než jí došlo, že stín, na který se právě dívala, byl vlastně lidskou postavou. Postavou, která vykročila jejím směrem. Postavou, která vykročila jejím směrem a měla na sobě zmijozelský hábit.

Od té doby, co Harry Voldemortovi nakopal zadek, začali lidé smýšlet o zmijozelských více shovívavě a byl celkově uznáván postoj „nechat minulost spát“*. Samozřejmě že neuškodilo, že nový představený koleje byl milý a férový k ostatním kolejím (a co víc, neuvěřitelně dobře vypadal). Což ovšem nezadrželo Hermionu od toho, aby v okamžiku, kdy zahlédla zmijozelský hábit, začala pohledem vyhledávat únikovou cestu (nebo velký kámen, kterým by mohla mrsknout - nebyla vybíravá). Jakmile se postava přiblížila, zjistila, že se jedná o jejího spolužáka ze sedmého ročníku, Blaise Zabiniho. Zabini byl v její třídě, která skládala OVCE z Věštění z čísel, ale nejvíce duchaplný rozhovor, který s ním kdy měla, byl tehdy, když se jí zeptal, na které stránce se právě nachází. Byl pravidelně napomínán za to, že zíral z okna a nedával pozor, ale káravý hlas profesorky Vektorové měl vždy podtón určité náklonnosti. To a skutečnost, že měl nejkrásnější úsměv, kterým byla kdy požehnána zmijozelská tvář, bylo vše, co o něm věděla. A přestože sem a tam věnovala pár nečinných okamžiků tomu, aby zauvažovala nad tím, co viděl za oknem učebny, že ho to přinutilo vykouzlit tak upřímný úsměv, byly to vždy jen její dohady.

Momentálně měl na tváři úsměv takového kalibru, že by mohl konkurovat Lockhartovi, na kterého byly právě namířeny kamery, a procházel se s takovou lehkostí, že pomalu očekávala, že každou chvílí začne zpívat strhující provedení „Zpívání v dešti“.

Hermiona přivřela oči a bojovala s potřebou po něm hodit nejbližší veliký kámen. Třeba si jí nevšimne. A když ano, dojde mu, že nemá náladu na společnost a půjde o dům dál. Ale ne, pravděpodobně nebude mít to štěstí. Uviděl ji, změnil směr chůze a zastavil se až u lavičky, na které seděla. Očividně neměl ani tolik slušnosti, aby svoji nechutně dobrou náladu držel dál od lidí, kteří trávili čas tím, že se utápěli ve svém vlastním neštěstí.

„Grangerová! Co děláš venku? Vypadáš mizerně.“

„Děkuji mockrát, že jsi na to poukázal.“

„Ale no tak, Grangerová, rozhlédni se! Jak můžeš být vůbec v podobný den nevrlá?“

Hermiona se podívala kolem sebe, na promočenou zem, zlověstné nebe a na teploměr na stěně, který jí říkal „Pokud toto čteš, jsi blázen. Jdi dovnitř.“ Stočila pohled zpět na Blaise.

„Zabini, nebyl jsi náhodou v osobním skleníku profesorky Prýtové, že ne? V tom, kde pěstuje své speciální květiny?“

Blaise se zasmál. „Ujišťuji tě, Grangerová, že nejsem pod vlivem žádným halucinogenních drog. Spíš si užívám po-přivolávacího pocitu.“

„Po- přivolávacího? Chceš tím říct, že se ti už podařilo, aby si k sobě povolal vodní živel?“

„Jo, nebyl ten úkol až moc jedno...“ Blaise se zarazil, když mu při pohledu na Hermionin výraz došlo, že by nebylo moc chytré větu dokončit.

Na několik okamžiků se mezi nimi rozprostřelo ticho. Hermiona bojovala s potřebou dostat nejlepší možnou známku a zároveň touhou dosáhnout ji bez cizí pomoci. Blaise chvíli stál a potichu ji pozoroval, a pak za ni rozhodl její dilema tím, že ji popadl za ruku a vytáhl na nohy.

„Hej! Co si myslíš, že děláš?“

„No, očividně jsi neměla moc štěstí zharmonizovat se s živly vody tady na lavičce, nebo snad ano? Možná je na čase, abys zkusila něco jiného.“ A s tím ji vtáhl do vířivého walzu. „Vidíš, s živly je to tak, že mají rádi zábavu, chápeš? A pokud ji nemáš, nebudou se chtít k tobě přiblížit. Abys je k sobě mohla zavolat, musíš jim porozumět a oni musí porozumět určité části tebe samé. Až pak se zjeví.“

Nejdřív byla Hermiona natolik zaskočená, že se na nic nezmohla. A pak, než se stihla jakkoliv bránit, zjistila, že jakákoliv snaha se před studenou vodou schovat je bezpředmětná. Navíc, mezitím co se s ní Blaise stále točil v kole, začala si to užívat. Byl to zvláštní osvobozující pocit, jednoduše se nepokoušela zabránit dešti, aby jí stékal po zádech, ani nohám, aby nezapadly do bláta. A pokud jí podobná zábava měla pomoci ve splnění domácího úkolu, byla ochotná za to zaplatit hrátkami v dešti. Použila Blaise coby protiváhu a točila se s ním po pozemcích. Vyprskla smíchy, když velká část šplíchance, kterou jednou svou otočkou způsobila, dopadla v podobě blátivé stopy na Blaise. Začala kaluže úmyslně vyhledávat a on až když měl víc jak polovinu hábitu od bahna, pochopil, o co se pokouší a začal jí její útoky vracet. Vše se brzy zvrtlo ve velikou vodní bitku a to až do té doby, než oba žuchli nazad do jedné z největších louží v okolí, popadajíc se přitom za břicha.

Smích se najednou vytratil, ale úsměvy měli stále usazené na tvářích. Když Blaise promluvil, v očích mu zářily uličnické jiskřičky. „Tak Grangerová, už jsi na to přišla, nebo se do toho musíme ještě hlouběji ponořit?“

Hermiona se zadívala do Blaisova křenícího se obličeje a zauvažovala, kolik úsilí by musela vyvinout, aby mu něm ulpěla pořádná blátivá skvrna. Nezbedně se usmála. Ne, pravděpodobně už nebude mít problém se zharmonizovat s vodními živly. Pozorovala Blaise, jak se zavrtěl v blátivé kaluži, košile se mu přitom opětovně přilepila k hrudi. Samozřejmě, že ještě nemusel zjistit, že už je sebejistá, co se spojení s živly týče. A plavání znělo každým okamžikem, kterým pozoroval oblečení, které obepínalo jeho tělo, lépe a lépe.

Ano, zaplavat si, to znělo opravdu dobře.

* originál: 'let bygones be bygones'

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Déšť, její živel Od: sisi - 14.11. 2020
Jsem rozhodně pro zharmonizovat se s vodou. Naložím se do 37°C teplé minerální lázně, nechám si pustit bublinky, k tomu může klidně hrát Mozzart na housličky, vodník, jako vodník. Rusalky spustí svůj tanec na palouku, měsíc jim k tomu bude svítit a pak královna víl zaštěká. Myslím, že jsem teď v pohádce. Velká psí pohádka. Nakonec tam byla síň plná kostí a šunek a nejměkčí pelíšky, prostě psí ráj. A voda teče dál z kopce dolů. Díky za překlad, hodně jsem se chytala na Zpívání v dešti se Zabinim, to je moc hezké.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Déšť, její živel Od: Julie - 15.03. 2013
Praštěné, potrhlé, milé.... díky za zpříjemnění rána.
Re: Déšť, její živel Od: Gift - 17.03. 2013
A ja naopak dekuji za komentar;-). Jsem rada, ze potesilo.

Re: Déšť, její živel Od: Nade - 14.03. 2013
Po tomhlemám chuť spustit vlastní verzi "Zpívání v dešti". A jestli je tím plaváním myšlena prefektská koupelna s teplou bublinkovatou vodou... Sem s ní! Moc milá, pohodová povídka. Díky.
Re: Déšť, její živel Od: Gift - 14.03. 2013
Vidis, prefektska koupelna me nenapadla. Hm... rozhodne by to nebylo k zahozeni:-) Ja naopak dekuji tobe za mily komentar, Nade.

Re: Déšť, její živel Od: Patolozka - 12.03. 2013
Chybky opraveny, pardon
Re: Déšť, její živel Od: Gift - 12.03. 2013
Dekuju, Pat!:-*

Re: Déšť, její živel Od: TaraFaith - 12.03. 2013
Tak takové bláznění bych si klidně nechala líbit. Hrozně mě baví procházet se v dešti a mám moc ráda pár Hermiona/Blaise, takže mě povídka moc potěšila. Déky za překlad. Těším se na tvoje další dílka. Ps: ten teploměr bych vážně chtěla.
Re: Déšť, její živel Od: Gift - 12.03. 2013
Vazne me prekvapilo, kolik se nas, dest milujicich, nakonec seslo. To bych nikdy nerekla a vazne me zahralo u srdce, ze nejsem jediny silenec, ktery by si to s Hermionou v povidce bez reci vymenil:-). Ja dekuji tobe za mily komentar a snad se i dalsi preklad bude libit;-)

Re: Déšť, její živel Od: Lupina - 12.03. 2013
Tak to já bych se klidně válela i v blátě. Pravda jedině ovíněná. Z počátační deprese, která na mě v úvodu padla, jsem se naladila na veselejší notu. Takže díky Blaisi, díky autorko a díky Gift
Re: Déšť, její živel Od: Gift - 12.03. 2013
Diky Lupino za opet tak mily komentar!;-) A udelala jsi mi neskutecnou radost, ze jsi priznala to blato- nejsem v tom tedy sama:-). Sice mne by stacila i extremne dobra nalada, ale s kapkou vina... s kapkou vina bych mozna pak min nadavala.

Re: Déšť, její živel Od: solace - 12.03. 2013
Milá poviedočka. Dúfam, že po plávaní v daždi už boli obaja dokonale zharmonizovaní :-) a nekončili s nachladnutím u madam Pomfreyovej. Vďaka za preklad, Gift.
Re: Déšť, její živel Od: Gift - 12.03. 2013
Myslim, ze nejen zharmonizovani, ale i zahrati:-)). Jsem rada, ze se libilo, ja dekuju tobe, solace.

Re: Déšť, její živel Od: Elza - 12.03. 2013
Velice příjemná jednohubka. Díky.
Re: Déšť, její živel Od: Gift - 12.03. 2013
Jsem rada, ze se libila;-)

Re: Déšť, její živel Od: marci - 12.03. 2013
:) opravdu jsem se pobavila - moc se mi to líbilo Déšť mám ráda - vlahý, letní a za oknem. Bouřek se bojím... A v blátivé louži bych se neválela ani se sexy idolem planety - teď už ne; možná v pubertě Ale ten teploměr bych chtěla Díky za fajnovou povídku
Re: Déšť, její živel Od: Gift - 12.03. 2013
Jsem moc rada, ze povidka zaujala:-). Priznavam, ze jsem ji mela dlouho v supliku a nechtela zverejnit, protoze se mi moc nepozdavala, ale asi jsem zapomnela, kolik milovnic deste mezi nama vubec muze byt:-). Navic bez muceni doznavat, ze pokud by to byl sex idol (a nemusel by byt ani planety, dokonce bych vedele i  nekterem "obycejnejsim" :-P), snesla bych nejen blato, ale i trochu toho studeneho vetru- v nekterych vecech me puberta zrejme jeste neopustila:-). Moc dekuju, marci!

Re: Déšť, její živel Od: teriisek - 12.03. 2013
Přiznávám, že podobně jako Hermiona mám déšť nejradši, když se na něj můžu dívat z okna:) Ale nakonec se bavili pěkně. Díky za překlad - ale teda ze školi a v depresy, to mě praštilo do očí...
Re: Déšť, její živel Od: Gift - 12.03. 2013
:-) Diky za opravu, nekdy lehce zapominam jazyk cesky, ale pokud to nakonec uplne nepokazilo dojem z povidky... no, hned to jdu opravit:-). Moc dekuju

Re: Déšť, její živel Od: popik-hipik - 11.03. 2013
Moc pěkné :-) Miluju déšť a hlavně bouřky :-)
Re: Déšť, její živel Od: Gift - 12.03. 2013
Ja je uprimne radeji sleduji zpoza okna, ale pokud by pro me nekdo nasel druheho Blaise, nebo alespon nejake to ohrivaci kouzlo, myslim, ze bych se nechala prekecat:-). Jsem rada, ze se libilo;-)
Re: Déšť, její živel Od: popik-hipik - 13.03. 2013
Je fakt, že kdybych u toto měla chlapa a nebo by bylo po ruce kouzlo člověk by se tanci v déšti už vůbec nijak nebránil 

Re: Déšť, její živel Od: Zuzana - 11.03. 2013
Keď tam v tom daždi sedela bola mi z toho zima, ale po príchode Blaisa som sa úžasne bavila a celkom som im to bláznenie sa závidela. Mám rada dážď a plávanie. No a plávanie v daždi je niečo úžasné :)
Re: Déšť, její živel Od: Gift - 12.03. 2013
Plavani v desti... uz ani nevim, kdy se mi neco podobneho postestilo:-/. Hned si to dodam na seznam, co rozhodne nezapomenout podniknout v lete:-). Jsem moc rada, ze te tento trosku sileny kousek pobavil, Zuzko, snad se mi to podari i priste...

Re: Déšť, její živel Od: larkinh - 11.03. 2013
Cožpak o to, kamarádit se s vodním živlem, to by bylo fajn, ale kamarádit se s blátivým živlem? Ani náhodou!
Re: Déšť, její živel Od: Gift - 12.03. 2013
Noo ono pokud by to znamenalo kamaradit se zaroven s blativym a Blaizovym zivlem...:-) Mozna bych se premluvit nechala.

Re: Déšť, její živel Od: soraki - 11.03. 2013
já bych se taky prošla v dešti - miluju to!!! a ještě lépe v bouřce za doprovodu hromů a blesků... a nejsem sjetá jen děsivě praštěná Díky
Re: Déšť, její živel Od: Gift - 12.03. 2013
:-)) Jednou bychom meli usporadat sraz prastenych, fanfiction posedlych ctenarek, spisovatelek a prekladatelek. Zajdeme nekam na nejaky mudlovsky maslovy lezak, zabrouzdame kolem Blaisova veseleho skleniku a spokojene se budeme prochazet za zvuku hromu v desti:-). Treba nam pak daji jednu spolecnou celu:-)
Re: Déšť, její živel Od: soraki - 12.03. 2013
já ti nevím, Gift, ale vlezeme my se do té cely vůbec? ;-)
Re: Déšť, její živel Od: Gift - 12.03. 2013
Tak ono mit pro sebe pripadne cely ustav, i to ma neco do sebe:-)

Re: Déšť, její živel Od: denice - 11.03. 2013
Myslím, že sjetý nebyl Blaise, ale autorka. Kdybych byla čarodějka a měla k dispozici sušící i ohřívací kouzla a hlavně protichřipkový lektvar, taky bych si to užila, déšť miluji. Ovšem doznávám, že potěšení z bláznivého živlu mi pokazilo krom jiného ze školi a v depresy...
Re: Déšť, její živel Od: Gift - 12.03. 2013
Hm musim uznat, ze moc nevim, jak si posledni vetu prebrat, opravdu bych nerada svym preklad nekomu neco kazila, ale snad jsem to jen spatne pochopila... Premyslim, co mi z od tebe zminenych magickych veci coby mudlovi chybi nejvic...rozhodne ohrivaci kouzla!
Re: Déšť, její živel Od: Gift - 12.03. 2013Re: Déšť, její živel Od: Gift - 12.03. 2013
Aa a uz vim, jestli tvoje deprese, tak jedine kvuli me cestine:-). Dekuju za opravu, hned to poslu dal

Re: Déšť, její živel Od: Koki - 11.03. 2013
Jo jo. Taky bych si šla zaplavat.
Re: Déšť, její živel Od: Gift - 12.03. 2013
S Blaisem? Kdykoliv!!:-)

Prehľad článkov k tejto téme:

nehimasgift: ( Gift )22.05. 2015Hermionina slovní úloha
inell: ( Gift )26.04. 2015Nemesis
nehimasgift: ( Gift )18.01. 2015To není to samé
nehimasgift: ( Gift )03.11. 2014Pod vlivem?
nehimasgift: ( Gift )16.10. 2014Mimořádné vysílání
ambiencealikw: ( Gift )27.09. 2014Sapiosexuál
floatsodelicately: ( Gift )21.08. 2014Dylan
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )07.04. 2014Tady velím já II.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )27.03. 2014Tady velím já I.
PromiseMeYourTragedy: ( Gift )17.02. 2014Chlapec a dívka
floatsodelicately: ( Gift )07.02. 2014Kdo si počká, ten se dočká
Orien's Girl: ( Gift )28.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou II.
Orien's Girl: ( Gift )17.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou I.
nehimasgift: ( Gift )07.01. 2014Zatlač
SlashMyDreams: ( Gift )09.10. 2013Burnt Out Ends
floatsodelicately: ( Gift )29.09. 2013Pan dokonalý
Jack of the North: ( Gift )19.09. 2013Covodpověděla?
Jack of the North: ( Gift )16.09. 2013Učedník
drcjsnider: ( Gift )13.09. 2013Kdy jsi na to přišel?
Jack of the North: ( Gift )10.09. 2013Ohňostroj
drcjsnider: ( Gift )07.09. 2013Nonverbální komunikace
Anaphalis: ( Gift )09.08. 2013Jednoduché počty
nottonyharrison: ( Gift )02.07. 2013Walk-In Double II.
nottonyharrison: ( Gift )22.06. 2013Walk-In Double I.
Somigliana: ( Gift )12.06. 2013První polibek II.
Somigliana: ( Gift )01.06. 2013První polibek I.
angelically-devilish: ( Gift )22.05. 2013Vrať mě do života II.
angelically-devilish: ( Gift )12.05. 2013Vrať mě do života I.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )02.05. 2013V korunách jabloní
Blackrose Malfoy: ( Gift )22.04. 2013I ti nebojácní mají někdy strach
drcjsnider: ( Gift )15.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil III.
drcjsnider: ( Gift )07.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil II.
drcjsnider: ( Gift )31.03. 2013Kdo nerandí, jako by nežil I.
luvscharlie: ( Gift )21.03. 2013Hérečkoismus dramatikus
Kazuko1: ( Gift )11.03. 2013Déšť, její živel
luvscharlie: ( Gift )01.03. 2013Weasleyovic trojčata zachraňují situaci
Roses on Thursdays: ( Gift )19.02. 2013Čistoskvoucí
Liquid Laughter: ( Gift )09.02. 2013Cesty osudu
luvscharlie: ( Gift )30.01. 2013Opepřeno vášní
remuslives: ( Gift )20.01. 2013Žhavý chladič lásky
Laurielove: ( Gift )10.01. 2013Jak se ti to líbilo?
inell: ( Gift )31.12. 2012Seznam
Liquid Laughter: ( Gift )29.11. 2012Lány plné jetele
FairlightMuse: ( Gift )22.11. 2012Dobré ráno III.
FairlightMuse: ( Gift )17.11. 2012Dobré ráno II.
FairlightMuse: ( Gift )12.11. 2012Dobré ráno I.
inell: ( Gift )01.11. 2012Polední přiznání
inell: ( Gift )22.10. 2012Hurykán
Anaphalis: ( Gift )17.10. 2012Kávové lžičky
inell: ( Gift )07.10. 2012Pozornost
Burning-candlelight: ( Gift )27.09. 2012Zemřu jako panic
donahermurphy: ( Gift )17.09. 2012Dvacet (více méně) nahodilých faktů o Hermioně Grangerové
sellthelie: ( Gift )08.09. 2012Splátka, Část II.
sellthelie: ( Gift )03.09. 2012Splátka, Část I.
inell: ( Gift )24.08. 2012Květiny
inell: ( Gift )15.08. 2012Slib
. Úvod k poviedkam: ( Gift )14.08. 2012Jednorázovky od Gift - úvod