Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Gift

První polibek II.

Preklady jednorazoviek od Gift
Vložené: Patolozka - 12.06. 2013 Téma: Preklady jednorazoviek od Gift
Gift nám napísal:

First Kiss

Autor: Somigliana

Originál: http://www.fanfiction.net/s/4094733/1/First-Kiss

První polibek II.

Překlad: Gift; Beta: Patoložka

Pairing: Lucius/Narcissa; Severus/Lily; Hermiona/Blaise

Žánr: Romance

Stav: žádost zaslána, autorka nereaguje

Shrnutí: Sbírka kraťonkých jednorázovek na téma první polibek.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Disclaimer: Všechna práva patří JKR, já nevlastním zcela nic. Překlad nebyl vytvořen za účelem zisku.

 

Poznámka překladatelky: A máme tu poslední tří krátké střípky. Musím se přiznat, že mě to samotnou přinutilo se zamyslet, kdy a jak muj první polibek proběhl. Někdy není špatné si na podobné okamžiky zavzpomínat a pokud některá z těchto jednorázovek vyčaruje úsměv i na vaší tváři, bude i moje mise splněna :-).

 

Lucius Malfoy & Narcissa Blacková

Narcissa se trhaně nadechla a přemohla se, aby neplakala, to když viděla své sestry odcházejíc odděleně do rozdílných kupé obklopené skupinkou svých vlastních přátel.

Takhle by to nemělo být, pomyslela si. Představovala si, jak bude sedět vedle Belly a Andy, konečně společně na cestě do Bradavic. Ale nyní stála v koridoru, sama, jen se svými zavazadly, které byly čím dál tím těžší.

„Potřebuješ s tím pomoct?“

Narcissa se otočila a uviděla před sebou stát odraz sebe samé - chlapce s dlouhými vlasy, šedivýma očima a nádherným úsměvem. Nesměle se na něj usmála.

Chlapec k ní napřáhl ruku. „Lucius Malfoy.“

Narcissa postavila svá zavazadla na zem a protáhla si své rozbolavělé prsty předtím, než mu také nabídla svou ruku. „Narcissa Blacková.“

Místo toho, aby rukou potřásl, Lucius stočil prsty kolem jejích a políbil hřbet její ruky. „Okouzlen,“ pronesl a pak se ohnul, aby mohl převzít zavazadla.

Její princ ve zmijozelských barvách.

 

Severus Snape & Lily Evansová

V tiché části rozlehlého Bradavickeho podzemí Lily Evansová zatlačila na těžké dveře, otevřela je a s tichým „Lumos“ prosvětlila tmavou místnost. Svíčky se zablikáním obživly a přinesly s sebou teplo a světlo, tak potřebné v chladném podzemí a to i přesto, že venku vesele svítilo letní slunce. „Severusi?“ zavolala a přivřela oči, které si přivykaly na tlumené světlo a mihotající se stíny.

„Nechtěla jsi říct spíš - Srabusi?“ Jeho hlas, hluboký a jízlivý přicházel z tmavého kouta, kde seděl, kolena zaklesnutá pod bradou, vlasy mu padaly do obličeje. Nebylo divu, že si ho předtím nevšimla.

Lily si povzdechla a upustila svou těžkou školní tašku na podlahu. „To ty jsi mě jako první nazval mudlovskou šmejdkou,“ řekla kousavě.

„Všichni Zmijozolové ti říkají mudlovská šmejdko,“ odpověděl bez obalu. „Srabus,“ převaloval to slovo na jazyku, jako by bylo kyselinou vpalující se hluboko do jeho duše, „je jméno, které mi dali oni.“

Lilyino zamračení ustoupilo. Usadila se na zem proti němu, obličej na jeho úrovni. „Mrzí mě to,“ řekla a položila mu dlaň na koleno.

„Mohla jsi jednoduše sama od sebe odejít,“dodal a pozvedl k ní jeho tmavé, smutné, opuštěné oči.

Lily potřásla hlavou. „Nemohla jsem, Severusi, jednoduše... jsem nemohla.“ Naklonila se, aby mohla opřít svou hlavu o jeho. Chtěla plakat pro svého zatvrzelého, nahněvaného přítele a zároveň chtěla ublížit Jamesovi se Siriusem za to, jak byli bezohlední a necitliví.

„Mrzí mě to,“ zamumlal Severus tak potichu, že ho skoro neslyšela.

Oči se jí překvapením rozšířily - omluva a od Severuse byla... no, řekněme že nezvyklá. Pozvedla ruku a prsty mu něžně přejela po ostře řezaných lícních kostech. Poté přitiskla své rty na jeho. Nevěděla, zda to bylo přitažlivostí, lítostí nebo přátelstvím, které k němu cítila. Jediné, čím si v tom momentě byla jistá, bylo, že v tu chvíli jednoduše musela políbit Severuse Snapa.

 

Hermione Grangerové & Blaise Zabini

Světla v laboratoři zlověstně zablikala a poté najednou zhasla úplně - z ničeho nic se rozprostřela naprostá tma; Hermiona si neviděla ani na špičku nosu. Mohla slyšet zrychlený tlukot svého srdce, ze rtů se jí vydral rozechvělý výdech. Opatrně odložila svůj brk.

„Lumos... Kurva!“ Blaise Zabini, přes všechnu svou okázalost a nadřazenost klel v okamžicích, kdy ho někdo vyprovokoval, jako obyčejný nádeník. „Kde je to zasraný světlo, Grangerová?“

„Vypadl generátor, Blaisi. Jsem si jistá, že to brzy opraví,“ odpověděla a vstala ze své židle. Prsty klouzala po desce jejich pracovního stolu a snažila se uhádnout, kterým směrem se nacházejí dveře. Přestože by bylo k ničemu se pokoušet je otevřít; tak hluboko v nitru Ministerstva speciálně magicky odhlučněné dveře odřízly generátor, který dodával elektřinu do laboratoře a tudíž i k vchodovým dveřím. „Hádám, že bych si měla v laborce nechávat pár svíček a balíček zápalek,“ zamumlala si pro sebe, rozpřažila a poslepu šmátrala ve tmě, aby se ujistila, že do ničeho nevrazí.

„Teď tu musím válčit jako nějakej pitomej mudla,“ mumlal si naopak někde poblíž Zabini.

„No, tak proč si to neopravíš čistou magií?“ poznamenala kysele - byl to vážně zatracený čistokrevný purista!

„Jednoduše jsi... au, doprdele!“ zavrčel ve stejnou chvíli, co ona sama narazila do něčeho tvrdého. „Snažíš se mě zabít, Grangerová?“ Cítila na sobě jeho teplé dlaně. Byl natolik blízko, aby mohla cítit, jak se nad ní tyčí.

„Mělo by mi to udělat radost,“ odsekla mu. Ou, tak krásně voněl. Už ze zásady se snažila nestýkat s Blaisem na jiné, než čistě pracovní úrovni - za prvé to byl arogantní blbec a za druhé byl zatraceně přitažlivý. Zatraceně temně přitažlivý.

„Lhářko,“ řekl a ona si mohla jen představit, jak se ni v ten samý okamžik šklebí. Otevřela ústa, aby mu mohla opět odporovat, ale byla zastavena, to když se jeho rty přitlačily na její. Přes temnotu, která je obklopovala viděla zpoza víček jiskřičky překvapení a chtíče, které jí v okamžiku, kdy se od ní opět odtáhl, zanechaly dezorientovanou a zcela bez dechu.

„Myslím, že by se mi vlastně ta mudlovská elektro-rušící-něco-věc mohla začít líbit,“ zamumlal.

A tentokrát, zcela výjimečně, Hermiona Grangerová zůstala jen oněmněle stát.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: První polibek II. Od: Keiko - 12.09. 2013
Severus a Lily - To bylo tak nádherné a dojímavé. Prostě to nemůžu dostat z hlavy Kdyby ho tenkrát Lily alespoň jednou políbila, nemusela mít jeho neopětovaná láska tak hořkou příchuť... Narcisa s Luciusem jsou prostě tak typičtí , úplně mi to k nim sedí. Elegán a gentelman už v 11 Hermiona s Blaisem jsou také super, ale asi nejhůř jsem si je dokázala představit. Rozhodně krásné minipovídečky a vůbec by mi nevadilo, kdyby se občas objevila i jiná hlavní hrdinka než Hermiona. Strašně ráda bych si přečetla něco o Nymfadoře.  

Re: První polibek II. Od: Radka - 13.06. 2013
Krásný překlad moc se mi líbil pár Hermiona a Blaise,ale i Lucius a Narcissa
Re: První polibek II. Od: Gift - 14.06. 2013
Pochvala vzdy potesi, dekuji ;-)

Re: První polibek II. Od: Zuzana - 13.06. 2013
Lucis s Narcissou mi vyrazili dych. Sú dokonalá dvojica. Lily so Severom... to je už trochu taká trpkejšia príchuť, pretože Lily má Jamesa, nechápem ako si mohla vybrať práve jeho... A Hermiona a Blaise:D čo už, keď tak krásne vonia a je sexi:D Ďakujem za preklad.
Re: První polibek II. Od: Gift - 14.06. 2013
Ano, clovek nemusi souhlasit s jejich charakterem ani chovanim, ale Lucius s Narcissou jednoduse patri k sobe. Co se Lily tyce... myslim, ze autorce se podarilo zvolit zlatou stredni cestu. Ti dva se k sobe hodi i nehodi zaroven. Vzdy mi jich bylo tak trochu lito. No a posledni povidecka patrila mezi me osobni favority, presne jak rikas- pokud krasne voni, neni co resit ). Dekuji za komentar!

Re: První polibek II. Od: teriisek - 13.06. 2013
Hezké kousky, nejvíc se mi líbila Narcissa s Luciusem:) Díky za překlad!
Re: První polibek II. Od: Gift - 14.06. 2013
:-) Lucius to u vas ctenarek ocividne vyhral na cele care. Dekuji za pochvalu i komentar!

Re: První polibek II. Od: solace - 13.06. 2013
Aj druhá minitrilógia bola krásna. Páčili sa mi všetky príbehy. Mám rada poviedky, ktoré majú určitú originálnu ústrednú myšlienku, ktorá sa nesie celým príbehom - v tomto prípade to bol prvý bozk. Oceňujem výber a ďakujem za pekný preklad:-)
Re: První polibek II. Od: Gift - 14.06. 2013
Dekuji, solace. Myslim, ze ustredni myslenka hrala prave v teto serii ustredni roli. Krasny napad od autorky. Jsem rada, ze se libilo ;-)

Re: První polibek II. Od: TaraFaith - 13.06. 2013
Upřímě jsem si myslela, že jedničku nepřekonáš. Klaním se, protože jsi to zvládla. Lucius a Narcissa: Tak to byla opravdu pohádka. Okouzlující zmijozelský princ okouzlen slečnou Blackovou. Severus a Lily: Takhle to mělo dopadnout v kanónu. Severus je tady přesně takový, jaký má být a Lily tady konečně dostala rozum. Blaise a Hermiona: Tak tento netradiční pár mám moc ráda, takže ses mi nádherně trefila do noty. Byla to krásná chvilka, kdy Blaise udělal něco nečekáného a skvělého a Hermiona na chvíli stratila řeč. Ta Blaisova poslední věta a vlastně celý jejich dialog neměl chybu. Všechny tři moc potěšili a krásně zpříjemnili den. Díky za překlad.
Re: První polibek II. Od: Gift - 14.06. 2013
Jeee takovy krasny komentar, dekuji!! Moc me vzdycky potesi, kdyz se povidka tak libi. Nejvetsi zasluhu na tom ma samozrejme autorka, protoze ta tuto krasnou sbirku povidek, ale i tak si nemuzu pomoc a musim se trosku cervenat. S Patolozcinou pomoci prekladam vzdy jen povidky, ktere se me samotne libi a jsem rada, ze nekolik ctenarek ma ocividne velmi podobny vkus . Priste nas ceka opet neco temnejsiho, snad i to se budu libit .

Re: První polibek II. Od: Lupina - 13.06. 2013
Joj, nádhera. Ano, tak nějak souhlasím Marci, co se týká Lily. Toto se mi zdá mnohem lidštější reakce a citlivější. Vždyť Harry měl mít dobrosrdečnost po ní, ne? Takže tento polibek byl namístě. Hermiona a Blaise - jiskřivá vášeň. Hm.. dala bych si říct. Ale nejlepší je Lucius s Narcisou. To je prostě pohádka. Nádhera. Díky moc za tyto mňamky :-)
Re: První polibek II. Od: Gift - 14.06. 2013
Zajimave, kolik nas to vidi podobne. Vsichni jsme delali v puberte blbosti, ale ze by byla az takhle necitliva...? Jeste ze nam to fanfiction nekdy napravi . Moc me tesi, ze jsi v tolika miniaturkach nasla zalibeni. Priste to bude opet z uplne jineho soudku, snad se bude i to libit, Dekuji za pravidelne komentovani

Re: První polibek II. Od: martina11 - 13.06. 2013
Moc díky za "dobrotu" k snídani. 
Re: První polibek II. Od: Gift - 14.06. 2013
Takovy i kdyz kratonky komentar vzdy moc potesi. Ja diky tobe ;-)

Re: První polibek II. Od: marci - 13.06. 2013
Luciuse mám ráda. Blbec, snob, ale mám pro něj slabost A jeho seznámení s Narcisou bylo fakt stylové. Lily, naopak, ráda nemám. Lupina by mohla vyprávět... podle mého to byla prostě kráva. No - tady si to trochu vylepšila - škoda, že něco takového nebylo i v kánonu. A Blaisovo zvolání "Lumos... Kurva!" opravdu nemělo chybu Vzhledem k tomu, že podle mne je důležitý záměr a magie a ne vykřikovaná hesla, chvilku mě bavilo rozjímání nad problémem těchto dvou slov a reakci magie na ně Zajímavé to bylo Nádherné tři miniaturky - ohromné díky za překlad, Gift
Re: První polibek II. Od: Gift - 14.06. 2013
Zvlastni, ja osobne jsem cekala, ze co se ohlasu tyce, bude stripek s Luciusem nejmene oblibeny... Jsem rada, ze jsem se mylila:-). S Lily naprosto souhlasim, nejak ji Rowla dle meho nezvladla. O to vic me potesilo, jak ji i casto od Rowly zanedbavaneho Blaise autorka pojala. Kazdy dostal kousek toho sveho stesti . Ja moc dekuji za tve pravidelne prekrasne komentare, vzdy se na ne tesim;-).

Re: První polibek II. Od: arkama - 13.06. 2013
Krásne!! Lucius s Narcissou boli veľmi uveriteľní a páčilo sa mi aj to, ako z toho vyšli Lily a Severus. V kánone to ozaj bola blbosť, že by ho hneď tak opustila (ak by nebola krava - čo som si neni istá :)))  )Dík, všetkých 6 mini poviedok bolo super.
Re: První polibek II. Od: Gift - 14.06. 2013
O ano, taky jsem nikdy nebyla velkou fanynkou Lily. Rowling ji jednoduse popsala jako unahlenou lehce namyslenou pubertacku. Ale co, jeste ze mame sve fanfiction:-). Dekuji za komentar

Re: První polibek II. Od: Koki - 12.06. 2013
Poslední je perfektní.
Re: První polibek II. Od: Gift - 14.06. 2013
Ano, take muj tajny favorit :-)

Re: První polibek II. Od: Pavla - 12.06. 2013
Nejvíc se mi líbila povídečka Ginny a Nevilla - protože Nevilla prostě miluji i s tím jeho ťuňťovským vystupováním a Hermiona a Blaise - hlavně proto, protože je to Blaise! ;) A samozřejmě Lucius a Narcissa - díky tomu, že tady byly ještě nezkažení. Jako dospělého, hlavně Luciuse, fakt ráda nemám. Ale tady vypadá jako naprostý zmijozelský princ a ona jako princezna, která čeká na rytíře, který ji zachrání. :DÚžasné mini-povídečky. Užila jsem si je. Děkuji. :-)
Re: První polibek II. Od: Gift - 14.06. 2013
Taky mam Nevilla moc rada. Sice ne asi coby hlavniho hrdinu, preci jen je opravdu takovy tunta, ale jsem vzdycky rada, kdyz narazim na povidku, kde ma nejakou hezkou roli :-). Blaise je naopak muj osobni velky hrdina a co se Luciuse tyce... jeste se mi nepodarilo najit povidku s Hermionou, kde by se mi doopravdy libil. Tudiz nezbyva nez souhlasit a podekovat za komentar ;-).

Re: První polibek II. Od: MIRA - 12.06. 2013
Veľmi pekné. Krásne prvé bozky, krásny preklad.
Re: První polibek II. Od: Gift - 14.06. 2013
Moc dekuju, hlavne jestli se libilo ;-)
Re: První polibek II. Od: MIRA - 14.06. 2013
Samozrejme, že sa páčilo. Veľmi, hlavne HG-BZ.  PS: Mám zaujímavý kód 000

Re: První polibek II. Od: denice - 12.06. 2013
Áááách! A to jsem si myslela, že jsi ty nejkrásnější dala do první části. Nádherný Lucius a krásná představa, jak se zamiloval hned Narcissin první školní den, pak úžasná Lily, to bylo mnohem lepší než kánon, vždycky se mi nelíbilo, jak nechala být dlouholetého přítele kvůli jednomu úletu. Hermiona s Blaisem, to je trochu zvláštní představa, ale proč ne, dalo by se na to zvyknout.Díky.
Re: První polibek II. Od: Gift - 14.06. 2013
:-) Komentar plny nadseni, moc za nej dekuji, denice! Jsem rada, ze se stripky tak libily. Doufam, ze i priste muj vyber padne do noty, chystam totiz neco opet trochu temnejsiho.

Prehľad článkov k tejto téme:

nehimasgift: ( Gift )22.05. 2015Hermionina slovní úloha
inell: ( Gift )26.04. 2015Nemesis
nehimasgift: ( Gift )18.01. 2015To není to samé
nehimasgift: ( Gift )03.11. 2014Pod vlivem?
nehimasgift: ( Gift )16.10. 2014Mimořádné vysílání
ambiencealikw: ( Gift )27.09. 2014Sapiosexuál
floatsodelicately: ( Gift )21.08. 2014Dylan
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )07.04. 2014Tady velím já II.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )27.03. 2014Tady velím já I.
PromiseMeYourTragedy: ( Gift )17.02. 2014Chlapec a dívka
floatsodelicately: ( Gift )07.02. 2014Kdo si počká, ten se dočká
Orien's Girl: ( Gift )28.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou II.
Orien's Girl: ( Gift )17.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou I.
nehimasgift: ( Gift )07.01. 2014Zatlač
SlashMyDreams: ( Gift )09.10. 2013Burnt Out Ends
floatsodelicately: ( Gift )29.09. 2013Pan dokonalý
Jack of the North: ( Gift )19.09. 2013Covodpověděla?
Jack of the North: ( Gift )16.09. 2013Učedník
drcjsnider: ( Gift )13.09. 2013Kdy jsi na to přišel?
Jack of the North: ( Gift )10.09. 2013Ohňostroj
drcjsnider: ( Gift )07.09. 2013Nonverbální komunikace
Anaphalis: ( Gift )09.08. 2013Jednoduché počty
nottonyharrison: ( Gift )02.07. 2013Walk-In Double II.
nottonyharrison: ( Gift )22.06. 2013Walk-In Double I.
Somigliana: ( Gift )12.06. 2013První polibek II.
Somigliana: ( Gift )01.06. 2013První polibek I.
angelically-devilish: ( Gift )22.05. 2013Vrať mě do života II.
angelically-devilish: ( Gift )12.05. 2013Vrať mě do života I.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )02.05. 2013V korunách jabloní
Blackrose Malfoy: ( Gift )22.04. 2013I ti nebojácní mají někdy strach
drcjsnider: ( Gift )15.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil III.
drcjsnider: ( Gift )07.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil II.
drcjsnider: ( Gift )31.03. 2013Kdo nerandí, jako by nežil I.
luvscharlie: ( Gift )21.03. 2013Hérečkoismus dramatikus
Kazuko1: ( Gift )11.03. 2013Déšť, její živel
luvscharlie: ( Gift )01.03. 2013Weasleyovic trojčata zachraňují situaci
Roses on Thursdays: ( Gift )19.02. 2013Čistoskvoucí
Liquid Laughter: ( Gift )09.02. 2013Cesty osudu
luvscharlie: ( Gift )30.01. 2013Opepřeno vášní
remuslives: ( Gift )20.01. 2013Žhavý chladič lásky
Laurielove: ( Gift )10.01. 2013Jak se ti to líbilo?
inell: ( Gift )31.12. 2012Seznam
Liquid Laughter: ( Gift )29.11. 2012Lány plné jetele
FairlightMuse: ( Gift )22.11. 2012Dobré ráno III.
FairlightMuse: ( Gift )17.11. 2012Dobré ráno II.
FairlightMuse: ( Gift )12.11. 2012Dobré ráno I.
inell: ( Gift )01.11. 2012Polední přiznání
inell: ( Gift )22.10. 2012Hurykán
Anaphalis: ( Gift )17.10. 2012Kávové lžičky
inell: ( Gift )07.10. 2012Pozornost
Burning-candlelight: ( Gift )27.09. 2012Zemřu jako panic
donahermurphy: ( Gift )17.09. 2012Dvacet (více méně) nahodilých faktů o Hermioně Grangerové
sellthelie: ( Gift )08.09. 2012Splátka, Část II.
sellthelie: ( Gift )03.09. 2012Splátka, Část I.
inell: ( Gift )24.08. 2012Květiny
inell: ( Gift )15.08. 2012Slib
. Úvod k poviedkam: ( Gift )14.08. 2012Jednorázovky od Gift - úvod