Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Gift

Vrať mě do života I.

Preklady jednorazoviek od Gift
Vložené: Patolozka - 12.05. 2013 Téma: Preklady jednorazoviek od Gift
Gift nám napísal:

Bring Me To Life

 

Autor: angelically-devilish

Originál: http://www.fanfiction.net/s/7530479/1/Bring-Me-To-Life 

Vrať mě do života I.

Překlad: Gift; Beta: Patoložka

Pairing: Hermiona/Remus

Žánr: Romance/Hurt/Comfort

Rating: M

Stav: autorka souhlasila s překladem

Disclaimer: Všechna práva patří JKR, já nevlastním zcela nic. Překlad nebyl vytvořen za účelem zisku.

Shrunutí: Je po válce, jizvy zůstaly jak na těle, tak i na duši. Nikdy ovšem není pozdě přijmout pomocnou ruku, vstát a vrátit se zpět do života.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Poznámka autorky: To je pravděpodobně jedna z nejkratších povídek, co jsem kdy napsala, přestože uznávám, že to zas tak moc neznamená.

Tato povídka je pouze jemně ovlivněná stejnojmenou písní od Evanescence, ale komu čest, tomu čest.

(Dále pouze nabádání k trochu přátelštějším komentářům, protože povídka neprošla betou. Na můj vkus pro vás čtenáře ne zcela podstatné, tudíž kdo chce, ať si přečte v originále a já mám čisté svědomí, že jsem upozornila).

 

Poznámka překladatelky: Pro mě je to naopak jedna z nejdelších jednorázovek, co jsem kdy přeložila. Vlastně už jenom kvůli její délce a kontinuitě děje, který se špatně dělí na části jsem její překlad nějakou dobu odkládala. Nakonec jsem se rozhodla pouze pro dvě části a vzhledem k již zmiňované délce přibude další část až za deset dní.

Povídka je to dle mého krásná - plná bolesti, lásky, zloby a jak už rating naznačuje, v druhé části i sexu, berte to tedy coby varonání a... enjoy! ;-)

 

Hermiona se probudila celá vyděšená, studený pot pokrýval její nahé tělo. Zhluboka dýchala a snažila se své noční můry navrátit tam, kam patřily, do jejího podvědomí. Zavřela oči a dlaní si promnula obličej, vědoma si toho, jak divoce jí buší srdce.

Obrazy se ale nevytrácely.

Bolest lomcovala celým jejím tělem, jako by se to stalo pouze před chvílí a ne před deseti lety. Cítila, jak se její končetiny kroutily do mučivých úhlů, pokožka i svaly se proti ní spojily a celou dobu tu byla ta bolest - ta intenzivní, nepřestávající bolest - která pustošila její tělo a spalovala kůži. Jako by každý den jejího života byla připomenutím její existence.

Stočila se do klubíčka, kolena zaklesnutá pažemi k hrudníku, a tvář si položila na pokrývkou zakrytá stehna. Dýchala. A dýchala. A dýchala.

Vedle ní se něco pohnulo a teplá, silná paže objala její tělo. Povzdechla si, snažíc se tak ulevit napětí ve svém těle a zároveň ho neznepokojit. Věděla, že se tím nenechá obelstít, ale cítila se lépe, když se o to alespoň pokusila.

„Měla jsi opět ten sen?“zeptal se, hlas nakřáplý spánkem.

Zhluboka vydechla.

„Není to sen. Je to vzpomínka,“ odpověděla, vyvlékla se z jeho objetí a vstala z postele, ignorující chlad starého domu, který prostupoval její odhalenou pokožkou. „ A můžeš mi věřit, že vzpomínky jsou mnohem horší.“

„Hermiono, vím, že o tom nechceš mluvit, ale...“

„A i přesto se mě na to neustále ptáš,“ přerušila ho, a otočila se, aby na něj viděla. Snažila se překonat samu sebe a povznést se nad jeho rozcuchané pískově hnědé vlasy a několik měkkých kudrlin, které mu padaly do jeho lehce vrásčité tváře a dělaly ho tak mladším, než ve skutečnosti byl. Snažila se překonat samu sebe a nevidět to teplo a obavu v jeho jantarových očích a trpělivém pohledu.

Snažila se. Vždycky se snažila. A vždycky tu bitvu sama se sebou prohrála.

„Já nemůžu... neznáš to, Remusi,“ zašeptala, dlaní si přejela po tváři a pak se pohledem opět vrátila k temné noci za oknem. „Nemůžeš ani začít rozumět.“

„Nebyl bych tu, kdybych nechtěl rozumět,“ odpověděl.

Krátce se zasmála.

„A já jsem si myslela, že tu jsi jen kvůli tomu sexu, kterého se ti nedostává od tvé manželky.“

Věděla, že to od ní bylo kruté. Věděla to, protože se na něj nikdy nepodívala, když mu něco podobného řekla. Nepodívala se, protože věděla, že by v jeho tváři viděla vepsanou bolest. Ta bolest ho činila pro ni ještě dražším. Zlobu, kterou na něj někdy vychrlila, používala jen coby stavidlo proti podobným pocitům.

„Hermiono... můžeme s tím přestat kdykoliv budeš chtít...“

„Můžeme?“ zeptala se a otočila jeho směrem, oříškové oči dávno mrtvé díky okolnostem, se kterými se ve svém životě musela už vypořádat. „Vážně můžeme? Protože kdykoliv jsme se o to pokusili...“

„Nepokusili jsme se,“ oponoval. „Já jsem se nepokusil a ty také ne, protože oba dobře víme, že bez toho nemůžeme žít.“

Odvrátila se opět k oknu a snažila se najít důvod, proč se mýlil. Ne že by se doopravdy mýlil. Měl pravdu, jako obvykle. Potřebovala ho, protože v ní vzbuzoval poslední útržky její lidskosti.

A on potřeboval ji, protože... no, protože jí bylo ukradené, kým byl anebo čím byl, a přesně to on potřeboval.

„Nevím, jak dlouho tohle ještě vydržím, Remusi,“ zašeptala do temnoty, k okenní tabulce, k sobě. „Co děláme, je špatné.“

„Vím to,“ odpověděl, a ona mohla slyšet, jak vyklouzl z postele, tiše došel až k ní a obtočil své paže kolem jejího hrudníku. „A stejně... nemůžeme přestat.“

„Proč?“zeptala se a otočila se, aby na něj viděla. „Proč nemůžeme přestat? Podívej se na mě! Jak jsem poničená a ty...“

„Já co?“ zeptal se jemně a odsunul jí uvolněný pramen z tváře. „Já se stále vracím. Co myslíš, že to vypovídá o mně?“

„Že jsi masochista,“ zamumlala a pohledem se vrátila k oknu.

„No ano, možná,“ zašeptal zamyšleně do jejích vlasů a věnoval ji lehounký polibek na zátylek. „Ale taky to vypovídá něco o nás o obou. Ani jeden nejsme dokonalý,“

Ušklíbla se.

„Nemůžu uvěřit, že to byl kdysi přesně můj cíl. Dokonalost. Dokonalá malá Hermiona Grangerová.“

Chvíli ji jen tak držel v náručí. Nebylo třeba se zaobírat tím, jak moc se tomuto snu už vzdálila. Dětství bylo zničené až moc brzkým dospíváním ve stínu války a destrukce. Manželství bylo zničené původně neviditelnými následky války, které se jí usadily nejen na mysli, ale i na těle. Dospělá část života zbrázděná tragédií a lítostí.

„Nikdo od tebe neočekává, že budeš dokonalá, Miono.“ zašeptal a použil přezdívku, kterou nikomu jinému nedovolila ve své přítomnosti použít. Pouze jemu. „Nikdo to neočekával tehdy a neočekává to ani teď.“

Zavřela oči a chtě nechtě se přikrčila, když se jí před očima vynořila vzpomínka na jednu osudnou noc ve vzdálené minulosti. Na tu šílenou ženu, která se svou hůlkou podepsala na nespočetném množství životů - fakt, který ji neuklidňoval už jen z toho důvodu, že její kletba napáchala škodu největší.

„Nemůžu ji dostat z hlavy,“ zašeptala Hermiona, horké zrádné slzy se jí rozkutálely po bledé tváři.

„Přesně takhle ale vyhraje, to přece víš,“ odpověděl.

Opět na něj pohlédla.

„Už dávno vyhrála!“ vyprskla a odstrčila ho od sebe. „Terorizovala moje dětství, zničila mé manželství. Nakazila mé celé bytí tím... tím jedem, kterého se nemůžu zbavit!“

„Nikdo tě neviní za to, co se stalo, Hermiono,“ dodal Remus jemně.

„Ron ano! Každou vteřinu našeho manželství se na mě díval, jako bych byla... jako bych byla...vadná. A jsem! Jsem a je to její vina!“

Remus si povzdechl a zahleděl se na tu zlomenou ženu před sebou. Tak strašně rád by vzal těch posledních deset let zpátky; vrátil ji tu jedinou věc, kterou nemohla mít. Mohl by Bellatrix opět zabít, jednou a pak ještě několikrát za sebou. Zabil by Rona, kdyby do toho nevstoupil Harry a nevrazil tomu zlomyslnému ryšavci pohlavek, který málem zničil jejich přátelství.

Ne, že by na tom záleželo. To co bylo řečeno během jejich rozvodu už napáchalo své škody. Hermiona se ponořila do své práce; Ron do manželství, které přineslo děti, které tak moc chtěl.

Remus ze své pozice pozoroval tu směrem dolů zatočenou spirálu, která ji stahovala. Dlouhé noci v kanceláři; napuchlé oči z nedostatku spánku; její vyzáblé a pobledlé vzezření, které nejen jemu ale celému jejímu okolí prozrazovalo, že pořádně nejí. Přestala se stýkat se známými. Nikomu se nemohla podívat do očí. Odřízla se kompletně od všeho. Co dělalo situaci ještě složitější byl fakt, že nikdo, dokonce ani Harry se doopravdy nesnažil ji z toho dostat.

Až na Remuse.

Podvědomě měl tušit, že aféra byla prakticky nevyhnutelná. Vždy se o ni zajímal o něco víc, než by pravděpodobně měl. Když ji konečně zatlačil jednou v oddělení pro prosazování kouzelnických zákonů do kouta a stál si za tím, že ji vezme ven na večeři, po strašně dlouhé době se mu podívala do očí a podřídila se.

Povečeřeli spolu. Povídali si. Popsala mu své osamění a probdělé noci. On se jí přiznal s vlastními zklamáními ve svém vlastním životě, ve svém manželství. Doprovodil ji domů - zpět na Grimmauldovo náměstí, které ji daroval Harry, jenž do tohoto místa odmítl ještě kdy vstoupit. Pozvala ho dovnitř.

Bylo třeba pouze dvou usrknutí whisky u praskajícího krbu v knihovně, než se poprvé políbili s divokou vášní, která mezi nimi během večera narůstala.

Sex byl neuvěřitelný.

To bylo před dvěma lety. Teď se pomalu opět stávala tou ženou, o které věděl, že by jí mohla být. Stále to ovšem byl spíše jen stín ženy, kterou bývala kdysi. Pouze pozdě v noci v ní opět viděl onu zmrzačenou zranitelnost, kterou se tak snažila schovat před okolním světem.

Pořád tu ovšem byla.

Pokud od něj očekávala reakci na Rona a její špatně namířenou důvěru v muže, který si ji ani v nejmenším nezasloužil, nedala to na sobě znát, pouze se znovu otočila k oknu. Remus k ní přistoupil a položil své ruce na její ramena.

Cítil, jak se napjala a to obyčejné gesto ho zabolelo u srdce.

„Pojď zpátky do postele,“ zašeptal.

Povzdechla si a nechala ho, aby ji odvedl zpět do postele, zachumlala se do pokrývek a pozorovala ho, jak si lehl vedle ní. Jemně se usmál a prstem jí přejel po tváři.

Úsměv mu opětovala, ale už neměl tu stejnou jiskru jako před mnoha lety.

„Remusi,“ zašeptala.

„Ano?“

„Proč se se mnou zahazuješ?“

Trochu se nadzvedl, opřel se o loket a zamyšleně se na ni podíval.

„Myslím, že to bude tím, že jsem se do tebe asi zamiloval.“

Opět se ušklíbla.

„Jen Merlin ví proč.“

Odmítavě potřásl hlavou.

„Myslím, že je to proto, že navzdory všemu, co se ti stalo, navzdory veškeré zahořklosti a zlobě, kterou cítíš, se ti podařilo se vydrápat z té propasti, do které jsi byla vržena.“

Stočila oči k peřině a začala si hrát s jednou z neviditelných nitek přikrývky.

„Nemyslím, že bych to bez tebe zvládla.“

„Oh, tím si nejsem tak jistý.“

„Já ano,“ odporovala, a pohlédla na něj s takovou vážností, kterou u ní už strašně dlouho neviděl. „Já ano, je to díky tobě. Nerozumím tomu, proč jsi pořád se mnou, proč jsi stále trpělivý a milý, zvlášť když vezmeme v úvahu, jak se k tobě chovám. Ale jsem... jsem ráda, že jsi.“

Usmál se, naklonil se k ní a rty lehce přejel přes její.

„Já jsem taky rád.“

Na to konto ho hluboce políbila, pevně objala a přetočila na záda, její drobné tělo se přitisklo na jeho. Svou malou dlaní klouzala po jeho štíhlé pružné hrudi, obkreslovala linie jizev, které zbrázdily jeho tělo, stříbrno-bílé a jemné na dotek. Byly mu odporné. Stejně jako jeho ženě.

Pro ni byly ale krásné.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Vrať mě do života I. Od: Zuzana - 14.05. 2013
Keď miluješ, nie je čo riešiť... nemám rada mimomanželské vzťahy, aj keď ich chápem, ale keď som si odmyslela Remusovu ženu, bolo to strašne krásne a zároveň smutné. Hermiona zničená vojnou a sklamaním v láske vyzerá tak strašne krehučko. Dúfam, že jej Remus dokáže pomôcť a nakoniec ju úplne vrátiť do života. Ďakujem za preklad.
Re: Vrať mě do života I. Od: Gift - 16.05. 2013
Ano, je to vlastne tragicka povidka, nejen nametem, ale i osobnim zivotem obou postav. Clovek s nimi vnitrne nesouhlasi, ale presto si nemuze pomoc a tak nejak souciti a zaroven zasne nad autorcinym stylem psani. Nebo alespon tak to bylo u me:-). Ja doufam, ze se bude libit i druha cast, jsem docela zvedava, co na ni reknes;-). Dekuji za komentar, Zuzko!

Re: Vrať mě do života I. Od: teriisek - 13.05. 2013
Zajímavé a moc pěkně napsané. Jsem zvědavá, jestli se alespoň něco z těch Hermioniných trápení vysvětlí. Díky za překlad a budu se těšit na další část!
Re: Vrať mě do života I. Od: Gift - 13.05. 2013
Vysvetli, vysvetli se prakticky vsechno, to mohu slibit. Co slibit bohuzel nemuzu, jestli se bude druha cast libit, ale pevne v to doufam, mam ji dokonce radsi nez prvni, tak snad se bude libit i tobe;-). Dekuji za komentar a uvidime se tedy za 9 dni:-)

Re: Vrať mě do života I. Od: Jacomo - 13.05. 2013
Nesedí mi pairing, nesedí mi Remusova nevěra, nesedí mi zlomená Hermiona. Ale i přes tohle všechno je to VELMI zajímavě rozehraná povídka, takže budu zvědavě vyhlížet druhou část. Vzdáleně mi to připomíná nádherné Hvězdy tvých očí od Vraního oka (kdeže dávné časy fialového FF-netu jsou... )  Díky moc za překlad!
Re: Vrať mě do života I. Od: Gift - 13.05. 2013
:-) Musim se usmivat, protoze to uz je asi 3 nebo 4 komentar, ktery presne vystihuje moje prvni pocity z teto povidky, jenze... jenze nakonec jsem jim tak nejak vsem odpustila, precetla si povidku jeste jednou a rekla si, ze ta nesmi v "mem" repertoaru chybet, tak byla zvlastni. Treba je tu malilinka sance, ze se po druhe casti zalibi i Jacomo, uvidime:-). Ja dekuji za komentar a budu se tesit u druhe casti;-).

Re: Vrať mě do života I. Od: MIRA - 13.05. 2013
Pekné i keď také smutné. Dvaja ľudia, ktorí sa našli, a navzájom sa potrebujú. Remusovo manželstvo je podľa mňa aj tak už nefunkčné, takže prečo by sa mal do konca života trápiť, keď našiel svoju spriaznenú dušu. I keď neskoro, ale predsa. Pekný preklad Gift. Mám rada tvoje jednorázovky.
Re: Vrať mě do života I. Od: Gift - 13.05. 2013
Myslim, ze jsi to docela vystihla. Je to (nebo spis bude) romanticka situace i kdyz se silne tragickym podtextem. Ani jeden z charakteru mi v teto povidce nebyl doslova po chuti, ale stejne jsem nemohla jinak, nez s nimi soucitit a zaroven jim fandit. Moc a moc dekuji za krasny komentar, ja budu jen doufat, ze se bude libit i druha cast;-).

Re: Vrať mě do života I. Od: TaraFaith - 13.05. 2013
Povídka má rozhodně zajímavý námět. Zničená Hermiona a zničený zachránce Remus. Je to takové smutné, ale i pěkné. Díky za překlad.
Re: Vrať mě do života I. Od: Gift - 13.05. 2013
Ano, takovy sladkobol, nejak mam pro ne posledni dobou slabost:-). Ja dekuji tobe za komentar!

Re: Vrať mě do života I. Od: marci - 13.05. 2013
Hmm - jsem zvědavá, co se dozvíme o Hermioně a Bellatrix. Zničila jí dětství? No, podle kánonu tak úplně ne - při incidentu na ministerstvu se ty dvě nepotkaly a na Malfoy Manor už hermiona byla dospělá... Manželství? Jedině že by hermiona následky mučení na manoru nemohla mít děti - to by asi Ron neskousl.... Což nevrhá v mých očích o nic lepší světlo na Remuse... No, počkám si První část mě rozhodně zaujala a možné charakterové vady jednoho z protagonistů nic nemění na zajímavě rozehraném příběhu a krásném překladu. Díky
Re: Vrať mě do života I. Od: Gift - 13.05. 2013
Jsi velmi, velmi blizko pravde, marci (i kdyz autorka si s kanonem trosku pohrala). Navic i ja se musim priznat, ze nebyt druhe pulky povidky, ani bych se do prekladu nepoustela. Hermiona tu neni zrovna prototyp sympaticnosti, neveru neuznavam a lehce slaboske naznaky chovani Remuse mi take nejsou doslova po chuti, ale... no, uvidis a ja budu doufat, ze te druha cast treba taky dostane:-). Dekuji za komentar!

Re: Vrať mě do života I. Od: arkama - 13.05. 2013
Dobre sa to rozbehlo. Či na Remusovu povahu nevera sedí, alebo nie, je asi jedno. Ja mám zase skúsenosť z môjho okolia, že to väčšinou bolo podľa porekadla : tichá voda brehy myje... :)Na druhej strane nikde nieje napísané, že človek je na 100% monogamný (labuť) a má byť s niekým do konca života zo zotrvačnosti, kvôli deťom, lebo čo povie okolie.... Keď sú raz Remusovej manželke odporné jeho jazvy, tak čo by sa mal trápiť a držať. Hermiona mala tiež idiota Rona.Dík Gift, ranná káva vypitá pri príjemnom čítaní, môžem ísť spokojne makať :D
Re: Vrať mě do života I. Od: Gift - 13.05. 2013
Myslim, ze to je velmi strizlivy a pro me velmi sympaticky pohled na vec, arkamo. Prestoze neveru ani v nejmensim neuznavam, neverim ani na jednu jedinou lasku na cely zivot, clovek se vyviji a kdo z nas vi, co by s nim udelala napriklad podobna tragedie jako je valka... Dekuji za mily komentar, budu jen doufam, ze ani druha pulka nezklame;-)

Re: Vrať mě do života I. Od: siriana - 13.05. 2013
Wow... mám ráda tenhle pairing...už se těším na druhou půlku
Re: Vrať mě do života I. Od: Gift - 13.05. 2013
:-) To jsem rada, snad se i ta bude libit

Re: Vrať mě do života I. Od: Eily - 12.05. 2013
Tak trošku nesouhlasím, že by byl Remus chorobně čestný, ale podvádění manželky mi na něj taky moc nesedí. Ale byl to poberta a žádný svatoušek. Povídka je rozjetá dost zajímavě. Zničilo Hermionu mučení a Cruciatus? Co jí to promerlina Ron udělal, že i Harry mu kvůli tomu lisknul? No, hlavně že má v opatrování Huga a Rose. Hermiona dokáže přijít zpátky. Ti nejsilnější padají nejhlouběji, ale ona se zvládne vydrápat. Doufám Mám ráda Remuse i v páru s Hermionou, takže se moc těším na pokračování. Díky za překlad, Gift a za betování Patoložce
Re: Vrať mě do života I. Od: Gift - 13.05. 2013
Spis bych rekla, ze Remus jednoduse s Hermionou podlehl situaci, ale ono se to v druhe kapitole jeste vysvetli;-). Huga a Rosa Hermiona bohuzel nema, i to se trosku vyjasni pri dalsim cteni, ale uvidis, Ron se ani v teto povidce neukazal zrovna v nejlepsim svetle, Harryho reakce byla na muj vkus nakonec preci jen az moc mirna. Ja moc dekuji tobe za komentar a i za to, ze jsi nezapomnela na moji blesko-betu Pat, i ta si to totiz rozhodne zaslouzi. Komentar moc potesil, snad tebe potesi i druha cast;-)

Re: Vrať mě do života I. Od: Lupina - 12.05. 2013
Paráda, tento pár tady dlouho nebyl. Tedy až na tu nevěru (v poslední době jsem na ni háklivá - příliš mnoho manželství v okolí tak skončilo) jsem nadmíru spokojená. Krásný překlad, pěkně vykreslená tragedie Hermionina života. Líbí :-) Děkuji za překlad :-)
Re: Vrať mě do života I. Od: Gift - 13.05. 2013
Vim, uz jsem si rikala, ze mi tu trosku chybi:-). Taky jsem na neveru hakliva a vlastne nejen posledni dobou, v nekterych vecech jsem asi stejne docela konzervativni, ale povidka me zaujala natolik, ze jsem skousla nejen lehce "nekanonickou" Hermionu, ale i temne zabarvenou zapletku. O to vic jsem ale rada, ze se libi. Dekuji za komentar, snad se bude libit i druha cast;-).

Re: Vrať mě do života I. Od: Sevik99 - 12.05. 2013
Pěkný překlad, zajímavé téma a ne zcela běžný pairing. Jen si nějak až k chorobně čestnému Lupinovi nesedí, že by podváděl manželku, byť takovou, se kterou není šťastný.
Re: Vrať mě do života I. Od: Gift - 13.05. 2013
Ona i Hermiona tu neni zrovna cestna, vzdy ciste zasadova vsevedka. Myslim, ze autorka si s jejich charaktery naschval lehce pohrala, poznamenala je valkou a zivotem. Jsem rada, ze se preklad libil, snad se bude libit i druha cast.

Prehľad článkov k tejto téme:

nehimasgift: ( Gift )22.05. 2015Hermionina slovní úloha
inell: ( Gift )26.04. 2015Nemesis
nehimasgift: ( Gift )18.01. 2015To není to samé
nehimasgift: ( Gift )03.11. 2014Pod vlivem?
nehimasgift: ( Gift )16.10. 2014Mimořádné vysílání
ambiencealikw: ( Gift )27.09. 2014Sapiosexuál
floatsodelicately: ( Gift )21.08. 2014Dylan
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )07.04. 2014Tady velím já II.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )27.03. 2014Tady velím já I.
PromiseMeYourTragedy: ( Gift )17.02. 2014Chlapec a dívka
floatsodelicately: ( Gift )07.02. 2014Kdo si počká, ten se dočká
Orien's Girl: ( Gift )28.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou II.
Orien's Girl: ( Gift )17.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou I.
nehimasgift: ( Gift )07.01. 2014Zatlač
SlashMyDreams: ( Gift )09.10. 2013Burnt Out Ends
floatsodelicately: ( Gift )29.09. 2013Pan dokonalý
Jack of the North: ( Gift )19.09. 2013Covodpověděla?
Jack of the North: ( Gift )16.09. 2013Učedník
drcjsnider: ( Gift )13.09. 2013Kdy jsi na to přišel?
Jack of the North: ( Gift )10.09. 2013Ohňostroj
drcjsnider: ( Gift )07.09. 2013Nonverbální komunikace
Anaphalis: ( Gift )09.08. 2013Jednoduché počty
nottonyharrison: ( Gift )02.07. 2013Walk-In Double II.
nottonyharrison: ( Gift )22.06. 2013Walk-In Double I.
Somigliana: ( Gift )12.06. 2013První polibek II.
Somigliana: ( Gift )01.06. 2013První polibek I.
angelically-devilish: ( Gift )22.05. 2013Vrať mě do života II.
angelically-devilish: ( Gift )12.05. 2013Vrať mě do života I.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )02.05. 2013V korunách jabloní
Blackrose Malfoy: ( Gift )22.04. 2013I ti nebojácní mají někdy strach
drcjsnider: ( Gift )15.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil III.
drcjsnider: ( Gift )07.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil II.
drcjsnider: ( Gift )31.03. 2013Kdo nerandí, jako by nežil I.
luvscharlie: ( Gift )21.03. 2013Hérečkoismus dramatikus
Kazuko1: ( Gift )11.03. 2013Déšť, její živel
luvscharlie: ( Gift )01.03. 2013Weasleyovic trojčata zachraňují situaci
Roses on Thursdays: ( Gift )19.02. 2013Čistoskvoucí
Liquid Laughter: ( Gift )09.02. 2013Cesty osudu
luvscharlie: ( Gift )30.01. 2013Opepřeno vášní
remuslives: ( Gift )20.01. 2013Žhavý chladič lásky
Laurielove: ( Gift )10.01. 2013Jak se ti to líbilo?
inell: ( Gift )31.12. 2012Seznam
Liquid Laughter: ( Gift )29.11. 2012Lány plné jetele
FairlightMuse: ( Gift )22.11. 2012Dobré ráno III.
FairlightMuse: ( Gift )17.11. 2012Dobré ráno II.
FairlightMuse: ( Gift )12.11. 2012Dobré ráno I.
inell: ( Gift )01.11. 2012Polední přiznání
inell: ( Gift )22.10. 2012Hurykán
Anaphalis: ( Gift )17.10. 2012Kávové lžičky
inell: ( Gift )07.10. 2012Pozornost
Burning-candlelight: ( Gift )27.09. 2012Zemřu jako panic
donahermurphy: ( Gift )17.09. 2012Dvacet (více méně) nahodilých faktů o Hermioně Grangerové
sellthelie: ( Gift )08.09. 2012Splátka, Část II.
sellthelie: ( Gift )03.09. 2012Splátka, Část I.
inell: ( Gift )24.08. 2012Květiny
inell: ( Gift )15.08. 2012Slib
. Úvod k poviedkam: ( Gift )14.08. 2012Jednorázovky od Gift - úvod