Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

A všetci máme slabé miesta

2. kapitola Problém

A všetci máme slabé miesta
Vložené: Jimmi - 19.03. 2013 Téma: A všetci máme slabé miesta
Jimmi nám napísal:

Autor: Rumaan

         Preklad: Jimmi    Beta: Jimmi         Banner: Jimmi

Originál: http://www.fanfiction.net/s/7676352/2/And-We-All-Fall-Down

Rating: M 

 rev. 24.4.2019


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

2. kapitola Problém

Hermiona nevedela s istotou, prečo išla za hlukom, ktorý začula zo žalárov. Práve končila obchôdzku, keď začula vŕzgajúci zvuk. Znelo to, ako keby sa tu niekto potackával. Už sa tešila, že sa vráti do izby, aby si vypila šálku čaju, než pôjde do postele, ale namiesto toho sa tu zakrádala v temnote. Vzdychla si. Bola škoda, že už videla príliš, aby ten zvuk ignorovala. Stavila by posledný knut, že keby mal dnes v noci obchôdzku Anthony Goldstein, tak by to pustil z hlavy ako myš. Jej rozhodnutie uľahčil tlmený šepot, ktorý ten šmátrajúci zvuk nasledoval. Niečo určite nebolo tak, ako malo byť a bolo jej prácou skontrolovať to a uistiť sa, že sú spiaci študenti v poriadku. Zvažovala, že pošle patronusa McGonagallovej, ale napadlo ju, že by sa mala presvedčiť, či to nie je nejaký hlúpy tretiačik, ktorého vyprovokoval kamarát.

Hermiona sa v žalároch nikdy necítila v pohode. Bol brlohom slizolinčanov a žiadna muklorodená tu nikdy nemohla byť dostatočne obozretná. Nehlučne zabočila na rohu a vyvalila oči na to, čo pred sebou uvidela. Zabini s Parkinsonovou sa zo všetkých síl snažili udržať brániaceho sa Malfoya vo vzpriamenej polohe a medzi sebou.

„Draco, prosím, vieš, že má dnes obchôdzku Grangerová. Ak ťa uvidí vonku, potom si v poriadnej kaši,“ prosila Parkinsonová.

„Choď do riti, Pansy, a vezmi so sebou toho svojho ach-tak-vynikajúceho frajera,“ odpovedal Malfoy.

Hermiona nad tým nadvihla obočie. Myslela si, že Parkinsonová je oddaná Malfoyovi. V škole strávila dosť času tým, že blondiakovi nadbiehala. Hermiona si všimla, že sa Parkinsonová zblížila so Zabinim, ale myslela si, že to bolo kvôli tomu, že bol Malfoy v Azbakane, Crabbe mŕtvy a Goyle sa rozhodol nevrátiť.

„Malfoy, počúvaj Pansy. Neviem prečo, ale má na srdci tvoj najlepší záujem. Prestaň byť blbcom a urob, čo hovorí.“

„Zabini, ešte raz sa pýtam, prečo si tu? Vôbec ma nezaujíma, čo hovoríš, je mi ukradnuté to, čo Pansy považuje za najlepšie a bol by som radšej, keby sme ma vy dvaja nechali dofaka osamote. Už celé týždne sa mi lepíte na päty,“ uškrnul sa Draco.

Toto si Hermiona všimla. Ona, ako zvyšok chrabromilčanov, si mysleli, že sú Parkinsonová so Zabinim novými Malfoyovými nohsledmi. O triedu slabší od tých zastrašujúcich goríl, ktorými boli Crabbe a Goyle, ale aspoň mali rozum. Ale zjavne vo fakulte hadov nebolo všetko skvelé. Malfoy bol očividne opitý, ako už býval veľakrát, odkedy sa vrátil na Rokfort. Hermiona sa k tomu pokúsila pritiahnuť Harryho a Ronovu pozornosť, ale ani jedného blondiakov osud nezaujímal.

„Vybral si stranu, Hermiona. Zaslúžene skončil vo väzení a ak si neváži príležitosť, že mu dovolili vrátiť sa sem, potom je to jeho problém,“ zareagoval Harry.

Našťastie pre slizolinčana zaujali profesori rovnaký postoj a zo všetkých síl sa ho snažili ignorovať.

Uvedomila si, že si všíma Malfoya viac ako kedykoľvek predtým. Možno na ňu už viacej nevrhal urážky, ale stále mal dopad na jej život. Vykračoval si nevšímavo po chodbách s vyhrnutými rukávmi, zjavne ho neobťažovali pritlmené zhíknutia, ktoré sprevádzali pohľad na jeho Temné znamenie. Sotva jedol a začínal pripomínať stav, v ktorom bol v šiestom ročníku. Len si bez prestávky odpíjal z tej prekliatej ploskačky. Keby bola Hermiona paranoidná, myslela by si, že to vôbec nie je Malfoy, ale niekto kto sa za neho za použitia všehodžúsu vydáva. Všetko to príliš pripomínalo Bartyho Croucha juniora a jeho náklonnosť k fľaške počas štvrtého ročníka.

„Fajn, Draco, je ti jedno, čo si Grangerová pomyslí. Ale mal by si vedieť, že sem pravidelne chodieva Slughorn pri ceste do kuchyne. Viac než šťastný ťa dotiahne pred McGonagallovú a dá ťa vyraziť. Už máš jeho posledné varovanie a to ešte nie je ani február,“ prosila Parkinsonová blondiaka, ktorému to bolo ukradnuté.

„Potom mi urobí láskavosť,“ bola Malfoyova odpoveď.

„Možno to nechceš počuť, Draco, ale Pansy má pravdu. Myslíš si, že ťa potrestali tým, že ťa poslali sem, ale poskytuje ti to príležitosť, aby si zmenil svoj život,“ dodal Zabini.

„Dochuja, Pans, ako sa dokážeš vyrovnať s takýmito pokryteckými drístami tohto čuráka?“ spýtal sa pohŕdavo Malfoy, ale účinok bol mierne zničený faktom, že sa v tej chvíli rozhodol potknúť a spadnúť.

Zabini sa snažil vytiahnuť ho na nohy. Hermionu napadlo, že je čas dať najavo svoju prítomnosť. Vyšla z tieňov.

„Čo sa tu deje?“ spýtala sa.

Parkinsonová so Zabinim sa k nej obaja stočili. Malfoy sa zviezol popri stene, vôbec jej nevenoval pozornosť.

„Ehm... Draco sa cíti trochu zle. Práve sme sa ho snažili presvedčiť, aby šiel pozrieť madam Pomfreyovú,“ improvizovala Parkinsonová.

Hermiona sa na ňu neveriacky pozrela. „Myslím, že si chcela povedať, že je opitý,“ odpovedala.

Parkinsonová sa pozrela na Zabiniho, ktorý si nezaujato obzeral stenu.

„Snažili sme sa ho dostať nazad do spálne, Grangerová.  Keby si to mohla jednoducho ignorovať, pôjdeme naším smerom,“ vysvetľovala Parkinsonová.

Hermiona si zahryzla do pery. Počula, ako Parkinsonová so Zabinim prosia Malfoya, aby sa vrátil do slizolinskej klubovne. Bolo by nefér zobrať im body a dať im trest za to, že dozerali na svojho priateľa. Ona by to isté urobila pre Harryho či Rona, keby bola v tej istej pozícii. Ale na druhej strane, boli to slizolinčania a toto boli Malfoy a Parkinsonová. Ani jeden z nich jej nijako neuľahčil jej život na Rokforte.

Skôr než sa stihla rozhodnúť, čo urobí, k ich ušiam sa doniesol šuchtavý zvuk Slughorna, ktorý posúval svoju ohromnú váhu po chodbe.

„Dofaka,“ zakliala Parkinsonová, „to je Slughorn.“

Schmatla Malfoya za jednu pažu a naznačila Zabinimu, aby to isté urobil s druhou. Odtiahli ho trochu po chodbe a otvorili komoru na metly. Hermiona ich nasledovala, chcela začať namietať, ale skôr než mohla niečo povedať, Zabini ju strčil do komory spolu s Malfoyom.

Hermiona zhíkla, keď na nej pristála Malfoyova váha a ona vďaka tomu buchla do steny za chrbtom a trochu jej to vyrazilo dych. Začal po nej skĺzavať nadol, zjavne bol príliš opitý, aby sa udržal vo vzpriamenej polohe. Schmatol ju za vlasy, z čoho sa strhla a oči sa jej zaliali slzami. Presunul paže, aby obkolesili jej plecia, ale ruky mal stále v jej vlasoch, čím jej trochu potiahol hlavu dozadu a jeho tvár pristála na jej krku.

„Hm, pekne voniaš,“ zamrmlal. „Povedal som, že si to rozdáme? Prepáč, ale som taký opitý, že ledva dokážem stáť. Možno zajtra.“

Hermiona zatvorila frustrovane oči a zaťala päste pri bokoch. Ako sa jej podarilo dovoliť Zabinimu, aby ju strčil do komory spolu s Malfoyom? Zvonku počula, ako sa vyhovárajú Slughornovi, prečo sú vonku po večierke.

„Je mi to tak ľúto, pán profesor. Stratili sme pojem o čase,“ vyškierala sa Parkinsonová.

Hermiona si predstavila, ako slizolinčanka na nadmerného profesora zatrepotala mihalnicami. Uškrnula sa.

„Dobre, Pansy, drahá, už to znova neurobte. Slizolinská fakulta je pod dostatočnou kontrolou bez toho, aby mojich študentov prichytili po večierke mimo klubovňu. Je tu s vami mladý Malfoy?“ spýtal sa, jasne bolo cítiť z jeho úst zlobu, keď vyšplechol slovo 'Malfoy' .

“Nie, profesor,” odpovedal hlboký barytón Zabiniho. „Trčí v klubovni a robí si vašu esej z elixírov.“

„Hm,“ odpovedal Slughorn. „Ten chalan narobí viac škody než úžitku.“

Hermiona súhlasila, ale nemyslela si, že by mal nejaký učiteľ – hlavne nie vedúci fakulty – vravieť také veci jeho priateľom.

Cestička vlhkých bozkov na jej krku pritiahla Hermiononu pozornosť späť k predtým spomenutému blondiakovi. Trochu sa striasla pod jeho pozornosťou.

„Malfoy,“ zasyčala, „prestaň!“

Zdvihol hlavu, aby na ňu zízal nejasnými očami. „Humusáčka, to si ty?“

Skvelé, pomyslela si Grangerová. Trčala v komore na metly, pomáhala Malfoyovi, aby ho nevykopli z Rokfortu a on ju obťažoval a urážal.

„Áno, Malfoy, to som ja, Grangerová,“ zdôraznila Hermiona. „Takže mi prestaň bozkávať krk. Je to nechutné.“

„Na humusáčku chutíš dobre,“ povedal a ešte raz sa jej prisal na krk.

Hermiona si vzdychla úľavou, keď sa dvere na komore otvorili.

„Okamžite ho zo mňa dostaň!“ prikázala Zabinimu.

Zabini si nemohol pomôcť, aby sa neusmial na pobúrenú chrabromilčanku, ktorá musela pretrpieť, že ju Malfoy bozkával po celom krku.

„To nie je vtipné, ty blbec. Je opitý a sexuálne ma obťažuje,“ vyštekla.

„Malfoy, nechaj hlavnú prefektku na pokoji,“ povedal Zabini.

„Dobre chutí,“ zapriadol Malfoy.

Parkinsonová si prakticky trhala vlasy.

„Draco,“ zavyla, „ty budeš moja smrť. Nechaj Grangerovú na pokoji a  okamžite odtiaľto vypadni.“
„Nemôžem sa pohnúť,“ odpovedal opitý blondiak.

Zaťahal rukami stále zapletenými v jej vlasoch, kvôli čomu Hermiona vykríkla bolesťou.

„Malfoy, dostaň tie paprče z mojich vlasov. Bolí to,“ zasyčala na neho.

„Nemôžem, uviazli tam. Tvoje vlasy majú svoj vlastný život.“

Hermiona zazrela na otvorene sa smejúceho Zabiniho a na stále viacej rozrušenú Parkinsonovú.

„Blaise, ak sa okamžite neprestaneš rehotať a nepomôžeš mi, potom ti jednu tresnem,“ takmer zajačala Parkinsonová na svojho priateľa.

Pozrel sa svoju pobúrenú priateľku. „Prepáč, láska, ale musíš priznať, že toto je asi tá najzábavnejšia vec, ktorú si kedy videla. Malfoy a Grangerová pritlačení jeden k druhému sa muckajú v komore na metly.“

„Ty si ten, kto ma sem strčil,“ zavrčala na neho Hermiona. „Ja som sa nerozhodla tu byť.“

„Všetky tie ťažkosti, do ktorých ma dnes v noci dostal, budú stáť za to, keď mu toto pripomeniem, až vytriezvie,“ chechtal sa Zabini.

Malfoy stále cmúľal Hermionin krk; bol evidentne príliš opitý, aby mu vadilo, že je to ona.

„Robí mi cucfleky... Okamžite ho zo mňa dostaňte, než vás až do budúcej stredy prekľajem,“ zavrčala Hermiona.

Zabini na seba presunul Malfoyovu váhu, čím sa Hermione uvoľnili ruky a mohla si z vlasov vymotať jeho ruky.

„Hneď ho dostaňte nazad do slizolinských spálni, než sa Slughorn vráti. Buďte vďační, že chcem zabudnúť na všetko, čo sa dnes večer stalo, inak by som vám okamžite strhla tisícku bodov a na celý ďalší mesiac vám udelila trest,“ poučovala Hermiona.

Zabini od nej Malfoya odtiahol, čo bola úľava. Cítila, ako jej na krku zasychajú vlhké bozky a bolo jej jasné, že bude musieť popracovať na tom, aby zakryla cucfleky, ktoré zajtra ráno bude mať. Uhladila si vlasy a dala do poriadku uniformu, ktorá sa pokrčila, keď sa o ňu Malfoy opieral. Mala tak pocit, že sa jej vracia dôstojnosť.

„Len sa snažte, aby sa až do konca roka vyhýbal problémom a mne,“ povedala Parkinsonovej.

„Vďaka, Grangerová, za to, že si ho nevydala Slughornovi. Bolo to... ehm... vážne od teba slušné, veď vieš, vzhľadom na posledných pár rokov,“ prehovorila Parkinsonová a pozerala pritom na zem.

Hermionu Parkinsonovej slová prekvapili. „Nespomínaj to a myslela som to vážne. Chcem zabudnúť, že sa toto niekedy stalo.“

Malfoy sa v tejto chvíli rozhodol mať jasnú chvíľku. Otočil sa ku Grangerovej.

„Maj sa, princezná,“ zavolal.

„Princezná?“ opýtala sa Hermiona.

Parkinsonová trochu sčervenela. „Draco ťa tak rád volá.“

„Prečo?“

„Hovorí, že je to tým, ako sa povýšene tváriš,“ vysvetlila Parkinsonová.

Hermiona si odfrkla. „To od neho sedí, od vzorového dieťaťa pre čistokrvnú nadradenosť.“

Parkinsonová nič nepovedala, len prešliapla z nohy na nohu. „Áno, nuž ako som povedala, vďaka, že si dnes v noci zostala ticho. Urobím, čo budem môcť, aby som ho udržala v klubovni.“

Hermiona si nemyslela, že v tom bude mať slizolinské dievča veľa šťastia, ale chcela sa jedine vrátiť do postele a nad celým incidentom si umyť ruky. Na opitých slizolinčanov vážne nemala odborné znalosti a ani ich mať nechcela. Keď sa trojica odšuchtala preč, vyšla do svojej izby, ktorú tento rok mala len pre seba.

Hlavne za nocí ako táto, keď bola pomerne rozrušená a potrebovala pokoj a ticho svojej vlastnej malej svätyne, ďakovala svojmu pomerne nepravidelnému rozvrhu a postaveniu hlavnej prefektky, že sa jej dostalo takéhoto privilégia. Tiež mala malú klubovňu a kúpeľňu, ktorú mohla nazývať svojou. Bola nadšená, keď jej McGonagallová ukázala jej ubytovanie na tento rok. Aj jej priatelia jej ho závideli.

Práve teraz potrebovala byť sama. Neplánovala takto rušný záver dňa, hlavne nie s Dracom Malfoyom, niekým, komu sa s radosťou vyhýbala, odkedy sa vrátil.

Vošla do kúpeľne, aby preskúmala škody, ktoré napáchal na jej krku. Po bočnej strane krku bolo roztrúsených niekoľko cucflekov.

„Skvelé,“ zamrmlala Hermiona. Zajtra ráno strávi celé veky, aby ich prekryla. Rozhodla sa zabudnúť na šálku čaju a ísť rovno do postele. Zacítila vôňu bergamotky zmiešanú s prenikavým zápachom alkoholu na svojom svetri a to ju prinútilo okamžite sa prezliecť. Napchala sveter do koša na prádlo, nepotrebovala ďalšiu pripomienku jeho bozkov.

***

Na druhý deň Hermiona zamierila do Veľkej siene na raňajky. Strávila frustrujúcich tridsať minút tým, že sa snažila prekryť cucfleky. Použila zmes mágie a korektora, ale výsledok nezodpovedal jej obvyklým štandardom. Nesmie zabudnúť si počas dňa pravidelne kontrolovať krk v zrkadle, aby sa uistila, že stále zostávajú ukryté tak, ako sa len dalo.

Keď sa dostala do Veľkej siene, posadila sa vedľa blažene šťastnej Ginny a Harryho. Hermiona si nemyslela, že niekedy videla dvoch ľudí takých zamilovaných. Bola za nich mimoriadne šťastná, hlavne kvôli tomu, že museli svoj vzťah odložiť. Ginny si vytrpela dosť, keď Harryho, zdanlivo mŕtveho, vyniesol Hagrid zo Zakázaného lesa. Ale nemohla si pomôcť, aby ju to trošku nezabolelo. Jej vlastný ľúbostný vzťah s Ronom, na budovaní ktorého strávila taký dlhý čas, sa ukázal len ako prechodné vzbĺknutie. Okrem ich vášnivého bozku počas bitky o Rokfort, ich ďalšie bozky boli minimálne sklamaním. Boli rozpačití a viac než vedomí, že ani jeden z nich nevidí ohňostroje. Pokúsili sa na tom mesiac pracovať za obrovského povzbudzovania Harryho a Weasleyovskej rodiny, ale skrátka to nemalo byť. Ron teraz šťastne chodil s Hannah Abbotovou, kým sa zdalo, že Hermiona nepriťahuje žiadneho z chalanov na Rokforte. Harry s Ronom boli zjavne jediní, ktorí ju nepovažovali za príliš panovačnú, ale tí boli ako jej bratia. Hoci si ju vysoko vážili mnohí, ktorí oceňovali jej úlohu vo vojne. Jediní iní chalani, ktorý sa ju nepokúšali klásť na piedestál uctievania, boli slizolinčania a to preto, že ju nenávideli za jej 'špinavú krv'. Hermiona si vzdychla; zjavne Malfoyove opité bozky boli jedinou akciou, ku akej sa dostane. Aké neuspokojivé.

***

Draco sa prebudil a cítil sa otrasne. Hlava ho príšerne bolela a miatlo ho, prečo ležal rozvalený na posteli v oblečení, vrátane topánok. Dokelu, včera v noci sa musel totálne ožrať. Nemal potuchy, ako sa dostal nazad do spálne... všetko bolo rozmazanou škvrnou. Posledné, čo si pamätal, bolo sedenie v klubovni a vytrvalé popíjanie ohnivej whisky.

Vyštveral sa na nohy, zovrel jeden zo stĺpikov postele, aby sa pridržal, keď sa zakolísal a prial si, aby neovracal celú posteľ. Keď nadobudol rovnováhu, schmatol uterák, čistú spodnú bielizeň a vydal sa do sprchy. Otočil kohútikom, krútil ho, až kým netiekla úplne studená voda a vrhol sa pod prúd.

„Dofaka,“ striasol sa.

Po dosť brutálnom spôsobe ako si prečistiť hlavu, Draco prepol sprchu na horúcu, zatvoril oči a snažil sa spomenúť si na to, z čoho jeho večer pozostával. Mal nejasné spomienky na teplé telo pritlačené k nemu a na vlasy, ktoré voňali po škorici. Mal včera v noci šťastie? Nedokázal si spomenúť, kedy si naposledy zakefoval. V tieto dni nebol tak celkom atraktívny kandidát. Práve prepustený z Azbakanu, mnohými nenávidení a s Temným znamením hyzdiacim jeho ruku; dievčatá sa určite nehrnuli k jeho boku. Dokonca jeho peniaze neboli v tieto dni lákadlom. Jediné dievča, ktoré pri ňom dokázalo stáť, bola Pansy a tá bola ako sestra. Ach, a to Greengrassovie dievča o dva ročníky nižšie. Ale Draco dobre vedel, že si nemá zahrávať so sestrou Dafné, či akoukoľvek neplnoletou čarodejnicou, keď už ide o to. Vypol vodu a dovliekol sa nazad do spálne, kde sa na neho Zabini pobavene pozeral.

„Bolí ťa veľmi hlava, Draco?“ spýtal sa s predstieraným súcitom.

Draco mu ukázal prostredník.

„Len buď vďačný, že je Pansy taká mäkká. Inak by si celkom dobre mohol nájsť dnes ráno svoje pozadie v Rokfortskom rýchliku,“ pokračoval Zabini.

„O čom to dofaka rozprávaš, Zabini?“ spýtal sa Draco.

„Len že by si sa mal začať dávať do poriadku, inak sa vďaka svojim nočným aktivitám nájdeš znova v Azkabane.“

Draco sa zamračil, keď sa snažil spomenúť na čokoľvek, čo by mohlo viesť k takémuto varovaniu. Jeho mysľou znova zažiarili spomienky na nejaké dievča. Sakra, neobťažoval niekoho sexuálne, že nie? Možno bol bastardom, ale nebol až takým veľkým bastardom.

„Ty si ma včera dostal nazad do spálne?“ spýtal sa Draco Zabiniho.

„Áno. Pansy trvala na tom, aby som ťa sem dotiahol skôr, než ťa vylúčia,“ povedal Zabini.

Draco sa na to vážne nechcel opýtať, ale hádal, že bude musieť, ak chcel zistiť, čo sa stalo. Nenávidel pocit byť komukoľvek zaviazaný, tobôž niekomu ako Zabini, ktorý kvôli tomu dokázal byť taký namyslený kretén.

„Ehm, bol som v niektorom okamihu s nejakým dievčaťom?“ spýtal sa Draco ľahostajne.

To tomu dal! Vedel, že mal držať zavreté ústa. Okamžite sa objavil ten zasraný namyslený úškrn, ktorý Zabini tak veľmi miloval. Zasraný namyslený hajzel.

„Ak chceš nazývať Grangerovú nejakým dievčaťom,“ odpovedal Zabini.

„Čože?!“ vykríkol Draco.

„Áno, strčil som ťa do komory na metly, aby si sa vyhol Slughornovi a tá príšerne zvedavá hlavná prefektka bola nablízku, takže som ju tam strčil s tebou. Keď som otvoril dvere, aby som ťa vytiahol von, oblápal si ju rukami a robil jej cucfleky.“

Dofaka! 

„Strieľaš si zo mňa, však?“ odpovedal Draco.

„Ani náhodou, mal si plnú náruč zlatého dievčaťa, aby si vedel, a vyzeral si šťastný, že si tam,“ odvetil Zabini.

Draca zasiahli záblesky spomienok na teplé dievča, ktoré voňalo po škorici. V duchu vzhliadol a Grangerovej oči na neho zízali v šoku. Dofrasa, dotkol sa humusáčky. Nechutné, bozkával ju na krku. Draco vypálil do kúpeľne.

Zabini nakráčal za ním, hrozitánsky si svoje odhalenie užíval. Draco našiel ústnu vodu a prakticky ju celú spotreboval, keď sa snažil vypláchnuť si ústa.

***

Draco si zvieral rukami hlavu, snažil sa zo všetkých síl nehodiť pri raňajkách šabľu. Zazrel na Zabiniho, ktorý sa každých pár minút na neho samoľúbo uškŕňal. Zasraný kretén. Draco vzhliadol a zbadal, že sa ne neho Grangerová pozerá. Nevidel žiadne cucfleky, takže sa ich aspoň obťažovala radšej zatajiť, miesto toho, aby ich vystavovala všetkým na očiach a dokazovala tak, že dokonca ona vie dostať chlapa. Ignoroval spomienky na to, ako veľmi si užíval bozkávanie jej krku a ako vynikajúco chutila. Nechutné. Aspoňže nebude musieť vidieť Grangerovú až do poslednej časti dňa, kedy mali spoločné Elixíry.

***

Keď nadišla posledná hodina dňa, Hermiona bola unavená. Oči ju pálili a chrbát bolel od obrovskej tašky s knihami. Zatiaľ sa jej darilo vyhýbať sa akémukoľvek pohľadu či zvuku od Malfoya, Parkinsonovej a Zabiniho, čo jej vyhovovalo. Hoci bohužiaľ, mala Malfoya a Zabiniho na hodine Pokročilých elixírov.

Opierala sa o stenu, hlava zaklonená a oči zatvorené, čakala, kým sa tam dostane Slughorn a pokúšala sa odblokovať brblanie okolo nej, keď ju potiahli za ruku.

„Hermiona,“ zvolal Harry.

„Hmm,“ ospalo odpovedala.

„Čo tom máš krucinál na krku?“ spýtal sa.

Hermiona vypleštila oči. Sakra, zabudla si v kúpeľni skontrolovať krk, než zišla do žalárov.

„Ehm... ach, nič. Ja... ehm, skúšala som nové kúzlo,“ chabo odpovedala.

„Nové kúzlo? Bolo to kúzlo na vytváranie cucflekov?“ odfrkol si Ron.

Dokelu, dokelu, dokelu! opakovala si Hermiona v duchu. Jej najlepší priatelia v žiadnom prípade neskočia na takú sprostú výhovorku, ale tentoraz jej mozog odmietal spolupracovať.

Draco s radosťou načúval Grangerovej úbohým pokusom klamať. Bolo zrejmé, že to Zjazvenec a Lasičiak nekúpia. Avšak jeho ľstivá myseľ prišla na skvelý spôsob, ako sa odplatiť Zabinimu za to, ako dnes ráno potešene informoval Draca o pozornosti, ktorú venoval Grangerovej krku.

„Neklam,“ zatiahol Draco, okamžite pritiahol pozornosť pre život nebezpečného dua.

„Čo tým myslíš, Malfoy?“ vyšplechol na neho Weasley.

„Včera v noci som ju v žalároch prichytil, ako sa muchluje so Zabinim,“ škodoradostne povedal.

„Čože!“ zvolali súčasne Grangerová so Zabinim.

„Áno, mám podozrenie, že sa to už nejaký čase dialo. Určite boli poriadne rozpálení a zadýchaní,“ pokračoval, miloval každučkú sekundu.

Potter s Weasleym zízali neveriacky na Grangerovú, ktorá vyzerala, že samovoľne zhorí od zúrivosti.

„Nehovorte mi, že tej fretke skutočne veríte. Klame,“ rozčúlene povedala.

„To sú očividné cucfleky, Hermiona. Ak Malfoy o tebe a Zabinim klame, kto ti ich potom urobil?“ spýtal sa Potter.

„Nemôžem uveriť, že veríte jemu skôr než mne. Je to Malfoy!“ vykríkla.

Medzitým si Weasley prezeral Zabiniho s vražedným pohľadom a ten na oplátku vyzeral, že sa chystá zabiť Malfoya. Draco samotný šťastne pozoroval dopad svojich lží. Weasley zrazu skočil na Zabiniho a umiestnil ťažký pravý hák na slizolinčanovu ostro rezanú bradu. Pod váhou úderu Zabini vrazil chrbtom do steny, než sa spamätal a ryšavcovi jednu vrazil.

„Prestaňte!“ zajačala Grangerová. „Okamžite prestaňte!“

Pokúsila sa dvoch bojujúcich chlapcov oddeliť, len aby ju zasiahol pravý hák Weasleyho, ktorý sa ju okamžite pokúsil zachytiť, keď padala. Weasley, ktorý pôvodne mieril na Zabiniho, bol biely ako stena.

„Čo sa to prepánakráľa deje?“ zahrmel nad siedmakmi Slughornov hlas. „Za celé svoje profesorské obdobie som nevidel nikdy nič takéto neprístojné, a to sú v tom ešte zapletení dvaja prefekti a hlavná prefektka. Potter, vezmite slečnu Grangerovú do nemocničného krídla. Zabini a Weasley, ihneď idete so mnou za riaditeľkou. Ostatní, okamžite do učebne a začnite si čítať o Felix Felicis. Keď sa vrátim a zistím, že ste si neurobili aspoň za stranu poznámok, dostanete trest.“

Draco sa odvliekol do učebne, viac než potešený svojou schopnosťou stále spôsobiť zmätok, keď sa rozhodne. Neskôr na neho Pansy najačí, ale stálo to za to. Zabini si nemal tak veľmi užívať, keď pripomínal Dracovi jeho opilecké aktivity minulej noci. A Grangerová, no, toto ju naučí nemontovať sa do vecí, do ktorých ju nič. A aby prestala voňať tak dobre, ozval sa slabý hlások v jeho hlave. Draco ho nemilosrdne umlčal. Krucinál, bola to predsa humusáčka. 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Hanisko - 29.03. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 01.06. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 11.01. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 2. Problém Od: Osiris - 14.08. 2013
Toto začíná :D Tvoje vlasy mají vlastní život je perfektní věta. A co číct k tomu konic... jako obvykle perlička. Je to čím dál zajímavější =)

Re: 2. Problém Od: holloway - 27.03. 2013
Ještě mě zaujalo slovo "zakefovat si". Myslela jsem, že kefa je krtáček na zuby nebo třeba kartáč na vlasy. Zajímalo by mě jak to vzniklo nebo jestli to má spojitost s něčím jiným? :-)
Re: 2. Problém Od: Jimmi - 17.08. 2013
Prechádzam staré komentáre... toto sa určite nedá vysvetľovať mailom, takže sa o tom pobavíme na Vysočine, dobre? :D Ale tiež len tipujem. 

Re: 2. Problém Od: holloway - 27.03. 2013
Jojo, to by nebyla Hermiona, aby jen tak něco nechala plavat a předstírala, že nic neslyšela. A Pansy teď aspoň ví, že o kom se mluvívá nedaleko bývá. První kapitolka mně navnadila na vážnější notu a tahleta alespoň s tou částí v kůlně na košťata mi zase přijde, že to bude místy až parodie. Líbilo se mi, jak je spravedlivá. Nechtěla jim napařit trest, protože věděla, že ona by se tak zachovala taky. A když už se pro to jednou rozhodla, musí to dotáhnout do konce a krýt je. Dracovo oslovení princezna nemá chybu, mohlo by to znčit něco víc, než pohrdání. Ráno mi bylo Hermiony trochu líto, jak tak přemýšlela, že jedinej, kdo ji líbá je Malfoy. Co by za to většina čtenářek ff dala (i když by nemusel být zrovna opilej). Ještě mě napadá, že v hrozně moc povídkách voní Hermiona po skořici...Pro Draca to musel být pořádný šok po ránu, však se taky hezky Zabinimu pomstil. A je vidět, že pokud chce něco rozpoutat, že je potřeba se zaměřit opravdu na Rona. A že Harry může mít Ginny, Ron Hannah a Hermiona s cucflekama je absolutně nepřípustná. Nějak moc to s tím ochranářstvím přehánějí. Proč by se pro mě za mě s tím Zabinim opravdu nemohla muchlovat. Ron si teď to KO Hermiony bude pěkně vyčítat a Draco se má na co těšit od Pansy. Díky za překlad a hurá na další kapitolku

Re: 2. Problém Od: myska111 - 25.03. 2013
Skvělá kapitola, fakt jsem se pobavila. Moc povedený překlad. Vypadá to na velmi zajímavou a zábavnou povídku. Těším se na pokračování. Jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet dál. Díky za překlad

Re: 2. Problém Od: iway - 21.03. 2013
opilej dráček muckající hermionku :D no krása já bych se taky jim smála 

Re: 2. Problém Od: Julie - 21.03. 2013
Ha, dobře se to rozjíždí. Díky moc za překlad. Vůbec mi nepřipadá rychlíkový.

Re: 2. Problém Od: tigy - 21.03. 2013
Áno,Draco odjakživa vedel, ako si narobiť priateľov  Vidím, že pobyt v Azkabane ho o túto vzácnu vlastnosť neobral. „Malfoy, nechaj hlavnú prefektku na pokoji,“ povedal Zabini. „Dobre chutí,“ zapriadol Malfoy. Zaujímavé, že ani keď už vedel, že je to ona, tak mu to nezabránilo v "ochutnávaní"  Teším sa na ďalšiu kapitolu, vďaka, Jimmi. 

Re: 2. Problém Od: Zuzana - 20.03. 2013
Dracova pomsta je hnusne krutá, ale pobavila ma To dokáže urobiť len on zabil tri muchy jednou ranou. Draco volá Hermionu princezná asi na to používa ten svoj pohŕdavý hlas a namyslený nenávistný úškrn, ale aj tak je to nejakým spôsobom milé. A v každom prípade lepšie ako humusáčka. Páčilo sa mi ako Hermiona premýšľala o svojom nerandení a Draco premýšľal skoro rovnako. A vlastne, páčila sa mi úplne celá kapitola. Je to super poviedka:) Ďakujem za preklad a za rýchlosť♥

Re: 2. Problém Od: arkama - 20.03. 2013
chechtám sa tu pekne samaaaa..... D  To mala byt romantická komédia? Dobré je to, super! Ak toto má byť preklad z rýchlika, tak klobúk dole! Perfektne dávaš nadávky, je to veľmi trefné a presne sa ten štýl hodí na preklad života starších puberťákov. Dík , budem medzi pravidelnými čitateľmi.

Re: 2. Problém Od: doda357 - 20.03. 2013
A on je očividne strašný chumaj... Nabudúce sa môže na neho Hermiona zvysoka vykašľať a nie ho kryť. Vďaka nemu má buď monokel alebo rozbité ústa... To sa mu teda podarilo. Ešte tam na nej ukája svoje chúťky a na druhý deň si to ani nepamätá..no pekne  Ron sa očividne vôbec nezmenil. Ale dostalo ma, že Hermione neveril... No nič, každopádne sa teším na ďalšiu kapitolu a ďakujem za túto  A neponáhľaj sa tak, keď tu vidím novú kapitolu, vždy si ju idem prečítať miesto toho, aby som robila to, čo treba  Ale nie, robím si srandu, budem rada, keď tu budú ďalšie kapitoly čo najskôr    Parkinsonová sa pozrela na Zbainiho, ktorý si nezaujato obzeral stenu. Cestička vlhkých bozkov na jej krku pritiahla Hermiononu pozornosť späť k predtým spomenutému blondiakovi. Práve prepustený z Azbakanu, mnohými nenávidení a s Temným znamením hyzdiacim jeho ruku; dievčatá sa určite nehrnuli k jeho boku.  - to je jednotné číslo, nie?  „Čo tom máš krucinál na krku?“ spýtal sa. „Áno, mám podozrenie, že sa to už nejaký čase dialo.  

Re: 2. Problém Od: denice - 20.03. 2013
Příběh se krásně rozvíjí, zatím co je děj spíš tragický, autorčino podání z toho dělá frašku. Přiznám se, že jsem se chechtala nahlas, což mi výjimečně v práci prošlo. Čte se to nádherně - sebedestrukční Draco, zmatená a pohaněná Hermiona, Zabini, který na Draca prostě nemá, tupý Ron jako ochránce cti své kamarádky. Pro mě neskutečná sranda. Díky.

Re: 2. Problém Od: teriisek - 20.03. 2013
Ano, tohle je vyloženě skvělý způsob, jak se Hermioně odvděčit za to, že ho nepráskla a nepokusila se mu znepříjemnit život. Předpokládám, že příště bude zase tak ochotná přimhouřit oči... A teď vážně, Draco je debil, nemůžu si pomoct! Pěstí od Rona by měl dostat spíš on, za ty kecy. A zatáhnout do toho Zabiniho, který mu (ač neochotně) vytrvale pomáhá, to je taky bezva způsob. No a tradičně tady máme Rona s Harrym, kteří samozřejmě musí vědět, kdo Hermioně udělal cucflek, ač jim do toho vůbec, ale vůbec nic není. Doufám, že Ron za tu ránu pěstí ještě dostane patřičně vynadáno! Díky moc za překlad, budu se těšit na další kapitolu, rozjíždí se to pěkně!

Re: 2. Problém Od: Liz - 20.03. 2013
Je vidět, že Draco si ještě úplně nevychlastal mozek, hodně jsem se bavila, jak Blaisovi vrátil jeho chování. I když to bylo podle mého moc kruté, ale zase na druhou stranu se kromě něj bavil nejen on, ale i já při čtení.

Re: 2. Problém Od: TaraFaith - 20.03. 2013
Tak tohle bylo hodně zábavné!  V téhle povídce je zatím moje nejoblíbenější postava Pansy a hned za ní je Blaise. Toho je mi teď trošku líto, snad to nějak vyžehlí. Ron a Harry jsou vážně blbci. Trošku mě naštvali, že věřili víc nepříteli než nejlepší přítelkyni, ale na druhou stranu ty cucfleky se vážně těžko vysvětlují.  Draco je tady opět korunovaným blbem! Ale už začíná mít ty vtíravé vedlejší myšlenky na Hermionu, takže to bude ještě sranda. Těším se na pokračování. Díky
Re: 2. Problém Od: Jimmi - 24.03. 2013
Pansy určite, hoci v druhej polovici ju tesne stíha Draco. Ron s Harrym sú kapitola sama o sebe - zase príliš realistický, to ich "zmúdrenie" v niektorých FF je síce fajn, ale pochybujem, že by k tomu tak rýchlo došlo. Keď niekoho sedem rokov nenávidia, len tak sa to nezmení. Díky

Re: 2. Problém Od: MIRA - 20.03. 2013
Krása. Opitý Draco je zábavný, len ako pre koho.:) A na druhý deň minul celú ústnu vodu. Tiež sa mi tu páči Pansy a hlavne tá súdržnosť v Slizoline. Oni to fakt mali po vojne ťažké.   
Re: 2. Problém Od: Jimmi - 24.03. 2013
Porazení to majú vždy ťažké, neviem prečo som si v tejto situácii spomenula na sudetských Nemcov, asi o nich bolo niečo v telke. Díky moc

Re: 2. Problém Od: Lupina - 20.03. 2013
Ještě než mi vstaly děti, jsem stihla kapitolu zhltnout. Ale komentuju až teď. Jak psala marci, se všemy 'blby' jsem spokojená, Draco a jeho ústní voda, Ron se svým pravým hákem. Líto je mi Blaise. Neříká se nadarmo: Pro dobrotu na žebrotu :-) Hermi frustrovaná Dracem je taky úžasná. A PAnsy... tak to je zlatíčko. Díky moc a jako obvykle se těším na pokračování :-)
Re: 2. Problém Od: Jimmi - 24.03. 2013
Už je vonku, snáď nesklame. Díky moc (keď vidím tvoj nick, asi by som mala konečne upratať menu naľavo, ach jaj)

Re: 2. Problém Od: marci - 20.03. 2013
Fajn - kapitola rozhodně nesledovala obvyklou šablonu ff. To by musela hermiona Draca před křiklanem aktivně krýt, musela by také něco "cítit" při jeho polibcích, Draco by musel Hermioně pomoct ze šlamastyky s cucfleky vhodnou lží. Klišoidní byl jen ten přístěnek na koš´tata (Mám pocit, že v bradavicích jsou přístěnky na košťata v intervalech ne větších než 10 metrů na každém kroku) Takže shrnuto - hermiona je kánonická, Draco kánonický blb, duo jsou blbi (též kánoničntí) - zatím je zbožňováníhodná Pansy A to je super Strašně se mi to líbí, díky a těším se na pokračování
Re: 2. Problém Od: Jimmi - 24.03. 2013
Veď som písala, že mám dojem, že je to až moc kánonické. Hlavne postoj profesorov a spolužiakov... vo väčšine FF z ôsmeho ročníka síce dostane Draco zabrať, ale takpovediac majú ho skôr v paži. Týmto je táto poviedka zvláštna, veď uvidíš. Trošku romantických vecí ála galfoy tam bude, nejako to musela autorka asi vyrovnať, ale inak samotný Rokfort a situácia na ňom desí, keď sa nad tým zamyslíš. Decká vedia byť hrozne zlé. Ďakujem

Re: 2. Problém Od: soraki - 20.03. 2013
nemůžu si pomoct, ale celá tahle kapitola je velmi vtipná - ráda bych to viděla na vlastní oči doufám, že to Blaise s Hermionou zahrajou nějak do autu, tedy spíš Blaise, když je Hermiona KO díky, budu se moc těšit na další
Re: 2. Problém Od: Jimmi - 24.03. 2013
Ono sa mi na tom práve asi páči, ako to všetko vie Draco správne okoreniť, nikto sa pri ňom nenudí :D Pripomína mi to mayu, keď sa vážne časti striedajú s fakt so zábavnými vecami a tie Dracove hlášky, ach jaj. Snáď to vystihnem. Ďakujem moc.

Re: 2. Problém Od: Eily - 19.03. 2013
Včera jsem si merlinužel kapitoly nevšimla, o to větší mám radost, že jsem na dnešek měla dvě. A zatím jsem notně překvapená, jak rychle to jde. Když Hermiona Dracovi voní - hm... ) Kdoví, jak Draco celou voldemortovskou záležitost snášel. Zatrpknul. Zatím vypadá jakýkoli vztah s hlavní prefektkou (primuskou?) nemyslitelně. Pansy je opravdová kamarádka, doufám, že to Draco jednou ocení. A co se Rona a Harryho týče, asi tu budou hrát druhé housle, ne? Jejich smůla. Ovšem to, že se opět nechali od Draca vyprovokovat a skočili mu na takovou absurdní lež, svědčí o tom, že pořád ještě nedospěli. Díky za obě dvě kapitolky )
Re: 2. Problém Od: Jimmi - 19.03. 2013
Od štvrtka sa už poviedky začnú radiť normálne, to je len teraz to Poďakovanie nahore, lebo malo byť až 20.  Blahoželám k prvému komentáru, aspoň ti stihnem odpovedať. Defacto bude celá poviedka o tom, čo si popísala v komentári - naznačím: ...ktoví.... nemysliteľne... ocení... nedospeli... a viac už vážne nepoviem :D Rado sa stalo, ale keďže sa kapitoly predlžujú a ja vážne musím robiť aj iné veci, veľmi pochybujem, že zajtra nejaká bude. Idem pozrieť aká je dlhá. Ďakujem za komentár

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )05.09. 201330. Zmierenie (Záver)
Rumaan: ( Jimmi )04.09. 201329. Najlepší priatelia a frajeri
Rumaan: ( Jimmi )03.09. 201328. Dopad 2/2
Rumaan: ( Jimmi )31.08. 201328. Dopad 1/2
Rumaan: ( Jimmi )28.08. 201327. Konfrontácie 2/2
Rumaan: ( Jimmi )20.08. 201327. Konfrontácie 1/2
Rumaan: ( Jimmi )20.08. 201326. Odhalenia 2/2
Rumaan: ( Jimmi )16.08. 201326. Odhalenia 1/2
Rumaan: ( Jimmi )15.08. 201325. Spomienková slávnosť 2/2
Rumaan: ( Jimmi )14.08. 201325. Spomienková slávnosť 1/2
Rumaan: ( Jimmi )13.08. 201324. Tesnotky 2/2
Rumaan: ( Jimmi )12.08. 201324. Tesnotky 1/2
Rumaan: ( Jimmi )11.08. 201323. Konečne 2/2
Rumaan: ( Jimmi )10.08. 201323. Konečne 1/2
Rumaan: ( Jimmi )09.08. 201322. Narodeniny a prekvapenia
Rumaan: ( Jimmi )08.08. 201321. Hádky
Rumaan: ( Jimmi )07.08. 201320. Zádrhele
Rumaan: ( Jimmi )02.08. 201319. Riziká jednania s chrabromilčanmi
Rumaan: ( Jimmi )02.08. 201318. Pravda bolí
Rumaan: ( Jimmi )27.07. 201317. Neobzeraj sa v hneve
Rumaan: ( Jimmi )05.07. 201316. Tí, ktorých opúšťame
Rumaan: ( Jimmi )22.06. 201315. Nevhodný chalan
Rumaan: ( Jimmi )15.06. 201314. Omámení a zmätení
Rumaan: ( Jimmi )26.05. 201313. Cigarettes and Coffee
Rumaan: ( Jimmi )12.05. 201312. Untold stories
Rumaan: ( Jimmi )08.04. 201311. Dohoda
Rumaan: ( Jimmi )05.04. 201310. Vymazať a znova pretočiť
Rumaan: ( Jimmi )01.04. 20139. Chystá sa zmena
Rumaan: ( Jimmi )30.03. 20138. Trpkosladká symfónia
Rumaan: ( Jimmi )28.03. 20137. Ja proti svetu
Rumaan: ( Jimmi )27.03. 20136. Tajomstvá a klamstvá
Rumaan: ( Jimmi )26.03. 20135. Prázdnota vo vnútri
Rumaan: ( Jimmi )25.03. 2013 4. kapitola Alkohol nepomáha
Rumaan: ( Jimmi )24.03. 2013 3. kapitola Zase násilie
Rumaan: ( Jimmi )19.03. 20132. kapitola Problém
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 20131. Všetky oči sa upierajú na mňa
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )17.03. 2013Úvod k poviedke