Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Drabbles solace 2014

Ideálne meno

Drabbles solace 2014
Vložené: solace - 20.01. 2014 Téma: Drabbles solace 2014
solace nám napísal:

Ideálne meno

Autor: zanthia122

Preklad: solace

Originál: http://grangersnape100.livejournal.com/33476.html

Minerva sa chce porozprávať

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

„Seymour?”

Minerva naňho vyčítavo pozrela. „Koľkokrát ti to mám opakovať? Už žiadne ďalšie začínajúce sa na „S”!”

„Augustín?”

„To je zastarané,” odsekla a vzala mu z rúk dieťa.

Severus sa naštval. „Tak ho budeme volať John.”

Minerva sa naňho iba škaredo pozrela. Pokrčil plecami.

„Chcem meno, Severus… pekné meno. Malo ti to napadnúť skôr.”

„Ako som mal vedieť, že to bude chlapec? Chcela si ho volať Cecília?”

„Ha, ha! Asi si myslíš, že je to vtipné.”

„Hermione sa páči. Okrem toho, je to iba druhé meno, Minerva.”

„Nedovolím, aby môj krstný syn trpel, Severus Skye Seabert Snape XIII.”


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Ideálne meno Od: mami - 07.05. 2014
Fuj kolka ohavnost. To by mu skutočne neurobili.
Re: Ideálne meno Od: solace - 07.05. 2014
Nie, nie, určite nakoniec zvíťazí zdravý rozum. Díky:-)

Re: Ideálne meno Od: teriisek - 31.01. 2014
No jo, výběr jména, to je kapitola sama pro sebe, ještěže my jsme dávali jen jedno! Díky za překlad!
Re: Ideálne meno Od: solace - 02.02. 2014
Verím, že nakoniec dokázali dospieť ku kompromisu a Hermiona bola taktiež spokojná. Vďaka za komentík, teriisku.

Re: Ideálne meno Od: Iveta - 21.01. 2014
Minerva se chce projevit jako lepší, než byl Severusův kmotr? :-D Osobně si myslím, že všechno lepší než Albus :-) Pokud trváme na významných osobnostech/učitelích, co třeba Filius? Každopádně, nechtěla bych diskuzi o jméně absolvovat ani s jedním z nich, chudák Hermiona :-)
Re: Ideálne meno Od: solace - 28.01. 2014
Napokon som zistila, že to autorka v komentároch prezradila: vybrali meno Menelaos, ktorý bol v gréckej mytológii Hermioniným otcom. No neviem...:-) To už mi aj ten Albus znie lepšie. Vďaka za odozvu, Iveto:-)

Re: Ideálne meno Od: scully - 20.01. 2014
Teda pochybuju že to u Hermiony projde. Minerva je rozumná kmotra. Ale aspon dvě jména na s snad mít bude. Děkuju Solace za překlad
Re: Ideálne meno Od: solace - 20.01. 2014
Jasné, že to takých dôležitých veciach nemôže rozhodovať Severus sám. Ale s Minervou si vždy pekne podebatuje, kým sa dopracujú k nejakému prijateľnému záveru, však? Verím, že tie dve mená s "S" budú na 100%. Aj ja ďakujem za odozvu, scully.

Re: Ideálne meno Od: Zuzana - 20.01. 2014
:D meno je dôležité :) pre pohodlie dieťaťa:D Minerva má pravdu.
Re: Ideálne meno Od: solace - 20.01. 2014
To áno, aspoň to druhé nech je podľa Minervy. Ale verím, že k výberu prvého mena pristupovali Hermiona so Severusom nanajvýš zodpovedne. Ďakujem, Zuzka.

Re: Ideálne meno Od: arabeska - 20.01. 2014
Však je to syn Severuse a určitě to bude Zmijozel. Ergo musí mít ve jméně nejméně dvě S Chtěla bych vidět ty výrazy, kdyby skončil v Nebelvíru, to by to hadí jméno zaniklo mezi Weasleyovskou bandou Minerva je prostě dokonalá bytost Díky, solace, ty pokaždé vybereš jak úžasnou věc )
Re: Ideálne meno Od: solace - 20.01. 2014
Áno, tie dve "S" by mali byť povinné. Prvé meno pre dieťa bolo už vybrané, Minerva mala pomôcť iba s výberom druhého, takže predpokladám, že si Severus presadil aspoň jedno so "S" na začiatku:-) Ďakujem za milý komentár, arabesko. Teším sa, že drablíčko pobavilo:-)

Re: Ideálne meno Od: leporelo - 20.01. 2014
A este ked si i to XIII. pekne vyslovyme po anglicky :-DDD chudak Severus...dufam, ze Minerva to mrna uchrani od podobneho osudu...dakujem solace...perfektna jednohubka
Re: Ideálne meno Od: solace - 20.01. 2014
Máš pravdu, s tou XIII. by to bola riadna parselčina:-) Minerva nadmieru sykaviek určite vykompenzuje. Aj ja ďakujem, leporelo:-) Teším sa, že sa ti drabble páčilo.

Re: Ideálne meno Od: JSark - 20.01. 2014
Severus Skye Seabert Snape XIII.! Chudák Severus. Náhodou, Seymour je vcelku fajn. Ďakujem za preklad.
Re: Ideálne meno Od: solace - 20.01. 2014
Tiež sa mi Seymour celkom pozdáva. Ktovie aké meno vybrali ako prvé? Aj ja ďakujem za odozvu, JSark.

Re: Ideálne meno Od: TaraFaith - 20.01. 2014
Tyhle drabblátka jsou úžasná. Doufám, že se dozvíme co nakonec vyberou. Tohle jméno bylo váážně...zajímavé! Moc díky za překlad.
Re: Ideálne meno Od: solace - 20.01. 2014
Ďalej to už autorka nerozvíjala, bola do len dvojica drablíčok. Ale má ešte jednu trojicu, ktorá na seba nadväzuje, ďalšie sú už samostatné solitéry:-) Dúfam, že sa budú páčiť aj tie. Ďakujem za odozvu, Taro.

Re: Ideálne meno Od: katrin - 20.01. 2014
Ha, tak to sa na Severusovi dobre jeho rodicia vyburili .. myslim, ze Hermi nieco take len tak neschvali
Re: Ideálne meno Od: solace - 20.01. 2014
Tiež si myslím, že by ho Hermiona včas stopla. Hádam vyberú niečo naozaj pekné - ideálne meno. Ďakujem, katrin.

Re: Ideálne meno Od: elbi - 20.01. 2014
No koukám, že není divu, když se Severus dostal do Zmijozelu. Absoutně hadí syčivé jméno  to si někdo pohrál s vymýšlením   Pochybuji, že holky mužskýmu dovolí vybírat jméno. A když už jsem u toho. Mě se jméno Severus líbí, je tady snad někdo, komu se nelíbí?? Díky
Re: Ideálne meno Od: solace - 20.01. 2014
Nuž áno, Severus mal s tými iniciálami Slizolin priam predurčený:-) Možno z toho vznikne rodinná tradícia. Aj keď Hermiona bude mať k tomu tiež čo povedať. Aj mne sa meno Severus páči. Myslím, že sa k svojmu majiteľovi perfektne hodí. Ďakujem, elbi:-)

Re: Ideálne meno Od: denice - 20.01. 2014
Ano, Severusi, všichni věříme, že tě ani ve snu nenapadlo, že budeš mít syna. A myslím, že Hermiona k tomu taky řekne svoje. Díky za milou jednohubku, potěšila v dnešním upršeném pondělním ránu.
Re: Ideálne meno Od: solace - 20.01. 2014
Ťažko povedať, čo sa mu preháňalo hlavou. Minerva bola vybraná za krstnú mamu mesiac pred pôrodom, no asi sa v tom zmätku zabudol zmieniť, že sa od nej čaká návrh pre druhé meno dieťaťa. Alebo si boli takí istí, že to bude dievčatko?:-) Ďakujem za odozvu, denice. Som rada, že ti jednohubka spríjemnila dnešné ráno:-)

Re: Ideálne meno Od: Eily - 20.01. 2014
SSSS. Tomu říkám iniciály. Jinak chudák malé Snapeátko, dostane hromadu nepoužitelných jmen. Co to mají ti kouzelníci s těmi jmény? Ginevra, Bilius, Severus, Mafalda? A mohla bych pokračovat... i když ona i Hermiona si nejspíš užila svoje. Díky za hezké drabble, Minervu mám asi ze všech nejradši
Re: Ideálne meno Od: solace - 20.01. 2014
Áno, veľmi ľahko zapamätateľné iniciály:-D To vieš, čarodejníci boli výnimočné osobnosti, tak im Rowla musela vymyslieť výnimočné mená. Určite sa pri tom zapotila:-) Aj ja ďakujem, Eily:-) Teším sa, že sa drabble páčilo.

Re: Ideálne meno Od: Lupina - 20.01. 2014
Jméno jako má Severus je opravdu pomsta na dítěti A Cecilia nevyslovuje se náhodou s S? Severus je drsný! Snad ho Minerva ukočíruje na nějaké méně syčivé jméno. Krásná jednohubka, Solace. A posledně jsem určitě nechválila nádherný banner. Takže aspoň teď: úžasný banner, máš dar
Re: Ideálne meno Od: solace - 20.01. 2014
Ak myslíš tie štyri mená v úplnom závere, tak určite. Inak meno Severus sa mi páči. A veľmi pôsobivé sú aj iniciály S.S.:-) Myslím, že s Minervou nájdu vhodný kompromis, aby dieťa malo aj druhé meno. Ďakujem za odozvu a pochvalu banneru, Lupino. Teší ma, že sa páči:-)

Re: Ideálne meno Od: tiberia - 20.01. 2014
To jsem zvědavá, co vyberou...jestli se to teda dozvíme. Možná by to mohli nechat na Minervě, zněla docela rozumně.
Re: Ideálne meno Od: solace - 20.01. 2014
To sa, žiaľ, už nedozvieme, autorka túto tému ďalej nerozvíjala. Ale má ešte pár zaujímavých drablíčok, ktoré sa tu časom objavia. Ďakujem, tiberie.

Prehľad článkov k tejto téme:

dickgloucester: ( solace )24.11. 2014Pekné ozdoby
Imhilien: ( solace )17.11. 2014Niet úniku pred Vianocami
greenstuff: ( solace )10.11. 2014Liek dvadsiateho prvého storočia
sapphiretragedy: ( solace )03.11. 2014Hermionina odplata
sapphiretragedy: ( solace )28.10. 2014Vyhostenie
sapphiretragedy: ( solace )20.10. 2014Vyhnaná
daywahyn: ( solace )13.10. 2014Uviaznutý
Beth G: ( solace )06.10. 2014Špionáž
sophierom: ( solace )29.09. 2014Výmena urážok
sophierom: ( solace )22.09. 2014Slovná výmena
sophierom: ( solace )15.09. 2014Dvaja z rovnakého cesta
sophierom: ( solace )08.09. 2014Činnosť v čase mieru
sophierom: ( solace )01.09. 2014Krížovka
topazdragon88: ( solace )25.08. 2014Stráženie detí
Beth G: ( solace )18.08. 2014Úskok zastavený
pearle9240: ( solace )04.08. 2014Pocit nadradenosti
pearle9240: ( solace )28.07. 2014Blázon do teba
ay_plus: ( solace )21.07. 2014Brko
Laura: ( solace )14.07. 2014Preťaženie
Deathofme: ( solace )07.07. 2014Pseudonym
Imhilien: ( solace )30.06. 2014Prefíkaná mačka
inaudible melodies: ( solace )23.06. 2014Zapnutý habit
registeredreddd: ( solace )16.06. 2014Niekde v čase
Bambu: ( solace )09.06. 2014Pamiatka
Bambu: ( solace )02.06. 2014Imaginárny bozk
linlawless: ( solace )26.05. 2014Nečakaný vinník
Ariadne: ( solace )19.05. 2014Hodváb a tŕne
kribu: ( solace )12.05. 2014Noc
Deathofme: ( solace )05.05. 2014Sedem smrteľných hriechov
bluestocking79: ( solace )28.04. 2014Päť spôsobov ako získať čarodejnicu
greenstuff: ( solace )21.04. 2014Nepohodlná
worrywart: ( solace )14.04. 2014Preteky s časom
Wolf Moonshadow: ( solace )07.04. 2014Je preč
Wolf Moonshadow: ( solace )06.04. 2014Slovo na rozlúčku skôr než odídem
darnedchild: ( solace )31.03. 2014Čo musí čarodejnica urobiť?
zanthia122 : ( solace )24.03. 2014Náhoda
zanthia122 : ( solace )17.03. 2014Hodiny lietania
zanthia122 : ( solace )13.03. 2014Hrozná svadba
gelsey: ( solace )10.03. 2014Je zima
zanthia122 : ( solace )03.03. 2014Nie tu, dúfam?
zanthia122 : ( solace )24.02. 2014Hĺbanie
zanthia122 : ( solace )17.02. 2014Nič netušiaci špión
Rickmanlover24601: ( solace )14.02. 2014Pripomenutie si dňa
daywahyn: ( solace )10.02. 2014Získanie priestoru
zanthia122 : ( solace )03.02. 2014Je to elitársky svet, Severus
zanthia122 : ( solace )27.01. 2014Jediné, čo ma môže raniť
zanthia122 : ( solace )20.01. 2014Ideálne meno
zanthia122 : ( solace )13.01. 2014Chrabromilská rafinovanosť