Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2013 Snamione

Letní škola 6/6

Advent 2013 Snamione
Vložené: solace - 01.01. 2014 Téma: Advent 2013 Snamione
larkinh nám napísal:

 

1. január 2014

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Letní škola

Autor: Proulxes

Původní název: Summer School (For the Romantically Challenged)

Link na originál:     http://www.thepetulantpoetess.com/viewstory.php?sid=22860&i=1

Překlad: larkinh

Souhlas k překladu: ano

Věkové omezení: žádné

Pár: HG/SS

Žánr: humor, romantika

Popis: trochu sladkého z 2012/13 SSHG Exchange

Varování: žádné


Prohlášení: Postavy v tomto příběhu jsou majetkem J.K.Rowlingové, autorky ságy Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladů různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří tuto ságu přeložili do češtiny. Autorská práva k této povídce vlastní Proulxes, jež napsala tuto fanfiction. Povídka nebyla přeložená za účelem zisku.

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

 

 

Kapitola 6., ve které vystupuje klobouk, hůl a exploze… a šťastný konec.

 

Havraspárská věž

Bradavická škola čar a kouzel

Pátek 15. srpna 2008

Héééj, cukříčku,

chtěla by ses ještě jednou přesvědčit, že je Tvoje čakra opravdu srovnaná?

Bum Bum!

Jerry

~~~~~

 

Ředitelna

Bradavická škola čar a kouzel

Pátek 15. srpna

Severusi,

Hermiona se mě ptala, jestli se připojíš ke zbytku zaměstnanců a budeš s nimi sledovat zítřejší zápas celebrit ve famfrpálu?

Minerva

~~~~~

 

Sklepení

Bradavická škola čar a kouzel

Pátek 15. srpna

Drahá Minervo,

výhled na to, že budu sledovat famfrpál společně s doktorkou Grangerovou a jejím americkým milencem, kvůli kterému jsem nedávno musel do nemocnice nechat si napravit dvě zlomené kosti a vyléčit otřes mozku, je tak úchvatný, že se toho raději nezúčastním. Lektvar je nyní v kritické fázi. Celé odpoledne budu pracovat sám ve sklepení.

SS

~~~~~

 

Pátek 15. srpna

Harry,

nazdárek, kámo!

Uvidíme se v sobotu.

Ron

~~~~~

 

Přepis rozhlasové reportáže: Ministerstvo kouzel - Desáté výročí od založení Charity Ministerstva kouzel pro válečné sirotky. 16. srpna 2008. Reportér: Lee Jordan.

„Vítáme vás, dámy a pánové, na velkolepém famfrpálovém zápasu organizovaném Ministerstvem kouzel na podporu válečných vdov a sirotků, konajícím se v Bradavicích dne 16. srpna 2008.

Jaká je to úžasná hra! Dva vynikající týmy budou spolu hrát, aby pomohli se sbírkou na úctyhodný účel… a samozřejmě aby odpověděli na otázku – mohou Syrakuské sirény, poměrně nový tým založený v rychle se rozvíjejícím famfrpálovém světě ve Spojených státech, porazit narychlo sestavený tým nejslavnějších hráčů famfrpálu na světě? Je to vzrušující šance, dámy a pánové.

Více než pět tisíc fanoušků přicestovalo do větrného Skotska, aby sledovalo zápas. Panuje tu úžasná atmosféra, zatímco čekáme, než nastoupí hráči-

A tady přicházejí, dámy a pánové! Syrakuské sirény!

Tohle je Shawna Hawyesová, chytačka Sirén! Shawna absolvovala Salemskou akademii, za kterou hrála v Celoamerické lize, než začala lítat za Puddlemerské spojence v Britské lize. Minulý rok se vrátila do své vlasti, aby hrála za Sirény, a opravdu si to užívá! S dvaadvaceti úspěšnými chyceními zlatonky tento rok vytřela zrak všem střelcům Americké ligy. Přivítejte Shawnu!

Jako další vítáme Sirénské odrážeče, Johna Blackhorse a Harrisona Lapahie. Blackhorse a Lapahie spolu hrají už čtyři roky a jsou železným jádrem obrany Syrakuských sirén. Sledujte jejich typický manévr zvaný Křížová palba! Sledujte ty potlouky, dámy a pánové – vypadají dnes velmi divoce!

A nyní přilétají Sherrilyn Rodgersová a Tiago Montoya! Oba střelci mají za sebou úžasnou sezónu, dali více než tři sta gólů! Rodgersová uvádí jako své koníčky plivání ohně a házení žetonů na cíl, zatímco Montoya je v týmu teprve rok a jeho koníčky jsou méně okázalé – mudlovské křížovky a mexická kuchyně. Zatleskejte Rodgersové a Montoyovi!

A nakonec, ale ne poslední! Sirénská veteránka, brankářka Shabray Jonesová, dámy a pánové! Shabray má za sebou dlouhou a vynikající kariéru po celém světě. Začala v Severní Americe s hraním Quodpotu za Sweetwaterské hvězdy v Texasu, který pak vyměnila za famfrpál a vybudovala si mezinárodní reputaci jako brankář. Shabray hrála za mnoho evropských i amerických týmů a je pravidelným hráčem Severoamerického famfrpálového výběru. Dámy a pánové, Shabray Jonesová!!!

Syrakuské sirény!!!

A nyní… přivítejte… poprvé spolu jako tým… naživo, v Bradavické škole čar a kouzel… Zbytek světa!

Ano! Dámy a pánové, tento tým tvoří některé z našich největších famfrpálových hvězd. Prosím zatleskejte….

Petrova Chitina! Chitina hraje na pozici střelce za Vratské supy a Ruskou federaci. Světově známá za fintu nesoucí její jméno, Chitin chyták, proslula především díky svým dovednostem a schopnostem v letu na koštěti. Tady ji máte! A s ní je její partner pro toto odpoledne, Marcus Flint. Flint opustil svou pověst špatného chlapce už před více než deseti lety a proslavil se jako střelec u Carfilských katapultů. Šestkrát – slyšíte, dobře, šestkrát vyhrál riskantní Dai memoriál. Rád bych věděl, jestli dnes uvidíme Chitin chyták, dámy a pánové!

A nyní přivítejte brankáře Zbytku světa, jednoho z nejoblíbenějších famfrpálových hvězd, Rrrronalda Weasleyho!! Weasley hraje za Kudleyské kanonýry a podle mnohých je právě tím mužem, který po válce pomohl klubu postoupit do vyšší ligy. Weasley se při mnoha příležitostech označil za věrného příznivce jediného klubu a odmítl všechny nabídky na přestup. Ronald Weasley!

Zbývají nám poslední tři hráči… jako první je na řadě Keiko Takahashi, která má záviděníhodnou pověst jako odrážeč, již si získala jako spoluhráč Gwenog Jonesové v Holyheadských harpyjích, a je pravidelným členem Japonského národního famfrpálového týmu.

Na pozici chytače uvidíte hráče s více než dvanácti lety zkušeností… Tento kouzelník vyhrál úplně všechno – tituly Nejlepší hráč a Nejvíce ceněný hráč, trofej ve famfrpálu dva na dva i Bulharský národní šampionát – a samozřejmě je také součástí Bulharského týmu, který už třikrát vyhrál mistrovství světa ve famfrpálu! Přivítejte Viktora Kruma!

A poslední… do páru s Keiko Takahashi na pozici odrážeče pouze v tomto charitativním utkání… muž, který nepotřebuje představovat… světově proslulý díky svým hrdinským akcím mimo famfrpálové hřiště… extrémně úspěšný chytač za Tutshillská tornáda a Britský mezinárodní tým… pan… HARRY POTTER!!!

 

***

 

Hráči nyní zaujímají své pozice a rozhodčí, Rolanda Hoochová, zatím kontroluje míče… Píská na píšťalku a vypouští zlatonku i potlouky a vyhazuje camrál vysoko do vzduchu… ZAČÍNÁME!

Chitina má camrál a řítí se s ním přes hřiště za Flintovy pomoci. Mezitím Potter a Takahashi zaujali pozice na ochranu svých střelců a všichni míří k Shabray Jonesové v brance Sirén…

Ou! Do hry se vkládá Blackhorse a posílá potlouk na Chitinu, ten těsně míjí její rameno, ale Chitina už hodila camrál Flintovi a ten útočí. Zdá se, že Krum zahlédl zlatonku po své pravé straně a právě se tím směrem řítí, pronásledován Hawyesovou. Hawyesová doslova leží na svém koštěti! Krum náhle dělá otočku a zastavuje se, Hawyesová kolem něj profrčí, ale zlatonka je pryč!

GÓÓÓL! Marcus Flint dal první gól. Využívaje výhody, když Krum odvedl pozornost, střelec Zbytku světa obalamutil Jonesovou a skóroval! Deset nula pro Zbytek světa!

Hoochová znovu zahájila hru. Camrál okamžitě získává Rodgersová, přehazuje ho Montoyovi a ten ho zase hází zpět, vyhýbá se při tom potloukům. Potter a Takahashi tvoří skvělý tým – ach ne! Takahashi poslala potlouk Potterovi, aby ho odpálil do cesty Montoyovi, ale Potter minul a potlouk se tak dostal mimo jeho kontrolu. Camrál má opět Rodgersová a háže na branku.

Vynikající krytí od Weasleyho, jednou rukou se drží koštěte a druhou chytá camrál. Dámy a pánové, to je něco! Weasley háže míč směrem k čekajícím střelcům. Flint chytá camrál a letí s ním na branku Sirén!

Na tribunách vzniká trochu vzrušení, protože jeden z potlouků si to míří přímo mezi diváky, ale Blackhorse zasahuje a posílá potlouk na Flinta. Flint uhýbá a ztrácí při tom camrál!

Rodgersová ho chytá – úžasný manévr, Sherri! Takhle se chytá míč za letu! Rodgersová drží camrál pod paží a vyhýbá se potlouku, který jejím směrem poslal Potter, jež si očividně libuje v této své nové pozici.

Kde je Zlatonka? Vidí ji někdo? Krum a Hawyesová krouží nad hřištěm asi padesát stop nad zemí, ale je zřejmé, že ten otravný zlatý míček je dnes téměř nepolapitelný. Hawyesová se svěřila, že je nadšená, že bude hrát na stejném hřišti jako legendární Bulhar… Sledujte dění nahoře, protože já se vrátím k tomu, co se děje pod nimi…

GÓÓÓL! Jonesová znovu podřimovala a Chitina dala gól do prostřední branky! Sirény prohrávají dvacet-nula!

~~~~~

 

BLESKOBRK

RYCHLÝ ZPŮSOB, JAK SI DĚLAT POZNÁMKY!

Dobře. Pokračujeme s Proměně bránícím lektvarem.

[*nezaznamenatelný zvuk*]

Sobota 16. srpna 2008

Základ lektvaru byl posledních čtyřicet osm hodin pod stázovým kouzlem. Nyní jsem připraven začít přidávat aktivované hormony.

[*otevírání dveří*]

- Co tady proboha děláš, Snape?

- Řekl bych, že je to naprosto očividné, Luciusi. Vařím. Už jsem identifikoval klíčový mechanismus fungování hormonů a teď se pokouším replikovat vliv luny na lektvar. Celý proces vyžaduje mé naprosté soustředění, takže kdyby ses laskavě vrátil ke sledování famfrpálu… Jsem si jistý, že Tvá žena postrádá tvou vybroušenou duchaplnost.

- Neměl jsem na mysli, co děláš tady! Myslel jsem tím, proč jsi tady a nesleduješ zápas po boku té Tvé zatracené mudlorozené čarodějky?

~~~~~

 

Přepis rozhlasové reportáže: Ministerstvo kouzel - Desáté výročí od založení Charity Ministerstva kouzel pro válečné sirotky. 16. srpna 2008. Reportér: Lee Jordan.

… a zachytil ho při úplné otočce. Opravdu vynikají manévr mladého střelce! Montoya je vskutku vycházející talent. Předává camrál Rodgersové a Sirény se formují do útoku! Zdá se, že Blackhorse a Lapahie se připravují na… ano! Dámy a pánové, Křížová palba! Úžasný manévr. Střelci druhého týmu jsou rozprášeni a Montoya míří na branku… a dává gól! Weasley neměl šanci camrál chytit – a je očividně naštvaný na odrážeče svého týmu!

Hoochová přivolává camrál a týmy se připravují na obnovení hry – a kapitánka Syrakuských sirén Jonesová žádá o oddychový čas. Zatímco budeme čekat, než hra znovu začne, rád bych vám představil některé z významných hostů dnešního utkání, sedící v lóži hned vedle naší komentátorské kabiny.

Zatleskejte prosím britskému ministrovi kouzel Kingsleymu Pastorkovi a jeho severoamerickému protějšku, ministryni kouzelnických záležitostí, madame Leslie Divinerové.

Doprovázejí je někteří z hrdinů války proti černokněžníku známému pod jménem Voldemort. Jako první jmenujme Seamuse Finnigana a Deana Thomase, dámy a pánové! Hned vedle nich sedí zpravodajka Jinotaje, slečna Lenka Láskorádová ve velmi zajímavém klobouku. A za ní poslední člen Zlatého tria Hermiona Grangerová, které nedělá doprovod nikdo jiný než profesor Jerry Bloomberg! Skandujte se mnou – „Bum Bum“!

[*Bum Bum!*]

Jsme vám velmi vděční, dámy a pánové, že jste dnes přišli podpořit Charitu Ministerstva kouzel pro válečné sirotky. Možná bychom mohli požádat některé z našich význačných hostů o komentář, než skončí oddechový čas?

~~~~~

 

BLESKOBRK

RYCHLÝ ZPŮSOB, JAK SI DĚLAT POZNÁMKY!

- Luciusi…

- Severusi. Cisa mi ukázala Tvůj dopis.

[*nezaznamenatelný zvuk - ??klení??*]

- Nebuď hlupák, brachu. Ukazuje mi všechno.

- Řekla, že to udrží v tajnosti-

- Řekla: „Přísahám, že to udržím v tajnosti, tak jako jsem udržela v tajnosti i to ostatní“ – a to dodržela.

- …Zmijozelka.

- Manželka, Severusi.

[*nezaznamenatelný zvuk*]

- Potřebuješ to nějak vyřešit. Sledovat Grangerovou jako zamilovaný puberťák a vyhrožovat jejímu příteli Tě nedovede dál, než jsi se dostal s Lily.

- Vypadni, Luciusi.

- Ale no tak, odlož to – stejně mě neprokleješ, ty idiote. Nikdy jsi nebyl zbabělý. Proč mi neřekneš, co se stalo před šesti lety? Mohl bych ti pomoci, víš.

~~~~~

 

Přepis rozhlasové reportáže: Ministerstvo kouzel - Desáté výročí od založení Charity Ministerstva kouzel pro válečné sirotky. 16. srpna 2008. Reportér: Lee Jordan.

A oba týmy jsou opět ve vzduchu. Blackhorse a Lapahie se tentokrát drží pohromadě, stejně jako Rodgersová a Montoya. Je jasné, že Sirény změnily taktiku…

Zahlédla Hawyesová Zlatonku? Mraky se stále drží nízko, ale občas se v nich něco zaleskne. Hawyesová se střelhbitě rozlétá a Krum se drží za ní! Sledujte její let! Byly to právě její letecké schopnosti, které k Hawyesové přitáhly pozornost mezinárodních médií věnujících se famfrpálu!

Zatím Blackhorse chrání Rodgersovou, která mění směr a hází camrál Montoyovi. A Montoya dává gól!

Dvacet-dvacet!

Zlatonka opět zmizela! Tento zápas se začíná opravdu skvěle vyvíjet!

~~~~~

 

BLESKOBRK

RYCHLÝ ZPŮSOB, JAK SI DĚLAT POZNÁMKY!

- …

- Nikam nepůjdu, Severusi.

- Dobře. Tak tedy, ehm. Mohl bys mi podat ten svazek knotěnky? Sundej si hábit a vezmi si tamty rukavice.

- Tady. Co děláš?

- Už jsem ti to říkal. Vařím lektvar. Zkouším vyvinout lepší lék na lykantropii.

- Vážně? To je od Tebe ohromně laskavé.

- Luciusi…

- Dobrá… dobrá. Hábit dolů. Natáhnout si rukavice. Jsem k Tvým službám.

[*nezaznamenatelný zvuk*]

- A teď k tomu Tvému malému rozptýlení.

- Ona není rozptýlení… tedy alespoň ne moje. Podrž to.

- Proč tam přidáváš asfodel?

- Abych neutralizoval vliv pelyňku. Zavři na chvíli klapačku – musím počítat míchání…

- Severusi?

- Třináct, čtrnáct, patnáct… co?

- Grangerová, Severusi.

~~~~~

 

Přepis rozhlasové reportáže: Ministerstvo kouzel - Desáté výročí od založení Charity Ministerstva kouzel pro válečné sirotky. 16. srpna 2008. Reportér: Lee Jordan.

A Sirény dávají další gól. Nyní je to čtyřicet-dvacet pro Sirény. Americký tým si začíná věřit.

Potter a Takahashi se výborně doplňují, ale stále mají potíže zaujmout formaci proti skvěle sehraným střelcům a odrážečům Sirén.

Harry Potter žádá o oddychový čas. Hráči pomalu klesají na plochu hřiště, aby si vzali opravdu zasloužené občerstvení.

***

Paní ministryně Divinerová, vítejte v Británii. Jak se vám líbí zdejší počasí?

- [*odkašlání*] Víte, Lee,  já pocházím z Michiganu, takže jsem jaksi zvyklá na mraky a déšť.

- Dokonce i v létě, paní ministryně?

- Ehm, to ne, ale nezdá se, že by to hráčům vadilo, že?

- Vskutku ne. Jste velkým fanouškem famfrpálu?

- Ale jistě! Nenechám si ujít žádný velký mezinárodní zápas ani žádné utkání mého týmu, Detroitských Jisker zkázy.

- Ach, takže se znáte s Johnem Blackhorsem? Nehrál před několika lety za Jiskry zkázy? Opravdu velký talent, co říkáte?

- Ano, to vskutku je. Přeji všem hráčům hodně štěstí v této hře, která se koná kvůli tak vznešenému záměru.

- Paní ředitelko McGonagallová… musíte být velmi pyšná, že se taková prestižní akce koná ve vaší škole?

- Ach ano, Lee! Jsem velmi hrdá! Jsme velmi nadšeni, že jsme tu dnes mohli všechny přivítat!

- Ale vy už jste tu toto léto uvítali i někoho dalšího?

- Ano, Lee, děkuji, že jste to zmínil. Ehm. Měli jsme tu čest přivítat v Bradavické škole čar a kouzel více než padesát dospělých kouzelníků a čarodějek, kteří se účastní našeho prvního Letního nástavbového studia… Někteří význační mladíci a slečny se dokonce připojili k našemu týmu zkušených profesorů, aby předali své znalosti jiným v celé řadě kurzů…

~~~~~

 

BLESKOBRK

RYCHLÝ ZPŮSOB, JAK SI DĚLAT POZNÁMKY!

- Udržuj to stabilní, Luciusi. Já zatím dojdu pro prášek z rohu dvojrožce…

- Takhle?

- Jo.

- Kolik je hodin?

- Co?

- Už budou tři, ne?

- Předpokládám, že ano. Hodinky mám tamhle.

- Severusi…?

[*nezaznamenatelný zvuk*]

- Vyhýbáš se otázce. Já vím, že sis se svou učednicí rozuměl, téměř až moc… až do Halloweenské večeře v roce 2002. Pak ses náhle stáhl zpátky za svou strnulou, ponurou masku a změnil ses zase do… no… svého dřívějšího já. Něco se muselo stát, kamaráde.

- [*šeptání*] Nemůžu o tom mluvit.

- Ale ano, můžeš. Po tom všem. Pamatuj na to, co všechno jsem udělal já. Jestli si já zasloužím odpuštění, tak proč ne i Ty?

~~~~~

 

Přepis rozhlasové reportáže: Ministerstvo kouzel - Desáté výročí od založení Charity Ministerstva kouzel pro válečné sirotky. 16. srpna 2008. Reportér: Lee Jordan.

- A tady je naše Lenka Láskorádová. Lenko, musím se tě zeptat… Z čeho je to vyrobené? Je to úžasné!

- Děkuji ti, Lee. Je to z peří mořiperek.

- Mořiperek?

- Ano, to jsou kouzelní brodiví ptáci ze středního Belize. Nádherné, že? Připomíná mi to závodní chrty a kecníčky.

- Eee, ano… Takže, přišla jsi, abys povzbudila své kamarády Rona Weasleyho a Harryho Pottera?

- Vlastně ne, kvůli tomu tady nejsem.

- Vážně? Ehm…

- Ne, přišla jsem poradit své kamarádce. Snažila jsem se ji celé odpoledne najít, ale nezdá se, že by tu někde byla. Můžu si půjčit mikrofon? Pamatuji si, jak to funguje – komentovala jsem zápasy, když jsi ukončil studium. Ahoj všichni! Harry, mohl bys prosím nezačínat hru, dokud to všechno nedopovím? Moc ti děkuji! Mimochodem, líbí se mi tvůj dres – modrá ti vždycky slušela…

- Ehm, slečno Láskorádová? Tomuto živému přenosu naslouchá asi třicet tisíc lidí kromě těch zde na stadionu…

- Ano, já vím, Lee. Promiňte mi to vyrušení, všichni, ale je tady Hermiona Grangerová?

~~~~~

 

BLESKOBRK

RYCHLÝ ZPŮSOB, JAK SI DĚLAT POZNÁMKY!

- Můžu zapnout rádio?

- Co?

- No, jestli se nechceš svěřit se svým tajemstvím ohledně Grangerové, tak v rádiu dávají něco, co bych chtěl slyšet. Začíná to ve tři. Konec mé hůlky je překvapivě dobrý přijímač.

- U Merlinových bradavek, Luciusi. O co ti, u všech zatracených trolů, jde? Tohle je hodně choulostivý lektvar! Už mi třikrát vybuchl! Musím se naprosto soustředit, pokud nechci, abych vyhodil do vzduchu polovinu hradu a nás dva s ním! Ne, nemůžeš si pustit to zatracený-

[*cvak*]

[*ladění rozhlasu*]

„- je tady Hermiona Grangerová?“

- Nech to puštěný. Počkej. Co to je?

~~~~~

 

Přepis rozhlasové reportáže: Ministerstvo kouzel - Desáté výročí od založení Charity Ministerstva kouzel pro válečné sirotky. 16. srpna 2008. Reportér: Lee Jordan.

- Ach, ahoj, Hermiono! Vidím, jak na mě máváš z druhé strany tribuny! Vypadáš báječně. Je s Tebou profesor Bloomberg? Ahoj Jerry! Pamatuješ si na mě? Narcisa Malfoyová mi o Tobě před několika dny napsala, protože si vzpomněla na něco, co o Tobě četla v mém časopisu. Ahoj, paní Malfoyová – myslím, že jsem Vás zahlédla vedle profesora Bloomberga! Ach, prosím, neodcházejte, pane profesore!

Víte, že profesor Bloomberg je tenhle měsíc na předních stánkách jihoamerického vydání Jinotaje?

[*nejistý potlesk, skandování „Bum Bum“*]

Ano, ano! „Bum Bum“‘!

Myslím, že každý by měl vědět, proč se vám říká „Bum Bum“, profesore. Nemyslíte si to taky?

[*nezaznamenatelný zvuk – rvačka??*]

Víš, Hermiono, napadlo mě, že každý zná jeho přezdívku, ale nikdo se nikdy nezeptal, proč zrovna tuhle. Pak jsem dělala výzkum o donucovacích kouzlech – potřebovala jsem se dostat blíž k heliopatům, které jsem sledovala v poušti Atacama – a zjistila jsem, že některá z těch kouzel lze aktivovat nějakým klíčovým slovem. Je to trochu jako mudlovská hypnóza. Pokaždé, když slyšíš nebo vidíš slova „Bum Bum“, jež jsou napojená na mysl profesora Bloomberga, vytvoří se místní psychické pole a lidé kolem něj cítí silné nutkání dělat to, co chce on. Docela chytré, ne?

[*nezaznamenatelný zvuk*]

[*?? Bastarde ??*]

[*Hermiono? AU!*]

[*bučení*]

Takže, když profesor Snape řekl paní Malfoyové o Tvém přátelství s profesorem Bloombergem, paní Malfoyová myslela, že bych sem měla přijít a říct Ti, co jsem o něm zjistila.

Ach, vidím, že už jsi podnikla kroky…

Dobře. Tím je to vyřešené. Báječné! Myslím, že teď se můžete vrátit ke hře. Jééé, podívejte! Není tamhle kousek od Viktora Zlatonka? No není nádherná?

~~~~~

 

BLESKOBRK

RYCHLÝ ZPŮSOB, JAK SI DĚLAT POZNÁMKY!

„- Jééé, podívejte! Není tamhle kousek od Viktora Zlatonka? No není nádherná?“

- Tak. Takže, ona nemyslela… nemohla si pomoci…

- Ale, ale! Takže Tvoje tušení o tom směšném Američanovi bylo správné, starý brachu. Byla nepochybně pod nějakým donucovacím kouzlem, jinak by nemohla zůstat imunní vůči Tvé očividné osobní přitažlivosti a šarmantnímu charakteru. Mimochodem, měl by ten lektvar takhle zářit?

- Zářit? Pro Merlina, Luciusi! K ZEMI! EVA-

[*nezaznamenatelný zvuk*]

 

~~~~~

Denní věštec

Neobvyklé ukončení charitativního famfrpálového zápasu!

„Bum Bum“ Bloomberg odhalen jako sériový svůdník!

Rehabilitace Malfoyů!

~~~~~

 

Ředitelna

Bradavická škola čar a kouzel

Neděle 17. srpna 2008

Můj drahý Severusi,

jsem ráda, že se již cítíš lépe a že netrpíš žádnými trvalými následky po tom hrozivém výbuchu. Lucius Malfoy se už vrátil do Wiltshire. Posílá Ti své pozdravy. Zřejmě se pořádá hodně různých společenských akcí, kterých se musí se svou ženou účastnit, a tak je jeho přítomnost doma vyžadována.

Teď, když se díky Poppyině celonoční péči zotavuješ, zastavím se v nemocničním křídle a vtluču Ti do té Tvé tvrdé hlavy trochu rozumu! Ten lektvar je příliš nebezpečný, abys s ním experimentoval i bez vyrušování ze strany Luciuse Malfoye A kouzelnického rozhlasu!

Profesor Bloomberg byl zatčen krátce poté, co Viktor chytil Zlatonku. Vyslýchali ho dva bystrozoři z Oddělení zneužívání kouzel. Myslím, že na celém světě je celá řada žen, které byly ovlivněny jeho hanebným chováním. Není báječné, že my tady v Bradavicích jsme byli schopni během minulých týdnů jasně uvažovat?

Jen tak mimochodem, přikládám kopii Tvé pozvánky na Závěrečný ples Letního nástavbového studia. Tvoje odpověď na první pozvánku se musela někde ztratit… Určitě Ti nemusím připomínat, že pro kmenové bradavické profesory je účast na tomto plese povinná. Hermiona dostala samozřejmě svou vlastní pozvánku, ale když jsem s ní včera mluvila, horlivě se zajímala o to, jestli jsi ji dostal i Ty. Řekl Ti někdo, že celou noc proseděla u Tvé postele? Poppy tvrdí, že v tom byla docela neoblomná.

Uvidíme se později, příteli.

Dávej na sebe pozor.

Minerva

~~~~~

 

Vážený profesore Snape,

správní rada a ředitelka Bradavické školy čar a kouzel si vás dovolují pozvat na

Závěrečný ples Letního nástavbového studia

Místo a čas konání: Velká síň, neděle 17. srpna 2008 ve 20:00 hod.

Předepsané oblečení: uniforma nebo slavnostní hábit

Ukončení: 2:00

Potvrzení o účasti zašlete na adresu: Ředitelna, Bradavická škola čar a kouzel

 

~~~~~

 

Nebelvírská věž

Neděle ráno

Severusi,

TY NESNESITELNÝ CHLAPE! Ze všech možných nebezpečných, hloupých, nezvladatelných, idiotských, nesmyslných, nemožných, stupidních, praštěných, prostoduchých, zatvrzelých a nerozumných věcí, uděláš právě tohle?! Použiješ kouzelný přístroj v lektvarové laboratoři – spolu s těkavými ingrediencemi! VŽDYCKY jsi vykládal o nebezpečí používání magie JAKÉHOKOLIV DRUHU při vaření. NA CO JSI MYSLEL?

Blbče.

Hermiona

~~~~~

 

Sklepení

Neděle 17. srpna 2008

Dej mi pokoj, ženská. Už jsem naprosto zdravý a mám spoustu času na analýzu příčin, které vedly k výbuchu – a ne, nebylo to kvůli tomu, že jsem si zapnul rádio. Je to vina jen a pouze Luciuse.

Ano, myslím, že jsem našel řešení a měl bych být schopný lektvar příští týden otestovat na slečně Brownové.

Očekávám Tě v sedm.

SS

~~~~~

 

Nebelvírská věž

Severusi,

jenom Ty můžeš využít čas při rekonvalescenci z mnohonásobných zlomenin, otřesu mozku a popálenin druhého stupně analýzou reakce mezi jednotlivými lektvarovými přísadami.

Uvidíme se v sedm, ale máš mi hodně co vysvětlovat.

H.

~~~~~

 

Sklepení

Bradavická škola čar a kouzel

Neděle 17. srpna 2008

Milá Minervo,

děkuji Ti za Tvé milé pozvání a přání brzkého uzdravení.

Ze sklepení dnes přijdeme dva.

S upřímným pozdravem,

S. Snape

~~~~~

 

Denní věštec

Pondělí 18. srpna 2008

Snape a Grangerová oznámili zasnoubení!

Od Hettie Henwoodové

Kouzelnický svět byl včera večer překvapen oznámením, že se váleční hrdinové Severus Snape a Hermiona Grangerová zasnoubili.

Ples, uspořádaný u příležitosti zakončení Letního nástavbového studia, byl v plném proudu, když náhle přestal hrát orchestr a všichni hosté se stali svědky ohromujícího ohňostroje pro použití v místnostech, pozornosti od firmy Kouzelnické kratochvilné kejkle.

V nastalém tichu profesor Severus Snape, nositel Merlinova řádu 1. stupně, poklekl před profesorkou Hermionou Grangerovou, nositelkou Merlinova řádu 1. stupně, a požádal ji o ruku.

Červenající se, ale nadšená profesorka Grangerová vykoktala souhlas, načež byla okamžitě vtažena do náruče budoucího ženicha v dechberoucím gestu lásky, jenž by autorka tohoto článku nikdy od obvykle zamlklého a samotářského lektvaristy neočekávala.

Okamžitě poté se sálem rozlehl potlesk a vykřikovaná blahopřání. Autorka článku se ihned vydala ke šťastnému páru pro interview.

Lektvarový mistr Severus Snape se před tichým publikem přiznal, že jejich milostná romance byla rozhodně nekonvenční.

„Po celé roky jsem ji nesnášel,“ přiznal s upřímností, „dokud jsem si neuvědomil, že bez ní nemohu žít.“

Jeho snoubenka se jeho slovům zasmála a dodala: „Očividně stále trpí následky otřesu mozku… Také Tě miluju, drahý.“ Poté ho odvedla na parket, kde byli okamžitě zavaleni množstvím gratulantů a přátel.

 

Finite incantatem


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Letní škola 6/6 Od: leporelo - 10.01. 2014
Larkinh dakujem za skvely preklad skvelej poviedky..az mi je luto, ze to skocilo...bola to perfektna jazda...velmi sa mi pacil ten styl, ta pisana forma....skoda toho trochu gycoveho zaveru ale cela poviedka bola tak skvela, ze to autorke odpustam...a najma jej to odpustam za toho jej Luciusa, ten bol jednoducho presne podla mojho gusta

Re: Letní škola 6/6 Od: Jimmi - 07.01. 2014
Poctivo priznávam, že som nevydržala a prečítala si záverečnú kapitolu cez admina. Chcela som to mať na jeden šup a neľutujem, bola to skvelá jazda, len som si musela nájsť čas na záverečné ĎAKUJEM! Skončilo to nádherne. (A zabodoval aj Lucius)

Re: Letní škola 6/6 Od: Michelle - 07.01. 2014
Nádherné zakončení:) Tedy, bála jsem se, co Lenka u mikrofonu vyvede, ale nakonec to dpadlo dobře, uff. Díky moc za úžasný překlad, tento typ povídek si vždycky ráda přečtu:)

Re: Letní škola 6/6 Od: solace - 04.01. 2014
Záver mi prišiel tak trochu šitý horúcou ihlou a tiež som dúfala, že sa dozvieme, čo sa medzi Hermionou a Severusom kedysi udialo. Ale inak poviedka bola skvelá a preklad rovnako na vysokej úrovni. Takže veľmi pekne ďakujem, larkinh.

Re: Letní škola 6/6 Od: arkama - 02.01. 2014
Čo sa také mohlo stať predtým? Určite mal Severus vtedy nejaký romantický pokus voči Hermione, tá to nepochopila, zlomilu mu ego, on to nepredýchal, navrčal na ňu a bolo po vtákoch ) Výborná oviedka, výborný preklad, Malfoyovci na úrovni, Narcissa za dámu, Bum,Bum bol v prvých kapitolách titulovaný presne...No, čo dodať, asi len, dík za preklad a nájdenie takejto veci larkinh

Re: Letní škola 6/6 Od: TaraFaith - 02.01. 2014
Tak tohle byla úžasná povídka. Zábavná, vtipná, s doboru zápletkou, která krásně zpříjemní den. Moc děkuji za překlad.

Re: Letní škola 6/6 Od: JSark - 01.01. 2014
Ále, chcem vedieť, prečo sa predtým rozišli. Chm. :( Ale inak skvelé, hlavne Luna a Bum-Bum. Bum, zavreli sa za ním mreže Azkabanu. :DD Ďakujem.

Re: Letní škola 6/6 Od: teriisek - 01.01. 2014
A o tom, co se stalo, jsme se nedozvěděli nic, to je teda podpásovka! Ale skončilo to hezky, blb byl po zásluze potrestán a dokonce bude svatba:) A i ta dopisová a zápisková forma mě nakonec bavila, takže co víc si přát? Díky za překlad!

Re: Letní škola 6/6 Od: zuzule - 01.01. 2014
Hézký, taky bych chtěla hůlku, na kterou chytnu rádio. Naštěstí to dobře dopadlo. Děkuju za povzbuzení na Nový rok.  

Re: Letní škola 6/6 Od: arabeska - 01.01. 2014
Bum Bum! Tohle by mě nikdy nenapadlo, je to docela vychytralý. A jsem ráda, že to řekla Lenka, samozřejmě :) Jinak... nezklamalo. Ale vůbec to nezklamalo, přesně jak jsem očekávala. Akorát by to mohlo být asi tak nekonečněkrát delší... Díky, díky, DÍKY za překlad! :)

Re: Letní škola 6/6 Od: scully - 01.01. 2014
 To byl pěkný a důstojný konec jedné krásné povídky. Lucius opět perlil,Narcissa a Lenka odhalily toho podvodníka Bum Bumma a naši dva oblíbenci se chystají do stavu manželského. No co více si od pěkné povídky přát. Moc děkuji za překlad

Re: Letní škola 6/6 Od: Gift - 01.01. 2014
Nejradeji bych zkopirovala komentar od denice a jen se pod nej podepsala . Vystihla to krasne. A protoze je preci jen prvniho a mne to stale jeste nemysli tak, jak by melo, asi te budu muset bohuzel i takhle odbit. Dekuji za prekrasny preklad, byl mym high lightem u letosniho Snamione .

Re: Letní škola 6/6 Od: Eily - 01.01. 2014
Vynikající! Ať už zapojením mých milovaných Malfoyů či Lenčiným geniálním odhalením Bum Buma (Já si říkala, kdo by si nechal takhle dementní přezdívku). Vtipná povídka, zábavná taky díky neobvyklé formě. I u famfrpálového zápasu jsem byla napjatá, jak se to vyvine. Teď ani nevím, kdo vyhrál. Díky moc za překlad téhle perly, larkinh

Re: Letní škola 6/6 Od: Zuzana - 01.01. 2014
To kúzlo profesora Bum-Buma zapôsobilo aj na mňa:) dúfam, že nebude trpieť dlho a že si nájde niekoho koho nebude musieť očarovať mágiou aby ho mal rád:) Som rada, že sa Severus odhodlal požiadať Hermionu takým spôsobom. Čakala som ale, že sa s Hermionou porozpráva a tak si vysvetlia to čo sa im stalo. Takto s Lenkinou pomocou to mal jednoduchšie:) Ďakujem za preklad:)

Re: Letní škola 6/6 Od: Lupina - 01.01. 2014
Bylo to báječné. Krásný závěr do Nového roku. Ale fakt by mě zajímalo, co se tehdy stalo. Všichni byli báječní. Lucius, Lenka - opět se ukázala jako skvělá přítelkyně. Moc jsem se bavila a Tvůj překlad byl úžasný. Díky za nadílku :-)

Re: Letní škola 6/6 Od: doda357 - 01.01. 2014
Krása  Poviedku som si užívala od začiatku do konca, bolo to skvelé  Hlavne sa mi páčila tá forma listov  A aj Bleskobrk, Lucius s rádiom a kopec ďalších  Bum bum sa mi nepáčil od začiatku....Ďakujem za preklad 
Re: Letní škola 6/6 Od: larkinh - 01.01. 2014
Lucius chytající rádio na konec své hůlky :D To dostalo mě. Díky za komentář.

Re: Letní škola 6/6 Od: denice - 01.01. 2014
Tak to bylo krásné zahájení nového roku a zároveň víc než důstojný konec. Zamilovala jsem si všechny (Bum Bum! Severus mu docela hodně vděčí), ale můj favorit je Lucius, přesně takového ho miluji,  a samozřejmě Lenka s Narcissou. Jediná chybička na kráse je ten Severus klečící na plese (proč ne rovnou na famfrpálovém stadiónu?), ale to už je takový americký folklór. Autorka taky udělala ze sedmi hráčů šest (nebo třeba neumím počítat), ale popis utkání byl strhující a vaření lektvaru je něco, k čemu se budu ráda vracet. Díky!
Re: Letní škola 6/6 Od: larkinh - 01.01. 2014
Ve famfrpálu se nevyznám, takže nevím, kolik tam má být hráčů. Ale jako laik bych řekla 6 (2 odrážeči, 2 střelci, chytač a brankář). Lenka je úžasná - jak hezky napoví, kde je zlatonka :D Díky za komentář.

Re: Letní škola 6/6 Od: elbi - 01.01. 2014
Jsem smutná  nejvíc. Nejenom proto, že povídka skončila, ale protože jsem se nedozvěděla, co se mezi nima tehdá stalo... Teď mě to bude trápit, dokud mi to někdo nepoví... Opět jsem se bavila od začátku do konce.  Bloomberg mi byl podezřelej od první chvíle. Třeba se zadaří a skončí u Munga ve stejné cele, jako Zlatoslav. Určitě by jim to klapalo klukům ušatejm  Díky
Re: Letní škola 6/6 Od: larkinh - 01.01. 2014
Nebuď smutná, důležitý je, že se zase dali dohromady... určitě jenom Severus plácnul něco nevhodného, co Hermionu naštvalo :) Díky za komentář.

Prehľad článkov k tejto téme:

anogete: ( solace )06.01. 2014Kocky
Proulxes: ( larkinh )01.01. 2014Letní škola 6/6
magalena: ( tiberia )31.12. 2013Večer u Zeleného tuřínu
Scattered Logic: ( Florence )26.12. 2013Dostat se z šedé
CJK: ( marci )25.12. 2013Pohádka o Světlu a Temnotě
Aurette: ( solace )24.12. 2013Rapotačka
Proulxes: ( larkinh )23.12. 2013Letní škola 5/6
duniazade: ( Jacomo )22.12. 2013Nebe na zemi
Dream4 : ( Lupina )21.12. 2013Dopis od Severuse
sophierom: ( solace )20.12. 2013Päťdesiaty tretí utorok
Proulxes: ( larkinh )19.12. 2013Letní škola 4/6
Meladara: ( marci )18.12. 2013Mlčenlivá láska
melusin: ( Eggy )17.12. 2013Kukučka v hniezde: Rozhovory s bábätkom 02
melusin: ( Eggy )16.12. 2013Kukučka v hniezde: Rozhovory s bábätkom 01
worrywart: ( Lupina )15.12. 2013Severus, Saša a Elmo
cathedral carver: ( solace )14.12. 2013Jazerný efekt
Proulxes: ( larkinh )13.12. 2013Letní škola 3/6
Ramora: ( Jacomo )12.12. 2013Pokud na tom trváte
E.Jane: ( marci )11.12. 2013Jmelí
Fictioncannibal: ( Florence )10.12. 2013Tři ráno
Proulxes: ( larkinh )09.12. 2013Letní škola 2/6
Prongs II: ( Lupina )08.12. 2013Polap ji hned a polap ji festovně
georgesgurl117: ( solace )07.12. 2013Nevinnosť a narážky
Proulxes: ( larkinh )06.12. 2013Letní škola 1/6
Ramora: ( Jacomo )05.12. 2013Jen si tak trochu písknout
Strega Brava: ( marci )04.12. 2013Profesionální zájem
selinabln: ( Florence )03.12. 2013Kartička z čokoládových žabek pro profesora Snapea
bluestocking79: ( Eggy )02.12. 2013Stály spoločník
snowtigress-27: ( Lupina )01.12. 2013Vánoce po bradavicku