Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2013 Snamione

Letní škola 4/6

Advent 2013 Snamione
Vložené: solace - 19.12. 2013 Téma: Advent 2013 Snamione
larkinh nám napísal:

 

19. december 2013

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Letní škola

Autor: Proulxes

Původní název: Summer School (For the Romantically Challenged)

Link na originál:     http://www.thepetulantpoetess.com/viewstory.php?sid=22860&i=1

Překlad: larkinh

Souhlas k překladu: ano

Věkové omezení: žádné

Pár: HG/SS

Žánr: humor, romantika

Popis: trochu sladkého z 2012/13 SSHG Exchange

Varování: žádné


Prohlášení: Postavy v tomto příběhu jsou majetkem J.K.Rowlingové, autorky ságy Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladů různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří tuto ságu přeložili do češtiny. Autorská práva k této povídce vlastní Proulxes, jež napsala tuto fanfiction. Povídka nebyla přeložená za účelem zisku.

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

 


Kapitola 4., ve které zmijozelské intriky selhávají…

 

[roztržení kousku pergamenu]

 

Na co si to sakra hraješ, Snape? Lucius-zatraceně-proklatý-Malfoy? Ty jsi poslal Luciuse-zatraceně-proklatého-Malfoye, aby mě špehoval a proklel Jerryho?

Co Tě proboha přimělo, abys to udělal?

Možná mi budeš chtít své zvláštní činy vysvětlit písemně, jelikož se mnou nehodláš mluvit osobně (mimochodem, hezké obrany; všimla jsem si, žes je posílil od té doby, co jsem tu byla naposledy).

Po zralé úvaze musím říct, že neexistuje žádné rozumné vysvětlení, které by normální, duševně zdravá osoba mohla poskytnout. Snažila jsem se chovat v naší… situaci dospěle. Snažila jsem se – jako vždycky – být vůči Tobě nezaujatá.

Už.Na.Mě.Nikdy.Nemluv.

H. Grangerová

~~~~~

 

Glebe Cottage

Prasinky

3. srpna 2008

Drahá H.,

detaily! Chci detaily! Jaké bylo rande? Jaký je „Bum Bum“ zblízka a z hodně blízka?

Nemůžu jít ven a vidět se s tebou. Al má bolení bříška a když zvracel, bylo to zelené a fluoreskovalo to a pochodovalo to po pokoji. Nechoď sem – může to být nakažlivé!

Harry venku trénuje na svou další famfrpálovou hodinu v letní škole. Tvrdí, že je strašně nervózní z toho, že učí a že potřebuje víc cvičit… Je opravdu sladký. Na jeho hodinu se přihlásilo hodně lidí, studenti i zaměstnanci! Vědělas, že tenhle týden tam bude i profesor Snape? Nebyl famfrpálovým rozhodčím, když jsme chodili do školy? Nepředpokládám, že měl na létání dost času, když jsme byli mladší. Ponurost a trápení se ve sklepení ho udržovalo moc zaneprázdněným.

Půjdeš se na ně podívat? Prosím, řekni, že ano – Harry bude potřebovat nějakou podporu a já vážně nemůžu kvůli té plíživé zvracivé hrozbě…

Harry říká, že Snape je teď na vyučování úplně jiný. Pořád je to jízlivý b*****d, jakým vždycky byl, ale prý pečlivěji vysvětluje věci a dělá si na studenty více času než předtím. Možná změknul věkem…?!

Ale dost o Harrym – chci detaily! Dostala jsi se včera večer domů?!

Gin

~~~~~

 

Nebelvírská věž

Bradavice

3. srpna

Drahá Gin,

mrzí mě, že můj kmotřenec zvrací. Sova Ti přinesla i malou lahvičku bylinkového lektvaru, který jsem před časem vymyslela na uklidnění žaludku. Je pro děti naprosto bezpečný. Tři kapky do vody, opakovat po každém zvracení. Nejsem si jistá, jestli to bude fungovat na pohyblivý obsah žaludku, ale neuškodí, když zkusíš postříkat ty pochodující zvratky a uvidíš, co se stane. Hodně štěstí.

O průběhu rande Ti budu vyprávět, až se trochu uklidním. Stačí, když řeknu:
a) Domů jsem se dostala bezpečně, i když bez doprovodu
b) Jerry se zotavuje z nepříjemné magické reakce na držení se za ruce a pokusu o polibek
c) Je možné seslat Hominus Revelio, Petrificus Totalus A odchlupovací kouzlo zároveň, když jsi totálně naštvaná.
d) Severus Snape je hanebný bastard.

Samozřejmě že půjdu Harryho podpořit. Jerry se také přihlásil na jeho trénink a opravdu se těším, až ho uvidím v akci. Harryho, samozřejmě, taky.

S láskou,

H.

~~~~~

 

Sklepení

Pondělí 4. srpna 2008

Drahá profesorko Grangerová,

odvolávám se na Váš téměř hysterický pokus vstoupit do mých komnat dnes ráno.

Nemám nejmenší tušení, o čem to blouzníte ve svém dopise, jenž jste přiklela na moje dveře.

Pokud si Lucius Malfoy přeje trávit své večery poskakováním kolem Vašeho nového – mrazí mne, mám-li použít to slovo – ‚přítele‘, pak to není má věc. Podotýkám, že trpíte iracionální paranoiou. Přemýšlela jste už o substituční hormonální léčbě?

SS

~~~~~

 

Nebelvírská věž

4. srpna

Hezký pokus, Snape.

Váš dopis byl v jeho kapse.

HG

~~~~~

 

Sklepení

Bradavice

4. srpna

Luciusi,

Proč jsi u všech prohnilých pekel Satanáše a jeho malých přisluhovačů měl u sebe v kapse dopis, který jsem Ti poslal?

SS

(Mimochodem, ten chladný skřípavý zvuk, který slyšíš, je tělo Salazara Zmijozela obracejícího se v hrobě, protože jeden ze synů jeho koleje se ukázal být užvaněným troubou.)

~~~~~

 

Bradavická škola čar a kouzel

Osnova hodiny: vyplní všichni profesoři

Název předmětu: Famfrpál

Profesor: H. Potter

Datum: 4. srpna 2008

Cíl: Opětovné uvedení do famfrpálu, tipy pro úspěch

Plánované aktivity:

     - znát své koště (štětiny a násada, nožní opěry a jak je přimontovat) 

     - zahřátí (nemělo by trvat déle než 5 minut – pokud všichni zvládnou pořádně připravit koště!)

     - úvod do základních cvičení 

     - házení camrálem forhendem a bekhendem

     - předávání camrálu bez panikaření 

     - vyhýbání se potlouku

     - sebedůvěra brankáře – tipy a triky 

     - povědomí o Zlatonce

     - pohotové chycení Zlatonky

     - přátelský zápas

Vyhodnocení hodiny:

Většina hodiny probíhala dobře. Skupina se soustředila na zadání – cvičení a praktický nácvik, a zdálo se, že se dobře bavili. Všechno šlo podle plánu až do přátelského zápasu, během něhož byl bohužel profesor Snape rozptýlen potloukem (vrženým profesorem Bloombergem), zatímco se pokoušel o Vronského fintu, a narazil nejprve do brankových postů, potom do horní tribuny a nakonec spadl na zem. Hned na místě mu byla poskytnuta odpovídající první pomoc a pak byl přenesen do nemocničního křídla k dalšímu ošetření.

Podepsán: Harry Potter

~~~~~

 

Drahý Severusi,

BRZY SE UZDRAV!

Je mi velmi líto, že jsi byl zraněný. Zkoušet Vronského fintu, když letíš vzhůru nohama, není nikdy dobrý nápad, dokonce ani u toho nejlepšího chytače. Na co jsi myslel? Kdybych Tě neznala, myslela bych si, že ses chtěl předvádět! Už nemládneme, chlapče. Prosím, už se znovu nevystavuj nebezpečí – na dobrého mistra lektvarů člověk jen tak nenarazí!

Tvá znepokojená přítelkyně,

Minerva

~~~~~

 

BRZY SE UZDRAV!

Od Vaší třídy lektvarů Letního nástavbového studia, 2008

Jste borec, profesore!

Brzy se uzdravte, profesore Snape!

Doufám, že se brzy budete cítit lépe, prófo!

Lektvary bez vás budou nuda!

Famfrpál škodí vašemu zdraví!

Doufám, že se brzy budete cítit lépe, pane.

Krásná finta. Styďte se za to přistání! (Dělám si srandu, prófo!)

~~~~~

 

Glebe House

Prasinky

Drahý Severusi,

doufám, že se cítíte lépe. Samozřejmě že se cítím vinen kvůli té nehodě. Kdybych jen líp vysvětlil, jaké manévry máte procvičovat… Po tolika letech mimo aktivní hraní nebylo pro Vás bezpečné zkoušet tak obtížný… Dobře, myslím, že tohle všechno znáte a že sedíte v posteli na ošetřovně, čtete můj dopis a myslíte si ‚to je ale idiot‘. Takže skončím tím, že se upřímně omlouvám za Vaše zranění a že naprosto chápu, čím si procházíte, když se Poppy pokouší spravit Vám nohu a kyčel.

BRZY SE UZDRAVTE!

Upřímně váš,

Harry Potter

~~~~~

 

Malfoy Manor

Můj drahý příteli,

slyšel jsem o Tvém nešťastném zranění při sportu. Vážně, Severusi, neměl bys už vyrůst z toho dětského předvádění se? Nemysli si, že s Tebou soucítím – ta zatracená ženská mi odklela vlasy.

BRZY SE UZDRAV!

Doufám, že Tvé uzdravování bude dlouhé a bolestivé.

Lucius

~~~~~

 

BRZY SE UZDRAV!

Řekl bych, že teď jsme vyrovnaní, kámo.

Bum Bum

~~~~~

 

Nemocniční křídlo

Bradavická škola čar a kouzel

Úterý 5. srpna 2008

Drahá profesorko Grangerová,

jelikož jsem momentálně poněkud indisponován, nebude snad příliš nezdvořilé pro Vaši milou a velkorysou povahu, když Vás požádám, abyste příští dva dny učila i v mé třídě? Jsem si jist, že někdo s Vaší nepochybnou schopností sympatie a pochopení by nesnesl sledovat mé studenty, jak za mé nepřítomnosti trpí.

Poppy potvrdila, že moje odolnost vůči léčivým kouzlům prodlouží čas rekonvalescence o čtyřicet osm hodin. Měl bych být zpátky za katedrou ve čtvrtek.

Profesor S. Snape

~~~~~

 

Nebelvírská věž

Bradavická škola čar a kouzel

Úterý 5. srpna

Drahý profesore Snape,

nepokoušejte se vyvolat můj soucit. Pořád se na Vás velmi zlobím, Vy nesnesitelný chlape.

Samozřejmě že budu učit Vaši třídu, zatímco jste stále zraněný – už jsem Minervě nahlásila, že se toho ujmu.

Profesorka Grangerová

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Letní škola 4/6 Od: Michelle - 07.01. 2014
Hermiona je teda holka od rány:D díky moc za překlad

Re: Letní škola 4/6 Od: TaraFaith - 01.01. 2014
I když je mi líto, že se Severus zranil, musím se přiznat, že je tahle povídka od každé další kapitoly lepší! Moc dík yza překlad.

Re: Letní škola 4/6 Od: Jimmi - 28.12. 2013
Ďalšia lahôdka, ďakujem

Re: Letní škola 4/6 Od: elbi - 28.12. 2013
Jů. Jáchci vidět  ty fluoreskující pochodující zvratky, to je sen...  Prý "hysterický pokus vstoupit" . Jasné, že dialogy, tedy dopisy či vzkazy jsou skvělé... A Luciusi, ty troubo, zasloužil sis to  Och jasně, Severus předvádějící se, to nemohlo chybět. Opět zábava od začátku do konce.   Díky

Re: Letní škola 4/6 Od: arkama - 22.12. 2013
chodiace zvratky, plešatý Lucius, Severus predvádzajúci sa na metle... :DD úžas, dík za ďaľšiu kapitolku larkinh :)

Re: Letní škola 4/6 Od: Gift - 20.12. 2013
Budu se opakovat, ale- je to neuveritelne, ale povidka je kapitolu od kapitoly lepsi a lepsi! Vazne jsem se neskutecne pobavila. Dekuji za krasnou praci!

Re: Letní škola 4/6 Od: tiberia - 20.12. 2013
Lucius, který se nechal chytit a ještě s inkriminujícím dopisem v kapse? To se nedivím, že Salazar rotuje.... díky za krásný překlad :-)

Re: Letní škola 4/6 Od: solace - 19.12. 2013
Bolo to fakt skvelé! Holohlavý Lucius, Severus skúšajúci Vronského fintu, Ginny naháňajúca zvratky, sebavedomá Hermiona, dokonca aj Severusova trieda a jej odkazy zranenému "prófovi". Bavila som sa. Díky za preklad, larkinh.

Re: Letní škola 4/6 Od: JSark - 19.12. 2013
Bezvlasý Lucius, to je proste predstava pre bohov. :D Ďakujem, bolo to úžasné. :)

Re: Letní škola 4/6 Od: Lachim - 19.12. 2013
Nějak se nám to komplikuje. A Lucius je tady nějaký přblblý. Že by následek války?

Re: Letní škola 4/6 Od: arabeska - 19.12. 2013
Zase pobavilo :D Chudák Lucius bez vlasů... Ale stejně představa Snapea na koštěti předčí všechno! :D Díky za překlad :)

Re: Letní škola 4/6 Od: denice - 19.12. 2013
Merline, to nemělo chybu. Marně uvažuji, kdo z aktérů byl nejlepší, asi ti dva spiklenci - plešatý trouba Lucius s usvědčujícím dopisem v kapse (krásná představa, že ho Hermiona šacovala) a Severus, podlézající milé a velkorysé Hermioně. Bomba. Díky.

Re: Letní škola 4/6 Od: Eily - 19.12. 2013
Plešatý Lucius? Hermiono, ty ďáble! Vronského finta vzhůru nohama? Severusi, ty blázne! Vyrovnání se Severusem? Bum bume, ty blbče! Díky za překlad, je to k pomilování zábavné

Re: Letní škola 4/6 Od: scully - 19.12. 2013
Lucius bez vlasů. Tak to se Hermioně teda povedlo. Klobouk dolů.Příště už si rozmyslí jí sabotovat rande. Chudák Severus nejdříve najde jeho dopis Luciusovi Hermiona, potom spadne z koštěte a nakonec ještě musí být uctivý a žádat Hermionu o laskavost. Ta hláška o Salazarovi neměla chybu. Moc děkuji za překlad

Re: Letní škola 4/6 Od: Sebelka - 19.12. 2013
Děkuji za bezvadnou kapitolu. Jiťa

Re: Letní škola 4/6 Od: MIRA - 19.12. 2013
Lucius mal vo vačku Severusov list. To sa Severus potom zbytočne vyhovára, že on s tým nič nemá. Chybička se vloudí. Všetko bolo dokonalé. Bavila som sa.  

Re: Letní škola 4/6 Od: doda357 - 19.12. 2013
Niektoré pasáže boli také vtipné  Holohlavý Lucius....to by som si pozrela  Rada by som videla aj to Hermionine rande   Som zvedavá na pokračovanie  Ďakujem za preklad 

Re: Letní škola 4/6 Od: teriisek - 19.12. 2013
Chudáček Lucius! A Severuse je mi taktéž líto... Ale upřímně doufám, že ten nesnesitelný "kámo" Jerry to časem taky pěkně schytá, nejlépe od Hermiony! Díky za překlad, těším se na další část!

Re: Letní škola 4/6 Od: Patolozka - 19.12. 2013
Ha, tý bláho, to je ták dobrý a promyšlený, až z toho nemůžu;-) U těch typů povídek je těžké čtenáře udržet v pohotovosti, ale tady se to vážně daří. A díky za vynikající překlad. S pozdravem a díkem Pat Pat

Re: Letní škola 4/6 Od: leporelo - 19.12. 2013
plesaty Lucius????????? plesaty??? viete si to prestavit?? ja. bohuzial, ano!!! :DDDDD skoro som sa zlozila zo stolicky...ach...tato vecicka ma stale ukrutne bavi...dakujem velmi, velmi pekne larkinh

Re: Letní škola 4/6 Od: Folwarczna - 19.12. 2013
Mám pusu od ucha k uchu a před sebou hned pěknější den. Díky.

Re: Letní škola 4/6 Od: Zuzana - 19.12. 2013
:D Lucius obišiel najhoršie až mi ho prišlo ľúto   Perfektné. Ďakujem za preklad. 

Re: Letní škola 4/6 Od: Lupina - 19.12. 2013
Ta plíživá zelená zvracecí potvora mě jako matku tří dětí dostala! :-D Dovedu si představit zvracení tří dětí naráz, ale nedovedu si představit, pak ty zvratky honit:-D A Hermionino potvrzení možnosti seslaní tří různých kouzel naráz... Chudák Lucius :-) Bavila jsem se, hodně. Moc děkuji za tento skvělý překlad :-)

Re: Letní škola 4/6 Od: marci - 19.12. 2013
Ach bože . mně úplně stačily běžné dětské choroby - ještě aby zvratky fluoreskovaly a pochodovaly po pokoji :) popis rande s Bum-bum neměl chybu :) Lucius bez vlasů?? Ďábelská pomsta. Jo, není radno vytočit schopnou čarodějku :) parádní kapitola!!! Už aby byla další! Díky moc :)

Re: Letní škola 4/6 Od: kakostka - 19.12. 2013
Ha ha, Salazar, který skřípe při otáčení se v hrobě:-))) geniální obrat a plešatý Lucius:-))) skvělá povídka, kéž by měla ještě více částí... díky moc za vtipný překlad.

Prehľad článkov k tejto téme:

anogete: ( solace )06.01. 2014Kocky
Proulxes: ( larkinh )01.01. 2014Letní škola 6/6
magalena: ( tiberia )31.12. 2013Večer u Zeleného tuřínu
Scattered Logic: ( Florence )26.12. 2013Dostat se z šedé
CJK: ( marci )25.12. 2013Pohádka o Světlu a Temnotě
Aurette: ( solace )24.12. 2013Rapotačka
Proulxes: ( larkinh )23.12. 2013Letní škola 5/6
duniazade: ( Jacomo )22.12. 2013Nebe na zemi
Dream4 : ( Lupina )21.12. 2013Dopis od Severuse
sophierom: ( solace )20.12. 2013Päťdesiaty tretí utorok
Proulxes: ( larkinh )19.12. 2013Letní škola 4/6
Meladara: ( marci )18.12. 2013Mlčenlivá láska
melusin: ( Eggy )17.12. 2013Kukučka v hniezde: Rozhovory s bábätkom 02
melusin: ( Eggy )16.12. 2013Kukučka v hniezde: Rozhovory s bábätkom 01
worrywart: ( Lupina )15.12. 2013Severus, Saša a Elmo
cathedral carver: ( solace )14.12. 2013Jazerný efekt
Proulxes: ( larkinh )13.12. 2013Letní škola 3/6
Ramora: ( Jacomo )12.12. 2013Pokud na tom trváte
E.Jane: ( marci )11.12. 2013Jmelí
Fictioncannibal: ( Florence )10.12. 2013Tři ráno
Proulxes: ( larkinh )09.12. 2013Letní škola 2/6
Prongs II: ( Lupina )08.12. 2013Polap ji hned a polap ji festovně
georgesgurl117: ( solace )07.12. 2013Nevinnosť a narážky
Proulxes: ( larkinh )06.12. 2013Letní škola 1/6
Ramora: ( Jacomo )05.12. 2013Jen si tak trochu písknout
Strega Brava: ( marci )04.12. 2013Profesionální zájem
selinabln: ( Florence )03.12. 2013Kartička z čokoládových žabek pro profesora Snapea
bluestocking79: ( Eggy )02.12. 2013Stály spoločník
snowtigress-27: ( Lupina )01.12. 2013Vánoce po bradavicku