Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Její rozhodnutí (Her decision)

Kapitola 21. Obžalovaná

Její rozhodnutí (Her decision)
Vložené: Jimmi - 04.01. 2009 Téma: Její rozhodnutí (Her decision)
Jimmi nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu Her Decision : Majikat

Tak ďalšia kapitola, ktorú venujem petty002. Ďakujem za komentár. Keby nebolo teba, neviem, či by som našla chuť pustiť sa do ďalšej kapitoly.

Táto poviedka je strašne náročná na preklad, robím s tým, čo môžem, ale ak mám ponechať autorkin štýl, tak tie vety musia byť také... ja neviem, príliš dlhé, minimálne slovies. Je to proste niečo iné ako AnneM. Preklad zostal na mne, takže sa to pokúsim, čo najskôr dokončiť (už len 3 kapitoly), aby som sa mohla vrhnúť na novú poviedku.

Rada by som naozaj vedela, koľko ľudí si túto poviedku prečítalo, resp. stále číta. Stačí len napísať, že čítate. Dík.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 21. Obvinená

Draco omráčene otvoril oči a poobzeral sa. Postupne zaostroval na Hermioninu malebnú malú obývaciu izba. Orámovaný obrázok jeho a Hermiony, kde sa smiali a usmievali do fotoaparátu, odpočíval vedľa lampy na malom stole na druhej strane izby. Jeho oči sa rozšírili prekvapením - vôbec si nepamätal, že by sa ten obrázok urobil a ani nevedel, že ho mala. V pozadí boli preplnené ulice Santiaga a Draco so zovretým srdcom sledoval ako jeho fotografické ja schmatlo Hermionu okolo pása, usadilo jej bozky na líce zatiaľ čo sa chichotala a odpleskla ho preč, na jej tvári obrovský úsmev. S povzdychom úzkosti sa posadil. Ležal na pohovke, na jeho tele natiahnutá deka. So zavrčaním ju odtlačil, zvrtol nohy a pripravil sa postaviť. Na jeho rameno dopadla malá ruka a on mrzutý zdvihol tvár s pocitom, že je pripravený niekoho zavraždiť. Ginny sa na neho uprene pozerala, jej dlhé červené vlasy viseli voľne okolo jej tváre, jej pokožka bez farby.

"Seď, Draco. Asi máš otras mozgu," povedala jemne, prinútila ho posadiť sa väčšou silou než si myslel, že má vo svojom drobnom tele.

"Hermiona," zahundral, cítil ako sa mu nahrnuli slzy do očí. Znova zatvorili oči a klesol späť do pohovky. "Dostali ju."

"Vieme," odpovedala potichu Ginny a pritlačila studené plátno na jeho čelo. Draco na ňu zavrčal a strhol ho preč, odhodil plátno cez izbu, kde trafilo lampu a zhodilo ju na zem. Fotografia sa nebezpečne zakolísala, ale nespadla.

"Prečo ju potom nehľadáme?" spýtal sa, v jeho vnútri rástol hnev silou vulkánu. Chcel niekoho zabiť. Draco otočil svoje planúce oči na Ginny a ona sa trošku odtiahla, tvár sa jej skrútila výrazom strachu. Vzdychol si. „Neprestanem sa ovládať, Ginny, napriek tomu, že práve teraz chcem schmatnúť Pansy za jej vychudnutý krk a vymačkať z nej dušu.“

Ginny otvorila ústa, aby odpovedala, ale prerušilo ju zarinčanie v kozube. V rošte vystrelili zelené plamene a zjavila sa Ronova hlava, bláznivo sa točiac skôr než sa zastavila.

"Čo je, Weasley?" vyprskol Draco, keď sa vyštveral na nohy a nasledoval Ginny ku kozubu.

"Harry vraví, aby ste sa vrátili na ústredie," povedal rýchlo Ron, keď sa odmietol stretnúť s Dracovými očami. "Chytili sme Pansy."

Draco zacítil ako sa mu napla hruď, hnev bublal jeho krvou a spaľoval jeho vnútornosti. "Potom uhni z cesty, ty idiot. V tejto chvíli sa nedokážem premiestniť," zavrčal. Ron po ňom blysol pohľadom čistého a neskrývaného odporu predtým než zmizol. Draco venoval Ginny rýchly pohľad skôr než vkročil do zelených plameňov, Ginny tesne za ním. Draco pretrpel nepríjemnú jazdu cez plamene a sadze až kým nevypadol von z kozuba v kuchyni Grimauldovho námestia 12 špinavý, zaprášený a neuveriteľne nahnevaný. Ginny vypadla za ním, vyzerala bledá a slabá, ale ponúkol jej ruku a vytiahol ju na nohy. Rýchlo sa na seba pozreli, skôr než vykročili z kuchyne, aby pohľadali ostatných.

Ginny ich viedla cez dom, okolo izieb, o ktorých Draco ani nevedel, že existujú, až kým nezastala na vrchu radu schodov. Zvrtol sa a zdvihol spýtavo obočie, a ona prikývla, zatlačila ho na prvý schod, ona tesne za ním.

"Kam ideme?" spýtal sa Draco do temnoty. Za ním rezonovali Ginnine ostré kroky na studených schodoch, a on zakopol a vypustil reťaz nadávok, ktoré by prinútili jeho matku otočiť sa v hrobe.

"Vypočúvacia miestnosť," vecne odpovedala Ginny, načiahla sa a pomohla Dracovi upevniť si rovnováhu. Otočil sa, aby sa na ňu pozrel a cítil ako mu krv z tváre zmizla krv. Vyšetrovacia miestnosť? Tu? Čo je to za peklo?  Triaška prešla jeho telom.

"Do čerta. Nemal som tušenia..."

Ginny odfrkla. "čo je, naozaj si si myslel, že si Harry usadí svojich väzňov za kuchynský stôl a ponúkne im čaj a sušienky?"

"Vlastne áno," odpovedal tupo Draco, stále ohromený. Potter má vyšetrovaciu miestnosť? Ginny si len vzdychla a pokrútila hlavou, pretlačila sa okolo neho a pokračovala nadol do tmy. Draco vytiahol svoj prútik a zamrmlal, "lumos", okamžite sa cítil uvoľnenejší, keď mäkké svetlo zaplavilo studenú čiernotu. Videl ako Ginnina hlava zmizla za rohom, ale zrýchlil svoje tempo a ľahko ju dobehol. Na tehotnú ženu sa určite pohybovala rýchlo, pomyslel si Draco, jeho oči nevedomky klesli k vydutému bruchu červenovlásky. Náhle mu hlavou prebleskol obraz Hermiony so zaguľateným bruchom, ktorá sa na neho usmievala, a on zažmurkal prekvapením, pokrútil trochu hlavou a vízia zmizla. Nikdy predtým neuvažoval nad tým, že bude mať deti; predstava toho, že je chladný a bezohľadný ako jeho vlastný otec bola desivá. Ginny zastala pred ťažkými drevenými dverami, blysla po Dracovi rýchlym pohľadom predtým než zatlačila, aby sa otvorili a vošla dnu.

Vyšetrovacia miestnosť nebola vôbec ako tá, ktorá bola ukrytá pod zemou na Malfoy Manor. Miestnosť bola bielo vymaľovaná a čistá, malý stôl a niekoľko stoličiek umiestnených v strede. Neboli tam žiadne okná, ale biele steny budili dojem svetla a veselia. Draco odfrkol. Potter asi tiež ponúkal svojím väzňom šálku čaju a vankúš, aby si naň posadili svoje zradcovské zadky. Nedokázal si predstaviť ako sa tu pod tlakom zlomí zarytý smrťožrút. Draco sa poobzeral a zistil, že miestnosť je prázdna.

"Kde sú?" spýtal sa Ginny, vykročil do stredu miestnosti a prešiel rukou zľahka ponad vyleštený stôl. Jeho prsty sa odtiahli zamazané od prachu. Nikto tu dole nebol dlhý čas. Ginny pokrčila plecami, prešla si sadnúť na stoličku s tvrdým operadlom, ktorá bola opretá o protiľahlú stenu. Draco sa prinútil nasledovať jej príklad, keď sa oproti nemu hlasno otvorili malé dvierka s ostrým zaškripotaním dreva na kamennej dlážke. Zdvihol zrak, jeho tvár sa skrivila zúrivosťou, jeho srdce  zrýchlilo svoj rytmus, keď zbadal ako ťahajú Pansy, jej ruky zviazané, k malému stolu, Harry a Ron po každej jej strane. Na konci ich nasledoval Neville, vyzeral bledý a upotený. Draco odfrkol znova. Nemyslel si, že Longbottom bude mať guráž na výsluch, a zohol prsty. Prinúti Pottera, aby ho nechal vypočuť Pansy, aj keby to bola posledná noc, čo v tú noc urobí.

Harry prinútil Pansy posadiť sa na miesto, a ona na neho zavrčala a odvrátila tvár. Jej oči našli Draco a usmiala sa, jej pery sa mierne vykrivili a jej oči pobleskovali pomstychtivým potešením. Zamračil sa a vykročil k nej, ale Harry pokrútil hlavou. Ron zízal na Draca s neskrývanou nevôľou, nedôvera napísaná v každej črte jeho tváre. Harry nechal Rona s Pansy a prešiel k Dracovi, jeho tvár tvrdá. Schmatol Draca za ruku, popohnal ho k miestnosti odkiaľ práve priviedli Pansy, Draco ťahal proti nemu celú cestu. Nechcel sa rozprávať s Potterom. Chcel rozdrviť Pansy na milión kúskov.

Harry ho vtlačil do tej miestnosti a zatvoril za nimi dvere. Otočil sa tvárou k Dracovi, prešiel si prstami cez jeho tmavé vlasy, jeho žiarivé zelené oči nepokojné. "Nemyslím si, že by si sa mal tohto zúčastniť, Malfoy."

"Je mi jedno, čo si myslíš, Potter. Zostávam," vyprskol Draco, oprel sa o stenu, jeho ruky prekrížené na hrudi. Harry si hlboko vzdychol a požiadal Draca, aby mu povedal, čo sa stalo u Hermiony. S nepríjemným poskočením svojho srdca Draco predniesol ten príbeh, zastavil sa až pred koncom.

"Musíme sa ponáhľať, Potter. Zabijú ju," povedal rýchlo a odtlačil sa od steny. Draco si všimol ako Potter zovrel a roztvoril päste pomaly a s kontrolou. "Počúvaj, vedia teraz, že je v tom zapletený Rád. Dovoľ mi vypočuť Pansy. Dostanem z nej pravdu alebo..."

"Nemôžem to riskovať, Draco," povedal potichu Harry a Dracova hlava vystrelila nahor, prekvapený miernosťou a pochopením v hlase druhého muža.

"Nezabijem ju, prinajmenšom aspoň ešte nie," zavrčal Draco, keď cítil ako sa vražedné myšlienku votreli do jeho hlavy. Strhal by kožu Pansyinho tela, keby ublížili Hermione. Vypustil zavrčanie ako zranené zviera a Harry po ňom bleskol súcitným úsmevom.

"Nie," povedal, "nechaj to zvládnuť Rona a mňa."

Draco porazenecky prikývol, s pocitom, že jeho srdce kleslo ešte hlbšie do jeho žalúdka. Strácali čas. S povzdychol nasledoval Harryho z malej izby do veľkej komnaty. Pansy sedela vzpriamene a pyšne na stoličke, Ron ju pozorne sledoval, jeho prútik namierený na jej tvár. Ginny sedela s Nevillom, ktorý mal svoj prútik položený na kolene, na vzdialenej strane miestnosti a rozprávali sa tichými, šepkavými hlasmi. Väzenkyňa blyskla po Dracovi pohľadom silného odporu, skôr než sa otočila, aby sa pozrela na Harryho.

"Potter, myslíš, že ma môžeš rozviazať? Tie povrazy mi zraňujú kožu," povedala hlasom, z ktorého kvapkal sirup. Harry odhodlane pokrútil hlavou a posadil sa oproti nej.  Vytiahol z vrecka malú fľaštičku, položil ju uprostred stola, priamo pred oči Pansy. Draco spoznal ten nápoj okamžite - Veritasérum. Striasol sa a sledoval zblízka Pansy. Jej pokožka bola bledá a dokázal vidieť kvapôčky potu, ktoré sa jej vytvárali na tvári. Veritasérum bola pre smrťožrútom pohroma. Jedna kvapka a všetky tajomstvá, ktoré roky strážili, vypadli z vašich úst ako voda z oblohy.

"Nepoužijem to, kým nebudem musieť, Pansy," začal Harry, jeho hlas rozvážny a mierny. "Nie, ak mi povieš, kde je Hermiona Grangerová."

Pansy sa zasmiala a Draco prevrátil oči, keď Harry začal so svojím výsluchom. Mal väčšiu nádej naučiť myš zaútočiť na rozhnevanú mačku. Uprostred si dal Harry pauzu a postavil sa ku stene vedľa Draca.

"Zvyčajné ministerské spôsoby nezaberajú, že?" spýtal sa samoľúbo Draco a Harry sa na neho zamračil. "Použi elixír," navrhol Draco. Harry si vzdychol a podráždene sa pošúchal sa na tvári.

"Použil by som, ale nie som si istý, či sa jej pýtam správne otázky. Neprezradzuje nič."

"Alebo možno," začal Draco, otočil sa, aby sa pozrel na Harryho, "ideš na to zle. Je smrťožrút, Potter, Správaj sa k nej ako ku smrťožrútovi."

"Je to vystrašená žena, Malfoy," odsekol Harry a Draco prevrátil oči. "Mohla byť pod kliatbou Imperius."

"Najviac pravdepodobné," súhlasil Draco, "ale možno nie. Potter, prisahám, nezabijem ju. Nechaj ma to urobiť." Draco sa na neho prosebne pozrel, nemo žobral. Potreboval odpovede. Potreboval vedieť, kam zobrali Hermionu, čo mali pre ňu naplánované. Zatvoril oči pri tej poslednej myšlienke a odtlačil možné odpovede preč. Vedel, čoho boli schopní. Bol čas pustiť, odviazať tú časť z neho, ktorú mal po tak dlhú dobu ukrytú. Pozrel sa znova na Harryho, jeho oči prosili. "Chcem ju späť. Potrebujem ju späť. Neviem, čo urobím, ak...."

Pomaly Harry prikývol a Draco zacítil ako úľava zaplavila jeho telo. Zhlboka sa nadýchol a vzpriamene sa postavil. Harry ho schmatol za rukáv.

"Dovoľujem ti to len preto, lebo nás tlačí čas. Zakročím, ak si pomyslím, že zachádzaš priďaleko," varoval, jeho hlboké zelené oči vážne. Draco prikývol. Harry pokynul Ronovi, aby opustil Pansy a Draco sledoval zákmit zmätku v ryšavcovej tvári skôr než sa ustálili jeho oči na Dracovi. Zamračil sa, ale postavil sa a zatlačil svoju stoličku dozadu, po celý čas jeho prútik mieril na Pansy. S pocitom nepevnosti Draco vykročil dopredu, nechal svoje telo klesnúť na stoličku, ktorú Ron uvoľnil. Temné znamenie znova začalo páliť a hrozné svrbenie zaplavilo jeho krv. Zdvihol oči. Jeho pohľad sa stretol s Pansyiným vzdorom, ale po dlhý čas nepovedal nič, len sedel a zíral na ňu, na ženu, o ktorej si kedysi myslel, že ju miloval. Mlčanie sa natiahlo až dovtedy kým sa neposunula na stoličke. Draco sa bez humoru zasmial.

"Ahoj, Pansy," pomaly zatiahol, vytiahol svoj prútik a pohrával sa s ním vo svojich dlhých prstoch. S potešením videl ako zbledla ešte viac a zachichotal sa, keď pokrútil hlavou. "Úžasná situácia, do ktorej si sa dostala, že?"

"Odpáľ, Malfoy!" vyprskla na neho, a Draco sa nahol cez stôl a pleskol po jej líci špičkou svojho prútika. Začul ako niekto vzadu zasyčal, ale stále sa sústredil na Pansy, sledoval ju starostlivo. Tá rana nebola taká silná, aby bola bolestivá. Nechcel jej ublížiť; len jej poslať odkaz.

"Nie som tu, aby som sa hral," povedal chladno a ona pohodila hlavou, jej oči jasné. Zahryzla si do pery, pokrútila hlavou. Draco si vzdychol, oprel sa chrbtom o stoličku, pohladil svoj prútik. Prinútil sa do svojich očí dostať záblesk sadistického pôžitku, vediac, že to zaberie, zatiaľ čo sa ona znova posunula na svojom mieste. Vedel, že Pansy mala z neho vždy utajovaný strach a rozhodol sa na toto nemilosrdne hrať.

"Nechaj ma nech ti to uľahčím, Pansy, miláčik. Povieš mi, čo chcem vedieť a ja ti sľubujem, že nebudem na teba hnusný," hrkútal Draco a naklonil sa nad stôl. Pansy sa od neho odtiahla a ako keby bol had pripravený zaútočiť.

"Nič ti nepoviem," vyprskla, potriasla hlavou, svetlo sa zachytilo v jej čiernych vlasoch.

"Myslím, že povieš, Pansy. Nikto ťa nepríde zachrániť, vieš to, že? Blaise... je mu to jedno, tak prečo sa namáhaš ho chrániť?" spýtal sa potichu Draco, sledoval jej tvár bledú a jej oči naplnené slzami. Zažmurkala, potlačila svoje zúfalstvo.

"Si zradca!" zasyčala na neho, držala hlavu vysoko. "Nemal si guráž postaviť sa nám a bojovať s nami, tak si si vybral skryť sa za svoju priateľku a jej malých kamarátov. Nepoviem ti nič!"

Zúrivosť prešla pri jej slovách Dracovým telom a zdvihol ruku, aby jej dal facku, sledoval, ako sa jej rozšírili oči a malý výkrik unikol z jej pier. Začul ako Harry na neho zasyčal a pomaly klesol s rukou. Hanbil sa sám za seba. Nikdy predtým neudrel ženu, ani o tom  nikdy neuvažoval. Jediná možnosť ako zachrániť Hermionu bolo urobiť to, čo povedal Potterovi a správať sa k Pansy ako smrťožrútovi. Zhlboka sa nadýchol, rýchlo uvažoval, snažiac sa  prísť na to, čo urobiť. Díval sa ako sa Pansy snaží potlačiť slzy, jej oči ukazovali šok a hrôzu nad jeho činmi. Draco si vzdychol a ledabolo sa posadil späť.

"Samozrejme," povedal, "mohol by som ťa prinútiť hovoriť."

Pansy sa zaškerila a zatiahla slzy späť. "Veritasérum nebude trvať dosť dlho. Budem bojovať."

"Nehovoril som o Veritasére. Sú iné spôsoby ako ťa prinútiť rozprávať, a ty by si si mala byť o nich dobre informovaná. Musím sa uchýliť k takým krutým opatreniam, Pansy?" odpovedal Draco so zákerným úsmevom. Pansy zbledla, vedela presne o čom hovorí. Draco začul ako sa vzadu niekto nepohodlne zamrvil, ale ignoroval to a držal svoje oči upreté na Pansy. Jej modré oči žiarili na neho, vzdychol si, zdvihol prútik a sledoval ako sa zamrvila. Nadvihol obočie, zdvihol svoj prútik ešte vyššie, a ona zbledla viac.

"Je to tvoja voľba, Pansy," povedal sladkým hlasom.

"Malfoy," miestnosť prerezal Harryho varujúci tón, ale Draco si to nevšímal, civel na ženu, ktorá sedela oproti nemu. Začala sa trochu triasť, jej pokožka bola mliečne biela. Draco sa usmial, hrozivo vykrivil svoje ústa a namieril prútikom priamo na jej tvár. Sila, akú necítil tak dlho, vzrástla ako veľký čierny had v jeho bruchu a cítil ako jeho telom prebehol príboj tej sily, naplnil každú cievu, každé nervové ukončenie, každý jeho kúsok. Zásah elektriny prebehol jeho rukami a do špičiek prstov, prútik sa mu v ruke mykol. "Nuž?" spýtal sa Pansy, jeho vnútornosti sa zachveli potešením. Ako mu chýbal tento pocit!

"Kde je Hermiona Grangerová?" spýtal sa potichu Draco, keď sa jej pozeral do očí. Pansy pokrútila odmietavo hlavou a on zasyčal, "Cru-".

"Dobre! Dobre!" vykríkla, hrôza okamžite zaplavila jej tvár. "Len to prosím ťa nerob! Prosím, nerob to! Prosím! Nevydržím to!" S neovládateľným vzlykotom ho Pansy stále prosila. Draco prevrátil oči, hoci vo vnútri kričal každú kliatbu, na ktorú si spomenul, na Zabiniho. Nech ako nemal rád Pansy, nepáčila sa mu myšlienka, že bola ustavične mučená.

"Pansy, pššt. Len mi povedz, kde je a všetko toto skončí," zašepkal nežne. Pansy zaštikútala a vydala posledný pridusený vzlykot, skôr než zdvihla uslzenú tvár, aby sa mu pozrela do očí.

"Skladisko. Vedľa rieky."

"Ktoré skladisko? Môžeš byť viacej konkrétnejšia?" spýtal sa jej Draco sladko. Pokrútila hlavou, jej spodná pera sa chvela. "Pansy, nenúť ma. Vieš, že to urobím."

"Neviem, dobre!" vykríkla na neho, jej tvár sa skrivila zúrivosťou. "Neviem!"

"Si si istá? Vždy to môžem skúsiť znova. Cruci-"

"Nie!" vykríkla Pansy, slzy sa jej znova hnali po tvári. Draco sa posadil vzpriamene, sledoval jej vzlykot s zvierajúcim pocitom vo svojej hrudi. Tentoraz takmer tú kliatbu vypustil. Bude musieť byť opatrný. Nielen že by ho Potter zabil, ale nezlomiteľná kliatba, ktorú dal Percymu Weasleymu, stále platila. Keby použil neodpustiteľnú kliatbu, v tej sekunde by umrel. Zhlboka sa nadýchol, upokojil sa a predstavil si v hlave Hermioninu tvár.

"Povedz mi, kde je," žiadal, a Pansy prikývla, a dala mu jasné a nie všeobecné pokyny ku skladisku. Draco sa na sedadle otočil a venoval Harrymu pohľad. Postavil sa, necítil ani trochu ľútosti nad uplakanou ženou pred ním s nízko zvesenou hlavou. Pansy, ktorú poznal, už neexistovala a opäť za to preklial Zabiniho. Ron a Neville podišli vpred a zdvihli Pansy zo sedadla. Mykala sa a zvrtla sa späť k Dracovi.

"Prečo sa tak zaujímaš o nejakú humusáčku, Draco? Nechápem to," zavzlykala a pozrela sa na neho zúfalo. Usmial sa.

"Pretože ju milujem," odpovedal prosto a sledoval ako vzlykajúcu Pansy vlečú preč. Draco sa rozhliadol. Ginny bola bledá, ale pokojná, na jej tvári odhodlané rysy. Vzdychol si, prešiel si prstami cez vlasy, rozhodne zatlačil to Temné zviera v hrudi do svojich hlbín  a dúfal, že už nikdy nebude chcieť vstať z mŕtvych. Bol tak blízko k tomu, aby sa stal tým..., aby sa stal tým, čo sa mu vždy hnusilo - svojím otcom. Zhrozil sa ako ľahko do neho vošla temnota, nad tým, aká tenká je čiara medzi jeho minulosťou a súčasnosťou. Ten hnusný hlások v jeho vnútri mu šepkal, že moc je vždy skvelá, bez ohľadu na to, čo musíš urobiť, aby si ju získal. Draco sa zamračil, sťažka zadupal ten hlas až zanikol.

"To bolo... zaujímavé, Malfoy," povedal potichu Harry, keď sa postavil vedľa Draca. Jeho zelené oči boli nepokojné a Draco presne vedel o čom premýšľa. Chabo sa zasmial.

"Netvár sa tak ustarostene, Potter. Dostali sme, čo sme chceli. Vieme, kde je Hermiona a nikto nie je mŕtvy. Okrem toho," povedal, jeho hlas zoslabol do šepotu, "musíš mať na mysli neodpustiteľnú kliatbu a bez ohľadu na to, čo si myslíš, nechcel som nikoho mučiť."

"Ale časť teba chcela. Viem to, pretože časť zo mňa to chcela urobiť tiež," odpovedal potichu Harry a stretol sa s Dracovými šokovanými očami. "Dostaneme ju späť, bez ohľadu na to," sľúbil a Draco prikývol, vediac, že to, čo má prísť, nebude zábava.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 12.03. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 21. Obžalovaná Od: denice - 22.04. 2010
To je tak napínavé, hned musím číst dál!

Re: Kapitola 21. Obžalovaná Od: Zuzana - 16.03. 2010
Práve ju idem čítať, len si ju skopírujem do pc aby som mohla čítať v posteli kde nemám net :D Preklad bude určite skvelý, obsahovo ešte neviem, ale nebojím sa, že by ma nezaujala :D Teším sa na ňu.

Re: Kapitola 21. Obžalovaná Od: jerry - 24.02. 2010
ja tiez rada citam tieto poviedky, ci preklady alebo slovenske originaly, je to fajn odreagovanie od ucenia... :-))
Re: Kapitola 21. Obžalovaná Od: Jimmi - 24.02. 2010
To je viac nez rok, po takom case to potesi. Dakujem strasne moc.

Re: Kapitola 21. Obžalovaná Od: Jimmi - 05.01. 2009
ĎAKUJEEEEM. Budem sa snažiť. Je to nádherná poviedka, len tak ťažká, že som potrebovala dodať chuť a energiu. Nesklamali ste ma.

Re: Kapitola 21. Obžalovaná Od: babu - 04.01. 2009
ja tuhle povidku miluju, takze velky dik ze ji prekladas:)

Re: Kapitola 21. Obžalovaná Od: Monika - 04.01. 2009
chodím na tuto stránku několikrát denně, a když je tu náhodou přidaná jakákoliv kapitola k povídce, ať už téhle nebo jiné, hned si ji musím přečíst. Skvěle překládáš! Taky bych chtěla umět tak dobře anglicky jako ty...

Re: Kapitola 21. Obžalovaná Od: petty002 - 04.01. 2009
já chodim na tyhle stránky každý den a koukám jestli nepříbyla nová kapitola z nějaké povídky, takže mám moc ráda tuhle povídku :-) Jinak takhle rychle další kapitolu sem nečekala, výborný překlad :D
Re: Kapitola 21. Obžalovaná Od: Jimmi - 05.01. 2009
Tá ďalšia je najdlhšia kapitola zo všetkých, ale už som asi v polovici. Zajtra, ak všetko pôjde dobre. Leena to už totiž vzdala, je to na mne. Ďakujem moc.

Re: Kapitola 21. Obžalovaná Od: jana - 04.01. 2009
hltám všechno co se tu objeví, to mi věř!!

Re: Kapitola 21. Obžalovaná Od: maginy - 04.01. 2009
oki tak ja ju napriklasd citam vellmi rada

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Beruška1 )08.07. 2010Pdf na stiahnutie
Majikat: ( Jimmi )06.01. 2009Epilóg
Majikat: ( Jimmi )06.01. 2009Kapitola 23. Oslobodenie
Majikat: ( Jimmi )05.01. 2009Kapitola 22. Uväznená
Majikat: ( Jimmi )04.01. 2009Kapitola 21. Obžalovaná
Majikat: ( Jimmi )03.01. 2009Kapitola 20. Fiasko
Majikat: ( Jimmi )03.12. 2008Kapitola 19. Stať sa Snapom
Majikat: ( Leena )30.11. 2008Kapitola 18. Vrať se zpátky
Majikat: ( Jimmi )19.10. 2008Kapitola 17. Nemá zmysel plakať...
Majikat: ( Leena )19.10. 2008Kapitola 16. Odhalení a protivná ženská
Majikat: ( Jimmi )12.10. 2008Kapitola 15. Dumbledorova armáda
Majikat: ( Jimmi )04.10. 2008Kapitola 14. Napätie
Majikat: ( Jimmi )18.09. 2008Kapitola 13. Panika a kúzelné znamenia
Majikat: ( Jimmi )15.09. 2008Kapitola 12. Dôsledky
Majikat: ( Jimmi )13.09. 2008Kapitola 11. Sú tu
Majikat: ( Jimmi )11.09. 2008Kapitola 10. Správny čas, nesprávne miesto
Majikat: ( Jimmi )08.09. 2008Kapitola 9. V úkryte
Majikat: ( Jimmi )06.09. 2008Kapitola 8. Odhalený Malfoy
Majikat: ( Jimmi )05.09. 2008Kapitola 7. Pravda
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 6. Zůstaň
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 5. Malfoyovo pobláznění
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 4. Něco vzplanulo
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 3. Nedorozumění, večeře a něco víc?
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 2. Překvapení
Majikat: ( Leena )05.09. 2008Kapitola 1. Vzpomínka
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )04.08. 2008Na úvod